no, musim rict ze oproti spy fotkam to vypada daleko lepe..evoluce corolly..zejmena bocni profil se super, predni svetla okay, zadni tuzingovy kyc, doufam ze v serii budou jina. Predni maska je takova zvlastni, uvidime na serii.Interier - budiky zavani korei, navigace golfem, jinak kvalita a materialy asi budou prvotridni :yes: tesim se na fotky serioveho provedeni :yes: ovsem ta zmena jmena :-(
No, vypadá do jako zdařilý facelift , trochu do podoby menšího Yarise. S napětím jsem tuto novinku očekával. Jsem zvědav na motory, vnitřní prostor, velikost zavazadel.prostoru a bude-li mít posuvnou lavici jako Yaris. Snad už konečně přijde i multi-link....
Spy fotky se mi docela líbíly, ale úplně ono to nebylo.. tohle je minimálně dvakrát lepší - nejvíce se mi líbi profil auta :yes: Z tohohle konceptu kouká sebevědomí, dynamika, prvotřídní technika a luxus (v rámci nižší střední třídy).. už je mi jasný, že změna jména byla nutná - Corollka je sice legenda, ale tuhle roli by (v očích mnoha zákazníků) hrát nemohla.. Corollka byla symbolem trochu jiných hodnot, které z ní sice udělaly nejprodávanější auto historii, ale nyní přichází nová doba (tedy v Evropě, páč v USA tohle nastalo již před lety).. BTW nový název mi nějak extra nevadí, zní mi dobře a časem si na něj asi zvyknu.. jen doufám, že Toyota nedostane cenoVWou nemoc ;-) Jo, málem bych zapoměl.. Today Tomorrow Toyota :-!
:-) Koukám Tome, že jsi udělal stejnou chybu jako já, nějak se to enchtělo odeslat. Já jsem se na spy fotkách bál, že jdeo tzv mulu - nový podvozek se starou karoserií , i když bylo patrné trojúhelníkové malé okénko u zrcátka a stoupající linie oken v profilu.Jinak koncepce karoserie táž. Ale zas tak převratný se mi tohle nezdá.Plasty uvnitř mi připadají jako v Yarisovi, tedy horší než ve stávající Corolle. Snad bude ale lepší technika , ESP ve standardu, vylepšené motory, nová 2,2 D4D a 6 st.manuál.
Já ten posun v koncepci poměrně silně vnímám, nová "Corollka" holt nebude žádné levné auto, spíš naopak. Vnitřní prostor bude fakt mega, prej největší ve třídě (navzdory kompaktním rozmrům viz nový Yaris). Design se mi líbí, zejména že skoncovali s nudou :yes: 2.2 D4D a ten novej benzín 1.8 jsou jasnou záležitostí, zajímaly by měl další plánované motorizace (včetně T sportu). Každopádně pořád je to jen (velice nadějný) koncept, konečné soudy necháme na sériovku.
ad vkládání: občas se to jakoby kousne a vypadá to, že se příspěvek nevloží.. tak na to kliknu znovu, pohne se to, ale příspěvky jsou rázem dva ;-\ Asi to chce o chvilku déle počkat
Boční profil si mě naprosto na první pohled získal (to se mi u aut moc často nestává), předek a zadek budu muset chvilku rozchodit, ale pravděpodobně si zvyknu. Taky se mi moc líbí tvar středového panelu :yes: Pokud bude nové jméno jedinou "chybou" tohohle auta, velice rád mu to odpustím ;-) P.S. Aygo se mi celkem líbí, Yaris ještě víc, tenhle Auris vypadá velice nadějně.. už se fakt těšim na novou generaci Avensisu, mohla by to být fakt bomba :yes:
Jo jo, bocni profil je parada, ale ten predek a zadek se mi fakt nezdaji... No, pockame na zive fotky z vystaviste, nebo uvidime jak bude vypadar pri setkani v realu, takhle se mi to fakt moc nezda... Jo a tu zmenu jmena proste nepochopim...
souhlas :yes: vypadá úchvatně, už jsem myslel, že se přední a zadní nárazník nedaj pořádně stylizovat...a ejhle, oni to dokázali, tak dynamickej vehikl čekal málokdo, včetně mne
Musím říct, že s každou novou generací corolly - i touhle přejmenovanou - se pro mě Toyota vzdaluje od auta, které se mi líbilo v 90.letech a jehož evoluci do nových časů jsem očekával. Místo toho Toyota u každé generace s velkým úsilím přehodnocuje koncepci i image. Doufal jsem, že aspoň ksichtík médibédi s našitým knoflíkem na čumáku nafasoval jenom yaris coby kabelkové auto, jenže Auris naopak chytil ještě silněji bacily od yarisu. Lituji, nejsem v cílové skupině, tak snad se ještě dožiju další generace.
Taky si myslím, že opustit název Corolla by byl nesmysl a je to od Toyoty výborný tah vyhnout se změnou názvu přímému souboji s letitým soupeřem Civikem, na který teď chtě nechtě nemají protizbraň. Nicméně nafouknutý Yaris Auris bude s největší pravděpodobností prodejní bomba, pokud zachovají příznivou cenu, z fotek vypadá prostorně, seriózně, výborně zpracovaný a pěkně zapadá to toyoťácké modelové řady. Typuju že Corolla se vrátí brzy v plné síle a s větší drzostí . :yes:
Panove, libi se mi vase prispevky. Pozitivni i negativni. Dokonale to vyjadruje mix nazoru :-). Nahoru-dolu, fucked dobry :yes: Myslim, ze tenhle trochu nafouknutej Yaris s rozhodne pozitivnejsim a autu podobnym predkem je rozhodne povedena evoluce Corolly. To ze jmeno konci je proste nutna zmena, aby nejen vzhledove ale i jmenem zapadlo auto do toyotackyho line-upu v Evrope, je to naprosto logicka vec. Vzpomente si, co udelalo prejmenovani Starletu na Yarise. Dovedete si ho vubec predstavit s tim oldschoolovym jmenem? ANI NAHODOU. Jelikoz podil Corolly v C segmentu v Evrope nedosahuje takovyho procenta, jaky ma Toyota za cil, musi tomu jit nejak naproti a verte, ze to jmeno udela obrovskej kus prace. Nepochopil jsem reakci, ze Toyota nema zbran proti Civicu. Chlape, protri si ospalky, prave na ni koukas. Az se za rok podivas na statistiky prodeju a porovnas Civica a Aurise, vzpomen si na tuhle vetu. Auris bude bliz vrcholu s naskokem na Civic! Neprekvapilo by me, kdyby bylo v TOP5. ... Uz se tesim na 3dverovou verzi, nejlip TS. Jen skoda, ze to neni zadokolka :-D. "Hachiroku rulez"
Koukám, že se nějaká diskuse přece jen trochu rozvíjí. Zbraň na Civica. Civic je fakt povedený auto, ale jen pro běžného uživatele. Pro ty sportovněji naladěné, kteří fakt chtějí sportovně jezdit to asi není ono kvůli té nešťastné zadní nápravě. Sám dealer mi říkal, že se s autem bude hodně bourat... Vzadu je málo místa na hlavu pro lidi jž kolem 180 cm, já měl dost stísněný pocit narozdíl od Corolly. Škoda také , že auto je plné plastů , vše jen napodobeniny, holt doby 60.- 70 let s poctivým chromem jsou dávno pryč. Motor 2,2 CDTi je relativně hlučný , ne sice jako od VW , ale 1,4 D4D z Corolly je výrazně tišší, nedá se nic dělat. Jestli jediné co od Civica Toyota okoukala, a ani tak moc neposunula uvedení nástupce nynější Corolly , jsou ty koncovky výfuku, tak je to smutné. Bude-li mít víceprvkovou nápravu, posuvnou lavici á la Yaris a výkonnější motory- určitě širší paleta než Civic- a srovnatelnou výbavu a cenu, tak má podle mne naději na úspěch. Podle mne musejí jít všichni s cenou dolů - Auris, Arnejs, Ceed a stará vesta v podobě Golfů, Focusů apod.
Připadá mi, že Toyota se rozhodla nabídnout evropským zákazníkům to co kupují nejvíc a nejraději - nezajímavé, sterilní a "praktické" auto, něco mezi golfem a všemi těmi Renaulty a Peugoty a s "čumákem" od Yarise, který se Evropanům líbil. Interiér a technika bude skvělá a evropský předražený šrot strčí do kapsy, ale zkrátka corolla z 90.-tých let měla charakter nízkého sporťáčku, tohle je druhé auto do rodiny, blbuvzdorné "ženské" auto, hlavně aby se tam vešel složený kočárek, nákup a pohodlně se nastupovalo. Děkuji nechci. V porovnání s novým Civicem sedanem to Toyota totálně projela.
V poslední větě je dle mně trošku nesrovnalost - Civic sedan míří na jinou cílovou skupinu zákazníků,řekl bych,že podstatně jinou.Srovnání je možné v momentě představení "Coroly sedan".Toť můj názor...
:-! APROPOS: keď vidím civic vždy spozorniem, nie kvôli autu, ako asi každý očakáva, ale spozorniem že kto auti v tomto jazde ... na 90 percent nieaky starší prdolet v okuliaroch s tlstími sklami ... bradov ako dedo mraz a na hlave s prahadzovackou ... a pod ... CIVIC VERIGUT NA KOMPLEXI, ale čo to ostatné?
Moc se ta diskuse nerozvinula. Teď jsme viděli nové fotky seriové verze z Japonska, ale ta evropská se bude jistě hodně lišit, doufám, ale interiér bude skoro stejnej jako na konceptu. Jen ne tolik parádiček v podobě kov. obložení. Ale ta hloupá kaplička na způsob obrácené ledvinky tam bude, ale s optitronem. Máš pravdu s těma dědama, jednoho takovýho znám- prehazovačku, tlustý skla,.... Byl jsem na predváděčce a tam jich bylo také dost. Dlužno ale říct , že i mnoho lidí různých generací, zákjem prostě je. Podle mne Corolla vůbec nic neprojela. Civic zas takový zázrak jak se tváří není, jen ten design je opravdu trefa do černého. Ale ne pro všechny. Corolla jako celek je prostě lepší. I ta stará, kterou mám já.