Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Astra GTC Paris: Rackem inspirovaný koncept

Opel již v polovině srpna oznámil, že vedle světové premiéry nového kombi Astra Sports Tourer se v Paříži odehraje i představení konceptu GTC Paris. Tady je.
Zpět na článek
9. 9. 2010 08:15
9. 9. 2010 08:16
9. 9. 2010 09:50
9. 9. 2010 09:58
9. 9. 2010 10:29
9. 9. 2010 10:38
9. 9. 2010 10:40
9. 9. 2010 10:49
9. 9. 2010 11:00
9. 9. 2010 11:13
9. 9. 2010 11:30
9. 9. 2010 12:02
9. 9. 2010 12:10
9. 9. 2010 12:35
9. 9. 2010 12:19
9. 9. 2010 16:26
9. 9. 2010 16:45
9. 9. 2010 17:04
9. 9. 2010 17:49
neregistrovaný "Kajfik"
10. 9. 2010 02:26
10. 9. 2010 02:48
10. 9. 2010 08:55
9. 9. 2010 16:52
9. 9. 2010 11:17
9. 9. 2010 11:45
9. 9. 2010 12:07
9. 9. 2010 13:29
9. 9. 2010 13:36
9. 9. 2010 16:25
9. 9. 2010 20:34
9. 9. 2010 16:49
9. 9. 2010 16:50
9. 9. 2010 18:29
9. 9. 2010 20:43
9. 9. 2010 08:15
Nádhera !
Musim říct, že pokud bude verze GTC opravdu takhle, tak bude na silnicích radost na ní pohledět, stejně jako na GTC minulé generace. Musim říct, že Opel tohle opravdu umí -takových krasavic je málo.

:yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 9. 2010 08:16
Nádhera!
Musim říct, že pokud bude verze GTC opravdu takhle, tak bude na silnicích radost na ní pohledět, stejně jako na GTC minulé generace. Musim říct, že Opel tohle opravdu umí -takových krasavic je málo.

:yes:
Rozbalit vlákno
2
9. 9. 2010 08:18
Re: Nádhera!
Omlouvám se, nějak mi blbne přidávání příspěvků.
9. 9. 2010 09:50
Re: Nádhera!
Neblbne, jen seš moc nedočkavej. Ale jinak s tebou souhlasím, auto vypadá neuvěřitelně vyrovnaně a podle mě dobře!
9. 9. 2010 09:58
Paráda!
Věřím, že příliš změn už ve finále nebude. Jedno je však jisté. Opel krásně dotahuje tento nový design a VW Scirocco, proti kterému bude GTC hlavně namířená, může jen tiše závidět. O jízdní vlastnosti bych se vůbec nebál a pokud postaví verzi GSi a ještě lépe OPC, tak bude mít VW s jejich GTI, případně R-kem co dělat ... >:-[]
Rozbalit vlákno
20
Avatar - kari.laz
9. 9. 2010 10:29
Re: Paráda!
Tak jestli ti obtloustlá astra bez jednich dveří připadá designově lepší než Scirocco.
Jsem velice zvědavý na její hmotnost, jestli bude Opel pokračovat ve strategii, co nejtěžší a největší auto s průmerným vnitřím prostorem. >:D
U insignie jsem si myslel, že to snad ani není možné, co to vytvořil Opel za luxusní auto. Rychle jsem vystřízlivěl a u astry už jsem ani nedoufal. Jediné, v čem Astra překonává konkurenci je její vnější velikost a hmotnost.
Avatar - Krispos
9. 9. 2010 10:38
Re: Paráda!
Mě pobavil ten "nový design".... až si to přečte Mojito, tak se zavře na týden do garáže a bude hledat aspoň 10 rozdílů >:D
Avatar - Krispos
9. 9. 2010 10:40
Re: Paráda!
Jojo VW závidí Opelu tak moc, že před 3 lety okopíroval dnešní Astru.... už vím, proč Scirocco nespadá do škatulky nudných krabicoidních bezpohlavních aut z Vlkohradu. On je to totiž Opel!!! >:D >:D >:D
9. 9. 2010 10:49
Re: Paráda!
Co to meleš? Kdo psal něco o kopírování? Napsal, že Opel pouze dotahnul design na úroveň VW a pro něj možná ještě dál. Co na tom nechápeš?
Avatar - Krispos
9. 9. 2010 11:00
Re: Paráda!
Dotahnout design a okopírovat design jsou dvě různé věci...... nic proti Opelu, ale tohle auto jakoby Scirooccu z pr... vypadlo.
9. 9. 2010 11:13
Re: Paráda!
Tady někdo neunáší, že GTC se opravdu povedlo a je v mnoha ohledech hezčí než Scirocco. Zajímavé je, že když se objevila nová Astra, o Sciroccu nepadalo ani slovo, najedou když je GTC, které jasně vychází všemi křivkami z Astry hned jsou narážky na kopírování.
Avatar - Krispos
9. 9. 2010 11:30
Re: Paráda!
První věc, která mě napadla při pohledu na fotky, byla: Tohle je Scirocco. Ten design může být klidně dotažený k dokonalosti a klidně to může být perfektní auto, o tom žádná. Ale já v něm prostě vidím to Scirocco a nemám chuť si z toho sednout na zadek.... Co mě ovšem dojímá, jsou komentáře "Scirocco může jen tiše závidět". Vietnamci už taky dneska šijou kolikrát lepší trička než originál Adiddas, ale ten Addidas jim to težko bude závidět....
Avatar - kari.laz
9. 9. 2010 12:02
Re: Paráda!
Vsadím se že Scirocco překoná takmožná v jednom směru a to v hmotnosti.
Avatar - Krispos
9. 9. 2010 12:10
Re: Paráda!
To se teprve ukáže.... je to novější model a klidně může být lepší i v jiných ohledech, ale pořád nevím proč by mu mělo Scirocco závidět....
Avatar - kari.laz
9. 9. 2010 12:35
Re: Paráda!
Nový model z aktuální astry. myslím, že zezraky se konat nebudou. Ale proč by mu mělo scirocco závidět by jsem si taky rád poslechnul.
9. 9. 2010 12:19
Re: Paráda!
expert promluvil :-)
9. 9. 2010 16:26
Re: Paráda!
Tak to jsi mě uklidnil. Já už jsem se lekl, že v tom vidíš tu svou Felicií ...
Ale pokud v tom opravdu vidíš Scirocco, tak je mi tě líto a stát před tebou na semaforech bych vážně nechtěl. Asi by to chtělo návštěvu očního lékáře ...
Chápu, že tohle designové tažení Opelu je asi hodně těžké ke skousnutí a pro koncernové fanatiky tím tuplem, ale naštěstí jsou lidi, kteří to ocení, vyhledávají to a rádi si za tohle zaplatí. Jak už tady někdo napsal, nejvyváženější design momentálně v této třídě drží Astra a já s tím naprosto souhlasím a na GTC se vážně moc těším. I to je jeden z důvodů, proč jsem zatím odolal nové, pětidvéřové Astře ...

P.S.

A pokud je pro někoho Astra "bachratá" z venku a uvnitř jen průměrná velká, tak to možná bude chtít přestat žrát hamburgery! >:-[]
Avatar - Krispos
9. 9. 2010 16:45
Re: Paráda!
Tys mi to teda nandal :-) Tak to vezmem popořádku. Já sice řídím Felicii, ale aspoň se za to nestydím a mám ji zde vystavenou. A narážky od člověka, který se za své auto nejspíš stydí, mě nemohou urazit :-) Zadruhé, kdybys ses na to mé auto podíval, zjistil bys že je lepší na světlech nestát přede mnou, nikoli vedle mě :-) Zatřetí, koncernového fanatika ze mě dělaj lidi jako ty, ačkoli mám radši BMW a Volvo :-) Designové tažení Opelu mě vzrušuje asi stejně jako naše fotbalová liga, pouze jsem napsal, jaký dojem ve mě nová Astra vyvolala... Takže abych to shrnul, seš krutopřísně hustej borec! >:D

P.S. až budeš mít rakovinu jako já a budeš mít od doktorů zakázáno hubnout (protože hubnutím se tuhne...), přijdou ti vhod jak ty hamburgery tak prostornější auta....
9. 9. 2010 17:04
Re: Paráda!
Hmm ... Tak abych to upřesnil. Nemám potřebu tady své auto ukazovat a to i přesto, že se za něj ani trochu nestydím. Jen prostě nepotřebuju "exhibovat" všude ... :-)
Nikde jsem nepsal, že zrovna ty jsi koncernový fanatik. Nebo snad ano? Tahle náražka je určena pouze jim. Nevím, proč jsi to vztahoval na sebe ...
Jinak krutopřísně hustej borec vážně nejsem ... ;-)
No a ty hamburgery byli narážka na kari.laze, který tady s tou "bachratostí" současné Astry začal. Ty a Tvé zdraví s tím určitě nesouvisíte ...

P.S. Když už jsi to sám načal, tak hodně štěstí a úspěšnou léčbu ...
neregistrovaný "Kajfik"
9. 9. 2010 17:49
Re: Paráda!
Ty musíš být skromný člověk, když máš "za splachovací nádrží" 3 miliony a jezdíš ve Felícii... Nebo to auto musíš mít hodně rád....
Avatar - Krispos
10. 9. 2010 02:26
Re: Paráda!
Teď jsem nějak nepochopil o čem to mluvíš....
Avatar - Krispos
10. 9. 2010 02:48
Re: Paráda!
Aha, už chápu, to měla narážka na to, že jsem se v jiné diskuzi zmínil, že bych si mohl dovolit koupit dvě Audi A5? Tohle bylo tak ubohé, soudruhu Kajfíku, že Ti na to ani nebudu odpovídat. Čest práci a bacha, ať se tou závistí neudávíš :-)
10. 9. 2010 08:55
Re: Paráda!
Rozhodně nejsem žádný soudruh. A co je na tom ubohého? Už dříve jsem se vyjádřil, že ti nezávidím, tak už to pochop. Naopak jsem se uznale pozastavil nad tím, že i s evidentně slušným příjmem se spokojíš s Felicií. Většina lidí má tendenci poměrně byrzy svou zlepšující se situaci reflektovat na svém voze.
Avatar - kari.laz
9. 9. 2010 16:52
Re: Paráda!
PS:
Možná by stačilo se podívat na tabulky rozměrů a mostností a nekecal by jsi moudra o hamburgerech
9. 9. 2010 11:17
Re: Paráda!
8-s to myslíš vážně? Měl by si chlape zajít na oční...
9. 9. 2010 11:45
Design
Co tam sakra dělá ta čára přes kapotu od jednoho světla ke druhému? To je jak pěst na oko! To neumí pěkněji sladit kapotu s maskou? :-( Jinak to je moc pěkné auto. :-)
Rozbalit vlákno
5
9. 9. 2010 12:07
Re: Design
Ta "čára přes kapotu", o které mluvíš má svůj důvod. Tohle řešení má svůj význam při srážce při nízké rychlosti.
Avatar - kari.laz
9. 9. 2010 13:29
Re: Design
Když se to slisuje při srážce k té čáře, tak to byla jenom malá srážka a když za tu čáru, tak to byla velká srážka >:D >:D >:D
A když je to malá srážka tak ti to v oplelu uříznou pod tu čáru a navaří nový kus, aby jsi nemusel měnit celou kapotu >:D >:D >:D
9. 9. 2010 13:36
Re: Design
to bylo ale hustě vtipný voe.. ;-)
Avatar - kari.laz
9. 9. 2010 16:25
Re: Design
Nikdy jsem o podobném pezpečnostním pro srážku při nízké rychlosti. Docela by mě zajímalo, jak to funguje. Ale bez toho aby jsi napsal, proč to tak je jsem si rýpnout musel ;-)
9. 9. 2010 20:34
Re: Design
dovod je jednoduchy. pri starom style riesenia kapoty (az dopredu masky) sa uz pri mensej havarii kapota deformovala. sirsia predna maska absorbuje mensi naraz a neposkodi kapotu. to znizuje naklady na opravy co ma za nasledok nizsie sadzby havarijneho poistenia. okrem toho predpokladam ze to suvisi aj s ochranou chodcov. naraznik je "maksi" ako kapota co chrani chodca. inak mam pocit ze tieto deformacne zony vpredu aj vzdau su jednym z dovodov "prerastenosti" astry do dlzky. narazniky aj vpredu aj vzadu mohli byt urcite kratsie...
Avatar - Pekelná Micinka
9. 9. 2010 15:10
iLja Racek
Tak, designem nejvyváženější auto ve třídě dostane více emocí a i pokud jich bude v sérii jen polovic, bude to nářez. Zvláště ta červená barva živí myšlenku, jak pěkná by mohla být Alfa, kdyby neomýlala neustále tu stejnou myšlenku. Je fajn, že Opel na Astře uplatnil tak konzervativní design. :yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 9. 2010 16:49
Megastra
Když si člověk odmyslí světla a nárazníky, tak je to 3 dv. Megane jak vyšitej (nechápu jak někomu může připomínat Scirocco). Astra dotahuje k "dokonalosti" tu masu plechu na zadními koly, kdy zadní boční okna jsou velikosti průzoru u tanku :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Krispos
9. 9. 2010 16:50
Re: Megastra
Ty budeš nejpíše Frantíkovský fanatik, který nemůže vydejchat designové tažení Opelu!!! >:D >:D >:D
9. 9. 2010 16:56
Re: Megastra
Tos mě teda odhadl >:D Tady máš důkaz místo slibů:

[odkaz]

[odkaz]
9. 9. 2010 18:29
Re: Megastra
Tak to se ještě můžeme zamyslet.. a můžeme říct, že megane vyšel z Astry H GTC... no ne?
Avatar - Katikakus
9. 9. 2010 17:18
Re: Megastra
Presne, kdyz uz hledat nejakou podobnost za kazdou cenu, tak s tridverovym Meganem nez se Sciroccem. Kdo tam vidi Scirocco, mel by hodne rychle navstivit ocniho.

Jinak vypada moc pekne, libi se mi.
9. 9. 2010 20:43
Re: Megastra
vycitat astre masu plechu na boku je pri pohlade na megane trochu mimo. naopak. opel velmi pekne vyriesil rozbitie tej plochy krivkou a zuzenim karoserie nad nou. podobnost meganu sa neda samozrejme upriet aj ked ja osobne v tom vidim skor evoluciu dizajnu astry H-GTC...