Honda taky měla hybrid s manuálem. Tady to podle fotky neni poznat. Třeba to je nějakej ten jejich robotizovanej manuál
Jinak ale pohon vypadá fakt zajímavě :yes:
Ten pohon vypada hodne zajimave. By me zajimala cena auta.
Nevim proc se zminuji a strkaji tento Peugeot do stejne skupiny s podmotorovanym GTE, ktery nabizi diky obr vaze o malo lepsi svezeni jak klasika TSI 110kW. GTE je rychlejsi hybrid, urcite ne HH dnesni doby, mozna tak pred 15 lety. Peugeot 308 R Hybrid naproti tomu nabizi vykon supersportu.
Pokud bychom vycházeli z fotek, tak tam je s největší pravděpodobností automat, jelikož hlavice řadičky nevypadá jakou manuálu a navíc pádla pod volantem pravděpodobně slouží k řadění. Ač u peugeotu člověk nikdy neví.
a dnes sa prepisuju pravidla ohladom rozlozenia hmotnosti ! >:D :
" Hmotnost automobilu je takřka ideálně rozložena v poměru 60:40 mezi obě nápravy."
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
a ja sa hadam ?
tie rezimy su zaujimave, o tom potom. ;-)
Len pokial niekto chce urobit "hot" auto - teda orientovane na jazdne vlastnosti, tak sa snazi aj tu hmotnost rozdelovat co najrovnomernejsie. Ked bol toto donedavna bezny pomer rozlozenia hmotnosti u drvivej vacsiny kompaktov, ktore boli aj 4x4, tak vsetci pisali o tom, ze su to auta tazke na predok. A zrazu je to optimum... 8-s
Bud sa pan redaktor znovu trochu upisal, alebo sa pomylil nejakym inym sposobom.
Ked to ma par bateriek na zadnej naprave a k tomu aj nadrz az za zadnou napravou, tipoval by som, ze ta hmotnost sa viac priblizila klasickemu optimu a nie 60:40.
No optimum je to pro hatchback nižší střední se spalovacim motorem vpředu + 2 elektromotorama. V tom případě to je slušnej řekněme odpovídající výsledek a beru že líp to asi nešlo. A bacha u takovýhohle auta by 50 na 50 mohlo znamenat i horší jízdní vlastnosti ;-)
:-) ako si to krasne dokazes prekrutit na svoju stranu ked je treba... >:D
Takze napr. minula RS3 bola absolutne an-la-tuto-perfekto !!!! >:D
A oni si predstav, sa schvalne odvracaju od tejto "optimalnej" konfiguracii a snazia sa dosiahnut blizsie k 50:50 - v aktualnej myslim 57:43... >:-[]
Asi by ste sa aj s p. Burešom mali vybrat do Ingolstadtu a vysvetlit im to >:D
Tak teď mi neuteč a vysvětli mi co je moje strana! >:-[]
Jj vo tom žádná. Lepší sériovej požírač pneumatik tu snad eště nebyl :-)
Neni potřeba to vysvětlovat jim ostatně tam zas tak moc kamarádi 50 na 50 taky nejsou [odkaz] ale mám takovej pocit že fakt nechápeš vo co tady de ;-)
To že u tohohle auta s předevšim přednim pohonem by rozložení hmotnosti 50 na 50 mohlo přinýst dokonce horší jízdní vlastnosti to nebyl vtip!
no co asi ? >:D - koncern PSA podla vsetkeho, ked si schopny glorifikovat "Kylieneho ""Brumlu"" " a motor 3.0 V6 HDi na uroven, ze snad nieje lepsej nafty v osobaku... :-!
Toto su tie veci ktore mi vadia - proste pridaj trochu objektiviti a vsetko bude ok. ;-)
Ja dokonca tvrdim, ze RS3 bola tak ako to aj pisali dobra hlavne v priamke. Na zatacky bolo treba trosku trpezlivosti a iny styl, nez s inac - lepsie - vyvazenym autom. Ale dalo sa.
No a teraz, "tvoji" - urobili HHH ( hybrid hot hatch ) a zrazu je to rozdelenie hmotnosti najspravnejsie. :-! Pri tom - zabudol som este na zadny el.motor medzi zadnymi kolesami ! Takze otazka: Je to rozlozenie hmotnosti 60:40 ?, alebo je lepsie ( ja by som tipoval nieco cca 55:45 ) alebo ak je, tak ake bolo rozlozenie klasickej 308-y ? 65:35 ???????? >:D >:D >:D >:D >:D
PS: pekne si to stihol poeditovat >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
zase problemy s citanim textu ?
Alebo je Kylie / alebo teda ty - muz ? - lebo pisal som to v muzskom rode. >:-[]
Takze ziadne blbe kecy a pod, dorazime tuto debatu do konca - berem ta aktualne ako muza, tak sa k tomu ako muz postav a vysvetli mi tvoj postoj k tejto konkretnej problematike !
Kaslime na C5 a V6 HDi ! Riesme tento koncept, a chcem vediet tvoj "fundovany" nazor na vec, ci si stojis za nazorom p. Bureša, ze aj v tejto HHH - aj 4 kolke, je optimalny pomer rozlozenia hmotnosti 60:40 ;-)
Neboj, nikam ti teraz neujdem, chcem mat totiz jasno ako to mas v hlavicke zrovnane:
Ci je 60:40 optimum pre PSA, alebo aj pre OOOO >:-[]
Bureš to nejspíš vopsal z nějakýho reklamního materiálu nebo tak něco. To aspoň tipuju
A ty zjevně nerozumíš co ti celou dobu naznačuju: 60:40 neni optimum pro žádnou značku ale pro takhle vekou takhle postavenou předokolku dost možná fakt jo
Téma rozložení hmotnosti je daleko složitější. Teoreticky je samozřejmě nejlepší 50 na 50 ale má to spousta souvisejících faktorů a pohon nápravy je jeden z nich
O jeho zvysenom usili zistit si nejake podrobnosti, si iluzie nerobim.
O technickych problemoch s vyvazenim - toho ktoreho auta s tym-ktorym systemom pohonu je to fakt na dlhsiu debatu. Pravda ale je, ze hlavne v zatackach a na vyjazdoch z nich a taktiez aj v ich najazdoch, je pomer 60:40 vsetko, len nie optimalny.
Pokial mas dotatocny pritlak na danu napravu a kvalitny dif., tak nieje problem s prenosom riadnych Nm., aj ked na predku je to vzdy tazsie a to aj napriek zvysenej hmotnosti ktoru tu preferujes.
By ma zaujimalo rozlozenie hmotnosti v autach kategorie WTCC - povacsinou, alebo uz len - predokolky... ;-)
ved to je hadam logicke.
Napr. R8 to mala podla motorizacie od 44:56 do 46:54 - aspon sa mi zda...
a to pri standardnom rozdeleni vykonu 15(30) : 85(70) v zatvorke - uvadzane ku niektorym neskorsim verziam - neviem ci to prekalibrovavali, ale povodna V8 mala to pred zatvorkami.
Edit: na tvojom odkaze ma pobavilo: "...Výsledkem je výkonová hmotnost pod 4 kg/litr, což je hodnota odpovídající skutečným supersportům..."
>:D:yes:
teda fakt odbornici - tito pani od Alfy >:D
Za koncepty rozhází tolik peněz, že nezbývá na doladění modelů pro zákazníky. Proto třeba na sundání rezervy u Partnera potřebuješ pojízdnou dílnu, jejich systém funguje jen jako nový.
Starší koncept: [odkaz]
Nejlepší je jak, je tam přejmenovaná Kylie na Hambasakra.
skor alfa je majstrom konceptov ... ma viac konceptov na vystavach ako realnych seriovych aut v ponuke ... tolko vyhodenych melonov co alfa uz presustrovala na tie nezmsylne kdejake radobykoncepty ktore stejne nikdy v premavke jazdit nebudu.... sa len tak nevidi ..... mohli tie peniaze poslat radsej detom do afriky ;-\
No já to sloučení účtů nevymyslel a fakt mě ani nenapadlo kam by to mohlo dojít. Když mi to po dlouhý době co sem Kylie a změnila si i mail nabídly prostě sem na to kejvnul :-|
Má sice blbý y a taky mi vypadlo nechodila ale jinak hlavu a patu má a je to normální souvětí podřadné :-)
A jejímu psanýmu stylu se lidi podivujou a některý posmívaj ale když to vezmeš bez emocí tak je chytrej a produktivní. A možná se tim směrem jednou posune psanej jazyk a to myslym skoro bez * >:-[]