Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Astra GTC: Třídveřová Astra začíná na 376.900,- Kč

Astra GTC bude v základu vybavena šesti airbagy, tempomatem, 17palcovými koly či manuální klimatizací.
Zpět na článek
30. 11. 2011 11:30
30. 11. 2011 11:59
30. 11. 2011 13:09
30. 11. 2011 11:57
30. 11. 2011 12:54
30. 11. 2011 13:57
30. 11. 2011 12:59
30. 11. 2011 14:05
30. 11. 2011 16:19
30. 11. 2011 11:30
1.4 16V
Ouhaa. Tenhle motůrek v tak těžkém autě bude opravdu hodně velká slabota. 0-100 za 14,5 sec. je děs !!
Rozbalit vlákno
2
30. 11. 2011 11:59
Re: 1.4 16V
Taky bych řekl, že tahle motorizace trochu degraduje koncept tohoto vozu. Zvláště sportovně upravená přední náprava, sportovní podvozek, kola 17 no a k tomu atmosféra 1.4 ???
30. 11. 2011 13:09
Re: 1.4 16V
Kdyz si vezmu, ze ve svem aute mam 130 koni, a kdyz na to obuju 16" kola misto 14", je pocitove aspon 20 koni pryc, tak si neumim (no radeji ani nechci) predstavit, jak muze 100konova 1,4 (ne)jet se 17" koly >:D
30. 11. 2011 11:57
Motor 1,4
se zrychlením si asi koupí jenom někdo, koho uchvátí estetická kvalita auta a jeho ostaní příznivé vlastnosti, ale v zásadě je celá nová řada Astra povedená a tohle je celkově třešnička na dortu. Ale jako sporťáček asi s píš s tím turbem, jako varianta k Sciroccu si to dovedu docela dobře představit. Celkově pěkný a povedený....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Nerez
30. 11. 2011 12:54
Re: Motor 1,4
Pro lidi, kteří si auto koupí kvůli tomu jak vypadá, ne jak jezdí to bude to pravé.
Avatar - R32
30. 11. 2011 13:57
Re: Motor 1,4
Myslím, že ani oni zrovna dva krát krochkať blahom nebudú... Veď ich dá aj Fabia HTP. :-) Ale povedzme si pravdu, koľko trojdverových áut sa predáva? Bude to okrajová záležitosť a tí čo si to kúpia chcú určite aj nejakú dynamiku, takže tú 1,4-ku berme skôr ako cenníkovú povinnosť aby sa dalo napísať OD... >:D
30. 11. 2011 12:59
1,4T
Tohle měl být základní motor, protože na tu váhu je atmosferická 1,4 opravdu málo ( beru v potaz to, že se GTC snaží tvářit jako sportovnější varianta klasické Astry ).
Na druhou stranu tyhle malý turba rád nemám, protože je to jen způsob, jak vyhovět přihlouplé ( nebo spíš účelové ) normě a využít ještě hloupějšího způsobu měření emisí. Nedávno jsem informace k této metodice hledal a nestačil jsem se divit. Ty motory jsou měřeny jen ve velmi úzkém spektru otáček, navíc v relativně krátké době po studeném startu, takže vše záleží na tom, jak rychle se ohřeje katalizátor. Jak se pak uchladí při vysokém zatížení, je velmi zajímavé. Doporučuji všem příznivcům downsizingu prostudovat, kam se benzín ztrácí při této zátěži ....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - R32
30. 11. 2011 14:05
Re: 1,4T
Nič nové si nám nepovedal, tieto "malé" prepĺňané motorizácie sú veľmi citlivé na zaťaženie a štýl jazdy. Dá sa s nimi dostať pri veľmi opatrnej jazde aj na papierové hodnoty no pri poriadnom tempe nieje problém spotrebu zdvojnásobiť... Životnosť je ďalšia vec ktorej sa tí čo oponujú radi chytajú no väčšina týchto agregátov už má kvapalinou chladené turbo/á, takže pohoda a ako bonus je tu pružné zrýchlenie pri nízkych otáčkach navyše takej hodnoty akú majú atmosféry raz takého objemu... Kto nejazdil neuverí. ;-)
30. 11. 2011 16:19
Re: 1,4T
Životnost bude taková, jakou jí bude výrobce chtít mít. Proč dělat motor, který vydrží bez problému 10 let, když potřebuji, aby si zákazník koupil nové auto co nejdříve ? Na druhou stranu se to nesmí porouchat moc brzy, protože by si koupil něco jiného. Tam to chce trefit optimum...
Já ale chtěl spíš zdůraznit, že díky tlakům na normovanou spotřebu se při vysokém zatížení motoru přehřívá katalizátor, ten se musí dochlazovat obohacením směsi, jejíž lambda je tím pádem větší než 1 a benzín se nespálí všechen. Nespálenej pak odejde výfukem. Tyto emise se ale už při normovém měření nesledují. Pokud tedy budu jezdit s např. 1,2TSI a využívat ho tak, jak bych využíval podstatně větší atmosferický motor, tak bude logicky víc namáhán a bude produkovat úplně jiné emise a mít jinou spotřebu, než je spotřeba a emise výrobcem udávaná. Z tohoto hlediska mi tato cesta připadá špatná a mimochodem je to jeden z důvodů, proč např. japonské automobilky ke globálnímu nasazení těchto motorů nesáhly. Metodika měření emisí je v Japonsku naprosto odlišná a ty motory by jejich normy nesplnily.