Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel v ČR prodal minulý týden 492 vozů během 24 hodin

Nejúspěšnějším prodejcem bylo během letošních 24 hodin Opel dealerství BS Auto Brno.
Zpět na článek
10. 3. 2010 11:01
11. 3. 2010 19:15
neregistrovaný "x 6"
13. 3. 2010 18:20
13. 3. 2010 18:35
9. 3. 2010 19:38
9. 3. 2010 20:04
10. 3. 2010 16:31
10. 3. 2010 18:49
neregistrovaný "soukon"
9. 3. 2010 21:28
9. 3. 2010 21:53
9. 3. 2010 23:07
9. 3. 2010 20:23
9. 3. 2010 23:24
10. 3. 2010 16:33
10. 3. 2010 17:20
11. 3. 2010 20:03
11. 3. 2010 20:11
12. 3. 2010 01:00
12. 3. 2010 06:29
12. 3. 2010 10:26
9. 3. 2010 21:54
9. 3. 2010 23:29
9. 3. 2010 23:35
9. 3. 2010 23:38
10. 3. 2010 02:26
10. 3. 2010 13:38
12. 3. 2010 01:02
13. 3. 2010 18:24
13. 3. 2010 18:36
10. 3. 2010 07:12
10. 3. 2010 09:11
10. 3. 2010 11:05
9. 3. 2010 21:35
9. 3. 2010 21:55
9. 3. 2010 23:06
9. 3. 2010 23:24
9. 3. 2010 23:34
9. 3. 2010 23:47
9. 3. 2010 23:32
9. 3. 2010 23:35
9. 3. 2010 23:40
9. 3. 2010 23:48
10. 3. 2010 20:25
10. 3. 2010 20:25
11. 3. 2010 18:54
neregistrovaný "x 6"
10. 3. 2010 11:06
10. 3. 2010 09:52
10. 3. 2010 10:08
10. 3. 2010 11:03
10. 3. 2010 11:08
10. 3. 2010 11:27
10. 3. 2010 13:24
10. 3. 2010 11:31
10. 3. 2010 11:38
10. 3. 2010 11:47
10. 3. 2010 13:23
10. 3. 2010 13:36
10. 3. 2010 20:21
10. 3. 2010 11:50
10. 3. 2010 13:45
10. 3. 2010 14:01
10. 3. 2010 14:09
11. 3. 2010 17:21
11. 3. 2010 17:21
10. 3. 2010 11:06
9. 3. 2010 22:05
neregistrovaný "Apikkk"
10. 3. 2010 14:00
neregistrovaný "Oplik1.3"
10. 3. 2010 17:15
neregistrovaný "Oplik1.3"
11. 3. 2010 19:49
neregistrovaný "Oplik1.3"
12. 3. 2010 00:53
12. 3. 2010 07:56
13. 3. 2010 18:31
14. 3. 2010 19:07
24. 3. 2010 21:10
neregistrovaný "krysza10"
Avatar - Pekelná Micinka
9. 3. 2010 19:19
Gratulace!
Je to dobrá zpráva. Akorát by mě zajímalo kolik jakých modelů Opel prodal.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - petrumr
9. 3. 2010 19:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 3. 2010 21:53
Re: Gratulace!
Podle me Astry a Corsy...
Avatar - Pekelná Micinka
9. 3. 2010 22:39
Re: Gratulace!
No jo, ale jaký Astry. Já bych to tý nový moc přál. :-) Jako hodně prodaných kusů, ať v akci nebo ne. U nás má Opel docela slušný jméno a na tenhle sympatický design by mohli slyšet lidi co by jinak šli pro Golf, kterých tu je prostě až nuda.
9. 3. 2010 22:58
Re: Gratulace!
Dovolím si nesouhlasit :-)
Je jen málo zemí, kde má Opel horší jméno než u nás. Ať vyjede Opel se sebelepším modelem, tak na špici těžko dosáhne...
Avatar - white label
9. 3. 2010 23:10
Re: Gratulace!
Je to v podstatě tak...
10. 3. 2010 11:01
Re: Gratulace!
Podle me Astra, ale ne ta nova, spis Hackova, jestli se mi ta pismenka nepletou...Vyprodavaj sklady, ne vyrobni linky :).
neregistrovaný "x 6"
11. 3. 2010 19:15
Re: Gratulace!
Nejprve se informuj co o golfu píší odborníci, co získal za ocenění, všechny testy včetně srovnání s astrou, potom se posaď do golfu podívej se na dílencké zpracování posléze si sedni do astry a podívej se tam na dílencké zpracování včetně jízdních vlastností a výbavy a až potom si můžeš brát do úst takový vůz jako je golf.Tomuto vozu se právem říká etalon třídy.Takže příště si diskutuj o oplu a golfa do těch vašich opláckých sraček netahej.
13. 3. 2010 18:20
Re: Gratulace!
sem se pobavil, kolikrát si seděl v nový astře? >:D >:D >:D
13. 3. 2010 18:35
Re: Gratulace!
Jsi trosku mimo misu, ale evidentne jsi clenem VW Golf klubu, takze nema smysl zkouset ti nejak tvuj nazor ovlivnovat...
Avatar - VelkejChytrák
9. 3. 2010 19:38
!
To je neuvěřitelný, co všechno lidi nekoupěj, jen proto, že je to zlevněný. Chudáci, co teď budou dělat s opelem? 8-s
Rozbalit vlákno
8
9. 3. 2010 20:04
Re: !
ty si mi chytrák...dajú si ho do vitríny, nie?
Avatar - Pekelná Micinka
9. 3. 2010 21:01
Re: !
Poslední dobou je to na zdejší diskuzi nanicovatý. Že na takovýho kkta reaguješ..
10. 3. 2010 16:31
Re: !
A na koho, keď už sem nikto solídny skoro nepíše?
neregistrovaný "soukon"
10. 3. 2010 18:49
Re: !
Někdy se někdo najde.
Avatar - twistedTSD
9. 3. 2010 21:28
Re: !
zajimavej nick, jen k tomu prispevku jaksi vubec nesedi...
9. 3. 2010 21:53
Re: !
Omg, ty mas stoletou mazdu v uprave ,,kzebliti" a drzkujes >:D :-! ....
Avatar - theolli
9. 3. 2010 20:23
nechápu
jak si někdo může koupit Opla.
Rozbalit vlákno
58
Avatar - Parda71 (BMWfans)
9. 3. 2010 21:24
Re: nechápu
Stejně tak někdo nemusí chápat, že ty máš rád Hondy blbe ;-)
Avatar - theolli
9. 3. 2010 23:24
Re: nechápu
ráno se nezapomen podívat do zrcadla jak vypadá pitomec,mám pocit že onanuješ u plakátů v pokoji a chceš diskutvat o autech,vždyt ty jsi se ještě ani pořádně nesvezl a rozdáváš rozumy!
10. 3. 2010 16:33
Re: nechápu
Ty si nejak mimo, nie? Že ty si spadol a udrel sa do hlavy? Jediné ospravedlnenie na takú dávku blbosti... :-!
Avatar - theolli
10. 3. 2010 17:20
Re: nechápu
zkus si zadat auto.sk a neotravuj tady!
11. 3. 2010 20:03
Re: nechápu
Niekto asi potrebuje vybúchať ego dorovna...
12. 3. 2010 01:00
Re: nechápu
Ty blbecku, nejdriv se podivej, s kym si pises, kolik mu je let, kolik ma prispevku, pak si precti, co ti ten clovek pise, pokus se nad tim zamyslet, i kdyz je to pro tebe asi nemozne, ale zkus to..alespon to zkus.. a pak teprve reaguj, to ze jsi neschopny, neuspesny a zamindrakovany pako jeste neznamena, ze za to muze spolecnost, tudiz si tu nevylejvej svoje zivotni sklamani na slusnych lidech. Me to az tak nevadi, ja jsem zvyklej prepinat mezi akademickym chovanim a hokejkou na lede, Klaudius je ryze slusny clovek, tudiz se s tebou hadat nebude, ale je te s klidnym srdcem poslu do P ici za nej, protoze me to bude stat maximalne 5 minut na trestny za nesportovni chovani ;-) . Tim jsme s tebou skoncili. Zacni na sobe pracovat, at neco do duchodu dokazes a muzes umrit bez pocitu zbytecnosti :-! :yes:
Avatar - theolli
12. 3. 2010 06:29
Re: nechápu
zrovna tak klidně poslu do pí.či tebe,takový jako jsi ty měl fotr vysříkat do kopřiv. Na rozdil od Tebe se slušnými umím jednat slušně,ke konstruktivní debatě se taky konstruktivně umím postavit ale takových na rozhovor na ůrovni,bez posměšků,urážek je tu OPRAVDU JEN HRSTKA A TY K NIM ROZHODNĚ NEPATŘÍŠ.Nevím kdo tu do mě začal je.bat jen kvuli tomu že nemám dobrou zkušenost s Oplem,jen proto že mám jinej názor.Trpíš mindrákem že tu už podruhý "mácháš" okolo sebe hokejkou? Nebo si myslíš že si sednu na p.rdel? Nene,já vím že by jsi mi to do očí neřekl,tím jsem s tebou primitive skončil!
12. 3. 2010 10:26
Re: nechápu
>:D :-! , ja s tebou skoncil uz 12. 3. 2010 v 1:00 presne. Kdyz neco konci, tak to konci, nemusi to koncit dvakrat.
Avatar - twistedTSD
9. 3. 2010 21:30
Re: nechápu
nechápu tvuj nazor - mohl bys ho prosimte nejak podrobneji rozvest, diky
9. 3. 2010 21:54
Re: nechápu
Nemohl, na to nema patrony v palici... ;-\
Avatar - theolli
9. 3. 2010 23:29
Re: nechápu
Mohl,B Omega 95 2.0 16V-kupovaná 3roky stará,výměna alternátoru cca25000,-,2xtěsnění pod palicí,3xodtah,1xpadlá převodovka,neustálé kolísání otáček,tragický servis.Myslím že na jedno auto závad až moc!
Avatar - Ji/Ri
9. 3. 2010 23:35
Re: nechápu
kup renooolta...to tě ty manýry přejdou... ;-)
Avatar - theolli
9. 3. 2010 23:38
Re: nechápu
Ani nemluv,brácha nedávno prodal zánovního Scenica 1.5Dci a to bylo taky dílo.
Já jedině Volvo,Honda,BMW a Toyota/lexus/
Avatar - Pjenkava
10. 3. 2010 02:26
Re: nechápu
Fakt zajímavý. My měli 8 let Opla Zafiru, kterej se solidně sypal... A už před sto tisícema se musel měnit chladič a tak dále. Potom alternátor, klimatizace, problémy z brzdama, vejfuk - škoda mluvit. Před třema rokama jsme koupili Megana (už jsme najeli 115 000 km) a víš co? Ani jedna porucha. Ani jedna. Zírám.
10. 3. 2010 13:38
Re: nechápu
Vidíš a já mam Opela Astru G a od jeho výroby měnim na serviskách pouze olej a filtry, jinak naprosto bez závady. Tak mi řekni čim to bude...
13. 3. 2010 18:24
Re: nechápu
neboj jednou se ti na tom renaultu ty brzdy taky sjedou a vejfuk schnije a zas budeš mít poruchový vůz jelito
13. 3. 2010 18:36
Re: nechápu
Ine vis, jemu nene >:D ...
10. 3. 2010 07:12
Re: nechápu
Soudit automobilku podle jedný bazarový zkušenosti je blbost. Když kupuješ ojetinu, tak do toho jdeš s tim že nevíš jak s tim předchozí majitel zacházel. Nevíš jestli s tim jezdil jak prase nebo jak želva. Každopádně já měl 5 let Astru F s 1.4 a za tu dobu jsem ji nemusel dat do servisu...tudíž nadávat Opelu za to žes měl jednu poruchovou Omegu je nesmysl
10. 3. 2010 09:11
Re: nechápu
Presne tak, kazdy muze narazit na poruchovy vuz, bratr ma Astru G, ma tam 250 000 km a menil jen cidlo kontroly oleje, automaticka prevodovka stale slape jak ma, motor taky.
10. 3. 2010 11:05
Re: nechápu
Bud spatnej kus, nebo super majitel pred tebou....kydsidavno mel kamos Omegu v sestihrnku, jezdil s ni v driftu, diram se nevyhejbal a auto najezdilo 200 000 km bez vetsich zavad, spis jen vymeny klasickejch spotrbnich soucasti...jedine co slo do... byl ten display(nekupoval) a podsviceni palubky (asi 50CZk), ale to byla v te dobe klasika...
9. 3. 2010 21:35
Re: nechápu
důvod? a ten důvod bych prosil nějakej rozumnej..nebo tobě to někdo nakecal v hospodě viď ;-)
9. 3. 2010 21:55
Re: nechápu
Na tuzingsrazu aut ze srotovneho se o tom kluci poradili, tak to musi bejt pravde preci... >:D
Avatar - theolli
9. 3. 2010 23:06
Re: nechápu
jj,koukám samej puberták co doma oprašuje třeba 5-ku z 90 s černými skly a je borec ne vesnici. Zřejmě ve dvaceti máte bohatý zkušenosti,ale já mám s Oplem,servisem,spolehlivostí jen negativní zkušenosti a je pro mě Opel nejhorší značka z německých automobilek.
A vaše názory jsou mi uplně u pr...,tohle je můj názor ,moje zkušenost a můžeš bud souhlasit či nikoli.
9. 3. 2010 23:24
Re: nechápu
Neviem kolko si mal ty Opel.Ale ja uz 12rokom...
Avatar - white label
9. 3. 2010 23:29
Re: nechápu
Tím se "chlubíš", nebo si spíš "stěžuješ"... ;-) :-)
Avatar - Ji/Ri
9. 3. 2010 23:34
Re: nechápu
Při staré produkci je to asi stížnost a prezentace Psí povahy.... u nových chlouba... snad to Opelu vydrží....u těch starších to bude asi o tom, cos trefil.... ;-) :-)
9. 3. 2010 23:47
Re: nechápu
dve auta,dve Astry(G a teraz H) obe behaju bez problemu :-)
z toho skus vyvodit ;)
Avatar - Ji/Ri
9. 3. 2010 23:32
Re: nechápu
Sorry, tohle se mi nelíbí. Dobře, máš špatnou zkušenost z Opel, ale reakce typu: viz. výše je ubohá. Já třeba oprašuju Techart 911S, P607, A6 a Vxc90. Opravdu sorry, ale prášíš. Opel je velmi symptatická značka,.... pro mne je to Fénix.... jejich nová produkce je prostě paráda....ale jak říkám, chápu tvé antipatie ke značce - já mám velmi špatnou zkušenost s Rendlem....a klidně říkám, že dělají krásná a dnes už snad doufám ;-) spolehlivá auta. Ale Opel je mi sympatický a to dooost.... a nepruď tady do auto.cz rodiny... ;-)
Avatar - theolli
9. 3. 2010 23:35
Re: nechápu
Poslední Omega je hezká,smekám ale bál bych se spolehlivosti a za ty prachy bych šel určitě jinam.
Avatar - Ji/Ri
9. 3. 2010 23:40
Re: nechápu
Jak říkám, rozumím ti. Já bych taky rendu nekoupil byť by to byl poslední kus na světě... ale to bylo osobní vůči Ren CR. Prostě dělali ci.pa z trouby, který u nich nechal tolik, co za novou a6.... a to jim nedaruju do smrti smrťoucí.... ale za insignií se otočím....a test od, myslím, Libora, že vrže, je pěkná 3,14čovina....druhý den po tom jsem zkusil vrznout s A6...světe div se, vrzala....volvo ne, 911 ne, p607 ne....prostě výstřel do tmy..... a ta nová astra...mnamka
Avatar - theolli
9. 3. 2010 23:48
Re: nechápu
Tak co si budeme povídat Opel a plasty byla vždycky kapitola sama pro sebe,ja jsem zakotvil u Hondy a jsem max.spokojený a neměnil bych a když,tak jak jsem řekl Volvo,BMW nebo Lexus /ta nová 200h bude taky žrádlo >:D/ Mám i špatný zkušenosti s Celicama,tam padaly motory taky jak hrušky ale to byla jiná doba >:D ale přesto Toyotám věřím. On je největší problém se servisama tady v CZ,pak už jsem začal jezdit pro díly do Německa a opravdu ušetříš strašně moc!
10. 3. 2010 20:25
Re: nechápu
24 let, vysokoskolak na 2 univerzitach, jedna CR, druha Island, profi liga ledniho hokeje na Islandu, BMW 535 2008 + Toyota Hi-Lux uprava Arctic Truck, holt totu neni ruzove no...
neregistrovaný "x 6"
11. 3. 2010 18:54
Re: nechápu
:yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
9. 3. 2010 23:31
Re: nechápu
Jak? Třeba tak, jak ty sis kdysi koupil tu Omegu... ;-) :-)
10. 3. 2010 00:18
Re: nechápu
Omega byla nespolehlivá, protože nežrala jen 10 litrů při rychlosti 200 km/h jak to dokáže jedině Honda >:D
10. 3. 2010 09:52
Re: nechápu
Jak si někdo může dělat obrázek na značku na základě olítané jetiny je na pováženou... takový člověk asi nedokáže pochopit, že doba Opelu Omega B je již dááávno pryč.
Avatar - theolli
10. 3. 2010 10:08
Re: nechápu
jenže v době koupě mela ta B omega 65000km to není mnoho!!
10. 3. 2010 11:03
Re: nechápu
Auto lze zničit i za 5kkm. Opela jsem nikdy neměl, švagr kupoval novou Vectru B po FL s 2,0 16v a najel ve vší spokojenosti přes 200kkm. Nikdy jsem se neptal jestli mění pojistky apod., ale o nějakém problému nemluvil.
10. 3. 2010 11:08
Re: nechápu
Je to o lidech, presne jak pises, jestlize si nekdo tu THeOLLIho Omegu koupil jen na obdobi, nez splati leasing,tak se k ni asi i tak choval a co s ni bude dal, to mu bylo lhostejne, mneni to nenormalni, je to standard...On asiTheolli koupil Omegu za podezrele dobrej peniz a pak se divil no...
10. 3. 2010 11:27
Re: nechápu
Po třech letech na voze typu Omega mít 65tkm je tak trošku podezřelý, té se určitě na stavu tachometru podílela vrtačka, možná i s příklepem :-)
10. 3. 2010 13:24
Re: nechápu
Evidentne, holt to chtelo 150 000km dolu no, aby sedela serviska >:D
Avatar - theolli
10. 3. 2010 11:31
Re: nechápu
to se pleteš odemne byla radost vždycky auto koupit,zajimavý že s Preludem jsem nalital nějakých 350000,když šlo do prodeje mělo 470 a bez problému,ja na rozdil od jiných dělám pravidelný výměny,udržby a jak mi někde něco klepne jde to hned na výměnu,zase jen obhajuješ svoje nesmyslný doměnky,ale asi jsi jeden z prudičů co nemá nic na práci.
10. 3. 2010 11:38
Re: nechápu
Nepíše o tom, jak jsi se k ní choval ty, ale jak se k ní pravděpodobně mohl chovat původní majitel. A s legendárními nájezdy se u současných přetechnizovaných aut rozlučme. Prodával jsem před 7-mi lety rodinného přítele Primeru s podobným náletem jako tebou zmíněný Prelude. Neumím si to u současných aut představit. Z čeho by pak automobilky žily? Stejné je to s ostatním spotřebním zbožím. Pračky, TV, DVD apod...
Avatar - theolli
10. 3. 2010 11:47
Re: nechápu
naprosto s tebou souhlasím,ještě všichni budeme vzpomínat na starý dobrý auta. Sice komfort a vše jde nahoru ale podívej jaký maji problémy Toyoty a kdyby měly klasiku plyn nemají problém >:D
10. 3. 2010 13:23
Re: nechápu
Nejde o klasiku plyn ty Lojzo, lanka uz nemaji zadna auta, jde o to, ze dnes se resi svolavackou veci, ktere se driv neresily, nebo sprejem od kojota a kladivem...
Avatar - theolli
10. 3. 2010 13:36
Re: nechápu
na tebe už nehodlá reagovat nejdřív si to třikrát přečti pitomče než začneš zase blejt!
10. 3. 2010 20:21
Re: nechápu
Pitomec jsi ty, kdybys nebyl pitomec, tak by jsi se vzmohl na zlevneho Opela a nemusel bys jezdit votuzidlem a pomlouvat to, na co nemas... jak ty na me, tak ja na tebe...
Avatar - theolli
10. 3. 2010 11:50
Re: nechápu
nez splati leasing,tak se k ni asi i tak choval a co s ni bude dal, to mu bylo lhostejne...................na tohle jsem reagoval tak to není o tom že jak někdo předemnou se k autu choval
10. 3. 2010 13:45
Re: nechápu
možná tolik nalítáno neměla, co ty víš.. ;-) možná si další co věřil kravinám...
Avatar - theolli
10. 3. 2010 14:01
Re: nechápu
byla v zaruce,se serviskou a vším co k tomu patří. Nevím co pořád máte tendenci něco zpochybnovat!
10. 3. 2010 14:09
Re: nechápu
no tak ty to děláš taky, tak proč by někdo jiný nemohl..
11. 3. 2010 17:21
Re: nechápu
>:D :yes: . On asi muze vis >:D >:D >:D
11. 3. 2010 17:21
Re: nechápu
Servisku ti v Ackach vytisknou za 500 i s razitkama
neregistrovaný "Apikkk"
9. 3. 2010 22:05
Nechápu komentáře proti OPELU
Nechápu vaše názory na tuto značku. Sám vlastním OPEL Astra v 1.9CDTI 110KW a nemůžu na toto auto říct křivé slovo! Je spolehlivé, výkon také nechybí.
Jsem asi píší názory lidé buď takový, kteří vlastní auto staré přes deset let a jsou vzteklý, že nemají na nový. Nebo pak tací, kteří mají dost peněz, ale zas tato značka není pro ně atraktivní, což ale chápu.

Zkuste se nejdříve projet, chvíli takové auto vlastnit, a pak možná změníte názor! Mějte se...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Pekelná Micinka
9. 3. 2010 22:38
Re: Nechápu komentáře proti OPELU
:yes:
9. 3. 2010 22:45
Re: Nechápu komentáře proti OPELU
ahoj kolega :-)
miestne diskusie je zbytocne riesit.Davno sa to tu prevalilo z normalnej urovni na uroven toho kto dosti dalej...
Avatar - theolli
9. 3. 2010 23:11
Re: Nechápu komentáře proti OPELU
At ti slouží,má zkušenost s B Omegou je docela tragická,bohužel, a nikdy si tuhle značku už nekoupim.
Avatar - Ji/Ri
9. 3. 2010 23:41
Re: Nechápu komentáře proti OPELU
Víš, jedna věc je, co se sere, a druhá jak se k věci postaví zastoupení.... pokud je to kombinace obojího - pošli je do ... :-)
10. 3. 2010 09:52
Re: Nechápu komentáře proti OPELU
Hlavně je potřeba odlišit nový vůz od ojetiny...
10. 3. 2010 13:50
Re: Nechápu komentáře proti OPELU
už si to tady psal několikrát tak už toho prosimtě nech..On jistě umí číst!
neregistrovaný "Oplik1.3"
10. 3. 2010 14:00
Re: Nechápu komentáře proti OPELU
Prosím Tě, nemohl by jsi tady napsat, jaké máš zkušenosti se značkou Opel? Myslím, že jsem to od tebe četl jen 10x ....prosím. Děkuji :yes:
10. 3. 2010 14:44
Re: Nechápu komentáře proti OPELU
Asi proto, že je tam motor z Fiatu, to je špička (1,9 MJTD 150Hp) :yes:
11. 3. 2010 17:22
Re: Nechápu komentáře proti OPELU
Ted jsi ty blbecky trefil

,,Jsem asi píší názory lidé buď takový, kteří vlastní auto staré přes deset let a jsou vzteklý, že nemají na nový. "

:yes: :yes: :yes: Ano ano ano, presne tihle... :yes: :yes: :yes:
10. 3. 2010 16:34
Neveľká diskusia...
...a také množstvo debilov, však už sa musím červenať, že sem chodím... 8-s
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Oplik1.3"
10. 3. 2010 17:15
Re: Neveľká diskusia...
slovo d...l je slabý odvar pro některé diskutéry
11. 3. 2010 17:23
Re: Neveľká diskusia...
theolli70 je zatim s demenci ve vedeni :-) >:D :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
11. 3. 2010 18:48
Re: Neveľká diskusia...
Souhlas >:D A já mu speciélně píšu příspěvek jen pro něj a on nic, úplně mě dostal >:D
12. 3. 2010 00:47
Re: Neveľká diskusia...
>:-[] :yes: :yes:
neregistrovaný "Oplik1.3"
11. 3. 2010 19:49
Re: Neveľká diskusia...
dement neví, že je dement, škoda času :no:
12. 3. 2010 00:48
Re: Neveľká diskusia...
zasah >:D :yes: :-! :yes:
11. 3. 2010 17:22
Re: Neveľká diskusia...
:yes: :yes: :yes:
10. 3. 2010 18:27
Neveľká diskusia...
Nuž,nie každý si musí kúpiť Opel len preto, že je naň zľava. Píšem to ako čerstvý majiteľ Astry J 1.4 74 kW. Na auto som čakal viac ako dva mesiace, mám ho ešte len týždeň :-)
Rozbalit vlákno
2
12. 3. 2010 00:54
Re: Neveľká diskusia...
Posledni veze? Spokojenost? :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
10. 3. 2010 20:05
theolli70
Tvé urážky na mou osobu neberu vážně, víš o mě h... nic, možná mám sjeto víc aut, než ty, ale to by moc podráždilo tvé ego vysocezkušeného borce >:D
Soudit značku podle jednoho auta je nesmysl, není značka, která by dělala jen šmejdy, nebo jen dokonalé auta. Mnou milované BMW taky sem tam udělá model, nebo konkrétní auto, které stojí za starou belu. A taky mnou ne příliš oblíbený renault může vyrobit auto, do kterého jen liješ benzín a měníš spotřebáky a taky plečku, která udjede víc km na laně než po ose. A u ojetin je taková diskuze úplně pasé, jelikož nikdy nevíš, co se z vozem dělo před tebou. Tak je to se vším, jen se liší poměry šmejdů versus dobré auta. Takže nějaký tvůj výplod, že se ti kazila Omega, ještě k tomu ojetá je zcela zcestný, tak se vzpmatuj. Příklady všeho jsou Octavie. Dík rozšířenosti tohoto auta znám mraky majitelů, vesměs se jedná o TDI, někdo nemusel na nic sáhnout, někomu se tam všecko podělává. Stačí zajít na moje.auto.cz.
Tak se vzpamatuj a začni přemýšlet, než vyplodíš tak "smysluplný" příspěvek.
P.S. My taky měli Opla, Senator 3.0 V6 24V. Skvělé auto a na svůj věk takřka bez poruch.
Rozbalit vlákno
12
12. 3. 2010 00:53
Re: theolli70
Nejlepsi je, ze si pan dokonalej (theolli70 - musel jsem to sem napsat,aby pochopil, ze pisu o nem) smazal z profilu vek a misto fotky sebe u tuzingove Mazdy 323, si tam dal fotku motoru od Hondy. Tak ja jen pro upresneni doplnuji, ze nez to smazal, tak tam mel napsany vek 36 let...coz je vice , nez smutne, kdyz beru v uvahu kvality jeho vystupovani. Tudiz necekej, ze prizna svoji chybu.
A welcome do rodiny BMW brachu ;-) :yes: , jednou BMW a uz nikdy jinak, i kdyz vsechno z Nemecka je fajn (alespon u aut to plati). :yes:
12. 3. 2010 07:56
Re: theolli70
Nerieš to. Nemá to zmysel. Lepšie bude jeho príspevky ignorovať. ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 3. 2010 23:12
Re: theolli70
Je mi jasné, že už nemá argumenty, tak se tady neobjeví, ale já si prostě musel ulevit >:D
Ty si taky nakažený zhoubným BMW virem? Co máš za model? Přesně, já už asi BMW nikdy neopustím a když bych měl slabší chvilku, tak bych BMW podvedl jedině s němcem. Ostatní auta mi až na vyjímky nic neříkají.
13. 3. 2010 18:31
Re: theolli70
535 r.v. 2008

Jojo BMW je virus, presne jak to pises :-) .
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 3. 2010 18:00
Re: theolli70
Á pán je gurmán, skvělá volba! Dečko nebo benzín? Pro svoji absenci na macz máš asi svoje důvody, ale škoda, 535 tam myslím není žádná.
14. 3. 2010 19:07
Re: theolli70
chrochtak :*) , ale za tu spotrebu to stoji...uvazoval jsem o tom, ze bych to tam dal, hlavne, ze bych tam dal sveho Hi-Luxe od Toyoty s upravou od Arctic-Trucku, ale nejsem moc zvedavej na ty komentare atd...jsou to fajn auta, ale mam je hlavne kvuli tomu aby slouzili, mam je rad, ale zase to neni zadna citova zalezitost a uz vubec se s tim nechci ,,vytahovat" , jak by pak urcite nekteri rikali... kazdopadne na FB je mam i v akci.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 3. 2010 18:43
Re: theolli70
Jasne, já mám taky ropu, protože toho najezdím hodně a jsem student, tak bych benzín neutáhl ani za nic. Ale chci si určitě někdy pořádného benzína BMW koupit, projíždky s M3 E36 nebo 328i E36 mi nestačily >:D Tak jestli bys chtěl, tak si mě na FB najdi, jméno Jaroslav Francek s ropákem na hlavní fotce a já ti to zkouknu ;-)
to white label- zas takové teoretické znalosti o BMW nemám, tak jsem se raději zeptal ;-)
Avatar - white label
16. 3. 2010 19:59
Re: theolli70
To já jen tak podle obsahu závorky "předpokládal"... ;-) :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 3. 2010 20:07
Re: theolli70
>:D Fan se nutně nepozná jen podle teoretických vlastností, ale to jistě víš >:D
Avatar - white label
16. 3. 2010 20:09
Re: theolli70
Snad tím nenarážíš třeba na pověstně "oduševnělé" americké roztleskávačky... >:-[] >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 3. 2010 16:29
Re: theolli70
>:D >:D >:D dobře ty :yes:
Avatar - white label
14. 3. 2010 21:06
Re: theolli70
A ona se snad ta 535ka nabízela v roce 2008 (E60) i jako benzín?
neregistrovaný "krysza10"
24. 3. 2010 21:10
Prodej
Nevim jestli to tu již někdo napsal, ale myslím si že moc aut neprodali akorát je dealeři zaregistrovali na fiktivní zákazníky a prodávají je i dnes za stejné ceny.
Rozbalit vlákno
0