Tohle je dobrý motor. Stačí pravidelně měnit olej někde, kde tomu rozumí (to bylo správně zmíněno v článku), dávat kvalitní naftu a motor se odvděčí sametovým chodem a docela fajn spotřebou. Máme v rodině 5 aut s těmito motory, Peugeoty i Citroen, nový i ojetý a žádný z těch aut nemělo problém s motorem. Já mám na něm namotáno 197tkm a řešil jsem někdy kolem 130tkm netěsnou vanu oleje (přetěsněno za pár stovek), a cca ve 180tkm mi praskl "buřtík". (výměna cca 1500,-) Toť vše. Startuje na brnknutí, olej nežere, nečudí, snad v této kondici vydrží dál.
Jo a mám tu údajně horší verzi, tj rok 2008 a 16V :-)
Do kabrioletu není nafta nikdy dobrý motor.
Manželka měla 206 cc a později 207 cc. 206ka byla super a 207ka ještě lepší. Klobouk dolů před ochranou před větrem hlavně v 207cc. To taková Z4 už byla prakticky nepoužitelná od 60 km/hodinu a výš. V 207cc jsem jel 190 se střechou dole a o větru jsem prakticky nevěděl. Oba byly v rodině cca dva roky a neměly žádnou závadu. A tak pěkný interiér včetně palubní desky v kůži jako měla ta 207 cc jsem dlouho neviděl...
Nejlevnější Camaro z roku 2000 je za 10 tisíc euro jseš si jistej že to bylo v KČ? >:D Nejlevnější Sebring 2000+ je za 1300 euro a normální cena je tak 3000 to mi přijde jako trochu rozdíl :-!
Cherokee je určite s ním na dovolenke v južnom Bulharsku. A každú chvíľu ho strieka na inú farbu. >:D Ale zvuk má ten V8 fakt parádny, to o tom potom. >:D
Kdysi jsem někde četl (v Automobilu), že se tomu tak říká. I to pak několikrát napsal. Ano možná by bylo lepší napsat, že šlo "o přídavné pružně uložené závaží, tlumící chvění karoserie". Vyhnuli bychom se zbytečné spekulaci.
206 cc nebola holčičí, v mojom okolí po ňom slintali chlapíci, vyzeral citujem ako projektil. 8valcová amerika to nebola, ale mladý chlap v tom vyzeral dosť dobre.
Myslím, že to vidíte zbytečně černě. V článku nejde o sociální stránku věci, ale o techniku. Tu nechť řeší lifestyle. Ano, MX-5 je určitě lepším strojem, zejména po jízdní stránce, o tom žádná. Jenže taky servis mazdy stojí více, tedy pokud se bavíme o cenách dílů. No a koroze je problém i u NC. O starších nemluvě.
nic ve zlým , ale je to holčičí auto a s těmi cenami náhradních dílů nemáte pravdu, staré malé Pažouty byly skvelé tyhle nové s r a č k y nestojí za nic je to hrůza, MX se dá sehnat za podobné peníze a je to úplně jiná liga a hlavně v MX 5 člověk nevypadá jako d e b i l
Edo jsi celkem mimo. Peugeot má ceny ND naprosto v pohodě. Mám doma 2 i zmíněnou 207 5DV HB a servis mě stojí daleko míň než na Škodovku...
Každý prostě nechce Mazdu MX-5, naštěstí je pořád ještě výběr i u těhle mrňousů. Tj tvoje hodnocení "že někdo vypadá v nějakém autě jako d e b i l" si strč za klobouk ;-)
jaký argumenty co to tu plácáš, já vím že tenhle pažout je šrot, vůbec nepřipustím diskuzi o opaku, diskuze o věcech které jsou jasné jsou zbytečné, bež si stím holčičím autem do ***, když ho miluješ je to tvůj problém né můj
Myslím, že s cenami dílů pravdu mám, minimálně co se týká originálních dílů. Nechcete mi snad tvrdit, že originální rameno přední nápravy na MX-5 (třeba to spodní) stojí stejně jako na P-207. Mazda má některé díly drahé skoro jako Porsche. Měl jsem starou MX-3 a origo rameno na ní stálo 15.000 korun. Na 944 stojí asi 9.500 korun. MX-3 je derivát 323, MX-5 je svébytné auto. Ano, seženete ji za podobné peníze, ale jen NB 1.6. 1.8 je mnohem dražší. A za ty peníze si rovnou můžete hledat i šikovného karosáře, který vám auto vyvaří.