Dieselová Pro a Proti VIII: Opravy vstřikovačů common railu
3
/
4
Prohlédnout znovu
Dieselová Pro a Proti VIII: Opravy vstřikovačů common railu
Stav vstřikovačů musí posoudit odborník. Zcela průkazné je pouze fyzické měření na stanici, kde jsou sledovány závislosti tlaku, ovládacího impulzu, dávky a zpětného toku.
|
acz
Měření korekčního množství elektronickou diagnostikou na motoru může vypovídat nejen o horší kvalitě rozprachu některého vstřikovače, ale též o snížené kompresi daného válce.
|
acz
Tester KTS 200.
|
acz
Vysoká kouřivost též může ukazovat špatný stav vstřikovačů. Ale pozor: může být způsobena netěsným sáním, vadným EGR ventilem či nízkou kompresí. Auto by mělo do diesel-servisu jezdit celé a před opravou vstřikovačů projít kompletní diagnostikou.
|
acz
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz