Modernizace Insignie je jistě pěkná věc, ale bohužel nemůže odstranit hlavní problém tohoto modelu - značnou nadváhu a špatné využití obestavěného prostoru. Vnějšími rozměry je Insignia velikán, ale zkuste se někdo do 4dv. či 5dv. verze posadit na zadní sedadlo a neuvěříte, že sedíte ve vozu střední třídy. Nechápu, jak si někdo může koupit Insignii, když Mondeo je o tolik lepší auto (nabídka prostoru, jízdní vlastnosti, jízdní komfort)...
Hlavně ty místa vzadu jsou katastrofální. Měřím necelých 190cm a v insignii vzadu můžu sedět jen s hlavou skloněnou v nepříjemném úhlu a zapřenou o strop, nebo předkloněný tak, že se nemůžu opřít. Jediná možnost je kombík...
Nadváha bude asi taky problém. Hmotnost insignie neznám, ale když jsem jezdil s nejsilnějším dieselem biturbo, stejně mi nepřišla moc živá vzhledem k parametrům motoru.
Já zase nechápu, že někdo nechápe, že každý má jiný vkus, jiné priority, a kde se bere ten pocit, že když si někdo vybere něco jiného, než bych si vybral já, tak to musí být pitomec...
Ono tady jde spíš o to, že v insignii nedokázali vyřešit místa vzadu tak, aby se na ně vešel normální člověk. Třeba Mercedes-Benz CLS nebo VW passat CC jsou podobně elegantní auta a vzadu se do nich vejdu.
No nechci se tě dotknout, ale výška 190 zatím není úplně normální :-) Každopádně máš možnost si vybrat kombíka, kde problém není žádný, nebo zmíněné modely, nebo cokoliv jiného. Není auto, které se zavděčí všem a tebe zase nikdo nenutí kupovat zrovna insignii, když se opel netrefil do tvé potřeby.
Bohužel nemáš pravdu, že u Insignie kombi "problém není žádný". Ani kombík totiž nenabízí tak štědrý prostor pro nohy jako Mondeo či Superb, nelmluvě o mizerné přístupnosti kufru (kvůli extrémně vystrčenému zanímu nárazníku) a jeho nikterak oslnivému objemu (vůči některým konkurentům).
Však tě taky nikdo nenutí, aby sis Insignii kupoval...Pro někoho je třeba Mondeo už stara plečka bez 4x4,6-valce, se zastaralym interierem a nemožnosti vybavy jako u konkurence...
Jo a taky ne každej vozi každy den na zadnich sedladle 100kilovy chlapy, kteri měri 190 cm..
To máš sice pravdu, ale je zjevně spousta lidí, kterým to prostě nevadí a ocení na isignii něco jiného. Podle mého názoru je zase superb úzký a opravdu mi vadí navigace, kterou zloděj ukradne za dvě vteřiny. Stávající mondeo zase má, podle mého názoru, který nikomu necpu, tragickou palubní desku a nedá se koupit čtyřkolka. Přesto tu nebudu vyřvávat, že nechápu lidi, co si jedno nebo druhé auto koupí.
Je v pořádku, pokud tobě osobně insignia z uvedených důvodů nevyhovuje, ale jestli můžu poradit, zamysli se nad způsobem, jak diskutuješ.
Ja to chapu velmi dobre, z meho pohledu je Insignia lepsi auto nez Mondeo. Vzadu nesedim, je mi uplne ukradene kolik je tam mista, protoze tam sedi lidi, kteri na to auto neprispeli, takze maji byt radi ze se vezou a nemaji co kusnit. :-!
Vepredu je Insignia o tridu vyse nez Mondeo, zadna hnusna palubka, zadne zoufale sedacky, hnusny navigacni system s CGA grafikou, naopak solidni design interieru, moznost ortopedickych sedadel s vysuvnymi podperami na nohy, kvalitni solidne vypadajici infotainment. To je pro mne mnohem dulezitejsi nez kolik nalozim do kombiku, kdyz jeho objem stejne vyuziji dvakrat do roka,zatimco vepredu sedim cely rok.
Jedinym zasadnejsim problemem Insignie proti Mondeu byla absence bezklicoveho ovladani vozu, ktera je poresena prave v ramci tohoto faceliftu. Ze sveho pohledu ted spise nechapu proc kupovat Mondeo, mozna snad kvuli cene pokud je v nejake vyhodne akci, Insignia zustava dost drahym autem.
Volil bych určitě v sedanu a to s motorem 2.0 CDTI od 103 kw výš.
Jinak s problém s místem na zadních sedačkách bych neřešil, jelikož jezdím bud sám nebo s přítelkyní. O Superbu nebo jiném koncernu mi raději nemluvte.
vzadu sa vozia deti, takze my, soferi tym nijako netrpime. Je to dan za dizajn, s ktorou treba ratat, ak planujeme vozit basketbalistov.
Za druhe, miesto vpredu je na urovni vyssej strednej, a to je to podstatne, to je to co vyuzijes kazdy den a vyuzijes to ty, nie tvoji znami, alebo svokra ;-)
Za tretie, miesto na nohy v Superbe je dobre len na jednu jedinu vec, a na tu uz my starsi ludia mame ine miesta... Keby uberu 5 cm na mieste na nohy a pridaju to do sirky, tak by to bolo ok.
Predaje hovoria jasne, Mondeo alebo Superb sa za celu dobu vyroby Insignie pozeraju na jej chrbat z uctivej vzdialenosti, takze si s tym sice mozes lamat hlavu cely den, preco si ju ludia kupuju radsej, ale to je tak vsetko co mozes robit.
i40 je určitě po všech stránkách mnohem dotaženější auto, než Insignia. To musí uznat každej, kdo není ortodoxním fanouškem Opelu a měl možnost se v těch autech projet.
Z jakeho duvodu je dotazenejsi? Jak to musi uznat kazdy? Ja myslel, ze kazdemu vyhovuje neco jineho.. Vezmi si jak je dotazeny design, Insignie jezdi pet let a nezestarla, i40 bude za dva tri roky katastrofa.
Design má Insignia pěkný-moc se mi líbí! Ale materiály,zpracování,ergonomie,promyšlen… detailů,řízení,řazení,jízdní vlastnosti,...tady všude dostává Insignia od i40 těžký direct ;-\ A to se nabavím o jiných,ještě lepších modelech ve střední třídě.
Materialy, zpracovani? Ty si v tom nemohl sedet, takovou hloupost napsat. Oboje je naprosto srovnatelne s tvym etalonem tridy - passatem. Rizeni a razeni - precizni. Videl si interier hyundaie po peti letech? Nezlob se na me, ale dle meho nazoru nicim Insignie vyrazne nezaostava.
Promiň, ale ty píšeš úplné nesmysly! Skoro, jako by jsi na něčem jel:-) Vždyť i40 se ani pět let nedělá! >:D Pak třeba nevím,proč mi vkládáš do úst tvoje výmysly s tím Passatem. A za další,každý,kdo kdy seděl v Insignii ti řekne,že má jednoznačně nejhorší řízení z celé dnešní automobilové produkce!!! Materiály a zpracování už sice nejsou úplně nejhorší ve třídě, ale pořát sotva průměr. atd. atd.
No nekecej, fakt se nedela pet let? Tys to ale spatne pochopil, myslel sem ti obecne huyndai, vis?? Nejdriv popremyslej, nez neco pustis z ust :-) Moje vymysly z Passatem? Nebere se snad jako etalon tridy? A uvedom si, ze ten kazdy muze byt stejne nestranny prodejce vozu Skoda, jako jsi ty. Ja nedam na kazdeho, ja dam na svuj nazor, kdyz se s vozem svezu. Zkus to nekdy stejne... ;-)
A to, ze projela test v autobildu neco znamena? Podivej se, jak vypadaj testy tady, napriklad od Vaverky. Test je posouzeni jen od jedoho cloveka, ktery nema patent na rozum a rozhodne muzou vsichni ostatni lide vnimat vlastnosti vozu jinak. Co se tyce zadniho prostoru, ten je naprosto dostacujici pro klasicke pouziti. Nechapu, ze se v posledni dobe bere nejlepsi jen ten, ktery ma vetsi rozmer v jednom smeru a vsechny ostatni jsou naprosto nepouzitelne, protoze takovy rozmer nemaji...
To těžko říct,to máš pravdu... Nemáme k dispozici věrohodné podklady o tom, kolik Opelu ten který model vydělává/prodělává. Nezbývá, než to brát v globále...
to nie su hluposti ale realne fakty .. rozlisuj pojmy a dojmy ;-)
nevyhody insignie ktore redaktori auto cz zverejnili pri jej teste:
Nepřesné řazení
Vnitřní prostor neodpovídá vnější rozměrům
Místo na zadních sedadlech pod průměrem střední třídy
Relativně vyšší spotřeba paliva
Malá zpětná zrcátka
tak teraz mudruj ;-) a nezabudni napisat aki su ti redaktori hlupaci, mozno sa ti ulavi
Ja na rozdil od tebe ve voze sedel a jel sem s nim, ty umis pouze cist testy a papouskovat to, co se ti hodi.
Nepresne razeni - hloupost. Uz si videl nekdy u Opelu nepresne razeni? Ja ne...
Vnitrni prostor neodpovida vnejsimu - a co? Uvnitr je stale plne dostacujici prostor.
Misto na zadnich sedadlech - odpoved s vnitrnim prostorem..Kvuli tomu, ze ma min cm v podelnem smeru je vuz nepouzitelny?
Vyssi spotreba paliva - porad je to prumer. Chces, aby ti takovy vuz jezdil za 4? A otazka: Nejlepsi vuz ve tride je ten, kteremu palubni pc ukazuje nejmin? Ja si radsi spotrebu spoctu sam..
Mala zrcatka - hloupost, mozna opticky klam, rozhodne ne nic extremniho.
Jak ti rikam, nekdy vylez ze sve felicie a vuz si nejdriv projed, nez zacnes papouskovat redaktory.. vetsinou na ne totiz nadavas, jakmile je o korejce.
Jel jsem několika kusy insignií a to její nelichotivé hodnocení jen potvrdím. Ve srovnání se špičkou dané třídy je to auto uvnitř malé, sport sedačky vypadají hezky, ale jsou úzké a krátké, řazení srovnatelné tak s citroenem, ve verzi s automatem je lepší, spotřeba hrubě nad průměrem srovnatelných motorizací konkurence, dynamika horší. Jízdní vlastnosti průměr. Celkově není moc důvod pro koupi insignie pokud není člověk vyloženě fanouškem opelu nebo nedostane nějakou hodně zajímavou cenu. Ten facelift jí určitě prospěl.
Já jsem měl opel naposledy v roce 96, ale mám kamaráda, který je zarytým opelistou, nikdy neměl nic jiného, dvacet let jen opely. A ten je teď zoufalý, nechce od opelu odejít, pochvaluje si přístup servisu, opel má rád, ale co si koupil insignii, před dvěma lety, tak jen nadává, právě proto, že má srovnání, dýzl je hlučný, převodovka pomalá, auto žere a nejede, když se spolu bavíme o autech, tak teď poprvé za ty roky od něj slyším, že by od opelu odešel jinam. A to je fakt skalní. Uvidíme, co předvedou v příští generaci jak astry tak insignie, určitě tam bude váhová redukce, jinak to nejde. Osobně vidím pro Opel větší nebezpečí spíše ze strany "mateřského" koncernu, který mu v Evropě buduje nesmyslně konkurenci Chevroletem.
To co teď Opel tvoří se mi designově líbí a doufám, že nová generace už nebude mít ty svoje ale v podobě váhy a poměru vnitřního prostoru na venkovní rozměry.
to by ten opelista po 20 rokoch mohol dopriat vozenie v Insignii OPC a to ti garantujem, ze na hluk motora, rychlost AT prevodovky a to ako auto jede a nejede mal iny nazor. spotreba nad 10 nezahra az tak velku rolu oproti strate hodnoty a servisu takze to je zbytocne riesit.
Já bych to trochu obrátil, vnitřní prostor je dostatečný, ale venek je nějaký velký. Jinak celkem není důvod si ji nekoupit, když se ti líbí. A rodina tlustých v MZD6 bude nakonec těžší než Insignia rodinky cyklistů. >:D
Superb je ale o tridu mensi auto zejmena vnitrnim prostorem. i40 se pohodlim nechyta na zadne jine auto ze stredni tridy natoz na Insignia, ktera ma priplatkove sedacky v kvalite se kterou se muze merit jen nejvetsi spicka - Citroen C5. Konkretne i40 jsem mel moznost ridit, to auto je uplne mimo peloton, jsem ochoten uznat kvality i30 v ramci nizsi stredni, ale v ramci stredni tridy je i40 nuklearni jebka nechytajici se vubec nicim. Snad krome poutoveho designu, ktery se nekomu muze subjektivne libit.