Zajímavej článek, který se týká dost slabého místa elektromobilu. Díky za něj.
Mohu tomu rozumnět tak, že když bude venku kolem nuly a budu se pohybovat městskými rychlostmi stačí pro udržení cca 20-21 stupňů v poměrně malé kabině kolem 3kw výkonu topení?
A máte zkušenost jak topila původní verze?
Mimochodem jaký systém topení mají PHEV jako je Cayenne SE hybrid? Vyhřívají vodu a nebo mají výměník vzduch-vzduch jako dostane nová Q7 E-tron?
at tak ci onak, do elektromobilu ktery planuji bych tak jako do soucasneho auta dal okamzite Webasto, neni nadto i pri krutych mrazech a ledovkach prijit k vyhratemu autu kde se ani nemusi skrabat neco jako namrzla skla :-)
ostatne Webasto primo i dela takove topeni pro elektromobily, ktere je lehke (okolo 2kg + 3-5l nadobka na palivo), uzpusobene k chodu na E85 a ma i funkci vetrani vozu v letnich mesicich, takze poslouzi jak v zime, tak v lete, pritom spotrenu ma smesnych asi pul litru za hodinu a vykon az tusim 5kW
u soucasneho benzinaku me i predehreje motor a je napojene na vodni okruh, takze zadne starty motoru v -20