Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot Partner Electric: Klimatizace a topení

Jsou elektromobily použitelné jen v mírném klimatu na jaře a podzim, nebo se s Partnerem Electric dá hodně ujet v zimě či létě?
Zpět na článek
8. 4. 2015 11:09
topení v elektromobilu
Zajímavej článek, který se týká dost slabého místa elektromobilu. Díky za něj.
Mohu tomu rozumnět tak, že když bude venku kolem nuly a budu se pohybovat městskými rychlostmi stačí pro udržení cca 20-21 stupňů v poměrně malé kabině kolem 3kw výkonu topení?

A máte zkušenost jak topila původní verze?

Mimochodem jaký systém topení mají PHEV jako je Cayenne SE hybrid? Vyhřívají vodu a nebo mají výměník vzduch-vzduch jako dostane nová Q7 E-tron?

Děkuji
Rozbalit vlákno
1
8. 4. 2015 16:59
Re: topení v elektromobilu
at tak ci onak, do elektromobilu ktery planuji bych tak jako do soucasneho auta dal okamzite Webasto, neni nadto i pri krutych mrazech a ledovkach prijit k vyhratemu autu kde se ani nemusi skrabat neco jako namrzla skla :-)

ostatne Webasto primo i dela takove topeni pro elektromobily, ktere je lehke (okolo 2kg + 3-5l nadobka na palivo), uzpusobene k chodu na E85 a ma i funkci vetrani vozu v letnich mesicich, takze poslouzi jak v zime, tak v lete, pritom spotrenu ma smesnych asi pul litru za hodinu a vykon az tusim 5kW

u soucasneho benzinaku me i predehreje motor a je napojene na vodni okruh, takze zadne starty motoru v -20
8. 4. 2015 12:38
A co skleníkový jev?
Skleníkový jev v kabině vozidla způsobuje, že vycházejí potřebné výkony na chlazení v létě vyšší, než na vyhřívání v zimě.
Rozbalit vlákno
0