Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Omezení při smogu chce Praha schválit do poloviny října

Pražský magistrát nechá připravit studii proveditelnosti dopravních opatření, která by mohla platit v době smogových situací. Na jejím základě rozhodne o finální podobě takzvaného regulačního plánu.
Zpět na článek
11. 4. 2018 12:10
11. 4. 2018 12:15
11. 4. 2018 12:17
11. 4. 2018 12:21
11. 4. 2018 12:59
11. 4. 2018 16:08
11. 4. 2018 16:17
12. 4. 2018 07:03
13. 4. 2018 07:27
13. 4. 2018 07:25
11. 4. 2018 12:21
11. 4. 2018 12:38
12. 4. 2018 17:29
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2018 12:10
Dolínku
Jestli tam nedáš výjímku že hybridy a elektroauta můžou kdykoli = já si pro tebe přijdu >:-[]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - WinDiesel
11. 4. 2018 12:15
Re: Dolínku
Krnáčová už to vzdala, Dolínek bude škodit do poslední chvíle.
Mimochodem, znamená to že když budu mít značku za 5000 s třeba nápisem IDIOT, budu v pohodě? nebo na těchto značkách nějaké číslo musí být třeba IDIOT123 ????????????? >:D >:D >:D
Dolínkovi by opravdu slušela defenestrace. Krna už ví že je pro ANo jen zátěží tak už se jí preventivne zbavili a nasadí jiného ČOBOL.kokkota?
Avatar - WinDiesel
11. 4. 2018 12:17
Re: Dolínku
Asi jsi nezaznamenal že podstatnou část pevných částic ve vzduchu tvoří odval z pneumatik a ten je u hybridů a EV kvůli opravdu těžkým bateriím a elektrickým motorům opravdu velký.
Řešení je jasné - do smogu povinně na kolech!!!
Avatar - Hittman
11. 4. 2018 12:21
Re: Dolínku
A hlavně saze od benzínků bez DPF
11. 4. 2018 12:59
Re: Dolínku
Len ta opravím. U benzínu je to OPF. Ako OTTO.
11. 4. 2018 16:17
Re: Dolínku
Nie. DPF- D ako DIESEL. OPF- O ako OTTO. Nie všade je benzín označený ako BENZÍN
12. 4. 2018 07:03
Re: Dolínku
Co je sice pekne, ale nie je to ani OPF, to je len nemecky vyraz. Z francuzstiny FAP - ktory nerozlisuje pre ktoru jednotku, jednoducho filter pevnych castic, ktory bol tusim este skor.
Vseobecne by to malo byt ale GPF.
13. 4. 2018 07:27
Re: Dolínku
Stále sa dajú kúpiť MPI benziňaky. A tie nove s priamym vstrekom už majú filter.
13. 4. 2018 07:25
Re: Dolínku
Pevne častice od kolies nie sú tak malé a škodlivé ako tie z motora a brzd.
Avatar - Hittman
11. 4. 2018 12:21
bych jim to zatrhl a povolil až tehdy, když bude mít Prágl kompletní obchvat města. Pak ať si to centrum zavřou třeba jen pro pěší!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2018 12:38
Re: Já
Dolínkovo pozastavení stavby okruhu = od roku 1963 prioritní stavby státu = kandiduju na de bilitu desetiletí :-)
Avatar - Ozzman
11. 4. 2018 12:28
Nejlepší by bylo
Kdyby líní a zhýčkaní pražáci a o to více ještě lidé z okolí Prahy přestali jezdit do center měst do práce autem a radši by jednou přestoupili z vlaku či autobusu !!
Je uplně jedno, jestli jedou ve starém dieslu, nebo elektromobilu, protože jen a jen ucpávají dopravu naprosto zbytečně těm, kteří jet musí (dělníci, kurýři, někdo, kdo tam cestuje občas a hlavně té MHD !).

Dnes ráno byl krásný příklad...

Snížil by se provoz - bylo by lepší ovzduší, protože by auta neposkakovala v zácpě a všem by se ulevilo. MHD by jezdilo přesněji a ti, kdo potřebují opravdu něco odvézt by mohli jet, bez neustálého rozjíždění a vypouštění exhalací a měli kde zaparkovat. Ubyl by smog a nemusela by se zakazovat auta.

Kecy o tom, že kdo jezdí v hybridu či elektroautě, tak je to eko, jsou jen pozérství, protože tam stejně ve většině případů sedí jen jeden člověk s taškou, který může sedět i ve vlaku/busu a vytváří zácpu stejně jako ten, kdo jede v dieslu bez DPF.

Ale vsadím se, že někteří místní pozéři se ozvou, protože jsou líní na to, aby sedli na MHD.
Rozbalit vlákno
40
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2018 12:36
Re: Nejlepší by bylo
Si piš >:D

Ty si nějak spřízněnej s tou slovenou [odkaz] >:-[]
Avatar - Ozzman
11. 4. 2018 12:38
Re: Nejlepší by bylo
Ale vůbec ne, jen taky denně dojíždím, občas musím autem, když něco vezu a vidím jak to chodí, kdo v autech sedí, odkud a kam jezdí (mnohdy jezdí pouze po trasách MHD).

Ještě řekni, že to není pravda, co jsem napsal.

A jsem rád, že si se ozvala potrefená pozerská ekohuso ;-)
Avatar - Hittman
11. 4. 2018 13:01
Re: Nejlepší by bylo
Není, platím daně, platím i tu silniční, platím známku dálniční, atd. Takže si mohu dovolit i řídit vůz, kdy já uznám za vhodné a ne kdy mi to někdo na městě povolí a nutí mne jezdit zaplivanou hromadou.
Avatar - Ozzman
11. 4. 2018 13:05
Re: Nejlepší by bylo
Nemluvím o zákazu, ale o zvážení své lenosti ;) Zákazy se chtějí dělat pod rouškou ekologie.
Avatar - Hittman
11. 4. 2018 13:30
Re: Nejlepší by bylo
Řídit auto není lenost.
Avatar - Ozzman
11. 4. 2018 14:41
Re: Nejlepší by bylo
Jen se podívej, jak si to omlouváš >:D

Já můžu, já mám právo a nikdo mě nebude nutit >:D

Nikdo tě nenutí, jen jsem napsal, jak to je a jak to funguje ve vyspělejších zemí, kdy je MHD hojně využíváno a pak se tam taky kolikrát dá projet těm, co tam projet potřebují. Nemusíme chodit tak daleko, stačí do Německa. I lidé s vysokým příjmem jezdí MHD a nemají s tím problém, chápu, že čech "má auto a tak má právo".

Lenost jezdit po Praze autem pro člověka, který přepravuje jen sám sebe jednou cestou sem a druhou tam je. Tohle není o tom zakazování, ale obecná regulace se nese v duchu ekologie, jenže ten problém je v té lenosti nasednout do MHD (vlaky i autobusy jsou čisté, tramvaje většinou taky) a být tolerantní k ostatním a nezaclánět na silnici v exponovaném místě.

Touhle logikou si taky mohu kupovat denně tunu petek a házet je po zemi, dělat jen věci , na které mám právo bez ohledu na společnost.

Nejsem zelenej, jezdim v nafťáku, ale neřadím svá práva nad společnost a trochu tolerance neuškodí.
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2018 18:40
Re: Nejlepší by bylo
Hele nejseš ty ten samej = co tu opakovaně psal že na Prahu a okolí dává hybrid smysl? Co se změnilo? Předjel tě hybrid v dlouhym táhlym? :-)

Je to nejrozumější typ auta pro příměstskej provoz = přesně na to je vymyšlenej a funguje to. Atmo motor kterej je nejodolnější a poskakovaná mu vadí míň než turbum. eCVT převodovka která je na tenhle provoz nejideálnější a elektromotor kterej zabírá od první milisekundy a často popojíždíš jen na elektřinu = kterou si natankoval zadara na minulý bouli na vozovce

A eště je to víc eko než nafta = sou lidi co jedou radši s fotrklackem a naftou než MHD = fakt hnus ;-)
Avatar - Ozzman
11. 4. 2018 21:22
Re: Nejlepší by bylo
Dává smysl, ale ani ne z hlediska ekologie, jako z hlediska úspory financí. Ale není řešením problémů ucpaného města. Příčina je právě množství aut a zácpy viz co píšu výše.
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2018 07:27
Re: Nejlepší by bylo
Dává smysl z obou hledisek + nadprůměrná spolehlivost. Ucpaný město se vyřeší až skončí Dolínek a vrazej se maximální prachy do dostavby okruhu. Teda časem obou okruhů = ale ten vnější je prioritní stavba už 55 let = to už začíná bejt hodně trapný

A tohle je článek o smogu = hybrid elektřina zadarmo + atmo benzín = prostě škodí míň než.. většina ostatních aut
Avatar - Ozzman
12. 4. 2018 07:40
Re: Nejlepší by bylo
Myslel jsem, že jsi inteligentnější. Co vytváří ten smog ? Je to přeci hromada aut na jednom místě, co se neustále rozjíždí.... když bude hromada menší, smog ubyde, zlepší se průjezdnost.

Ano, obchvaty musí jít ruku v ruce s tímto.
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2018 08:21
Re: Nejlepší by bylo
Myslel sem že si inteligentnější? >:D

Tebe nejen předjel hybrid = to bude horší = 2 hybridy? ;-)

Smog v Praze vytváří momentálně Dolínek = hlavně ho znova nezvolit >:-[]

Myslel sem, že si inteligentnější = hybrid se v tý hromadě aut na jednom místě rozjede jen na elektřinu :-)

Praha prostě potřebuje okamžitě investovat veškerou energii do vnějšího okruhu [odkaz] zatim rychle pomůžou trošičku leda ty hybridy a elektroauta [odkaz]

Ze 2 nejnovějších mostů ten Nuselskej generální opravou už prošel = sem zvědavej jakej masakr vyvolá oprava Barrandovskýho
Avatar - Ozzman
12. 4. 2018 08:40
Re: Nejlepší by bylo
Hybrid nevytváří smog, ale přispívá k němu tím, že tam zaclání těm, kteří ty emise vypustí a 100% hybridů tu tak sto let mít ještě nebudeme. To se zase zacyklíme, já tu řeším příčinu, což je samozřejmě blbá infrastruktura ruku v ruce s leností obyvatel :-)

Pomůže dostavba + naučení lidí zbytečně nejezdit autem a ustoupit nutně zlepšující se MHD .

Tohle je situace ideální, pak nebude mít problém nikdo, kdo občas auto potřebuje a nebude ho omezovat emisní zóna, parkovací místa ani zácpa. Ubude smogu a zlepší se život všem, nikdo nebude omezován palivem, které spaluje jeho automobil, MHD bude přesnější, když nebude stát v zácpě. Tohle je win win situace.

P.s. Nuselák už je hotovej? Já po něm moc nejezdím i když nedávno jsem jel a vůbec jsem to nezaregistroval >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2018 08:48
Re: Nejlepší by bylo
No já bych to řek obráceně = ty smradlavý nafty apod. zacláněj elektromobilum a hybridum = a vytvářej smog ;-)

Lidi můžeš víc motivovat jezdit MHD = ale to že město jako Praha má mít desítky let hotovej vnitřní i vnější okruh = to je bez debat. My holt tehdá budovali socialismus = někde budovali okruhy = co je lepší? >:-[]

Dokud nebudou okruhy = nebo aspoň minimálně ten vnější aby tranzitní doprava z dálnic de bilně komunisticky sbíhajících se do Prahy zůstala vně města = bude furt zle. To neni o MHD ale o těch desítkách tisíc aut denně co tu sou úplně zbytečně

Nojo už je = taky tam moc nejezdim = Vánoce sou daleko = ale na vinohradský straně sem se narodil a doteď tam bydlej rodiče :-)
Avatar - Ozzman
12. 4. 2018 09:01
Re: Nejlepší by bylo
To je otázka, hybrid do města je dobrá věc, na tom se shodneme, určitě pomůže, ale jednodušší a finančně méně náročné pro obyvatele bude nechat přirozenou obměnu vozového parku na jejich financích, než je nutit do hybridů zákazy a podobně a vydat se směrem dostavby + MHD. Všechny tyhle procesy musí probíhat současně. Mezitím hybridy budou snad stále dostupnější a lidé je vymění za klasické spalovací auta.

Hodně kurýrů už jezdí i na CNG, stejně jako MHD. Jde to, ale pomalu, proto se musí vše koordinovat. Alespoň tady se už shodneme. Ale koupit si hybrid a řvát, že jsem nejvíc eko, to je prostě pozérství, chce to myslet více s nadhledem, když už eko >:D Né jako někteří, co tu nadávají na smog a spojení rakoviny dýchacích cest, přitom pálí jednu cigaretu za druhou.... >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2018 13:30
Re: Nejlepší by bylo
Proč nutit = hybrid nebo třeba CNG sou v zásadě stejně drahý jako běžnej spalovák. Navíc levnější na provoz

Řešení je zmenšit počet aut = ty co tam nemusej bejt ať tam nejsou = komplet vnitřní a vnější okruh to výrazně ovlivněj

Nevim co máš furt s tim pozérstvim = prostě je to už hodně let do příměstskejch aglomerací asi nejrozumější volba. Jestli je ti sympatičtější CNG = i to je rozumná volba

Nekouřim = rád se nechávám >:D
Avatar - Hittman
11. 4. 2018 13:00
Re: Nejlepší by bylo
Je opravdu alibismus to svádět na řidiče, kteří díky pokroku dnes již mají auto a mohou si dovolit ten luxus jej používat, stejně jako když máš doma domácí kino či jiné prvky. Místo toho, aby stát, kraje a města dostavěli infrastrukturu, hledají se viníce na nevinných řidičích..
Avatar - Ozzman
11. 4. 2018 13:04
Re: Nejlepší by bylo
Ale já to nesvádím na řidiče, jen se nad tím zamysli, když budou jezdit všichni je logické, že se cesty ucpou. Praha není ideální, je tu spousty problémů (viz severní okruh), ale pokud každý sedne ráno v 6-7 do auta a pojede do práce, tak by musely městěm vést desetipruhé silnice v každém směru.

Pokud tento "luxus" budu používat k potřebám a né zneužívat, nebo nadužívat, a bude tak smýšlet většina, potom tento "luxus" bude opravdu luxusem, takhle je to tryzna a i sebelepší průjezdnost se jednou nasytí a dojde k zácpě = poskakování = exhalace.

Taky jezdím autem do Prahy, netěší mne to, je to rok od roku horší, aut je více, podmínky jsou horší, ale svádět to na ekologii a tímto omezovat provoz je blbost. elektroauto i hybrid tam utvoří stejný problém. Na tohle narážím. A buďme rádi za levnou a dostupnou MHD, na západě takový luxus mnhody není.
Avatar - Hittman
11. 4. 2018 13:31
Re: Nejlepší by bylo
Pokud by Praha měla řádný obchvat, půlka dopravy pojede obchvatem. Tím pádem by se nic neucpávalo. Ba víc vedení města samo aktivně to centrum ucpává = další přechody, další semafory, další pruh zmizí, atd.
Avatar - Ozzman
11. 4. 2018 14:44
Re: Nejlepší by bylo
Ucpává, to vše co píšeš je pravda, ale pořád i kdyby polovina z těch, co jezdí autem do centra jen tak do práce sedla na vlak, tak ruku v ruce s dostavbou obchvatu by razantně přispěla jak k té ekologii, kterou se ohání město, tak i k průjezdnosti Prahy.

Jestli tady jezdíš, tak se podívej, kdo v těch autech sedí a kolik těch lidí to auto nepotřebuje, jsou tam po jednom, kolikrát jezdí po trase MHD i za cenu, že jezdí o 50 % času pomaleji. Přitom stačí být jen trochu ohleduplný k okolí, protože když to budou dělat všichni, tak až budeš opravdu potřebovat někam zajet a zaparkovat a nebude všude plno tobě podobných, tak to půjde s klidem a bez zácpy, vše zařídíš a nebudeš si na to muset brát půl dne dovolenou. Potom bys pochopil o čem mluvím.
11. 4. 2018 13:02
Re: Nejlepší by bylo
Jenže takhle to úplně není. Dnešní ráno ukázalo hlavně to, že Blanka slouží jako komunikace pro místní dopravu (tedy pro polovinu Prahy) a pak hlavně pro tranzitní dopravu mezi D8, D10, D11 a D5 a D6. S ohledem na každodenní problémy na Štěrboholské ale i jako alternativa pro jižní obchvat. A pak s ohledem na stav propojení D7 a D8 spolu s obchvatem Kralup vytváří i jedinou možnost překonání Vltavy mezi bídnejma Kralupama a mostem Barikádníků pro část Středočeského kraje.
Blankou jezdí 70-80 tis aut denně a SOKP 518,519 a 520 je projektovaný jako třipruhová komunikace v každém směru s kapacitou přes 100 tis aut denně. Kdyby tento okruh existoval, tak by problémy s ucpaným nájezdem do Holešoviček, mizernou situací na Břevnově, Vypichu a půlce Prahy 5 vůbec nebyl. Pak je navíc po Blance jasný, že by tunel na Suchdole dění na povrchu ovlivnil téměř ve všech ohledech kladně.
A to čím se po městě člověk pohybuje je strašněj rozdíl. Stačí jedna vylítaná popelnice a na ulici se nedá minutu dejchat. A to platí nejvíc o autobusech MHD. Vůbec nechápu, proč je takovej problém začít propagovat čistší dopravu právě tam. A hned v druhém kole u taxíků, když už zdarma využívají vyhrazené pruhy (ke své výdělečné činnosti) a za pochybných okolností získané městské štafly.
Avatar - Ozzman
11. 4. 2018 14:47
Re: Nejlepší by bylo
Ale je přeci jedno, jestli to město ucpou popelnice, nebo hybridy, pořád ve výsledku stojí všichni. Pokud projede popelnice ustálenou rychlostí 50 km/h, vypustí mnohem méně exhalací, než dokola se rozjíždějící EURO 6 benzín. O tomhle mluvím, to je ekologie, né ty breky nad diesly.

Po Praze jezdí hodně tramvají a metro - elektřina + příměstské autobusy jezdí na zemní plyn. Né všechny, ale dopravci renovují. Já tam tedy zlepšení vidím.
11. 4. 2018 15:06
Re: Nejlepší by bylo
Ježe situace je taková, že město ucpaný je. Takže je určitě lepší, když stojí v koloně hybrid s chcíplým motorem než vylítanej taxík.
A představa, že auta zmizí a kolony nebudou je nesmyslná. Krom toho aut v centru (vnitřek městského okruhu) ubývá a to asi od roku 2010. Problém Prahy vůbec není nadbytečné využívání aut, ale neexistence páteřních komunikací, respektive pražského a městského okruu jako celku a radiál.
Takže řešení vidím v dostavbě městského a pražského okruhu a větší propagaci ekologických vozidel. Tím myslím hlavně ty, které jezdí každý den. Tedy hlavně autobusy, taxíky a pokud to bude technicky aspoň trochu možné pak dodávky kurýrů. Protože to, čím jezdí PPL a ostatní jsou naprosto neuvěřitelný šroty.
Avatar - Ozzman
11. 4. 2018 15:10
Re: Nejlepší by bylo
Se vším souhlas, ale nemůžeš popřít, že do centra i širšího centra dojíždí tisíce aut do zaměstnání, kteří by nemuseli jezdit autem. Vždyť se tady pohbuji druhou dekádu. Dnes jsem se ráno koukal na Karláku kolem sebe, kdo ta auta řídí, taxiky, MHD a kurýři byli marginálními zástupci.

Kdyby polovina těchto lidí jela MHD, nemusíme tu řešit zákazy vjezdu do města, regulace a podobné blbosti. Dostavět obchvat a hybrid je ok, pokud jede a nezaclání dvaceti dieslům.
11. 4. 2018 19:39
Re: Nejlepší by bylo
Jenže jak chceš vysortovat tu polovinu? MHD je zvlášť v centru velmi dobrá, to kde já vidím velké mezery jsou záchytná parkoviště. Nechápu, proč dodnes není pořádný parkovací dům třeba na Nádraží Holešovice..
Avatar - Ozzman
11. 4. 2018 21:23
Re: Nejlepší by bylo
Já nikoho sortovat nechci, nechci nikoho nutit, ale chci, aby si lidi uvědomili, že ne vždy je potřeba jet do centra autem a že tímhle přemýšlení pomohou nejen ostatním, ale i sami sobě.
11. 4. 2018 23:11
Re: Nejlepší by bylo
Vidiš a přitom by jen stačilo dobudovat oba okruhy a nemusí se vymýšlet tyhle kraviny, které ničemu nepomohou ;-)
Avatar - Ozzman
12. 4. 2018 08:22
Re: Nejlepší by bylo
Myslíš, že v centru, kde se ten smog tvoří, to tak pomůže? Tam ta auta budou pořád. Ale uleví se obchvatům stávajícím , těším se na to, i když vím, že se toho nedožiji >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2018 08:26
Re: Nejlepší by bylo
Jo pomůže = přes centrum vede dálnice = tos nevěděl? >:D

Velkoměsto jako Praha kde se díky tuposti komačů scházej všechny dálnice státu a jedna hlavní vede napříč centrem = to byla tupost i na ty komanče = životně nutně a sakra rychle potřebuje vnější obchvat

A pak honem ten vnitřní = aut co pak budou vjíždět do centra ubude o desítky tisíc. No možná víc :-)

Kolik ti je = že se plánuješ nedožít? V Paříži postavili kompletní okruh hodně v tunelech za 20 let = někdy mezi lety 1950 až 70 = máš pravdu že u nás to vypadá.. >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
12. 4. 2018 08:35
Re: Nejlepší by bylo
Jo, věděl, ale tu jsem dnes v 7 projel s prstem v nose >:D Horší jsou ty jednoproudovky, kde se stojí a stojí....

Mě je aktuálně 31 let, vzhledem k tomu, že se ten okruh staví od 60. let minulého století nedávám naději, že po něm budou jezdit i mé děti a to žádné nemám ještě >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2018 08:41
Re: Nejlepší by bylo
Nojo ve 3 ráno je to taky pohoda = pak přijde ale ta doba mezi 8 ranní a docela pozdní večerní kde kolem Hlaváku projíždí přes 100 000 aut denně :-|

A až jednou bude ten vnější okruh Prahy označenej roku 1963 za prioritní stavbu hotovej = tak těch aut asi docela hodně ubude = už aby to bylo

V 60. letech zjistili že po světě se okruhy stavěj rsp. sou někde i hotový tak to rozjeli u nás. Ale jen na papíře :-)

Vnější pražskej okruh, dálnice D0 se v reálu staví od 70. let a první úsek byl otevřenej začátkem 80. let. Má mít celkem asi 80 km = zatim to vypadá že co rok to km = takže za 80 let >:D

Teda ne za 80 od teď = za 80 od začátku 80tejch >:-[]

Sou i very optimistický verze = počítající s 80 lety od toho usnesení o prioritní stavbě = takže kdyby všechno šlo nadoraz dobře a fantasticky = už 2043 :-)
Avatar - Ozzman
12. 4. 2018 08:47
Re: Nejlepší by bylo
Myslíš, že z magistrály ubudou auta, co by odtáhl severní obchvat? Myslím, že většina aut , co míří na Boleslavskou a Hradeckou, tudy nejezdí. Jedou Evropská/Milada - Blanka - Troja - Letňany.

Nemusíš mi tady povídat o dostavbě okruhu, oba víme ,že je to priorita, aleprvotní příčina je hodně aut v městě, to nepopřeš.
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2018 08:52
Re: Nejlepší by bylo
Těch přes 100t. aut denně co se poskakuje mezi Václavákem a Hlavákem atd. = to nejsou jen pražáci

Chtělo by se to vrátit časem do 50. let a místo socialismu budovat ty okruhy = vnější i vnitřní

Hodně aut je bez diskuzí problém = ale ty myslíš že sou to jen pražáci = já myslim že hodně z nich ne
Velmi tupě vymyšlený trasování dálnic a hlavních silnic = všechno na Prahu byl tupost i na socialismus. Daň neseme i dnes a dokud nebude ten vnější okruh bude to jen horší a horší. To že jinde ten okruh maj třeba už 50 let = radši nekomentovat

Až jednou bude vnější okruh a tranzit zůstane mimo město, kompletní vnitřní okruh hodně změní i pro pražáky
Avatar - Ozzman
12. 4. 2018 09:04
Re: Nejlepší by bylo
Nejsou to pražáci, ale ti co míří centrem po magistrále, tak asi nejedou směrem, kam povede severní obchvat.

Nemyslím si že jsou to pražáci >:D To vůbec ne ! Jezdí sem půlka ústeckého kraje a celé střední Čechy ( i když zase pod tím Skem jsou bývalí pražáci >:D ).

Na druhou stranu pak sem jede někdo na jednání z jiného města, jezdí sem nepravidelně a ten to odnese.
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2018 13:26
Re: Nejlepší by bylo
Nejde o severní obchvat = i když ta část fakt brutal chybí. Prostě evropský velkoměsto typu Praha musí mít vnitřní i vnější okruh = třeba už 50 let

Vem se jenom kolik aut z Letný a dalších ulic stáhla Blanka. A to je jen malá část navíc blbě trasovaná. Těch aut co by těch 50 let jezdily centrem = kdyby byly tak jako v Mnichově a Paříži atd. okruhy = by byl zlomek

Odnášej to v 1. řadě pražáci = stejně jako přes Václavák jezdí přes Spořilov 100 000 aut = protože neni jiho-východní část okruhu

Prostě honem dodělat vnější a pak další honem vnitřní = i tak budeme mít zpoždění třeba 70-80 let = komunisti by fakt zasloužili přes..
11. 4. 2018 14:47
Re: Nejlepší by bylo
Řeší se tu ale smog ne přeplněná Praha auty, takže nevím proč by tam majitelé hybridů aut na CNG a LPG a elektromobilů nemohli.
Avatar - Ozzman
11. 4. 2018 14:57
Re: Nejlepší by bylo
Smog je právě způsoben ucpaným městem a popojížděním. Když bude plynulý průjezd, sníží se počet aut a taky auta budou vypouštět méně exhalací... tohle je příčina.
12. 4. 2018 07:12
Re: Nejlepší by bylo
Tak fajn, ja jsem jeden z tech, kdo dojizdi vlakem, linka S1, prestup na bus a dopravit se do prace asi 7-8 zastavek. Autem vyjimecne podle potreb, 3-4x mesicne, 55 km barak prace, takze nejsem nejaky MHD-teoretik jezdici pet stanic tramvaji, co ma za barakem a mysli, ze to tak maji vsichni. Jak se narodi malej, kaslu na to a vratim se k autu. a.) Cas. Nejde o vlak, ale prestupy. Nic na integrovanou dopravu nenavazuje, kdyz jsem se ptal, tak to nikdo neplanuje. Pak to je 10 minut tady, 15 tam a tydne jsou to 2 hodiny promrhane jen cekanim na spoj. b.) Casove to jako celek vychazi hur, pres vsechno, co se deje na D11 a Spojce, je auto proste mnohem rychlejsi. c.) Jizda busem. Zkuste si to, jizda brzda plyn, narvane busy, nekdy ani neprijedou (linky 163, 223, 208) d.) Vecne zmeny. CD kazdy rok posunou vlaky tu o pet, tu o osm minut dopredu, pak zase zpet, pak dozadu... Takze se vse, co uz clovek vyzkousel a ma naplanovano zborti. PID to same, k tomu prazdninove rezimy. e.) Nespolehlivost. Staci zmena pocasu, nebo "extrem", tzn. -15 nebo +35 °C, silnejsi dest, trochu vic snehu a je kolaps na drahach, vetsinou hlasi vyhybky. To jsou asi ty nase ceske, specialni, od jedineho dodavatele za mega prachy... Tohle vse pres vsechno to protezovani hromadne dopravy a za dva roky, co to praktikuju, posun spis negativni.


Misto reseni a ladeni se vymysleji vyhruzky, omezeni konkurence (auta) a kraviny jako VRT. Nakonec zjisti, ze zapomneli udrzovat koleje kolem Prahy a budou to omezovat na 10-30 km/h. A to zanedbavam takove veci, ze obcas misto sesti vagonu prijedou tri a vypada to jak transport do koncentraku nebo pul hodiny zpozdeni vlaku kvuli poruse, zamestnanci drah, ktery neprisel do prace nebo me oblibene "predjizdeni vlakem vyssi kategorie", pricemz duvody se meni co 5 minut v kazdem hlaseni. Ale to byva parkrat do roka a chapu, ze nic neni dokonale. Cenove to je vyhodnejsi asi o 2000 mesicne, ale to me tak netrapi a pokud se jede, tak i pohodlnejsi, nemusim se na nic soustredit a muzu psat treba tenhle prispevem v te tragicke aplikaci auto.cz, kde nefunguje T9, diakritika a neumi odstavce...
Avatar - Ozzman
12. 4. 2018 07:48
Re: Nejlepší by bylo
Ahoj, máš trochu specifičtější problém, než o kterém mluvím. Já dojíždím z druhé strany Prahy, kde je jediným špuntem velmi frekventované autobusové dopravy pouze dopravní zácpa osobních aut. Takových spádových území, jako je to, kde bydlím (a že je to jeden z významných regionů co do počtu obyvatel - Kladensko), je více.

Bohužel tvou trasu znám také docela dobře, jelikož má partnerka z této trasy pochází a dříve, než se ke mne přistěhovala jsem s ní tuto trasu párkrát absolvoval jak vlakem, tak i mnohokrát autem. Ano, je to tam o dost horší, ale musím říct, že i automobilová doprava je z této strany horší, bohužel. Osobně nechápu, že z téhle strany radši nejezdí na čerňák klasické autobusy v lepším intervalu, protože tady bych se na vlak nejradši z vysoka vys.... a to se jedná o jeden z páteřních koridorů v ČR !

Já tu ale mluvím o lidech, kteří jezdí třeba po jedné trase MHD, či dokonce po trase metra v Praze.

Já dojíždím třemi způsoby. Buď jedu busem na Hradčanskou či Zličín - pak metrem do centra. V ideálním případě je to 45 minut. Autem na místo je to 30-40 minut + 10-20 minut hledání parkování. Nebo Skútr - 30 minut, ale tím nejde jezdit pořád. Z mého směru takto dojíždí tisíce lidí denně a polovina jich jede autem. Tady to ten smysl už trochu postrádá a je jedno, jestli jede elektroautem, nebo dieslem :-) .
12. 4. 2018 17:27
Re: Nejlepší by bylo
Hm, to je trochu otocka - nejdrive lini a zhyckani, najednou uznavas, ze to neni tak jednoduche. Verim, ze v autech po Praze bude spousta takovych, ale spolehlive poznat nejdou a proto je lepsi nesoudit. Zitra musim autem, pojedu sam v kombiku. Mam se pripravit, ze me nekdo serve, nebo rovnou streli do nohy?
Avatar - Ozzman
13. 4. 2018 08:27
Re: Nejlepší by bylo
Kdyby si pozorně četl můj původní příspěvek, tak zjistíš, že ti není otočka líní a zhyckani ti, co jezdí po dobře dostupných trasách MHD denně. Já taky dnes jedu naftový kombík sám, takže já tě střílet nebudu.
11. 4. 2018 13:32
Toxické emisí pod kapotou na osobního vozů patří diesel
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
11. 4. 2018 15:31
Ještě že mam jedno auto s lichýma a druhý se sudýma
číslama, takže je mi to úplně šumák >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Blue Sun
11. 4. 2018 15:49
Re: Ještě že mam jedno auto s lichýma a druhý se sudýma
Nejlepší je mít na značce pouze písmena, pak ti nemůžou vůbec nic. Případně nuly, nula není sudá ani lichá.
Avatar - WinDiesel
11. 4. 2018 16:10
Re: Ještě že mam jedno auto s lichýma a druhý se sudýma
asi si pořídím značku za 5000
Avatar - Blue Sun
11. 4. 2018 18:10
Re: Ještě že mam jedno auto s lichýma a druhý se sudýma
Třeba je to zástěrka pro to, aby víc vydělali na těch výběrových značkách. >:D
Avatar - Barrichello
11. 4. 2018 19:52
Re: Ještě že mam jedno auto s lichýma a druhý se sudýma
asi jo no. Dneska sem viděl borce v Tesle s RZ Tesl1cka >:D >:D >:D
Ale lepší je slečna s Mustangem a RZ NOT BLONDE >:D >:D >:D
11. 4. 2018 17:09
Tuto novou buzeraci
ať si pan Dolínek strčí do míst, kde slunce nesvítí. Toto nařízení (pokud vůbec k němu dojde) hodlám ignorovat ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
12. 4. 2018 17:29
X
V Praze je blaze.
Rozbalit vlákno
0