To VODOU CHLAZENÝ bych dal alespoň do uvozovek. Ono tam tý vody opravdu moc není. Jinak mě docela překvapuje, že se ten motor tak moc liší od 2,0.Říkal jsem si, že jenom zmenší objem a všechno zůstane starý, patřičně nalazený .
Proc do uvozovek proste ma to central housing vodou chlazeny, tak to je a nic s tim neudelas. Ale uz bech nerekl ze to ma proto takovy vykon. Ono je to chlazeno protoze turbo musi vydrzet vysoke teploty a dlouhodobe ne jen spickove a toto je trend ktery se bude i nadale podporovat. Mensi motor s turbem kter bude makat, tady je to sice komickych 118kW ale jsem si na 100% jist ze ten motor je pripraven az nekam k 165kW tak jako tomu bylo u predchozi generace. Je levnejsi mit jedno turbo na vice vykonovych variant.
Co sa ti zda komickeho na 118kw? Este pred par rokmi mavali motori 1,8 takych 60-70kw. 118kw mal Pontiac Transport 3,8 V6 za milion a pol. A kto a naco vlastne potrebuje do Octavie silnejsi motor?
2,0FSI má 110kW a hotovo, žádnou jinou výkonovou variantu z něj nedostaneš. 1,8TFSI bude mít postupně minimálně tři varianty, takže změnou SW dostaneš tři motory, proto je přeplňování jednoznačný trend, např. tři motory 1,4, 1,8, 2,0 v různých variantách pokryjí potřebu benzinových motorů od nějakých 60kW po 220kW, pro modely od B segmentu po stř. třídu máš vystaráno.
To je pravda, ale potom je otazka proc vlastne 2.0FSI vzniklo? Jo a krome toho VW zkousi 1.6TSIa 2.0TSI (kompresor a turbo, pripada mi to jako konkurencni boj mezi VW a Audi
Už jsme se o tom tady několikrát bavili, 2.0 FSI není moc povedený motor, zejména co se týče spotřeby a emisí.. 1.8 TFSI poskytke více muziky za obdobné peníze, bude mít nižší spotřebu i emise, navíc je pravda, že lze dělat x výkonových variant a prodávat je za různý prachy
S tim bych moc nesouhlasil, co říkáš ty. 2.0FSI motor je docela dost povedený co se týče převodovky a celkového zpracování otáček, nástuou výkonu i krouťáku.Spíš se obávám, že 1,8TFSI není nejlepší varianta. Už dlouho je znamé, že motory 1.8 jsou drahé v porovnání s 2.0 a nepodávají takový výkon.Pak je velice namáhaný, když z toho chceš něco mít. A nevydrží příliš km. Naštěstí tento motor vybavili i turbem,ale i tak 118kW je docela málo.
Asi jsi to přehlédl - nepsal jsem o převodovce, ani o průběhu výkonu a krouťáku - naopak jsem psal o spotřebě a emisích.. prostě 2.0 FSI je "překonanej" motor, který bude nahrazen TFSI a pravděpodobně i nějakými TSI.. těch 118 kW je podle mě základ, první specifikace - určitě se dočkáme i silnějších.. co mě ale fakt pobavilo, je to, že to nejdříve dostanou Čínani a Evropa si bude muset počkat, zajímavý námět k úvaze
S 1,6TSI i 2,0TSI máš pravdu, mám info od hochů z B&B, kteří mají na motořáře od VW dobré kontakty, v tom smyslu, že o použití 1,6TSI není ještě zcela rozhodnuto a 2,0TSI postupně nahradí souč. 2,0TFSI, v nejsilnější seriové variantě by měl mít těch zmíněných 220kW. Konkurenční boj Audi a VW se nekoná, koncepce je společná, vývoj jednotlivých kubatur rozdělen. Pokud jde o 2,0FSI, pak stejně jako 1,6FSI nebo 1,4FSI vznikly jako nová generace benz. motorů koncernu, s tím, že s postupným zaváděním přeplňovaných variant se počítalo už při jejich vývoji. V jedné generaci modelů si své odslouží, v dalších už budou jen jejich přeplňované varianty.
Porad se neco mluvi o tom ze by Audi melo mit v TT-S a TT-RS dvojite preplnovane motory, S by melo mit prave tech 220kW nevite nahodou jestli uz to bude 2.0TSI nebo jeste brutalneji oturbi soucasny 2.0TFSI? A potom RS bude mit 2.5TSI nebo jak to tam udelaj standard twin turbo a-la BMW 535d?
Nějak detailně jsem po tom nepátral, ale tady máš zbytek toho, co mi u B&B řekli o nových motorech. 1,4 - 2,0 jsem už napsal, TT-S má mít to samé co S3 tj. 2,0 TFSI 195kW (silnější sériová varianta 2,0TFSI nebude), TT-RS má dostat nový R5 2,5l(350PS)jaký způsob přeplňování tam bude, zatím nevědí. Zbývají jen atm. šestiválce, ty už budou jen dva 2,8FSI 155 kW a 3,6FSI ten už jezdí.
Pro všechny ráchy, kteří si stále myslí, že jsou v Číně jen
Mám takovej pocit, že tohle je taková krásná indicie vedoucí k zamyšlení, jak je to s Čínou a jak moc je čínský trh perspektivní.. už jsme to tu psal - ve velkých čínských městech je poměrně dost lidí, kteří mají velice slušné příjmy a o něco méně těch, které by jsme i v Evropě považovali za bohaté.. každý rok přibývá poměrně hodně lidí, kteří si najednou mohou dovolit koupit "pořádné" auto (čínský trh roste v desítkách procent ročně).. kadej, kdo má všech pět pohromadě (tak že naprostá většina automobilek) se snaží rychle na tento trh dostat nebo se ještě více uchytit, protože tenhle trh (a ještě k tomu Indie) je pro budoucí růst naprosto zásadní..možná by jsme si měli začít zvykat na to, že se většina premiér aut a technologií bude odehrávat na čínských autosalonech :'-(:no: Premiéra tohoto motoru je jen jednou z prvních vlaštovek..
Re: Pro všechny ráchy, kteří si stále myslí, že jsou v Číně
To co píšeš, je pravda, s tím 1,8TSI to zas ale tolik nesouvisí. Prostě se ten motor bude v vyrábět i Číně , je použitelný do všeho co tam VW dělá, tak jej vrazili i do octavie, kterou zrovna začínají nabízet. U nás už octavie nějaký rok jezdí, takže má motory, které byly dostupné při jejím uvedení. V rámci modernizace pak dostane i tento, že by to souviselo s větší důležitostí čínského trhu pro uvedení nového motoru právě na něm, je nesmysl.
Re: Pro všechny ráchy, kteří si stále myslí, že jsou v Číně
V Cine je nejake omezeni objemu nebo mozna zvyhodneni obejmu 1.8L a proto vsichni se snazi dostat se do tohoto max objemu a vytriskat z nej maximum, proto vicemene vsechny automobilky majit tuto kubaturu, a i ostatni ji busou osazovat turbem. Jo mam to tady "Newly implemented consumption tax regulation penalizes large displacement cars while favouring turbo models, the majority of which concentrate at 1.8L and below"
Re: Pro všechny ráchy, kteří si stále myslí, že jsou v Číně
O tom jsem neslyšel, ale je fakt, že jsem v Číně viděl např. Touran se starým 1,8T, který se v Evropě nenabízel. Připisoval jsem to výběhovosti motoru.
Re: Pro všechny ráchy, kteří si stále myslí, že jsou v Číně
Souhlasím na Čínský trch je velice dobré se dostat je to nekonečný odbyt jak pro auta tak pro jiné druhy zboží.Bylo by dobré,kdyby se podařilo i automobilce Tatra se tam prosadit a automobilce Škoda přeji,aby se tam dařilo dovážet více a více.Slyšel jsem i o tom,že by jsi Škoda i tam mohla otevřít automobilku,ale nevím v jaké fazi to je
Ještě k úvaze 2.0FSI x 1.8 TFSI x 1.4TSI. Dvoulitr je prostě vývojový mezistupeň, který klestil cestu přeplňovaným variantám ( jako dříve 1.8 20V pro 20V Turbo ). Jen mě ale překvapuje, že právě menší přeplňované varianty nejsou dávno na českém trhu, tak citlivém na hraniční objemy dle zákonného pojištění...
Jeden pán z filozofických kruhov mi na toto povedal:
Keď začnú takéto motory chŕliť všetci výrobcovia, to aby sme s každým novým modelom vysadili nový les - na výrobu kyslíka, ktorého každý turbomotor spáli 3x viac ako atmosférický...
Nevim kolikrat vic ale zapomel jsi na jedno kouzlene slovicko a to je "downsizing". Proste nedelas velke atmosfericke ale male nebo mensi turbo motory, takze bych se nebal ze turbo nam spali vsechen kyslik. Turbo motor je ucinnejsi a proto je rozumne jit cestou turbomotoru nez cestou atmosferickou.
Ty jsi ale zlej kluk! Ty ho máš malýho, blbče! A ohledně toho V-Poweru.... Co tankuješ? A máš ty vůbec káru? Až se potkáme někdy na silnici s mojí Mazdou 6MPS American version, tak ti natrhnu tu tvojí *, kamaráde. 300koní, jen to hvízdne! >:D
Premiéra má být jedině v CZ a ne v Číně. Sakraaaaaaa. Nejhorší zpráva za poslední měsíc. Jinak doufám, že se ten motor v OII objeví. Bude to parád. Stopro :yes::yes::yes:
Ale tak znáš to...Kšeft je kšeft.... Stejně se tady toho moc neprodalo. Viděl jsem nějaký statistiky bo co to bylo a 1,8 20V turbo nic moc teda.Já jsem měl taky 1.8,ale atmosférickou a nic moc.Žralo to a nejelo.Pak jsem měl ale taky "jedna osmu" v Opel Vectra 16V a bylo to mnohem lepší.Ale teď mám svýho miláčka Mazdu 6 MPS a jsem spokojenej maximálně. Akorát ta spotřeba... ;-\