tak pokud tomu nedaj elektromotor s 80kw navíc tak to zas nějak nepojede,ale takovej výkon je na příplatek klidně 250tis,takže to radši zatím nasypu do benzínu
No právě vo větší nabídce novejch automatů EAT6 vod Aisinu je tenhle článek. Pro míň náročný 96kW pro náročnější 121kW, to třeba v autě velikosti Golfu je relativně dostatečná hodnota. Před pár lety by to byla dokonce sportovní varianta :-)
to jo,ale když chceš něco většího - třeba mpv, tak těch 120 je málo, takže mám v podstatě možnost alhambry s 2.0tsi nebo novej smax/galaxy, nebo voyager s kterým ale vůbec nikde nezaparkuju >:D
Nejsem fanda nafty ale do velkýho mpv mi smysl dává. Kdysi v Brně na výstavě sem zkoušel hnusnou krabici Citroen C8 ale naftovej motor to mělo až nečekaně dobrej. Nevim kolik najezdíš ale v tomhle případě ta nafta možná je řešení
A jestli naftu fakt nemůžeš tak ber V6 3.6 ve Voyageru a máš vymalováno :-)
Kdybych tim nejel nevěřil bych jak pohodový je to auto :yes:
jo voyager nemá chybu, já zkoušel naftovej motor třeba v c6, byl to ten 6ti válec a jelo to docela dobře, ale prostě tu naftu z principu nezkousnu, no a voyager jsem jel jak v naftě tak v benzínu a ta nafta je mizerná, naproti tomu ten novej pentastar jede jak z praku, když pominu spotřebu, tak jedinej problém je rozměr a trochu i cena novice :-)
Naftovej třílitr už funguje slušně. Tam bych snad skousnul i tu naftu. Ve Voyageru je ale jasně lepšim motorem benzín :yes:
No tak něco zánovního. Tipuju že cena Voyageru s benzínovym V6 v Evropě padá rychlostí odporující fyzikálnim zákonum >:-[]
120 kW je mozmo na vrchlony benzin pre mpv malo, ale kedze v kategotii mpv je silny benzin silne okrajovou zalezitostou, tak sa zrejme jeho vyvoj a nasadenie neoplati. Je to velmi jednoducha matematika
no jo, o tom to je, pak ale nemám téměř jinou možnost než si koupit vw, ikdyž bych třeba raději dal přednost sympatickým francouzům, oni ty motory maj, jenom je jednoduše nenabízí