Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot RCZ R: 270koňové kupé konečně přichází

Goodwood Festival of Speed je za dveřmi a Peugeot nás seznamuje se svým hot-coupe RCZ R, které se může pochlubit skutečně působivými parametry, vydolovanými z přeplňované šestnáctistovky.
Zpět na článek
10. 7. 2013 12:43
10. 7. 2013 15:44
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 7. 2013 11:35
Vlk v rouše pudla...
RCZ to má těžké. Vypadá jako Audi TT přepudrované francouzskou komsetikou a evokuje jakýsi módní doplněk bez výraznějších schopností, přitom to je řidičsky nejlepší Peugeot od dob 306 S16 a řekl bych, že i součást současně špičky sportovních předokolek.

A teď tu máme top verzi, jejíž parametry ohromují, sedadla lákají k usazení i přes fotku a popis provedených úprav dává tušit, že ve Francii umí dát dohromady pořádný kus auta i jiní žabožrouti, než ti z Dieppe.

Nechci být blbým prorokem, ale jestli RCZ R dotáhne vlastnosti RCZ 200 do vyšších výkopnových sfér, přiostří jeho projev a zachová skvělou ovladatelnost a řidičskost, máme tady za dvacet let budoucího klasika a vyhledávaného youngtimera.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - iudex
10. 7. 2013 11:56
Re: Vlk v rouše pudla...
Ono už THP200 je veľmi slušné auto, na konkurenčnom webe porovnávali RCZ a Subaru BRZ (sic! taká drzosť! Francúzska predokolka proti legendárnej drifting machine >:-[] ) a napriek pôvodným očakávaniam o drvivom víťazstve Subaru mu Peugeot pekne zavaril vo viacerých parametroch a BRZ zvíťazilo len "na body".
Sám som 200k RCZ šoféroval a bol som veľmi pozitívne prekvapený ako dynamikou, tak jazdnými vlastnosťami. Preto RCZ R so 70k naviac musí byť už pekný trhač asfaltu. Len akosi neviem prekonať tie predsudky ohľadom spoľahlivosti takto vyhnaného výkonu z malého motora.
Avatar - Iv8
10. 7. 2013 12:17
Re: Vlk v rouše pudla...
Myslím, že to nejsou předsudky (malý motor/obří výkon) jak dokazuje nedávný test 5008 1,6THP. Je to "vyhoněné" na max.výkony, ale spolehlivost jde úměrně tomu dolů. Jinak pěkné auto slibující nevšední zážitky.
Avatar - Atlis
10. 7. 2013 12:48
Re: Vlk v rouše pudla...
1,6THP aj ked vyhrava sutaz motor roka pravidelne k najlepsim co sa splahlivosti, hlavne u PSA, nepatri. Ale uz napriklad 1.6EB vo flotilach jazdia po 250-300tis bez uhony...

Aky bude ten 270k motor tazko povedat.

Nejazdil som RCZ, takze sa k jej jazdym vlastnostiach vyjadrovat nebudem, no GT 86 som mal moznost soferovat a dost vazne pochybujem, ze by bola RCZ tak neutralna ako GT 86. Nehovoriac o tom, pocitovo je uplne nieco ine, ked ta z zakruty kolesa tahaju alebo tlacia. Staticky ma RCZ blizsie ku GT - siroke sedacky, koza, lezernejsia pozicia za volantom. GT 86 je mala mrska, v ktorej sa clovek citi stiesnene, ale jazdi sa perfektne.
Avatar - Hittman
10. 7. 2013 13:32
Re: Vlk v rouše pudla...
Motor se rozletí na součástky po sto tis km >:-[] Musí mít zvuk jak ostatní 1,6ky, tj. jako když komárovi šlápnete na nohu >:-[] , takže bude potřeba implantovat do kabiny repro se zvukem 8mi válce )) Fakt trapná auta pro trapný frantíky. Že to nenapadlo třeba ještě Nissana, že by dal do ZR nějakou 1,6tku
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 7. 2013 13:41
Re: Vlk v rouše pudla...
Motor sám o sobě má zvuk dost tragický, ale repro není třeba, o vše se stará výfuk...
10. 7. 2013 14:03
Re: Vlk v rouše pudla...
Zvenku zní motor celkem civilně, pomáhá mu jen výfuk. Ale uvnitř si na zvuk stěžovat nebudeš. Nádherně sytý zvuk krásně graduje s otáčkami. Zvuk v kabině negenerují repráky, ale akustický trubka vedemá kolem motorové přepážky. Stejný princip používal i Focus ST v minulé generaci. Ono 4-válec nebude znít nikdy dobře, zvášť přeplňovaný. Ale, že by bylo THP 200 tichošlápek, když kolem projede, to rozhodně ne. A R verze má výfuk nový, dá se čekat zvuk mnohem syrovější.
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 7. 2013 13:50
Re: Vlk v rouše pudla...
No, já je řídil obě relativně krátce po sobě a obojí jsou skvělá auta. Rozhodně nejde říct Toyobaru je boží, RCZ je ve všem horší --> hlavně projev a ovládání motoru a chod pedálů ma Peugeot o kus lepší. Asi to bude znít blbě, ale THP je v mých očích blíže projevu ostré oldskůl atmosféře, než udušená 2.0 N/A v Toyobaru.

pár poznámek navíc:

--> RCZ je v rukách normálního řidiče o kus rychlejší - Toybaru nestíhá a když příjdou kopce, tak je ztracené.
--> RCZ jelo bokem na stejné trase ve stejných zatáčkách jako Toyobaru
>:D >:-[] taková reminiscence 205 GTI avšak bez fatálních sklonů...
--> přesto bych jednoznačně bral Toyobaru, protože sériové provedení představuje pouze základ jeho potenciálu. Každopádně, RCZ je vážně moc fajn a kdybych na ta auta nikdy nemohl šáhnout, a měly zůstat v sériové podobě, asi by to nebylo jednoduché rozhodování.
Avatar - iudex
10. 7. 2013 14:10
Re: Vlk v rouše pudla...
Píšeš presne to, čo sa uvádza v mnou spomínanej porovnávačke na autofore. Od stola/počítača by človek povedal, že RCZ bude od Toyobaru o triedu horšie vo všetkom a postaviť ho proti zadokolke je úplné rúhanie; realita je však podstatne bližšia a RCZ je prekvapivo v mnohých ohľadoch plnohodnotným súperom Toyobaru. Samozrejme koncepcia sa nakoniec prejaví a zábavnosť ľahkej točivej zadokolky preváži, ale netreba podceňovať ani dobre spravený predohrab s jednoduchou zadnou nápravou.
Avatar - Choochoo
10. 7. 2013 13:14
Re: Vlk v rouše pudla...
200koni a zname problemy a ted 270??? Jsem si rikal dobry, az do doby kdyz jsem z jistil z jakeho motoru to vymackali ;-) Tak na sraz dobry a 2x do roka to provetrat jako kabrouse a pro jistotu s tim moc nejezdit >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 7. 2013 13:40
Re: Vlk v rouše pudla...
Souhlasím - spolehlivost THP bude velká otázka. No, snad už se poučili z předchozích nezdarů a bdue to OK.
Avatar - 3_diamanty
10. 7. 2013 12:17
Re: Vlk v rouše pudla...
suhlas.... davam palec hore, tento pezotik sa mozno podoba trosku na TTecko ale oproti audi tento pezot emocne uputa ovela viac a viac chyti za srdce ... rozhodne sa tymto modelom pezot dostava do vyssich sfer .... :yes:

inak ta cerveno cierna farebna kombinacia vyzera velmi pekne, cele auto na mna posobi velmi elegantne sportovo a vyvolava u mna emocie :yes:
10. 7. 2013 13:18
Re: Vlk v rouše pudla...
Nemohu než souhlasit, už THP 200 je velmi zábavná předokolka. Tolik úprav jsem v případě verze R ani nečekal. Vzali to sakra poctivě, nový dif s omezenou svorností, neskutečné brzdy ( 380mm?? >:D ) neskutečné. Vnitřnosti od Mahle (němci)...ladili motor i do McLarenu MP14-12C. Překvapilo mě jak je motor i přes přeplňování lačný po otáčkách...sakra tohle prostě musí být pecka. Adept na řidičsky nejzábavnější předokolku vůbec. Podobnost z Audi tam může být snad jen na fotkách, v reálu si je nespleteš, RCZ má mnohem více propracovanějších detailů a po faceliftu mu to opravdu sekne. A ten interiér je vymazlený...mnam :yes:

Už abych se svezl ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 7. 2013 13:39
Re: Vlk v rouše pudla...
Jop, TT jsem zmiňoval jen kvůli tomu, že je často zmiňováno obecně na netu ve spojitosti s RCZ... a gradace výkonu v podání THP je vážně super :-) Akorát se trochu bojim, jestli u této verze nenastane turbodíra - přece jenom je toho výkonu už extrémně hodně.
11. 7. 2013 07:49
Re: Vlk v rouše pudla...
Nad charakteristikou motoru pořád přemýšlím. Bude třeba celkem vysoká hodnota plnícího tlaku. Těch skoro 169 HP/l objemu není extrém ve smyslu závodních motorů, ale v civilní sféře je to opravdu hvězdná hodnota. Je to hodnota např. nad GT-R, 911 Turbo, MP4-12C. V Peugeotu ! No, uvidíme. Jistě, jsou zde xtrémisté typu Rt12R, ale to už je hodně na běžnou produkcí. Peugeot s tímhle vystřelil hodně vysoku. Snad nepřestřelil...
10. 7. 2013 15:38
Re: Vlk v rouše pudla...
MAHLE Powertrain je bývalý Cosworth Technology, koupili ho od Audi v roce 2005. A je to britská firma, byť patří německé MAHLE. Pokud ladili, tak tedy spíš Britové. Od Němců pak můžou mít komponenty.
10. 7. 2013 17:09
Re: Vlk v rouše pudla...
jj :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
11. 7. 2013 01:41
Re: Vlk v rouše pudla...
Dnes jsem viděl poprvé faceliftovou verzi - zrovna tuto barevnou kombinaci. A mimo té koncepce s kabinou uprostřed, nesouhlasím, že by to vypadalo jako "přepudrované" TT. Je to naprosto svébytný model a opravdu mu to slušelo. A to mu nechci nijak zvlášť pochlebovat, verzi před fl jsem moc nemusel.
Avatar - Enthusiastic.driver
11. 7. 2013 09:03
Re: Vlk v rouše pudla...
viz. můj komentář výše...
Avatar - KANKUNEN
10. 7. 2013 12:43
NejPeugeot
Vypadá to ještě jako Peugeot, je tam vidět odkaz na předchozí modely, ale huba není obrovská. V dnešní době to mají Peugeoty tak, že chromovaný rámeček masky nepasuje do otvoru, protože je menší. Budíky to má správném místě. Jen bych byl pro méně foukaný dvoulitr.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Misanick
10. 7. 2013 12:54
Re: NejPeugeot
To já taky, ale dvoulitr bude určitě těžší a nejlepší jízdní vlastnosti má RCZ právě s touto 1.6kou, přestože pověst tohoto motoru není úplně nejlepší.
10. 7. 2013 15:44
Re: NejPeugeot
S hmotností to není tak jednoduché. Klidně by mohl být lehčí, když na to přijde.
Avatar - orson
10. 7. 2013 14:02
Francouz,uvidíme v praxi..
No na ten poměr výkon/hmotnost to není žádná sláva, Opel Astra OPC váží 1475 kg a zvládne 100 km o desetinu hůř..to nemluvě vyhoněném 1.6 l motoru..když to bude podobné jako u VW Polo GTI kde 1.4 dokáže spotřebovat 1l oleje na 1500,-km tak jsem zvědav jak na tom bude francouz.. ;-\
Rozbalit vlákno
9
10. 7. 2013 14:10
Re: Francouz,uvidíme v praxi..
Dost moderních turbomotorů bere olej, je to normální stav. Známý má BMW X6 verze 50i a dolévá litr každých deset tisíc. Holt ty dvě turba něco zhltnou.
Avatar - iudex
10. 7. 2013 14:13
Re: Francouz,uvidíme v praxi..
Neušlo Ti náhodou, že OPC má väčší objem a vyšší výkon? A predsa dynamicky zaostáva (aj keď len o desatinku). Takže je diskutabilné, čo nie je "žiadna sláva". Podľa mňa to platí práve pre OPC (ktorému to v porovnávačkách nandá skoro každý konkurenčný hotheč s nižším výkonom).
10. 7. 2013 14:43
Re: Francouz,uvidíme v praxi..
No Astra OPC se mi nezdá vůbec špatné auto, jízdně je velmi schopná. Které, že hot-hatche jí to nandají?
Avatar - iudex
10. 7. 2013 15:31
Re: Francouz,uvidíme v praxi..
GTI, ST, M RS... teda skoro všetky. Testov máš x, dohľadaj si ich sám. ;-)
Ale predsalen jeden príklad za všetky: Nurburgring NS:
Astra (206 kW): 8:44 min (271. miesto)
Megane RS (184 kW): 8:29 (227.)
Megane RS 265 (195 kW): 8:08 (137.)
GTI 6 35 (173 kW): 8:38 (255.)
Focus ST (166 kW): 8:35 (243.)
A to na NS ešte nejazdilo nové ST (s 250k očakávam značne lepší čas, ako minulá generácia), ani nový GTI (kde minimálne silnejšia verzia Performance pokorí svojho predchodcu).
Avatar - orson
10. 7. 2013 14:51
Re: Francouz,uvidíme v praxi..
No je vidět že jen čteš a neznáš asi ty auta o kterých mluvíš.. >:D Já jsem napsal že to co tu píšou o RZC R je chvála do nebes ..A asi jsi nejel ani jedním autem které tkz.dají OPC,Já pane měl tu možnost,netvrdím že OPC je 1. ale pro každodenní ježdění je víc než dobré,vždy mě baví jak tady spousta frajeru píše jak který auto jede na okruhu..jen bych chtěl vidět kolik z těch chytráku jezdí ty okruhy a platí nové gumy a vůbec vše s tím spojené.Myslím že když řeknu že taková zábava na 2 dny vyjde cca 15 -25 Tkč dle rozměru pneu atd.
Avatar - iudex
10. 7. 2013 16:04
Re: Francouz,uvidíme v praxi..
Prekvapivo som niektoré z tých konkurentov šoféroval; čestne ale priznávam, že OPC samotné nie a tu sa spolieham na skúsenejších testérov, ako aj na objektívne čísla. Práveže OPC všade opisujú ako muscle car, ktoré už ideu hotheču moc nespĺňa. Je premotorované, ťažké a menej obratné, takže napriek nominálne najvyššiemu výkonu jazdí na okruhoch horšie časy, ako menej výkonná konkurencia; naopak ani pri každodennom používaní neposkytuje taký komfort, ako menej ultimatívne HH typu GTI.
Takže OPC nerobí poriadne ani jednu funkcií hotheču: nie je použiteľné ako bežné univerzálne auto na normálne jazdenie ako GTI či ST (málo miesta kvôli tvarovaniu á la kupé a len 3dv, tvrdý nekomfortný podvozok na 19" diskoch), ani nie je ultimatívnym okruhovým autom ako Megane RS Cup (ktoré mu na všetkých okruhoch naložilo, napriek slabšiemu motoru).
10. 7. 2013 17:06
Re: Francouz,uvidíme v praxi..
Časy na Ringu mě příliš nezajímají. Jsou automobilky co na Ringu ani netestují. Občas mám z některých aut dokonce pocit, že fungují jen na Ringu. Ale jak přijde rozbitá okreska, přestávají fungovat...
Přečti si test Astry OPC od Pavla Jandy na autoforum. Už jen nadpis "Nepochopitelně rychlá a podobně dobrá", postavil ji i proti Subaru STI. A Janda už má opravdu něco najeto, má nadhled a dokáže sepsout i Porsche. Jeho testy jsou pro mě referenční a něco se z nich dozvím.
Avatar - iudex
10. 7. 2013 17:30
Re: Francouz,uvidíme v praxi..
No a pre mňa je podobnou referenciou názor Chrisa "opičáka" Harrisa, ktorý v tejto porovnávačke OPC, ST a M RS: [odkaz] dal jednoznačne OPC na posledné miesto a víťaza určil v závislosti od použitia: na okruhy M RS, na bežné cesty ST.
Avatar - iudex
10. 7. 2013 16:05
Re: Francouz,uvidíme v praxi..
Inak ako pozerám Tvoj avatar, Ty figuruješ aj na driverswebe a tam už sme spolu o HH debatovali, a to aj pod Tvojou OPC. ;-)
10. 7. 2013 14:29
to je odborníků na motory
Četli jste vůbec ten článek, když tady každý dává životnost jen do sto tisíc. Zde je jen vyňatek

Svůj díl na tom mají i kované písty Mahle, jejichž slitina odpovídá té, používané ve formuli 1. Od Mahle pochází i pístní kroužky s speciálním polymerovým povlakem, modifikovány byly ojnice i další díly. Motor pracuje s nízkým kompresním poměrem jen 9,2:1 a jeho zvuk si může řidič intenzivněji užívat díky spojení sání s kabinou. Díky všem modifikacím si vysloužil vlastní označení EP6CDTR a měl by splňovat nároky, kladené na závodní motor. Těm se kupé podobá prý i řešením ocelového výfuku
Rozbalit vlákno
4
10. 7. 2013 15:48
Re: to je odborníků na motory
Jen pro ujasnění, závodní motory mají delší životnost?
10. 7. 2013 19:43
Re: to je odborníků na motory
Jen pro upřesnění, nároky kladené na závodní motor, který bude ve většině případů jezdit na běžné komunikaci a hodně pod hranicí svých možností.
11. 7. 2013 10:35
Re: to je odborníků na motory
Když se oprostím od toho šťouchnutí a vrátím se k životnosti/ spolehlivosti, kvalitnější komponenty neudělají motor spolehlivějším, pokud v nich původně nebyl problém. Pokud máš problémy například s chlazením, nebo mazáním, tak ti kovaný píst nepomůže. Kvalitnější komponenty ti umožní vyždímat z motoru více, což ale nakonec může jen zhoršit situaci, pokud má konstrukce nedostatky.

Dokáži ocenit kvalitnější komponenty a některé konstrukční prvky (jako třeba suchou klikovou skříň). Ale závodní a civilní motory jsou nebe a dudy.
Avatar - Enthusiastic.driver
11. 7. 2013 09:11
Re: to je odborníků na motory
To je hezké, ale výchozí THP má problémy s úplně běžnými záležitostmi jako jsou rozvody a to je jeho kámen úrazu... a také důvod, proč všichni mají obavy...
Avatar - orson
10. 7. 2013 18:15
Francouz,uvidíme v praxi..
Nejprve k časům,jak již jsem psal, Já z autem na okruhy nejezdím a ani nebudu v budoucnu .Asi ti pošlu ale pár odkazu, kde se tebou zmiňovaná auta utkala a pak mi řekneš kde je pravda, Já u toho nebyl ale jsou to testy renomovaných auto periodik,takže snad nelžou a k některým výsledkům jsou i videa a než ty které uvádíš Ty. trochu jinde Co se týče toho, že by OPC bylo těžkopádné tak se s ním svez a uvidíš že opak je pravdou.
Mimochodem tebou vyzdvihované ST nové generace tak to je něco..když pominu jeho ohyzdné zadní lampy, nebo chybějící samosvor a do nedávna i cenu, předešlá generace si zasloužila respekt.
A nakonec ke komfortu jízdy OPC,mám na autě 20" nemám dojem že je něco špatně,mohu srovnat například s BMW E 92 které jsem měl od novoty a bylo M Paketem na 19" a to byla pravá hrůza kostitřas .
K Meganu RS jen snad to že je to super auto na okruhy ale na 19" je to ve městě a na okreskách už není tak jistý,kolega mi ho půjčil na dva dny takže vím o čem píši a s dílenský zpracováním si kluci z RSport hlavu taky nelámali,vždyť to přeci jede co..
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
10. 7. 2013 21:04
Re: Francouz,uvidíme v praxi..
Ja rešpektujem, že Tebe Tvoje auto vyhovuje a spĺňa Tvoje požiadavky /inak by si si ho asi nevybral, že/. Otázka je ale, či si trochu nezakrývaš oči pred realitou. Píšeš, že na okruhy nejazdíš a časy OPC na okruhu Ťa nezaujímajú /čo sa ale môže javiť ako mierne alibistická reakcia na fakt, že OPC napriek svojmu výkonu - najvyššiemu z konkurenčných HH - tú konkurenciu neporáža/. Z toho by človek usúdil, že akcentuješ ten druhý aspekt hotheču, ktorým je jeho každodenná použiteľnosť. Ale ajhľa, OPC so svojou karosériu skoro-kupé moc praktickosti nepobralo a z tohto hľadiska nie je o nič lepšie, ako klasické kupé; otázka potom je, prečo nevoliť radšej skutočné kupé, ale so zadným pohonom á la Toyobaru či BMW 1 kupé, ktoré sú predsa len ďalej, ako predohrab. Ty síce tvrdíš, že OPC na 20" kolesách je dostatočne pohodlné, pri tom ale popieraš komfort konkurencie na kolesách o 2" menších; uznaj, že to nie je moc uveriteľné.
Ad ST: ja ho nijak nevyzdvihujem, len poukazujem na názor vyslovený v x testoch /z ktorým sa po vyskúšaní stotožňujem/, že ST ponúka podstatne väčšiu užívateľskú prívetivosť a každodennú použiteľnosť a najlepší mix vlastností na bežných cestách, pričom dynamikou a radosťou z jazdy nijak výrazne nezaostáva za tou hardcorovejšie orientovanou konkurenciou. Od stola a po prečítaní množstva testov sa mi javí, že jeho najväčším súperom (a potenciálnym premožiteľom) bude nové GTI Performance (s tým sa ešte len mám zviesť, takže či to tak je, budem vedieť v auguste).
Avatar - orson
11. 7. 2013 07:58
Re: Francouz,uvidíme v praxi..
Zdravím,k tomu že se pozastavuješ nad tím že srovnávám jízdu na 20“ kolech a podivuješ se že je lepší než na 19“ tak je to tím že OPC má adaptivní tlumiče a E 92 nemělo možnost tuto super věc dokoupit, ono je to opravdu těmi tlumiči, kolega měl MB C 350 s adaptivním tl. taky na 19“ a oproti BMW to byla jízda jako v „bavlnce“.. jo prostě technologie je krok vpřed..
O praktičnosti je to diskutabilní, Já používám auto primárně sám a i když jsem někde vyjel s rodinou +2 tak bylo v pohodě krom nastupování a vystupování ale to je úděl vše aut se dveřmi.
K těm hodnotám tak jsem jen poukázal na rozdílnost která tu je,v praxi asi nikdo z nás nepozná rozdíl 1-1,5 desetiny sek.
Golf 7 je obecně moc dobré auto, GTI bude určitě v segmentu patřit k tomu nejí. Já osobně mám políčeno na nové G 7 R a pokud bude tak dobré jak je avizován jdu do něj.
Avatar - iudex
11. 7. 2013 09:05
Re: Francouz,uvidíme v praxi..
S tými adaptívnymi tlmičmi máš iste pravdu, kolega white label tvrdí, že pri GTI adaptívny podvozok pocitovo čo do komfortu uberá rozmerom pneumatík tak 1-1,5 palca a čo som sa zviezol s GTI na 18kach, je to na daný rozmer nečakane komfortné. Pri tom trojdveráku je to logické, že praktickosťou nemôže konkurovať 5dv, ako som písal, pre mňa je tá praktická stránka dôležitá a už len preto 3dv. neprichádzajú do úvahy. Inak Golf R by mala byť pekná raketa, avizujú motor z S3, t.j. 300k. Uvidíme, či spraví Ford avizovaný Focus RS a aký bude ten.
11. 7. 2013 09:37
Re: Francouz,uvidíme v praxi..
Nezapomínal bych také na avizovaný CTR na 300HP.
Avatar - orson
11. 7. 2013 14:02
Francouz,uvidíme v praxi..
Já osobně myslím že adapt.tlumiče resp. nastavení jízdních režimu podvozku by měla mít všechna sportovní auta ale bohužel žijeme v době kdy většina automobilek šetří každý cent,takže nám nezbývá že je budou nabízet u všech alespoň za příplatek. Jsem zvědavý zda Ford ohledně kritiky zadní partie světel s tím něco udělá,je to opravdu katastrofický pohled z profilu karoserie,ten člověk který se pod to podepsal by zasloužil jednu..Třeba úpravce Fordu fa.Wolf už začala na jimi upravená auta dávat na boční část zadních lamp lakované kryty v barvě karoserie aby tento hnus opticky zmírnila. Focus RS? těžko říci kam ho od minulé generace posunout, když ta už byla na vrcholu segmentu alespoň co se týče výkonu a jízdních vlastnosti především ale na okruhu, horší to ale bylo pro běžný provoz,kdy podvozek byl jak kamen a se spotřebou ani nemluvě,ve městě dosahovala i 14 -15 l/100km!,Možná právě tam by mohli kluci s modrého oválu směřovat k nápravě.
U Golfu R bude určitě použit motor který je v S 3 s mírně upraveným výkonem směrem dolu,povídá se o 290 konících,které bezesporu dají čtyřkolce pěknou dynamiku a snad ho VW i vizuálně odliší od ostatních Golfu,přeci to bude auto které bude stát přes kouli.
Rozbalit vlákno
0