Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetý Volkswagen Golf VI. generace (2008-2013): Opravdu jen modernizace pětky?

O Golfu šesté generace se často tvrdí, že je jen modernizací předchozí „pětky“. Svým způsobem to pravda je. U Volkswagenu vlastně nic nového.
Zpět na článek
30. 6. 2016 08:11
30. 6. 2016 08:46
30. 6. 2016 08:22
30. 6. 2016 08:31
30. 6. 2016 08:41
30. 6. 2016 08:55
30. 6. 2016 09:02
30. 6. 2016 21:41
30. 6. 2016 09:24
30. 6. 2016 09:28
30. 6. 2016 22:15
1. 7. 2016 10:27
1. 7. 2016 20:01
30. 6. 2016 08:36
30. 6. 2016 09:42
30. 6. 2016 09:43
30. 6. 2016 09:44
30. 6. 2016 09:45
30. 6. 2016 09:55
30. 6. 2016 10:35
30. 6. 2016 11:14
30. 6. 2016 08:44
30. 6. 2016 10:09
30. 6. 2016 10:16
30. 6. 2016 09:22
30. 6. 2016 15:48
30. 6. 2016 09:28
30. 6. 2016 09:29
30. 6. 2016 09:32
30. 6. 2016 09:41
30. 6. 2016 10:32
30. 6. 2016 11:15
30. 6. 2016 13:56
30. 6. 2016 14:44
30. 6. 2016 15:15
30. 6. 2016 18:26
30. 6. 2016 10:20
30. 6. 2016 10:38
30. 6. 2016 10:45
30. 6. 2016 11:01
30. 6. 2016 14:01
30. 6. 2016 14:33
30. 6. 2016 15:27
30. 6. 2016 16:54
30. 6. 2016 17:04
30. 6. 2016 17:40
30. 6. 2016 22:23
30. 6. 2016 08:11
4x4
Tím je pohon všech kol 4Motion ve spojení s vybranými motory. Tím se žádný ze soků nejen v kompaktní třídě pochlubit nemůže.

No, 4Motionem opravdu ne, ale čtyřkolek bylo a je dost :-)

K testovanému autu - koupit šestileté auto s 200tkm, se základním motorem a se sporákem a základním rádiem za 280 tisíc, to bude chtít velkého odvážlivce :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CommonUser
30. 6. 2016 08:46
Re: 4x4
Skor velkeho slepeho golfistu ...
30. 6. 2016 08:22
:D
"Když už výkonnější zážehový motor, berte tento. Dynamika už je přesvědčivá, spotřeba paliva překvapující, byť dost odvislá od jízdního stylu. Pokud mu po 80.000 km necháte vyměnit za 10.000 korun rozvody, může i s přibývajícími kilometry fungovat."

....a pokud nevymenite, tak fungovat motor nemusi s tim, ze "Když už výkonnější zážehový motor, berte tento", takze ostatni benzinove jsou jeste horsi nez ten, ktery po 80 000 nemusi fungovat....kouzelne.
Rozbalit vlákno
0
30. 6. 2016 08:31
šestka
Evoluce z pětky v šestku se designově vydařila, ať už jde o exteriér nebo interiér. Obojí si značně polepšilo.
Co jsem se díval na německou nabídku téhle generace s atmosferickou 1.6 75kW, tak cenově vychází v podobním poměru jako testovaný kus. 6-7 let staré auto za víc než 200 tisíc ...... Chápu, že Němci mají jiné ceny nových aut než my, ale tyhle ceny ojetin jsou děsivé. Ta testovaná varianta taky.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ozzman
30. 6. 2016 08:41
Re: šestka
Je to Golf, ten si drží ceny, vždyť hezkou čtyřku koupíš kolem pořád sto tisíc a je jich jak šafránu. Ty auta nejsou zlé, navíc jednašestka nebude tak nalítaná jako nafťák pravděpodobně z firemní flotily z ESA, kterému trochu upravili tachometr :-)

edit: ono je to skoro 300 tisíc za tenhle kousek z ESA?! Já se přehlédl, vždyť se prodávají podobné kousky o 100 tisíc levněji a je jich tam požehnaně a to i kolikrát 2011tky. Jedna za všechny
[odkaz]
30. 6. 2016 08:55
Re: šestka
S Golfem stale dokola - proste neni to nejlevnejsi auto na trhu. Neni levny ani novy, ani jako ojetina. Ale Evropa je jich doslova plna uz nekolik desetileti, nejspis proto, ze je to dobry auto.
Tak to vzdycky bylo a dokud to bude VW takhle dobre delat, tak to tak taky zustane.
Kdyz na to nemas, tak to nekupuj :-)

A jeste mala poznamka jak rikas "Chápu, že Němci mají jiné ceny nových aut než my" - kdyz jsem kupoval Golfa 6, schvalne jsem porovnal cenu s nemceckem a hle - ono to bylo +/- 5tisic uplne stejny jako v CR.
Avatar - Ozzman
30. 6. 2016 09:02
Re: šestka
Objektivně se podívej, kolik stojí testovaný kousek a kolik stojí podobné kousky na českém trhu, buď je ten z ESA zezlata, nebo je to nějká limitka, nebo nevim >:-[]
30. 6. 2016 21:41
Re: šestka
Ja nerikam o cene zde testovaneho kusu ani popel. Byla by v poradku, kdyby mel najeto tak 70 tisic + servisku :-)
Ja auta se 180 tis km nekupuju, ale prodavam. Vetsinou prodavam kolem 120 tisic.
30. 6. 2016 09:24
Re: šestka
Auto, ktere se dodavalo nekolik let s vaznymi zavadami na motorech s fatalnimi nasledky je opravdu super kup. Na firmy a verne zabednence jejich kvalita asi mit vliv nebude a bude jich stale plna Evropa. Asi to tak zustane jeste dlouho :-)
Avatar - Ozzman
30. 6. 2016 09:28
Re: šestka
Myslím, že Golf tak tragický není, horší na tom byl takový Passat B6, kde měla většina motorizací problém, jako všechny TSI a 2.0 TDI :-) Tady to snad už je lepší a pořád neuděláš přešlap s atmosférou, kdežto u Passata bude MPI hodně nahraně.
30. 6. 2016 22:15
Re: šestka
Joo takove jako ty miluju. Vystridal jsem nekolik Golfu vzdy od noveho do cca 70-90tkm/rok a tak nekolik roku po sobe. Nikdy jsem nevymenil ani zarovku. V kazdem jsem mel navic powerbox od racechipu. Do servisu co 30tkm na garancku a mezi kazdou garanckou jsem si vymenil 2x po 10tkm olej sam. Jednoho z golfu 1.6tdi 77kw ma ted bracha a uz dotahuje 300tkm. Krome rozvodu, brzd a oleje co 10-15tkm to nic nechce. Cekame kdy ho pohrbi, vubec ho nesetri. Chce ho dojet do mrtva, ale to mu spis dojde trpelivost. S poslednim golfem jsem sel do 1.4tsi a taky absolutne bez problemu. Proste netrapit za studena a kvalitni olej. Jo a ty tvoje fatalni chyby. Mam kolem sebe nekolik znamych kteri zadreli japonska auta s najezdem mensim nez 100tkm. Nicmene nebudu tady obecne sirit, ze VW ma nejaky motor s fatalnimi chybami. Kamarad se zbavil Superbu s vic jak pul milionovym najezdem nakonec az prez vykup. A ejhle za par dni bylo na prodej s najezdem okolo 140tkm v nejmenovanem bauaru. Lidi nechteji videt pravdu, koupi vyjete auto se lzivym najezdem a pak si mysli, ze to nic nevydrzi. Musim uznat, ze nejvic jde auto do kytek kdyz se s nim jezdi kratke trasy kolem komina. Jedno auto co mam s najezdem 30tkm za 5 let neni zdaleka v takove kondici jako rocni auto s najezdem 80tkm. Proste je to o zpusobu uzivani. Ale prestante mlit nesmysly o tom, ze VW maji fatalni chyby. Neni na tom o nic hure ani lepe nez ostatni.
Avatar - JiVi
1. 7. 2016 10:27
Re: šestka
auto proste starne rokama, najezdy moc se starim neudelaji ...
Avatar - white label
1. 7. 2016 10:30
Re: šestka
To si piš, že udělají, hlavně když jde o celoroční hrkání na krátkých tratích, "ideálně" v kombinaci se zanedbanou údržbou, včetně té kosmetické...
Avatar - CommonUser
1. 7. 2016 11:09
Re: šestka
No vidis a mna postihlo vsetko co bolo na nete, aj nieco naviac. Predaval som to s 210tkm. Kvalitny olej ? Zhanat olej podla trapnej normy VW500.xx.xx ? Si robis prrrdel nie? Vzdy si museli naspecifikovat nieco extra, aby tie motory bezali ...
A rozvody boli u VAGu vzdy problem.
Avatar - white label
1. 7. 2016 11:19
Re: šestka
Nikdy jsem neměl problém sehnat a používat olej podle specifikace VW.
Avatar - CommonUser
1. 7. 2016 11:27
Re: šestka
Jo jo ... sehnat .... to usilie a cena nestala za to. Tie oleje bezne vsade neboli.
Dneska ked sa rozhodnem, tak olej kupim do 20 minut a s cestou. Do VAGu to znamelo zhanat 2-3 dni. Cena 2-3x vyssia + rezerva na dolievanie. Dnes sa tomu smejem, aky som bol ...
1. 7. 2016 20:01
Re: šestka
Pouzivam dlouhodobe Mobil 1 New life 0-W40. Konkretne ted u 1.4tsi. Motorovy olej je v prumeru o 10°C chladnejsi. Hlavne na dalnici je to znat. Je rozdil pri dalnicni jizde mit teplotu 95-100 nebo 105 - 110. I kdyz ten rozdil na dalnici je jeste vetsi. Typicke pro 1.4 a 1.8 tsi byl plechovy zvuk ihned po studenem startu, ktery po cca 10-20 sekundach zmizi. S mobilem 1 to vubec nedela. Tiche hned po prvnim rannim startu. Kdysi byl tento olej prava syntetika PAO, dnes je to uz jako vsechny ostatni syntetizovano z mineralu HC. I tak za 860kc/4l baleni + filtr za cca 200kc je stale slusna cena za vymenu oleje. V servisu nikdy nepoznaji co jste tam vlastne nalevali. Leju tam to co vnimam jako lepsi volbu. Ve vysledku je to moje auto a ne autosalonu.
Avatar - Ozzman
30. 6. 2016 08:36
Klasik
S tímhle autem asi vyloženou chybu neuděláte, pokud se budete řídit tím, že motory TSI radši nebrat ;)

Osobně jsem konkrétně šestkovým Golfem jel jen v 103Kw 2.0TDI, ale ostatní motorizace mám projeté z jiných generací či jiných koncernových aut.

Za mne je tohle nejhezčí Golf, co zatim vyrobili v provedení HB. Ať se na mne nikdo nezlobí, ale sedmička hlavně na menších kolech působí až zvláštně. Jako HB auto do města - příměstský provoz + občasné výlety pro mladý pár, ale i s malým děckem bych doporučil klidně 1.6 MPI. Je to klasika, léty ověřená, malému Golfu propůjčí průměrnou dynamiku, když tomu nebudete moc topit pod kotlem, umí jezdit i kolem 6. litrů na sto, ale umí to i za 12. Od nova si nám řekl o více oleje, ale pak se uklidnil, nevýhodou je, že prý u těchto motorizací odchází lambda sondy (nám se to také stalo).

Kombik už moc krásy nepobral a do takového vozu bych se podíval asi po naftě.. zaráží mne ale, že autor chváli všemi proklínaný 1.6 TDI, osobně jsem ho nejel, ale asi bych zkusil sehnat kydž už dvoulitr, ta 103kw verze auto solidně rozhýbá, každopádně jako kombik bych asi Golf obešel, protože konkurence nabídne zajímavější volby a to nemusíme chodit daleko třeba k Oktávce, kde se ještě v pofaceliftované dvojkové dá sehnat spolehlivý 1.9 TDI 77kw i když to zrovna raketa taky neni :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - miromen
30. 6. 2016 09:42
Re: Klasik
Krom 6 ještě za nejvydařenějši považuji 3 generaci.
Avatar - Ozzman
30. 6. 2016 09:43
Re: Klasik
No vidíš a mne se líbí zase IV. a i V není špatné.
Avatar - miromen
30. 6. 2016 09:44
Re: Klasik
Holt mame každy jine oko. >:-[]
Avatar - Ozzman
30. 6. 2016 09:45
Re: Klasik
Tak IV v kombiku na svou dobu bylo hezký auto :-) III je už mé generaci jako staré auto >:D Je to taková ošklivější Felicie >:D
Avatar - miromen
30. 6. 2016 09:55
Re: Klasik
Tak mně 3 generace přijde ke sve době jako povedena. Jinak Golf byl vždy takovy že neurazil ani nenadchnul , ale prostě 3 a 6 generaci považuji za nejzdařilejši. 4 generace mi osobně vubec nic neřikala a u 5 ta zaoblenost "vajičko" mi nesedlo vubec.
Avatar - radolaco
30. 6. 2016 10:35
Re: Klasik
4 generace ti nic neřikala? Urcite najkrajsi golf celej doby. S prehladom take ankety aj vyhrava.
Avatar - miromen
30. 6. 2016 11:14
Re: Klasik
No vidiš a ja ji určitě za nejpovedenějši nepovažuji. A jake ankety mysliš ? Žadna se mi nevybavuje , ale asi to bude tim , že mě nějak zvlašť nezajimaji.
Avatar - CommonUser
30. 6. 2016 08:44
Clanky
To uz aj testy sa preberaju vo velkom ?

Test jazdeneho GOLFa VI tu aj na autorevue subezne ? Este aj link na autorevue - sme sa spojili ? Ci bolo "celoplosne" zadanie ?

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - fOE
30. 6. 2016 10:09
Re: Clanky
Podobny dotaz jsem mel nedavno a odpoved je ano, autorevue a auto.cz maji spolecneho majitele, lec pry ne spolecne vedeni. Kdo vi na jak dlouho. :-|
Avatar - CommonUser
30. 6. 2016 10:16
Re: Clanky
Tak to som netusil. Takze je jasne "odkad vitr vane".
Avatar - Ada je zase tady
30. 6. 2016 08:52
Příznivce francouzských křápů
vyhledával potenciální a mnohdy i jen virtuální problémy u skutečného auta? :no:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ozzman
30. 6. 2016 09:00
Re: Příznivce francouzských křápů
Jo, třeba TSI a jejich problémy jsou vyloženě virtuální, tohle kdyby si mi řekl před dvěma lety, když jsme na dálnici skončili v nouzáku v kopci a nejelo to, bych ti omlátil o hlavu 8-s
30. 6. 2016 14:44
Re: Příznivce francouzských křápů
Zajimave je, ze posledni roky moc neni moc slyset nazory je VW je nejspolehlivejsi a jina auta jsou krapy (tedy pokud nepocitam Adu, ten to bude mit i na nahrobnim kameni). Od dob smradlavych, hlucnych ale spolehlivch TDI se hodne zmenilo a Golf uz dnes za ty penize nestoji, jenomze nekdy je tezke najit neco jineho, krome Octavie.
30. 6. 2016 15:19
Re: Příznivce francouzských křápů
aha, takze protoze tobe se to rozsypalo, stoji vsechny za prd. A proto jich VW prodaval, prodava a bude prodavat tolik.. vsichni jsou blbci, jen ty jsi letadlo :-)

TDI ani TSI pro naprostou vetsinu zakazniku zadny problemy nepredstavuje.

Ale jo, je jih hodne. To mas jak kradeze. Nejvic se ukradne Oktavek. Ale kup si X6, parkuj ji na ulici a ver, ze sance ze ti to nekdo slohne je daleko vetsi nez Octu, kterych je v kazde ulici 10. Lita toho mraky, mraky se toho rozsype. Kdyz se podivas a hodnoceni jakekoli ojetiny, s odstupem casu, vzdy jsou nektere motory doporucovany vice, nektere mene. Treba tve oblibene Mondeo minule generace.. clovece tam si clovek snad ani nemuze vybrat. Bud je to nespolehlive a nebo to zere a nejede.. Tyhle ty jpp a "kamarad servisak rikal".. berou vazne jen lidi.. co sedi vic na diskuzich nez jezdi. Ja nalital s ruznymi TDI i TSI mraky.. a clovece nikdy ani jeden problem. Zajimave. Treba me to dneska nekde necha.. jako nekoho jineho Ford nebo Renault ;)

Opravdu problem k zamysleni meli jen ty prvni 1.2TSI kvuli napinaku.. nejaky pohadky o vysoky spotrebe oleje u ostatnich TSI apod.. jsou jen pohadky. Olej zere kazde auto a to jak, je kus od kusu. A podobny trepani. Byt VW takovy krumply.. ne, neprodavali by se. Ze jsou drazsi? No jo no.
Avatar - Ozzman
30. 6. 2016 16:51
Re: Příznivce francouzských křápů
No, asi takhle.... problém nepředstavoval, proto VW vydalo 7 verzí opravných balíčků ;) Věř, že problém existoval, EA111 - Já jsem se s takovým dost nastresoval v servisech. A že to neni jen muj individuální případ mimo to, že se to píše v každém testu ojetin, dokonce i tady na ACZ sem dokládalo několik uživatelů, co tento motor měly, či provozovaly ve firmách. TDI - 2.0 TDI PD o tom jsou taky stohy papíru, já jeden mám ve služebním voze z roku 2009 a ten teda zatím drží, nicméně domu bych to nechtěl, je to jako ruská ruleta.

K tomu Mondeu - tam většina motorů problémy nevykazovala, mám mimo to své v okolí další 4 a všichni jsou nadmíru spokojeni (Všechny druhy motorizací) a to přešli div se z Passatů či Oktávek. Ostatně i my jsme po lapáliích s novými koncernovými vozy přešli k tomu proklínanému Fordu v případě soukromých aut.

Jak už jsem psal i dříve, mám služební Sup II 2.0 TDI a vyjma pružnějšího motoru to není v ničem lepší auto, než to Mondeo (má taky o 40Kw víc, než mé Mondeo). 160 tisíc čerstvě, ozývá se podvozek (Mondeo 235 tisíc a nic), občas se rozsvítí kontrolky nějakých čidel a i když Webpaja říká, že mám na noze cihlu, hlavně v případě plynového pedálu, tak Pájo, už i u spojky, protože mi zůstává viset (Mondeo opět původní a funkční). Nechci tu vychvalovat Mondeo, má své mouchy (taky čekám, jestli se ozvou vstřikovače a už jsem jednou díky Polské naftě uviděl varovnou kontrolu EGR, naštěstí po nataknování české nafty pomohlo) , ostatně o něm jsem napsal dost, ale u mne i v okolí u kamarádů co ho jezdí to z této generace zatím vypadá na nejspolehlivější a rozhodně lépe jezdící, než koncernoví rivalové z mainstreamu..(i zde na údajně podplaceném webu vyhrálo nad Superm a Passatem test).. A to tu nebudu povídat o sousedově Passatech CC, mohlo by tě trefit >:D

Mohu souhlasit, že každé auto je nějaké, ale obecně VW šlo od dob Passatů B5, Golfů 4 a prvních oktávek dost do kopru (a je tam dnes těžké vybrat třeba ojetinu co má výkon a netrpí na fatální problémy) a kdejaká trojková Laguna dobového pašíka předjede o desítky tisíc km, což by bylo tenkrát nemyslitelné, že? :-) Jak jsem psal výše, Golf je dobrým vozem, jen bych se po zkušenosti nesnažil riskovat a sáhl po osvedčené klasice v podobě 1.6 MPI, popřípadě v naftě asi sehnal pětkového s 1.9 TDI :-)
30. 6. 2016 21:26
Re: Příznivce francouzských křápů
Andy! Z duse mi mluvis! Kazde slovo!
S VW jsem za poslednich 7 let nalital stovky tisic a ani jednou jedinkrat me nikde nenchalo. 1.2 tsi s retezem, 1.6 tdi, 2.0 tdi... U fordu 1.5 a 1.6 EB, Mondeo 2.0 a nic.
Proste sednu jedu a je to.

Jenze ja nejezdim ojetinama, olej menim kazdych max 15 tisic, neleju tam benzin z Tesca, nejezdim s 1.2 tsi 180 (ale nekdy jo a nic se nestalo), jsou to "moje auta", teda nektere firemni, nektere moje, ale se vsema jezdim jako se svymi.

A mezi tim skutecne BMW 20d se kamosum sypou ve 100 tisicich, protoze meni long life az se to rozsviti. No jo no.

Jenze kluci tady nemaji moc VW radi - protoze ty jejich 7mi lety Passaty z nemecka co maj 120tisic km a stoji 250 tisic se jim skarede rozpadnou. Pritom prvni majitel si dal v pohodicce pres 200 tisic bez jedine zavady a stejne jako ja si jde pro dalsi - protoze jsou ty VW drzaky jako blazen, jen se k nim slusne chovat a nekupovat ojetiny za paradni, ale podezrelou cenu... :-)
Avatar - Ozzman
30. 6. 2016 23:15
Re: Příznivce francouzských křápů
Já teda z mnou popisovaných mám bazarove jen to Mondeo a o nic :-) Ostatní auta byla koupená nová nebo fasovana zanovni firemní ( oktavky a sup). Mohl bych tu vyprávět o vw autech z rodiny napříč koncernem ale nechci už rozdmychavat diskuzi. Jen ta auta měla problémů docela dost a to v překvapivé málem nájezdu třeba do 50 až 70 tisíc km:-) neříkám že jiní výrobci problémy nemaji.... Jen bych vw neoznacil za etalon spolehlivosti :-) to k těm vylitanejm passatum :-)
Avatar - CommonUser
1. 7. 2016 11:21
Re: Příznivce francouzských křápů
Vlastne skusenosti treba "prelestit".
Freddka - generator bajok - stovky tisic nalital za 7 let !
Avatar - CommonUser
30. 6. 2016 09:06
Re: Příznivce francouzských křápů
No ty sa v tych podvodch kupes .... motor od podvodnikov (dieselgate, TSI) a auto od druhych podovodnikov (mitsu - jedina japonska automotive firma, ktora odmietla pristup vlade k technical issue report systemu a este klamala pri spotrebe).
Co keby si si pripojil vyfuk do kabiny ? Taky velky EGR okruh. :-!
Mal by si aj "dymove" okna zadarmo.
Avatar - speedfred
30. 6. 2016 09:59
Re: Příznivce francouzských křápů
:yes: za ten veľký ERG okruh >:D
Avatar - Barrichello
30. 6. 2016 09:01
Putovní golf
na autorevue o tom psali už před pár dny >:D >:D
A všichni hrozně chváílí benzínové TSI, to je kvalita sama. A diesly sou super, jen nesmí mít moc najeto >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ozzman
30. 6. 2016 09:14
Re: Putovní golf
Tady moc ódy na TSI nečtu už delší dobu, teda na ty starý, ty nový chválej ;)
Avatar - CommonUser
30. 6. 2016 09:15
Re: Putovní golf
Si to nepochopil, vsetko je to kvalitne ... len nie spolahlive. Vsetko vyhlasis za spotrebak a ide sa dalej. Predlzenu zaruku ti daju precitat az pri podpise .... tot skusenost.
Avatar - Barrichello
30. 6. 2016 13:03
Re: Putovní golf
Co je kvalitní musí být i spolehlivé. Co není spolehlivé je junk >:D
30. 6. 2016 09:18
Olitany golf v dehtu
Na co kupovat olitany predrazeny nespolehlivy Golf v dehtu nebo v TSI kdyz si muzu kopit levnejsiho spolehlivejsiho japonce? Dnes je uz i ten Korejec spolehlivosti lepsi nez ten Golf. Na co vyhazovat penize? Kdyz ale neni nekomu pomoci, tak at si mysli, ze ma lepsi, ze na to ma >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hittman
30. 6. 2016 12:09
Re: Olitany golf v dehtu
Kup si korejce nebo japonce a ostatní nech napokoji, ať si koupí, co chtějí.. ;-)
Avatar - hedvin
30. 6. 2016 09:22
Dieselgate
proč si kupovat auto který nemá z benzinových motorů nic moc na výběr a naftové motory jsou postižené podvodným softwarem s navíc drahými vstřikovači které nevydrží víc jak 200 tkm. Leda si koupil rozbrušku a vyříznout díru do podlahy a hrát si na flinstouny
Rozbalit vlákno
2
30. 6. 2016 15:28
Re: Dieselgate
a na to, ze nevydrzi vic nez 200 tis km jsi prisel kde, prosimte? Ktera pani to povidala? :-)

A podvodny soft? No asi proto, ze to nikoho nezajima. Neni proc by to nekoho melo znepokojovat, kdyz to jsou stejne jen numera na papire a v realu auta, ktera merenim emisi prosly brz podvodu(tohoto typu) vypousteji skodlivin jeste vic, nez proklinane TDI. O tom, jak to lidi zajima vypovidaji prodeje VW.. ktere nejak neklesaji, zda se mi ;) A to se bavime o novych autech.. natoz ojetinach, ktere si kupuji lide, co na nove nemaji a kazdou korunu vazi dvakrat tolik.
Avatar - hedvin
30. 6. 2016 15:48
Re: Dieselgate
s těma kilometrama to povídala paní Vaculík, nevím jestli ho znáš. S tím, že jsou tyhle auta postižený dieselgate a nevadí ti to, je tvůj názor. Mě osobně to jedno není. Jen jsem to chtěl připomenout pro případné kupující aby se zamysleli nad tím co si vlastně kupují.
30. 6. 2016 09:28
motory
Je zajímavý pročítat si informace o jednotlivých motorech. V konečném výsledku člověk zjistí, že je Golf 6 nekoupitelný vyjma 1,4 59 kW, protože to ostatní jsou konstruktérský apokalypsy.
Rozbalit vlákno
0
30. 6. 2016 09:29
Trendline
Testováný trend line rozhodne není žádnou sportovní výbavou ale úplným základem, což je na fotkách dost vidět. Jinak šest kovy golf je podle mých zkušenosti tak dobrý ze v normálních verzích jej současné generacem golfu, Focusů či Astra v ničem nepřekonávají. Zde mezi generační posun nenastal.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ozzman
30. 6. 2016 09:32
Re: Trendline
Fokus jo, podvozkem
Avatar - miromen
30. 6. 2016 09:41
Re: Trendline
Taky nechapu kde přišli na to , že Trend je sportovnějši vybava.Když už , tak Trend byla sportovnějši nejen vybava u jedničkoveho Focusu. Ale těch nepřesnosti nebo malo info kolem tohoto modelu je tam vicero. Napřiklad to , že jako jediny koncerňak měl přepracovany a jinak laděny podvozek oproti předchudci , byť platforma zustala stejna.
Jinak nevim jak to mysliš , že součastne generace konkurentu G6 nepřekonavaji , ale takovy Focus je dost odlišne auto. Sam jsem z G6 do noveho Focusu přesedlal.
30. 6. 2016 10:32
Re: Trendline
No samozřejmě ze mezi golfem a Focusem jsou rozdíli, které nekdo hodnotí ve prospěch fordu a jiny pro VW. Ale šestka nijak nezestsrla, a aktuální Focus se od ni nijak neodpoutal. Spis naopak.
Avatar - miromen
30. 6. 2016 11:15
Re: Trendline
Nevim jak to mysliš , ale zjednodušeně se da řict , že Golf se vlastně ne od 6 , ale od 5 generace až po tu 7 nějak nezměnil. Což je třeba rozdil oproti Focusu nebo Astře.
30. 6. 2016 13:56
Re: Trendline
No takhle to právě vůbec není. Mezi 5 a. 6. g byl co se vlastností týče obrovský skok. Byť platforma zústala, ale odladění auta udělalo divy. Mezi 6. a 7. je skok vhardwaru a v možnostech variant - hybrid, elektrika apod. Aledíky finálnímu naladění jezdí např. 110k golfy 6 a 7 velmi podobně. U astry je to možná ještě horší, protože ta minulá byl na platformě předminulé a ta na platformě ještě té předchozí. Opticky se změnila hodně, technicky ta předposlední trochu stáhla náskok golfa ale ne moc. Ta současná opět něco ukrojila a je sním asi srovnatelná. A tedy i s tou šestou generací.
Focus se naopak mění z jízdního nastavení minulé generace k většímu univerzálovy, ale lepší než golf se tím taky nestal. A tak ta 6.g by i se souč. focusem v pohodě držela krok a v lecčems jej předčila. Vývoj se prostě zaměřil na snižování laboratorních emisí a skutečných nákladů pro automobilky. Nikoli nákladů pro zákazníka a nikoli na zlepšení jízdy..
Avatar - miromen
30. 6. 2016 14:44
Re: Trendline
Obrovsky skok byl možna tak mezi 4 a 5 generaci , ale rozhodně ne mezi 5 a 6. Ano posun k lepšimu tam byl , ale obrovsky určitě ne. A jizdně je rozdil mezi ať už G6 nebo G7 a Focusem součastne generace opravdu značny.
30. 6. 2016 15:15
Re: Trendline
kdybys nebyl jen teoretik, tak bys toto nemohl napsat. Takže - ať do toho nemotám další značky: v čem je lepší 7 než 6? Jízdní vlastnosti - stejné v reálu, u sedmičky ipřes použití levnější naprávy. Ale lepší není. Akustický komfort - stejný s lehkým + pro 7. Řízení - stejné s lehkým + pro 6, prostornost bod pro 7, pohodlí + pro 6 díky lepším sedadlům v běžných verzích comfortline a highline. v trendlinu stejná bída u obou. ergonomie stejně spičková u obou. Infotainment jasné plus pro 7. Motory lehké plus pro 7 u benzínů, nafťáky se chovají skoro stejně. Takže 7 je na tom o malinko líp, ale při denním používání si toho ani nevšimneš. Možná zaznamenáš rozdíl v sedadlech a infotainmentu. a tam je to plichta. Přitom když toto uděláš při srovnání 5 a 6 tak všude bude 6 lepší než 5. Někde o parník. Jasný?
Avatar - miromen
30. 6. 2016 18:26
Re: Trendline
Mně přijde , že u teorie jsi ty. Vzhledem k tomu jak si popsal rozdil mezi 6 a 7 generaci a tvrdiš, že rozdil mezi 5 a 6 generaci je někde o parnik nebo obrovsky skok , tak dal nema cenu debatovat.
Avatar - KANKUNEN
30. 6. 2016 09:32
Mám možnost sem tam projet Golfa IV
majitel se k němu chová jako prase. Je neskutečné jak to auto stále jezdí a není rozvrzané. To je to co dělá autu dobré jméno.
Rozbalit vlákno
0
30. 6. 2016 10:20
Golf
Golf VI se mi lbíí jak zvenku, tak uvnitř, kde je přijemný dobře odhlučněný, ale tam to asi končí.
Skoro žádný VW z těhle let nejde koupit jako "spolehlivá" ojetina. Mít nějaký motor, který je vyloženě sázkou na jistotu. TSI velmi problémové, MPI po 150 000km žeroucí olej jak protržené a TDI už za svojí životností po firemních flotilách. Za ty ceny to je kup¨ :no:
Rozbalit vlákno
9
30. 6. 2016 10:38
Re: Golf
No naftaky jsou super, osobně si myslím ze VW nafta s 200000 je lepsi kup nez treba fiat ci psa se 100000. Na rozdíl od nich totiž v průběhu života nemění vlastnosti. Napr. jak dokážou byt vychrochtany původně tichý motory zmíněných značek je neskutečný.

Tsi po úpravě taky super. Uz bych nikdy nechtěl jezdit s atmosférou. Ty furt člověk musi šlapat na krk aby trochu jela.
Avatar - Ozzman
30. 6. 2016 10:45
Re: Golf
"Napr. jak dokážou byt vychrochtany původně tichý motory zmíněných značek je neskutečný." To je fak, TDI je hlučné už odnova >:-[] v Pondělí jsem vezl mámu slavným dvoulitrem TDI, která je právě zvyklá na benzín, nebo francouzské diesly, tak byla šokována, jakej to dělá kravál >:D

Nevidím na těch motorech nic navíc, třeba proti PSA (možná spotřeba je tak o 0,5 litru nižší), které jsou alepson při 200 tisíci tichoučké a bezproblémové, jeden takový provozuji ve Fordu a je v super kondici, na srovnání mám služební TDI ze stejného roku výroby a to má méně najeto.

TSI hezky jede, ale ta fatální spolehlivost i po úpravě, expřítelkyně měla 1.2TSI, to bylo o nervy... a jiní výrobci umí ty turbobenziny i bez těhle problémů ;)

Já vím, že se těžko přiznává k nedostatkům vlastní garáže, ale je to tak :-)
30. 6. 2016 11:01
Re: Golf
Uznám, že 1.2TSI je povedený motor, až u verze s chlazenými svody v hlavě a upravenými rozvody.

Jinak uvést diesely PSA a od Fiatu JTD jako špatné chce velkou zaslepenost pro koncern.
30. 6. 2016 14:01
Re: Golf
no jak s JTD tak s HDI je má osobní zkušenost, že jako nové jsou to realtivně tiché motory. Ale ve 150 000 to chrochtá jak před smrtí. Pravda jedná se o 2 konkrétní kusy v alfě 147 a c5. ale ta změna s věkem je fakt brutální. TDi se nijak nemění. Mluvím vždy o CR verzích ne o PD.
30. 6. 2016 14:33
Re: Golf
PSA 1,6 HDI. Potřebuje toto nějaký další komentář? ;-)
30. 6. 2016 15:27
Re: Golf
Ano na 1.6HDi jsem vyloženě čekal :-) ten trpí karbonizací a jakmile něco odejde, už se to veze jako na skluzavce, dá se tohle všechno oddálit zkrácením intervalu oleje, používáním přímo Peugeotáckého oleje (hlavně u Fordu 1.6TDCi atd.)
Ona 1.6TDi taky není zrovna vzor, ale uznávám, že i tak bdue spolehlivější než 1.6HDi/TDCi/D ;-)

Ovšem spolehlivost 2.0TDi s vyvažovacími hřídeli proti 2.0HDi/TDCi bych viděl spíš pro PSA motor.

Btw. palce nedávám
Avatar - Ozzman
30. 6. 2016 16:54
Re: Golf
Vynášim protikartu - 2.0TDI PD ;) >:D
30. 6. 2016 17:04
Re: Golf
Netroluj, golf6 je vůbec neměl. :no:
Avatar - Ozzman
30. 6. 2016 17:40
Re: Golf
Já vím >:-[] Ale na druhou stranu, kamarád měl i první 2.0 CR TDI 125Kw a měl s tim taky velké problémy ( CCčko)
Avatar - rohYpnol
30. 6. 2016 17:06
Velmi nekvalitní
Ovšem nikoliv Golf, ale článek!!!

1) Takřka ignorovat 1.2 TSI coby alespoň u nás nejprodávanější motorizaci je novinářský ofsajd. Motorizaci 1.2 TSI díky opravdu nízké spotřebě nakupovalo i spoustu firem, které už pochopily, že moderní diesely se řádně prodraží na servisu. Přitom 1.2 TSI ani zdaleka nelze odsoudit paušálně jako nedoporučeníhodný. Ba právě naopak představuje novinářské sousto jak Brno, poznat u 1.2 TSI, která je z kolonky nebrat proti té 1.2 TSI, která je žhavým želízkem v ohni bazarového kaufu století, je totiž setsakra problém. Zjednodušeně od cca 11/2011 je 1.2 TSI v pohodě (naštěstí existují konkurenční weby >:-[] >:-[] >:-[] kde na tuhle podstatnou věc nezapomněli).

2) Drží si cenu - právě naopak, díky mizerné pověsti a spolehlivosti prvních 1.2 TSI jich byly plné bazary a cenově spadly brutálně dolů. Přitom pokud to není ten z prvních kusů a lze dát opravnou sadu, tak to může být úplně pohodový motor.

3) 1.6 TDI? V Golfu vůbec nedává smysl... Právě díky 1.2 TSI.

No, musím bohužel napsat, že tenhle článek je zfušovaný jak první 1.2 TSI. Naštěstí konkurenční web přišel čistě náhodně se stejným modelem v rubrice bazar >:-[] Bohužel, i tam to není dotaženo tak, aby člověk skutečně věděl, co má a co nemá v bazaru vzít, chtělo by to konkrétní rozpis podle jednotlivých provedených úprav na TSI a konkrétně napsat, od kterého týdne kterého roku brát či nebrat :-!

Jinak za mě mohu s čistým svědomím napsat, že Golf VII nepřinesl žádné uživatelské zlepšení vyjma modernějšího infotainmentu. Čistě co se "železa" týká, je Golf VI lepším vozem (=výrazně méně ošizeným). Přitom paradoxně proti dřívějšku je hlavním trumfem Golfu VI ticho a pohodlí (akustické čelní sklo, lepené těsnění, výborné odhlučnění od spodku atp.) :-!
Rozbalit vlákno
2
30. 6. 2016 23:38
Re: Velmi nekvalitní
S těmi 1.2 TSI pravdu nemáte. Ano existují změny. Avšak údajně se sypou i motory po vámi uváděném datu. S tím úplně pohodovým motorem 1.2 TSI, to si fakt nemyslím. Proč asi VW přešel na ozubené řemeny? K té ceně. Bylo to myšleno globálně za celý Golf, ne motorizaci 1.2 TSI. Nevím zda to víte, ale na motor 1.4 TSI je těch verzí rozvodů už 7! To jen tak na okraj. A jistě byly všechny skvělé s tím, že to už konečně bude fungovat.:-).
Avatar - rohYpnol
1. 7. 2016 19:46
Re: Velmi nekvalitní
Údajně viděli i lochnesku a yetiho, takže asi tak >:-[]

Proč přešli z řetězu na řemen zpět? No jednoduše proto, že konstrukční změny v průběhu výroby natolik prodražily výrobu, že přestal dávat smysl.
Avatar - rohYpnol
30. 6. 2016 17:14
Nejlepší ve třídě
1) úžasně efektivně obestavěný prostor
2) kvalitně vyrobený
3) obvykle dobře vybavený (skladové měly často běžně climatronic, komplet elektriku atp.)
4) 1.2 TSI ve správné modifikaci je spolehlivý a uživatelsky výtečný s velmi nízkou spotřebou
5) bezpečný (velmi tuhá kastle)
6) kombík je dostatečný pro 4-člennou rodinu...

A tohle vše je za cenu nižší než vylítané chudě vybavené oktávky... Nebýt spolehlivosti, není co řešit. No a díky spolehlivosti je naopak o to důležitější vědět správně, co vybrat. Hranice mezi nadšením a prokletím je u Golfu VI hodně tenký led :-!
Rozbalit vlákno
0
30. 6. 2016 22:23
GOLF 6 a TSI
Osobne mam GOLF 1.2 TSI VI generavie. Nemozem povedat na ten motor nic zle. Neviem s vim to pan redaktor porovnaval, ked nema na 1.2 TSI natestovane 100 000 Km. Vo verziach po ruku 2011 sa uz nevykytovali ani problemy z rozvodovymi retazami. Nie je to sice trhac asfaltu to nevravim, ale ani brzdic premavky. Okrem pravidelnych servisnych prehliadok nie su s motorom ziadne problemy. 1,2 HTP je ovela vacsi pruser. Mal som moznost jazdit aj diesel 1.6 CR ale to by som nechcel tuto motorizaciu ani v zlom sne. V porvnani s TSI je to malo pruzne, ked v tom sedi 5 osob nepotiahne to nic. Spotreba je rodiel iba necely liter pri mojom spoosbe jazdy. Ja by som nesiel do tohto motoru.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
1. 7. 2016 19:48
Re: GOLF 6 a TSI
Jenže 1.2 TSI je nutno chápat jako náhradu za někdejší atmo 1.6, a ve srovnání s nimi je dynamika 1.2 TSI úplně jinde.
1. 7. 2016 22:58
Re: GOLF 6 a TSI
jas som ale pisal o nafte 1,6CR. Benzin 1,6 atmo som mal v golfe 4 tiez paradny motor. Trochu bol smadny papal dost benzinu. Nafta 1,6 to ale nie, nodporucam a do kombiku uz vobec nie. Ked uz diesel do Golfa tak 2.0 TDI,
27. 7. 2016 07:26
to znám ty odborníci z es
Osobně na názor odborníka z Esa už nikdy nedám!!!! Jestli jste si v Esa někdo koupil auto, tak si ho zkuste nechat v autobazaru nacenit. Posadite se na zadek nejen z nabidnute ceny, ale hlavne z vyctu zavad pri prodejni prohlidce!
Rozbalit vlákno
0