Předek parádní, nádherný. Po 508 a 208 další dílo nového designového směru a řekl bych, že se vydali správnou cestou. Jediné, co nemůžu u francouzských aut stále snést jsou ty zadky - opět světla hodně nahoře a RZ až dole, címž vzniká velký prostor mezi světly a značkou. Má to tak Laguna, má to tak 508 Sedan a teď i 4008. To jsou na to tak úchylní? :-)
Jenomze to neni "PEUEOT" (viz info v zahlavi: "Zde jsou oficiální fotografie a podrobnosti o ženevské novince, Peueotu 4008"), ale Mitsubishi oplacany par plechy podle francouzskych predstav. Jakozto uzivatel hodne pribuzneho vozu (viz "moje auto"), byt s hodnotnejsim motorem (125kW, 380Nm), vidim nekolik zhorseni oproti japonskemu vzoru predchozi generace. Predevsim bixenony, ktere u Mitsu sviti o poznani hure, nez originalni pevne potkavaci xenony o vetsim prumeru reflektoru, rezerva zabira misto v kufru (Mitsu ji ma pod podlahou kufru). Dale utrpela kvalita presunutim vyroby z Japonska do Evropy (zkusenosti s Outlanderem tomu odpovidaji). Doufam, ze kluci japonsky uz vyresili problemy, na ktere odkazuji ve svem popisu.
Na první pohled moc pěkné. Už tradičně plusové body za interiér a určitou francouzskou eleganci. Z některých úhlů to ale taková sláva není.
Pochybnosti mám nad pokusem o avantgardní C sloupek. Klasika by tomu prospělá více.
Moja reč , mali si na tom viac záležať a urobiť niečo atraktívnejšie aj keď nie zase také ako hyundai tj . A stlpik až na mars dlhý alebo svetlá čo vyzerajú ako biely sopeľ natiahnutý , to ja zase také nemusím ... ;-\
Jde to, ale... dře to. Pominu-li, kdo je dodavatelem základu, což je pro mne v případě echtovní francouzské značky, která tvořila dějiny motorismu, nepřijatelná skutečnost, a soustředím-li se na peugeoťácké parádičky, pak přídi lze jistě přitakat všema deseti (konečně), o řád menší rajc vyvolává záď, která je oproti jiskřivému předku až nečekaně vizuálně utlumená. No a ovšem rána do vazu je boční "C" okenko, to si asi budeš muset v garáži doladit černou tapetou.
V komplexu však oceňme celkový dojem, a ten je (včetně úsporných snímků z kabiny) samozřejmě pozitivní, žádný kol(e)osální výbuch. Ostatně, je to Peugeot, ne?
Tak mě osobně dodavatel základu dost vyhovuje... Je to sice na jednu stranu opravdu smutné - Peugeot má obrovskou tradici, ale bohužel v tomto směru moc zkušeností nemá a pověst (co se týká spolehlivosti) si napravuje na můj vkus už moc dlouho. Z tohoto pohledu pro mě dobrá kombinace - Japonská spolehlivost a zkušenost v kombinaci s mnohem lepším designem než u ASX.
Dodavatel zakladu je vec, kterou je treba prekousnout.
Holt Peugeot nepatri k firmam "vyvojarum" ale spise jen k producentum a musi tedy spise nakupovat, nez vrazet prachy do vyvoje technologii, ktere uz vyvinuli a cizeluji jini.
Co se tyka designu, tak tam je hodne tezke podobne auto udelat tak, aby nevypadalo jako korejec (coz se se soucasnym smerovanim designu Peugeotu neslucuje) a zaroven nevypadalo jako Tiguan, ktery tak nejak vyhmatl optimalni tvar. Proto to ponekud prekombinovane posledni okenko. Nicmene temi blatniky Peugeot mozna prozradil vic, nez chtel :-)
Prid je na muj vkus poskladana z moc velkeho mnozstvi otvoru a kazdy je kryt jinou mrizkou ci vzorem. Ale rozvrzeni je OK a je to dobry zaklad pro cizelovani pomoci faceliftu (ktery tak muze by opravdu faceliftem a ne kompletnim prekopanim).
Interiery Peugeot zvlada docela obstojne (viz 308), takze celkove opravdu povedene auto.
Suhlas. spredu je to dravec, oproti ASX urcite ovela lepsie. Zozadu hrozna nuda. a prekvapuje ma, ze sa v peugeote nepoucili z ASXka, kde je to zozadu tiez biedne.
Predpokladam, ze teraz bude nasledovat citroen. Spredu ale asi 4008 v dravosti neprekona, no zozadu ma tento autak poslednu sancu nieco vylepsit.
Proč mám pocit, že na prvních fotkách to auto vypadalo mnohem líp, než na těch oficiálních???
Sice to stále nic nemění na tom, že se tohle auto Peugebishi povedlo, ale je to malé zklamání. Anebo se mi už jenom okoukal?
asi sa ti okoukal inak si to neviem vysvetlit ;-) , to auto je presne take iste ako na prvych fotkach ziadna zmena skutocne ziadna ;-)
inak ja prave naopak, ci msa viac na tento pezotik pozeram tym sa mi viac paci, je to dokonaly maly crossover alebo teda SUV alebo co to je, casy ASXka sa skoncili - myslim ze tento pezot bude v nasich koncinach uspesnejsi ako ASX, uvidime ;-)
Možná to dělá to začlenění do normálního prostředí. Opticky zmizel spodek přední masky, zanikly a vynikly některé detaily...
Jinak nic není dokonalé, ale povedl se, to musím uznat. V našich končinách by mohl být úspěšnější, přecijen Peugeot tu má lepší postavení a tentokrát už základ z jiného auta není tolik vidět jako v případě předělávky Outlanderu.
Je to designový úlet.Proti tomu Kia a spol mají v sobě kus krásy i praktičnosti.Ta maska je mastodontní.Je to těžké,Audi a BMW se dohnat jen tak nedají. :-!
No tak prave bmw a audi s ich poslednymi vytvormi v tejto oblasti (x1, q3) by som ako nejaky etalon krasy neuvadzal...a peugeot sa urcite ani nesnazi nieco dohanat prave proti nim.
Auto je to nadherne, na ktore mam zatial iba dve vyhrady. Prva, je skoda, ze nemohli ist vlastnou interierovou cestou, tou ktorou oni dobre vedia ist, ale uskromnit sa tym japonskym nevkusom a az prehnane nechutonu fadnostou a jednoduchostou. a za druhe dobry automat, ale tu nie som si celkom isty, lebo v clanku sa nejaky spomina, ale myslim tym ozaj dobry automat kombinovatelny so vsetkymi motorizaciami, ako by sa v dnesnej dobe patrilo...inak je to :yes: