No tak jelikoz V6 je uz dost stare koncepce a ani po faceliftu nenzanamenala zadne zmeny, tak bych v to nedoufal, budou misto ni tlacit to 2.0 turbo SIDI.
má sice více Nm, jak konkurence, jenže Insignia je také daleko těžší, jak konkurence. Z důvodu bezpečnosti je určitě lépe mít kolem sebe masu železa, ovšem to nebude žádná raketa, spíš takový tajný tip pro důchodce.
Tabulka ukazuje, že i přes špičkové parametry 1,6 CDTI akcelerace hrubě zaostává za zvyklostí třídy. To je bezesporu způsobeno odstupňováním převodovky, s jiným by zrychlení na sto bylo okolo desítky.
Hnus, hnus a hnus!
Oslovil jsem všechny české europoslance se žádostí, aby hlasovali pro odložení platnosti dalších zpřísňujících předpisů pro spalovací motory automobilů. Aby se namísto aut přednostně a stejně přísně věnovali letadlům (ty opravdu pro denní život nepotřebujeme a prostoru pro globální gigantické snížení spotřeby je u leteckých společností dost a dost...). Myslíte, že mi jeden jediný odpověděl? Jistě, ani JEDEN!
Re: Akcelerace a bezpečnost položeny na oltář CO2!
U letadel je problém, že by se pak nas.... letecké společnosti, u aut se nas.... maximálně majitel a co dnes takový občan zmůže proti vládě?
K těm letadlům bych přihodil výletní křižníky, tankery a nákladní lodě obecně. Ono těch 15 největších vyprodukuje škodlivin co všechny auta na Zemi.....
Ale to by nebyl pro Brusel takový byznys a občanu - voličovi by se to těžko nutilo do hlavy, že nám tím vlastně pomáhají; s autama se přeci jenom potkáváme a čicháme denně, že někde v Tichém oceánu smrdí na kilometry daleko tanker, tam přeci voliči nejsou, tak proč, že...
Re: Akcelerace a bezpečnost položeny na oltář CO2!
Hm, jednu doma mám, a tak srovnávám.... Ne Insignii proti Porsche, ale 2.0 CDTI 130 k/6AT proti 1,6 CDTI 136 k/6MT. Ztráta více než 1 sec. mluví za vše: pro Insignii se 1,6 CDTI nehodí! Totéž platí pro Mondeo 1.0, Superb 1.4, i40 1.7 atd.
Re: Akcelerace a bezpečnost položeny na oltář CO2!
ono uz z velikosti vozu a to ze to je dizl prece to auto neni na zavodeni, na to si ma clovek poridit OPC tam u 330 koni nejake kilo navic neresis,
vsichni stale pomlouvaji insignii za vahu a za interier, ja to nechapu, vaha me nejak netizi (2.0 CDTI 165HP / 6AT) auto jede slusne (mam to jako rodinej kombik a ne zihadlo), co se interieru tyka tak za volantem se nijak stisnenej necitim a to mam 197cm.
a ano jakykoli motor pod 1,8 proste do stredni tridy nepatri (uz ta 1.8 neni uplne idealni) a to ze si nekdo koupi 1.4 turbo do stredni.
Re: Akcelerace a bezpečnost položeny na oltář CO2!
ten 6-stupnovy automat este z cias vectry je sice na dnesne pomery trosku zastaraly ale urcite radi rychlejsie ako clovek s manualom cez spojku, tam kludne nazenies sekundu.
Re: Akcelerace a bezpečnost položeny na oltář CO2!
Je pozoruhodné, jak každý ví, že Insignia je obézní auto (to nikdo nepopírá), ale že jsou na trhu další auta více než obézní, to nějak zaniká; co třeba nové Mondeo, které po kontrolním převážení má o 150 kg více, než deklaruje? A přesto nabízí tříválec s jakýmsi boost přívlastkem a objemem 1.0... Není tohle zločin proti lidskosti? Přitom za vším je stupidní "aktivita" europoslanců... To je předmětem mé kritiky.