Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetá Škoda Octavia RS 1. generace: Ojetina, nebo už youngtimer?

První generace novodobé Škody Octavia byla ve verzi RS nejrychlejší silniční škodovkou do té doby. Před lety vcelku dostupné auto se pomalu ale jistě stává předmětem zájmu sběratelů.
Zpět na článek
14. 2. 2019 13:23
14. 2. 2019 13:41
14. 2. 2019 15:12
14. 2. 2019 17:59
14. 2. 2019 18:44
14. 2. 2019 19:49
14. 2. 2019 21:56
14. 2. 2019 21:37
14. 2. 2019 22:54
15. 2. 2019 08:09
16. 2. 2019 13:35
18. 2. 2019 18:54
15. 2. 2019 11:45
15. 2. 2019 12:00
14. 2. 2019 13:04
Takovýhle nadpisy jsou nebezpečný
Každej vidlák si bude myslet, že jeho zrajtovanej troskoid s nalítanejma 300tis, co šel dvakrát přes boudu, je drahokam.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Enthusiastic.driver
14. 2. 2019 13:11
Re: Takovýhle nadpisy jsou nebezpečný
Už je pozdě, tenhle stav už nějakou dobu trvá.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2019 13:15
Re: Takovýhle nadpisy jsou nebezpečný
Takže radíš vykoupit všechny jedničkový Oktávky z Bazoše za 10-15 tisíc a nechat uležet? >:D Stejně, jako dnes někdo cení 120tky?

To by pak místo výhodné investice mohla zbýt akorát kopa šrotu >:D
Avatar - VDC
14. 2. 2019 14:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 2. 2019 13:47
Re: Takovýhle nadpisy jsou nebezpečný
Tak zrovna k verzi RS bych byl shovívavý. Je to prakticky první trochu sportovnější Škoda do běžného provozu, tedy pro fanoušky značky to určitý klenot bude. Ale běžné verze budou mít stejnou sběratelskou hodnotu, jako ony 120tky - v podstatě žádnou, ale i tak se pár srdcařů vždycky najde.
Avatar - vabis
14. 2. 2019 20:32
Re: Takovýhle nadpisy jsou nebezpečný
Klenotu je az oci prechazeji. Mozna by stacilo vzit bily sluzebak a na dvere nalepit folii podle vzoroveho obrazku. Pro cilove majitele bude efekt stejny :-! :-! :-!
14. 2. 2019 17:42
Re: Takovýhle nadpisy jsou nebezpečný
Co je to vidlák?
Avatar - Ronault.
17. 2. 2019 00:01
Re: Takovýhle nadpisy jsou nebezpečný
Pražák, který přehazuje peníze vidlema, třeba Ozzman ;-)
Avatar - Ozzman
17. 2. 2019 09:44
Re: Takovýhle nadpisy jsou nebezpečný
Ale né ty své >:D
Avatar - Ronault.
17. 2. 2019 12:37
Re: Takovýhle nadpisy jsou nebezpečný
Přesně, těch pracujících vzdělaných vesničanů, >:-[]
Avatar - Ozzman
14. 2. 2019 13:23
Nejhezčí RS
Za mne dodnes, pokud je v originálním stavu.

Bohužel přímo s RS jsem nikdy tu "čest neměl", ale jezdil jsem mimo TDI i s 1.8T 110kw O1 liftback. Motor je opravdu nejlepší součástí toho auta, pokud jede rovně, i na dnešní poměry má dost síly a výkonu, charakteru, které zejména slabší TSI nemají dodnes ( 1.2-1.5 co mohu soudit).

Vím, že mnoho z vás v době největší slávy jedničkové Oktávky sedlalo, ale já jsem v té době ještě chodil na ZŠ, takže jsem se k těmto klenotům dostal až po hodně letech a nemile mne překvapilo, že auto vlastně vůbec nechce zatáčet, těžké TDI je peklo, ale ani té 1.8T se moc nechtělo. Má někdo zkušenosti, jestli lehce snížený podvozek RS tento nešvar dostatečně eliminuje?
Rozbalit vlákno
18
14. 2. 2019 19:38
Re: Nejhezčí RS
Podívej se do rubriky černá kronika. Velmi často tam najdeš jedničkovou Oktávku obtočenou kolem stromu. To auto prostě mělo katastrofální jízdní vlastnosti s velmi nebezpečným přetáčivým smykem a pochybuju, že by verze RS z to dokázala přeměnit na dobré jízdní vlastnosti.
14. 2. 2019 23:08
Re: Nejhezčí RS
Ale houby:-D >:D >:D

No proč, protože ty auta v bazarech kupují jednak čerství řidiči a jednak protože to auto má levné náklady a vyrobilo se jich hodně a jsou v těch bazarech za pár kaček. Před pár lety byla černá kronika plná felicií, teď ji nahradila octavie. To je celé.

Já měl tyhle octavie celkem tři, jednu TDI a dvě benzínové a se smykem jsem problém nikdy neměl a najel jsem na nich přes 250 tis km dohromady.

Když někdo neumí jezdit, tak mu půjde do smyku každé auto.
Avatar - Ozzman
15. 2. 2019 08:01
Re: Nejhezčí RS
To s tebou souhlasím, ale jízdní vlastnosti jsou celkem tristní.
Avatar - wakantanka
17. 2. 2019 07:40
Re: Nejhezčí RS
RSa mala trošku modifikovaný podvozok. Mne sa zdalo že zatačala o trochu lepšie ako štandardná 1,8T ale nejak veľa som ani s jednou nenajazdil
15. 2. 2019 09:37
Re: Nejhezčí RS
Ano, rozumny ridic s tim s tim muze samozrejme v pohode jezdit. Ale ja jsem mel na mysli spise hledisko svizne jizdy.
15. 2. 2019 08:53
Re: Nejhezčí RS
Já na svojí 1,9 TDI namontoval sportovní pružiny od Eibachu a tuhý silentbloky na přední ramena. Ano auto se umí při nešetrným zacházení dostat do nebezpečnýho přetáčivýho smyku, tím, že se mu v zatáčce zvedne vnitřní zadní kolo, ale to už musíš jet do zatáčky takovou palici, že tak normální řidič nikdy nepojede. Jezdil jsem s autem i po okruhu a taková situace, kdy mi náhle ustřelil zadek se mi stala asi 3x za 9 let. A to jsem jel fakt jako hovado. Podstatný taky je jezdit minimálně 16 palcový kola. Ty základní patnáctky jsou katastrofa. To fakt nesedí. Těžký TDI skutečně není ideální na rychlou jízdu v zatáčkách. Dovede toho hodně, ale má málo výkonu a blbě poskládanou převodovku, nicméně peklem bych to rozhodně nenazýval. V RS jsem jel a je to co se týče ovladatelnosti výrazně lepší. To auto umí být pekelně rychlý nejen v přímce.
Avatar - Ozzman
15. 2. 2019 09:20
Re: Nejhezčí RS
Ty máš ještě pořád to tvoje slavné TDI? >:D

My máme v práci takovou babičku, 2004 (poslední r.v.) 66kw TDI kombík, má sice už asi třetí převodovku a spojku, něco kolem 350 tisíc najeto (dnes už možná 400), ale pořád tu je i když už asi 2 roky mluví, že půjde do světa, tak tu je pro potřeby, když by někdo náhodou někam chtěl jet a všechna auta byla pryč.

To auto není vyloženě špatné, není to brzda provozu, i kamion se s rozvahou dá předjet, ale na dnešní poměry ho komfortem, odhlučněním a i jízdními vlastnostmi v zatáčkách strčí do kapsy i lowendová Dacie, tak to bohužel je :/ To auto je konstrukčně staré 25 let a to je v automobilovém průmyslu skoro jako století.
15. 2. 2019 22:53
Re: Nejhezčí RS
Jj zatim jo a nejspis zustane v rodine dal. Je skoda se takovyho auta zbavovat. Ma sice 3 kila na hrbu ale technicky porad ok. Poridil sem si ale 1.8 tsi supa v plny vybave. Zase tak utrzenej z toho oproti ty okte nejsem. Cekal sem vetsi wau efekt. Sluselo by tomu autu tak 30 koni navic a mensi spotreba. Chlasta to o 4 litry vic nez ochcavka
>:D >:D
Avatar - Ozzman
16. 2. 2019 08:40
Re: Nejhezčí RS
Jakýho? Doufám, že III.generaci ? II. je dle mne nejhorší auto střední třídy, kterým jsem kdy jezdil a zatím ještě jezdím.. (pracovně). To je opravdu lepší třeba stejně stará Oktávka a pokud nevozíš v zadu basketbalistu, tak postačí i místem, Superb není o moc širší a je jen dlouhý a podvozek je hrůza, jezdím liftem, karoserie se kroutí na dálnici, zatáčet se mu moc nechce a cítím opravdu vše, co na silnici je (tady je prostě O2 ve všem lepší a vyváženější - taky jsem jich projel dost abych mohl soudit). Auto je v pořádku, kdyby si se ptal na tlumiče a stav podvozku, u nás se o to starají, o to je to horší. Když jsem měl ještě stejně staré Mondeo, mělo o 100 tisíc najeto víc a ve všem až na motor (konkrétní verze byla slabší, než ten Superb) ho strčlio do kapsy.

Leda, že by benzin byl o tolik lepší, než TDI, ale jinak je to děs.

Takže za mne nie, radšej Oktávku >:-[]
18. 2. 2019 13:18
Re: Nejhezčí RS
Neblázni nemám 6 kil na trojkovýho, ani bych za to ty prachy nikdy nedal. Mám dvojkový předface. Je to jak jezdit s Titanikem, ale není to špatný. Je to velice pohodlná limuzína střední třídy. Stejně stará Oktávka se bude těžko shánět v srovnatelný výbavě a za srovnatelnou cenu. Většina Oktávek je v holobytu nebo jsou ukrutně předražený. Jízda s tím je taková rozvážná. Na prohánění zatáček to fakt není. Toho si jsem bohužel vědom.
15. 2. 2019 09:52
Re: Nejhezčí RS
Pokud je mi znamo, tak minimalne do faceliftu mohla mit bezna Oktavka dle vyrobce pouze 15" kola (kdyz nepocitame 14" pro model LX). 16" uz jsou tedy v podstate tuning, ale je jasne, ze oproti tem 15" balonum to prinese zlepseni. To tvoje auto bylo skoro RS. Ale porad zustanou ty silene previsy.
15. 2. 2019 22:55
Re: Nejhezčí RS
Hele ja mel 1.6 mpi lx rv 1998 a v technicaku byly i 16 palcovy kola. Taky sem je na tom celou dobu mel :-)
17. 2. 2019 15:53
Re: Nejhezčí RS
Díval jsem se do dílenské příručky a i nejslabší motory mohly mít v TP 16" kola. Ale v běžném ceníku tehdy ale 16" kola nebyla, dokonce i 1.8T 110 kW SLX modelový rok 1999 mělo z výroby 15" kola. 16" kola byla v ceníku jenom u výbavy L&K. Pro nižší výbavy se 16" kola dodávala pravděpodobně v rámci originálního příslušenství.
18. 2. 2019 13:27
Re: Nejhezčí RS
jj je to možný. Byly tam 14, 15 a 16 palců. Koupil jsem to na 14kách a koupil k tomu 16 palcový origo škodovácký.
Avatar - wakantanka
17. 2. 2019 07:44
Re: Nejhezčí RS
RSa nemala náhodou 17 ?
17. 2. 2019 15:56
Re: Nejhezčí RS
Ta měla standardně 16", liftback měl 17" v příplatkové výbavě.
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 11:40
Re: Nejhezčí RS
Nesmysl. Podívej se do rubriky černá kronika a bude plná rozstřelených bavoráků... A dělá proto BMW auta s mizernýma jízdníma vlastnostma???

1) Octavia byla první novodobou Škodou, která s 1,8 TSI nebo 1,9 TDI skutečně jela... Český řidič na to nebyl zvyklý...

2) Jako ojetina se stala levnou záležitostí, takže ji začali kupovat mladí hustokrutí týpci s hustokrutým jízdním stylem s 10-letýka zkušenostma za volantem NFS... Navíc laciné kousky byly taky v tomu odpovídajícím stavu...
Avatar - beibej
14. 2. 2019 22:45
Re: Nejhezčí RS
Jistě že RS na nízko profilových kolech a s tužšími tlumiči je o kousek lepší. Pak má o trochu lepší brzdy a zvýšenou tuhost kastle. Podle mě je to druhá nejlepší verze O1.
Ta nejlepší je celkem vzácná lift LaK 4x4 20V turbo. V časech produkce jsem si říkal jaký by to asi bylo narvat tam motor z TT 165kw.
14. 2. 2019 13:41
RS
Auto samo o sobě špatné není (poplatně době). Relativně pěkné, dobře smontované, a v přímce rychlé. Bohužel největším problémem auta je jeho majitel, československý majitel, který z něj dělá ultimativní nástroj, jenž mu každý závidí a chce s ním závodit.

dtto očouzená Fabia RS
Rozbalit vlákno
5
Avatar - twistedTSD
14. 2. 2019 17:59
Re: RS
Nerad, ale musím souhlasit...na ORS libovolné generace si už na silnici dávám pozor a očouzenou F1 RS dnes sedlá kdejaký osmnáctiletý jouda.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2019 18:44
Re: RS
Pánové, já vás trochu poopravím, Octavia s nápisem RS ano, ale pravé RS už moc nezávodí, to spíše nějaké 66kw TDI fčipu s RS znáčky, těch je nejvíce zdaleka >:D RS bylo pro tuhle vesnickou smetánku celkem drahé dlouhodobě a teď tuplem.
14. 2. 2019 19:49
Re: RS
Ceny zachovalých F1 RS už dávno narazily na dno zhruba 120 tKč. Nic pro osmnáctiletého joudu.
Avatar - twistedTSD
14. 2. 2019 21:56
Re: RS
Zachovalých možná, ale nějaký vrak za 70 se najde vždy.
14. 2. 2019 21:37
Pro i proti
Já samozřejmě nijak nesnižuji historický obrovský přínos první generace novodobé Octavie pro obnovu Škodovky coby světové automobilové značky. Čas prokázal, že to auto je mechanicky nesmírně odolné a také jeho vnější design obdivuhodně dobře odolává zubu času. Ale na druhé straně Octavia I již v době své premiéry rozhodně neoslňovala jízdními vlastnostmi (zejména s více naloženým kufrem) a podélnou prostorností už vůbec ne. Ta byla dokonce horší, než u Felicie... :-O
Rozbalit vlákno
1
Avatar - beibej
14. 2. 2019 22:54
Re: Pro i proti
To je pravda. Ale mám z ní takový pocit, že VW chtěl Škodu dobře uvést na evropském trhu a tak na O1 a F1 přišktil costcuting na nutné minimum. Třeba protikorozní ochrana byla na svojí dobu rozhodně top. Fabka byla dokonce nejlepší auto ve svém segmentu a dokázala dávat pocit nejkvalitnějšího interiéru. Tedy v době svého uvedení. To už dvojka neuměla. Octavia 2 však ano. Taky O2 dostala mulťák a nejmodernější motory, které už byly ale trochu jako střelba do vlastních nohou (FSI a TSI).
Avatar - mariov8
15. 2. 2019 08:09
Youngtimer
Youngtimer je pro mne maximálně tak Mercedes W124 500 nebo pěkné kupé/kabrio 320. Cca o deset - patnáct let starší auta!!!
Rozbalit vlákno
2
16. 2. 2019 13:35
Re: Youngtimer
Auto starsi 20 let je obecne ve svete povazovano za veteran. V CR to loni myslim nejak zmenili na 30 let, ale to kvuli stari vozoveho parku v CR, jinak by u nas asi nastal prevrat :-) Ve zbytku sveta je to 20 let.

"Cars 20 years and older typically fall into the classic class." [odkaz]
Avatar - mariov8
18. 2. 2019 18:54
Re: Youngtimer
Pro tvé zdraví jenom tohle nesděluj nikde v klubu historických vozidel!!! Někde to jsou natvrdo 40tá nebo 50tá léta! Wikipedia je užitečný nástroj, ale ověřuj si tam kde kým zadané informace.

A Ancestor < 1904 1904
B Veteran 1905 1918
C Vintage 1919 1930
D Post Vintage 1931 1945
E Post War 1946 1960

I označení klasický už je na hraně, natož veterán, kdy původně to byl termín pro auta z období do konce první světové války.
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 11:45
Podle stavu
Hezká a zachovalá O1 už je vzácností. Takže určitě ano, jako yonugtimer ano. Navíc RS hezká se už skutečně potká málokdy... Nedej bože ještě v nějaké limitované edici...

Jako vylítaná je ale O1 naopak na úrovni někdejších felicií... Totálně vylítané popelnice v hrozném stavu. Jen s tím rozdílem, že i tak si O1 drží ceny >:D >:D

Ale třeba taková prodloužená prezidentská verze... Nebo výroční RS... To budou raketové ceny...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 11:51
Jízdní vlastnosti
Nebyly chloubou, ale ani totální prohrou. RS jsem sice nikdy nejel. Ale musím tady vyvrátit všechny kecy o nebezpečných jízdních vlastnostech.

Ano, malý rozvor + velké převisy byla kombinace která nepřináší nic dobrého. Z druhé strany při běžné jízdě bylo auto absolutně v pohodě. Kdo samozřejmě očekával, že Octavia bude schopna čelit Mondeu, Primeře, Mazdě 626 a dalším, tak nutně musel být zklamán.

Částečně k tomu přispěly podle mě i tehdejší časopisy (Svět motorů a další...), které z Octavie dělaly něco co nebyla. Octavia byla prostě Golf s větším kufrem, a ne Passat za poloviční cenu :-!
Rozbalit vlákno
0
15. 2. 2019 12:00
Nepřesnosti
Pane Dušku, jako už poněkolikáté. To si nemůžete ověřit skutečnosti než něco napíšte?

Verze 1.8T 110 kW AUM v Octavii I, která byla v nabídce s tímto motorem až do roku 2010 měla elektronickou škrtící klapku a stejně tak plnila normu Euro 4 jako AUQ v RS. Jedná se o identické motory, pouze RS má jiné mapy ŘJ.

Čili není pravda, že 110 kW verze měla pouze mechanickou klapku. To se týkalo starších verzí, např. AGU.

Vzpěry za zadními sedadly nejsou jedinou úpravu ohledně vyztužení karoserie. RS má navíc dotačné výstužné desky na zadním čele. Plus přídavné sváry na kritických místech karoserie. Ve spojení A sloupku a prahu, spojení B sloupku a střechy. Spojení prahu a C sloupku, v postranicích na C sloupku a v zadních podbězích.

A jako perličku jste uvedl normy oleje VW, které jsou pro dieselové motory bez DPF 505.00 a pro PD 505.01.

RS měla normu VW 502.00 případně 504.00 longlife.

Opravdu mrzuté, že nedokážete psát články bez faktických chyb a nepřesností... :
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
16. 2. 2019 00:24
Re: Nepřesnosti
Ten "Dušek" byl záměr, nebo jen překlep... ;-)
15. 2. 2019 13:24
Legenda větší než...
...pan Zikmund. Alespoň podle toho, jak se (ne)posouvá s ostatními články dolů. :-!
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ozzman
15. 2. 2019 14:00
Re: Legenda větší než...
Běž se zeptat na vesnici, jestli znaj nějakýho Zikmunda.... a pak se těch stejných zeptej na Oktavii feReSu... :-(
Avatar - white label
15. 2. 2019 14:41
Re: Legenda větší než...
Ti neznají ani krále Zikmunda (Lucemburského, syna Karla IV.) , natož cestovatele... ;-)
16. 2. 2019 08:14
Re: Legenda větší než...
Určitě neznají vás dva. Což ale nevadí.
Avatar - Ozzman
16. 2. 2019 08:41
Re: Legenda větší než...
To asi přežiju...
Avatar - Ronault.
16. 2. 2019 23:53
Re: Legenda větší než...
Řekl maloměšťák

Nevím co furt máte s tou vesnicí. Já jsem z vesnice a znám oba. To není o vesnici, kam se teď všichni ti rádoby intelektuální měšťáci tlačí a staví satelitní městečka, ale o chátře.
Nejhorší jsou obecně velká sídliště. Poznám rozdíl, když mi přijde do ambulance obyvatel velkého sídliště, třeba Ostrava Jih, to je jeden vymaštěnec vedle druhého, něco jako Most a nebo mi někdo přijde třeba z Čeladné nebo Morávky, to jsou skoro vždy inteligentnější a pracovitejsi lidé... :-( :-(
Avatar - white label
17. 2. 2019 01:13
Re: Legenda větší než...
Ty máš zase diskusní (vztahovačné) krámy... >:D
O žádnou vesnici vs město mi nejde, jde o nevědomé prosťáčky, které můžeš najít všude.
Pouze jsem napsal, že lidi, kteří neznají Zikmunda cestovatele, neznají obvykle ani krále Zikmunda... ;-)
P.S. Na jedné straně kritizuješ domnělé zobecňování, kterého se sám v závěru dopouštíš, jen v opačném gardu. Mimochodem, když typickému Pražákovi řekneš, že si z Mostu, bude tě (s patřičnými předsudky) brát (proto, že Most je město) vážně spíš, než když řekneš, že jsi z Čeladné (protože ta naopak městem není)?
Jakékoli zobecňování je v tomto ohledu nesmysl, ať ve prospěch/neprospěch měst, či naopak vesnic.
Avatar - Ronault.
17. 2. 2019 02:37
Re: Legenda větší než...
Podívej, číst docela ještě umím, jeden z nejmenšího velkoměsta napsal, že se má zeptat na vesnici, jestli znají Zikmunda a druhý z maloměsta mu odpověděl, že ne a já z vesnice napsal, že znají ;-) Jak co vnímají ti, kterým končí svět u Plzně a Benešova se je nutné zeptat jich, za ty nemluvím ;-)
Ad můj příspěvek, píšu docela jasně "skoro" vždy.

Pracoval jsem s lidmi v okrese vesnic, kde každá díra s tisícem obyvatel si říkala městys a s třemi tisíci město (okres Blansko), teď pracuji na velkém sídlišti, druhou amb. mám v centru na náměstí krajského města, třetí v podhůří v okresním městě a docela ty rozdíly mezi klienty vnímám. A nejde ani o to, čím jezdí, ale jak se chovají, jak mají rozhled a inteligenci a tam vede asi ten okres vesnic... prostě "Chánov není Jeruzalém" 8-s >:D

Jinak, tohle vidlakovani se tu v diskuzi projevilo několikrát, ne jednou
Avatar - white label
17. 2. 2019 02:50
Re: Legenda větší než...
Ono i to "skoro vždy" má k zobecňování blízko, podobně jako známé "pouhé výjimky potvrzující pravidlo". :-)
Přece to nelze dělit primárně na města a vesnice, už jen samotný fakt, že i v ČR je tolik výrazně rozdílných různých měst, podobně jako vesnic, staví takové dělení na hlavu, stejně jako tenká hranice mezi statutem (malého) města a (větší) vesnice.
Avatar - Ozzman
17. 2. 2019 09:57
Re: Legenda větší než...
Ok, nechce se tu pouštět do sociálně-geografické diskuze, protože je vesnice a vesnice a je město a město.

Když napíšu vidlák z Ústeckého kraje, tak se naštve zas Woody, ale zrovna mezi perly těchto končin patří taková města jako je Most, Ústí, Chomutov, Teplice... fuj uplně se mi zbíhá husí kůže, když si vybavím ta města po setmění >:D .... (Děčín ne, ten je jinej ... >:-[]).

Pak jsou vesnice kolem Prahy, které mají sice statut vesnice, ale měřítkem obslužnosti a stylem života se počítají za velké město = Prahu, což dokazuje i mnoho odborných studií.

Stejný příklad začíná být i u jiných velkých měst v ČR, říká se tomu suburbánní prostor , kdy bezprostřední zázemí města vytváří podmínky pro fungování města (pracovní síla, obchody, sklady, s extenzivním záborem ploch a podobně) a naopak městský život (nejen styl života, ale i služby a obslužnost těchto částí) se šíří zpět do zázemí města (vesnic, maloměst).

Uff... už je to 10 let co jsem tu socgeo studoval, ale ještě něco si pamatuju >:D

Takže, abych to zkrátil, vesnice pro Pražáky a okolí je vše, co je ze západu za Kladnem-Berounem z východu za Průhonicema >:D

Pro ty původní pražáky, kteří ještě neodešli na vesnici na předměstí, jsem vidlák i já, tak se nemusíš cítit dotčený >:-[]

Pokud to budeme brát regionálně, což spíše odpovídá i tvému úsudku, ale nesetká se to tu na diskuzi s takovým pochopením je, když napíšu, zeptej se někoho z Ústecka či Ostravska, protože tyto kraje se vyznačují nejnižším průměrným vzděláním, nejnižšími příjmy na obyvatele a nejvyšší kriminalitou. Ústecko s přehledem vede >:D Ale klidně se půjdeme zeptat souseda tady od nás popražštěného maloměsta, protože se vsadím, že to taky vědět nebude >:-[]
Avatar - Ronault.
17. 2. 2019 12:47
Re: Legenda větší než...
Bože to jsou dlouhé kecy a zbytečné pojmy z mých daní pro Pražáka >:-[] >:D

Ono však o tom píšu, že Ostrava Jih je obrovské v podstatě město, ale je to ráj nevzdělaných lidí, který tvoří obraz celé Ostravy, přitom třeba Poruba nebo jiné části jsou vzděláním někde jinde. Stejně jako v Mostě, kde bydlí tchýně to vypadá jinak než v jiných částech Mostu... Už jsem skoro rok a půl v Mostě nebyl a nemám to tam tak projděné, ale třeba tady na Ostravsku se to výrazně zlepšuje, ne všude samozřejmě. Říkal jsem teď sestřičce, že se musí podívat na Most (myšleno seriál), že je to jako ta naše Hrabůvka, kde máme ambulanci a dala mi za pravdu >:D
Avatar - Ozzman
17. 2. 2019 15:05
Re: Legenda větší než...
Tak musím vidláka z moravy poučit >:-[] >:-[]

Jinak je to tak, jak říkáš >:D A z mých daní zase léčíš zloduchy a jiné existence, tak si nestěžuj >:D
Avatar - Ronault.
17. 2. 2019 18:20
Re: Legenda větší než...
A myslíš si, že si můžu vybrat koho léčím z mých/tvých daní? 8-s Když přivezou rychlí po 150é toho stejného bezďáka s oděrkou na hlavě 8-s ;-\ Ono by bylo dost pacientů slušných a pracujících i bez těch ehm... 8-s

Jinak já nepoužívám právě kvůli tomu nesedícímu pojmenování slovo vesničan/vidlák, ale "chátra" ;-) >:D
Avatar - Ozzman
17. 2. 2019 19:44
Re: Legenda větší než...
Vždyť to byl vtip >:D mě je jasný jak to chodí... Ti co to potřebují nejméně, jsou tam pořád.
Avatar - Ronault.
17. 2. 2019 19:53
Re: Legenda větší než...
Kdyby to b vtip, tak z toho nejsem v depresi a nemám syndrom vyhoření 8-s >:D
Avatar - Jenik3
15. 2. 2019 17:12
Re: Legenda větší než...
Taky by mne zajimalo, jak dlouho tu clanek bude strasit. Nova Toyota corolla zmizela za dva dny, ale o1 tady strasi asi paty den. Celkem 34 prispevku, zadny terno.
Avatar - holden2
15. 2. 2019 15:48
jednoznacne youngtimer
a to dokonce uz od doby kdy vyjela z fabriky. uz v ty dobe to byl technicky zastaralej kram
Rozbalit vlákno
0