Světla jsou zajímavá ají pěkná i když celkový dojem z toho auto no nvm jednou jsem ho viděl u nás v Brně jak jel...Nevypadal špatně. škoda jen že ta cena je docela vysoká.... jen mě\prostě doslova ser.... že pořád cpou ty automaty do aut... jistě je to pohodlnější ale není nad to si řadit sam než spoléhat na " počítač" který zařadí za mě... a jak píše turlupin ... hlavně VOLANT :-)
prečo myslíš že automat je zlý? mal som možnosť vyskúšať insigniu 2.0 CDTI s automatom a fakt sa mi to páčilo a ak by som si kupoval auto tak by som automat chcel samozrejme nie je automat ako automat ;-)
jj vsak to mas pravdu ja sem s automatem nikdy nejel esi se nepočítá městskej autobus:D akorat mi to prijde pak zbytečně drahý nevím jestli u tohoto auto ale třeba u fabie rs to 7 stupnovy dsg ju zbytečně prodražuej :-|
no vidíš a práve že 7 stupňový dsg že vraj nie je tak dobrý ako 6 stupňový dsg neviem či je to taký rozdiel ale čítal som tu už. Ani dvojspojka nemusí byť výhra vidíš nové lambo Aventador nemá dve spojky a mala by to byť lepšia a rýchlejšia prevodovka a tiež je to automat no aspoň myslím že sa tam dá dať aj plne automatický režim
Bez ohledu na to, jak pětsetosmička dopadne, to zde bude nepochybně mainstreamový test roku. Již legendární mindráky frantíků z německé třídní konkurence jsou v nové produkci až bolestně zřetelné - zahnáni do tržního rohu, vzdali se dokonce i svého historického monopolu na pojízdné gauče a přitvrdili podvozky. Jenomže jen o tom to samozřejmě u aut není.
Sám jsem velmi zvědavý na zjištění mistra testéra, a tak trochu čekám, že se v testu objeví byť letmá, krátká, přesto velmi očekávaná "porovnávačka" s těmi, kteří třídu definují a třídě kralují - PASSAT, SUPERB, mondeo.
P.S. Kdo by čekal, že ve Francii neprší? :-) Jo, Apoštolem může být v garáži vždycky jenom jeden...
myslím, že 508 bude velká ryba v rybníce střední třídy. na test se těším. srovnání s konkurenty je nabíledni, předpokládám ale, že 508 nebude pro zákazníky Peugeot krok vedle >:-[]
Možná to bude tím, že třeba ve svý Fabii máš maximálně dva tlačítka na stahování okýnek, ale tady máš trochu více možností konfigurace a výbavy a jsou 3 možnosti.
1: Mnoho tlačítek, každé má jen jednu f-ci, nutno se naučit které je které
2. Jeden sdružený ovladač a la BMW a trochu boje s orientací v něm
3. Kombinace obou.
Je to o zvyku, ale nevidím v tom problém, pokud jsou tlačítka dostupná a viditelná, dobře ovladatelná s příjemným chodem a povrchem.
Zdravím všechny,
dovolím si pár vlastních postřehů z testovací jízdy (byla to teda 508 sedan - 2.0 HDi) ...
Ono vždy záleží na tom, s jakým vozem 508 porovnáváte, na mě působil majstátně a honosně ale naproti tomu jsem nalezl spousty nedotažených prkotin.
- Svezení komfortní a tiché ale naproti tomu rušil aerodynamický hluk skrz boční okna.
- Motor a jeho odhlučnění bylo příkladné, i řazení bylo na francouze super
- Odkládací prostory skutečně chybějí není kam uložit nezbytnosti
- Vadilo mi zavírání zavazadelníku (těžko ho zavřít aniž byste si umazali ruce nebo poranili ruku (no možná to chce tréning)
- pokud sedíte vzadu skoro se Vám nepovede otevřít okno, ovladač je skryt za madlem a těžko pak prostrčíte ruku až k němu
Každopádně to byl ale nejlepší Peugeot ve kterém jsem seděl (a řídil ho) a pokud výrobce mysí vážně tu "nejlepší spolehlivost v celé historii", celke se těším. V září bych si jej rád pořídil ;-)
Mimochodem 508 prý již teď patří do TOP5 v prodejích ve sé třídě!
Každému, kdo si Pětsetosmičku vyzkouší je jasné, že časy se mění, a vítr změny už není aní tak suchý pouštní pasát, jako spíš opojný průvan u otevřených dveří do boulangerie někde v centru města nad Sénou.
Funguje to na první dotek a ve světlém interiéru u hnědého kombíku to platí dvojnásob ;-):yes:
Snad jen, když jsme u těch doteků... PSA nemá dotykový display :-)
Bohudík.
Máš pravdu, ale Cépětka se prodává docela dobře.. Celkové prodeje sice neznám, ale fakt je, že představy Citroënu byly pravděpodobně trochu jiné. Minimálně co se ČR týče :-)
Ovšem jak Peugeot, tak Citroën se model po modelu zlepšují, a to velice znatelně. Ono taky aby ne, protože nějakých pět až osm let zpět to bylo v některých segmentech téměř na ručník do ringu..
Jenže vítr změn fouká už delší dobu a nezdá se, že by se dveře do pekárny zavíraly. Naopak, pekař připravuje další baštu a třebaže to v kontextu s tuhou konkurencí nemusí být zrovna zázrak, na úbytě nezajde, myslím si, že právě naopak.
Vždycky jim chybí ten pověstný krůček... Citroënu konfeknčnější volant a přístroje, Peugeotu možná ten adaptivní podvozek (i když už ho léta má - AMVAR)... Dotahují ale jinde, jde jen o preference..
Ano, věřím, že se s každou generací zlepšují a rozhodně nepopírám, že se jedná o povedená auta. Jen mě už unavují věčné řeči o tom, jak kdo zamete s třídní špičkou. Chápu, ono se to říkat musí, jen ta realita stejně zůstane vždycky jinde.
508 nebo C5 nikdy nebudou těmi, od koho budou ostatní opisovat, k tomu jim chybí ten pověstný krůček a pak ještě jeden krok :-)
Ono to s tím opisováním není tak jednoduchý... Technikou počínaje a designem konče... Tady bych byl asi trochu opatrnější. Ovšem nakonec rozhodneme.. my, tedy zákazníci :-)
Mě je snaha o "umírněné novátorství" velice sympatická, víceméně lhostejno s jakým logem.. Cizelování cizelovaného na straně VW a jeho protipól u extravagantních modelů Renaultu, to jde trochu mimo můj záběr.
P.S. ten krok navíc, to je doména prémie.. na té si vylámaly zuby všichni, kteří to zatím zkusili :-)