Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Osud německé automobilky Opel zůstává nejistý

Osud německé automobilky Opel, která je součástí amerického koncernu General Motors, zůstává i po návštěvě německého ministra hospodářství Karla-Theodora zu Guttenberga ve Spojených státech nejistý.
Zpět na článek
19. 3. 2009 07:00
20. 3. 2009 03:03
neregistrovaný "164-Q4"
20. 3. 2009 03:12
neregistrovaný "164-Q4"
Avatar - kolmar
18. 3. 2009 16:28
cakanie na podnikatelsky plan
Takze cakame do konca mesiaca na podnikatelsky plan, aspon nieco! Uvidime co z toho vznikne potom. Opla by bola velka skoda...je to urcite zivotaschopna automobilka. Nech ju "borci" z GM pustia do sukromnych ruk co najskor a uvidime. Rick Wagoner a "jeho" predstavenstvo by sa malo zakopat pod zem!!!!!!!!!! :no:
Rozbalit vlákno
3
18. 3. 2009 17:35
Re: cakanie na podnikatelsky plan
v Ženevě ale říkal šéf, že to není tak černobílé, že na GM určitě nedoplácejí. Bez GM by bylo po Oplu už dávno, a slušná řada Aster by nezaplatila průšvihy s Vectrou a propadák Signum.
Avatar - kolmar
19. 3. 2009 14:39
Re: cakanie na podnikatelsky plan
To ci by bolo po oplu uz davno, tak o tom mozeme len polemizovat...mozno ano. No narazam na pristup vedenia GM, ktory sa dostal tam kde je... nic nerobenie (hoci rok za rokom strata) len zvysovanie premii dospelo k tomu co vidime...a to oplu teraz urcite nepomaha (moj nazor), ved je na vaskach! No ale drzme palce, aby sa postavila na nohy ako napr. Mitsubishi :-!
Vectra a signum dieru do sveta neurobili, no hlavne image nie, no ale pouzit slovo prepadak je trochu vela nie?! nepoznam cisla, no myslim, ze sa ich predalo slusne mnozstvo, nehovorim, ze uchvatne, to vobec, ale slusne!
21. 3. 2009 21:53
Re: cakanie na podnikatelsky plan
Tak tak. :yes:
19. 3. 2009 07:00
hmm
Jak to říct slušně... >:-[]
Je to trápenka....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "164-Q4"
20. 3. 2009 03:03
Jen ať zkrachuje ... to je život
Jen ať klidně zkrachuje, ty sráče co vyrábějí jsou k nepřežití. na těch autech se prostě sere úplně všechno, protože díly z nichž jsou tato mimořádně nevydařená vozdidla sestavena, stojí za málo. A vydařená řada Aster? nevím o žádně, ať už technicky nebo alespoň designově.... Mám zkušenosti cca s 5 typy Oplů, 3 byly Astry a byla to síla, 2 byly Vectry - ty na tom byly o něco líp.
Je to kapitalismus, je to život, buď se firma uživí, nebo neuživí, a nějaké lidumilské zachraňování má cenu v pouze ve výjmečných případech, kdy značka má např. tradici, zachovala si výjimečnost, apod. Ano, kdysi Adam opel jistě tyto vlastnosti naplňoval, ale dnes, v době fúzí, globálního trhu se rozdíly me naší Tatrovce bohužel nikdy nikdo nepomohl, a jaký jsme měli krásný auta a techniku - OHC motor v roce 1905, NW typ 16, T11, T77-87-97, T600, T603-613-700. Jistě se dala zprivatizovat podobně dobře jako Škoda, která vyráběla vrak jménšm Favorit. o který se lidi rvali jako psi, vlastně nevyráběl, tou dobou už byla ve krachu a lid dělný by přišel o své jediné vozítko, k záchraně Tatry patrně nebyla nikdy vůle.
Tak už to bývá, že to, co stojí za záchranu zaniká a to ci ji nezaslehuje, přežívá zbytečně dál.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "164-Q4"
20. 3. 2009 03:12
Jen ať zkrachuje ... to je život - oprava
Jen ať klidně zkrachuje, ty sráče co vyrábějí jsou k nepřežití, o nic nepřijdeme. Na těch autech se prostě sere úplně všechno, protože díly z nichž jsou tato mimořádně nevydařená vozidla sestavena, stojí za málo. A vydařená řada Aster? Nevím o žádné, ať už technicky, nebo alespoň designově.... Mám zkušenosti cca s 5 typy Oplů, 3 byly Astry a byla to síla, 2 byly Vectry - ty na tom byly o něco lépe.
Je to kapitalismus, je to život, buď se firma uživí, nebo neuživí, a nějaké lidumilské zachraňování má cenu v pouze ve výjmečných případech, kdy značka má např. tradici, zachovala si výjimečnost, apod. Ano, kdysi Adam opel jistě tyto vlastnosti naplňoval, ale dnes, v době fúzí, globálního trhu se rozdíly mezi značkami smazaly a Opel už tyto vlastnosti nenaplňuje, ale pravda, není sám. Naší Tatrovce bohužel nikdy nikdo nepomohl (a že bylo co zachraňovat), a jaký jsme měli krásný auta a techniku - OHC motor v roce 1905, NW typ 16, T11, T77-87-97, T600, T603-613-700. Jistě se dala zprivatizovat podobně dobře jako Škoda, která vyráběla tehdy vrak jménem Favorit, o který se lidi rvali jako psi, vlastně nevyráběla ale mastila na koleně a potom ani to už ne, tou dobou už byla ve krachu, linky stály, ovšem lid dělný by přišel o své jediné vozítko, pro které nocoval a stanoval po Mototechnách (ufff), tak se hledalo okamžité řešení, k záchraně Tatry patrně nebyla nikdy vůle. Ovšem chápu že dnes, kdy VW-Škoda vyrábí 700tisíc aut ročně, se bude chytračit jako bylo bezvadný že škodovka nezanikla. Ale, kdo vydělává? Co z toho má republika finančně? Celkem nic moc. Ano - jediná podstantná věc tady je - lidi ve fabrice mají práci, navíc solidně placenou, ale co dál...
Tak už to někdy bývá, že to, co stojí za záchranu zaniká a to ci ji nezasluhuje, přežívá zbytečně dál.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - ManInBlack
20. 3. 2009 15:03
Re: Jen ať zkrachuje ... to je život - oprava
Republika z toho má to, že tady mají provozovny, nakupují i od tuzemských dodavatelů, platí tady daně z toho, co automobilka vydělá atd. Je to to samý, jako u nás ("lokální" pobočka nadnárodní firmy), jenom v jiném odvětví. A věř mi, že stát se na nás živí dost dobře. Nemluvě o těch tuzemských dodavatelích, kteří poskytují pracovní místa atd. Ekonomika pro první ročník střední školy.
21. 3. 2009 21:52
Re: Jen ať zkrachuje ... to je život - oprava
Zajimave je, ze toto je tvuj prvni prispevek a hned jsi se uvedl jako absolutni pako :yes: :-! .