Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Renault Clio: první foto a informace!

Každým dnem se má odehrát premiéra třetí generace malého Renaultu Clio. Dnes se na internetu objevily první obrázky novinky a musíme uznat, že vypadá skvěle.
Zpět na článek
13. 6. 2005 13:30
neregistrovaný "ciello"
13. 6. 2005 13:34
neregistrovaný "Coroner"
13. 6. 2005 13:35
neregistrovaný "paja"
13. 6. 2005 13:40
neregistrovaný "Tempesti"
13. 6. 2005 15:05
neregistrovaný "repec"
13. 6. 2005 13:40
neregistrovaný "2,7 RS"
17. 6. 2005 13:47
neregistrovaný "anonym"
13. 6. 2005 15:30
neregistrovaný "ANAKRA"
13. 6. 2005 15:40
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 15:58
neregistrovaný "ciello"
13. 6. 2005 16:38
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 17:04
neregistrovaný "ciello"
13. 6. 2005 17:16
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 17:29
neregistrovaný "ciello"
13. 6. 2005 17:36
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 16:45
neregistrovaný "paja"
13. 6. 2005 16:54
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 17:07
neregistrovaný "ciello"
13. 6. 2005 17:14
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 16:56
neregistrovaný "IT"
13. 6. 2005 17:11
neregistrovaný "ciello"
13. 6. 2005 17:37
neregistrovaný "IT"
13. 6. 2005 17:44
neregistrovaný "paja"
13. 6. 2005 17:53
neregistrovaný "IT"
13. 6. 2005 17:56
neregistrovaný "paja"
13. 6. 2005 18:22
neregistrovaný "IT"
13. 6. 2005 19:16
neregistrovaný "paja"
13. 6. 2005 17:50
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 17:53
neregistrovaný "paja"
13. 6. 2005 18:13
neregistrovaný "IT"
13. 6. 2005 19:19
neregistrovaný "paja"
13. 6. 2005 17:12
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 17:49
neregistrovaný "paja"
13. 6. 2005 17:59
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 21:23
neregistrovaný "dmx"
14. 6. 2005 08:02
neregistrovaný "gybby"
14. 6. 2005 09:39
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2005 09:58
neregistrovaný "gybby"
13. 6. 2005 17:40
neregistrovaný "kedyson"
13. 6. 2005 17:46
neregistrovaný "paja"
13. 6. 2005 22:52
neregistrovaný "anonym"
13. 6. 2005 17:57
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 18:59
neregistrovaný "picard"
13. 6. 2005 20:11
13. 6. 2005 20:38
neregistrovaný "Libor"
14. 6. 2005 08:26
neregistrovaný "paja"
15. 6. 2005 09:58
neregistrovaný "Libor"
14. 6. 2005 08:05
neregistrovaný "gybby"
14. 6. 2005 12:08
neregistrovaný "kedyson"
14. 6. 2005 13:23
neregistrovaný "ciello"
14. 6. 2005 17:28
neregistrovaný "kedyson"
14. 6. 2005 17:31
13. 6. 2005 21:14
neregistrovaný "misoo"
14. 6. 2005 10:23
neregistrovaný "Vw Golf R34 , Renault Clio"
14. 6. 2005 16:54
neregistrovaný "dog"
14. 6. 2005 18:49
neregistrovaný "misoo"
14. 6. 2005 21:29
neregistrovaný "paja"
15. 6. 2005 09:05
neregistrovaný "Tempesti"
15. 6. 2005 14:41
neregistrovaný "IT"
9. 7. 2005 13:23
neregistrovaný "anonym"
1. 2. 2008 18:38
anonym
neregistrovaný "ciello"
13. 6. 2005 13:30
beze slov
... ...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Coroner"
13. 6. 2005 13:34
Re: beze slov
Ale prečo? Je celkom dobrý, aj pre žienky do mesta aj pre tunerov vyzerá dosť ostro... Akurát si neviem predstaviť kde tam strčia zadný pár dverí. Slušná kára, samozrejme v rámci svojej triedy.
neregistrovaný "paja"
13. 6. 2005 13:35
Re: beze slov
Ocekavam obhajobu faceliftovaneho Pola...Clio vypada pekne, prikrcena linie mu slusi, jsem zvedav na standartni modely, ale mame tu dalsiho hrace na nejprodavanejsi auto v EU a taky Auto roku.
neregistrovaný "Tempesti"
13. 6. 2005 13:40
Re: beze slov
V té sportovní verzi nevypadá vůbec zle,jsem zvědav na základní model.
neregistrovaný "repec"
13. 6. 2005 15:05
Re: beze slov
Řekl bych, že ta civilní verze by mohla vypadat ještě lépe (ne tak výstředně). Každopádně Clio a Polo, nebe a dudy. Myslím,že tyhle 2 značky útočí každá na jiného zákazníka. Clio - mladší, sportovně založená nespoutaná žena, Polo - dáma v nejlepších letech potřebující automobil na nákupy a vožení dětí ze školy. Alespon tak to vidím já. Tím samozřejmě nechci říct,že by tyhle auta nebyly dobré pro muže,ale co si budem povídat, chlapi mají v hlavě jinačí kousky...
(doufám,že sem tímhle nenaštval GTIho, Polo je totiž docela povedená kára a na živo vůbec nevypadá tak špatně,jako se mi zdálo na fotkách)
neregistrovaný "2,7 RS"
13. 6. 2005 13:40
bez titulku
Mně se to líbí docela dost...Když si vzpomenu na to, jak zde byl v diskusi chválen design nového swiftu (nic proti němu), tak tohle mi přijde ještě výrazně lepší...Souhlasím ovšem s ostatními, že je třeba počkat na sériovku...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
17. 6. 2005 13:47
Re: bez titulku
Mně se to clio vůbec nelíbí.fuj,fuj a fuj!!!!!!!
neregistrovaný "ANAKRA"
13. 6. 2005 15:30
Clio
No nevím, nevím...... když přimhouřím oči, tak mně ta silueta s těmi předními světly vzdáleně připomíná Peugeot 206..... A ten C-sloupek jsem už taky někde viděl. Celkově ten design podle mě nejde moc dohromady (jako třeba v případě Swiftu), ale uvidíme ve skutečnosti
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 15:40
CLIOMANIA CLIOMANIA CLIOMANIA CLIOMANIA
Tak nové CLIO. Nové Clio je jen dalšm důkazem, že evropští designéři neumí udělat ošklivé auto. Navíc tohle CLIO tvrdě cedí Meganestyl do travitelné a trochu sportovnější podoby. Nahoře mě kolega Repec nenaštval, neboť POLO je trochu jiný styl. Jasně. Já prostě teď musím napsat, že tohle je přesně to, s čím má mladej bejk lítat - pěkně sepraný jeansy (Levis), kvalitní bavlněný triko (žádnej rákosník) a dvě věcí - boty a brejle - velice důležité. Na pravý zápěstí težkej STORM v chromu. V matném chromu. A bez náušnic! Pak to nemá chybu. CLIO má velkou potenci, je kouzelné, má hrany, lomy... boční silueta je mi moc přijemná. Naživo se trochu bojím světel a myslím, že zadek bude mít šmrnc... Tak CLIO - P.S. - V sobotu jsem prolezl Swift... tak to je také téma. Ne pro mně.
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "ciello"
13. 6. 2005 15:58
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
..čeče nevím proč, ale vůči Cliu mám jakýsi předsudky... to auto mi nesedí.. ne že by se na něj nedalo koukat nebo v něm jezdit, ale... A když jsme u toho bejka nebo křehkých a sportovních dam... To jsme tu všichni, kteří se na auto dívají jen podle potence..?? Jestli má "koule"...?? Jen by mě zajímalo kolik tu je ředitelů bank a podobně postavených lidí, který ostatní sociálně očekávají v luxusním nadupaným autě s "koulema"...
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 16:38
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
Rád bych ti odpověděl, ale dělá mi problém tvá poslední věta... tak ji trochu zpřístupni. - nerozumím tomu "sociálně očekávají"
neregistrovaný "ciello"
13. 6. 2005 17:04
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
..jestli tu jsou jen ti, u kterých je sociální a společenská "nutnost" jezdit luxusním autem... Víc práce než času... nemůžu se rozepisovat vyhrkl jsem to ze sebe a bylo to... už tomu rozumím i já...
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 17:16
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
No, intuitivně bych tu čekal lidi, co milujou auta, neokázalost, prostě co u benzínky čuchaj k pistoli s láskou. Ale... bude to trochu jinak..., viď
neregistrovaný "ciello"
13. 6. 2005 17:29
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
bohužel jo... nebo je to tím monitorem...?? Kde jsou ty časy.. ty rozervaný obnošený Levisky po kámošovi z Francie... první kožený hnědý boty a jen sepranej dres Juve... a jako ostřílenej.. vystupuješ s brejlema na očích z rozžhavenýho Una... jo právě z toho.. černýho co měl 75 koní... lítal jako raketa a řídit ho.. ses musel naučit.... Přesně to auto.. o který by se tu zřejmě nikdo už ani neotřel... Ale čím začal jezdit Platini nebo Zidane...?? bylo to Uno, Renault 5 nebo Panda...?? Hmmmm.... kolik nás tady je těch Zidanů...?? Kolik z nás má novej dres Juve..?? A o čem to vlastně je...??? začít v 18 jezdit novým bourákem..?? a kde jsou ty rozervaný Levisky..? nebo Diesely..?? a kde je ta zábava s autem.. ve kterým se smítko ztratí.. nebo propálený sedadlo není na sebevraždu...?? No nic... jen mě to zajímalo....
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 17:36
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
Dneska máš medaili od PEN KLUBU
neregistrovaný "paja"
13. 6. 2005 16:45
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
Panove a to je pouze zacatek...to by se melo zakazat...to je vytahovani tezce vydrenych penez z nasich kapes (Franto, ale Jana uz ma nove Clio, ja bych zase potrebovala tu novou 207-cku)...to neni fer. Podivejte se, jak se nam rozsirily nove Micry, 206-tek jezdi mraky, puvodniho Clia samozrejme taky...Jestli vsichni letos ocekavani prckove budou takhle sexy, tak nam bankovni urednici opet zvednou sazby na uverech a leasingu. Buh s nami a nasimi penezenkami
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 16:54
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
Jo, nové PUNTO a 207, asi brzy něco udělá Opel s Corsou a je z čeho vybírat - mě to nepiš, já své postoje mám zřetelné - piš to těm, kterejm já píši - jak můžete vyřadit evropské ikony a hledat se někde u Yaris?...
neregistrovaný "ciello"
13. 6. 2005 17:07
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
ale Yaris tu jezdí dýl než tohle Clio... a to poslední Clio, nebo Polo, nebo Punto... hmmm.. raději mlčet... resp. o nich mlčeti zlato.... zase mám páru...no jo.. Brno..
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 17:14
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
To teda jo
neregistrovaný "IT"
13. 6. 2005 16:56
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
Proto japončíci mají design. centra pro Evropu v Evropě Teď řeším dilema, jestli jako 2. auto liftuné Polo nebo Swifta a žena se kloní k tomu "svišti", konečně bude s ním jezdit ona. Já jej otestoval asi hodinu-město, okreska, kousek dálnice a moc se tomu vytýkat nedá. Snad aerodyn. hluk nad 100 km/h, ale bylo to podobné M6, čímž ji nechci pomlouvat(je překrásná), ale nějak nastejno to bylo, subjektivně posuzováno. Ze značky Renault jsem vyléčen-otřesný servis. Jinak proti tomu nic nesmím mít,když to člověk má doma...první a poslední.
neregistrovaný "ciello"
13. 6. 2005 17:11
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
..a pak jestli není jedno mít sviště nebo 6ku... né šestky....!! kdyžtak trojky... ale jinak šestku..!! Ale ITku... myslím, že jsi se hodně zhulil, jestli ti to přišlo stejný.. svišť a M.... asi jste se ženou dobrej páreček...
neregistrovaný "IT"
13. 6. 2005 17:37
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
ciello: odpusťme si pindy o párečcích, buď té dobroty, ano? Prostě subjektivně byl aerodyn. hluk ve svišti nad 100 asi jako v M6 a na tom trvám. Jinak jemi to u pr*dele, nějaká M6. Přečti si na fóru dopis jednoho šťastného majitele M6...My auto střední třídy máme rok staré, malé je 3 roky staré a musí jít pryč, takže logické,ne? 2 auta střední třídy fakt nepotřebujeme, i bez hulení. M6 byla uvedena jako příklad hluku. Jó, že majitelé mazd považují svoje mazdy za genitální auta,tj. nekritizovatelná, je jejich, ne můj problém. Jinak, žena léčí i drogově závislé pacienty, ale už nové nebere, takže máš smůlu.Čest
P.S:Já si nezačal
neregistrovaný "paja"
13. 6. 2005 17:44
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
Krize stredniho veku??? Zalezi na motoru, ktery jsi v M6 mel...Mam zkusenost s 2.0 benzin a Tva slova nemohu potvrdit...Reagujes prudce jako nedoleceny pacient svoji zeny...
neregistrovaný "IT"
13. 6. 2005 17:53
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
pájo: jaká krize? Já psal o aerodynamickém hluku a ten s motorem opravdu, ale opravdu nemá nic společného. Je třeba číst pozorně. To se časem naučíš, buď v klidu.
neregistrovaný "paja"
13. 6. 2005 17:56
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
Ja v klidu jsem...a Ty jsi zkusil zavrit okna??? Nemohu opravdu vedet zda rozeznas aerodynamicky hluk od valiveho, ci od motoru...
neregistrovaný "IT"
13. 6. 2005 18:22
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
pájo, zase buď v klidu, rozeznám, dokonce z toho mám na strojárně i státnice a umím i leccos spočítat a vymodelovat - jako z konstrukce aut, ale to sem asi nepatřilo, že...
neregistrovaný "paja"
13. 6. 2005 19:16
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
OK, muj nazor M6 povazuji za velmi tichou - opakuji muj nazor, Tobe se zase zda prilis hlucna - mozna srovnani s luxusnimi vozy, ale v meritkach stredni tridy si troufam vzhledem k mym malym zkusenostem (nemam strojarnu, jsem hloupy stavar a jezdim spise vlakem) oznacit tento vuz minimalne za slusny standart... Na druhou stranu se snazim neposilat obratem diskutujici do mist, kam vetsinou ani sve podrizene neposilame. To bylo pravou pricinou vzniku meho prispevku. Jenom pro smir dodavam, ze posuzovat lidi podle titulu, kandidatury ci statnic jsem se jiz odnaucil...
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 17:50
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
Klid. Klid. Porovnávat Swifta s M6, byť by šlo jen o Mazdu (teda, šlo, ne? ) je trochu silná káva, tys vysvětlil, jak jsi to myslel a Ciello to určitě nemyslel, jak sis to zase vysvětlil ty. Tak klid. Nestojí to za rozkol. Že jo.
neregistrovaný "paja"
13. 6. 2005 17:53
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
To -jen- si zapomnel dat do uvozovek...
neregistrovaný "IT"
13. 6. 2005 18:13
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
GTI: jistě, budu se raději věnovat práci. Polo jsem dnes měl v parádě 2 hodiny, cena+výbava naprosto skvělá (kamarádi z VW udělali nabídku, která se asi neodmítá, nicméně ...)Rozpažovat se žena v autě nebude, neb drží při řízení volant, plasty neosahává( sahá na pacienty a ještě ji za to platí). Má to na ježdění po pacientech, takže spotřební zboží. 3 roky a dost. Svišť se jí prostě líbí o trochu víc než Polo. To je legitimní, ne? Představa, že všichni jezdíme v jednom autě...no já nevím. Tak a dost keců, třeba pracovat. P.S: GTI, víš, my to bereme s autama trošku z nadhledu. Dnes se diagnostikoval kamarádovi zhoubný nádor, takže život je občas o drobet jiných problémech, než nějaká křivka auta či měkčený plast. Čímž nechci říci, že mi nevadí, když auto zlobí. Ale za spory nám auta fakt nestojí, to souhlasím.
neregistrovaný "paja"
13. 6. 2005 19:19
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
Nebo-li meritko pro koupi vozu za 300.tis je jine u ctryrclenne rodiny, ktera chce mermomoci novy vuz a jednotlivce, ktery jej bude pouzivat vetsinou sam...Navic nekdy je potreba do vyberu vlozit i srdce...manzelka ma pravdu (i u nas )
13. 6. 2005 20:11
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
Tys to teď napsal, jako kdybych já žil křivkama aut a ty ne... Tak jako ty diagnostikuješ něco někomu a nemáš asi potom na milé diskuze, tak zase diagnostikuji něco já... někomu...ne? P.S. Dostali jsme tady dnes 3 - Ciello, Paja a já od tebe přes hubu. A zcela bezdůvodně. To o moc velkém nadhledu nevypovídá... Chápu, že asi nemáš náladu... Přesto...
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 17:12
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
Swift se mi líbil na fotografii, podíval jsem se na něho naživo a - předek značně utopenej, světla moc u sebe... prostě kdykoliv bych se k němu blížil, mrzelo by mě, že jsem nešel do Mini... Posaď ženu do POLa, ať v něm rozpaží... rozhlédne se, sáhne na plasty... jezišmarjá, co to píši... tohle není vůbec, ale vůbec dilema. To ti mám psát o kvalitě VW? O servisu VW? O nadčasovosti a klase karoserie? Viděl jsi teď reklamu na POLO v TV? Vždyť to je "dospělé" auto a s tím předkem... no tak já bych tedy řešit neměl co. P.S. Tak ještě otestuj POLO. Přece nelze vedle sebe postavit ty dva...
neregistrovaný "paja"
13. 6. 2005 17:49
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
Polo auto, polo-auto, poloauto....
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 17:59
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
Parafrázuješ mě. Teď jsem psal vážně k vážnému tématu - výběr zda Swift či POLO... no tak to je pro mě dilema na 2 vteřiny... Pro tebe snad ne?
neregistrovaný "dmx"
13. 6. 2005 21:23
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
pre mna na par dni po ktorych by pravdepodobne vyhral Swift.
zasadne dopredu neodsudzujem auta, a musim ich aj vyskusat ked robim taku investiciu, a to asi za 2 sekundy nestihnem
13. 6. 2005 21:31
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
Ty bys vážně zvažoval mezi POLEM a SWIFTEM s předpokládaným vítezem SWIFTEM? TO nemůžeš myslet vážně.
neregistrovaný "gybby"
14. 6. 2005 08:02
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
To polo je úplně TRAPNÝ. Vždycky jsem byl VWčkář, ale polo a Golf V mě pomalu odkláněji...Volanty jsou dobrý tak ke trakaři a když mám něco 150 tis. km držet v ruce, tak se mi to musí líbit! Plasty na přístrojovce katastrofa, za všechno připlácíš.Z venku jim nemám co vytknout, ale když sednu dovnitř, tak brečim. Ještě že přišel G+, to mi spravilo renomé o lidovym výrobci automobilů...škodovka je proti VW klasa!!!
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2005 09:39
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
Hele - já také cením kastle VW, u toho vnitřku bych to chápal stejně jako zvenku - nadčasová umírněnost. Vevnitř je Fabia jako POLO. A Octavia II je vevnitř nádherná, to jsem tu už psal.
neregistrovaný "gybby"
14. 6. 2005 09:58
Re: KOULEMANIA KOULEmania KOULEmania
není umírněnost jako umírněnost...do fábie alespoň dali volant z OCT, ale ani ten starej nebyl zlej, spíš bych řekl, že se mi líbil víc, ty ostrý hrany víc korespondovaly s interiérem...ale že mám držet volant se slabym věncem, to se mi nelíbí! Fabia není vevnitř jako polo, je hezčí, až na ty faceliftnutý budíky, který vypadaj jako z Piagia...
neregistrovaný "kedyson"
13. 6. 2005 17:40
Češi
Tenhle drobeček je nádhernej! Krásně udělaný autíčko! Škoda, že většina Čechů je banda zabedněných * a koupí si zas tu hnusnou obludu Fábiu
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "paja"
13. 6. 2005 17:46
Re: Češi
Nekupuj ji...zase nevim proc ji hanet, je to jeden z mala vozu, ktery i bez vetsiho faceliftu vypada stale sveze i po 6-ti letech.
neregistrovaný "anonym"
13. 6. 2005 22:52
Re: Češi
to tvrdí škoda a její příznivci, jinak je to dle mého názoru designový hunus od spuštění výroby,
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 17:57
Re: Češi
Většina lidí není zabedněná. Hodně lidí si koupí FABIU, proto že je to povedené auto - co bys ji tak chtěl vytknout. V podstatě se jí nedá vytknout nic. Na poměry tady jde o geniálního nástupce Felicie, viď. A pozor - v mnoha případech jde o koupi na základě programu "nebýt viděn" jestli mi tedy rozumíš... Koneckonců, opravdu spatřuješ něco navýsost originálního jezdit v Cliu namíso ve Fabii?
neregistrovaný "picard"
13. 6. 2005 18:59
Re: Češi
clio je super
neregistrovaný "Libor"
13. 6. 2005 20:38
Re: Češi
Fabia má dost podstatnou chybu a to její cenu. Kdyby prodávali Fábiu combi 1.2HTP v plné palbě za 200 000Kč, tak řeknu super hoši ze Škodovky tohle je auto pro mnohé Čechy, ale za 380 000Kč to je vyloženě ostuda. Např. Renault Thália strčí Fabii do kapsy ve všech směrech.
neregistrovaný "paja"
14. 6. 2005 08:26
Re: Češi
Svez se prosim v Thalii a ve Fabii...Nema smysl s Tebou diskutovat, bavis se o opravdu lidovem voze a o skodovce, ktera jeste porad patri na spicku...
neregistrovaný "Libor"
15. 6. 2005 09:58
Re: Češi
No právě že jsem jel v obou dvou jak v Thalii tak ve Fabii a můžu srovnávat. Fabie se tváří podvozkově sportovně, ale motor kde nic tu nic, kdežto Thalie si nehraje na žádný sporťák podvozek není špatný a je o dost živější i s 1.4 55kw. A to že je Fabie na špici může napsat jen škodovkář fanatik.
neregistrovaný "gybby"
14. 6. 2005 08:05
Re: Češi
Clio je supr, hlavně tahle současná generace, agilní podvozek, líbivá přístrojovka a hlavně SILNÝ ČTYŘVÁLCOVÝ MOTORY! Kup si fábii za 300K a vem rodinku na výlet. 40 kW, pusť si klimu a vychutnávej si jízdu po dálnici stylem 4-5
neregistrovaný "kedyson"
14. 6. 2005 12:08
Re: Češi
Design je samozřejmě věc názoru. Pro mě je fáblija absolutní vrchol hnusu. Není na ní jedinej nápad, absolutní katastrofa. To auto se mi hnusilo už od chvíle, kdy jsem viděl první fotky. A ten jejich "úsměv"? To je maximálně úšklebek. "Smějou" se Peugeoty. Předek a zadek spolu absolutně neladí, horní hrana zadního nárazníku je snad ještě níž, než přední (přinejmenším opticky), boční silueta je tak zoufale nudná, že to snad ani není pravda. A strohost interiéru jí vyčítali taky od samého začátku. Když k tomu přidám fakt, že do toho teď cpou ten šicí stroj místo motoru, tak se mi z toho dělá opravdu špatně. Podle mně (a zdaleka nejen podle mně) je to nevzhledná krabice bez nápadu a s debilním výrazem v "obličeji". Nezáleží mi na tom, aby bylo auto nápadné, aby se za ním lidi otáčeli (ikdyž by to samozřejmě neurazilo). K autu chci mít citový vztah a přece nemůžu milovat něco, co se mi vzhledově hnusí. Kdybych si měl vybrat mezi zoufalou fáblijou a novým cliem, tak neváhám ani vteřinu. Clio je mnohem hravější, atraktivnější. Prostě se mi líbí. A věřím, že bych mu rád odpustil i někjakou tu chybičku. Je to jak se ženskýma. Krásné holce člověk rád sem tam něco odpustí. Ale s ošklivkou se nikdo moc nemazlí...
neregistrovaný "ciello"
14. 6. 2005 13:23
Re: Češi
..máš v podstatě pravdu... ale... Fabia a celá škoda dělá auta takový jaký chce VW.. tzn. takový, který bude vypadat stejně i po 5 letech.. Stará oktávia taky byla bez nějakých větších výstřelků a stále je povedená a líbivá.. a to obvzlášť v kombi.. Fabie je oproti Octavi I mnohem modernější.. taková přímá a v kombíku a černé na velkých kolech i zajimavá... ta přímá myslím, že se neřídí trendem..(trend je pomíjivý)... spíš se orientuje na nevýrazný tvary, který nikoho nerozpálí tak jako Alfa.. Megan v tom šel mnohem dál... to okno jako u Transitu (zadní) je docela nářez a myslím, že se začíná líbit.. a sedan nebo kombi co z toho udělali.. jsou moc moc povedený... Jenže to je Renault a ti si to u hlavní značky můžou dovolit a stejně tak to udělali u Clia... Ale na druhou stranu se podivej na Avantime nebo Vel Satis... tam to je o tom designu i uvnitř co tě chytne.. (neříkám že se líbí všem) ale je v tom něco, co není jen šedej průměr a obyčejnost tak jako u Fabie... jenže čísla prodejů u Fabky jsou jasný... Prostě tohle auto je vyráběný (Fab) jako spotřební materiál... jestli má takový nebo makový chyby nebo klady je vedlejší.. Prostě Škoda dala na trh nevýrazný auto, kterých je tu jako sraˇek na každým rohu, protože trh chtěl obyčejný auto pro ty kteří nepotřebují žít autama a umí to všichni všude spravit... a berou to jako dopravní prostředek... značka ideál... Všichni nemůžeme jezdit BMW nebo Maybachem... a pro určitý účely je to i maximálně praktický auto... Cena je problém všude a u všech... A jestli je klio hravější a atraktivnější... dozajista ano... ale to je i Lancia Y...!! a to jsem zase trochu někde jinde... Clio je nad Fabkou asi tak jako Lancie nad Cliem... 206 je taky mrkavá... No a...?? vždyť je to jen dobře, ale Fabka je docela kvalitní a v pohodě auto, který bych moc neodepisoval... nezapomínej, že Škoda tímto autem vstoupila na trh... stejně jako octávkou a podívej na Octavii II.. designově žádnej úlet ale je to moc dobrý auto.. A auto není holka... k autu máš úplně jinej vztah... Alfe odpustíš vše.. a i krásné holce když ti zahne... hmmm... nevím nevím... Nicméně auto je pořád jen spotřební materiál...!
neregistrovaný "kedyson"
14. 6. 2005 17:28
Re: Češi
Souhlasím se vším, co jsi napsal. Jen pár dodatků. Píšeš, že Fábka je nevýrazné spotřební zboží, a tak je to správně. Ale to je Clio, 206 nebo třeba C3 taky a jak vypadají krásně (nebo přinejmenším zajímavě). Fábia je opravdu neskutečně nudná. Nadprůměrně podprůměrná (po designové stránce, pokud jde o techniku, je málo co vyčítat). Prodejní čísla fábií asi vypovídají něco i o našem národu. Být šedej jak myška a tak je to spravně, protože pořadek musi byt. A další věc je to, že spoustě lidem je úplně ukradený, co mají za auto, hlavně, že to jezdí. Znám několik majitelů fábií. Nikdo z nich neřekne "já mám to svý autíčko tak rád, ona je tak krásná, holka moje". Oni řeknou "jo, no, jezdí to dobře, ještě nikdy mě to nenechalo ve štychu, je to dobrý auto". Jak je vidět, tak takových lidí je dost a dost...
neregistrovaný "misoo"
13. 6. 2005 21:14
jeeeeeeee
paradne avetko... musi sa uznat... podarilo sa im este nejaka ostra 1,6 , 16-ky kolesa, cierna farba a moze sa vyrazit do ulic !! a keby len do ulic, vela limuzin by sa divilo ako svizne by kluckovalo aj po dialnici !! a by mu to sedelo !!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vw Golf R34 , Renault Clio"
14. 6. 2005 10:23
Vw Golf R34 ,Renault Clio, Audi A8 Avant ,
[odkaz]%3Fq%3Drenaul…
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "dog"
14. 6. 2005 16:54
Re: nova Corsa
videl niekto z vas ako bude vyzerat nova CORSA?
neregistrovaný "misoo"
14. 6. 2005 18:49
Re: nova Corsa
zatial nie, ale bude to konzervativizmus ala vsetky aktualne modely. neviem ci sa to na male auta hodi... male musi byt zive, zaujimave a musi mat styl. jednoduchu krasu nechajme vacsim serioznym limuzinam...
neregistrovaný "paja"
14. 6. 2005 21:29
Re: nova Corsa
Podobne jako Astra, ale s jeste propracovanejsim a ne tak misty preplacanym designem, je si v nekterych stredovych liniich dost podobna s Puntem III. Najdi si ji na www.carspyshots.tk
neregistrovaný "Tempesti"
15. 6. 2005 09:05
Clio má dobrej design..ale
nevěřim,že někdy dosáhne Renault kvality japonských vozů,proto bych zvolil nový SWIFT !
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
15. 6. 2005 14:41
Re: Clio má dobrej design..ale
Tempesi,Tempesi,to sis teď dovolil trošku moc. Evropská auta se tu nekritizují, ale sám za sebe s Tebou souhlasím. Občas mrknu, jak si vedeš.
neregistrovaný "anonym"
9. 7. 2005 13:23
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 2. 2008 18:38
annoo
:-) ;-) :-| ;-\ :-( :'-( :*) >:D :-! 8-s >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
0