rekl bych ze Francouzi maji ve sportovnich autech jmeno docela slusne, kdys pomineme uspesnou sportovni divizi Renaulru, at Sport nebo Alpine, tak asi nejznamejsi sportovni ikona Francouzu Bugatti, samo osobe bude stacit :-)
uspechy Francouzskych automobilek v motorsportu myslim netreba zminovat, od Rally as po LMP1 nebo F1, je prave dost s podivem ze na uspesich z motorsportu jeste nemaji nejaky ten civilni supersport ci nejakou ikonu jako byli EVO nebo STi
Bugatti - založil to původem Ital, tehdy v německém městě. A motorsport s civilním sportovním autem se v dnešní době čím dál víc vzdaluje. Jedině tak dostaneš na Megane polep F1 champion. Jinými slovy řekni mi, kdo dá za fr. sporťák třeba milión, když to bude stejně předohrab s turbem.
ja tajne doufam ze do seriove civilni vyroby se dostane alespon RS1, cos by mohl byt konkurent pto vozy jako R8 a Gallardo, a nemyslim si ze by lidi za takove auto nebyli ochotni dat treba 100-200 tisic eur, v tehle hladine stejne zalezi jen na image toho konkretniho vozu, a v Dieppe umej takova uata stavet velice dobre
u Citroenu je opravdu skoda ze nedokazali nabidnou s cenovkou okolo 1 milionu auto ktere by neslo rysi z dob Sebastiena Loeba, a klidne jich mohlo bejt vicero, od Xary as po DS3 nebo C-Elysee, precijen u Citroenu Sebastian vystridal spoustu specialu, smesnou C4 Loeb edici nepocitam, to bych prirovnal k necemu jako Faboa Monte Carlo, proste jen drobne plastiky a barvicka
to same Peugeot, ktery by bezproblemu mohl maloseriove konkurovat treba Pagani, techniku ze zavodnich LMP1 ani jejich image vpodstate naprosto nijak nezuzitkovali, a postavit traba rocne 20-30 takovich aut a vydelat na kazdem treba i jen minimum, ale nasledne tezit z image tech aut proste nedokazali ;-\ a vlasten Peugeot mohl klidne postavit i nejake HH na jmene Sebastiana Loeba, sak PP pokoril doslova drtive, a ackoli ta akce musel stat desnej balik a byla velice uspesna, v showroomech Peugeotu se otom vlastne jakoby ani nevedelo, tak alespon ze 308R vypada prozatim slibne
No popravdě bych raději od nich čekal ostřejší 208 GTI, někde na úrovni 230-250k než supersport. Už to GTI základní jezdí skvěle, strávil jsem s ní jedno sobotní dopoledne s rohlíkem na tváři :yes:
308R je slibný HH, hlavně ať ho nezabijí nějakým "nákladovým" kompromisem ;-)