Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 308 vs. Kia Cee’d: Živá voda pro Francii

Automobilka Peugeot se opět staví soupeřům v plné síle. V tomto případě se kompaktní novinka 308 poměřuje se cee´dem.
Zpět na článek
7. 10. 2013 11:28
7. 10. 2013 12:04
7. 10. 2013 12:08
7. 10. 2013 12:59
7. 10. 2013 16:27
7. 10. 2013 13:53
7. 10. 2013 14:13
7. 10. 2013 14:37
7. 10. 2013 15:30
7. 10. 2013 16:09
7. 10. 2013 17:23
7. 10. 2013 18:56
7. 10. 2013 16:34
7. 10. 2013 16:41
7. 10. 2013 16:50
7. 10. 2013 17:32
7. 10. 2013 17:53
7. 10. 2013 17:57
7. 10. 2013 18:01
7. 10. 2013 18:12
7. 10. 2013 19:01
7. 10. 2013 19:05
7. 10. 2013 20:11
7. 10. 2013 20:17
7. 10. 2013 20:28
7. 10. 2013 20:54
7. 10. 2013 20:56
7. 10. 2013 16:46
8. 10. 2013 10:31
7. 10. 2013 14:42
7. 10. 2013 14:52
7. 10. 2013 15:42
7. 10. 2013 16:38
7. 10. 2013 16:43
7. 10. 2013 16:44
7. 10. 2013 15:33
7. 10. 2013 15:44
7. 10. 2013 15:52
7. 10. 2013 16:17
7. 10. 2013 19:04
8. 10. 2013 09:34
8. 10. 2013 10:31
8. 10. 2013 11:28
7. 10. 2013 17:19
8. 10. 2013 00:31
7. 10. 2013 16:24
7. 10. 2013 17:24
7. 10. 2013 19:10
7. 10. 2013 22:30
18. 10. 2013 15:04
Avatar - KANKUNEN
7. 10. 2013 10:09
Smutná porovnávačka
Jako auto na porovnání vybrali levné auto z východu. A KIA se nemá za co stydět, jako základ čtyřválec, zvadu víceprvek. Interíér bez bizarních budíků a na ventilaci je čudlík.
Sportovně střižené řízení a zpětnější vazba by se hodila hlavně celebritám v Top Gearu, ale pro běžného uživatele je příjemnější řízení méně ostré. Ve srovnání s Golfem či MZD3 by 308 těžce nepochodila. Stále platí, že nejpovedenější Peugeot je RCZ a 508.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - nalimer
7. 10. 2013 10:34
Re: Smutná porovnávačka
:yes:

mimochodom - cenník pre 308 na SVK - [odkaz]
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
7. 10. 2013 11:58
Re: Smutná porovnávačka
A KDE JE TEN PEUGEOTÁCKÝ SLIBOVANÝ HYBRIDNÍ VZDUCHEM TLAKOVANÝ PŘÍDAVNÝ POHONNÝ SYSTÉM ?? !!
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - nalimer
7. 10. 2013 12:06
Re: Smutná porovnávačka
predpokladám, že si to nechá pre 6008.
Avatar - Hittman
7. 10. 2013 11:13
Re: Smutná porovnávačka
Přesně tak! Já myslím, že skupina "nad 50" jsou s CeeD mimořádně spokojeni, když si to frčí z Kauflandu domů 70 km/hod. Je vidět, že Korejcům to pálí a zaměřili se na určitou skupinu řidičů s novým ceedem >:-[]
7. 10. 2013 11:16
Re: Smutná porovnávačka
Uvidíme, jak bude toto strmé řízení fungovat třeba na dálnici.
Avatar - Jaros71
7. 10. 2013 11:28
Design..
KIA těží z pěkného designu karoserie..a to je tak vše..
Zbytek je takový průměr.
Peugeot stvořil Golf ve francouzském duchu.To může být výhoda.
Za mne je jasný vítěz francouz! :yes: :yes:
Pochopitelně je nutné si novou 308 projet.
Ten malý volant vypadá o hodně lépe než kormidlo v Cee'du.
A interier 308 je esteticky taky o třídu výše. ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hittman
7. 10. 2013 12:04
Re: Design..
Jen mi tam chybí klasicky umístěný budíky, to řešení se mne osobně moc nelíbí.
Avatar - nalimer
7. 10. 2013 12:08
Re: Design..
vec zvyku. ja som si pri head up displeji v 508 odvykol pozerat cez volant na rychlost. budiky nad volantom su kompromisom.
Avatar - dal
7. 10. 2013 12:59
Re: Design..
Zatím by jsem nechal na hlavě, Ceed jezdí skvěle a Peugeot zatím nepřesvědčuje svoji kvalitou.
Peugetu za odvážná řešení fandím ale bude to mít mimo Francii hodně těžké.
7. 10. 2013 16:27
Re: Design..
Kiu bych nebral ani kdyby mi za ni platili, pořád na mě auto působí levně, prostě lowend za vysokou cenu, který se ti rozsype po 3 letech....fuj nikdy nebrat ;-) ;-) ;-)
Avatar - Atomas
7. 10. 2013 12:59
Čekal bych více
Myslel jsem, že jsou u Peugeotu ambicioznější - že míří na Golfa. Nicméně je Ceed více než dobrým soupeřem, který byl v loňských testech adorován pro příkladnou kvalitu, jízdní vlastnosti a užitnou hodnotu ve srovnání s konkurencí. Nicméně bude možní zajímavé si přečíst v "nezaujatém" Autotipu porovnání s neněmeckým autem. Mé osobní pocity ze setkání s Peugeotem jsou spíše zklamáním. Dle výše uvedeného SK ceníku je použitelná výbava minimálně Active s motorem 1.6THP, kde se již pohybujeme ve 400 tis. cenách. Na přístrojovou desku si člověk musí zvykat, malý volant je nutností, lze si zvyknout. Nepotěší jednoduchá zadní náprava (Ceed má multilink), méně místa na zadních sedačkách, nebo v základních výbavách víčko nádrže na klíč (bez centrál. zámku - má to vůbec nějaký Ceed v základu?). Je na každém, jaký vůz si vybere, ale u tohoto auta bude hodně záležet na ceně. PS: kdy jste naposledy potkali na silnici novou 208?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
7. 10. 2013 19:44
Re: Čekal bych více
No, popravdě včera :-)).
Avatar - Atomas
7. 10. 2013 23:15
Re: Čekal bych více
;-) Ty máš štěstí, tak hupky honem vsadit SAZKU - s takovým štěstím musíš vyhrát >:-[]
7. 10. 2013 13:31
....francouze jen v gastronomii
Hlavně je dobré strovnat kvalitu zpracování, spolehlivost - což je v posledních deseti letech u Peugeotu veliký problém. Design a ostatní ať posoudí každý ze svého pohledu. Pro mne je výtězem Cee´d pro jeho bezporuchovost a výborné jízdní vlastnosti.
Rozbalit vlákno
19
7. 10. 2013 14:48
Re: ....francouze jen v gastronomii
Peugeot by se mohl ve spolehlivosti a kvalitě zpracování třeba od jiné francouzské značky Renaultu ještě hodně učit, ale tak špatnějako ceed nebo i30 na tom snad nebude. Vždyť to jsou nejméněspolehlivá auta ve třídě a ani mediální masírka na tom nic nezmění
7. 10. 2013 14:55
Re: ....francouze jen v gastronomii
Tak to snad ne, od Renaultu nebo Dacie ? A ohledně spolehlivosti Kia je třeba nedělat předsudky a nečít sponzorované časopisy, ale zeptat se majitelů. Nebo navštívit jednotlivé servisy a zeptat se mechaniků.
7. 10. 2013 14:59
Re: ....francouze jen v gastronomii
Máš pravdu. Zkus zapomenout na předsudky a podívat se nafakta. :-)
7. 10. 2013 15:07
Re: ....francouze jen v gastronomii
8-s
Avatar - Katikakus
7. 10. 2013 15:25
Re: ....francouze jen v gastronomii
Tak pojd, hod sem nejaka.
7. 10. 2013 15:34
Re: ....francouze jen v gastronomii
Ty stejně statistikám nevěříš a nějaké tabulky založené na statisících dat jako jsou DEKRA nebo ADAC stejně zpohybníš. Jen pak nevím na základě čeho chceš spolehlivost hodnotit. :-)
Avatar - Katikakus
7. 10. 2013 16:28
Re: ....francouze jen v gastronomii
Mas pravdu, statistkam vypalenych zarovek, prekousanych kabelu, zabouchlych klicku a vybitych baterek neverim. Ty totiz se spolehlivosti nemaji nic spolecneho.

Jedina statistika ktera ma alepson nejakou vypovidaci hodnotu je www.reliabilityindex.com
7. 10. 2013 16:34
Re: ....francouze jen v gastronomii
To jsi mě pobavil. jen je to spíš o cenách servisu a zárukách v Británii. A samozřejmě jde také o to, aby auto bylo co nejjednodušší a nejlépe technicky na úrovni minimálně o 10 let pozadu oproti konkurenci. :-)
Avatar - Katikakus
7. 10. 2013 17:03
Re: ....francouze jen v gastronomii
Ted jsi me pobavil na oplatku ty. Ten reliability index jeste nastuduj. Ano do vysledku se promitaji i naklady, ale neni to pouze o tom. Honda, Mazda, Toyota, Suzuki jsou podle tebe 10 let za konkurenci? To mi staci.
7. 10. 2013 15:06
Re: ....francouze jen v gastronomii
A co je u tebe měřítko spolehlivosti?

Pravděpodobnost, že tě u silnice nechá stát právě Peugeot je mnohonásobně vyšší, než u korejce. Platilo to u 307, 308 a u nové generace teprve uvidíme.

Já mám třetí rejži (upozorňuji novou z autosalonu) v řadě a "NIKDY" mě nenechala někde stát... to, že někde něco neustále vrže a lupe je věc druhá... :-!
7. 10. 2013 15:28
Re: ....francouze jen v gastronomii
Podobnost, že zůstaneš stát u krajnice je u Ceedu, i30 a P308 opravdu podobná. Tady máš poslední místa ve spolehlivosti ve třídě:
27 Peugeot 308
28 KIA Ceed
29 Hyundai i30
30 VW Eos
Avatar - dal
7. 10. 2013 15:43
Re: ....francouze jen v gastronomii
Nebo taky [odkaz]

[odkaz]

To co uvádíš nesouvisí se stáním u krajnice a už vůbec ne se spolehlivostí.
7. 10. 2013 15:51
Re: ....francouze jen v gastronomii
Nědělej ze sebe malé děcko. Statistika ADACU je statistika výjezdů k nepojízdnému autu. To podle tebe nesouvisí se stáním u krajnice a se spolehlivostí?
To co jsi poslal ty naopak nijak se spolehlivostí nesouvisí. podívej se na metodiku. Korejci dostali nejvíc bodů za záruku, která v té době byla v Německu opravdu bezkonkurenční. Pak tam jsou ještě nějaké anktety časopisu pro pár lidí a dopisy do redakce. pak tam ještě nějakou roli hrály satistika žárovek TUV. Docela jsi mě pobavil. Příště si nech tyto srandy pro korejské zákazníky. Koneckonců ten odkaz byl na jejich stránkách. :-)
Avatar - dal
7. 10. 2013 16:00
Re: ....francouze jen v gastronomii
Aby jsi to neměl z jejich stránek */auto-bild-nejkvalitnejsi-znackou-je-hy… />Jinak kdyby jsi šel do hloubky, tak by jsi zjistil, že se jednalo zejména o vybité baterie kvůli start stopu.
Jestli neumíš překousnout vlastnictví šrotu Renault, tak to tady neventiluj.
7. 10. 2013 16:25
Re: ....francouze jen v gastronomii
Mně stačí objektivní data a nemusím se utěšovat anketou nějakého časáku. DEKRU nebo ADAC neplatí inzerenti a statistika vychází ze statisíců dat. A třeba Hyundai a Kiu dával ADAC jako odstrašující příklad toho, že velké šetření a snižování nákladů vede jen k nízké spolehlivosti. pak si ještě porovnej třeba tu tvou i30 a Mégana dle technických DEKRA. Tam dle jednotlivých kategoriích poznáš, kde i30 na Mégana ztrácí. A není to jen elektroinstalace. Mégane je robustně postavené auto, které se po pár desítkách tisíc km nerozpadá. na rozdíl od jiných. To jsou fakta a nějaké ankety časopisů. :-)
7. 10. 2013 15:22
Re: ....francouze jen v gastronomii
Ked to minule bola statistika poruchovosti, tak Ceed skoncil v poslednej stvrtine tabulky s FRA a ITA autami.
7. 10. 2013 15:30
Re: ....francouze jen v gastronomii
Nepiš tady pořád FRA auta. Ve Francii je Renault a PSA. A Renault ve statistikách spolehlivosti v poslední čtvrtině tabulky nehledej. je to stejné jako v německu. Taky nemůžeš napsat, že všechny německé značky jsou stejné jen proto, že jsou německé.
8. 10. 2013 14:07
Re: ....francouze jen v gastronomii
Ale hledej.....
[odkaz]
Avatar - dal
7. 10. 2013 15:45
Re: ....francouze jen v gastronomii
V testu na 100tis. byl mezi nejlepšími, tak si vyber.
7. 10. 2013 13:53
Ceed?
Pro ambice 308 je celkem ranou, ze ho srovnavaji se Ceedem. Mel jsem moznost videt obe auta zvenku a zevnitř.....a nedokazu pochopit, jak nemůže byt nekomu ze Ceedu spatne. Ta levnost je citim v kazdem centimetru, na kazdem knofliku. Ceed mohou designem exterieru cinkat kolik chteji, ale nalepku lowcostu tomu ještě definitivne nesundali. Na druhou stranu interier 308 utoci na premii a jakekoliv srovnani s korejskou produkci je spatny vtip.

Takze si to pojdme probrat podrobne:
Exterier - kazdeho vkus
Interier - bez debat 308
Motory - zatím remíza, od pristiho roku 308
Jizdni vlastnosti - to nevim, první testy však 308 velmi vyzdvihuji bez ohledu na multilink
Cena - zustava zatím otevrene
Rozbalit vlákno
43
Avatar - KANKUNEN
7. 10. 2013 14:13
Re: Ceed?
Z cedníku se dělá špatně jen těm, co si myslí, že 308 útočí třeba na MB A.
Avatar - Atomas
7. 10. 2013 14:37
Re: Ceed?
Co tě na interiéru Ceeda tak uráží? Kvalitně zpracovaná přístrojová deska? Precizní slícování? Poctivé obložení všech dveří z měkčeného plastu? kvalitní sedačky? Bezchybně ergonomicky ovládaná duální klimatizace s ionizérem? Podsvícení budíků se samostmívací funkcí? Autorádio s integrovanou vnitřní pamětí?Na lowcost výborně hrající repro? Hlasové ovládání? Bluetooth hadsfree? Standardní USB? Multifunkční volant? Zrcátka s osvětlením v každém stínítku?
Já osobně jsem se v nové 308 cítil dobře až v nejvyšší výbavě. Ale za tu cenu?
7. 10. 2013 15:30
Re: Ceed?
Nemluvim o features, ale o tom jak to vypada a pusobi. No pokud se ti libi interier Ceedu, tak radeji nechci videt tvuj satnik. ;-)
Avatar - Atomas
7. 10. 2013 16:09
Re: Ceed?
Co konkrétně vypadá a působí lacině? Buď konkrétní, nechtěj mě přesvědčit, že tu jenom tak blekotáš...A ještě napiš, s čím např. srovnáváš?
7. 10. 2013 17:23
Re: Ceed?
Srovnavam s dobrym průměrem tridy - Golfem. 308 je o dle mého nazoru o něco malo vys. Ceed a i 30 o dost niz.

Slicvani muze byt dobre, materiály, barvy, tvar desky, tvar pristroju, podsviceni, celkovy dojem...je jak u HiFi v Prazske trznici.
Avatar - Atomas
7. 10. 2013 18:56
Re: Ceed?
Jo tak tomu už rozumím. Nicméně uspořádání přístrojové desky je právě u golfu dosti podobné ceedu. Jenže u Ceedu je poněkud emotivnější, u Golfa je konzervativní ( pro někoho nudný a chladný). Mě třeba dostává u Golfa čudlík na otevírání kaslíku spolujezdce. Je to takové retro ala golf II. Obávám se, že naživo budeš z 308 trošku zklamaný. Na fotkách vypadají displeje efektně, ale představa, že budu muset něco přes ně ovládat je děsivá - nutí tě to se na ně dívat. A bez čudlíků vypadá přístrojovka chudě a poněkud sterilně. A cítil jsem se v něm trošku stísněně.
7. 10. 2013 16:34
Re: Ceed?
voe a co třeba smrad z plastů, po každodenním dýchaní karcinogenů chcípneš na raka, díky nechci, kia a hnujdaj jsou nejroruchovější, nejhnusnější auta ve své třídě a jestě za ně chtějí balík, auto od korejců by si koupil jen blázen...
Avatar - grifith
7. 10. 2013 16:41
Re: Ceed?
A názory některých zdejších bláznů jsou více než úsměvné 8-s :no:
7. 10. 2013 16:50
Re: Ceed?
ty grifith a seděl jsi někdy v nějaké koreji? tvé zkušenosti, nedělaj jenom přečtené články a diskuze na netu víš ;-) já mám jako mechanik léta praxe s auty a vím jak se věci maj, ještě teďka mám v paměti, jak auto.cz dělalo dlouhodobý test i30 a ta hnila po roce a půl...a nedoporučuju jezdit v něm bez plynové masky >:D >:D >:D
Avatar - grifith
7. 10. 2013 17:32
Re: Ceed?
ty Comprs, nejenom seděl, ale i jel. Pokud ty jsi mechanik a prohlašuješ takové věci, pak s pánem bohem, to asi moc práce nemáš. Pokud jsi těhotnej a extrémně háklivej na pachy, asi můžeš mít s tebou popsaným problém. Osobně jsem s tím problém neměl a ano, po roce a půl se objevila na konstrukci zadních dvěřích koroze. To byl neoddiskutovatelný fakt. Ono u něktrých věhlasnějších značek a modelů v té době měly vyměněné třeba převodovky apod. A teď, co je horší ...
Tvé antipatie ke korejským značkám jsou jasné, brát ti názor nehodlám, jen nevař z vody a osobní nosní pocity ti vyřeší třeba na ORL ;-)

Btw. Na to, jak máš v živé paměti, že dlouhodobý test byl prováděn webem auto.cz, je tvá pamět již nejspíš mrtvá.
7. 10. 2013 17:53
Re: Ceed?
já nevařím z vody, to že korejci vyrábějí šroty, je prostě FAKT!!! a hrajou si na mainstream svými cenami, to je další fakt, H/K je na úrovni Dacie a Lady, tak bych prosil i ceny na úrovni těhle značek, nevím, ale my tady ve střední evropě jsme zvyklí na jiné standarty, než v Rusku a dál na východ, nevím proč bych si měl kupovat předražený šrot ve, kterém je smrad jak v opičárně a ještě se bál o své zdraví, díky nechci, raději si koupím za své peníze, kvalitu a pořádnou užitnou hodnotu a né abych po dvou letech dál svého miláčka do šrotu, peněz na rozhazování není ;-)
Avatar - grifith
7. 10. 2013 17:57
Re: Ceed?
Ty nejsi žádný mechanik, jen zaritý odpůrce korejských vozů. Na tvé výmysly je příliš škoda reagovat... jen by ses nad tím, že nemáš prachy na rozhazvání měl zamyslet, bo jestli tvé schopnosti jsou takové jako znalosti, které tu předvádíš, ani se tomu nedivím ;-) >:D
7. 10. 2013 18:01
Re: Ceed?
Trochu hulvatsky příspěvek, ale pravdivy. Korej dela jeden lowcost za druhym. Ze tomu dal jeden Nemec progresivni design a ta auta se prodavaji pouze dokazuje povrchnost naší doby.
Avatar - grifith
7. 10. 2013 18:12
Re: Ceed?
Hoši,vy jste naprostí automobiloví odborníci. A zákazníci jsou jen hloupí blázni, kteří ničemu nerozumí ;-)
Avatar - Atomas
7. 10. 2013 19:01
Re: Ceed?
Zrovna jsem si pročetl svět motorů se srovnávacím testem I30 vs Octavia combi. Pro tebe to asi bude smutné čtení - zjistit, že jsou si dle redaktorů auta rovna... Kam se poděl korejský pach? Nebo byl i v Octavii? A co zpracování? Proč má Octavia jedno těsnění na dveřích a Hyundai dvě? Proč je Octavia díky rázům od zadní nápravy a nepohodlným zadním sedadlům méně komfortní? Proč je Octavia ve srovnatelné výbavě dražší o 40 tisíc?
Avatar - grifith
7. 10. 2013 19:05
Re: Ceed?
Myslím, že se zvěřejnění tohoto testu dočkáme i zde. Zítra nebo ve středu je tady a opravdu zajímavé čtení a hlavně plodná diskuze ;-)
7. 10. 2013 20:11
Re: Ceed?
Proč by mělo být smutné? Já se jen bavím tím, jak někteří redaktoři, dělají z H/K něco co není. Za prvé, jde o srovnání aut, různých tříd, to že Octa stojí skoro jako nižší střední, je pro ni výborná reklama, za druhé je lepší mít jedno kvalitní těsnění, než dvě na *, a za třetí prostě Hujdu nebrat, je to křáp >:D >:D >:D Každý, kdo autům rozumí si udělá obrázek sám. To, že se pak najdou blbci, kteří si na základě, těhle pohádek Hujdu koupí je jejich boj >:D ale jak, už jsem napsal autama se zabývám, hodně cestuju a koukám co na českých silnicích jezdí, tak jsem mile překvapen, že Hujdy to skoro vůbec nejsou a nové Octávky vyrašily, jak houby teďka na podzim a to se počítá. Nová Octávka je jedno z nejlepších evr. aut vůbec, tohle auto se Škodovce výjimečně povedlo :yes: :yes: :yes:
Avatar - grifith
7. 10. 2013 20:17
Re: Ceed?
Hele, ty se zabýváš autama? A to jako odborník máš taky problém s rozdělením vozidel do tříd? Smutné, pravda, "odborníků" ve svých funkcích se najde opravdu hodně a ty jsi jen další důkaz. 8-s :no:
7. 10. 2013 20:28
Re: Ceed?
grifithe nebreč a raději si jdi domluvit zkušební jízdu do vw ať už konečně zjistíš co to jsou pořádné auta >:D >:D >:D
Avatar - grifith
7. 10. 2013 20:54
Re: Ceed?
Nebrečím odborníku, jen se bavím a směji na tvým profesionálním přístupem a názory >:D
Avatar - Atomas
7. 10. 2013 20:56
Re: Ceed?
Jediné, v čem je Škoda dobrá, je marketing. Vždy mě pobaví někdo, kdo tvrdí, že Octa je střední třída. Ale když to říká na diskuzi i nějaký odborník, který se zabývá auty, tak to musí být pravda >:D
7. 10. 2013 16:46
Re: Ceed?
Vy tam v chacharově řešíte smrad a karcinogeny? >:-[]
Avatar - kari.laz
8. 10. 2013 10:31
Re: Ceed?
Tebe by si mohla PR kia vzít za vzor. Mluvíš jak reklama na nově. >:D
7. 10. 2013 14:42
Re: Ceed?
ty bláho já Peugeot prodával a dodnes se za to stydím, co jsem to dělal. Zkrátka frantíci to celé podělali a těžko budou dohánět svět, tak jak se staví v politice tak je to i v automobilovém průmyslu s jejich " co nám kdo chce poroučet, my jsme ti nejlepší" a pak jim po Paříži jako taxi jezdí Hyunadi a Octavie. Jejich auta jsou nadmíru poruchová, viz stažení motorů THP a nepřiznání problémů apodobně. A Kia je bohužel i když si nechceme přiznat na vzestupu a že šetří, to dnes dělá každy, podívejte se na novou Octavii a podobně.
7. 10. 2013 14:52
Re: Ceed?
Proč mluvíš o francouzech, když hodnotíš PSA? Ve Francii je i Renault, který by mohl být pro ostatní příkladem, jaksevypořádat s problémy a dostat se na absolutní špičku ve spolehlivosti.
7. 10. 2013 15:42
Re: Ceed?
tak nějak si snažím vybavit, jak že se to VW stavěl k problémům s TSI. Nebo jak se stavělo Mini k oněm problémům se týmž THP...
7. 10. 2013 16:38
Re: Ceed?
tak frantíci šli v posledních pěti letech nahoru a jestli jsi si toho nevšiml, tak jsi buď slepý, nebo blb, Citroeny, i Peugeoty jsou jak kvalitou, tak designem na špici meinstreemu což se o korei říct nedá!!!!
7. 10. 2013 16:43
Re: Ceed?
Na špici určitě nejsou,ale špatní taky ne.Jezdím služebně už druhou generaci C4 a nemůžu říct nic špatného.Měl sem i Golga a Mazdu 3 .Bez debaty byla nejlepší Mazda jak jízdně,tak co se týká poruch.
7. 10. 2013 16:44
Re: Ceed?
Potřeboval bys ozdravný pobyt na čerstvém vzduchu... chachare :-)
Avatar - dal
7. 10. 2013 15:33
Re: Ceed?
Trchu jsem ti to poopravil
308?
Pro ambice 308 je celkem ranou, ze ho srovnavaji se Ceedem. Mel jsem moznost videt obe auta zvenku a zevnitř.....a nedokazu pochopit, jak může byt nekomu ze Ceedu spatne. Ta poctivost je citit v kazdem centimetru, na kazdem knofliku. Ceed i designem exterieru nalepku lowcostu definitivne sundali. Na druhou stranu interier 308 je mimo a jakekoliv srovnani s korejskou produkci je spatny vtip.

Takze si to pojdme probrat podrobne:
Exterier - bez debat Ceed, nemasný neslaný
Interier - bez debat Ceed, dotyková obrazovka na všechno
Motory - bez debat Ceed, VTI i THP zadělání si na problém
Jizdni vlastnosti - to nevim, testy Ceedu velmi vyzdvihuji
Cena - bude 100% nad Ceedem
7. 10. 2013 15:44
Re: Ceed?
Tak hlavně, že ses ubezpečil, že sis vybral nejlíp.... >:D
Avatar - dal
7. 10. 2013 15:52
Re: Ceed?
Já jsem jenom přepsal příspěvek Mixa, to však neznamená, že se s ním ztotožňuji na 100%. Počkám si na vlastní zkušenost s 308 a na reakce uživatelů po pár desítkách tisíc km. Jinak já se nepotřebuji v něčem ubezpečovat mám i30 a ta mi slouží více než dobře. Sice jsou na trhu bezpochyby lepší auta ale já jsem dle vynaložených peněz spokojen.
7. 10. 2013 16:17
Re: Ceed?
Mě se kia na rozdíl od hyundaje z venku líbí. Ale tím to končí. Zaklínadla typu multilink jsou nesmyslná. Motory VTi nemají se spolehlivostí problém a vzhledem k tomu, že jejich výkony nejsou vyšroubovány na jejich hranice, spolehlivosti bych se nebál. Co se THP týče, předpokládám že PSA spolu s BMW problém vyřešili (podobně jakou u TSI) a teď nás čekají 3válcové verze (stejně jako u TSI).
Avatar - Atomas
7. 10. 2013 19:04
Re: Ceed?
Projeď se Ceedem, pak přesedni do Octavie a potom zkus použít zaklínadlo: multilink ( klidně opakuj 100x). Zaklínadlo ti v Octavii nepomůže, Mutlilink v Ceedu ano...Pokud nepoznáš rozdíl, je jedno co řídíš...
8. 10. 2013 09:34
Re: Ceed?
Jezdil jsem ceedem a pak jsem jezdil fokusem. Není multilink jako multilink, někomu to zaklínadlo nepomůže. Jel jsem Golfem s torzkou a ceedovský multilink nedává autu nic navíc. Pravda, na špatném povrchu je méně hlučné a u té torzky je to hůř utlumené. 308 jsem ještě nezkusil, ale většina recenzí se shoduje, že je to mimořádně dobře naladěná torzka - z toho usuzuji, že lépe než golf, takže může s ceedem v klidu soupeřit.
Avatar - Atomas
8. 10. 2013 10:31
Re: Ceed?
Vtipné - větou "Pravda, na špatném povrchu je méně hlučné a u té torzky je to hůř utlumené" jsi krásně popřel větu předchozí - "Jel jsem Golfem s torzkou a ceedovský multilink nedává autu nic navíc" - tobě nepřijde lepší tlumení nerovností a nižší hlučnost jako přidaná hodnota? >:D Nicméně máš pravdu s Peugeotem - jeho torzka bude patrně lepší než u Golfa ;-)
8. 10. 2013 11:28
Re: Ceed?
Dobře tedy, přidáme přídavné jméno hlukově utlumené. Rozdíl je jen v tom hluku, což je hodně málo. Řešení složitější nápravy ssebou samozřejmě přináší riziko "kazivosti" mechanických prvků. Nedělám si iluze z nějaké mechanické dokonalosti ceedu. Hluk se dá utlumit a ještě zbyde i prostor na kufr ;-) .
Ano, Peugeot torzku opravdu naladit umí lépe než VW.
7. 10. 2013 17:19
Re: Ceed?
Tohle bylo celkem trapne, ale dobra. Preji ti mnoho stastnych kilometru v presouvaku 1.4 s obrovskou porci 100 koni (nebo poniku?). Hlavne, ze co mas doma, je to nej.
Avatar - Katikakus
7. 10. 2013 16:24
Re: Ceed?
Kdyz chces pomolouvat, musis to udelat alespon trosku intelegentne. Tuhle lez prokoukne i 10lety decko. Interier, jeho zpracovani i pouzite materialy chvali kazda recenze. Navic sem chodi dost lidi, kteri narozdil od tebe v tom Ceedovi sedeli a vedi, ze tady nepokryte lzes.

Ale gratuluji - povedlo se ti tady ze sebe udelat naprosteho hlupaka. :yes: >:-[]
7. 10. 2013 17:24
Re: Ceed?
Recenze pochvali i Tata Nano, pokud by zadávalo tolik inzerce. Kdo v tom za denního svetla a bez ruzovych bryli sedel, ten vi.
Avatar - Katikakus
7. 10. 2013 19:10
Re: Ceed?
Prave ze vi, ze jenom hloupe lzes. 8-s :no:
Avatar - 3_diamanty
7. 10. 2013 15:43
tento testik som si precital
osobne z casopisu v tescu pocas nakupovania kedze uz casaky nekupujem ako kedysi ked nebol internet ;-) a rozhodne ceed nesklamal... ceed je priestrannejsi vzadu a rozhodne drzi krok s P308 a pezot vyhral tusim len o chlp ( par bodikov ) .....

som rad ze ceed uz porovnavaju s najlepsimi , je to tiez ista vizitka kam kia postupila :yes:

no ale aby som nezabudol, samozrejme chvalim aj pezot, podla mna novy a jasny kral triedy, parada pezot

:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Lukixe
7. 10. 2013 18:45
Re: tento testik som si precital
Postúpila to áno,ale vždy je otázka ako kto postúpil a za akú cenu,neviem ktorý politik mal zásluhu na príchode kie na Sk,ale osobne by som ho vytrieskal knihou po hlave...Maďari aspoň neboli sprostý a robia pre nemcov autá,my robíme pre kiu a kórejcov čo mi doslovne zdvíha žalúdok.Inak P308 sa bude robiť u nás,aj u nás,alebo len u nás?
Avatar - pumpkin
7. 10. 2013 23:23
Re: tento testik som si precital
1. Príď sa niekedy pozrieť na západ Slovenska, v Devínskej Novej Vsi už viac ako 20 rokov vyrábajú autá VW Group.

2. sprostý, v množnom čísle sa píše s mäkkým i .

3. P308 sa u nás nebude robiť. Pre Európu sa nová generácia vyrába vo francúzskom Sochaux, ak by chceli zvýšiť kapacity, majú na to závod v ruskej Kaluge.
Avatar - Atomas
7. 10. 2013 19:12
Re: tento testik som si precital
Osobně se domnívám, že pokud dopadl test tak, jak píšeš, tak to je pro Peugeot průšvih. Velmi dlouho čekali na nástupce bestselleru ve svém portfoliu nižší střední a vyšel jim pouze auťák srovnatelný s Ceedem, který je již přes rok na trhu? To je bída, kamaráde, bída a bída. A pokud je recenze uveřejněná na IDnesu trochu pravdivá, je to zlé...(dotykové obrazovky se špatnou odezvou, motor 1.6THP 156k jsou líné, jako by měly o 20 koní méně, málo prostoru na zadních sedačkách, jednoduchá zadní náprava...) Moje první auto bylo kdysi P306, Peugeot je pro mne srdcovka - ale už jsem něměl nikdy odvahu se k peugeotu vrátit a bohužel P 308 to nezmění...
8. 10. 2013 09:44
Re: tento testik som si precital
Motory THP jsou v poho, ale převodovka je odstupňovaná "špatně"... Tedy na spotřebu, bohužel. Třeba to nějak změní, až tam přijde nový tříválec, ale pochybuji. Ten šestistupňovej manuál mi přijde, jako by byl navrženej k jinému motoru. P308 jsem zatím nezkusil, ale přesně tak líně mi přišlo toto spojení v nové C4P. Ta je tedy více rodinným autem, přesto její chování s 110k naftou s šestistupňovým manuálem bylo o dost příjemnější.
Jinak si myslím, že pokud nová 308 bude mít prodejní čísla mimo Francii srovnatelná s i30/ceed, tak to bude určitě důvod ke spokojenosti.
Avatar - Atomas
8. 10. 2013 11:14
Re: tento testik som si precital
:-) :yes:
Avatar - Guttalax
7. 10. 2013 19:04
talošceeedník
V Itálií stojí ceed 1.4 Base což je základ 16 500 Eur.Tady je to 420 tis. což je plná palba . Nevím ,kdo to za ty prachy tam kupuje. :-|
Rozbalit vlákno
8
7. 10. 2013 19:31
Re: talošceeedník
Zase to ber tak, že základní Mégane s 1.6 atmo tam je od 19 300,- Euro. Nebo podobně stařičké Bravo je v základu od 19 600,-. Kia a Hyundai musí jít s cenou o dost níž než konkurence, jinak by tam nic neprodali. Oni toho moc neprodají ani tak. To jen v Československu si mohou dovolit ceny na úrovni konkurence a docela se jim u nás daří. Asi nám bezpohlavní značky bez jakýchkoliv emocí vyhovují. Korejci k autům nemají žádný vztah a je to na jejich autech vidět. Jim je jedno, jestli dělají auta nebo něco jiného. Hlavně, když se na tom dá vydělat. Je takový nejvíc profláklý automobilový popík. Bylo to vidět i na poslední korejské F1. Jako doprovodný program tam byla jen jedna korejská okruhová série, protože jich tam víc nemají. Přitom jen samotný Renault má 4 okruhové série.
Avatar - grifith
7. 10. 2013 20:00
Re: talošceeedník
Vzhledem k faktu, že jde o zemi s jednou takovou průměrnou měsíční mzdou jako v ČR, to není až takové zlo ;-)
8. 10. 2013 09:46
Re: talošceeedník
taky jde o zemi se snad nejvyšší spotřební daní na paliva v Evropě.
Avatar - grifith
8. 10. 2013 10:17
Re: talošceeedník
Samozřejmě, o milionech faktorů si zde můžeme psát do večera... ;-)
8. 10. 2013 11:32
Re: talošceeedník
jezděj tam stejný střepy jako ČR, akorát mají většinou pod 4 metry, protože nesdílí ČR módu převážení hektolitrů vzduchu. Pro auta nad 4m se tam nedělají parkovací místa ;-)
Avatar - grifith
8. 10. 2013 13:43
Re: talošceeedník
To ovšem nic neměn na faktu, že základní cena modelu Ceed je poplatná místním poměrům. S daní nebo velikosti parkovacích míst nemá tento fakt nic společného...
8. 10. 2013 15:59
Re: talošceeedník
S daněmi to má hodně společného...
Avatar - grifith
8. 10. 2013 17:48
Re: talošceeedník
jasně, se spotřební daní zcela nepochybně ;-) >:D
7. 10. 2013 20:09
Pesimiste jsou nejhorší
Peugeot se zvedá :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
7. 10. 2013 21:04
Treba si konečne prečítať niečo aj od ...
... chlapíkov od fachu.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KubikCv
7. 10. 2013 21:53
Vítěz srovnání
Myslím,že vítěz tohoto srovnání je jasný !!!

Škoda Rapid Spaceback :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
7. 10. 2013 22:52
Re: Vítěz srovnání
haha, nie.
8. 10. 2013 14:06
Vítěz srovnání
Hele POGO26 a co TUW report. >:D >:D >:D

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2013 08:31
od krala ma daleko
sklamali ma velmi dve veci. A to svetla vyska necelych 11cm (a to som sa smial pasatu, ci pezotu 407 za ich malu svetlu vysku 12cm) a vysoka hmotnost (paradoxne vsade pisu, ako je o 140kg lahsi) 1370kg! Takato hmotnost je dnes uz iba standartom, nove auta C segmentu maju pod 1300kg, napr golf ma tusim ak si dobre pamatam 1220kg v benzine a vyssiej vybave. Mazda 6 ma 1250kg, co je o triedu vyssie auto!
Aj ten stary ceed ma podobne kilogramy ako tento pezot.
Rozbalit vlákno
1
9. 10. 2013 10:28
Re: od krala ma daleko
Kdyby byl lehci, tak zase nekteri budou tvrdit, ze ho nekde osidili ;-)
Jinak provozni hmotnost je od 1280 do necelych 1400 podle motoru, vcetne ridice predpokladam.
18. 10. 2013 15:04
Peugeot vs Ceed
K novému Peugeotu len toľko, že je to fakt pekné autíčko nižšej strednej triedy designovo veľmi podarené. K spoľahlivosti sa nevyjadrujem každý ma to svoj osobný názor. Som veľmi rád že tieto dve autá postavili proti sebe a súboj bude veľmi vyrovnaný myslím.
Kia Ceed je takisto veľmi pekne spracované, designvo exterier aj interier.
Pokiaľ nie je v základnej výbave ták je to fákt kus krásneho auta. Tie keci vyššie že sa Ceed rozpadne po 3 rokoch by som vedel pekne vyvrátiť pretože je to blud ... ! ! !
Držím obom autám palce nech sa doťahujú a predbehujú konkurenciu pretože ked si je z čoho vyberať ták je to najlepšie :-) :yes:
Bravo Cee´d , 308 :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0