Studie 5 by Peugeot je předobrazem nového sedanu 508, který bude mít světovou premiéru na podzimním autosalonu v Paříži. Prodávat se začne začátkem roku 2011 a variantu sedan později doplní kombi 508 SW a třetí karosářská verze.
Hmm, takže vyvíjeli pár let za těžký Love 3.0 Hdi. A teď to budou dávat do jenom do C5 ky ? Buď jsou popletení v PSA nebo jsou úplně popletení redaktoři.
Je to tak, francouzi jsou vytlačováni z vrchu směrem dolů.
Vlajkové lodě končí tam se šestiválec hodil nejvíce. Směr Renaultu je jasný, místo Vel Satise frčí Thalie a Fluence(převezme časem místo vlajkové lodi po Laguně).
No to je mi to nepochopitelné krátkodobé uvažování pouličního překupníka cikánského původu. Neprodávám, tudíž nemám skladem. To je ztráta vize, sebedůvěry a tahu na branku. Čisté zoufalství. Ten třílitrák musí být k dipozici na každým salůnu a když jde švorcák kolem pro C4 ku nebo 207mu, tak ho dobrej obchodník naloží a tu káru mu pučí na projetí. A když jde koupit 2.0 Hdi, tak ho sveze v třílitru aby viděl. Jenže Ti lakotní omezení zoufalci, kteří provozují salony P a C v Česku jsou překupníci, nikoliv obchodníci a člověk je rád, když na salónu v okresním velkoměstě mají předváděčku 407, C5 v základu. A pak se diví, že neprodávají. S tímhle myšlením budou pořád prodávat kcháry s puncem ,,neprémiovosti" i kdyby se ve vývoji roztrhali.
Co je to za logiku si koupit auto za milion na prodejnu k povožení zákazníků 207ky. To jako tady máš rohlík a přivoň si ke koláčku. Za rok toho třílitra prodáš známému a uletíš 300 tisíc.
To jako myslíš, že kvůli českých překupníků Pažout není prémiový.
Ona zákaznice co kupuje 207 čku vždycky sebou může mít tatínka co si půjde za týden objednat Superba v plné palbě.Správným převedením C5 v plné palbě a hrou na emoce ho můžeš jako prodejce dostat. Nebo: Úplně typický případ, že přijde zákazník objednat C 5 2.0 Hdi. Pokud na salónu nemáš 3.0 , tak mu ho ( ten třílitr) nikdy neprodáš. Nemůžeš zákazníka nadchnout, pochválit, prostě změnit jeho názor a posunout ho jinam a zvýšit svůj obrat o 400.000,-, které ten člověk může mít ve strožochu. A na závěr myslím, že přízemní vystupování prodejců a jejich omezenost skutečně omezuje úspěch značky v Čechách. (Čest výjímkám).
To jistě pravdu máš, realita je však taková, že to auto musíš zaplatit a pak doufat jestli se nenajde jedinec co chce neprémiové auto s prémiovým motorem, který kromě zvuku nebude mít žadnou výhodu.
na jednu stranu musíš pochopit i obchodníky (teda překupníky) - zakoupíš na prodejnu třílitr, když víš že prodáš 1-2 kusy ročně?
Problém je, že cenovky těchto motorizací už velice významně zasahují do cenových hladin prémiovek, které už tady taky zdaleka nejsou v social lease plan edition. A kolik lidí upřednostní C5 3.0HDI před třeba 320d? Značka je velice silný motivující faktor pro koupi.
Motor by to byl slušný třeba i pro 5008, nebo 4007/C-Crossera, samozřejmě bude vždy limitující cena. Vem si kolik třeba ojetin Espace jezdí na 3.0 naftě. Jenže to jsou z 99% z dovozu, tady se jich prodalo pár, prostě moc drahé...
tvůj názor je hodně, hmm, řekněme vyprofilovaný. Nevím, jestli reálně lovíš v těchto cenových hladinách (i když od 3.0HDI k 535d min. půl mega ještě schází), já teda ne, ale takovéto kategorické tvrzení bych si teda nedovolil.
Ačkoliv má C5, zejména v kombíku, mé sympatie, s 535d bych jí nesrovnával vůbec. Je to rozdíl třídy, povahy i image. Dovolím si však tvrdit, že kdyby došlo na lámání chleba, vzal bys tu 535d ;-) Dokonce i 530d
;-)
Zajímavější by bylo srovnat třeba 3.0HDI s 320d, kde však myslím, že 90% (minimálně) zákazníků by opět vzalo bawo, protože je něco jiného mít Citroena za mega, nebo bawo za mega. A tohle vůbec nesouvisí s vizáží vozu. ;-)
Protože i kdybych to bral čistě pragmaticky - vezmu 535d, obratem prodám, koupím C5 3.0HDI a ještě mi zůstane třeba na nějakou slušně nadupanou novou C3 s 1.6 :-)
No a kdyby sis to měl kupovat, to tomu taky nevěřím, protože jednak tam bude rozdíl min. půl mega co je dost a pochybuji že se někdo rozhoduje zda si zítra koupí auto za 1 nebo raději za 1.5 mega
Proto ti stále nahrávám tu 3-er. Tam o tom můžeme diskutovat, a sám bych tam byl na vážkách, ale 5-er je trošku mimo, fakt.
A mimochodem jsem spokojený vlastník Xsary takže zaujatý určitě nejsem, spíš realista ;-)
Já jsem taky realista jenom mám rád pohodlí mám rád koncern PSA a nemám rád německá auta teda sice BMW je zrovna jedno z těch který mě nevaděj.
Když koupíš auto za 1,5 mega (dalo by se i za 1,42, ale to je detail.) BMW 535d a potom ho prodám už nedostanu 1,5 mega ale tak 1,25mega a za to koupíš C5 3.0HDi a C3 s 1,4VTi a jseš rád. Jenže kdybys to kupoval tak tě to vyjde levněji koupit rovnou C5 3,0HDi a C3 1,4VTi kdyby ti to někdo dal pak to vyjde levněji to jó.
Já si myslím že C5 s Hydractive III+ tlumí líp nerovnosti a je uvnitř tišší než BMW 535d.Radši bych prostě měl C5 3,0HDi než 535d ať tomu věříš nebo ne.
Nevím jestli s tou Xsarou nekecáš třeba ji ani nemáš na internetu si každej může napsat co chce. Věřil bych ti s tím kdybys nenapsal o kus dole takovou kravinu i bych ti věřil že nejseš zaujatej kdybys nenapsal to že: 3,0HDi nevyvíjel PSA.
vidím že jsi zde relativně novic, nebo alespoň nečteš pravidelně příspěvky některých zdejších expertů. Jeden z nich, příznivec Forda, jednou všechny vyškolil, že motory HDI byly v podstatě vyvinuty Fordem a PSA dostal jenom finální produkt a slízl smetanu. No a pro pobavení to občas někdo vytáhne ;-)
Xsaru fakt mám, benzín 1.4, já naftu nerad. Je to ale druhý vůz v našem autoparku, takže s ní najezdím docela málo, ale kupoval jsem jí v rámci rodiny a je ve vynikajícím stavu :yes: Recenzi nemám, protože jsem línej, ale možná jednou se k tomu dokopu ;-)
Já mám taky rád pohodlíčko (hydru jsem teda ještě neměl to štestí okusit) ale stejně bych C5 s 5-er prostě nesrovnával. Ten rozdíl třídy i ligy tam určitě bude citelný - ok, možná C5 dokonale žehlí nerovnosti a je supertiché, ale v čem jinak může konkurovat 535d?
Klidně bych si ale přečet test C5 3.0HDI vs. Laguna 3.0dCI. To by mohlo být zajímavé.
No a když ti budou nabízet ty auťáky zdarma, pak dej určitě vědět, já si tu 535d vemu
>:-[]
Byla by to velká škoda, ten motor je perfektní a pro auto na horní hraně střední třídy jako dělaný. Že by to bylo tak, že práva na něj koupili Indové s Jaguarem? Myslel jsem, že naopak uzavřená kapitola bude 2.2HDI.
Motory 2,7 a 3,0 V6 byly vyvíjeny pod kuratelkou Fordu a tím také spadly do portfolia prodaného Indům, správný postřeh. PSA se podílelo na vývoji a díky vyšší sériovosti byla nižší cena. Teď se rozhodli jít jinou cestou a solidní sériovost zařizuje celá škála Landroverů, Rangeroverů a Jaguarů.
Indové už PSA nepotřebují a PSA už nepočítají s 6 válci. šmytec, opona se zatahuje.
Máš k tomu nějaké bližší informace? Já četl jen to, že tyto motory byly společný vývoj PSA + Ford, o nějaké kuratelce nebo dalším prodeji Tatě nic nevím.
Vzhledem k tomu, že je Ford nikdy nepoužil, Peugeot s nimi pro nový model nepočítá a naopak zůstávají v portfoliu Jaguaru, vypadá indická spekulace hodnověrně... pořád je to ale jen spekulace, aspoň za mě.
Ford je nepoužil, protože pro Mondeo byly příliš těžké a zkazily by vyvážení podvozku, na kterém si u Fordu nesmírně zakládají.
V jiném slova smyslu tyto motory Ford POUŽIL !!! Protože Fordu patřila skupina PAG (Premier Automobile Group) složená z Volva, Jaguaru a Land Roveru. Tam, a jenom tam dávají tyto motory smysl. A všimni si že Jag už má 3 výkonové verze nového 3,0 D V6 zatímco PSA mají tu nejslabší verzi. Taky si nikdo nevšímá faktu, že Ford vlastnil a používal i 3,6 TDV8, což je motor se 2 válci navíc, označovaný stejně jako V6 "LION". jediné, co dává smysl v době, kdy Ford Motor Europe žádný 6 válec nepotřebuje, je, že motory byly prodány Indům. A Indové si vedou velice dobře - z 2,7 D/TDV6 udělali vynikající 3,0 D/TDV6 a z 3,6 TDV8 brzy udělají 4,0 TDV8.
To s PSA není úplně pravda, ten motor existuje ve verzích 155, 177 a 202kW přičemž do C5 se dává ta prostřední. Pro auto s předním náhonem je to více než dostatečná porce a myslím si, že tohle spojení rozhodně smysl dáva... určitě větší, než třeba 3.6FSI v Superbu.
Předpokládám, že to co píšeš jsou také pouze spekulace... vím, že motor 2.7d se v rámci dlouhodobé spolupráce vyvíjel pod dohledem Fordu, ale máš nějaký podklad k tomu, kde se motory nyní vyrábí a kdo na ně má "patent"?
Konečně snad upustí od nevzhledného čumáku,tohle je krásné,vyvážené a tvar,zpracování předních a zadních světel nemá chybu pokud se to dostane s minimálnimi změnami do výroby tak jednoznačně :yes:
Vnitřku se nebojím myslím že kvalita zpracování interieru v podání Peugeotu je lepší jak některé německé "rádobyprémiovky" a nejen německé.
S prvni casti tveho prispevku bych velice rad souhlasil, nicmene je mi uz ted jasne, jak ten cumak bude vypadat...zase to bude paradnotozni tlamovec....velke zmeny bych necekal.
Nicmene z tveho druheho odstavce je mi do smichu a do place zaroven, asi se z tveho tvrzeni, ve vysledku, pozvracim.....Jak muzes srovnavat Peugeota a Nemce a jeste se otirat o premii 8-s8-s ? Jo ja zapomel, ty jsi Theolli70 :-! , tak nic..
myslím že Peugeot má vnitřky,materialy,zpracování na vysoké ůrovni a nemyslím že by Passat nad nimi vyčníval nebo nižší řady MB. To je můj názor,nemusíš s ním souhlasit ani tě za to nekamenuji :-!
Passat nad nim zacne vycnivat hlavne ve chvili, kdy se dostanes do situace, ze ti musej vyletet airbagy, ale to neni problem jen interieru, to je tak nak problem cele jiznejsi Evropy... ;-) . A MB atd to je fakt mimo, bez urazky...to nemuzes srovnavat..i kdyz me se MB interiery taky zrovna moc nelibi...
Je dobře, že své příZpěvky uvozuješ slovíčkem - "myslím". U tebe totiž člověk aby pohledal... Co se týká vnitřků, pak počínaje 407ičkou se Peugeotu poměrně daří. V porovníní s Passatem však zaostává ergonomie. Ocenit lze prostorná (tvrdší) sedadla (na těch by se ti to vzadu rajtovalo, ale táta by tě asi nepochválil) volant a materiály.
O tobě tu každý ví, že jsi něco jako "rádobydiskutér", protože však vpodstatě nic nevíš, nemá význam se snažit psát o blíže neurčených "rádobyprémiovkách". Žádné nejsou. Jsou jen vozy řazené do prémiového segmentu - BMW, Mercedes-Benz a AUDI. Co se týká kabin, pak jsou tyto vozy samozřejmě porovnatelné. Nikoliv však s mainstreamem (Peugeot), neb na to, aby měl Peugeot prémiový vnitřek, by ti musel z kapsy vytáhnout o pár desátek tisíc více.
Počítám, žes kožená sedadla v AUDI neviděl ani z Pendolína. Pokud bys měl tu možnost, porovnej kvalitu kůže Peugeot a prémiovek. Budeš z toho dost vydřenej.
Jinak se moc neoháněj tvrzením, že píšeš své názory, nebo, že dokonce myslíš. To je u tebe vyloučené ze samé podstaty.
od tebe to sedí místní šašku! Jo a mluv za sebe,ne jak učitel mateřský školy :-!
Mimochodem,zajímají mě názory lidí který mají něco za sebou a mají co říct,podělit se o zkušenosti,nezajímají mě pubescentní výroky ala Bravo VW-Porsche,šetři dechem pro svoje fandy a mě si nevšímej.
Samozřejmě, že tě mají a musí zajímat názory lidí, kteří mají něco za sebou. Tihle lidé ideálně doplní tvůj nepopsaný list života.
Ovšem, jak je vidět, zatím jsi toho od těch lidí moc nepochytil. Například vezmi si předmětnou věc - ty nevíš vůbec (podtrhuji - vůbec) nic o středním Peugeotu, a to z vlastní praxe. Současně nemáš ani načtené texty evropských autoperiodik, abys mohl přispět alespoň teoretickou informací. Jen tu plácáš kolem sebe jako Hurvínek.
..ač nerad, musím na tě reagovat - firemní A6 - světle žlutá kůže, najeto ca.105000 - po 3 letech sedadlo řidiče prodřené v ohybu + sedřený gumový povlak madel vnitřních klik (ale to už byl problém i u předchozího modelu A6), tak bych se s tou kvalitou zas tolik neukvapoval - u peugeotů nevím, tam nemám žádnou osobní zkušenost. Takže tys možná kožená sedadla viděl,..teda pokud jsou v pendolínu?? ;-)
Já mám přesně opačný názor, podle mě to auto má spoustu krásných designerských detailů, které válcují konkurenci jako parniválec popelnici, ale celek mi to auto přijde disproporční a nevyvážené a když do série přijde auto okleštěné právě o ty nádherné detaily co maj na konceptu, tak zůstanou už jen ony disproporce...
ps: onen koncept 5, nebo jak se to kupé jmenovalo, tak to bylo skvostné naprosto ve všech směrech a myslel jsem že právě 508 půjde v jeho šlépějích, ale nestalo se tak...
acAliene, my víme, že tvůj vývoj zkušeností s interiéry Peugeoty je jediný a to P206 a tím to hasne, avšak jsi dle auta B segmentu (v té době ten interiér byl naprosto srovnatelný i s německou konkurencí) schopný posuzovat interiéry všech segmentů i za 15 let, což už je velký znak zabedněnosti.
Jediné plus máš, dokážeš to aspoň přiznat, že o tom nic nevíš, to se tak často nevidí.
Musim uznat, ze naposledy jsem sedel v one 206tce a ted co jsme objednavali Experta v lidske verzi = pro psy, a take musim uznat ze se temto vozum vyhejbam obloukem, dale musim priznat, ze kdyz 206ka s tlamou prisla, bylo to pekny, pak peugeoty dostaly paradontozu a zacalo to bejt hnusny, ted se zda, ze Paradontax zabira a zacnou ji zase zmensovat, takze se do 15ti let, dockame Peugeota s normalni maskou, kterou muze na svem aute mit i chlap (chlap= chlap, ne 4% éunuch), jenze do te doby uz asi mrizky nebudou potreba vubec... v neposledni rade musim uznat, ze Peugeot ma kralovsky dokonale a bezchybne interiery ve srovnani s Renaultem . Hezky vecer :).
ano nelze srovnávat francouze a němce, protože francouzi nevyvolali první ani druhou světovou válku ( PS: jděte už do * s těma kecama na francouzský auta!!!!!!!!!) peugeot je absolutně srovnatelný s WW nebo opelem a rádobyprémiovky nemyslel bmw, audi, mercedes
Peugeot, rozhodně ta z francouzských automobilek, která je nejméně kontroverzní a nejvíce přitažlivá, umí mistrovsky umí subkompakty, legendy P205, P206 jsou navždy zapsané v novodobé historii, umí ovšem i kompakty. Vždyť ne nadarmo se kompaktním peugeotům přezdívá "antigolfy".
Při spolupráci s Pininfarinou uměl i střední sedany. V poslední generaci se však peugeot evidentně hledá. P407 jakkoli se snaží zaujmout novátorským designovým pohledem, ztrácí v čase. Tak konečně snad Peugeot pochopil, že ve střední třídě jde o sedan, nikoliv o avantgardu za každou cenu.
Nahoře to vypadá nadějně. Tvář už je jasná dnes, konečně nová tlama s výrazem. Záď na mne působí nedopracovaně. Máme čas, má ho i Peugeot, podzim to rozsekne. Akorát tu kabinu, její siluetu, by to chtelo trochu přebouchat, aby tu znalci nepsali, že je to okopčenej Apoštol...
Tak 306, 307, a 308 to byli a jsou velmi slušní konkurenti ve stejném segmentu. Prostě trojková řada od Peugeotu - 40 let tradice, stylu, zábavy a radosti z jízdy ... :yes: Ale „antigolf“ jsem neslyšel, jen o Golfu se říká, „antitrojka z Německa“. ;-)
Uvidíme, každopádně je to posun správným směrem ze slepé uličky posledních let a velkých tlam. 405 a 406, to jsou podle mě modely, kde by měl Peugeot hledat inspiraci pro svou budoucí střednětřídní tvorbu. Nadčasové elegantní sedany.
Kdyby "okopírovali" vyvážený linie passatu, tak asi neudělaj chybu. Podle mě eleganci maj, motory taky, ale ty přesahy a ten nabastlenej kufr... trochu se toho děsím. Teda neděsím, ale doufám, že to nepodělaj, když to bude vlastně největší limusína, co budou dělat.
Hlavně nééé „pro Peugeota“ kopírovat Passata >:D , ale chápu jaks to myslel... s přesahy souhlasím, taky mě to odrazuje, musí to být hrozný na manévrování ve městě :no: Jinak ale třeba 407 vypadá pořád úžasně :yes: . „Velká tlama“ a velký přesah přední karosérie, není jenom výmysl designérů, ale má to hodně co dočinění s bezpečností chodců... , né že by je snad Peugeot chtěl sežrat, ale je to designové řešení tvaru přední části auta, které se snaží být ohleduplné a bezpečné při střetu s chodcem...
Myslel jsem to tak, že passat má všechno tak akorát. Neřeším design, ale stejně, jako třeba u BMW a spol je všechno vyvážený. Přesahy, jak se tam leze apod. 407 se mi líbí, ale ta držka od předního kola je šílená.
Zastávám názor, že 407 je jedno z aut, které nezestárne. Na trhu je už 6 let a pořád vypadá stejně svěží. Podařilo se něco jako Mondeu předchozí generace - exteriér je stále na špici. Nechci říct, že interiér pokulhává (mám najeto téměř 140tis a kromě držáků pásů nic nevrže), ale léta od uvedení (2004) jsou znát.
508 by měl být také průkopníkem. Uvidíme, jak se popere kvalitou proti konkurentům, hlavně novému Passatu.
Co se 3.0HDi týče, zrovna nedávno jsem se zastavoval nad tím, že frantíci nabízí naftové šestiválce do aut. Z konkurence je má jen prémie, tj. řada 3, C. Passat, Superb - nikdo z nich ho nemá.
Pokud bude končit, bude to škoda. Tenhle diesel je prostě kvalita, PSA umí. V kupé ale určitě zůstane.
5 by Peugeot je to nejhezčí, co jsem kdy od Peugeotu viděl! :yes: Doufám, že žabožrouti sériovku moc neoškubou o všechno pěkný a že se mi to auto bude stejně líbit i za rok v showroomech...