Opel již v polovině srpna oznámil, že vedle světové premiéry nového kombi Astra Sports Tourer se v Paříži odehraje i představení konceptu GTC Paris. Tady je.
Musim říct, že pokud bude verze GTC opravdu takhle, tak bude na silnicích radost na ní pohledět, stejně jako na GTC minulé generace. Musim říct, že Opel tohle opravdu umí -takových krasavic je málo.
Musim říct, že pokud bude verze GTC opravdu takhle, tak bude na silnicích radost na ní pohledět, stejně jako na GTC minulé generace. Musim říct, že Opel tohle opravdu umí -takových krasavic je málo.
Věřím, že příliš změn už ve finále nebude. Jedno je však jisté. Opel krásně dotahuje tento nový design a VW Scirocco, proti kterému bude GTC hlavně namířená, může jen tiše závidět. O jízdní vlastnosti bych se vůbec nebál a pokud postaví verzi GSi a ještě lépe OPC, tak bude mít VW s jejich GTI, případně R-kem co dělat ... >:-[]
Tak jestli ti obtloustlá astra bez jednich dveří připadá designově lepší než Scirocco.
Jsem velice zvědavý na její hmotnost, jestli bude Opel pokračovat ve strategii, co nejtěžší a největší auto s průmerným vnitřím prostorem. >:D
U insignie jsem si myslel, že to snad ani není možné, co to vytvořil Opel za luxusní auto. Rychle jsem vystřízlivěl a u astry už jsem ani nedoufal. Jediné, v čem Astra překonává konkurenci je její vnější velikost a hmotnost.
Jojo VW závidí Opelu tak moc, že před 3 lety okopíroval dnešní Astru.... už vím, proč Scirocco nespadá do škatulky nudných krabicoidních bezpohlavních aut z Vlkohradu. On je to totiž Opel!!! >:D >:D >:D
Tady někdo neunáší, že GTC se opravdu povedlo a je v mnoha ohledech hezčí než Scirocco. Zajímavé je, že když se objevila nová Astra, o Sciroccu nepadalo ani slovo, najedou když je GTC, které jasně vychází všemi křivkami z Astry hned jsou narážky na kopírování.
První věc, která mě napadla při pohledu na fotky, byla: Tohle je Scirocco. Ten design může být klidně dotažený k dokonalosti a klidně to může být perfektní auto, o tom žádná. Ale já v něm prostě vidím to Scirocco a nemám chuť si z toho sednout na zadek.... Co mě ovšem dojímá, jsou komentáře "Scirocco může jen tiše závidět". Vietnamci už taky dneska šijou kolikrát lepší trička než originál Adiddas, ale ten Addidas jim to težko bude závidět....
Tak to jsi mě uklidnil. Já už jsem se lekl, že v tom vidíš tu svou Felicií ...
Ale pokud v tom opravdu vidíš Scirocco, tak je mi tě líto a stát před tebou na semaforech bych vážně nechtěl. Asi by to chtělo návštěvu očního lékáře ...
Chápu, že tohle designové tažení Opelu je asi hodně těžké ke skousnutí a pro koncernové fanatiky tím tuplem, ale naštěstí jsou lidi, kteří to ocení, vyhledávají to a rádi si za tohle zaplatí. Jak už tady někdo napsal, nejvyváženější design momentálně v této třídě drží Astra a já s tím naprosto souhlasím a na GTC se vážně moc těším. I to je jeden z důvodů, proč jsem zatím odolal nové, pětidvéřové Astře ...
P.S.
A pokud je pro někoho Astra "bachratá" z venku a uvnitř jen průměrná velká, tak to možná bude chtít přestat žrát hamburgery! >:-[]
Tys mi to teda nandal :-) Tak to vezmem popořádku. Já sice řídím Felicii, ale aspoň se za to nestydím a mám ji zde vystavenou. A narážky od člověka, který se za své auto nejspíš stydí, mě nemohou urazit :-) Zadruhé, kdybys ses na to mé auto podíval, zjistil bys že je lepší na světlech nestát přede mnou, nikoli vedle mě :-) Zatřetí, koncernového fanatika ze mě dělaj lidi jako ty, ačkoli mám radši BMW a Volvo :-) Designové tažení Opelu mě vzrušuje asi stejně jako naše fotbalová liga, pouze jsem napsal, jaký dojem ve mě nová Astra vyvolala... Takže abych to shrnul, seš krutopřísně hustej borec! >:D
P.S. až budeš mít rakovinu jako já a budeš mít od doktorů zakázáno hubnout (protože hubnutím se tuhne...), přijdou ti vhod jak ty hamburgery tak prostornější auta....
Hmm ... Tak abych to upřesnil. Nemám potřebu tady své auto ukazovat a to i přesto, že se za něj ani trochu nestydím. Jen prostě nepotřebuju "exhibovat" všude ... :-)
Nikde jsem nepsal, že zrovna ty jsi koncernový fanatik. Nebo snad ano? Tahle náražka je určena pouze jim. Nevím, proč jsi to vztahoval na sebe ...
Jinak krutopřísně hustej borec vážně nejsem ... ;-)
No a ty hamburgery byli narážka na kari.laze, který tady s tou "bachratostí" současné Astry začal. Ty a Tvé zdraví s tím určitě nesouvisíte ...
P.S. Když už jsi to sám načal, tak hodně štěstí a úspěšnou léčbu ...
Aha, už chápu, to měla narážka na to, že jsem se v jiné diskuzi zmínil, že bych si mohl dovolit koupit dvě Audi A5? Tohle bylo tak ubohé, soudruhu Kajfíku, že Ti na to ani nebudu odpovídat. Čest práci a bacha, ať se tou závistí neudávíš :-)
Rozhodně nejsem žádný soudruh. A co je na tom ubohého? Už dříve jsem se vyjádřil, že ti nezávidím, tak už to pochop. Naopak jsem se uznale pozastavil nad tím, že i s evidentně slušným příjmem se spokojíš s Felicií. Většina lidí má tendenci poměrně byrzy svou zlepšující se situaci reflektovat na svém voze.
Co tam sakra dělá ta čára přes kapotu od jednoho světla ke druhému? To je jak pěst na oko! To neumí pěkněji sladit kapotu s maskou? :-( Jinak to je moc pěkné auto. :-)
Když se to slisuje při srážce k té čáře, tak to byla jenom malá srážka a když za tu čáru, tak to byla velká srážka >:D >:D >:D
A když je to malá srážka tak ti to v oplelu uříznou pod tu čáru a navaří nový kus, aby jsi nemusel měnit celou kapotu >:D >:D >:D
Nikdy jsem o podobném pezpečnostním pro srážku při nízké rychlosti. Docela by mě zajímalo, jak to funguje. Ale bez toho aby jsi napsal, proč to tak je jsem si rýpnout musel ;-)
dovod je jednoduchy. pri starom style riesenia kapoty (az dopredu masky) sa uz pri mensej havarii kapota deformovala. sirsia predna maska absorbuje mensi naraz a neposkodi kapotu. to znizuje naklady na opravy co ma za nasledok nizsie sadzby havarijneho poistenia. okrem toho predpokladam ze to suvisi aj s ochranou chodcov. naraznik je "maksi" ako kapota co chrani chodca. inak mam pocit ze tieto deformacne zony vpredu aj vzdau su jednym z dovodov "prerastenosti" astry do dlzky. narazniky aj vpredu aj vzadu mohli byt urcite kratsie...
Tak, designem nejvyváženější auto ve třídě dostane více emocí a i pokud jich bude v sérii jen polovic, bude to nářez. Zvláště ta červená barva živí myšlenku, jak pěkná by mohla být Alfa, kdyby neomýlala neustále tu stejnou myšlenku. Je fajn, že Opel na Astře uplatnil tak konzervativní design. :yes:
Když si člověk odmyslí světla a nárazníky, tak je to 3 dv. Megane jak vyšitej (nechápu jak někomu může připomínat Scirocco). Astra dotahuje k "dokonalosti" tu masu plechu na zadními koly, kdy zadní boční okna jsou velikosti průzoru u tanku :no:
Presne, kdyz uz hledat nejakou podobnost za kazdou cenu, tak s tridverovym Meganem nez se Sciroccem. Kdo tam vidi Scirocco, mel by hodne rychle navstivit ocniho.
vycitat astre masu plechu na boku je pri pohlade na megane trochu mimo. naopak. opel velmi pekne vyriesil rozbitie tej plochy krivkou a zuzenim karoserie nad nou. podobnost meganu sa neda samozrejme upriet aj ked ja osobne v tom vidim skor evoluciu dizajnu astry H-GTC...