Jen tak dál, Rolls potřebuje auto "normální" velikosti. Phantom byla vždy okrajová a mimořádně exklusivní modelová řada a oni z ní najednou udělali jedinou :-(
Ano, rozsireni rady je dobry krok, ale ne rozsireni rady smerem dolu. Bentlety Continental ve vsech svych verzich je sice nadherne auto, automobilce prinesl kyzeny rust a zisky, ale take trochu snizil jeji image, alespon v mych ocich. Kdyz se dnes rekne Bentley, nevybavi se cloveku povestna zelezna pest v sametove rukavici, auto gentlemanu. Clovek si spis vzpomene na nejakeho fotbalistu, zpevaka, nebo ruskeho "podnikatele". Vim, jedine tito lide si dnes takova auta mohou dovolit a znacky tak mohou zit, jen ta absolutne nejbohatsi klientela je neuzivi. Ale je to hrozne skoda. Bentley Continental je sice nadherne a uzasne auto, ale pro mne to neni ten pravy Bentley. A maly Rolls bude presne to same...
Mno, ted mozna nechapu Tvou ironii, ale uvidime...
Je mi jasne, ze ten "maly" Rolls nebude za babku, ale proste uz to celou automobilku smeruje jinam. Jestlize to auto bude stat jen o trochu vic, nez nejvybavenejsi BMW 7er, nebo M-B S klasse, klientela bude proste zcela odlisna od te soucasne.
Kdysi jsem cetl takovou statistiku, ze lide, kteri si kupuji Rolls-Royce, nebo Bentley (tehda to byla rada Silver-Seraph a Arnage disponuji v prumeru 20ti miliony dolaru jako cash ballance (tzn penize a cene papiry, nikoli nemovitosti a dalsi majetek). Zatimco spickovy eSkovy Mercedes si koupi klidne i ten, jehoz majetek nepresahuje ani hodnotu milion dolaru.
Je to proste uplne jina sorta lidi. Ti, co kupuji nejdrazsi Rollse, Bentleye, Ferrari a podobne skvosty proste nejsou lidmi, kteri by za tahle auta utraceli svoje posledni penize. Vlastne za ta auta utraceji svoje kapesne. Kdezto prave treba tu Sklasse si koupi i ten, ktery se na ni vyda temer z posledniho, jen aby ji mel a ukazal se...
Přesně tohle je důvod proč u Ferrari zastavili vývoj vozu typu Dino. Prodávalo by se ůžasně, o tom nikdo nepochybuje, ale exklusivita by byla v háji. Plnej souhlas s tim Bentley. Když se podívám na Azure a na conti.... :no:
Jo jo, Ferrari udelalo v tomhle pripade moc dobre. Ostatne skvely je take jejich tah, nevyrabet rocne vic nez 5000 aut. Exkluzivita i u "levnejsich" modelu je pak porad slusna...
Jinak Arnage, Azure a tyhle Bentleye stare skoly jsou uchvatne a fascinujici. Continental je vyborne auto, ale jaksi nema onu dusi Bentleye... Ja osobne mam nejradsi klasiku v podani Bentley Continental T, to je parada >:D
200-300t eur je dost vysoka cena i na RR, to auto nebude zadna lidovka, vzdyt kolik vidite na ulici denne BMW 760il? A tohle bude jeste o 60-80t eur drazsi, v zakladu. Conti od Bentleye je skvela trefa, vse je o penezich, svoji pozici si drzi a zisky bude mit rekordni - a to tom to prece je!!! O nicem jinym. RR dela dobre, stejne uz ted je zivi s phantomem nejvic emiraty, Moskva a LA. Jen s phantomem by neprezili a emily by sla na pracak..