Diskuse

Peugeot odhaluje nejhezčí kombík současnosti. Přivítejte shooting brake 508 SW

6.6.2018

Půl roku po premiéře nové 508 debutuje i odvozená verze 508 SW. Jestliže výchozí model je fastback, novinka se inspirovala světem shooting braků.

 

  • 311 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 06.06.  08:32

    Pecka až...

    Na ten příšernej icockpit ! Proč? Tak krásné, dynamicky střižené auto, zadní světla, přední maska, profil auta, jen ten volant.. přitom i interiér by jinak byl povedený...

    No, i tak se těším.

    P.s. on i pofaceliftovaný 508 této generace už zamířil k těmto tvarům, škoda jen, že to auto v ničem moc nevyniká.
    • 40 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 06.06.  08:35

      « Re: Pecka až...

      Hodláš o tom zase spustit debatu ? No tak hodně štěstí... >:D

      Mě zase zaujal úvod : Jestliže výchozí model je fastback, novinka se inspirovala světem shooting braků. >:-[] Překlep, jasně, ale taky hezká nahrávka pro "milovníky" francouzských aut. ;-)
      • 38 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 06.06.  08:47

        « Re: Re: Pecka až...

        Budíky pod uprostřed pod sklem skončily, skončí taky i cocpit, který nedovoluje zobrazovat přehledně informace , protože musí být malý.
      • 11 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 06.06.  09:27

        « Re: Re: Pecka až...

        To je nahrávka na smeč pro Ádu >:D >:D I když to není RendlíkBrak >:D

        Ale já si s tím icockpitem jen tak postesknul, na druhou stranu, když tu byly prezentace 308, tak jsem si taky říkal, to auto je pecka a dodnes ve verzi GTi vypadá skvěle, ale na malých kolech a v kombíku, už to taková paráda není, doufám, že 508 na tom bude lépe.
        • 33 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 06.06.  11:06

          « Re: Re: Re: Pecka až...

          Tak to zase pozor. 308 osobně považuju za jeden z nejunylejších kompaktů současnosti, spolu s i30. Kombík to už jen doráží. Proti tomu je "koncernová nuda" počin hodný anarchisty v carském Rusku. >:-[]
          To tahle 508 (zatím jen z fotek) mě nutí až přehodnotit ten debilní volant a budíky.
          • 12 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 06.06.  11:13

            « Re: Re: Re: Re: Pecka až...

            Ale vzpomeň si, když 308 představovali, na velkých kolech vypadala taky velmi dobře, proto doufám, že nebude stejné zklamání. Jinak souhlasím, ale i 30 má jedeno obrovské plus proti 308 .... docela normální interiér.. .a skvělou reklamu, samozřejmě >:D
          • 10 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 06.06.  14:41

            « Re: Re: Re: Re: Pecka až...

            :yes: souhlas s poslední větou. To auto je tak pěkný, že si člověk říká jestli by ten volant neskousl. Těším se na vyzkoušení.
      • 02 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 06.06.  10:58

        « Re: Re: Pecka až...

        Tak už vím, který z nicků se za článkem skrývá ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 06.06.  08:50

      « Re: Pecka až...

      Jo, dost dobrý! Ono je to teda hlavně o tom, že Peugeot umí udělat zadní světla - jsou nejsilnější místo na 3008 i 5008... a teď tvoří dominantu SW. Mimochodem, něco podobného je teď u Q8...

      Jinak ten profil zase nic tak zázračného není, osobně se mi asi víc líbí delší zadek třebas u Superbu, tohle mi proporcemi trošku připomíná krátký kombík od E90... což teda taky není nic špatného :-) . Ale jako celek - paráda, s nejhezčím kombíkem asi souhlasím, minimálně na úrovni mých současných favoritů (Sueprb, 6).
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 06.06.  09:30

        « Re: Re: Pecka až...

        Ano, u Q8 jsem taky ta světla chválil, vypadají tak nějak Americky, ale přesto moderně :-)

        Jak jsem psal výše, podobně jsem byl uchvácen z představení P308 a pak přišlo vystřízlivění, kdy v obyčejných verzích to auto vypadá až disproporčně a to hlavně kombik, snad 508 bude lepší.

        S nejhečími kombi asi souhlas, Supu to sluší v obou karosářských variantách, šestce také a mne se ještě docela líbí Talisman a znáš to... Mondeo.. i když tohle a šestka jsou elegantnější :).
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 06.06.  09:40

          « Re: Re: Re: Pecka až...

          Šestce by prospělo, kdyby něco udělali se světly a vůbec s pohledem přímo zezadu, to je její nejslabší místo.

          Peugeot má v těch kratších kombících tradici, i 407SW byla taková - krátký zadek, dlouhý čumák. Tohle ale určitě nebude tak extrémní.

          Talisman a Mondeo jsou pro mě ok, ale to už se mi pak víc líbí i Passat, možná Optima (která je ale taky hezčí jako sedan)...
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 06.06.  09:57

            « Re: Re: Re: Re: Pecka až...

            Jo, s 407 naprostý souhlas, na mne i nic moc interiér, ale 508 se mi docela líbí, v GT verzi i před faceliftem, tam už ta disproporce nebyla taková.

            Passat - jak který, v jaké barvě, kolech a výbavě.. uznávám, že některé verze jsou slušivé, ale nic extra krásného. Optima se mi taky líbí ta mne hodně překvapila v interiéru, tam v nejvyšší výbavě umí vypadat hodně k světu :-)

            Co mi ale trochu nesedí, je Insignia kombi s tou stříbrnou lištou, na druhou stranu 5dv verze je hezká.
            • 10 Reagovat !

              foto pargi

              pargi 06.06.  11:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pecka až...

              U každého auta záleží na barve, kolech, lepších svetlech, výbavě. Jinak jsem rád, ze žádný kombík střední třídy vybírat nemusím, líbí se mi jich tolik, že nevím, kam bych hrábnul.
          • 20 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 06.06.  10:30

            « Re: Re: Re: Re: Pecka až...

            Optimu sedan jsem nedávno zahlédl na parkovišti a bylo z ní cítit, že evropský trh primárním cílem není. V rámci kombíků vypadá výborně končící 508, Talisman už tolik ne.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 06.06.  10:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pecka až...

              To mi ale vůbec neva... Mazda 6 taky vypadá asijsky, ale pro moje oko je to i tak naprosto přijatelné :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 06.06.  10:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pecka až...

                Mazda 6 nevypadá asijsky ani trochu, naopak, vypadá elegantně sportovně a dynamicky, to samé platí o interéru. Asijsky přeci neznamená hned, že nemá hranatá světla. Tohle je pro mne totálně asijský vzhled :

                [odkaz]

                [odkaz]

                [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 06.06.  10:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pecka až...

                  Asijsky a "elegantně, sportovně a dynamicky" ale nejsou protiklady ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 06.06.  10:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pecka až...

                    Mne to "asijsky" zavání lehkým pohrdáním >:D Ale asi si rozumíme, Mazda je nejen, že nejpřijatelnější z "asijských" automobilek, ale i v kontextu zavedených evropských výrobců... velkým příjemným překvapením je pro mne ale i Honda, nový Civic je pro mne auto o kterém bych uvažoval.
                    • 00 Reagovat !

                      foto twistedTSD

                      twistedTSD 06.06.  10:54

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pecka až...

                      Já dlouhodobě nepatřím mezi ty, kdo se zde rozplývají nad designem Šestky, ten asijskoamerický design Civicu je mi bližší. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Mino-1

      Mino 1 06.06.  09:00

      « Re: Pecka až...

      Auto je veru pekne. I cockpit je iny ale asi sa da na to zvyknut. Skoda, ze najsilnejsi benzin ma len 1.6 litra, aj ked slusny vykon. Potesila ma vsak taka malickost. Dali tomu normalne vyfuky a nie tie trapne fake blendy, ako to vsade pchaju nemecke automobilky.
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 06.06.  09:05

        « Re: Re: Pecka až...

        A tak on to Peugeot umí taky [odkaz] , naopak i německé to umí jinak...
        • 00 Reagovat !

          foto Mino-1

          Mino 1 06.06.  09:15

          « Re: Re: Re: Pecka až...

          Ved ok, ale fakt je, ze na aute so spalovakom to posobi komicky. Ked mam pod kapotou spalovak, tak nech to ma aj normalny vyvod plynov, ktory esteticky dotvara vyzor zadneho naraznika. A kludne moze vydavat aj ladeny zvuk :-)
        • 10 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 06.06.  09:29

          « Re: Re: Re: Pecka až...

          Fuj... :-O :-)
          • 10 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 06.06.  11:10

            « Re: Re: Re: Re: Pecka až...

            Já nevím, co máš. Stěžujete si furt na chybějící kastlík na brejle a tady by to šlo, ne ? >:-[]
            • 10 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 06.06.  11:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pecka až...

              Pravda, nepodíval jsem se na to z pohledu tradiční francouzské ergonomie. >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 06.06.  12:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pecka až...

                Spíš "ergonomie" :no: >:-[]
      • 20 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 06.06.  09:05

        « Re: Re: Pecka až...

        1,6ka ako vrchol síce nepôsobí dobre a medzi konkurenčnými dvojlitrami (Insi, Sup, Passat, Mondeo) je to nevýhoda. V reále ale by som bral práve tento motor, v aute strednej triedy by som chcel cca. 200k benzín a blízko tejto hranice 508 má dokonca dve motorizácie (na rozdiel od Insignie, kde mi je 1,5ka málo a 2,0t zase zbytočne moc).
        • 20 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 06.06.  09:17

          « Re: Re: Re: Pecka až...

          Jestli hned dvě nevím, mezi 1.5T 121kW v Insi a 1.6T 130kW v 508 asi nebude zásadní rozdíl. Ta 169kW verze ale vypadá dost dobře... škoda že to asi bude (jak je zvykem) jen automat... i když v případě Peugeotu...

          Pro vyznavače manuálu v této třídě je nejvyšší čas koupit Superb 1.8TSI... jestli to vůbec ještě jde, v ceníku je, ale v konfigurátoru zůstal jako jediný benzín 1.4TSI.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 06.06.  09:53

            « Re: Re: Re: Re: Pecka až...

            No ten rozdiel nie je veľký, ale furt je to 1,5l 165k vs 1,6l 180k a tiež nižšia hmotnosť Peugeotu, takže celkovo si trúfnem tipnúť, že 508 bude živšia. Ale ako píšeš, najlepšie vyzerá tá 169 kW varianta.
            A inak áno, kto chce manuál v tejto výkonovej hladine, pomaly okrem Superbu už nič nemá na výber. A zrejme aj ja najbližšie podľahnem, pre rodinný dostavník bez nejakých ambícií na zábavu a ostrejšie zvezenie sa pohodlie automatu asi hodí.
        • 00 Reagovat !

          foto Toky1

          Toky1 06.06.  09:21

          « Re: Re: Re: Pecka až...

          A kde sa píše že časom nedajú aj benzíňák s väčším objemom? Možno stačí vydržať nejaký rok.
          Pekné auto. Aj vo verzii liftbek či fastbek či ký ďábel to je. Aj keby bol sedan, pokiaľ má kufor viac ako 350litrov, je mi jedno aká karosárska verzia to je. Aj tak veľké krámy neprevážam. Hlavne nech sa dnu zmestia v pohode štyria korpulentnejší dospelí.
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 06.06.  09:41

            « Re: Re: Re: Re: Pecka až...

            Doba tomu nepřeje, třeba Insignia o svůj 2.0T přijde.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 06.06.  09:56

            « Re: Re: Re: Re: Pecka až...

            Neverím tomu a som ochotný sa i staviť. Aktuálne ani Peugeot žiadny benzínový dvojliter nemá. Áno, do úvahy teoreticky prichádza požičanie si od teraz už koncernového Oplu, ale ako píše vyššie Emel, i tá Insignia sa s dvojlitrom rozlúči a zrejme dostane práve tú 1,6ku od 508.
    • 21 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 06.06.  09:27

      « Re: Pecka až...

      Já musím nakonec říct, že mi při jízdě i-cockpit nevadí a rozhodně bych kvůli němu na 508 předem nezanevřel. Největší problém jsem měl s nepřehledností budíků zejména v 308, jak píše Kankunen. Ale digitální přístroje by to teoreticky mohly eliminovat.

      Spíše ten infotainment u kolen je zvláštní, vzhledem k tomu, kolik věcí se v něm nastavuje. Jinak vypadá interiér solidně.
      • 20 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 06.06.  09:33

        « Re: Re: Pecka až...

        Já jsem seděl asi ve všech soudobých Peugeotech a neříkám, že bych si nezvykl, ale je to takové to něco, co mi na autě uplně nesedí. Proč potom brát sice hezké auto s něčím, co mi nesedí, když mohu mít u konkurence hezké auto se vším všudy...

        Infotainment je zvláštní a také mne zaráží, opačný trend, než u konkurence, ale možná má vyobrazená verze třeba funkce promítání PP do kapličky budíků, nebo nějaký headup display... kdo ví.
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 06.06.  09:52

          « Re: Re: Re: Pecka až...

          Tomu rozumím, často to vnímám stejně. Ale osobně jsem si na i-cockpit zvykal rychle a po vyjetí jsem jej už nevnímal. Kdyby byly přístroje přehlednější a otáčkoměr se točil správným směrem, asi bych neměl problém. Naopak design a materiály nejnovějšího i-cockpitu mají opravdu vychytané. :yes:
    • 23 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 06.06.  10:27

      « Re: Pecka až...

      Souhlas, asi nejhezčí kombík současnosti. Bohužel přítomnost I-kokpiče uzavřela jakékoliv mé úvahy o tomto autě.
  • 55 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 06.06.  08:40

    To je nádhera, konečně se Peugeot chytl

    Peugeot má teď skvělé diesly, už vyladili Aisin, ticho v tom bude a po cestě se ponese minimálně slušně. Už zbývá jen upravit šišku na volant, zvětšit přístrojový štít a usadit ho správné místo. Už i tak je to finalista ve výběru, když vybíráš napříč značkami aut.
  • 62 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 06.06.  08:45

    Peugeot se vytáhl

    Jak nemůžu vystát jejich na efekt postavená "sofistikovaná řešení atd.", tak tohle auto vypadá fajnově. Bez mrožích klů bych se jistě obešel, ale i tak je mé oko potěšeno tím, že přední světla nemusí vypadat jak pilový diagram. ;-) Zadek je nádhernej, celkově stačí malinko (viz. Kankunen) a byla by to bomba.

    • 11 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 06.06.  08:55

      « Re: Peugeot se vytáhl

      Jo :yes: . Vybírat auto dneska, resp. za pár měsíců, snad bych to šel projet i s tím iCockPitem.
      • 10 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 06.06.  09:01

        « Re: Re: Peugeot se vytáhl

        Mne sa veľmi páči aj liftback, kombi nevyhnutne nepotrebujem, praktické potreby uspokojí dostatočne aj lift s výklopnými dverami. Ale tam má paradoxne 508 väčšiu konkurenciu, najmä v podobe Insignie, ktorá je ako lift veľmi vyvážená, kdežto v kombíku sa u mňa prepadá dolu.
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 06.06.  09:09

          « Re: Re: Re: Peugeot se vytáhl

          Na druhou stranu odpadá Passat, Mazda, Talisman, korejci... to jsou jen sedany.

          Insi v kombíku je divná a navíc ještě o kus delší než lift. Tohle je ale kompaktnější a designově srovnatelné s liftem (podobně jako Superb se mi líbí +- stejně lift i combi)... možná bych se přiklonil ke kombíku, přece jen, i ty ližiny jsou fajn atd.
          • 11 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 06.06.  10:00

            « Re: Re: Re: Re: Peugeot se vytáhl

            No z môjho pohľadu tomuto dizajnovo konkuruje len Superb (M6 kombi nie je z môjho pohľadu tak vyvážená ako sedan), kdežto v lifte ako konkurenciu vidím okrem Supa aj Insigniu či Arteon. Ale inak súhlasím, že je to dizajnovo/esteticky úplne ekvivalentné liftbacku, čo sa pri kombíku vidí málokedy.
            • 40 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 06.06.  10:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot se vytáhl

              Arteon má málo barev, ten je out >:D

              Lift je ještě Mondeo a když se trochu hodí do gala, není tak špatné : [odkaz]

              • 01 Reagovat !

                foto twistedTSD

                twistedTSD 06.06.  10:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot se vytáhl

                Mondeo je takové prd*lovaté, ale mně se to na něm líbí. :-)
                • 20 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 06.06.  10:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot se vytáhl

                  Jo, je... ale je to liftback >:D Mondeo je jako taková ženská krev a mlíko, když se dá pěkná barva, výbava a kola, tak i taková ženská umí vypadat sexy, ale nelíbí se to holt každému.

                  I když je to dlouhodobě můj favorit, asi by mi do budoucna stačil Fokus kombi >:D
                  • 20 Reagovat !

                    foto woody-alien

                    woody-alien 06.06.  10:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot se vytáhl

                    Nesmí se ta ženská ovšem líčit značkou Ghia. >:D ;-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 06.06.  11:15

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot se vytáhl

                      >:-[] >:-[] Tak nějak mi to evkuje ruský styl líčení a oblékání... >:D Rádobyluxusní výrazné doplňky na levnou děvu >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Arese

                        Arese 06.06.  12:16

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot se vytáhl

                        >:D >:D >:D :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 06.06.  23:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot se vytáhl

                >:D :yes:
    • 11 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 06.06.  08:58

      « Re: Peugeot se vytáhl

      Podpisujem; niet čo dodať. :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 06.06.  08:46

    marketingová chyba

    je krásny bez debaty, ale ikoky je chyba, ale zdá sa mi, že už to tu niekto spomínal :-)
  • 14 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 06.06.  09:51

    No,

    a já jsem, na rozdíl od ostatních kvákalů, zcela spokojen.
    Mimochodem, po tolika letech výroby mi otázky "proč" přijdou už poněkud... hloupé.
    • 50 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 06.06.  10:50

      « Re: No,

      Já ti toho "kvákala" připomenu, až se tady bude řešit třeba něco od koncernu. ;-)
      Buď si klidně zcela spokojen....ale argumentovat mnoha lety výroby ? Spousta kravin se vyrábí dlouho, zeptej se třeba některých japonců, jak dlouho jim ještě bude trvat než se zbaví legendárního kolíčku na přístrojové desce. :-)
      • 25 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 06.06.  11:39

        « Re: Re: No,

        Asi stejně dlouho, jako Volkswagenu zbavit se třeba nemožného ovládání světel vlevo dole.
        • 28 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 06.06.  12:18

          « Re: Re: Re: No,

          Naopak, toto řešení je naprosto optimální, ostatně jako celá ergonomie vozů koncernu VW! :-) :yes: :yes: :yes:
        • 10 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 06.06.  14:42

          « Re: Re: Re: No,

          Co je na něm nemožného?
          • 11 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 06.06.  14:56

            « Re: Re: Re: Re: No,

            To, že když si koupíš auto, musíš se 1x podívat pod volant, než dáš polohu světel na "Auto". Abych nekecal, za dva roky jsem tam ještě asi dvakrát zapnul mlhovku. Z tak špatné ergonomie by jeden zcvoknul.
            • 10 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 06.06.  22:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: No,

              Jj, je to podobne špatné ako tempomat u rendlíkov, ktorý aktivuješ raz za život a hotovo. Úplný khnus velebnosti >:D
    • 13 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 06.06.  11:01

      « Re: No,

      Tradičně :yes: >:D :-!
    • 32 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 06.06.  12:14

      « Re: No,

      hlúpe by boli, ak by sme sa bavili o modeli, ktorý je x rokov na trhu, pri novinke je to úplne v pohode. To, že to tvrdohlavo vyrábajú už x rokov, nie je dôvod zožrať im to. Vás babiš tiež oebáva už roky a furt remcáte >:D
      • 14 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 06.06.  13:00

        « Re: Re: No,

        Pokud se řešení osvědčilo u modelů, které jsou na trhu roky, proč by u novinky nemělo být? Kdyby opravdu lidi o jejich řešení nestáli, nekupovali by Peugeoty, ale třeba Citroëny nebo Renaulty, pokud chtějí francouzská auta...
        Prostě se smiřte s tím, že to byla trefa.
        • 20 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 06.06.  13:56

          « Re: Re: Re: No,

          Tak.. Renault prodává víc, třeba...
          • 12 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 06.06.  14:43

            « Re: Re: Re: Re: No,

            Ale dlouhodobě, takže iCockpit na to nemá vliv.
        • 00 Reagovat !

          foto Nonsens

          Nonsens 06.06.  14:21

          « Re: Re: Re: No,

          otázka je, jestli trefa do černého nebo vedle. Ja viem, tu to nerozlúskneme, ich vec
        • 20 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 06.06.  15:26

          « Re: Re: Re: No,

          Podívejme se třeba na malé vozy. Od roku 2000 se Peugeot 20X prodával líp než Clio, až do roku 2011. Pak je to trošku zmatené, 2012-2013 se prodávaly 206-208 společně, ale od 2014 už Peugeot nikdy na prodeje Clia nedosáhl.

          Kdybych chtěl být demagog, tak napíšu, že díky nástupu iCockpitu Renault Peugeot předběhl... ale to by samozřejmě bylo dost účelové. 206 holt byla designový majstrštyk (i když jinak to byl docela krám) a design prodává. A naopak nové Clio je moc hezké...
  • 34 Reagovat !

    foto kari-laz

    kari.laz 06.06.  09:57

    proč zase jen ten nudný automat?

    "Pouze 95kW vznětový motor 1.5 BlueHDi je kombinován s manuálem, zbytek jednotek se spoléhá na osmistupňový automat"

    Jsem asi dinosaurus, ale já si chci řadit. Když jedu s automatem, nebaví mě to. Prostě ne. Ten pocit, práce s třemi pedály, s řadicí pákou... to je prostě něco, co mě dělá šťastným. A je mi jedno, jestli v Praze, nebo na dálnici. Možná na důchod změním názor, ale ted si chci řízení užívat, bohužel to bude čím dál tím těžší.
    • 11 Reagovat !

      foto st-paul

      st.paul 06.06.  10:23

      « Re: proč zase jen ten nudný automat?

      V strednej triede s tým budeš mať do budúcna problém. Manuál a obzvlášť kvalitný je na ústupe. Ešteže existuje niečo ako napr. Mazda 6, ktorá sa "pádluje" naozaj s radosťou.
    • 06 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 06.06.  10:41

      « Re: proč zase jen ten nudný automat?

      Přesně tak, nenabidnout jediný benzinový motor s manuální převodovkou je neuvěřitelný lapsus, přímo plivnutí do ksichtu všem nadšeným řidičům!
      8-s 8-s 8-s :no: :no: :no: Hanba, Peugeote!!!
      • 12 Reagovat !

        foto kari-laz

        kari.laz 06.06.  11:06

        « Re: Re: proč zase jen ten nudný automat?

        Za mě by benzínová 1,6 ,obzvláště ta silnější, byla dokonalá kombinace s manuálem. Ale manuál jen k malému dieselu. ;-\
    • 31 Reagovat !

      foto Dixik2

      Dixik2 06.06.  10:42

      « Re: proč zase jen ten nudný automat?

      Jezdil jsem s ním na letošních PED v P 3008 a 5008 GT a je skvělý.
      Navíc nemusíš ručně dávat P.Stačí,když vypneš motor a volič se přepne do polohy P a zabrzdí se el.parkovací brzda.Manuál už bych nechtěl.
      • 23 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 06.06.  10:54

        « Re: Re: proč zase jen ten nudný automat?

        No tak teď jsi to dorazil, automat a ještě el.parkovací brzda. Člověk ráno vstane, celej nadšenej, venku hezky a než dojede do práce, už si v hluboký depresi chystá provaz a vyhlíží trám. >:D To by se snad dalo i žalovat....hromadně. ;-)
      • 23 Reagovat !

        foto kari-laz

        kari.laz 06.06.  11:08

        « Re: Re: proč zase jen ten nudný automat?

        ...a další level bude, že to bude jezdit samo, zatáčet samo, v dalším vylepšení mi to bude čistit zuby a připravovat snídani.
        Nechci osobní "MHD" kam nasednu a "děj se vůle boží" já chci řídit, chci si auto ovládat sám a sám rozhodovat, jak pojedu, jak budu řídit...
        • 10 Reagovat !

          foto cape

          cape 06.06.  11:17

          « Re: Re: Re: proč zase jen ten nudný automat?

          aj ked ja sam mam auta s automatom chapem ta.. ale vzdy plati to ze mainstream je to to si ziada vacsina.. to znamena ze asi si budes moct vzdy kupit auto ake si predstavujes len vyber bude zuzeny a cena vysoka ;)
          • 20 Reagovat !

            foto kari-laz

            kari.laz 06.06.  11:23

            « Re: Re: Re: Re: proč zase jen ten nudný automat?

            Já se obávám, že nebude trvat dlouho a manuál nebude ani za příplatek a pokud bude, tak u těch nejslabších motorizací.
      • 30 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 06.06.  11:47

        « Re: Re: proč zase jen ten nudný automat?

        EAT8 se mi překvapivě taky líbil, ale při ostré jízdě mi přece jen připadal pomalejší, a to jsem zkoušel různé režimy. Jsem jinak automaty nepolíbený, takže jsem to přijal jako vlastnost HDM. Super bylo řazení páčkami pod volantem, jen těch stupňů je celkem dost. >:D
      • 06 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 06.06.  12:21

        « Re: Re: proč zase jen ten nudný automat?

        Řidičská lenost a degenerace. Tvůj tajbl! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
        • 11 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 06.06.  14:48

          « Re: Re: proč zase jen ten nudný automat?

          Bože to jsou de.bilní kydy.
          • 02 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 06.06.  15:07

            « Re: Re: Re: proč zase jen ten nudný automat?

            Mně se nejvíc líbí, jak potom ty nadšence s manuálem a klasickou ručkou vídám celý vysmátý v kolonách a na dálnicích. Všichni nas.raný, jenom kvedlalové by mohli štěstí i prodávat. ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 06.06.  15:26

              « Re: Re: Re: Re: proč zase jen ten nudný automat?

              >:D Aneb manuál a ručku do každého rodinného auta.

              • 01 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 06.06.  16:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: proč zase jen ten nudný automat?

                Do každého určitě ne, ale jako možnost volby pro toho, kdo ji opravdu chce! :-) :yes:
                • 20 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 06.06.  16:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč zase jen ten nudný automat?

                  Proti možnosti volby nic nemám, ale jen omezenec nazývá ty, co po manuálu netouží zdegenerovanými lenochy.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Arese

                    Arese 06.06.  23:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč zase jen ten nudný automat?

                    Nesmíš si všechno brát tak osobně. Je snad jasné, že jsem ve víru diskuze použil trochu nadsázky, ne? ;-)
  • 20 Reagovat !

    foto AntonioKekelli

    AntonioKekelli 06.06.  10:01

    ....

    Je to velmi pěkné auto, ale zrovna ta záď se mi nějak nelíbí, a ani vlastně nevím proč, nějak mi to nesedí. Snad to dělají ta zadní světla, respektive to jejich propojení a k tomu posunutí SPZtky na jiné místo oproti sedanu. Těžko říci.
  • 52 Reagovat !

    foto st-paul

    st.paul 06.06.  10:20

    iCockpit

    Kombík bez debaty naozaj nádherný, Francúzski a Taliansky dizajn neohrozene kraľuje. Úprimne nerozumiem kritickým reakciám na iCockpit. Je to neopozerané a originálne riešenie, ktoré v kombinácii so špičkovým dielenským spracovaním má niečo do seba. Sused pracoval na manažérskom poste v PSA skoro 10 rokov, takže som mal možnosť vyskúšať všetky modely koncernu a za seba musím povedať, že mne tento interiér sadol. Mám 172 cm a nikdy som nemal pocit, že by som nedokázal nájsť ideálnu polohu. Je pravdou, že malý a nízko položený volant mi sedí skôr k menším autám (v 208 to je dokonalé), ale verím, že ani tu nebude s tým problém. Praktická stránka tohto riešenia nie je ideálna, ale iCockpit sa stále vyvíja a zdokonaľuje. Za Peugeot musím vyzdvihnúť jednu zásadnú vec. Prevedenie interiéru je špičkové naprieč všetkými výbavovými stupňami, čo sa o mnohej, často prémiovej konkurencii nedá povedať. Taká A4, alebo BMW 3 v cene „už od“ v interiéry doslova tragická. Nedávno som sedel v služobnej Octavii „už od“ a ten interiér ani nebudem komentovať. Pri obrovskej konkurencii skutočne nerozumiem predajom tohto auta.
    • 30 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 06.06.  10:32

      « iCockpit

      Tak to máš docela "francouzskou" postavu ;-)

      308 je v detailech vymakaná, to je pravda... ale jednak mi nesedí ten cockpit a otáčkoměr naruby... a pak detaily - není schránka na brýle, nejsou výdechy klimy vzadu...

      Octavii nebo 3er je prostě potřeba nekupovat v základu.
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 06.06.  10:41

      « Re: iCockpit

      Se špičkovým provedením interiéru souhlas, až na jednu drobnost...[odkaz]
      • 20 Reagovat !

        foto st-paul

        st.paul 06.06.  10:51

        « Re: Re: iCockpit

        Ak narážaš na riadiacu páku, tak súhlas, mohli sa s ňou trošku pohrať, automat vyzerá lepšie. Podobne je to aj v AR Giulii. Za páku automatu by mal byť niekto v AR trestne stíhaný. Lacný nevzhľadný plast na ktorom ušetrili 2 € v aute ktorého bežná špecifikácia stojí od 40 000 € hore. Už staršia 159 mala volič automatu s pravej kože, kovu a hliníka.
        • 20 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 06.06.  10:58

          « Re: Re: Re: iCockpit

          Ano, pohled na řadičku v 5008 pro mě byl kulturní šok. :-) Přitom automat mají takový pěkný.
  • 10 Reagovat !

    foto Dixik2

    Dixik2 06.06.  11:09

    FOCAL

    Ono i obyčejné repro v 5008 a 3008 hrají slušně,ale FOCAL hraje hodně dobře. :yes:
  • 34 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 06.06.  11:14

    Pěkný, ale...

    Pokud tedy odhlédnu od zcela zásadního nedostatku v podobě chybějícího benzinového motoru s manuální převodovkou (a neméně chybějícího benzinového čtyřválce s objemem 2 nebo alespoň 1,8 l), tak toto auto z mého pohledu totálně diskvalifikuje idiotský i-copít. Měřím 1,88 m, což u Evropana není žádná mimořádná výška, ale najít skutečně plně vyhovující řidičskou polohu se mi nepodařilo ani ve 208, ani ve 308 A jak jsem si vyzkoušel v Ženevě, tak u nové 408 je to úplně stejné). Maličký motokárový volantík (nyní dokonce šišatý!!!) zaražený mezi stehny a trestuhodně nebezpečné ovládání skoro všeho přes dotykový displej bych u svého auta rozhodně nesnesl. Vnější design je jistě efektní, i když v kontrastu s velkými koly je jasně patrné, že střecha by měla být tak o 3 cm výš - prospělo by to proporcím, výšce interiéru i jeho přístupnosti. (Úplně stejné problémy spojené s přehnaným mezigeneračním snížením má i současný Renault Mégane). Překvapilo mě, že z většiny úhlů velmi pohledný a efektní design nové 408 SW vůbec nefunguje při pohledu čistě zezadu, kdy je na široký ponton na úrovni pasu naroubovaná jakási podivně úzká prosklenná budka... :-O
    • 11 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 06.06.  11:17

      « Re: Pěkný, ale...

      408 SW, fakt?
      • 01 Reagovat !

        foto kari-laz

        kari.laz 06.06.  11:22

        « Re: Re: Pěkný, ale...

        asi utajený koncept >:D
      • 01 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 06.06.  11:45

        « Re: Re: Pěkný, ale...

        Ha ha, tobě se asi nikdy nestal překlep, že? Takže samozřejmě se bavíme o 508 SW. Už má dušička pokoj? >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 06.06.  12:22

          « Re: Re: Re: Pěkný, ale...

          No ne, ono 408 existuje... a právě jak jsi psal o kombíku a o Ženevě, tak mi to bylo divné.
    • 10 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 06.06.  12:00

      « Re: Pěkný, ale...

      Nějak nechapu některe tve nařky. Třeba do leona se zrovna dobře neleze ani nevyleza a nevim co tobě vadi na motoru o objemu 1.6, když sam maš v autě motor o bjemu 1.4.
      • 12 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 06.06.  12:34

        « Re: Re: Pěkný, ale...

        Však také ve své recenzi přiznávám, že ztížený přístup k předním sedadlům je jedna z mála nevýhod tohoto jinak mimořádně povedeného modelu. Ale v jeho případě to jde na vrub extrémně skloněnému čelnímu sklu, nikoliv příliš zmenšené výšce karoserie. Co se týče tvé poznámky o motorech, je to čistá demagogie: Leon patří jak známo o segment níž (a přesto nabízí i dvoulitr a ke všem motorům manuální převodovku)! :-) :-) :-)
        • 11 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 06.06.  14:05

          « Re: Re: Re: Pěkný, ale...

          To jsou zase vyrazi na urovni blesku. U leonu bych slovo mimořadny použil ve vzdahu k šetřeni kde je jen vidět. Jinak Leon nema žadny extremni sklon čelniho skla a navic se do něj stejně špatně naseda/vystupuje jako do golfa, prostě je to jejich vlastnost ať už je to čim to je. Jinak ty si v nove 508 už seděl že viš jak se věci maji ? Navic když vystrčiš hlavu ze zadnice tak ti musi byt jasne, že u něj šla praktičnost stranou na ukor designu takže určite vlastnosti jsou předpokladatelne.
          A co jako že leon patři o segment niže, prostě maš kombik s 1.4 a je to snad špatně ? Přijde ti, že by 508 měla vykonově slabe pokryti ? Nebo by sis ji nepořidil jen proto, že v nabidce nemam motor, ktery by sis sice nepořidil, ale jen tak proto že ho nema ?
          • 22 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 06.06.  14:39

            « Re: Re: Re: Re: Pěkný, ale...

            Pekne zhrnuté, v leone mám steroidovanú 1,4 , ale steroidovaná 1,6 je o triedu vyššie nedostatočná, lebo leon môže mať aj dvojliter, ktorý si nikto nekupuje ani s manuálom >:D , ktorý ako soľ chýba P508 >:D
            • 11 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 06.06.  14:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný, ale...

              >:D
            • 20 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 06.06.  16:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný, ale...

              No tých Cupier vídavam príliš veľ na to, aby sa dalo konštatovať, že "dvojliter v Leone si nikto nekupuje". Veď sa skús popýtať na dodacie lehoty Cupry.
              O tom, čo si kupuje väčšina, máš samozrejme pravdu, ale súčasne je pravda to, že Seat nižšej strednej má v ponuke až dva väčšie motory (1,8TSI, 2,0TSI), ako Peugeot strednej triedy.
              • 10 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 06.06.  22:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný, ale...

                Súhlasím , Cupru si na blbnutie kúpi kde kto, aj keď väčšinu Leonov stretnem s magickým nápisom tdi. Na strane druhej je potencionalnych kupcov na kombi strednej triedy hľadajúcich potentné auto zrejme oveľa menej. Tým netvrdím, že väčší motor je zbytočný
            • 02 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 06.06.  17:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný, ale...

              Pěkná demagogie, ale jen demagogie. Jde o to, že Peugeot prostě u své 508 nenabízí větší motor, než 1.6, zatímco třeba Passat, Superb či Insignie ano. A budeš se divit, Leon s dvoulitrem (Cupra) se prodává tak slušně (vč. verze s manuálem), že se na něj musí docela dlouho čekat. A navíc zatím je u něj v nabídce i 1.8. Takže na první pohled je tvůj příspěvek efektní diskusní pirueta, bohužel ale zcela mimo mísu! ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Reco

                Reco 06.06.  18:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný, ale...

                A preco by mal ponukat motor, ktory by mal byt nanajvys okrajova zalezitost? Do 5008, 3008, 308 sa najviac predava 1.2. Uz tam je 1.6 okrajova zalezitost. V 508 bude ta 1.6 uplne postacujuca a uz ta 165kW verzia bude okrajova, naco by mali do toho davat este vecsi motor, ktory si nekupi takmer nik?
              • 10 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 06.06.  22:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný, ale...

                Ponuka benzinových motorov P508 pokrýva výkonové spektrum väčšiny kupujúcich v tomto segmente. Áno, vrchol v podobe 2l chýba, ale asi vo fr.vedia počítať a z hľadiska ekonomiky by to bol totálny nezmysel, ktory by nezaplatil vyvoj. 1.8 tsi by som sem neťahal, končil vykonom tam, kde 1,6 v P508 začína. Passatov a superbov tu jazdí na tony a nájsť medzi nimi dvojliter nenaftový je umenie. Možno anti dízlová vlna donúti aj PSA taký motor vyrobiť :-) .K tvojim kvákom na manuál nemá moc zmysel reagovať, je to len o kalkulácií a štatistike z toho čo sa reálne predáva. Predstav si, že u nás v zamestnaní si z ľudí , ktorí majú možnosť výberu výbavy do služobáku manuál už skoro vôbec nenachádza a to sme "len" v triede octavii a rapidov . Nič proti preferenciam a možnosti voľby, na strane druhej skús pochopiť výrobcu, ktorému sa neoplatí strácať čas a peniaze na vývoj niečoho, čo je pravdepodobne na pokraji záujmu
          • 13 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 06.06.  16:29

            « Re: Re: Re: Re: Pěkný, ale...

            Tak to bys "použíl" zcela nesmyslně, pokud současný Leon není v základní sockoidní výbavě "Cena již od...", tak jeho interiér vypadá pěkně a navíc má perfektní dílenské zpracování a ergonomii. Jediné šetření na nevhodném místě jsou výškově neseřiditelné přední pásy, ale ty mají i třeba současné BMW... Co se týče toho nastupování, tak seš úplně vedle, právě kvůli tomu zvětšenému sklonu čelního skla a o něco zakulacenější přední partii střechy se do Leonu dopředu nastupuje o něco hůře, než do současné Octavie (a Golfu). U oktávky je ten rozdíl jasně patrný, jezdím s ní v práci, takže mám přesné srovnání. A jasně že "je to vlastnost" těch aut, to jsi teda objevil Ameriku! >:D A ano, v nové 508 už jsem seděl na letošním ženevském autosalonu, už jsem to tady psal. Jasně, že omezené užitné vlastnosti nové 508 jsou daní za její efektní design, to já přece nepopírám. Ovšem tvrdit, že při hodnocení auta není třeba přihlédnout k segmentu, do kterého patří ("kombík 1.4 ako kombík 1.4", to je fakt na "Zlatý ventilek", tímto ses tady totálně ztrapnil! >:-[] Co se týká motoru, nikde jsem tady neuváděl, že by mě výkony té 1.6 připadaly nedostatečné, ale každému zkušenému autaři je přece jasné, že extrémně přefouknutý malý motor je z hlediska životnosti i průběhu točivého momentu vždy mnohem horším řešením, než dejme tomu motor o 2 či 4 dc objemnější! ;-)
            • 11 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 06.06.  16:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný, ale...

              Jediny kdo se ztrapňuje si ty a to prakticky každym svym přispěvkem. Už jen tva neznalost z praxe nebo ohybani reality je toho jasnou ukazkou.
              • 11 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 06.06.  17:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný, ale...

                Ha ha, a jakou "neznalost z praxe" a "ohýbání reality" máš na mysli? Fakt jsi mě pobavil, díky! >:D >:D >:D
            • 10 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 06.06.  22:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný, ale...

              2 deci je fakt kolosálny rozdiel >:D . Na spoľahlivosť má ďaleko podstatnejší vplyv celková konštrukcia, plánovaná životnosť a množstvo konštrukčný chýb ako 2 deci zdvihového objemu
              • 02 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 06.06.  23:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný, ale...

                Co je spalovací motor na světě, tak platí, že jeho objem ničím nenahradíš. Já bych to pouze mírně doplnil, resp. zpřesnil slovíčkem "plnohodnotně" a dodal, že to platí také o počtu válců... :-O
                • 00 Reagovat !

                  foto kyklop

                  kyklop 07.06.  09:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný, ale...

                  Píšeš o spoľahlivosti a tam tento blábol neplatí ;) . V histórii nájdeš aj kopu omylov s veľkym zdvihovým objemom. Objem nahradíš poriadne veľkym turbom :-) >:D
  • 110 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 06.06.  11:33

    I-cockpit

    Abysme si tu nelakovali černou na bílou...asi se shodneme, že ideální posaz je v autě, kde musí řidit podat co nejlepší výkon. Doladěná pozice za volantem, umístění ovládacích prvků, vzdálenosti atd...

    Pokud si vezmeme peugeot, tak víme, že má v portfoliu jednoho z nejlepších řidičů všech dob Seba Loeba. Dovolil jsem si najít jeho fotografii, jak sedí v P208.
    Nevídím, že by si volantem leštil stehna, či nářadí mezi nimi...

    [odkaz]

    Takže posaz v i-cockpitu naprosto neodpovídá tomu, co sám Peugeot se svou jezdeckou hvězdou má jako ideál.
    • 73 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 06.06.  11:42

      « Re: I-cockpit

      A zase tradiční idiotská reakce motorsportem... a že ten posed z motorsportu využívají ostatní... fakt že jo. >:D >:D >:D
      • 110 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 06.06.  11:54

        « Re: Re: I-cockpit

        Ano, byla to idiotská reakce na můj příspěvek. On totiž sedí pohodlně, dostatečně relaxovaně a tak, aby perfektně mohl ovládat auto. To je to, co by měl dělat každý řidič. ;-)
        • 82 Reagovat !

          foto KANKUNEN

          KANKUNEN 06.06.  12:52

          « Re: Re: I-cockpit

          To je diskuze ve stylu: Ty jsi ohluchnul? Ne, všichni ostatní ztratili řeč, já slyším dobře.
    • 25 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 06.06.  11:51

      « Re: I-cockpit

      Když já jsem tak nechutně "zpovykaný" řidič, že vyžadují i to, abych dobře viděl na přístrojový štít, víš? >:D >:D >:D
      • 36 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 06.06.  11:57

        « Re: Re: I-cockpit

        S volantem dole se mnohem hůře manipuluje. Podívej se, kde má Seb ruce.
        • 01 Reagovat !

          foto sachs800

          sachs800 06.06.  15:00

          « Re: Re: Re: I-cockpit

          To snad né....
        • 20 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 07.06.  07:51

          « Re: Re: Re: I-cockpit

          Kokpit športového špeciálu nemá s kokpitom sériového auta spoločné absolútne NIČ. Vidia a vedia to všetci okrem teba.
          • 11 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 07.06.  08:19

            « Re: Re: Re: Re: I-cockpit

            Ne? Aha, takže ty se nemusíš za volantem soustředit a věnovat se řízení? Mít vše správně rozmístěno?

            To doufám, že tě nepotkám na silnici. Kdyby peugeot přišel s ovládáním volantu nohama, tak se tu taky najde spousta fandů ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Reco

              Reco 07.06.  09:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: I-cockpit

              Takze chces povedat, ze loeb jazdi standardnou seriovkou? Ci vadi len kokpit(ktory je samozrejme uplne OK) ale uz nevadi ze nema seriove ostatne komponenty? To akoze on pri zavode potrebuje nieco ine ako seriove tlmice, podvozok, motor, interier..... Naco ma tam klietku a preco to nema bezne auto v premavke, ked to tak udajne treba? Tiez ako bezny vodic mam asi vyhodit zadne sedadla, lebo ani Loeb ich nema a to je predsa spravne.
              PS: nevadi ti, ze v F1 je ten volant maly a nie je okruhly a preco nema rovnaky volant aj fabia?
              • 00 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 07.06.  10:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: I-cockpit

                Webpaja tim chtěl zřejmě řict to, že bylo zapotřebi většich uprav kokpitu a zřejmě i technickych než u jinych značek tak aby se docililo potřebne ergonomie k dosaženi co nejlepšich jezdeckych vykonu. Nedělam si iluze o tom, že by realně nějake větši procento řidiču jezdilo ergonomicky podle nějakych zakonitosti či v nějakych jejich tolerancich. Ale zase těch co maji třeba volant v klině nebude mnoho tedy pokud to pravě nebude majitel nějakeho toho peugeotu, kde to k tomu bohužel dost vybizi.
                A co se tyče F1 tak nejsi prvni kdo to k ni přirovnava stejně tak opačny otačkoměr u AM.
                Snad ti musi byt jasne, že F1 je na hony vzdalena běžnym autum. Pokud si někdy F1 viděl tak určitě i to jak se piloti do kokpitu soukaji s tim, že volant je nandavaci, proč asi. A třeba takova rychlost převodu řizeni u F1 bude na hony vzdalena od běžnych aut.
                • 00 Reagovat !

                  foto Reco

                  Reco 07.06.  10:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: I-cockpit

                  Ale ja tomu rozumiem, akurat jediny rozdiel medzi F1 a zavodnym rally specialom voci seriovemu autu je len to, ze ten special ma skoro rovnaku karoseriu - tj len dizajnom, vsetky creva su aj tak ine, takze prirovnavat zavodne auto s beznou seriovkou, ktora ide do premavky (a naopak special casto do beznej premavky nemoze) je uplne scestne - to je to, na co poukazuje aj traveldrive rovnako ako ja a niektori nie a nie pochopit.
  • 13 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 06.06.  11:34

    Jinak...

    ...je P508 tak krásným autem, že mu odpustím i ty nepěkné kly :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto Hittman

    Hittman 06.06.  13:06

    Nejhezčí kombi

    v rámci Peugeotu? Francie? Evropy? Světa?
    • 03 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 06.06.  14:01

      « Re: Nejhezčí kombi

      Přesně tak, podobné subjektivní a do kontextu nezasazené titulkové výkřiky působí velmi neprofesionálně... ;-\ :no:
      • 11 Reagovat !

        foto DonVito

        DonVito 06.06.  15:12

        « Re: Re: Nejhezčí kombi

        Ahoj Arese.

        Vyplodil jsi tady toho dnes opravdu hodne.
        Jestli te spravne chapu, tak se ti nelibi design Peugeotu ani i-cocpit a jeste rad radis.

        To ale neznamena, ze 508 (SW - mimochodem podle me to funguje i ciste z pohledu zezadu) je spatny.

        Cilova skupina (Peugeotu) stredni tridy ma zrejme odlisne preference od tech tvych ;-)

        Tobe bych doporucil Alfu nebo BMW. :-)
        • 11 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 06.06.  16:41

          « Re: Re: Re: Nejhezčí kombi

          Ahoj DoneVito, pochopils to poněkud nepřesně, nová 508 fastback i SW se mi zvenčí moc líbí (i když ten kombík při pohledu čistě zezadu na těch firemních fotkách fakt vypadá poněkud divně). Co mě ale naopak neumožňuje o tomto jinak velmi zajímavém autě byť jen uvažovat, je jeho interiér, resp. uspořádání pracoviště řidiče. Že se Peugeot nezmohl na větší benzinový motor, než 1,6, to bych také zkousl, ale ne to, že tu 1.6 nenabízí s manuální převodovkou. To považuju za neomluvitelné ignoranství. Jinými slovy, pokud by nová 508 měla normální pracoviště řidiče a k benzinovému motoru 1.6 také možnost manuální převodovky, byl bych z toho auta naprosto nadšený - a to jak z fastbacku, tak i z kombíku!
          A díky za tvá "doporučení", ale BMW i Alfa jsou pro mě příliš drahé značky (pro koupi nových vozů) a střední třída je pro mě příliš velká (často jezdím i po městě). A když jsme u toho - ani Giulia bohužel nenabízí benzinový motor s manuální převodovkou (ani kombi)! :-( Ale máš pravdu, že pokud bych střední třídu chtěl a měl na prémiovou značku, tak 3er s manuálem by byla jasná volba! ;-) :yes: V neprémiové části tohoto segmentu bych ze současné nabídky jednoznačně volil nádherný (a přesto superprostorný) Superb 1.8 TSI. :-) :yes:
          • 10 Reagovat !

            foto DonVito

            DonVito 06.06.  19:45

            « Re: Re: Re: Re: Nejhezčí kombi

            No jak jsem psal, Peugeot proste cili jinam - na vetsinove kupce.

            Stredni trida a manual je a bude cim dal vzacnejsi. Btw. v USA za to ocenuji Accord, ze ho nabizi (v USA!).
            Za sebe muzu napsat, ze nejvic me bude zajimat plug-in 508 a ta bude urcite s automatem :-)

            K tomu Superbu - taky se mi libi. Ale za "nadherny" bych ho neoznacil, rozhodne ne v interieru. Narozdil od 508.
            Jinak cetl jsem srovnani vrcholnych verzi Superbu a Insignie a Insignia vyhrala ;-)
            [odkaz]
            Za me vzhledove jednoznacne exterier Sup, interier Insignia. A kdybych byl majitel, tak je pro me interier mooc dulezitej ;-)
            Prohlidni si poradne ty fotky z odkazu, nebo si nejlip do Insignie aspon sedni.
            Pak poznas, ze Sup je pekny, ale s nadechem low-costu (dvere, radicka obr13 vs 18, material pod palubkou atd.), zatimco Ins je pekna spis s nadechem luxusu.
            A interier Peugeotu bude lepsi nez Ins ;-)

            PS K tomu 3er - hlavne zadny x-drive >:D
            • 01 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 06.06.  23:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nejhezčí kombi

              Díky za konstruktivní a zasvědceně věcnou reakci, je vidět, že sem ještě pořád chodí i kvalitní a inteligentní lidi! :-) A s tou 3er v mém případě opravdu nemusíš mít strach - pokud se mi v garáži časem nějaká objeví, tak samozřejmě jako zadokolka a s manuálem (a samozřejmě s benzinovým řadovým šestiválcem) :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 07.06.  09:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nejhezčí kombi

              On ten test dopadá víceméně remízou, rozdíl 3% v bodech je zanedbatelný... zhruba potvrzuje to, co si myslím taky - Superb má lepší hnací řetězec (motor + převodovka) a je praktičtější, Insi líp jezdí (komfort vs. ovladatelnost).

              Co se konkrétně interiéru týče, já v tom velký rozdíl nevidím, obě auta mají svoje.

              Insignia - na pohled líp vypadají dveře i středový panel, celkově je to modernější. Na druhou stranu, páčka blinkrů je jak z Dacie (a má i takový chod) a budíky vypadaj lacině (ty obyčejné), případně divně (ty s displejem). Hezký je HUD. Ergonomie je lepší v Superbu a palubní systémy fungují taky líp (tragický překlad do češtiny u Opelu je jen třešnička). Ergo sedačky jsou lepší v Insi a dá se sedět i níž. Hlavice manuálu u Insi je laciná a má takovou ostrou hranku.
              • 00 Reagovat !

                foto DonVito

                DonVito 07.06.  14:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejhezčí kombi

                No ve skutecnosti na body vyhrala Ins hlavne diky brzdam (32,7 vs 36,9 - zahrate).
                A proto, ze i pres deficit 20k je na okruhu rychlejsi.

                Podle me, kdyz chces jezdit jen na dalnici, bude rychlejsi Superb - v primce.
                No a samozrejme ma Sup vetsi kufr :-)
                Jinak je podle me Ins lepsi auto. Minimalne jako GSi.
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 08.06.  14:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejhezčí kombi

                  Myslím, že převaha Insi bude větší v naftě, tam by to asi bylo celkem jednoznačné... pokud nepotřebuješ prostornost Superbu, ten kufr u Insi GS fakt není nic moc a kombík se mi nelíbí.

                  V těch benzínech je vidět, že 2.0TSI je lepší motor a že ten 8st. Aisin je laděný spíš na pohodu... což samo o sobě sice není chyba, ale ve finále rozdíl 1.5s v 0-100 je propastný a spotřeba TSI je taky lepší. Pro mě je hnací řetězec asi to nejpodstatnější na autě, takže bych při stejné ceně mírně favorizoval Superb.
    • 02 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 06.06.  16:05

      « Re: Nejhezčí kombi

      dal by som v danej triede v eu na prve miesto novu 508.... tak asi mazdu 6 a potom arteon.... atd
  • 21 Reagovat !

    foto traveldrive

    traveldrive 06.06.  16:01

    Jednooký medzi slepými kráľom

    Tento kombík vyzerá moderne a dynamicky, celková línia je štíhla a snáď aj kúštiček elegantná. Ale keď sa zameriam na interiér, alebo detaily exteriéru, tú krásu hľadám márne, nie je.
    Voči konkurencii snáď má v dizajne navrch, ale skvosty, aké púšťal z pera Pininfarina alebo Bertone, už si asi nekúpime.
  • 13 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 06.06.  16:01

    moc pekne

    zeby sa konecne vratili zlate casy a la 406? .. kedy peugeot mal stihle nizke a elegantne auta? casy obrovskych tlam su uz za nami.. aj casy pezotackych MPV kasni .. a tak konecne sa nam zda sa vracaju nestarnuce nizke stihle elegantne tvary ... k tomu sportove hrany... kompaktne svetlomety.... ostre linky... kompaktna a zaroven elegantna a sportova vizaz.. o lala ... konecne .... k dokonalosti uz chyba snad len 6 valec...

    priznavam paci sa mi nova 508 jak lift tak aj kombik.. zatial teda z fotiek mozem povedat ze moc pekne auto .... za mna predsa len lift v takej bordovej je o kusok este krajsi ako kombik a ma stylovejsie krivky ( kombikov je fakt uz vsade dost a nakoneic su vsetky aj tak rovnake ) .... ale celkovo nova 508 je skutocne aj podla mna snad najkrajsie auto v danej triede momentalne.... a to aj pri kuskoch ako mazda 6 ci S60 alebo arteon jasne vyhrava ... od P406/406 coupe aj od P206 ci 306 cabrio sa mi ziadny lev odvtedy opat tak vyrazne nezapacil ako prave nova 508..... tu ocakavam velky uspech a anvrat zaslej slavy v danej triede ... ta suhra techniky dizajnu urcite zaberie ... krasny lev... uz z foto vidiet ze je mlady silny a plny zivota ... konkurencia tras sa ... :yes:
  • 12 Reagovat !

    foto ericn

    ericn 06.06.  17:00

    Parádní design

    Tak musím uznat, že design nové 508SW je parádní, klobouk dolu. Další překvapení jsou motory - konečně je 1.6THP zpět se 132/165kW. Pevně věřím, že škoda aktuální rozvodová sada bude bezproblémová, protože 1.6THP byl uživatelsky povedený motor, který pěkně "tahal". Škoda, že je opět jen s automatem, chjo... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto tomasito-de

    tomasito_de 06.06.  19:52

    oplastovaný a zvýšený?

    nemáte niekto info / link ako bude vyzerať oplastovaný model s vyššou svetlou výškou? Len nech to preboha nie je ťažká kráva ako insignia Countrytourer, 1948kg pohotovostná...
    • 00 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 06.06.  20:12

      « Re: oplastovaný a zvýšený?

      Tyhle verze většinou mají 4x4. To by v případě 508 působilo směšně.
      • 00 Reagovat !

        foto DonVito

        DonVito 06.06.  20:32

        « Re: Re: oplastovaný a zvýšený?

        Predchozi 508 hybrid, pokud vim, byl 4x4.
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 06.06.  20:57

          « Re: Re: Re: oplastovaný a zvýšený?

          Takový polo 4x4, ale budiž. Momentálně ale - pokud vím - mají jen sofistikovaný grip control.
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 07.06.  08:19

          « Re: Re: Re: oplastovaný a zvýšený?

          A přestali ho kvůli špatnému fungování dělat. Pokud vím, tak by v příštím roce měli přijít s lepším řešením.
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 08.06.  13:53

            « Re: Re: Re: oplastovaný a zvýšený?

            Přestali dělat i tu hybridní naftovou verzi minulé 508, kdy je zadní náprava poháněna elektromotorem. Důvod? Takřka nulový zájem zákazníků... :-O :-O :-O
    • 00 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 07.06.  07:45

      « Re: oplastovaný a zvýšený?

      Čo je vyššia výška? Ty dávaš tomu slovenčinovi... >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Další zvrat v krizi Růžičkových: Překvapivé foto a tajemný vzkaz

Další zvrat v krizi Růžičkových: Překvapivé foto a…

Poslední dobou to vypadalo, že hokejový trenér Vladimír Růžička (55) se bude podruhé rozvádět, jelikož se údajně…

Bačo, rozhodni! Kapustnica, nebo kyselica? 2 recepty na polévky ze zelí

Bačo, rozhodni! Kapustnica, nebo kyselica? 2 recepty…

Co vás ve stále chladnějším podzimním počasí spolehlivě zahřeje? Kromě šály, svetru a zapnutého topení také…

 

iSport.cz

Schumacher a formule 1? Závodit může už příští rok, volná jsou dvě místa

Schumacher a formule 1? Závodit může už příští rok,…

Jaký otec, takový syn. A F1 se má v budoucnu na co těšit. Nico Rosberg, Felipe Massa a spousta dalších…

Rittich baví NHL nezvyklou oslavou. Měl jsem pravdu, smál se po zápase

Rittich baví NHL nezvyklou oslavou. Měl jsem pravdu,…

Když se k tomuhle gestu odhodlal, asi ho nenapadlo, jaký bude mít ohlas. Jenže kamery v NHL zachytí vše a viděly…

 

Reflex.cz

Komunisté u konce s dechem: Nejsou žádnou alternativou a už nemají co nabídnout

Komunisté u konce s dechem: Nejsou žádnou…

Člověk, který polovinu života prožil v československém totalitním režimu, může mít někdy ze současné politiky i…

Silné deště a záplavy na jihu Francie si vyžádaly nejméně třináct mrtvých, do mnoha obcí se nedá dostat

Silné deště a záplavy na jihu Francie si vyžádaly…

Jih Francie v noci na dnešek zasáhly prudké deště a záplavy, které si vyžádaly nejméně třináct mrtvých a několik…