Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Astra Sports Tourer: Obr v nižší střední třídě

Nový Opel Astra Sports Tourer je s délkou 4.698 mm nejdelší kombi nižší střední třídy.
Zpět na článek
1. 11. 2010 12:41
1. 11. 2010 14:42
1. 11. 2010 19:52
1. 11. 2010 16:21
1. 11. 2010 18:49
1. 11. 2010 19:10
1. 11. 2010 19:58
1. 11. 2010 20:55
1. 11. 2010 22:36
2. 11. 2010 06:47
1. 11. 2010 21:31
2. 11. 2010 02:16
2. 11. 2010 19:16
1. 11. 2010 20:32
1. 11. 2010 21:32
1. 11. 2010 23:28
1. 11. 2010 23:56
2. 11. 2010 22:06
11. 11. 2011 12:32
neregistrovaný "ivan12345"
1. 11. 2010 12:41
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2010 14:42
Re: 4,7 m
Já se většiny bojím už teď. Kolik by asi spotřeboval vůz se současnými ekologickými motory a hmotností kolem 1100 kg v nižší střední? 4,7 litrů benzinu nebo 3,1 litrů nafty? To by byla teprve ta pravá cesta ekologie...
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2010 12:53
monstrum menom astra
takze po monstre c.1 hatchbacku pricahdza monstrum c.2 tourer

Astra je tazka neforemna ohava ktora potrebuje aspon ten 103kw motor aby sa pohla z miesta -
:no:

Zatial co ini vyrobcovai sa snazia auto odlahcit a zvyraznit sportove parametre - u astry zrejme chcu zakaznika ohurit tou obezitou ktoru astra ponuka >:D
Rozbalit vlákno
18
Avatar - kari.laz
1. 11. 2010 13:08
Re: monstrum menom astra
Tak nějak podobně to vidím i já. Když už teda dopustili to razantní zvětšení, proč nezapracovali na zvětšení i vnitřního prostoru. Takhle z toho vzniklo velké óóóbr auto s průměrným vnitřním prostorem, ale za to bezkonkurenční hmotností. Jak jsem psal výše, tak rozdíl mezi 1,4 T 88KW Astra proti Golfu VI 1,4TSI 90KW je děsivých 145Kg.
1. 11. 2010 13:27
Re: monstrum menom astra
taky mi nemí moc jasné, proč běžné kombíky, kratší o 20cm, mají větší objem kufru.... :-O Nevím, filosofie Opelu je asi "za stejné peníze více železa", ale opravdu mi nepřijde efektivní vozit s sebou 200kg plechu navíc, abych měl užitné vlastnosti ani ne na úrovni Octavie Kombi.... :*)
Avatar - kari.laz
1. 11. 2010 14:05
Re: monstrum menom astra
Vem čert kufr, ale mohli aspoň zapracovat na celkovém vnitřním prostoru, když už je o auto tak velký. Například rozdíl mezi 2,0 TDI Golf a 2,0 CDTI astra (obojí HB) je 216 Kg !!!
2. 11. 2010 13:11
Re: monstrum menom astra
njn, lenze ked by si siel kupovat auto tak by si pozeral asi aj na peniaze a tam je astra lacnejsia ako golf.. Myslim ze bude hrat ulohu hlavne takej nahrady za golf pre ludi ktorym a golf bud nepaci alebo nie su ochotni ho zaplatit.. A zaroven chcu ostat v nemecku a neprejst do konkurencie z korei pripadne fr.. A z caravanov je tato nova astra naozaj najkrajsia.. No aj najtazsia, ale pri kludnej jazde ti to bude jedno.. Nie je to R6...
Avatar - miromen
2. 11. 2010 20:53
Re: monstrum menom astra
A co ma cena společneho s tim že je Astra otesanek ? Asi to že Opel nedal tolik peněz do vyvoje jako jini.
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2010 14:40
Re: monstrum menom astra
No s tou Octavií jsi to celkem trefil. Vnitřní prostor je podobný a rozdíl délky je 25 cm? To je neskutečné. Jediné, co mě napadá je, že Opel se tím snaží pokrývat mezitřídy, tj. Astra nižší až střed, Insignia střed až vyšší. Jenže pak do toho zase moc nezapadá rozměrově naprosto běžná Corsa, i když té zase mezitřídně sekunduje Meriva.
1. 11. 2010 15:02
Re: monstrum menom astra
jestli chtějí pokrývat mezitřídy, tak by hlavně měli nabídnout mezitřídní prostor uvnitř vozu. Zvenku se to nepočítá ;-) Ale to samé je Insignia - zvenku kára jak prase a uvnitř zejména vzadu místa velmi poskrovnu.... Je to malinko absurdní....
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2010 15:24
Re: monstrum menom astra
Tak Insignii ani moc neřeším. Vzhledově i velikostně je mimo můj záběr.
Avatar - Pekelná Micinka
1. 11. 2010 16:26
Re: monstrum menom astra
Nikdo ti ji nenutí..
1. 11. 2010 19:56
Re: monstrum menom astra
Presne tak. Ale na vlastný názor má snáď každý nárok. A aj na vyjadrovanie názorov tuná tá diskusia je. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
1. 11. 2010 23:49
Re: monstrum menom astra
No to ano, ale takhle o ni psát... No pravda, ať vysloví názor, zadupem jej do země.
2. 11. 2010 06:40
Re: monstrum menom astra
V tom Ti dávam za pravdu, mr. topper je výberom výrazových prostriedkov známy - tu sa ešte dosť krotí. Komu nie je zhora dané...však to poznáš.
Mne osobne sa nová Astra tiež nepáči, preto tá reakcia o slobode názorov ;-)
1. 11. 2010 16:27
Re: monstrum menom astra
Koukám, že je to tady zase samy znalec, ktery v astře nemá najeto ani 100 km...
1. 11. 2010 16:34
Re: monstrum menom astra
sis ještě nezvykl? ;-)
1. 11. 2010 19:55
Re: monstrum menom astra
Akurát že sa tu nerieši, ako Astra jazdí. Ak si si nevšimol, pojednávajú sa vonkajšie vs. vnútorné rozmery auta, a jeho hmotnosť. Chce to trochu čítať, kým vypustíš jedovatú poznámku.
1. 11. 2010 22:46
Re: monstrum menom astra
jenze ja reagoval pouze na prvni prispevek... "Astra je tazka neforemna ohava ktora potrebuje aspon ten 103kw motor aby sa pohla z miesta "
2. 11. 2010 06:44
Re: monstrum menom astra
Uznávam, to vyjadrenie je trochu z cesty, keď však pominieme výber slov a nadsádzku, je jasné, čo tým chcel autor povedať - je to tlsté a ťažké. A v tom má docela pravdu. ostatne, niektorí tu priamym porovnaním váhy s Golfom tento fakt potvrdzujú.
1. 11. 2010 22:07
Re: monstrum menom astra
At s ni najedes 100km nebo 100.000km, porad zustane daleko tezsi nez jina auta stejne tridy.
1. 11. 2010 16:21
Hezké auto
po dlouhé době opravdu hezký evropský kombík, v reálu jsem ještě neviděl, k interiéru drobné výhrady, ale celek ok, ještě kvalitní atmosféru, nějakou 1.8 jako má Toyota
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
1. 11. 2010 19:04
Re: Hezké auto
Do tak velkého (z vnějšku) a těžkého kombíku může dnes chtít, jako optimum, atmosféru s objemem do 1.8 l, jen "nostalgický masochista".... ;-) >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
1. 11. 2010 23:48
Re: Hezké auto
>:-[] Zas tak těžká není... 1,8 i v atmosféře by s ní slušně pohybovala.
Avatar - white label
2. 11. 2010 00:07
Re: Hezké auto
Výstižněji bych to sám nenapsal! "...by s ní slušně !pohybovala!." :yes: >:D
P.S. Souhlasím, že tlačit bys jí nemusel, protože by se "slušně pohybovala" i pouze díky svému motoru... ;-)
1. 11. 2010 18:37
zadna naprava...
"...Zadní náprava kombinuje vyspělejší zavěšení multi-link s jednoduššími vlečnými rameny..."

Nezmysel. Zadna naprava Astry nema s multilinkom nic spolocne. Su to klasicke vlecene ramena, len priecne ustavenie nie je urobene samotnou torznou prieckou, alebo napriklad panhardskou tycou, ale priamovodom. Ale principialne je to stale polo-nezavisle zavesenie, ktore sa od nezavisleho zavesenia typu multi-link hodne lisi...
Rozbalit vlákno
0
1. 11. 2010 18:49
Astra
Zdravím vespolek. Rád bych taky přidal něco málo do mlýna. Vlastním předchozí astru a musím říci, že se mi líbí více. V nové jsem už seděl a řídil. Tedy zatím pouze v "kráté". Z venku se mi líbí, ale po usednutí dovnitř jsem byl hodně zklamaný. Všechno je podřízení designu. To, že se řídí parádně je pravda. Krásně sedí v zatáčkách, příjemně drží stopu. Bohužel vnitřní prostor je trochu nedodělaný. Pokud jedou 3 lidi a máte nějaký ten batoh tak kufřík prostě nestačí. Tak trochu pozapomněli na vnitřní prostor z hlediska užitné hodnoty. Vnitřní prostor působí stísněně což při velikosti auta je trochu s podivem. Kombík bude určitě jiné kafe, ale zase ten design. Linie auta je super, ale vstup do kufru tím hodně utrpěl. Bohužel to samé platí i u Insignie. Pořád design na prvním místě. Když srovnám s oktávkou tak design slušný, ale užitná hodnota mnohonásobně větší. Němci o nás tvrdí, že jsme převážeči vzduchu, ale za peníze co auta stojí chce člověk to nej a pro mě osobně je na prvé řadě bezpečnost kvůli rodině a hned poté užitná hodnota. Design je na třetím místě což tím nechci říci, že není důležitý. Oplům bylo hodně vytýkám design Astry a Vectry. Hranaté tvary....každému to prostě nesedlo, ale v autě bylo vždy dostatek prostoru. Takže v této chvíli vím, že dalšího opla si asi už nekoupím. V oplech už jezdím skoro 250t km a nikdy mě nevypekly. Hodně mě Astra i Insignie zklamala ne co se týká designu, ale vnitřního prostoru. To je můj názor na nové oplíky všeobecně.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2010 19:10
Re: Astra
Ja som ani v opli nemusel jazdit aby mi bolo jasne ze tuto obludu nikdy nebudem chciet. :no:

Nepotrebujem najazdit s autom 250 tis. km aby som zistil ze je tazke a nemotorne na to mi staci pohlad na technicke udaje a hmotnosti. Takisto rozmery interieru su v tabulke v kazdej brozure staci porovnat s inymi modelmi a zase astra je na chvoste co sa tyka priestornosti. Dizajn mi je naprd ked to auto je proste jednoducho na hov.no.

Stara zlata astra kde su tie casy astra vs golf - tato nova astra nesiaha novemu golfu ani po zasterky.
1. 11. 2010 19:58
Re: Astra
Inteligent sa opäť prejavil. Človeče, to je taký problém, písať trochu slušne? :-!
1. 11. 2010 20:55
Re: Astra
Daj si studenu sprchu a precitaj si este raz po sebe, co si to napisal za kravinu.
1. 11. 2010 22:36
Re: Astra
A komu to neustále cpeš? Cpou ti tu všichni názory na ty tvoje ideální auta pořád dokola? Jednou si se vypovídal a lidi tu umí číst, tak klidni hormon.

Chováš se jako malý děcko.
2. 11. 2010 06:47
Re: Astra
Nebude to tým, že on je malé decko? >:D
1. 11. 2010 21:31
Re: Astra
Nesuhlasim. Mal som F-ko HB, G-cko HB, teraz mam J-cko, a v robote sme mali sluzobaky H-cka HB. Design nebudem hodnotit. Je pravda, ze vnutorny priestor by mal byt vacsi vzhladom na vonkajsie rozmery, ale vnutorneho priestoru je v J-cku najviac zo vsetkych 4-roch generacii. Hlavne to poznat na priestore pre nohy na zadnych sedadlach, kde je to ovela lepsie ako v H-cku. Kufor maju prakticky vsetky rovnaky. Staci dat prepazku za zadne sedadla (na J-cku som to este nevyskusal, predpokladam, ze to ide rovnako ako na predoslych generaciach) a nalozit po vrch. Pre troch ludi je to kedykolvek postacujuce, taska sa da dat aj na volne zadne sedadlo. V zime sklopim zadnu dvojku a nahadzem tam lyze aj batoziny kolko treba. Jediny problem moze byt lyzovacka pre 4 dospelych, stresny box by asi bol potrebny. Za 10 rokov lyzovaciek s tromi generaciami astry HB som nemal priestorovy problem, tu stvrtu vyskusam v decembri.
Nieco subjektivne: po 1000 km v J-cku 1.4T som sadol minuly tyzden do sluzobaku H-cka 1.6 a bol to strasny rozdiel v neprospech H-cka.
2. 11. 2010 02:16
Re: Astra
Dobrej prispevek :yes: V cem je ta 1.6 lepsi, nebo spis naopak, proc je ta 1.4T horsi, tenhle nazor slysim poprvy :-)
2. 11. 2010 19:16
Re: Astra
Vdaka. To porovnanie 1.4T-1.6 atmosfera si nepostrehol dobre - pisem, ze je to silne v NEprospech H-cka 1.6 :-)
1.4T je pre mna ovela prijemnejsi motor vdaka tomu, ze krutiaci moment zacina nizsie. Auto sa pohne pri lahsej manipulacii s plynom, staci mi drzat otacky okolo 2000 a auto s 1470 kg celkom slusne ide, teda na moje potreby. Ked som presadol do H-cka, zrazu sa mi zdal ten motor pomaly a musel som ovela viac slapnut, aby sa auto pohlo. Celkovo atmosfery treba drzat v trochu vyssich otackach, mne viac chuti toto male turbo.
1. 11. 2010 19:54
Astra ST nic moc, ale ..
v designovém srovnání např. s konkurenčním Hyundaiem i30, Kiou Ceed, Focusem nebo nudnou Oktávkou je Astra ve skutečnosti ještě krasná :yes:
Rozbalit vlákno
0
1. 11. 2010 20:32
tady zase
fejsliftovali končícího passata...
proč mám pocit že se design aut už nějakejch 10 let motá v kruhu pořád dokola žádná invence :no:
Rozbalit vlákno
3
1. 11. 2010 21:32
Re: tady zase
Protože ti je 17?...:o))) Sorry, ale naběhl jsi si na smeč.."o))
2. 11. 2010 18:12
Re: tady zase
velmi vtipné... ale těch 17 bych bral ;-)
na druhou stranu by nebylo špatné kdybys mě jako mistr světa v designu aut vyvedl z omylu a vysvětlil mi v čem se mýlím ;-)
Avatar - Flash666
1. 11. 2010 23:56
hmmm
opely nesnasim, ale tuta astra je udelana krasne na pohled. ale to ostatni nevim nevim.

ale za ty prachy za novou mam nadherhou W211 combi 320cdi >:D ;-)
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2010 02:25
minusová váha
Osobne si myslim ze lidi kupujici Opel nad informaci, ze jejich budouci nova astra vazi o 150kg vic nez golf, maximalne pokrci rameny. Novy motory pro potreby oplovejch jezdcu tenhle hendikep (aspon vetsinou) zazenou, takze se astra bude prodavat tak nejak stejne jak predtim. To ale samozrejme nezanemena ze to neni velky minus.
Rozbalit vlákno
3
2. 11. 2010 13:06
Re: minusová váha
v prospech astry hra ulohu hlavne cena.. Tam sa golf nechyta. A priplatkova vybava tiez. Apon co som cital... Ludia co kupuju opel nechcu vysypat zbytocne o 100 tis viac za golfa alebo passata.. Radsej tych 100tis daju do benzinu ci nafty pripadne dovolenky a maju auto v zrovnatelnej vybave s golfom a prachy vo vacku co usetrili..
2. 11. 2010 15:34
Re: minusová váha
Je to tak, prestoze astra nema takovou image jako golf, kvalitativne (spolehlivost, odolnost, vybava beznych specifikaci, motory atd.) je na tom cca stejne, takze je to pro spoustu lidi, diky slusnym cenam, zajimava nabidka.
Avatar - miromen
2. 11. 2010 20:46
Re: minusová váha
Holt někdo si to dovolit muže a někdo ne. Navic vubec nevim kde jsi vzal těch 100 litru.
2. 11. 2010 06:26
Nižší střední?
A já se ptám : auto, které měří 4,7m, je možno ještě považovat za zástupce nižší střední???
Rozbalit vlákno
3
2. 11. 2010 06:49
Re: Nižší střední?
Príslušnosť k triede neurčujú len rozmery.
2. 11. 2010 13:07
Re: Nižší střední?
triedy sa zvysuju.. Porovnaj si napriklad trojkoveho golfa a nove polo a pochopis ako idu triedy hore..
Avatar - miromen
2. 11. 2010 20:49
Re: Nižší střední?
Odkud si vylezl ? Ja spiš pozoruji stagnaci a ubytek vahy až na vyjimky jako je tomu např. u Opla.
2. 11. 2010 18:22
nehledě na to
že přístrojovka je zhmotněná odpornost ;-)
ale je fakt že například chystaný focus nebude o nic lepší v tomto
když už nemůžou výrobci dát o moc lepší výbavu do dražších aut (zbytečný fičurky nepočítám) tak budou holt ta levnější dělat čím dál hnusnější aby si je koupil jen ten kdo na dražší nemá
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2010 22:06
nazev
Proc se snazi automobilka nakukat zakaznikum, ze kdyz si koupi kombi, tak dostanou praktickej zavodak?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ivan12345"
11. 11. 2011 12:32
Povedeny design ale jinak KATASTROFA
Koupil jsem to auto s motorizaci 1.6 atmosfer. s tim, ze na starem motoru neni co zkazit. Je. Nejprve signalizace zavady brzd, odstraneno na 3. pokus, odpadly blinkr v blatniku, ktery jsem na radu servisu prilepil silikonem a nakonec, asi po 1000km - samovolne se zvysujici otacky motoru, pomala decelerace ve velkych rychlostech. Trikrat v servisu, reseno na urovni technickeho centra Opel bez jakehokoliv reseni. To vse behem 2 mesicu od porizeni, 2500km. Servisni podpora nula, proklamace nahradniho auta pri poruse v zaruce nula... Auto se mi velmi libilo ale po letech jezdeni s koncernovymi vozy VW jsem byl zvykly na jinou kvalitu a poprodejni servisni podporu novych aut. Takze Opel nikdy vice, i kdyby bylo auto sebepovedenejsi v designu!
Rozbalit vlákno
0
23. 6. 2013 21:09
opel astra ST 1.4 NET,LPG
vlastním toto auto asi pol roka,najazdené cca 10 000km. takže niečo by som opísal na margo tu už popísaných hlúpostí .kupoval som ho pred polrokom ,čakacia doba cca 2,5 mesiaca. poruchy-zatial žiadne .chcel som kombíka a pri výbere auta som na to priahliadal. pred kúpov som ihned selektoval čo nechcem,takže žiaden francúz ,ani škoda octávia a golf variant,to som ihned zavrhol ,nakolko som chcel benzín a na ich samodeštrukčné 1,4 TSI som nenašiel odvahu.a ani pozerat sa sústavne na auto či mi ho neukradli . korejca som nechcel majú problém z koroziou a Hyunday i 30 ma kamoš a je to iba jeden črep ,nakolko je stále v servise. a čakacia doba cca 2 mesiace na súčiastku je asi u Hyunday normálne. v podstate som mal vybratý ford focus combyi no potom som natrafil na OPEL astru ST. to auto je podla mna nádherné a osloví vás vždy ked si donho sadnete. ked si ho porovnáte v z octáviu či golfom tak je to doslova neporovnatelné. tie sú hnusné interierovo a pôsobia studeno.stačí sa pozriet na autorádio z octávie a ste ako 30 rokov dozadu ako v bulharskom filme. o dennom svietení ani nehovorím. Astra je nádherná z vonky aj z vnútra. mám ju v prevedení cosmo ,1,4 103kw. spotreba asi 8-8,5 litrov lpg no jazdím dost razantne nakolko každá jazda je doslova radostou. 140 koníkov robí auto poriadne živé, auto zároven sedí fantasticky v zákrutach,aj vdaka 17 tkam kolesám. cena nových 215 tiek však zarazí ,takže vôbec sa neteším na to ked budem musiet kupovat nové pneu.
Rozbalit vlákno
0