Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 308: O číslo větší osobnost (první dojmy)

Není revoluční svými tvary ani technikou, ale otevřete dveře a dýchne na vás kvalita, o které se předchozím majitelům Peugeotu mohlo jen zdát.
Zpět na článek
1. 7. 2007 12:50
anonym
1. 7. 2007 12:50
1. 7. 2007 12:53
anonym
1. 7. 2007 12:54
2. 7. 2007 06:28
3. 7. 2007 12:40
1. 7. 2007 15:09
neregistrovaný "xxl"
1. 7. 2007 12:51
neregistrovaný "Já"
1. 7. 2007 12:52
2. 7. 2007 11:53
neregistrovaný "Pipo"
1. 7. 2007 12:58
neregistrovaný "Ada"
1. 7. 2007 13:12
neregistrovaný "memec(clio197)"
1. 7. 2007 15:10
neregistrovaný "xxl"
1. 7. 2007 13:06
neregistrovaný "škodovák"
1. 7. 2007 17:11
neregistrovaný "Lol"
1. 7. 2007 19:23
neregistrovaný "Galant"
1. 7. 2007 20:46
neregistrovaný "Dj.Alfons"
1. 7. 2007 22:37
neregistrovaný "Well"
1. 7. 2007 22:40
neregistrovaný "Well"
3. 7. 2007 07:53
neregistrovaný "Well"
3. 7. 2007 07:54
neregistrovaný "Well"
2. 7. 2007 13:35
neregistrovaný "Wolf"
1. 7. 2007 13:20
neregistrovaný "309"
1. 7. 2007 13:44
neregistrovaný "Jasoň"
1. 7. 2007 14:22
neregistrovaný "Abre"
1. 7. 2007 22:12
neregistrovaný "Abre"
2. 7. 2007 11:46
neregistrovaný "Petris"
2. 7. 2007 14:00
neregistrovaný "Abre"
1. 7. 2007 13:53
neregistrovaný "RRRT"
2. 7. 2007 07:26
neregistrovaný "astros"
2. 7. 2007 10:54
neregistrovaný "astros"
1. 7. 2007 14:32
neregistrovaný "m"
1. 7. 2007 15:00
neregistrovaný "patrik"
1. 7. 2007 21:01
neregistrovaný "patrik"
2. 7. 2007 07:35
neregistrovaný "astros"
1. 7. 2007 15:32
anonym
1. 7. 2007 16:39
1. 7. 2007 16:30
neregistrovaný "St.Paul"
1. 7. 2007 18:25
anonym
1. 7. 2007 16:45
neregistrovaný "Klíčník"
1. 7. 2007 16:55
neregistrovaný "Ivan"
2. 7. 2007 17:12
neregistrovaný "Abre"
3. 7. 2007 11:14
1. 7. 2007 17:17
neregistrovaný "Blackburn"
1. 7. 2007 21:30
neregistrovaný "patrik"
1. 7. 2007 18:43
neregistrovaný "Pipo"
1. 7. 2007 19:12
neregistrovaný "Roman889"
1. 7. 2007 20:04
neregistrovaný "Roman889"
2. 7. 2007 07:42
neregistrovaný "astros"
1. 7. 2007 19:33
anonym
2. 7. 2007 15:24
1. 7. 2007 20:02
neregistrovaný "Paja"
1. 7. 2007 21:34
anonym
1. 7. 2007 21:38
neregistrovaný "francouz"
1. 7. 2007 23:15
neregistrovaný "honzi"
2. 7. 2007 09:17
neregistrovaný "zzz"
2. 7. 2007 09:28
2. 7. 2007 09:18
neregistrovaný "zzz"
2. 7. 2007 10:52
neregistrovaný "Jozef"
2. 7. 2007 15:29
2. 7. 2007 13:34
neregistrovaný "Wolf"
2. 7. 2007 14:29
neregistrovaný "Rudy"
2. 7. 2007 17:36
neregistrovaný "A1"
3. 7. 2007 07:53
neregistrovaný "e.t."
anonym
1. 7. 2007 12:50
FRS
Me se nelibi
Rozbalit vlákno
5
Avatar - DanieliDesign
1. 7. 2007 12:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
1. 7. 2007 12:53
Re: FRS
Koukam ze te to nejak vzalo.Nevim co je na mem prispevku tupohlave. Je to muj nazor, to auto se mi nelibi.
Pokud ti to hlava nebere, je to jen tvuj problem...
Avatar - DanieliDesign
1. 7. 2007 12:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 7. 2007 06:28
Re: FRS
Najprv porozmyslaj, kym nieco napises.
Avatar - DanieliDesign
3. 7. 2007 12:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - DanieliDesign
1. 7. 2007 12:50
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "xxl"
1. 7. 2007 15:09
Re: IDú MI SLEZY DO Očí!!!
PREPAC, ALE TO CO ROBI PG V POSLEDNEJ DOBE, JE CISTO, CISTE BRUTAL GRC!!!! TIE AUTA SU TAKE NECHUTNE, ZE SA CLOVEKU SLZY TLACIA DO OCI, NO NIE PRE KRASU......VELMI SMUTNE.....FUJ!!!!!!!!!!!!
Avatar - DanieliDesign
1. 7. 2007 15:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Já"
1. 7. 2007 12:51
Mě se líbí
dávám :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - DanieliDesign
1. 7. 2007 12:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - DanieliDesign
1. 7. 2007 12:52
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Pipo"
2. 7. 2007 11:53
Re: BRAVO
Je to otázka vkusu mne sa to viac nepaci (a neni to tym ze robim vo viate a v jednom takom sa kazdy den vozim ;-) ) ale ani Bravo neni pre mna najkrajsie pre mna je faforit Civic takze asi zmenim zamestnanie >:D
Avatar - DanieliDesign
2. 7. 2007 15:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Ada"
1. 7. 2007 12:58
Proč je to auto proboha tak strašně ošklivé?
Ono ani uvnitř neni nic moc, ale v nouzi by se to dalo zkousnout. Ale zvenčí? Hrůza! Kdo furt tlačí tenhle vytlemený design?

Pokud poroVWnáte nový Tiguan, uhodí vás to do očí. Poslední pěkný Peugeot byla 307 v modelovém roce 2002.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "memec(clio197)"
1. 7. 2007 13:12
Re: Proč je to auto proboha tak strašně ošklivé?
:yes: Konecne dakdo mudry;], presne od vtedy co prestali vyrabat 307 , tu 2002 verziu, tak setky auta od peugeotu uplne nanic :no: , mozno totok sa este da, ale aj tak ta predna maska , no mriezka prekryta tym lacnym plastom je uplne na grc ;-\
Avatar - DanieliDesign
1. 7. 2007 13:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - DanieliDesign
1. 7. 2007 16:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "xxl"
1. 7. 2007 15:10
Re: Proč je to auto proboha tak strašně ošklivé?
PRESNE TAK!!! NECHUTNE A NECHCEM SI PREDSTAVIT DALSIU GENERACIU....PRSTY DO UST A RYCHLONA WC :)
neregistrovaný "škodovák"
1. 7. 2007 13:06
Smekám , před tímto autem.
:-! Je mnohem hezčí než Kia Ced a I30.Jediná vada na kráse , jsou pedály , které mi připadají jak u traktoru , nebo 50 leté Liazce .jinak nemá nejmenší chybu.. :-!
Rozbalit vlákno
10
1. 7. 2007 14:14
Re: Smekám , před tímto autem.
Je fakt velmi pekny, ale keby som mal take elektrony na svojom Ceede, bol by rovnako krasny :)
1. 7. 2007 14:45
Re: Smekám , před tímto autem.
A čekal jsi něco jiného, vždyť Ceed je obšlehlá 307-ma.
Avatar - DanieliDesign
1. 7. 2007 16:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 7. 2007 16:32
Re: Smekám , před tímto autem.
Aha, ty v tom vidíš Corollu a Mazdu 3 :no:
Avatar - DanieliDesign
1. 7. 2007 16:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 7. 2007 16:52
Re: Smekám , před tímto autem.
Ne jen já. Stačí projet pár testu, třeba Autotip. Na designu Ceeda není nic inovativního. Je poskládaný z prvků konkurenčních vozů. Podívej se na příď, kapotu, či zadní sloupek. Nic ti to neříká?
Avatar - DanieliDesign
1. 7. 2007 17:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 7. 2007 17:19
Re: Smekám , před tímto autem.
Svoje už jsem řekl. Pročti pár testů, prohlídni fotky...
1. 7. 2007 21:59
Re: Smekám , před tímto autem.
No dobre, ked uz sa Ceed na nieco podoba, tak snad na Mazdu 3, urcite nie na Peugeot 307.
308 je pekna, ale nepaci sa mi viac ako Ceed, predok ma zbytocne dlhy a neprakticky, vozi tam vzduch, ten dizajn ktory bol sviezi v casoch 206 je uz okukany a je tu dotiahnuty do krajnosti.
Pekna pristrojovka - biele budiky s oranzovym podsvietenim...kde som to uz videl, aha, mam to v mojom Ceede, este stastie ze 308 vysiel az po nom, inac by aj to korejci okopcili vsak.
Spatne zrkadla dost odstavaju, povedal by som ze divne, a najviac sa mi nepaci ze predne okna sa nespustaju cele ale len ten vyrez za spatnakmi, oddeleny ciernym slpikom, fuj! 207 sa m paci ovela viac.
Interier pekny, ale - menic na 5 cd co zabera 1/3 stredneho panelu v casoch usb a bluetoothu ani nekomentujem - blbost ktoru nikto vo veku menej ako 40r nevyuzije, kazdy uz ma usb kluc, 4gb stoji par stovak, koho zaujimaju CD...
1. 7. 2007 22:48
Re: Smekám , před tímto autem.
Tak se podívej na A sloupek a pokračování tohoto prolisu až k přednímu světlu. Stále ti to nic neříká.
CD charger má ještě dost aut mnohem dražších, jenže je mívá umístěné buď ve schránce před spolujezdcem nebo v kufru. Využiješ ho hlavně pro mapy k navigaci. Nevšiml jsem si, že by na středovém panelu něco chybělo.
Pokud máš dost peněz, můžeš si pořídit telematický systém RT4, který se nedávno objevil ve 407. Funkcí má celkem dost, zajímavostí je 30 GB pevný disk
[odkaz]
1. 7. 2007 13:18
DVĚ STĚ SEDM TŘI STA OSMIČEK
Asi jsme to čekali všichni. Jo, Peugeot se našel pro toto a následující desetiletí. Teď tedy půjde o to, jestli ty najdeš Peugeota. Velmi chválím posun v kvalitě zpracování... tohle fandové jistě velmi ocení. Neberu ovšem chromové rámečky kolem výdechů vzduchu a zásadně odmítám šroubování zpětných zrcátek na dveře. Je to samozřejmě designově o řád jinde, než korejská produkce, Peugeot ví, co evropan žádá a umí to vybouchat opravdu na hraně aktuálního požadavku, současně s vědomím zachování jisté konzervativnosti, s uměním podržet styl, přitom nevybočit z rozměrové sounáležitost ke třídě. Za to velká pochvala. Je fajn, že je tam jednak designová kotva minulosti, jednak aktuální příbuznost s 207ičkou. Bude se dobře prodávat. BRAVO PEUGEOT :yes:
Rozbalit vlákno
18
1. 7. 2007 14:44
Re: DVĚ STĚ SEDM TŘI STA OSMIČEK
:yes:
1. 7. 2007 21:54
Re: DVĚ STĚ SEDM TŘI STA OSMIČEK
:yes:
Avatar - DanieliDesign
1. 7. 2007 16:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 7. 2007 16:34
Re: DVĚ STĚ SEDM TŘI STA OSMIČEK
O kvalitě zpracování se dozvíš z článku. Už tu zase začínáš zasírat diskusy nesmysly :no: ?
Avatar - DanieliDesign
1. 7. 2007 16:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Lol"
1. 7. 2007 17:11
Re: DVĚ STĚ SEDM TŘI STA OSMIČEK
Spatne zrkadla na dverach su dost bezne u sportovych aut alebo pri dizajnoch kde by mali nevhodnu poziciu na A stlpiku. Nema kazde auto predne sklo pod takym uhlom ako Avia :-!
neregistrovaný "Galant"
1. 7. 2007 19:23
Re: DVĚ STĚ SEDM TŘI STA OSMIČEK
mno, myslím že se v autech celkem vyznám, ale až v zrcatkách uvidíám tuto tlamu tak už opravdu nebudu vědět zda to je 207,308,407 ;-\ snad jedině podle mlhovek...design nových peugotů se mi začíná přejídat, vše stejné...ovšem interiér se povedl, ten má nápad a vyzařuje z něj kvalita a pohodlí.. :yes: Celkově ovšem pokud bych měl volit Golf/308, beru Golf...a to je co už říct :-)
neregistrovaný "Dj.Alfons"
1. 7. 2007 20:46
Re: DVĚ STĚ SEDM TŘI STA OSMIČEK
Golf to si se ustřík :D ..... tohle na mě dýchá moderností ale Golf nikoli .... loool .... předek jinak nestojí za nic, ale interier fakt bomba .... ;-)
1. 7. 2007 21:55
Re: DVĚ STĚ SEDM TŘI STA OSMIČEK
:-) :yes: :yes: Já též.
neregistrovaný "Well"
1. 7. 2007 22:37
Re: DVĚ STĚ SEDM TŘI STA OSMIČEK
... a zásadně odmítám šroubování zpětných zrcátek na dveře..
Co ti na tom přesně vadí? Mám to na dvou vozech a kromě vytékání vody při umývání a hlavně následném vysoušení (a to mě fakt štve) jsem s tím ještě neměl problém. Naopak při staženém okně do interiéru míň fouká ;-) .
neregistrovaný "Well"
1. 7. 2007 22:40
Re: DVĚ STĚ SEDM TŘI STA OSMIČEK
Ještě k P308. Prezentovat "Vetřelce" v kostele, to je pěkná provokace ;-) .
1. 7. 2007 22:52
Re: DVĚ STĚ SEDM TŘI STA OSMIČEK
Gérard Weltera si pak dal desetkrát "otčenáš" >:D
2. 7. 2007 15:15
Re: DVĚ STĚ SEDM TŘI STA OSMIČEK
>:D No, vadí mi to esteticky. Je to podle mého prostě ošklivé. Na 207 mi to také velmi vadí. Působí to tam cize, utopeně, neharmonicky... prostě to netrávín. Z hlediska praktičnosti (údržby v zimě) mi vadí parcelování předního bočníhho okna na dvě čísti (toho jsem si užil na Š100 a násl. :-) a i když vím, co je za tím (sklon předního okna, a tedy i A sloupku, neberu to. A držím palce VW, aby to neudělal na G6 a novém Polu.
neregistrovaný "Well"
3. 7. 2007 07:53
Re: DVĚ STĚ SEDM TŘI STA OSMIČEK
Taky se mi to dřív nelíbilo, ale teď se mi naopak moc nelíbí zrcátka na "A" sloupku. VW na to časem přejde také, má to teď hodně nových aut. U 207 není problém v umístění, ale tvaru. Zrcátka vypadají, že každou chvilku upadnou, trošku jako svěšený psí uši :-) .
2. 7. 2007 09:26
Re: DVĚ STĚ SEDM TŘI STA OSMIČEK
Tak mi to nedalo. S těma zrcátkama jsi mi nasadil brouka do hlavy. Oceňuju tvůj postřeh. Dal jsem si tu práci a celej víkend jsem po ulicích u aut koukal jenom na zrcátka. Teda myslím u těch novějších... Opravdu už se to nenosí. Našel jsem dvě. MINI, kde bych to neodsoudil, protože tam tak nějak člověk různý retroprvky toleruje. A potom ještě jedno, z dálky se mi zdálo, že je to Toyota Camry, ale potom, co se mi to na webu nepotvrdilo, nevím. Každopádně, představa, že mi někdo urazí zrcátko a já kvůli tomu budu muset měnit celý dveře, to je opravdu na palec :no: Za postřeh :yes:
2. 7. 2007 15:18
Re: DVĚ STĚ SEDM TŘI STA OSMIČEK
Jo, já to viděl na 207 a to mě teda vzalo - rozhazuje to křivky auta, nesedí to tam. Na MINI je to komponované podle vodováhy a tedy to působí harmonicky, ale u těch dvou Peugeotů mi to přijde jako sklopené šikmé sloní uši...
neregistrovaný "Well"
3. 7. 2007 07:54
Re: DVĚ STĚ SEDM TŘI STA OSMIČEK
Tak s těma ušima jsme se shodli >:D :yes:
neregistrovaný "Wolf"
2. 7. 2007 13:35
Re: DVĚ STĚ SEDM TŘI STA OSMIČEK
Mě se 308ka líbí, ne že bych se z ní roztekl blahem ale vypadá dobře. Ty 5. dveře ale nebudou moc praktické. Zarazil mě taky ten ukousnutý kobereček na fotce s pedály ;-)
neregistrovaný "309"
1. 7. 2007 13:20
Nový design
Nevím jestli je opravdu každý nový model automobilek krokem do předu. Někdy, jako v tomto případě mi to spíš připadá krokem do zadu nebo do strany. Tento design automobilů se mi opravdu nelíbí.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jasoň"
1. 7. 2007 13:44
Re: Nový design
Souhlas... Peugeot ty kroky dělá dozadu už nějakou dobu, a přitom měl tak dobře našlápnuto (307, 206)... je to škoda. Snad jen ten interiér celkem jde, i když... ;-\
1. 7. 2007 13:33
Vhozená rukavice
Tak to tu máme černé na bílém. Peugeot výrazně, Výrazně, posunul kvalitu svých modelů. Kdo se o tuto značku alespoň trochu zajímá, ví, že vše už začalo s příchodem 407.
Interiér už na předešlých fotkách vypadal hodnotně a čistě. Budíky jsou teď módně zapuštěny v tubusech. Praktičnost ale nešla stranou, teplota oleje a stav paliva se stále zobrazuje analogově. Středový panel nevypadá jako poskládaný s jiných modelů. Co by to bylo, za francouzský vůz bez pořádných sedadel. Už 307 překvapila jejich tuhostí, 308 přidává i výraznější boční vedení a pořádné opěrky hlavy. Všemi směry dostatek prostoru. Jak se na dnešního kvalitního zástupce mainstreamu sluší.
Hlavně se podívej, na tu červenou šelmu. To jsou tvary. Zaujala mě ta hladká plocha u předního blatníku, která parádně napojuje na nárazník a mlhovku [odkaz]
A ten prohnutý gril. K tomu není co dodat. A samozřejmě ten boční prolis, který vůz odlehčuje a dodává na dynamice. Vůz je plný spousty zajímavých detailů. Ale co je důležité, vše hraje i jako celek. Uvidíme naživo, ale na fotkách mu to minimálně sekne.
Další silnou stránkou je motorizace. K silné naftě přidává i skvělé turbomotory.
Zvědavý jsem, jak si pohrály s podvozkem. U Peugeotu mají teď nového mága na podvozky. Na starosti už měl i 407 a model 207 RC. Na oba se dočteš jen chválu. Tak uvidíme. Ambice vysoké, ale když je k tomu důvod...Teď je na tahu VW.
Nemůžu jinak než :yes: :yes: za 308 a :yes: za ekologii.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Abre"
1. 7. 2007 14:22
Re: Vhozená rukavice
To ze posunuli kvalitu zpracovani interieru je sice fajn, ale pokud jim ten novej mag, co o nem pises, zgruntu nepredelal ram, podvozek, prevodovku a brzdy (jedine naftovy motory maji zatim dobry, snad diky BMW pribudou i benziny) - tak je to porad jen designova prepravka do domacnosti, kde o nakupu vozu rozhoduje manzelka. Ale takovejch je spousta, takze statistiky prodeje tomu odpovidaji.
1. 7. 2007 14:42
Re: Vhozená rukavice
O tom mágovi se můžeš dočíst třeba v Carauto. Vzhledem k tomu, že vůz si s největší pravděpodobností půjde pro 5 hvězd v nárazových testech, bude tuhost karoserie na slušné úrovni. Zavěšení a s tím související uchycení v karoserii se také bude lišit, z důvodu jiného rozchodu v předu a vzadu. A tlumiče a pružiny (vlastní konstrukce) budou zcela určitě nově naladěné. K brzdám jsem výtky nikdy neslyšel ani nečetl. Řazení bylo problémem hlavně u benzinových verzí menšího objemu, jedno z mála slabších míst.
To víš, zmenšený Ferrari v tom nehledej.
neregistrovaný "Abre"
1. 7. 2007 22:12
Re: Vhozená rukavice
Celni ani bocni naraz nerekne mnoho o pricnem skrutu, vzadu stale zustava torzni tyc a specialne francouzi a italove vzdy do svych aut vlozi nejakou konstrukcni prasecinu s duvodu setreni na nespravnem miste (ktere ovsem neni videt). Kdyz Richard Parry Jones stvoril prvni Focus a nastavil novy standard tehle tridy, tak VW na to okamzite zareagoval, takze Golf5 je uz stejne dobry jako oba Focusy. Peugeot na to ale nereaguje, de si dal svou designovou cestou, je proste cilenej na jinej typ zakazniku. Ty zmeny co popisujes sou prilis maly na to aby se 308 konstrukcne dotahla na tandem Focus/Golf.
neregistrovaný "Petris"
2. 7. 2007 11:46
Re: Vhozená rukavice
..."je to porad jen designova prepravka do domacnosti"... a co jiného by měla nižší střední třída být?? Převlečená F1?
2. 7. 2007 12:03
Re: Vhozená rukavice
Jistě :yes:
neregistrovaný "Abre"
2. 7. 2007 14:00
Re: Vhozená rukavice
Svezte se a zjistete si neco o tandemu Focus/Golf - tak ma poctivy vuz v tehle tride vypadat. Zadna 30x, Astra, Bravo a bohuzel ani Civic (myslim tu evropskou variantu, kdyby se sem vozila ta japonska to byla jina) a Auris (to uz radeji starsi Corollu) se na tyhle dva nechyta.
3. 7. 2007 08:21
Re: Vhozená rukavice
Nebol by som si taky isty. Nikto nespi na vavrinocha kazdy sa snazi urobit co najlepsie auto. Nepochybujem, ze nova 308 predci spominane auta. Golf VI a dalsia generacia Focusu zase mozu byt lepsie ako 308. A nemusia.
1. 7. 2007 21:57
Re: Vhozená rukavice
:yes: :yes:
neregistrovaný "RRRT"
1. 7. 2007 13:53
okouka se
Podla ma sa rychlo okuka. Navyse sa mi nepaci. :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - DanieliDesign
1. 7. 2007 14:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 7. 2007 14:18
moc velka podobnosť 407+207 - 308
neviem či je to na škodu,alebo je to len dobré,ale moc sa podobá na 407 a 207čku...Inak je to vcelku pekne auto a interier sa tiež podaril na výbornu ,už len čakať ako budu vyzerať verzie pre obyčajných ludí
Rozbalit vlákno
5
2. 7. 2007 06:39
Re: moc velka podobnosť 407+207 - 308
Presne-doteraqz si Peugeoty na ceste pomylil iba laik. Teraz, myslim, chvilku pouvazuje nad tym, co prave preslo po ceste okolo neho aj zasvatenejsi. Ta podobnost s 207 je vzhladom na jej uspechy zrejme zamerna. pre odlisenie ma implementovane detaily zo 407, aby bola zvyraznena hodnota vacsieho auta. Naklady sa setria vsade a tak aj novy Peugeot postavili podla stareho receptu - podobne ako je nova Fabia postavena na starej platforme. Peugeot vsak ide kvalitou vyrazne hore, ako to uz spomenul aj BaracudaJ. To je velke plus. Bezpecnost na vybornu. Oblubene a uspesne tvary 207 (dokonca ani ta zralocia tlama tu neposobi tak rusivo ako na 307). Velky priestor - na rozdiel od 207 aj vzadu. Niet dovodu na neuspech. Premyslene a cielavedome postavene auto. :yes:
Negativa z mojho pohladu: nepaci sa mi prilis masivne drziaky spatnych zrkadiel, trochu sa biju so stihlym sportovym lookom auta. Druha vec co nepochopim (nie iba u Peugeota), ze predne sedadla su vyrazne az sportovo tvarovane so skvelym bocnym vedenim, a vzadu je to rovne skoro jak doska. Je skustocne malo aut, kde je vozenie sa vpredu a vzadu rovnocenne.
neregistrovaný "astros"
2. 7. 2007 07:26
Re: moc velka podobnosť 407+207 - 308
tie zadne sedacky su v tejto triede standardne, majites sa bude vozit vpredu, a zadne budu vyuzite na 20%. Preto sa na ne az taky doraz nekladie. okrem toho, ak by pouzili viac tvarovane sedaky, pre tretieho cestujuceho vzadu by to nemuselo byť pohodlne. Na dobre zadne sedacky sa hra az o dve triedy vyssie.
Inac, mne sa vcelku paci, nemal som velke ocakavania, takze hodnotim pozitivne, naviac, na zivo bude asi este krajsi. Interier fakt super.
2. 7. 2007 08:08
Re: moc velka podobnosť 407+207 - 308
Ano, to je to, o com hovorim. Akurat s rozdielom, ze v tejto triede to uz zacina byt vzadu aktualne aj pre troch. Auta su stale sirsie a sirsie, aj ich interiery.
neregistrovaný "astros"
2. 7. 2007 10:54
Re: moc velka podobnosť 407+207 - 308
bolo by super mať vzadu 3 plnohodnotné sedáky pekne tvarované... Kam by si ale sadli ludia so zadnicou XXXL??, vlastne jednu polku do jedneho sedaka a druhu do druheho >:D
3. 7. 2007 06:19
Re: moc velka podobnosť 407+207 - 308
To je ich problem. Nevsimol som si, ze by u nas bola nadrozmerna taka markantna cast populacie ako v USA, aby sa podla nich muselo riadit vsetko. Velkost XXXL uz ma aj nejaku vahu, ti si dake tvarovanie sedadiel a tvrdie bocnice ani nevsimnu... ;-)
neregistrovaný "m"
1. 7. 2007 14:32
ok
to auto vyzera vcelku ok, najma internier - navyse sedadla vyzeraju naozaj lakavo. predok a zadok novych peugeotov je predesignovany - cakam kedy pride model, kde sa po bokoch kasne stretnu predne a zadne svetlomety
>:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patrik"
1. 7. 2007 15:00
Evropa turbulentní
Buď se z Gérarda Waltera stává neřízená střela jako před časem z Waltera de'Silvy a nebo zkrátka u P propadli narcistnímu zalíbení v předimenzované přídi s předimenzovaným grillem, které teď budou roubovat asi i na přívěsy. Myslím, že by si hoši měli vyvěsit na zeď všechny krásné seaty z posledních let a červeně si je podtrhnout s vykřičníkem. Z původní téměř dokonalé dobové syntézy toho nejlepšího z Evropy (i Asie), kterou přinesla P307, se opakováním stává zákonitě tak trochu karikatura a pomnožením na modely napříč segmenty se ztrácí koncentrace. Můžeme se tady o brand identity samozřejmě bavit horem dolem, každý dle svého, moje stanovisko je, že všeho moc škodí. Což nic nemění na tom, že z hlediska "vyššího principu estetického" je P308 pořád velice podařený kousek, logika a konzistentnost od celku po detaily by se na něm mohly vyučovat. Uvidíme, kam se z téhle "hrany" P dokáže přemístit za nějaké 4 roky (a to už bude G.Walterovi téměř 70 let...). --- Mírně OT: Pokud jde o GTIho zmínku o korejských autech, souhlasím v tom smyslu, že v Peugeotu před sebou máme vyzrálou značku s pevnou tradicí a sebevědomím, zatímco korejské značky coby migranti přesně v tomhle mají deficit. Ovšem rozdíly uvnitř jsou: GM Daewoo si už staronová máma odkojila téměř k nerozeznání od koncernových sourozenců, to zkrátka dostalo novou identitu befelem. Hyundai a Kia se bez dopomoci protápaly za posledních 10 let konečně na start stabilizace své vzhledové identity a na rozdíl od Peugeotu určitě potřebují napříč segmenty srovnat noty jednotlivých modelů. Nejnovější výsledky jsou víceméně přijatelné a obsahují už některé nápovědi, i když bez šance na Oscara. Já osobně si teď tak 2-3 roky počkám, až zaúřaduje v Kie Peter Schreyer. Snad i Hyundai mezitím uloví nějaké podobné eso, zdají se mi víc rozkolísaní, snad je to tím jejich amerikánstvím. -- Peugeotu a PSA přeji zdar, kdyby někdy měly zmizet z mapy, byla by to těžká ztráta.
Rozbalit vlákno
5
1. 7. 2007 16:47
Re: Evropa turbulentní
Dobrý příspěvek, taky jsem zvědavý kam až zajdou s tímto designem. Snad nám nová 608 ukáže směr dalšího vývoje. Waltera zřejmě chytá druhou mízu ;-) .
neregistrovaný "patrik"
1. 7. 2007 21:01
Re: Evropa turbulentní
On je opravdu démon :-) Když se ohlídne, má za sebou celou knihovnu historie... Ale víš jak to myslím: časem mu přecejen eifr začne pohasínat a může se to stát právě v okamžiku, kdy bude P muset vyřešit opět zásadní vzhledovou změnu, protože tahle generace už je dotažená do extrému. Bude to podobný lámání chleba, jak když po 306 připravili 307.
1. 7. 2007 21:42
Re: Evropa turbulentní
S designem dnešních Peugeotů nemám problém. Nejvíce diskutovanou partií je příď. Dělat závěry podle fotek je většinou scestné. Počkám jak bude 308 vypadat naživo. Vzhledem k tomu, že se vůz navíc rozšířil a o trochu snížil, mohlo by to být opravdu dobré. Třeba u 407 mi příď a světla vysloveně sedí. Občas lidé nadávají na dlouhý přední převis. Jenže jeho hlavním účelem je bezpečnost chodců a schopnost maximálně pohltit energii nárazu. Designéři jen měli za úkol vše zabalit a vtisknout novou vizuální filozofii.
Myslím, že vrcholným dílkem Waltera bude 608. S největší pravděpodobností jí vtiskne tvář konceptu 908 RC viz poslední foto na blogu
[odkaz]
1. 7. 2007 22:00
Re: Evropa turbulentní
Patriku, ta tradice a sebevědomí... tos trefil :yes: :yes:
Avatar - Dinar
2. 7. 2007 12:45
Re: Evropa turbulentní
:yes: :yes: přesně, to balancování na hraně kýče je zcela evidentní, řekl bych, že představením 207SW Peugeot už z té hrany do "kýčovna" padal, 308 jej na hranu opět vrací, příští počin Peugeotu nejspíš rozhodne. ;-)
Avatar - honzaHK
1. 7. 2007 15:07
Nenechávejte pažouta na slunci...
jak to udělali v Peugeotu s plastovým prototypem třistašestky. Žhavý slunce její tvary trochu zdeformovalo, přišlo jim to jako dobrej nápad a začali to prodávat s nápisem 307...hmm ono to funguje, tak co kluci? Nedáme to zase na chvíli přes léto do skleníku? 307 tekla a tekla, výroba stříbrnejch nápisů "308" zabrala veškerý kapacity podniku a ejhle, máme tady premiéru...jenže, kluci, posledních pár let pálí ten žlutej kotouč hodně zprudka, tak 309 radši kreslete ve stínu ;-\
Rozbalit vlákno
3
1. 7. 2007 16:37
Re: Nenechávejte pažouta na slunci...
Bohužel design 307 je neprůstřelný a patří k nejpovedenějším Peugeotům vůbec.
neregistrovaný "astros"
2. 7. 2007 07:35
Re: Nenechávejte pažouta na slunci...
mne sa prave nepaci, je to taka... nakysnuta buchta... krasne peugeoty su pre mna 306, 406, 607 a 407SW. dokonca aj 206 mi pripada skareda.. ale to je asi tym, ze ich je tak vela a je uz "okukana".
Avatar - DanieliDesign
3. 7. 2007 12:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
1. 7. 2007 15:32
cena
cena diesel verze je na nase pomery vysoka kazdy neni soudruch podnikatel nebo byvaly stb
Rozbalit vlákno
1
1. 7. 2007 16:39
Re: cena
Myslíš na tvoje poměry...
neregistrovaný "St.Paul"
1. 7. 2007 16:30
Spotreba oleja
Automobilka, ktorá pri jednom so svojich modelov (207) uvádza normovanú spotrebu oleja 0,5 litra na 1000 km, si nezasluhuje ani tú najmenšiu pozornosť. 20 rokov staré autá značky Lada boli na tom v tomto smere lepšie. Mám 12 ročnú Alfu, ktorá pri 100% spoľahlivosti po 10 000 kilometroch nestratí ani kvapku. Pardon, zabudol som, že taliani nevyrábajú kvalitné autá.
Rozbalit vlákno
3
anonym
1. 7. 2007 18:25
Re: Spotreba oleja
mimochodem alfa uvádí v manuálu spotřebu oleje podle způsobu jízdy až 1l/1000km. týkalo se to motorů twin spark, které rozhodně patří dodnes k tomu nejlepšímu, co bylo kdy vyrobeno.
jestli měříš kvalitu aut, podle spotřeby oleje, tak jsi pěkná guma
1. 7. 2007 19:03
Re: Spotreba oleja
Nech ho, jeho auto vlastně olej ani nepotřebuje >:D
Avatar - DanieliDesign
3. 7. 2007 12:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Klíčník"
1. 7. 2007 16:45
Praktické auto
Mě se ten předek líbí, protože na zimu bude dobrej jako radlice na sních. >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - DanieliDesign
1. 7. 2007 16:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Ivan"
1. 7. 2007 16:55
multilink?
Proče nemá víceprvkovou zadní nápravu? (Jestli je odpovědí, že není důležitá a nemá pozorovatelný vliv na jízdní vlastnosti, proč ji tedy mají všechny vyšší modely značky?)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - DanieliDesign
1. 7. 2007 17:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - SpiderJ
2. 7. 2007 10:07
Re: multilink?
Hurá, je tu opět diskuze o víceprvku >:D Z vlastní zkušenosti můžu říct,že pozorovatelný vliv má, jenže je tu poměr cena-výkon a dobře odladěná "klasika" funguje stejně dobře na kvalitním povrchu a při normální jízdě.. Jak se začne jednat o brutální řádění na rozbité silnici, víceprvková náprava začne vytahovat esa z rukávu ;-)
2. 7. 2007 12:30
Re: multilink?
Samozřejmě, že víceprvkové zavěšení na zadní nápravě pozitivně ovlivňuje jízdní vlastnosti, hlavně vedení kol v zatáčce na nerovném povrchu. Přesto je v této třídě dost výrobců, kteří ho používají Civic(předchozí generace používala lichoběžníkový závěs, vrátily se k torzní tyči), Auris, Bravo, Astra, C4, Megane. Víceprvky jsou v této třídě jen dva-jeden používají vozy koncernu VW-Octavia, Golf, Leon, A3, druhý je od Fordu-Focus, Mazda 3, Volvo C30.
Jedním z důvodu, proč Peugeot použil toto zavěšení jsou peníze. 308 bude používat modifikované šasi z 307(C4). Sám jsem také příznivcem víceprvku a v nové 308 jsem ho očekával. Bohužel, v pozitivním slova smyslu, se Peugeot zaměřil hlavně na design a kvalitu. Vývoj nového podvozku by vůz výrazně prodražil a zároveň prodloužil jeho vývoj. Ale, že má tento podvozek ještě co nabídnout se můžeš dočíst v testu C4, který před chvílí vyskočil.
I Golf šesté generace se nebude po technické stránce od stávající verze příliš lišit, podvozek přebere bez větších změn. Jen evoluce jako v případě 308.
neregistrovaný "Abre"
2. 7. 2007 17:12
Re: multilink?
Jen upresneni. Soucasny Civic ma rovnez multilink a to v Japonsku a US. To pouze do Evropy se vozi verze s torzni tyci, asi proto, ze tady nemaji takovy zazemi. Ono pokud jako Evropu berou hlavne Nemecko, tak je to fuk, na jejich silnicich si vyhod mutlilinku stejne moc neuzijes, zato tady u nas to je jina.
3. 7. 2007 11:14
Re: multilink?
Tak ony ty německý silnice taky už nejsou to, co v půli devadesátých let... :-(
neregistrovaný "Blackburn"
1. 7. 2007 17:17
Peugeot
Podle me nevypada zas tak zle.. Ale pockal bych na soud, az se jich par bude prohanet po silnicich. Jak tu nekdo psal, ze 307 je roztekla 306. No nevim teda. Oboje tu mam, jezdim s nima (P306 rv.94 a P307 rv.06)a rekl bych, ze jsou to celkem uplne jina auta. Skoro bych ani nerekl, ze to jsou nastupci. Coz bych teda nerekl ani mezi 309 a 306. Coz s 309 jsem take neco najezdil. Co se tyce 307 2002 a soucasna. Kdyz prisel v roce 2005 facelift, skoro jsem se chtel trhat za vlasy, ze jsem ji 307 uz nekoupil. Ale netrvalo dlouho a jsem rad, ze mam faceliftovanou. Kdyz je nekde vidim vedle sebe, ta "stara" me prijde takova az "duchodcovska"..Je pravda, ze co se tyce licovani atd, Peugeot na tom nejak nikdy nebyl zrovna nejlip. Nejakej pokrok mezi 306 a 307 jsem nepostrehl, ale budis.. Prevodovky by take mohli byt lepsi.. Ale kdyz si na to clovek zvykne, za tu cenu, co to auto vyjde to precijen porad jeste jde. Pevne verim, ze 308 bude vyborne auto, jen doufam, ze cena nepoleti o moc vyse. A co se tyce vyceprvkove zadni napravy. rekl bych, ze u auta s timto zamerenim je celkem k nicemu. Tohle neni auto na okruhy, neni to sportak. Stejne vetsina majitelu s tim bude jezdit "normalne". Coz bych rekl, ze plati i u vyssich trid. Spis je to otazka marketingu, podle me..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "patrik"
1. 7. 2007 21:30
Re: Peugeot
Tohle mi přijde jako opravdu férovka :yes: Takhle nějak si tu historii pamatuju i já. V každém případě, zaplaťpámbu za francouzskou školu.
neregistrovaný "Pipo"
1. 7. 2007 18:43
Peugeot 308
Vyzera to dobre. Od 307 sa to velmy nezmenilo ale ved naco ked 307 sa dobre predavala. Myslim, ze sa to posunulo ten pravy kus v designe. Jasne ma to svojich nepriatelov a to hlavne tych co nemozu vystat tuto znacku co sa tyka designu ten velkej levej tlamy :-) ale mne sa to paci. Paci sa mi aj ten zadok myslim, ze peugeot bude mat s tymto modelom uspech. Co sa tyka interieru tak to fakt presiel peugeot kus cesty vyzera to super. Co sa tyka riesenia pristojovky doslali samostatne kaplicky trochu mi to pripomina Fiat Bravo ale to je asi tym ze to teraz prichadza do mody. Co sa tyka toho spracovania plastu na pristrojovke vsimnite si uz spominaneho Brava ten plast ktory imituje karbon, tak neviem ci je to nahoda alebo na poslednu chvilu zmenili vzor povrchovych materialov lebo aspon co mam skusenost v Brave to vyzera super. Jedine co uz bude chybat peugeotu je ta kvalita ak aj tu zapracuje tak je uspech zaruceny. Staci si pozriet statistyky predaja 207 v europe :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - DanieliDesign
2. 7. 2007 15:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Roman889"
1. 7. 2007 19:12
Facelift
Připadá mi to jako lehký facelift stavající 307,ale je pěkný kdoví jak kvalitní.Na německou školu vw golf,opel astra zřejmě mět nebude.Ta 1.6VTi nevypadá špatně.
Rozbalit vlákno
6
1. 7. 2007 19:24
Re: Facelift
Je to nový model a Golf s Astrou už se bouchaj taky nějakej ten pátek. Proto bych se vůbec nedivil, kdyby se to v některém z testů objevilo před Golfem. Technikou na to má rozhodně.
neregistrovaný "Roman889"
1. 7. 2007 20:04
Re: Facelift
Je to možné ale až dojde nový golf nebo astra odletí mílovými kroky daleko.
1. 7. 2007 21:24
Re: Facelift
Každý nový model v dané kategorii ať už Golf, Astra, 308 či Focus, se vždy po svém uvedení zařadí na nejvyšší příčky segmentu. Teď je na tahu Peugeot. Počkáme na první testy, přesto věřím, že na Astru to bude stačit. Už při porovnání interiéru, kdy u Opelu byl častým místem kritiky, za svojí šedost a až přísnou geometrii.
neregistrovaný "astros"
2. 7. 2007 07:42
Re: Facelift
to je ale presne to, či sa mi na astre najviac paci. podla mna je najktrajsia v celom segmente a bude aj o dalsich 6 rokov vyzerat sviezo, narozdiel od inzch,...napr stara 307, golf... na nich ten vek uz vidiet.
Avatar - DanieliDesign
2. 7. 2007 15:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - DanieliDesign
3. 7. 2007 12:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
1. 7. 2007 19:33
308
to je osuda peugeotu..i 307 byla lepší(hezčí), sem zvědavej na kombíka to bude taky dallší nestvůry do rodiny :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - DanieliDesign
2. 7. 2007 15:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Paja"
1. 7. 2007 20:02
Mulhouse
Trochu bych jen upřesnil, že Mulhouse není na jihovýchodě, ale na severovýchodě.
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 7. 2007 21:34
pežotka
Uvnitř fakt nádhera,zvenku bohužel humus.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - DanieliDesign
3. 7. 2007 12:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "francouz"
1. 7. 2007 21:38
pežotka
Uvnitř fakt nádhera..,zvenku bohužel všechno špatně.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "honzi"
1. 7. 2007 23:15
Re: pežotka
konečně je i interier, v době, kdy se stává rovnocenějším (versus exteriér)designovaným tahákem v lákání zákazníka, u pg
zabodovaly, ale to je tak vše.Na fotkách je zřejmě tvar karoserie trochu "furt z jednoho hrnce" a je to předvídatelné a nudné, možná v reálu to vyzní lépe. Když 308, tak za 3/4 roku, kdy trochu spadne cenově.Ale lépe bude počkat na nový golf nebo lépe na inovaci u focuse, popř u m3. ;-)
1. 7. 2007 22:59
FOTO 308 SW a CC
Aby těch novinek nebylo dneska málo, přidávám opravdu fotky žhavých novinek
SW
[odkaz]
CC
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
2. 7. 2007 06:49
Re: FOTO 308 SW a CC
Kua, dlhe je to jak jazvecik. Podla fotky bude mat kombik opat dlhsi razvor. Velke plus pre interier a stabilitu na ceste, trochu horsie pre manevrovanie v meste a na parkoviskach.
To CC velmi vidiet nie je. Ale zaoblenejsie zadne svetla na 307CC sa mi pacili viac, ostrejsie linie mi k Peugeotu nesedia. :-)
Dobre foto, diky. :yes:
Avatar - DanieliDesign
2. 7. 2007 15:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 7. 2007 06:17
Re: FOTO 308 SW a CC
Pocuj chod si dat prasky a zmlkni. A laskavo nereaguj na moje prispevky, beztak nic rozumne napisat nedokazes. A pokial si pamatam, zatial som ti nedovolil tykat mi.
Avatar - DanieliDesign
2. 7. 2007 15:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 7. 2007 02:01
zase svetlá vrchná časť palubovky?! Hanba!
Tu sa Peugeot nepoučil. Divil som sa, keď som sa dočítal, že verziu so svetlou hornou časťou palubnej dosky, Peugeot pri modeli 407 ako reakciu na kritiku motoristických novinárov stiahol z programu, nakoľko za toto kritizovali už 307-ku ešte v roku 2001. Tam ju síce nestiahli, ale v 308-ke urobiť takú detskú a pritom nebezpečnú chybu opäť? Áno mnohým sa to páči (súdiac podľa mnou nepísanej štatistiky), ale tým mnohým pri výbere farieb interiéru z katalógu nenapadne, čo si tým možno spôsobujú. Tam sa to v skle neodráža a skúsenosti s tým doteraz nemali. Áno, blázniví a dutí tuneri sa radi pochvália interiérom komplet v bielej farbe, ale to si prerábajú sami. Tu ohrozuje zákazníkov sama automobilka! Hanba! A mimochodom: 308-ka sa mi nepáči vôbec. :no: :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zzz"
2. 7. 2007 09:17
mno
Ja hlavne nemozem ten strasny previs vpredu. Zachytis to vsade a ked to odtrhnes, je to dost drahe. (najcastejsie meneny kus karoserie aj u 407) Je to take auto na rovinky medzimesto, ale na obrubniky a kopceky hore/dole urcite nie. Argument ze je to koli chodcom neobstoji, pretoze su auta bez previsu a maju viac/rovnako hviezdiciek za chodcov ako dllllhy previs u pazouta. Dolezite je skor sipovy tvar a miesto nad motorom (absorbcia krytu motora) koli ktoremu sa bohuzial sucasne auta zacinaju na seba trosku podobat. V pripade ze sa potrebujem dostat z necakanej situlacie, podvozok ma nepodrzi. Ano, interier je pekny, ale tvrde sedacky? Uz ked som si raz zvykol na makke u francuzov, preco teraz tvrde? :(
Dalo by sa vytknut vela, ale celkovo je to pekne auto, tak uz budem radsej ticho :P Uz aby bola moda dlheho predneho previsu u pazouta prec.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "zzz"
2. 7. 2007 09:18
zzz
Ja hlavne nemozem ten strasny previs vpredu. Zachytis to vsade a ked to odtrhnes, je to dost drahe. (najcastejsie meneny kus karoserie aj u 407) Je to take auto na rovinky medzimesto, ale na obrubniky a kopceky hore/dole urcite nie. Argument ze je to koli chodcom neobstoji, pretoze su auta bez previsu a maju viac/rovnako hviezdiciek za chodcov ako dllllhy previs u pazouta. Dolezite je skor sipovy tvar a miesto nad motorom (absorbcia krytu motora) koli ktoremu sa bohuzial sucasne auta zacinaju na seba trosku podobat. V pripade ze sa potrebujem dostat z necakanej situlacie, podvozok ma nepodrzi. Ano, interier je pekny, ale tvrde sedacky? Uz ked som si raz zvykol na makke u francuzov, preco teraz tvrde? :(
Dalo by sa vytknut vela, ale celkovo je to pekne auto, tak uz budem radsej ticho :P Uz aby bola moda dlheho predneho previsu u pazouta prec.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - SpiderJ
2. 7. 2007 10:01
VTI?! CO si to ve Francii mysli?!
VTI JE JEN JEDNO!!! ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jozef"
2. 7. 2007 10:52
ESP
ESP nebude standard..... Hanba!!!!!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - DanieliDesign
2. 7. 2007 15:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Wolf"
2. 7. 2007 13:34
Pěkné
Mě se 308ka líbí, ne že bych se z ní roztekl blahem ale vypadá dobře. Ty 5. dveře ale nebudou moc praktické. Zarazil mě taky ten ukousnutý kobereček na fotce s pedály ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rudy"
2. 7. 2007 14:29
Copy - F5
Hezké, to ano, ale už to tu bylo v bleděmodrým několikrát! Nějak se mi nabízí vtíravá myšlenka, že designérské studio Peugeotu usnulo zimním spánkem na vavřínech 206-ky a v poslední době tak trochu vaří z vody... 308 se tváří jako nástupce 307, ale na pohled neni ničim jinym, než obyčejným faceliftem v duchu posledních modelů se sedmičkou na konci označení. Těžko tohle předhodit jako nový model - u nové modelové řady bych si představoval trochu výraznější posun v designu.... A nebo že by si Peugeot vzal inspiračku od šetřílka Seatu a začal chrlit jednu řadu za druhou se shodnými omponenty a naprosto stejným vzhledem?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "A1"
2. 7. 2007 17:36
Celek
Tento automobil je co se týče designu až moc za vlasy přitažená 207, tohle už je fakt přehnaný a působí to velice rozpačitým dojmem, stejně jako 407, stará 307 je vyváženější. Dělá to na mě dojem, že se Peugeot přibližuje stále více avantgardě, naproti designu, který by působil více dynamicky, proto mě tohle oslovovat nebude.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "e.t."
3. 7. 2007 07:53
uz se tesim na 309tku
;-) >:-[] >:-[] >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - DanieliDesign
3. 7. 2007 12:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.