Auta této "třídy" se kupujou jako druhé nebo spíše třetí auto do rodiny, navíc jejich technický základ je přece jenom novějšího data než Thália, dokážete si představit, že by někdo jako třetí auto do rodiny si koupil Thálii? Já ne. Navíc tyto auta se velice dobře prodávaj, TPCA zatím jako jediná v této blbé době nesnižuje výrobu. Takže cena bude asi přiměřená. Pokud se někomu zdá vysoká, má možnost poohlédnout se jinde, a "vo tom to je né"?
za tech 209 tisic, tridverova verze, nema central, nema el okna a nema posilovac rizeni.... to se me zda trochu moc. Ale zalezi pro jaky ucel to auto kdo kupuje. Clovek ktery bude koukat po P107 urcite nebude uvazovat nad thalii a naopak.
No ja nevim, osobne jsem najezdil dost s Aygem a ikdyz ten motor jede bezvadne, obzlvast se stooktanovym benzinem, tak bych za to ty penize nedal. Horsi interier a tolik zakladnich chyb, jako jsou sedadla jako lavice bez jakehokoliv vedeni, otvirani el. oken nemuze ovladat ridis ze sveho mista, kdyz chce otevrit spolujezdcovo atd atd atd. Ale lidi to kupujou. Podle me predevsim proto, protoze jsou ta auta mala a pro zapadni evropu i levna. A co myslite - koupi francouz radeji C1 ci 107 nez Hyundai i10 apod? Ja bych nevahal, Hyundai je hezci a i pusobi vic jako auto nez hromada plechu a plastu obalena kolem vyborneho motoru, slusneho podvozku a kousavych brzd...
Zvenku se tvari jako vysavac na chrome babicky a male deti,uvnitr nekdo zapomnel vysavac misto stredoveho panelu.Doufam ze se s tim nepotkam u Kolina.Jinak i takove Miele stoji kolem 6 tisic a to je kvalitka,tohle je za lux moooc.
CENA U 107 JE BEZESPORU NADSAZENÁ, OSOBNĚ SE MI VÍC LÍBÍ C1 A JE O NĚJAKEJCH 30 KLACKŮ LEVNĚJŠÍ. CITROEN PROSTĚ MÁ TRVALOU AKCI "AUTA ZA HUBIČKU", VPŘÍPADĚ TROJČAT NENÍ CO ŘEŠIT. MOTOR TOYOŤÁCKEJ, TAK TEĎ DE O TO, JESTLI CHCETE MÍT NA KLÍČÍCH LVA, BACULATÝ TÉČKO NEBO 2 ŠÍPY... :-!