Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Peugeot 2008 1.6 e-HDI vs. Renault Captur 1.5 dCi - Dívčí úhel pohledu

Cílová skupina dvou malých crossoverů je jednoznačná – Peugeot 2008 a Renault Captur cílí na ženské publikum!
Zpět na článek
6. 7. 2013 09:21
6. 7. 2013 10:45
6. 7. 2013 10:57
6. 7. 2013 11:10
6. 7. 2013 11:15
6. 7. 2013 11:28
6. 7. 2013 13:50
6. 7. 2013 16:59
6. 7. 2013 13:49
6. 7. 2013 14:47
6. 7. 2013 15:08
6. 7. 2013 22:02
6. 7. 2013 13:23
7. 7. 2013 10:54
6. 7. 2013 14:14
6. 7. 2013 15:14
6. 7. 2013 18:56
7. 7. 2013 12:20
7. 7. 2013 15:06
7. 7. 2013 17:22
7. 7. 2013 17:27
6. 7. 2013 21:47
7. 7. 2013 20:00
7. 7. 2013 20:21
6. 7. 2013 09:21
Test
Hezky napsanej test. S pár maličkostma bych moc nesouhlasil, jako ovládání tempomatu. Ono je to tlačítko jen na de/aktivaci, takže ovládání je perfektně přístupný na volantu. Místo vzadu asi opravdu nebude pro dospělého člověka, a těžko si někdo tato auta koupí pro převážení 4 dospěláků. Nejčastěji v tom pojede jedna osoba a na zadní sedačce se poveze kabelka. A ta si stěžovat nebude. :-)

Za mě bych raději volil Captura, pro mě je takovej hravější. Navíc opravdu ten hrb u 2008 mi nějak nesedí, a malinko mi to připomíná Roomstera... Ale proti gustu. Jen je škoda silnější 1,5 dCi s šestikvaltem, to by bylo jiný svezení. ;-\
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 10:45
Re: Test
Mě by spíše zajímalo kolik měly oba motory najeto, 1,5 dCi chvíli trvá než se zajede
6. 7. 2013 10:57
Re: Test
Jo, jo, dynamika, spotřeba, ale třeba i chod převodovky, to vše se po cca. 5-10 tkm dramaticky mění (a to ještě sakra záleží jak se to auto zajede). Slyšel jsem, že 1,3 u předchozí generace Swiftu se zajela po cca 25 tkm. ;-)

Myslím, že údaj o tom, kolik měl testovaný model najeto, by se měl objevit v testu. Na druhou stranu - co dovozce dodá, to se mu v testech vrátí (viz. ta panoramatická střecha v Peugeotu - pokaždé když v nějakém voze je, kritizuje se místo nad hlavou. Tak proč, sakra, auto s touto výbavou dávají novinářům k dispozici?
Avatar - Ozzman
6. 7. 2013 11:10
Re: Test
Já teda jezdil uplně novýma swiftama 1.3 a motory šlapaly moc dobře, nechaly se vytáčet. Měly najeto do 10 km. :-)
6. 7. 2013 11:15
Re: Test
No vidíš - po 25 tkm by jeli ještě líp ;-)

Ne, o Swiftu jsem před pár lety docela uvažoval. Tuto informaci majitelé na fórech psali opakovaně a můj kamarád, který ho má, mi to potvrdil.
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 11:28
Re: Test
Podobně to má 1,2 TCe, což mi potvrdil i L. Vaverka, když tady měli 2x Megana, jednou samostatně a jednou ve srovnávačce s Focusem a tehdy už byl zajetý a podstatně lepší... A u dieselových motorů je to pomalu pravidlo.
6. 7. 2013 13:50
Re: Test
Myslis, ze u Peugeotu to funguje vyrazne jinak?
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 16:59
Re: Test
Píšu to někde? :-O právě proto se ptám kolik že měly najeto ;-) . Ono srovnání 1,5 dCi a 1,6 HDI jsem zkoušel nedávno Clio GT (to, co bylo zde v testu) a 207 SW (co mám tady recenzi). U Clia také záleželo, co byl zaputý za režim, jestli Eco... počítám, že i u Capturu je. 1,6 HDI opravdu tak říkajíc lépe táhne, oproti tomu 1,5 dCi se hlásí spíše ležérně, podstatný rozdíl ale nastane v trošku vyšších otáčkách, 1,6 HDI přespříliš rychle vadne, 1,5 dCi přecejen při předjíždění promine, když člověk jaksi "zapomene" zařadit v polovině např. předjížděného kamionu těžší převod.
6. 7. 2013 13:49
Re: Test
Co se tyce te strechy...mozna proto, ze si ji lidi kupujou?
Asi by te nepotesilo, kdybys byl presvedceny, ze je tam mista habadej, protoze v testu meli obycejnou strechu a pri testovaci jizde, tentokrat s panoramatickou strechou bys zjistil, ze je vse jinak.
6. 7. 2013 14:47
Re: Test
Jako myslíš že s panoramatickou střechou se jich prodá více než bez?

To si tedy nemyslím...
6. 7. 2013 15:08
Re: Test
No asi mas pravdu, koukal jsem ted na cenik a u 2008 je za priplatek i u nejvyssi verze, coz jsem necekal. U 308SW je v cene u verze Active+, to me zmatlo.
6. 7. 2013 22:02
Re: Test
Jj, v těchto segmentech se to až tak nenosí.

Obecně - on ani ten diesel nebude v těchto autech na špici prodejů ;-)
Avatar - LEGOPARK
6. 7. 2013 10:37
DEMAGOGIA v Cesku a na Slovensku !
"Cílová skupina dvou malých crossoverů je jednoznačná – Peugeot 2008 a Renault Captur cílí na ženské publikum!"

Toto demagogicke masirovanie mi uz lezie na nervy! nechapem, ako moze niekto inteligentny rozlisovat auto pre zenu a pre muza. Na zaklade COHO ? Preco by malo male auto byt urcene pre zenu a velke pre muza ?! Kto to kedy stanovil ? Citam aj Nemecke weby a zda sa mi, ze toto je vyslovene specialita Ceska a Slovenska. S oboma autami som niekolkokrat jazdil a ja tvrdim, ze su pre muza uplne idealne ! Vobec nerozumiem, preco by malo nejake auto byt pre zenu a ine pre muza. Je to trapne, ako cela motoristicka odbornost v tychto dvoch krajinach. A na cele tej trapnosti je dennik SME, ktory nerobi nic ine, len prebera clanky z Ciech, pripadne Nemecka.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 10:46
Re: DEMAGOGIA v Cesku a na Slovensku !
:yes:
6. 7. 2013 10:52
Re: DEMAGOGIA v Cesku a na Slovensku !
:yes:
Avatar - Ham.
6. 7. 2013 11:32
Re: DEMAGOGIA v Cesku a na Slovensku !
Máš pravdu v tom, že dělení na chlapská a ženská auta je nesmysl.
Nemáš pravdu v tom, že je to vynález z Česka nebo Slovenska.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - LEGOPARK
6. 7. 2013 11:50
Re: DEMAGOGIA v Cesku a na Slovensku !
Je rozdiel spravit statistiku, akej farby si kupuju auta zeny a akej muzi a je rozdiel urcovat ktore auto je pre koho urcene.
Avatar - Ham.
6. 7. 2013 11:54
Re: DEMAGOGIA v Cesku a na Slovensku !
Takto účelově postavená statistika uvedená nadpisem 10 cars women love (nikoliv buy) má na myšlení čtenářů úplně stejný vliv jako když někdo nazve nějaký model ženským modelem. Výsledek je stejný.
6. 7. 2013 13:52
Re: DEMAGOGIA v Cesku a na Slovensku !
Tak tady je jádro pudla. No, osobně to vidím spíše tak, že ani v bulvarizaci moto-novinařiny nejsme první, nemusí jít nutně o gender demagogii. Když se začteš do článku, už jsou to celkem korektně volené termíny, ale na článek s nadpisem prodeje automobilů podle pohlaví by prostě nikdo nekliknul... ;-)
7. 7. 2013 12:46
Re: DEMAGOGIA v Cesku a na Slovensku !
To nie je statistika o tom, ktore auta "by" si zeny kupili.
Je tam napisane percento, kolko zien tie auta kupuje, tzn. vychadza to z reality, nie z bujnej fantazie nejakeho trafeneho redaktora.
Avatar - Ham.
7. 7. 2013 13:27
Re: DEMAGOGIA v Cesku a na Slovensku !
Žebříčků a dělení na auta, která ženy milují a které nevycházejí z žádné statistiky, ale z pocitů redaktorů jsou ve světě stovky, to že toto klišé přebírají i redaktoři v Česku a na Slovensku je sice hloupé, ale výkřiky o tom, že to jen česká nebo slovenská demagogie jsou prostě úsměvné.
[odkaz]
7. 7. 2013 15:59
Re: DEMAGOGIA v Cesku a na Slovensku !
Samozrejme, ze je toho cela kopa, kazdy nedoceneny redaktory bulvaru sa chce niecim blysnut [odkaz] Toto je akurat top vyber pre toho deformovaneho redaktora SM z testu hore.
7. 7. 2013 10:47
Re: DEMAGOGIA v Cesku a na Slovensku !
Ano, dělení je na hlavu. Ale neřekl bych, že je to náš vynález. Pokud se bavíme o motoristických magazínech, mívají lepší věci na psaní, než škatulkování aut. Navíc by se tím v dnešní době i vystavily tahanicím. Přesto stereotypy přežívají.
Avatar - salamoon
7. 7. 2013 14:52
Re: DEMAGOGIA v Cesku a na Slovensku !
suhlasim,niekedy sa to neda uz ani citat...
rovnako ako dalsia lokalna uchylka o tom,ze rodinne mpv nie je dostatocne sportove a nema vo volante ziadne informacie od podvozka.... 8-s
vsetci novinari na svk/cz su pretekari,a rodinne mpv ci lacny hatch za 10 000eur nie su dostatocne komunikativne,maju gumove radenie ci slaby podvozok... 8-s
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 10:52
Svět holých nezmyslů
O "kvalitě", tedy používání slov kvalita a svět motorů v jedné větě lze označitjen za nejhlubší sarkasmus, Světa Nemotorů asi není nutno dlouze vyprávět.

Od samotné první věty lze cítit předsudky a stereotypy. Proč má být proboha malý Crossover autem pro holky? Kdo to řekl? Aut pro holky je opravdu málo, možná první generace New Beatla... Tihle dva půjdou minimálně v české kotlině ve stopách ostatních Crossoverů a tedy hlavně Suzuku SX4. Vidíte někdo v SX4 ženy za volantem? NE. Tyto vozy díky vyšší stavbě a tedy HLAVNĚ pohodlnějšímu nastupování budou kupovány staršími lidmi... a realita to potvrzuje. Zatím jsem v provozu potkal jen 2 Captury, oba řízeny důchodci. A není se co divit... dobře se nastupuje, na ty velké číslice dig. rychloměru jde dobře vidět atd.

Další pokračování testu už v tom zakořeněném úvodu bohužel jen pokračuje. ;-\
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
6. 7. 2013 11:02
Re: Svět holých nezmyslů
presne tak.... ;-) :yes:

inak skor stretnes zensku v cayenne alebo touaregu ako v corse alebo yarise... takze tieto tvrdenia o autach pre muzov a pre zeny su ako vzdy mimo reality ... vzdy boli a aj budu.... nie je problem stretnut dnes zensku za velkymi SUVeckami a naopak v malych autach ako 208 ci yaris je to samy chlap, marne tam hladame zeny... bol som na STK aj na emisnej kontrole s autom pred tyzdnom a predomnou sla zenska na Ravke.... za mnou zenska na volve... takze tak to dnes chodi.... to triedenie aut pre zeny a pre muzov je domenou snad len slovenska a ceska a byvalych komunistickych statov.... inde vo svete uz panuje rovnopravnost ;-)
6. 7. 2013 11:05
Re: Svět holých nezmyslů
:yes:

Je fakt, že Captur spíše beru jako auto pro mladé. Přeci jen, tohle je v našem regionu takové specifické.

Mně se Captur líbí. Moc. Teď ještě oturbenou 1,2 s manuálem a je to... I konkurence od Peugeotu není k zahození. Ve velkém městě, kde přes 4,6m mého vozu je při parkování trochu na obtíž, je vyšší a kratší karoserie výborným řešením - a je jedno, zda jsi muž či žena.

To lehce šovinistické dělení na auta pro muže/ženy taky nechápu. Captur bych rozhodně klidně vlastnil a nepřišel bych si nějak nepatřičně. Na druhou stranu, bermůdy s kytičkami, které má na fotkách testér, tam bych tedy trochu problém měl ;-)
Avatar - LEGOPARK
6. 7. 2013 11:14
Re: Svět holých nezmyslů
:yes: :-)
6. 7. 2013 11:08
Názorná ukázka
Že ženy preferují zbytečné a mnohdy nepoužitelné věci..... Tyhle auta postrádají jakýkoliv smysl.
Rozbalit vlákno
31
6. 7. 2013 11:15
Re: Názorná ukázka
Nemyslím si. Mám dojem, že vyšší posezení za volantem bude preferovat spousta lidí. I pocitově kvůli bezpečnosti. A pokud se ceny týká, pokud ta auta budou jen o trošku dražší než jejich základy Clio a 208, bude mít plno lidí velký dilema, co vybrat. A dle prodejů v Evropě, asi tak nesmyslná auta to nebudou...
6. 7. 2013 11:18
Re: Názorná ukázka
He? To laskavě trochu rozveď - proč postrádají smysl?

No, i když věta " ženy preferují zbytečné a mnohdy nepoužitelné věci....." hovoří tak nějak sama za sebe. Tohle bych třeba já z klávesnice nikdy nevypustil. Jsme v 21. stolení, proboha!
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 11:30
Re: Názorná ukázka
Nechtěj pro něj složitější úvahy. Omezenost se vyznačuje hlavně tím, že nejsi schopen pochipit a uznat potřeby ostatních,
6. 7. 2013 12:30
Re: Názorná ukázka
Tak mi vysvětli potřebu tohoto auta místo klické 208 nebo Clia. Prosím jsme na to velmi zvědavý. Ty omezenče ;-)
6. 7. 2013 12:33
Re: Názorná ukázka
Jestli můžu já, výhodou je vyšší posaz, více místa vzadu, vyšší světlá výška (dnes retoše rostou jak houby po dešti), pocitově větší bezpečnost ve vyšším autě, a taky image... Nevidím v tom problém. ;-)

PS: jen dodatek, že já nejsem cílovej zákazník, jen dokážu pochopit výhody. :-)
6. 7. 2013 12:50
Re: Názorná ukázka
Konečně někdo dokázal reagovat na šťouchnutí do vosího hnízda. :yes: Jak mě tohle to baví ;-)
6. 7. 2013 13:00
Re: Názorná ukázka
Tak to jsem rád, že jsem ti udělal radost. A teď bys mohl hodit nějaký racionální důvody, proč jsou tahle auta zbytečná. Asi nejsem sám, kdo na to čeká. Teda pokud to nebylo jen plácnutí do vody. Bych ti asi musel dát palec dolů >:D (což dělat nebudu, přijde mi to jako naprostá blbost).
6. 7. 2013 13:13
Re: Názorná ukázka
Chtěl jsem pouze racionální důvod proč si tohle auto koupit. A Odůvodnění trochu rozvést stejně jako jsi to udělal Ty a ne omezenou odpověď na jeden argument a to ještě hloupý. Podobnou nahozenou návnadou jsem zjistil že naprostá většina zde diskutujících je schopná pouze papouškovat názory druhých bez vlastního nápadu. Takoví lidé nemají na podobným serveru co dělat. Chci aby mi oponovali SVÝMI názory.

Několikrát jsem zde napsal že každé auto si najde své zákazníky. Každý má jiný vkus, potřeby, nároky a hlavně svůj názor jak by mělo auto vypadat. ;-)
6. 7. 2013 13:16
Re: Názorná ukázka
OK, beru. ;-)
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 13:03
Re: Názorná ukázka
Tak nějak... cílová skupina a důvody jsem popsal výše, jsou velmi podobné jako u SX4, vyšší posaz, místo vzadu i pro vnoučata, dostupná cena, oplastování jako znak praktičnosti.
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 13:02
Re: Názorná ukázka
Vzhledem k tomu, že máš jaksi schizofrenní postoj, že na jedné straně hraješ tvrďáka a pak pod tíhou argumentů stáhneš ocas a hraješ slušňáka, tak nemá smysl se zdržovat, obzvlášť, když za mne podali vysvětlení kolegové.

Na zbytečné půtky a spory už nemám tolik energie a nálady jako kdysi a jsou tady lepší provokatéři než ty, třeba GTI, takže si najdi jinou svéru, kde můžeš excelovat.
6. 7. 2013 13:27
Re: Názorná ukázka
Nepochopil jsi vůbec nic a řadíš se do skupiny místních papoušků. Jejichž názory opisuješ nebo se za ně jen odvoláš jako v tomhle případě.
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 15:10
Re: Názorná ukázka
Zajisté ;-) Sebe jsi přesvědčil, nyní máš spoustu času přesvědčit ostatní... a nemysli si, že nick autoservis ti pomůže.
6. 7. 2013 11:53
Re: Názorná ukázka
Koupí li si někdo auto jako je Smart For TWO, koupil si ideální auto do města. Koupí li si někdo nižší třídu v kombíku koupí si jej proto že nemá na auto třídy střední a přesto chce větší a variabilní prostor. Jaky racionální důvod má koupit si tohle? Pominuli že se to někomu může líbit. Jakou podstatnou výhodu to má proti klasické 208 nebo Cliu? Že je to dražší a bude se tím ženský hůř parkovat?
Avatar - LEGOPARK
6. 7. 2013 12:11
Re: Názorná ukázka
Vyhoda je v tom, ze s tym mozes ist na nespevnenu cestu, polnu cestu... Tam by si s Cliom, alebo 208 suchal predny spoiler.
6. 7. 2013 12:27
Re: Názorná ukázka
Ruku na srdce. Kolik Q7, Q5, X5, X3, Touaregu atd. se podívá byť jen na louku někde za městem?
6. 7. 2013 12:31
Re: Názorná ukázka
No vidíš. A kolik jich jezdí. Takže nevidím problém v tom, proč by neměli jezdit malý crossovery. Osobně mi dává víc smysl malý crossover do města oproti těm mastodontům, které jsi vyjmenoval... Ale to už zase brousíme do oblasti peněz.
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 13:04
Re: Názorná ukázka
Ruku na srdce, Q7 apod. si kupuje jiná cílová skupina než Capture... a když chtějí, mohou do nezpevněného terénu. SUV není traktor nebo bagr, které mají jen omezené množství využití.
7. 7. 2013 11:09
Re: Názorná ukázka
Nevím, kolik Q7, ale Range Rover odhaduje, že 5-10% jejich produkce vyjede mimo silnice. :-)

Dnešní 12 cm podvozky nejsou nic extra mimo asfalt. Po deštích, kdy jsou lesní a polní cesty místy pěkně vymleté, velmi snadno skončíš. Doby, kdy sedan měl 20 cm, jsou pryč. Proč ne, když má někdo nezpevněnou příjezdovou cestu k chatě. I když bych řekl, že z tohoto důvodu si podobné auto tolik lidí nekoupí.
Avatar - Ham.
6. 7. 2013 12:17
Re: Názorná ukázka
Smart je ideální do města pro někoho, kdo žije single, určitě není ideální do města pro mladý pár s malým děckem. Tisíc lidí, tisíc různých potřeb. :-)
6. 7. 2013 12:29
Re: Názorná ukázka
Smart je ideální pro toho kdo se potřebuje pohybovat denně po městě samozřejmě jej nemá jako jediné auto. Jak říkáte tisíc lidí tisíc potřeb :-)
Avatar - Ham.
6. 7. 2013 13:02
Re: Názorná ukázka
Ano, a 2008 je ideální pro mladý pár s malým děckem nebo naopak pro starší pár s občasnou starostí o vnoučata.
6. 7. 2013 14:07
Re: Názorná ukázka
Smart je z mého pohledu příliš zaměřený na město. Sice chápu ty hlasy, že se vozí zbytečně moc vzduchu, ale občas se ta místa navíc hodí, Do smartu už se dva s větším psem nevejdou, opravdu je to spíše pro singles ve velkých městech. Pokud bys chtěl v pátek večer rozvést kamarády z hospody, budeš to dělat do neděle... >:-[]

Já osobně bych do Smartu nešel kvůli Tridionu. Je skvělé, že 2,5-2,7 m velké auto splňuje bezpečnost mnohem větších, ale za cenu toho, že je celkem lehce nevratně zničené. Známí měli Smart 1. generace a než jsem se stihl svézt, tak je někdo z boku napálil a auto bylo na odpis. Captur nebo Fabii by stačilo vyklepat, možná by ani nebyl poškozený skelet... :-|
7. 7. 2013 11:20
Re: Názorná ukázka
To je právě o těch potřebách. Když si pořídím motorku, také na ní nebudu rozvážet lidi. Na rozvoz musíte ideálně zlanařit někoho s MPV, nebo minibusem, pokud je vás hodně. ;-) Stojí za uvážení, jestli není lepší se nalévat někde, kde to můžete také vyspat. Pokud už tedy taxi nepřipadá v úvahu. Nikdy jsem tyhle ochotníky nechápal. ;-)

Na vyklepání (jako řešení veškerých následků) můžeš u moderních aut zapomenout. To by musela být hodně lehká rána. Zrovna z boku to stojí za prd.
7. 7. 2013 14:15
Re: Názorná ukázka
Jasně, je to podobné jako s oblibou Oktávky a její jeskyně - po většinu doby ji nepotřebuješ, ale občas prostě jo a pak už může být pozdě. Psal jsem to nikoliv náhodou, baví mě řízení (to se tu asi dá čekat ;-) ) a navíc vůbec nepiju, takže vzít si auto pro mě je milá výhoda a pak je prostě vezmu s sebou. Kdybych pil, tak na ně kašlu... :-!

Asi máš pravdu, ale ten Tridion je na tom prostě hůř, musí být tvrdší a tak celkem rád praská, což už nikdo nevyklepe. Jak závažné věci se dají u normálních konstrukcí opravit, to je mimo moje znalosti...
7. 7. 2013 17:28
Re: Názorná ukázka
Jak jsem napsal, potřeby a priority. Někdo upřednostní snadné parkování každý den. Jiný zase něco jiného.

O tom žádná, že je na tom Smart hůř.
7. 7. 2013 12:55
Re: Názorná ukázka
Idealne auto do mesta je Cinquecento alebo Panda.
11z10 roznasacov pizze s tym budu suhlasit :-)
6. 7. 2013 14:03
Re: Názorná ukázka
Papouskujes spis ty, svoje nazory dokola...zkus se zeptat meho 130kg kolegy, co by si vybral na jezdeni do prace, jestli 208 nebo 2008, myslim, ze by ti to vysvetlil dostatecne >:D
Na dovolenou s rodinou by spis volil S-Maxe, jak jsem poznal jeho nazory.
6. 7. 2013 14:07
Re: Názorná ukázka
Co to tady meleš prosím tě?
6. 7. 2013 11:27
Re: Názorná ukázka
V čem je to auto nesmyslné ? Je na malém půdorysu > skladné do města s lepšími manévrovacími schopnostmi, je strukturované víc do výšky > lépe se nastupuje a je z něj lepší výhled, je tam také víc prostoru, než třeba v obyčejném Cliu. Navíc má trochu vyšší světlou výšku, což se hodí na české silnice nesilnice a je to lepší i při blízkých setkáních s patníky, zpomalovacími pruhy a dalšími podobnými překážkami. Uvnitř spousta odkládacích prostor a občas vtipné detaily jako třeba ty potahy. A to, že si klidně můžeš objednat i růžovou s černou střechou a bílými puntíky, to taky beru jako plus pro ty, kteří mají holt vkus takový, jaký mají... :yes:
7. 7. 2013 11:25
Re: Názorná ukázka
Jen mám takový pocit, že na české nesilnice nestačí. :-) Teď jsem byl v Praze a ty díry, kterým jsem se musel vyhýbat, byly neuvěřitelné. V některých bych snad nechal kolo i s nápravou. Místy to vypadá jak po bombardování. Jel jsem k rodičům, je to pár let, co tam natáhli nový asfalt, asi šest kilometrů souvislého povrchu. Teď snad není sto metrů bez záplaty. To už fakt nedokážeme vyasfaltovat silnici a udržovat ji tak, aby přežila pár zim? Nebo trochu lépe plánovat. Pár měsíců starý povrch zničit, protože se "musí" něco natáhnout, může napadnout snad jen kolosálního idiota. Promiňte ten výraz. ;-\
Avatar - Ham.
6. 7. 2013 11:21
Jsme ve třetím tisícíletí
a Peugeot neumí vyrobit normálně pracující převodovku? A ještě vyhraje test? Neuvěřitelný výkon. :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 11:32
Re: Jsme ve třetím tisícíletí
S tím pětikvaltem je to pro PSA ostuda... v lecčem šli nahoru, zpracování, materiály, motory... i ty jízdní vlastnosti - viz 208, ale ten pošahaný pětikvalt budou cpát všude. Přitom umí tak výborný šesikvalt jako např. v RCZ.... To i Renault se poučil a jejich převodovky v nových modelech dosahují kvalit konkurence z D nebo Jap. Toto je opravdu na palbu kritiky... :-|
Avatar - PeterLuk
6. 7. 2013 14:23
Re: Jsme ve třetím tisícíletí
Našťastie, v testoch nového Citroenu C4 Picasso už prevodovky chvália, snáď teda konečne nastala zmena... ;-)
Avatar - Ham.
6. 7. 2013 16:03
Re: Jsme ve třetím tisícíletí
U Citroenu nevím, u Peugeotu stále stejná písnička
[odkaz]
Avatar - LEGOPARK
6. 7. 2013 16:20
Re: Jsme ve třetím tisícíletí
Ale ten 6-kvalt v dizli je dobry.
6. 7. 2013 11:21
Majú preplácaný dizajn ...
... a vyzerajú, ako keby išli na maškarný ples. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
6. 7. 2013 12:41
Vyrovnaní protihráči
V zahraničních testech vyhrává Captur, ale to je celkem jedno.

Test absolutně podsouvá jakési nepravdivé stereotypy a na základě nich staví hodnocení.
1) líbivost - to si vážně myslí, že ženám stačí, aby to bylo hezky barevné? Zdaleka ne všechny ženy jsou takto přízemní

2) malé crossovery a auto pro ženy? kde to jsme? Když už je nějaké typicky ženské auto, je to kategorie luxusních SUV coby trend úspěšných českých "zlatokopek" (ale opět nepaušalizovat, ne všichni majitelé těchto vozů jsou tento případ)

Za mě právě tahle kategorie je velmi sympatickou, dodává některé přednosti SUV a přitom není tak rozmařilá, bez pohonu 4x4 jsou naprosto smysluplné a jsou o řád praktičtější, než malé vozy (Clio/P208), od kterých jsou odvozeny.

Za mě vzhledově vítězí P2008. Captur je poměrně citlivý na výběr barev, interiér v téhle šedé je děs... Každopádně vyrovnaní soupeři, špatná volba mezi nimi neexistuje.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
6. 7. 2013 12:48
Re: Vyrovnaní protihráči
presne tak... pisem to vyssie .. zenske stretnes dnes skor v cayenne alebo touaregu ;-) ako v nejakych malych autach ;-) :yes: vidim ze nie som sam kto si to vsima :yes:
Avatar - miromen
6. 7. 2013 12:48
Re: Vyrovnaní protihráči
Souhlas taky jsem za P2008 v případě zajmu o tuto kategorii což ale nehrozí. Škoda jen té horši převodovky naopak řízeni Peugeot umí lepe.
Co bych jako chlap nepřekousnul je interiér posledních Renaultu to je až nedůstojný cirkus a tohohle bych opravdu vlastníkem nechtěl byt. Naopak interiér 2008 už na pohled působí důstojnějším a hodnotnějším interiérem kde bych musel zkousnout snad jen tu kapličku.
Avatar - 3_diamanty
6. 7. 2013 12:45
priznam sa ze po pociatocnych chvilach nadsenia
to akosi zo mna uz opadlo a tieto auta ma nechavaju chladnym a jednoducho nie je to moja salka caju.... captur som videl uz parkrat zblizka a aj ked nevyzera zle posobi na mna az moc vajcoidne a hrackarsky a az zbytocne robustne pritom bez moznosti stvorkolky je to smiesne podobne aj 2008.... problemova prevodovka... maly razvor .. diskutabilny hrb na streche vzadu.... no neviem.... nedavaju velky zmysel tieto auta ani do terenu ( teda tam vobec ) a ani do mesta.... mestske auto bude vzdy sikovnejsie aj lacnejsie a aj menej bude zrat ako crossover so sirokymi pneumatikami ktory je 200 kil tazsi ako mestske auto.... navyse tieto crossovery az take male nie su ( captur je sirsi ako lancer ).. su siroke a parkovanie medzi auta pri nakupnych centrach bude o drzku... vobec mi teda ako nejake mestske auta za tieto peniaze nedavaju zmysel a nedavaju ho ani v terene kde zvladne aj felda viac.... ako tieto hrkalky.... neviem.... postupom casu zistujem ze tento osial a boom a nadsenie okolo tychto aut v podstate nema opodstatnenie.... su to take mackopsy... z kazdeho auta nieco ale nic poriadne... ani poriadne mestske auto ani terenak ani kombik... take zlepence.... asi by som volil bud nejake mestske kombi ako napr clio alebo rovno nejake male SUV ako napr sportage ... ale tieto crossovery mi nedavaju zmysel....
Rozbalit vlákno
12
6. 7. 2013 12:52
Re: priznam sa ze po pociatocnych chvilach nadsenia
Malý rozvor? No Captur má asi o 3 cm víc, než má Octavia II. To jen tak pro představu. A 4x4 potřebuješ kolikrát do roka? Mám dojem, že na ježdění v blátě a sněhu jsou tady jiný kategorie aut.

Toppere, těším se, co napíšeš, až s něčím takovým vyjede H/K. :-)

Mně opravdu přijde, že je jednoduchý a strašně moderní kritizovat něco jen proto, že zrovna moje oblíbená značka nic takovýho nenabízí... >:D
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 13:05
Re: priznam sa ze po pociatocnych chvilach nadsenia
V podstatě s tím H/K přišel, stačí oplastovat Vengu nebo ix20 ;-)
6. 7. 2013 13:11
Re: priznam sa ze po pociatocnych chvilach nadsenia
No... Nejsem si jistej, jestli to můžeme zařadit do stejný třídy. :-) Spíš než crossoverem bych to nazval pseudomalé MPV. Ačkoliv na zdejších stránkách jsem viděl i bizardnější srovnávačky. >:D Jmenovat legendární test 4 konkurentů asi nemusím. >:-[]
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 15:11
Re: priznam sa ze po pociatocnych chvilach nadsenia
Vůbec bych se toho neobával, vyšší posaz tam je, prostornější než i20 a Rio jsou, vyšší světlá výška je otázkou pár úprav, takže abychom se nedivili ;-)
Avatar - rohYpnol
6. 7. 2013 22:35
Re: priznam sa ze po pociatocnych chvilach nadsenia
ix 20 GAZ edition >:-[]
7. 7. 2013 11:40
Re: priznam sa ze po pociatocnych chvilach nadsenia
Tak podle označení "ix" u ix20 to vypadá, že to něco na tento způsob snad i má být.
Avatar - LEGOPARK
6. 7. 2013 13:09
Re: priznam sa ze po pociatocnych chvilach nadsenia
Blato a sneh zvladnu aj tieto auta.
[odkaz]
6. 7. 2013 13:15
Re: priznam sa ze po pociatocnych chvilach nadsenia
Ono to nebude ani tak o technice jako o řidiči. >:D Ani sebelepší 4x4 nezachrání v terénu nějakýho šulínka, a naopak dobrej řidič si často poradí i jen s předním náhonem. Viz odkaz. Tím nezatracuju pohon 4x4. Ale tady fakt nemá smysl.
7. 7. 2013 10:59
Re: priznam sa ze po pociatocnych chvilach nadsenia
No zrovna tenhle Peugeot není obyčejná předokolka, má Grip Control, který té trakci přece jen trochu pomůže, možná škoda že podobný systém nenabízí Captur, i když ho Renault vyrobit umí, dávají ho do Scénicu a říkají mu XMode. A upřímně, v Capturu by mi dával větší smysl než v rodinném MPV.
7. 7. 2013 11:45
Re: priznam sa ze po pociatocnych chvilach nadsenia
To jsou jen marketingové řeči. Je to prostě relativně dobrá kontrola trakce, třeba s volitelným programem, abys počítači ulehčil v hádání, po čem to vlastně jedeš. Jedna věc jsou katalogové pohádky, druhá věc je, jestli ve skutečnosti zaostává, nebo ne.
Avatar - 3_diamanty
6. 7. 2013 16:56
Re: priznam sa ze po pociatocnych chvilach nadsenia
ano 2008 ma maly razvor podla mna ;-)
7. 7. 2013 11:39
Re: priznam sa ze po pociatocnych chvilach nadsenia
Záleží, jak přesně pohon všech kol funguje, ale některým předokolkám hodně pomůže od "předokolkovatosti". >:D Což pro někoho může být výhoda.
6. 7. 2013 13:15
GARÁŽOVÝ GIGOLO
Pokud jsi v nějakém snad až pudově sebezáchovném postoji našel svojí životní naději ve zprůměrovávání všeho, věř, že svět (a život na něm) stojí odedávna právě na jedinečnosti, jinakosti, odlišnosti. Nenech se ukolébávat proklamacemi garážových gigolů, že auta jsou tu pro všechny a že se jako všichni taky máme rádi a že vlastně neexistují ani hezká ani ošklivá auta, krásní a oškliví lidé, stejně tak jako auta rychlá a pomalá, a lidé chytří a hloupí... Buduj svůj vztah ke světu nikoliv přes fejetony lifestylových magazínů, nýbrž vždy a výhradně skrzevá sebe, skrzevá svojí duší, svoje srdce a svůj mozek.

Ptáš se, proč ti to píši? No proto, abys pochopil, že jsou auta daného subsegmentu, určená více/méně eurobejčí populaci a samozřejmě jsou též auta určená více/méně populaci dámské. Pokud to nevidíš, nevnímáš, začni tím, že se třeba mrkneš do vlastní garáže, tam najdeš odpověď na to, co ty jsi zač, zda jsi chlap, ženská nebo něco mezi tím...

Tak k horním autům. V jednom jsou si horní modely podobné jako vejce vejci, je to "prašť jako uhoď", a i když nemusíš třeba nutně sdílet ostře rýsovaný pohled pana testéra na předmětnou produkci, jedno bys pochopit měl - jsou auta pro chlapy, a jsou samozřejmě i auta pro dámy. Zde ovšem musíme učinit potřebnou krátkou odbočku: Chlap, to není to, co ti soustavně kolem tebe překládá hlas veřejnoprávního vysíleného lidu. Chlap, to je především... hrdost, hrdost v postoji, hrdost v názoru. Současně u chlapa nesmí absentovat porce rozhledu, nadhledu a vědomí přiměřeného, přičemž centrálním postojem je mix velkorysosti, galantnosti, rozhodnosti a pevnosti.

No, zdá se mi, že daný subsegment začíná s rostoucí četností reprezentantů tak nějak ztrácet na motivační nákupní síle. Horuji zde nyní tedy za čistotu stylu, a je mi úplně jedno, jestli je ta jednapětka o fous lepší či horší něž jednašestka. Ani jedno z aut (bohužel) netvoří styl. Z obou do světa prvotně křičí jen urputná snaha po stylu, a to je v dané době žalostně málo. Na omluvu snad uveďme, že s odkazem na velikostní třídu, lze tvořit ikony velmi těžko.

A vůbec, co to prožíváme za podivnou garážovou dobu? Renault vytvoří subkompaktní hatchack, do kterého se nemůže vzadu posadit ani trochu slušně krmenej evropan, nádavkem ti přidá pouťové autíčko, jemuž můžeš pořídit možná zebrovanou střechu, avšak to, jestli si pak připadáš jako chovanec ZOO už za tebe nikdo neřeší...

Héj, je tu ještě někdo, kdo nezapomněl prapůvodní smysl slova - AUTO? :-!
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ozzman
6. 7. 2013 17:36
Re: GARÁŽOVÝ GIGOLO
A které malé a střední SUV je chlapácké?:D Že by Yeti, IX35, Sportage, C4Aircross, nebo i Q3? Neřekl bych >:D Jako Eurobejček radši osedlám Oktávku, Golfa či Focuse, popřípadě větší vozy klasických proporcí, kde si budu připadat více "chlapem", jestli víš jak to myslím. Jenže mezi námi motoristy nejsou jen Eurobejčci, ale i starší lidé, důchodci, ženy, dámy, čtyřprocentní menšina, nebo jen lidé, kterým se líbí vyšší posaz :-) Pro ty tu jsou tyto vozy >:D SUV pro chlapy je málo, ale dejme tomu za mě král Touareg, potom všemožné autobusy od Audi (Q7), Porsche či BMW, jenže to pravé a ne jen pro Eurochlapa v třídě 4x4 SUV a podovně je jinde >:D Třeba takový Ford F-150, ale i Nissan Navara, Amarok, Ford Ranger... to jsou hranáči, pracanti pro chlapy >:D Ty přidávaj 10cm k..... :D:D

P.S. Jako jediné na pomezí pohlaví z té třídy beru 3 vozy, které by mi osobně zas tak nevadily a to jsou Kuga, Tiguan a ač se to někomu nezdá tak Koleos, pro jeho velmi dobrý pohon 4 kol :-)
Avatar - 3_diamanty
6. 7. 2013 17:51
Re: GARÁŽOVÝ GIGOLO
tak si teda ten skvely pohon koleosu vyskusajme v terene ;-)

[odkaz]

vidime ze ziadna hitparada to nie je ;-)
Avatar - Ozzman
6. 7. 2013 18:30
Re: GARÁŽOVÝ GIGOLO
Toppere, prosím alespoň jednou... projeď se v tom alespon jednou to zkus, prosím... Já snad za tebou přijedu a spolu si zkusíme nějaké vozy, které kritizuješ za něco, co si nikdy neviděl... Koleos je v terénu prostě lepší než třeba Hyundaie. Ano jsou lepší vozy, ale Koleos má možnosti pohonu, jako třeba Xtrail ( je to stejny pohon), ale pořád je to jen Městské SUVčko na to nezapomínej :-) Já sem v tom jel a jel sem i v tom Hyundai a podobných a Koleos umí víc... Kugu ani Tiguan sem nejel a starý quashquai na tom nebyl rozhodně lépe, je to také jen městské SUV.
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 22:49
Re: GARÁŽOVÝ GIGOLO
Tohle jsem už viděl dávno... příjde mi stále divné, že Kuga i Koleos před stoupáním jedou krokem, ale Quasquai a Tiguan už zespodu jedou jako draci... a pak by mě tedy zajímalo obutí.
6. 7. 2013 22:58
Re: GARÁŽOVÝ GIGOLO
Taky mi přišlo divný, že nevyjedou ani do zatáčky. Osobně jsem tedy s Koleosem řádil v bahně u Labe, a tak jsem se divil, co všechno dokáže.

Ale z celýho testu vyplývá, a v závěrečnym hodnocení je to zdůrazněno, že Koleos je velice dobrý auto, ale že více než terén mu sedí silnice.
6. 7. 2013 23:40
Re: GARÁŽOVÝ GIGOLO
Mám takový temný pocit, že si někdo zapomněl vypnout ESP nebo prostě neměl koule držet ty otáčky tak, jak by měly být. Ono i z těch záběrů je vidět, že to prakticky vůbec neprohráblo...
Avatar - Ozzman
7. 7. 2013 01:02
Re: GARÁŽOVÝ GIGOLO
Ty sis ještě nezvykl? Co je Renault, to je špatný :D:D Mě osobně se s Koleosem jezdilo velmi dobře a to sem jel i s Xtrailem a Quashqaiem... >:D
Avatar - Ronault.
7. 7. 2013 08:59
Re: GARÁŽOVÝ GIGOLO
Takhle bych to neviděl, za každou cenu obhajovat nechci, ael většinou ho v terénu vůči konkurenci spíše chválí, tady v jednom kopečku se nerozjedou a jsou z toho hned závěry... ;-)
Avatar - Ozzman
7. 7. 2013 10:29
Re: GARÁŽOVÝ GIGOLO
Nemyslim testery, ale lidi, co ho znají jen z obrázků... :-) Já sem v něm taky jel a 4kola tam fungovala o dost lépe, než třeba v Sportage či Sorentu.. V lehkém bahnitém namoklém terénu prostě funguje lépe, stejně tak na sněhu.
7. 7. 2013 11:57
Re: GARÁŽOVÝ GIGOLO
Vzhledem k tomu, že jedou po písku, nebo něčem takovém, je velkou otázkou elektronika. Chyba byla pravděpodobně v ní, popřípadě v jejím nastavení řidičem. Klasická hloupá kontrola trakce tady nemá šanci. A z toho, co jsem viděl, mi přišlo, že u nich tahal citelně víc předek. Což značí, že elektronika pohonu všech kol pracovala v nějakém automatickém silničním režimu.
7. 7. 2013 04:26
Re: GARÁŽOVÝ GIGOLO
Cha cha, proč tolik kritiky, sarkasmu a zhazování? Nebude to náhodou proto, že VW v této kategorii poněkud zaspal a zatím nemá proti 2008 a Capturu co nabídnout? >:-[] >:-[] >:-[] :no: :no: :no:
7. 7. 2013 13:08
Re: GARÁŽOVÝ GIGOLO
Chlap, to je především... hrdost, hrdost v postoji, hrdost v názoru.

Takze vidiac miestne diskusie - nie si chlap.
Ale aspon teoriu mas zvladnutu.
>:D >:D >:D
9. 7. 2013 15:54
Re: GARÁŽOVÝ GIGOLO
Chlap, to myslíš tu trubku v X6, co jede 30km na dálnici v levým pruhu a když v tom pravým někoho dojedeš a začneš předjíždět, tak se ti pověsí za nárazník, abys viděl, jakej je CHLAP?
Nechci ti upírat jistou názorovou pravdu, ale už mi to přijde trochu více "macho"chistické. Sebestředný pojem "CHLAP" se na silnici samoklasifikuje spíše podle předchozího odstavce. A co má v garáži/hlavě... Já nevím.
6. 7. 2013 13:23
Hm...
S pribúdajúcimi rokmi som stále konzervatívnejší. Ale to neznamená, že tieto dve autá nikomu nemôžu dávať zmysel. Že niekomu prídu vyčačkané? Čo už, je taká doba.
Ale uznávať konzervatívne, či "chlapské" autá a zaznávať tie "hračky" nie je vecou zrelosti dotyčného, môžu za to len pribúdajúce roky a klesajúci elán a životné tempo.

Keby som si mal vyberať mezi týmito dvomi, bol by to Captur. peugeot je zvonka neslaný-nemastný, nejak ma ničím nezaujal. Nie je pekný na fotkch, ani v reáli. Taká nafúknutá hrča. Renault ponúka živosť a zrak priťahujúce červené línie na tmavom podklade - skvelý nápad. Príde mi to originálne a zaujímavé.
V interiéri je to podobné. Svet Renaultu je oveľa zaujímavejší a farebnejší. Peugeot nenadchol ani divným riešením volantu a prístrojvého štítu - aj keď fotka s vencom volantu krížom cez prístroje je účelová a smiešna - veniec volantu aj nižším ľuďom zakrýva maximálne spodnú časť štítu, nie viac - ak len niekto nemá oči na pupku.
Rozbalit vlákno
1
7. 7. 2013 10:54
Re: Hm...
Já to mám naopak, na první dobrou se mi líbil víc Peugeot a Capturu teprve pomalu přicházím na chuť, zvlášť u Capturu dělá strašně moc barva a doplňky, zrovna ty vícebarevné kombinace mě moc neberou ale stačí si v konfigurátoru Renaultu vyskládat Captura v jedné normální barvě, bez těch strašných barevných kol a dalších ozdob a hned to vypadá podstatně líp. Jenže naživo u prodejců jsem zatím potkal jen tyhle (viz. test) přezdobené verze.
Avatar - rohYpnol
6. 7. 2013 13:49
Třídní trefa
Nissan jako vizonář udal trend se svojí Qaškou. Jakkoliv bylo smutné, že pohřbil Primeru, tak předběhl dobu.

Dnes se situace promítá o třídu níž a není se čemu divit. Mnozí už přišli na to, že SUV je zkrátka pouhopouhá drahá móda. Právě tahle kategorie malých crossoverů přitom bere z každé kategorie to NEJlepší, absence pohonu 4x4 zde přitom nehraje žádnou roli.

1) kompaktnost - délka na úrovni kompaktů
2) variabilita - dokonale rovná podlaha po sklopení zadních sedadel
3) prostornost - o řád lepší než u malých vozů
4) zvýšená průchodnost a zvýšená ochrana spodních parrtií - bere vítr z plachet SUV
5) spotřeba a provozní náklady - téměř na úrovni malých vozů
6) pohodlnější přístup do vozu - díky vyšší stavbě
7) cena - i ve slušné výbavě a motorizaci jsme na stále rozumné hladině pod kompakty

Má smysl se trápit s parodiemi v podobě SUV bez pohonu 4x4? Balíček v podobě malého crossoveru má myšlenku a je to opravdu dobře sladěný koktejl. P2008 je z mého pohledu jasnou volbou - praktičnost dotahuje dál než Captur a stylem jej dokáže převýšit v tom smyslu, že je naprostý originál, ne jen vyšší oplastovaná dvěstěvosma.

Počkejme tak 2 až 4 roky, jako tradičně pak přiběhne do této kategorie slavný koncern a objeví objevenou Ameriku...

Peugeot :yes: :yes:
Renault :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
7. 7. 2013 22:47
Re: Třídní trefa
Hm. To není žádné braní větru z plachet SUV, Qashqai je taky SUV a Captur je de facto taky SUV, jen subkompaktní. A Qashqai je spíš nástupce Almery.
6. 7. 2013 14:14
porovnavacka
Co tu furt dakto riesi, ci slobodno porovnavat toto auto s tamtym. Ja si napriklad vyberam nove auto a preliezol som rapid, toledo, 2008, captur, merivu, mokku, 301, fluance, ceed, venga, duster. Uplne ine auta a predsa som vyberal prave z nich, porovnaval som ich, no a co? Najprv sa mi auto musi zapacit, potom musi stat akceptovatelne peniaze, musim ho skusit a malo by byt ergonomicky ok. Je mi jedno ci je to sedan, liftback, crossover, hatchback.
Rozbalit vlákno
0
6. 7. 2013 14:34
Zenska auta existuji
Rozdeleni na muzsky a zensky je v poradku. Problem uvedenych "rozdeleni" je ale v jejich povrchnosti. Asi se shodnem, Ferrari je chlapsky auto a Beetle/Mini pro zeny. Ale Volvo 60,CR-V... nebo blondyna v obrim SUV. Tady to tak jednoduche neni (uz jen proto ze mladym blondynam to auto casto kupuje starsi chlap a CR-V...muzou zeny kupovat s ohledem na deti :-)
Rozbalit vlákno
1
7. 7. 2013 12:12
Re: Zenska auta existuji
Auta mohou být roztomilá, krásná, extravagantní, ale jen těžko mohou být pro muže, nebo ženy, popřípadě zženštilá, či mužná. To bys totiž musel identifikovat vlastnosti charakterizující dané pohlaví. Hodně štěstí. Chlap zůstane chlapem, i kdyby vystoupil z růžového Brouka. Teď se může každý z nás položit na otázku, jestli na to máme koule, nebo jestli jsme slečinky (bez urážky). ;-)
6. 7. 2013 15:14
Porovnanie
To sa mi vidí tiež ako blbé, prečo práve ženy by mali brať ohľad na to že vzadu majú voziť deti? To ako chlapi vzadu deti nevozia? Koľko percent domácností má k dispozícii dve autá? Určite menej percent ako ich má len jedno auto. A keď má rodina jedno auto tak sa v ňom vozia aj decká a je jedno kto sedí za volantom, či chlap alebo ženská, nie? Som chlap a páči sa mi aj Captur aj 2008 a ten captur je ok aj v tých farbách a neni som buzna. U mňa Captur neprešiel kvoli ponúkaným motorom, a 2008 má zas málo miesta na nohy, svokru vozievame dosť často má, s nimi problémy.

Inak je pravda, že poznám jedného týpka čo si svoje decká do auta nepustí, lebo by mu ho zasvinili. Keď idú na návštevu alebo výlet, tak on ide sám vo svojej Alfe a v druhom aute ide žena s deťmi. Na svoje auto pacient, 2x týždenne v myčke hodinu.
Rozbalit vlákno
5
6. 7. 2013 18:56
Re: Porovnanie
Je prece rozdil zenske auto a auto kterym jezdi zeny. Zenske auto je takove jake by si vybrala zena, kdyz nemusi hledet na ostatni a resi jen co se ji libi. To same plati pro chlapi. Vetsina lidi nejezdi auty, ktere by chteli ale jake potrebuji a musi resit spoustu kompromisu (rodina, cena, spotreba...). Ta tabulka kde byly zensky auta Volvo,CRV... neukazuje jaky jsou zensky auta, ale jaky si kupuji zeny. Kdyby to tak bylo, tak u nas bude zensky auto Octavia a chlapsky taky Octavia.

A k otazce deti, ano zensky i chlapi vozi deti, ale zensky vic, takova je zabehnuta praxe (a pro feministky je to samozrejme i v poradku).

PS Kolik znas zenskejch co si koupili sportaka a kolik chlapu ;-) ?
7. 7. 2013 12:20
Re: Porovnanie
Ad PS. Od obojího hodně. Bývá to spíš otázka finančních možností než čeho jiného.
7. 7. 2013 15:06
Re: Porovnanie
Sportak jako Porsche, Ferrari, Aston Martin.... tech moc nevidim a nevzpominam si ze by ho nekdy ridila zenska.
7. 7. 2013 17:22
Re: Porovnanie
Ano, jsou mezi nimi i majitelky 996/ 997/ 991 a 430/ 458. Jedna z nich má dokonce GT2. U Astonu mě žádná nenapadá, to je pravda. Pomíjím samozřejmě Cygnet. Sice neznám, ale viděl jsem. I DBS, nebo Vanquish (předchozí). Pokud myslíš ČR, ani se nedivím, že běžně na ulicích nevidíš divoženky ve Ferrari. ;-)
7. 7. 2013 17:27
Re: Porovnanie
Safra, jaxem zahlidl ty 9, taxem cekal miry 90/60/90 >:D
6. 7. 2013 16:45
Příšerné a velice ohavné vozy
Mnohem lepší volba je Škoda Yeti. Přesto si někteří myslí, že Renault nebo Peugeot je lepší volba. Vyvedu je tedy z omylu. Nebudu používat subjektivní parametry (spolehlivost, design), ale pouze to, co se dá doložit čísly. Přejděme tedy na porovnání:
Budeme porovnávat 2008 1,6 e-Hdi/68 KW, Captur 1,5 dCi a Škodu Yeti 1,6 TDI, ovšem upozorňuji, že 2,0 TDI je levnější. Nedám ho sem kvůli prosťáčkům odkazujícím na neporovnatelné motory.
1. Délka - vítěz Yeti
2. Šířka - vítěz Yeti
3. Výška - vítěz Yeti
4. Šířka vpředu - vítěz Yeti
5. Výška vpředu - vítěz Yeti
6. Výška v 2. řadě sedadel - vítěz Yeti
7. Objem kufru - Vítěz Yeti
8. Objem nádrže - vítěz Yeti
9. Točivý moment - vítěz Yeti
10. Klima v nejlevnější výbavě - má pouze Yeti
Další argumenty:
[odkaz]
[odkaz]
Teď jsem tedy dokázal, že kupovat jeden z těchto 2 vozů je nesmysl.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - rohYpnol
6. 7. 2013 17:24
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
Teď jsi hlavně dokázal, jak dokonalý zmatek máš v hlavě.

1) větší neznamená vždy lepší (zkrátka uvažuješ jako typický Čech - čím víc cm, tím víc auto...)... jednoduše - když chci malý vůz do města, tak nárůst rozměrů není přínos

2) i přes solidní cenu Yetiny jsi tak nějak opomněl, že za cenu Yeti v holobytu mám P2008 v prostřední výbavě... v cenách, ve kterých se bude P2008 a Captur běžně kupovat, Yetinu prostě neseženeš a přihodit víc než 50 000,- s tím, že budu mít provozně dražší vůz, prostě cílové zákazníky asi příliš neosloví >:-[]

3) nějak se ti vytratilo z tvého srovnání porovnání dynamických parametrů a spotřeby >:-[] a že Yeti má s tvojí 2.0 TDI o 2 l vyšší komb. spotřebu tě evidentně neznepokojuje (ok, když si odmyslím haldex, tak to bude 1,5 l)
Avatar - rohYpnol
6. 7. 2013 17:30
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
prostě ti tak trochu nedochází, že za cenu Yetiny v holobytu máš reálně Captur v nejvyšší výbavě Dynamique >:-[] (a to je Captur novinka, zatímco Yeti je ve fázi výprodejů před FL)
Avatar - Ozzman
6. 7. 2013 19:04
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
Proč by mělo?Na plakátě stojej oba stejně:D
6. 7. 2013 17:47
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
No vida, to snad dokonce má hlavu a patu... :yes:

Jen by mne zajímalo, kdo bere jako relevantní údaj objem nádrže ? Beru to u expedičního vozu, nebo pokud máte chajdu někde na Kavkaze, ale u primárně příměstských vozidel, když stejně všici ujedou 800-1000 km ? ;-)

Ale bacha, napadá mě ještě jedno auto, které bude lepší ve všech tebou zmiňovaných bodech a Top Gear ho miluje:
[odkaz] 3. video segment...
>:-[]
Avatar - grifith
6. 7. 2013 18:46
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
Srovnávat vozy různých velikostních tříd je holý nesmysl. Škodovka nemá pro tyto dva crossovery konkurenta.
Avatar - Ozzman
6. 7. 2013 18:56
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
To on ale ještě neví, to budou brát až v třetí třídě:D
Avatar - rohYpnol
6. 7. 2013 20:08
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
a ty ještě nevíš, že on se do třetí třídy nestihne dostat ;-)
6. 7. 2013 20:51
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
Ovšem tvůj příspěvek je nesmysl. Obě auta jsou třída terénních vozů ;-)
6. 7. 2013 21:18
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
Čloověče, při troše snahy a nadhledu by se ti dalo uznat, že Yeti 4x2 je crossover, ale cpát Captur a 2008 do kategorie terénních vozů... 8-s Nepřejedl ses dnes sladkých tyčinek a Coly ?
Avatar - grifith
6. 7. 2013 21:37
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
Hele, když fakt nezvládneš auto správně zatřídit a budeš z toho dělat závěry, tak zde budeš vždy a pokaždé za blázna. Takže se pořádně ponoř do studování, máš v tom takovej guláš, až to pěkné není. Captur je teréňák a dokkonce stejné kategorie jako Koleos. To je fakt na zlatej ventilek.... >:D :no:
6. 7. 2013 22:05
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
Ádo, i přes přejmenování jsi zůstal stejný... >:-[] >:-[] >:-[] nezklameš....Jen řekni kam se poděl ten tvůj rendlík? Že by jsi se změnou image změnil i tvůj důchodcovský slovník?? Ádo, image je na nic,následuj žízeň.....Napij se a pak přestaneš míchat holinky a hodinky....je pravda, že se obojí natahuje, ale házet Yetiho do stejného pytle s Capturem/2008, tak to je moc i na tebe....Vymysli něco lepšího.... >:D >:D >:D >:D
6. 7. 2013 19:06
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
Bajzo, a k čemu od koncernu bys porovnal o třídu většího Koleose??? K Touaregu? >:D

Jak jsi psal sám, prosťáčci porovnávaj neporovnatelné motory, Bajza porovnává neporovnatelný třídy. Ty jsi fakt kohout. >:D

PS: Mimochodem, ten tvůj Yeti má rozvor o 28mm kratší, než o třídu menší Captur. A víš proč? Protože vychází z Octavie II, kdežto Captur z Clia. A snad mi nechceš tvrdit, že OII a Clio jsou ve stejný třídě? Dokonce podle tvých měřítek (objemu kufru) by Clio bylo o 2 třídy menší. :-) Tak ses do toho zamotal, viď. >:D
6. 7. 2013 20:52
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
Koleos není o třídu větší. Tyto vozy si vzájemně konkurují. Beru to, jako velice nešťastné rozhodnutí firmy rendlík & syn.
6. 7. 2013 21:06
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
Bajzo, Bajzo, ty jsi vážně... Captur a Koleos jsou ve stejný třídě, protože jde o terénní vozy.... Aha. Takže Captur je SUV. A koukám, že by sis měl mezi osobnosti v profilu přidat i Ádu, když už přebíráš jeho slovník.:-)

Jo jo, vůl zůstane volem, to zpíval už Landa...
7. 7. 2013 10:00
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
Máš pravdu, přidávám si ho i mezi osobnosti :yes:
Avatar - 3_diamanty
6. 7. 2013 21:09
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
captur je mestsky crossover a nie SUV..... mas v tom zase bordel adamko ;-)
Avatar - Ozzman
7. 7. 2013 01:05
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
Zato Yeti 4x2 to je vyloženě auto do těžkého terénu >:D Nech ho v tom, když ho to baví:D
7. 7. 2013 12:28
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
Tak či tak, Yeti (4x4) by snad i mohl splnit definici terénního vozu. Normu snad ještě vyhrabu, ale nechce se mi hledat informace o sněžném muži. :-)
Avatar - Ozzman
7. 7. 2013 14:16
Re: Příšerné a velice ohavné vozy
Ale adam srovnává předokolky, tihle dva francouzi nejsou teréňákem:)
6. 7. 2013 19:12
Za ty peníze ...
Chápu, jsou to stylovky pro lidi, co se chtějí ukazovat a je z nich lepší výhled než z cenově srovnatelných hatchbacků nižší střední třídy, další důvody mě jaksi nenapadají. Možná dívky se budou uvnitř cítit bezpečněji a při parkování se člověk nemusí bát o spodek nárazníku, to ovšem zas tak podstatné věci nejsou.

Ceny se mi jeví přemrštěné - za 370tis existují daleko lepší auta (sice ne tak výrazná, v budoucnu ale lépe prodejná a prestižnější). Mégane s výkonnějším motorem a dobrou výbavou se mi jeví jako lepší volba, u Peugeotu zase 308. Jsou to sice výběhové modely, stylově se ale dovedou tvářit i dnes.

[odkaz]
vs
[odkaz]

[odkaz]
vs
[odkaz]

Za mě jednoznačně hatchbacky nižší střední třídy :yes:

Jinak s vítězstvím Peugeotu souhlasím, už z hlediska exteriéru se tváří hodnotněji a interiér tento dojem jen umocňuje. Dívat se ale přes věnec volantu na budíky není procházka růžovou zahradou ...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - rohYpnol
6. 7. 2013 20:01
Re: Za ty peníze ...
S moderním kompaktem je problém projet i dobrou polní cestu, nedej bože aby jsi byl nucený vjet přímo do pole... Stejně tak ve městě to chce často hoodně opatrnosti, a na některé parkovací místa můžeš s kompaktem zapomenout, pokud jej máš alespoň trochu rád.
Přesně tohle jsou věci, které si s těmito crossovery můžeš dovolit bez potíží. Přitom praktičnost oproti kompaktu vlastně vůbec neutrpí. Technikou ale stojí na malých vozech, takže provoz bude levnější. Jak zmiňuji výš, tyhle vozy mají ostře vyjasněný smysl a výborně kombinují právě výhody z jednotlivých tříd. Navíc bude v tomhle někdo vypadat trapně, když v zimě nevyjede stoupák? Spousta SUV se dnes jen tváří, zatímco jejich schopnosti ani nedosahují těchto crossoverů. Ty když už nic, se alespoň snaží elektronikou vyždímat z předokolky maximum :-!
6. 7. 2013 20:58
Re: Za ty peníze ...
Dobře, máš pravdu - zas sem si neuvědomil, že je jiná doba :-)

Se starýma kárama (vyzkoušeno s Citroenem BX, Felicii, Fordem Mondeo r.v. 1997, Škodou 120L) se člověk zkrátka nemusel bát vyjet někam do lesa - ta auta lehčí terén prostě v klidu zvládla a přitom technika nijak zvlášť netrpěla.

:yes:
Avatar - rohYpnol
6. 7. 2013 22:24
Re: Za ty peníze ...
Ono s běžným kompaktem se polní cesta dá dát, což o to. Jenže to jen trneš, co auto ještě dá a kdy už z něj něco upadne a modlíš se, aby cestou nebyly vyjeté koleje nebo deštěm vymletá rýha, protože pak jsi s běžným kompaktem v pr... a otočit se není kde >:-[] ;-)
A ve výsledku z auta stejně odstraňuješ flóru našich luk a hájů, protože s tím kompaktem pokosíš kde co...
Stejně tak jízda po poli je zážitek, to jen čekáš, o kterou hroudu urazíš katalyzátor...

Ne, tyhle crossovery jsou v dnešní době k nezaplacení :-!
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 22:44
Re: Za ty peníze ...
Vy furt vidíte světlou výšku jen v tom terénu, ale já to vidím ve své práci jinak... lidí s bolavými zády a klouby je více než si dokážete představit a tam se tepve hodí vysoká světlá výška... a s stále pozdějším odchodem do důchodu bude potřeba po těchto autech stále větší
Avatar - rohYpnol
6. 7. 2013 22:50
Re: Za ty peníze ...
pravdu máš. Ale v mém věku je snad vcelku logické, že spíš furt melu o tom "terénu" ne? ;-)
Avatar - Ronault.
7. 7. 2013 09:02
Re: Za ty peníze ...
Zase se tak nečil, mě už před pár lety pouštěly děti v tramvaji sednou a sousedi mě zdraví Dobrý den, ne ahoj... no těžké si na to zvyknout >:D
6. 7. 2013 20:24
Myslím, že už je na čase,
aby někdo Francouzům vysvětlil, že nejsou Italové a že jejich autům bohužel styl chybí. To nejlepší, co od nich v posledních 10 letech přišlo byl Renault Avantime a Laguna Coupe poslední generace (možná ještě RCZ před faceliftem není úplně ošklivý). Tohle je ale do očí bijící děs, zoufalá snaha být těžce "in" a "stylový", ale výsledek je takový, že je to, alespoň podle mě, v obou případech absolutně mimo. Když už jsme u toho údajného zacílení na ženské publikum, tak já si nedovedu představit, jaké ženě (a jak je známo, ty mají ještě vytříbenější vkus, než muži) se může líbit toto [odkaz] nebo toto [odkaz] . Co je proboha ten zářez do světel u Peugeotu? To nemohli alespoň jednu linii udělat rovnou? Ale dobře, v porovnání s oponentem je ještě Peugeot skoro akceptovatelný. Ale ten Renault... Kriste pane. Obří logo (tak 200% správné velikosti), ohromné příčky v přední mřížce - celý předek vypadá, jako byl zvětšený lupou. K tomu ten mix černé, oranžové a bílé? Jak může Renault jako novinářské auto nakonfigurovat takovouto hrůzu? Nezaměňujme zde prosím originalitu ("ty jo, to nevypadá jako žádné jiné auto, které se dnes vyrábí") s krásou. Ty dva pojmy je potřeba odlišovat. Přijít do práce v zelených tříčtvrťácích, růžovém triku a světle modrých roletových brýlích je sice originální, ale vypadáte jako idiot.
Rozbalit vlákno
40
Avatar - grifith
6. 7. 2013 20:32
Re: Myslím, že už je na čase,
Vidíš, co jeden považuje za vrchol nevkusu se může druhému líbit a považovat to za zajímavé. Stejně jako se tobě nelíbí design francouzů, tak mě s jejich design líbí čím dál víc. Má to nápad, má to šťávu, není to sterilní. Proč ne.
6. 7. 2013 20:41
Re: Myslím, že už je na čase,
Jasně, všechny mé komentáře na vzhled vozů jen vyjadřují můj názor a ne nějakou obecnou pravdu.
Mě už se jenom dělá trochu nevolno ze všech těchto "cool" a "hip" aut pro mladé. Je to podle mě projev naprostého nepochopení mladých lidí a taková ta představa, že jsou hrozně dynamičtí, mají rádi barvy a netradiční designy. Přitom mám pocit, že pan designer mladého člověka neviděl už tak 10 let. Možná jako surfař v Austrálii, který nosí celý den šortky a tílko, bych si něco takového dovolil (mluvím o Renaultu), ale tady v Evropě za deštivého dne bych si připadal jako magor. Tohle nereprezentuje mládí a energii, ale zoufalou snahu být originální. Tohle auto je možná až pro ty, kteří si chtějí dokázat, že ještě mladí jsou, ale ani tam si nejsem jistý. Možná by pomohla jiná barevná konfigurace u Renaultu, ale ten zvětšený předek by to neodstranilo.
Avatar - grifith
6. 7. 2013 21:38
Re: Myslím, že už je na čase,
A jak podle tebe vypadá cool auto pro mladé?
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 22:06
Re: Myslím, že už je na čase,
[odkaz] :yes:
Avatar - grifith
6. 7. 2013 22:12
Re: Myslím, že už je na čase,
To bude trefa do černého ;-) >:D
Ale nechme se překvapit....
Avatar - rohYpnol
6. 7. 2013 22:26
Re: Myslím, že už je na čase,
blbost, pro mladé je přece tohle

[odkaz]
:yes:
6. 7. 2013 22:34
Re: Myslím, že už je na čase,
Hoši, jste vedle, eurobejčci jezděj v [odkaz]
Avatar - rohYpnol
6. 7. 2013 22:42
Re: Myslím, že už je na čase,
hele, to spíš bude to auto pro slečny jak nám tu bylo vysvětleno, ne? Je to přeci Beetle...
6. 7. 2013 22:55
Re: Myslím, že už je na čase,
To není beetle, to je BIO-BUG. >:D
7. 7. 2013 20:53
Re: Myslím, že už je na čase,
Jo tak takhle se řekne anglicky "hovnivál" >:-[]
7. 7. 2013 21:00
Re: Myslím, že už je na čase,
Spíš ***cuc. >:D
6. 7. 2013 22:27
Re: Myslím, že už je na čase,
To je teda kus. 8-s To nezachrání ani ta červená barva... >:D

Vypadá to jako [odkaz]

Kurde, 40 let a je to znova v módě. :-D
6. 7. 2013 22:53
Re: Myslím, že už je na čase,
Čistě z hlediska vzhledu a stylu třeba tato:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Crossoverů, jako jsou vozy v tomto testu, mnoho není, ale třeba toto je milionkrát lépe vypadající: [odkaz]

Všechny tyto vozy mají něco společného - jsou stylové, uhlazené a nepřestřelené. Nic z toho nelze říci o ani jednom z vozů v dnešním testu, ale hlavně ne o tom Renaultu.
6. 7. 2013 23:03
Re: Myslím, že už je na čase,
Vidíš, a já si třeba osobně myslím, že Scirocco vypadá jako rozšláplá žába, a nikdy jsem tomu nepřišel na chuť. Fiesta mi taky nesedí, Alfa je krásná, ale to Q3, no... Ono nafouknout A3, a bez špetky invence to poslat do světa. Nevím. Ale je pravda, že UNIdesign Audi už se přejedl i samotný automobilce.

Captur i 2008 jsou prostě svý, a svoje zákazníky si najdou.
Avatar - miromen
6. 7. 2013 23:16
Re: Myslím, že už je na čase,
Ne každý mlady člověk obdivuje Berouska. Už vidím jak mlady člověk raději sáhne po Capturu místo té "rozšlápnuté žáby" bez ohledu na třidy. Něco poloterénního ve stylu jak už jsem psal Berouska je jistě sen každého mladého člověka.
6. 7. 2013 23:22
Re: Myslím, že už je na čase,
Tech zab se u nas prodalo 16 od zacatku roku, tech Fiest 100x vic, ale podle nekterych mladi kupujou Scirocco. :no:
Jen tak na okraj, Capturu 35 :yes:
Avatar - miromen
6. 7. 2013 23:28
Re: Myslím, že už je na čase,
Captura si pořídí spíš nějaký starší člověk/par bo fajne nastupovani. Na Scirocco jsou potřeba love a navíc to není zrovna prakticky auťak. Takže vůbec nechápu o čem je ten tvůj příspěvek.
6. 7. 2013 23:32
Re: Myslím, že už je na čase,
Je o tom, ze nekteri tady se snazi ostatni presvedcit, ze pro mlade je jasna volba napr. Scirocco, coz je nebetycna hloupost. Koukam, ze nejen Adam je trouba. :no:
Avatar - miromen
6. 7. 2013 23:35
Re: Myslím, že už je na čase,
"A jak podle tebe vypadá cool auto pro mladé"
Čemu na této větě nerozumíš. Ano krom Adama je tu vice troubu.
6. 7. 2013 23:37
Re: Myslím, že už je na čase,
Jestli se bavime o plakatech a ne o skutecnych autech (a jejich kupovani), pak neni treba se hadat, at si kazdy vybere plakat auta, treba za x melounu. A mozna bysme se divili, jake plakaty by si ti mladi vybrali. ;-)
7. 7. 2013 12:44
Re: Myslím, že už je na čase,
Musíme rozlišovat mezi tím, co by někdo chtěl a co si může dovolit. Scirocco není levné. Může být jasnou volbou, pokud na něj máš peníze.
7. 7. 2013 13:15
Re: Myslím, že už je na čase,
Jak vidis ani podle tebe by nebyl jasna volba, radeji GGTI. Cast mladych nema ani na ten ridicak, natoz na auto, takze snit je sice hezke, ale realita je nekde jinde.
7. 7. 2013 14:03
Re: Myslím, že už je na čase,
Ano, protože dám přednost schopnostem před formou. Ale ani to by nebyla jasná volba v této velikosti, mám jiného koně.
7. 7. 2013 12:42
Re: Myslím, že už je na čase,
Scirocco se mi líbí, ale koupit si ho, když vedle stojí nový G7 GTI? >:D
Avatar - grifith
6. 7. 2013 23:06
Re: Myslím, že už je na čase,
Jestli toto jsou cool auta pro mladé, více než testovaná dvojice (tedy spíše Captur), tak jste myslím žádného mladého člověka neviděl. ALe jak jsi psal, je to tvůj názor. Mě mnohem více k mladé generaci pasuje víc ten stylový Captur.
6. 7. 2013 23:57
Re: Myslím, že už je na čase,
Jednoho mladého člověka vidím, když se podívám do zrcadla. No, zkusím se svých vrstevníků poptat, jestli se jim Captur nebo 2008ka líbí. Myslím, že tuším předem odpověď. Je to stejné, jako když šedesátiletý režisér točí film pro teenagery. Pak se tam objeví výrazy jako "dýza" nebo "mejdlo" a všichni skuteční teenageři se mohou zbláznit smíchy. Ale budiž. Proti gustu žádný dišputát. Jestli se tu někomu ta auta líbí, tak mu to neberu. V Česku měl slušný prodejní úspěch pokud vím třeba i Mercedes Vaneo nebo Fiat Multipla, takže kdo ví, kde je designová pravda...
7. 7. 2013 00:00
Re: Myslím, že už je na čase,
Kdyz uz se jich budes ptat, nezapomen se zeptat, jake maji auto, pripadne jake budou mit auto a za kolik let to planujou. ;-)
Avatar - grifith
7. 7. 2013 14:13
Re: Myslím, že už je na čase,
Pokud bereš to, co by se mladým líbilo bez ohledu na finance, tak věř, že to nebude ani jedno z aut o kterých si zde píšeme. Jsou zde takové značk jako Aston Martin, Ferrari nebo třeba Porsche. To jsou snové značky....
7. 7. 2013 14:48
Re: Myslím, že už je na čase,
Ne, myslel jsem decentní designy vozů, které jsou doopravdy mladistvé. Láska k vozům, jako je Ferrari nebo Porsche není dána jen designem, ale také jízdními vlastnostmi a statusem, který reprezentují. Proto jsem se úmyslně vyhnul prémii a supersportům. Je mi jasné, že je Ferrari lepší než Scirocco. Mluvím ale pořád jen o designu, ne o motorech, ne o jízdních vlastnostech, ne o ceně.
7. 7. 2013 14:54
Re: Myslím, že už je na čase,
Auta se vybiraji v urcite cenove relaci, pak teprve mozna nastoupi design a muze mit vliv na vyber nektereho vozu ke koupi. Ovsem jeho vnimani je strasne relativni, takze vyber jednoho muze byt uplne jiny nez vyber druheho. Dost pravdepodobne mladi nebudou mit dilema zda Scirocco ci Captur, s tou Fiestou uz je to mnohem realnejsi.
Avatar - grifith
7. 7. 2013 14:57
Re: Myslím, že už je na čase,
Podle mě jsou tato auta brána i designově jako velmi povedené a kvalitní kousky. Netvrdím, že by tyto modely musely být považovány jen díky jejich výkonům. Pokud jsi se vyhnul prémii,tak kam řadíš Q3?
Design je čistě subjektivní záležitost...
6. 7. 2013 23:07
Re: Myslím, že už je na čase,
Jo urcite je spousta mladych (zvlast u nas), co si koupi Q3 s cenou jiz od...718500 >:D
6. 7. 2013 23:48
Re: Myslím, že už je na čase,
Je šokující, že lidé jako vy existují a nejspíše mají i volební právo... Já se tu bavím o designu a on tu začne o ceně. Podobně jako Q3 přece může vypadat i Dacia...
6. 7. 2013 23:51
Re: Myslím, že už je na čase,
To by bylo kriku >:D
Mozna bys to tem mladym mel vysvetlit, co si maji kupovat ;-)
6. 7. 2013 23:58
Re: Myslím, že už je na čase,
No, až uvidíte mladého člověka (řekněme pod 30) v Renaultu Captur, tak ho vyfoťte a fotografii zde uveřejněte. Napíši vám personální omluvu na svém blogu.
Avatar - Emel
7. 7. 2013 22:55
Re: Myslím, že už je na čase,
No to právě nemůže. Zkus dát na to Q3 15" plecháče, vyměnit bixenony s LED za obyčejné halogeny... a za chvíli máš Sandero.
Avatar - miromen
6. 7. 2013 23:12
Re: Myslím, že už je na čase,
:yes:
Jo někdo tasí v letě ohraně škrabky někdo má oko a styl. Za sebe přidám z levnější škaly....

[odkaz]
7. 7. 2013 12:35
Re: Myslím, že už je na čase,
Mini. I když ten interiér jsem nikdy nemusel. :-)
6. 7. 2013 20:35
Re: Myslím, že už je na čase,
Ta barevná kombinace je dle mého hrozivá, ale to se dá celkem snadno napravit tím, že si prostě objednáte jinou variantu. Některé působí i důstojně, přesně podle toho, jak to ten který člověk cítí. Že tohle udělali novinářskému autu vidím jako snahu ukázat, co všechno naše auto může mít. Kdyby tomu dali oranžovou střechu nebo bílé doplňky, udělali by líp...
7. 7. 2013 12:50
Re: Myslím, že už je na čase,
Nevkus na straně prodejců není nic nového. Setkáš se s tím i u prémie. Co ti někdy dokáží dát do výroby, zrak z toho přechází.
Avatar - twistedTSD
6. 7. 2013 21:47
skoroSUV
Vzhledově u mě vítězí Captur, testovaná konfigurace je dost pouťová, ale pár minut s konfigurátorem ukáže, že může vypadat o poznání důstojněji, i v interiéru...2008, zejména v zadní části, už je na mě trochu "moc", tady konfigurátor nepomůže. A ten tachometr za volantem - pokud je pravda co je řečeno v testu, tak zde asi snaha o originalitu vhodná nebyla...
Rozbalit vlákno
0
7. 7. 2013 04:36
Captur a 2008 ženská auta? Cha, cha...
Opravdu nechápu, jak autor přišel na to, že 2008 a Captur jsou nějak speciálně ženská auta? A na takovéto naprosto nepodložené domněnce založí celý test? >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
7. 7. 2013 05:59
Re: Captur a 2008 ženská auta? Cha, cha...
Souhlas, ani ja zde nic zzenstileho nevidim.
Zde existuje ale teorie, ze "redaktori" nekterych mene kvalitnich platku jsou primo ovladani a organizovani nemeckymi automobilkami. Nejlepe tyto odpady necist.
7. 7. 2013 07:52
Re: Captur a 2008 ženská auta? Cha, cha...
Treba jen chtel vyjadrit svuj divci pohled :-)
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2013 08:55
na captur to chce dat peknu farbu
a bude to vzhladom uplne v pohode [odkaz]
jednoznacne to chce nejaku tmavu sivu alebo ciernu farbu kde to neposobi uz tak hrackarsky a farebne nesvieti a neputa pozornost to auto ako nejaka hracka, tie dvojfarebne pevedenia nepovazujem zrovna za stastne riesenie a ja napr aj ked som mlady tak mi to pripada gycove a vobec nemyslim ze je to pekne... jednoznacne u mna vitazi jednofarebna verzia ... napr cierna ako je na tom videu.. tam to vyzera uz uplne v pohode a je z toho celkom pekne auto nakoniec :yes:
Rozbalit vlákno
3
7. 7. 2013 10:13
Re: na captur to chce dat peknu farbu
Nerikals tu vcera ve 12:45 , ze to auto je strucne receno uplne na houby?
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2013 20:47
Re: na captur to chce dat peknu farbu
tak ono mne zmysel nedava ale v peknej farbe nevyzera zle.... dizajn capturu som nikdy nekritizoval, tam nebol moj problem ;-) :yes:
7. 7. 2013 21:15
Re: na captur to chce dat peknu farbu
Jak ty dokazes lehce otocit... Kam vitr, tam plast.
Slova jako gycovitost, vajcoidne, hrackarsky az zbytocne robustne a dalo by se asi pokracovat. :no:
Avatar - moreczech
7. 7. 2013 10:25
Kdo se svezl v obou vozech,
jistě potvrdí, že Captur je i bez na oko "luxusnějšího" interiéru mnohem lepším autem....

A vědí to i ve Francii : [odkaz]

RENAULT Toujours !!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - aproximus
7. 7. 2013 11:20
Chtěl bych vědět
kdo dělá u renault dealera ty divné barevné konfigurace. 8-s
Rozbalit vlákno
0
7. 7. 2013 20:00
Re
To si pletes, jezdit dobrovolne v ruzovem aute muze jenom 4%. Je to o vkusu nikoliv o koulich. Vyjimkou je pripad kdy v servisu maji na pujceni jako nahradni jediny ruzovy auticko. Ostani je v 99% nevkus nebo recese.
Rozbalit vlákno
0
7. 7. 2013 20:21
Nezmysly SM
Myslím, že Renault v prípade Capturu investoval peniaze do podstatnejších vecí ako sú mäkčené plasty a to som rád. S tlačidlom tempomatu už ste trápni. Na to si nikto nezvyká, jednoducho to pri prvom usadnutí do auta stlačí a už to nerieši. K hodnoteniu priestoru na zadných sedadlách, v prípade že je lavica v prednej polohe, stačí testérovi vyjadrenie "snáď". Ani si pán testér nedal robotu aby to vyskúšal. Pri skúšobnej jazde som si s mojimi 182 cm sadol za pána s okolo 160 cm, mal som kolená ľahko opreté o predné sedadlo. Stačilo posunúť lavicu o jeden zub dozadu (mimochodom sú to asi 2 cm z možných 22 cm) a bolo vybavené. Posuvná zadná lavica je podľa testera nezmysel, veď 370 litrov na kočík stačí. Načo mať 450 litrov keď ide človek na dovolenku? Neviem ako je to so spotrebou u Peugeotu ale Renault s testovaným motorom jazdí hravo do 5 litrov.
A na záver "Pro úspěch testovaných malých crossoverů bude podle nás rozhodující, jak se budou líbit. V tomto směru má navrch renault, konkurenční peugeot ale zase nabídne daleko luxusnější a hodnotnější interiér. Nejen kvůli němu nakonec model 2008 vyhrál." Toto tvrdenie ľahko vyvráti predaj Škody Rapid. Všetci vieme aký ma interiér. :-)
Rozbalit vlákno
1
7. 7. 2013 20:38
Re: Nezmysly SM
Pokud jde o ten interiér, tak asi bude lepší se podívat na to, co člověk dostane v základnějších výbavách. Pak i ten luxus od Peugeotu bude vypadat trochu jinak. V testu schází info o tom, jaké výbavy se testovaly. Třeba informace z testu, že středový displej u P2008 působí lépe je hodně překvapivá. Snad ve všech testech je R-link od Renaultu stavěn o třídu výš než ten z P2008 (rychlost, ovládání, grafika). Možná byl v testovaném autě jen Medianav, co se dává i do Dacie. Také mě v testu překvapila informace, že možnost většího kufru je nepodstatná, protože stačí ten základní. To je v českých testech docela zásadní novinka. Pokud jde o exteriér, tak si stačí trochu pohrát s konfigurátorem. Chrom nebo jiná cingrlátka na Capturu mít nemusíte i v nejvyšší výbavě. Je to jen o volbě. Na rozdíl od P2008, kde se těch cingrlátek zbavit nemůžete.