První generace Citroënu C5 je proslulá komfortním podvozkem a nabídkou místa v kabině. Mezi řidiči je zájem především o vozy s úspornými turbodiesely HDi.
Už jděte s tím vychvalováním ojetých šunek z ESA do pr....
Nejhorší recenze ojetin ever! Chápu, že autobazar ESA platí hodně, ale už mě to fakt nebaví, pořád dokola to samé. Auto má najeto milión, ale je v úžasné kondici a bla bla bla. Příště si přečtu raději recenze ojetin od odborníků, ne od zaplacených pochlebovačů!!!
A nebojte se lidi, až ho ESA prodají, budou si mnout ruce a vy si vyberte všechny úspory.
Nechci se dotknout Citroeňáků, spíš narážím na všechny ESA články, které se tu čas od času objevují a přijdou mi vyloženě zavádějící. Kdyby nahoře bylo napsáno "Komerční sdělení", řeknu si OK a vůbec si tu reklamu nepřečtu :)
Re: Už jděte s tím vychvalováním ojetých šunek z ESA do pr..
Vypovídající hodnota článku je nula, sorry. Je to oslavná óda na blbost. Čtu tu většinu článků a tyhle reklamoidní jsou zdaleka nejhorší. Recenze ojetin má z webových stránek lepší Tipcars, nebo i další weby.
Žádnej škůdce internetu nejsem, foťák mám, ale nemám potřebu se vystavovat, stejně jako ty. Světlo ze svého Buicku si dávat nebudu ;-)
Tak to gratulujem k vlastnictvu bmw :-! ! Tych 135kW je nato uz moc... A k tomu citroenu, 230.000 km je dost, , skoda, ze nenapisali , v akom stave su pneu, riadenie, napravy, co pravidelny servis motoru, bol ? a co to bude spolu stat k cene auta, to uz bude sumarna cena atakovat operativny leasing na novu fabiu >:-[] , acz ma v tom medzery. Suhlasim s honsikom, clanok do VLASTY dobry, mozno aj do niecoho o vareni, ale na server o autach ?
Tak pozrel som fotky, a motorovy priestor vylesteny , (po prehliadke pi 6tich rokoch a 80.000 km mam zas.any, teda zapraaasenyyy, ale preco by som ho cistil, aby som nieco zakryl ? ), vyfuk pekne hrdzavy ( 8 rocne santafe ma hrdzavy len uchyt ), napravy od oleja, takze naozaj vzorna starostlivost ...
Poznam stav svojich pneu, dokonca aj hrubku brzdovych kotucov, takze ked v servise tvrdil, ze treba menit, v klude som pockal, kym v servisnom manuale najde hrubku a potom odmeria, co by som neurobil pre osvetu. A tiez viem, ze servis neznamena aj odbornost...Nie som naivny ale pre naivnych som len pripomenul, ze ta cena 99.000 Kc nie je az taka vyhodna. Ked si taky mudry a podla vsetkeho mechos, tak by si tu osvetu mal robit ty, tak sup sem s dalsimi radami, alebo pises radsej do Vlasty ? A o baterku sa tiez nestaram, raz som dobijal, ked decka nechali svietit svetielko nad dverami... a ma uz 8 rokov a fachci, v druhom aute ma 6 rokov a bez problemu, ale pre istotu som teraz kupil exide premium 100 Ah, keby Solite v zime klakla. A preco by som mal umyvat motor ? Kopu konektorov, elektroniky... na Vente raz po zakroku umyvania v kuse hukalo, blikalo az kym ho nevysusili,, bolo tesne po socializme, asi ste sa ucili spolu. No a coper umyjem az v novembri, posledne 3 razy som zmokol, a pomer 3 hodiny jazdy a hodina umyvania nie je pre mna. Ramena, oo ramena,
na co čistit motor? Taky znám pár dementů co pulírovali motor tekoucí vodou a pak řešili závady, který nikdo jiný neměl. A přitom jezdili na výměnu oleje po 30000 km. >:D Voda do motorovýho prostoru nepatří! Jen ať si je klidně špinavej. Ono mu to vůbec nevadí. Hlavně, když má vyměněnej olej.
Presne tak, motor ma byt tesny a na vrstve prachu je hned vidiet, kde unika olej alebo palivo. Ale ked to niekto pravidelne umyva, potom sa nemoze cudovat, ze si nevsimne unik benzinu alebo nafty z filtra paliva alebo z niektorej rychlospojky no a ked to kvapne na vyfukove zvody , tak to petrumr co ? No tak to horiii. Uz ho vidim, ako umyva motor v hybridnom lexuse, asi aj tie oranzove kable a vinutie elektromotoru >:D . Okrem toho umyvania ziadnu radu nedal, ale som zvedavy, co ma ten citron za skryte vady, by oko sada letnych gum 450 eur, sada zimnych 450 eur, gule ( nie soferove ) cez 1000, zhavenie 200 s robotou, vyfuk... a buduci rok strasiak STK, dost dovodov na predaj.
Totéž jsem bohužel viděl na koncernovém motoru (VW) po 80 000, což ovšem neznamená, že tady budu psát, že všechna koncernová auta jsou zákonitě sra.ky :no: .
Všimnite si na fotke rýchlomer,je vadný lebo ručička je dole.Mam C5ku 1.6 a na mojej sa tiež pokazil,výmena 600ečok :-( .Tá moja má 265000 a možem povedať že už je to dosť.Všetko sa serie do 200tis to bolo rel. v pohode. :-(
To si fakt za toto zaplatil 600 eur? 8-s Veď za to si mohol mať nový FAP aj s prácou, alebo spojku a zotrvačník vymenený ;-) Mal som tiež C5 s 2.0hdi. Ťažko nájsť pohodlnejšie auto v strednej triede. Súhlasím, že servisu po 200 000km potrebovalo viac, ako by bolo primerané...
Buď je autor testu trpaslík, nebo fakt nevím. Citroën C5 první generace je možná pohodlný kočár (pokud tedy zkousnete krátké přední sedáky), ale rozhodně neoplývá prostorem pro nohy zadních cestujících. Naopak, dokonce je v této disciplíne v měřítcích střední třídy podprůměrný. Kdyži si vyšší řidič udělá za volantem pohodlí, stejně vysoký člověk se koleny dotýká předního opěradla (a pokud by nemělo mohutné vybrání, ani by se tam koleny nevešel). Toto se vám třeba v Mondeu nebo v Passatu určitě nestane. Prostorově horší než C5 je ve střední třídě už jenom současná generace Laguny a Accordu.