Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Phaeton: Čínský boom zachránil luxusnímu Volkswagenu život

Díky zájmu čínských zákazníků loni vzrostla výroba VW Phaeton o 30 %.
Zpět na článek
29. 1. 2011 10:43
29. 1. 2011 13:07
29. 1. 2011 13:57
29. 1. 2011 17:27
29. 1. 2011 17:42
29. 1. 2011 17:59
29. 1. 2011 18:39
29. 1. 2011 18:48
29. 1. 2011 20:10
29. 1. 2011 19:12
29. 1. 2011 13:32
29. 1. 2011 14:36
29. 1. 2011 16:30
29. 1. 2011 18:41
29. 1. 2011 19:05
29. 1. 2011 19:19
29. 1. 2011 19:21
30. 1. 2011 09:51
30. 1. 2011 14:22
29. 1. 2011 22:59
29. 1. 2011 18:46
29. 1. 2011 18:40
29. 1. 2011 19:14
29. 1. 2011 19:19
29. 1. 2011 19:55
29. 1. 2011 21:17
29. 1. 2011 21:30
30. 1. 2011 14:27
30. 1. 2011 20:42
29. 1. 2011 21:32
29. 1. 2011 23:20
30. 1. 2011 11:43
30. 1. 2011 14:31
30. 1. 2011 15:09
30. 1. 2011 20:35
30. 1. 2011 14:24
29. 1. 2011 21:36
29. 1. 2011 22:24
29. 1. 2011 22:24
29. 1. 2011 23:06
30. 1. 2011 18:34
31. 1. 2011 14:59
30. 1. 2011 22:15
31. 1. 2011 02:34
neregistrovaný "Kajfik"
31. 1. 2011 14:58
Avatar - Emel
29. 1. 2011 10:43
Velké TDI
Kam se podělo velké TDI? K charakteru auta mi sedělo asi nejlépe...

Mimochodem, příplatek za čtyřmístné provedení půl mega je docela síla :-).

Jinak facelift pěkný, Phaeton se opticky odlehčil... v interiéru mi možná úplně nesedí ten hliník kolem přístrojů, ale co už.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - white label
29. 1. 2011 11:21
Re: Velké TDI
Souhlas, V8 TDI by byla naprosto ideální motorizace pro současný Phaeton.
Avatar - Emel
29. 1. 2011 13:07
Re: Velké TDI
Jednou jsem ho zkoušel stíhat v dlouhém táhlém... 8-s
29. 1. 2011 13:57
Re: Velké TDI
k charakteru limuziny sedi prave mnohem lepe benzinove motory
Avatar - Blue Sun
29. 1. 2011 16:27
Re: Velké TDI
K charakteru sice možná ano, ale jak ukazují i prodeje, charakteru majitelů sedí TDI.
29. 1. 2011 17:27
Re: Velké TDI
ale jen v evrope, podle celkovich prodeju jim sedi spise benzin
29. 1. 2011 17:42
Re: Velké TDI
Protože v S. Americe ani v Asii se celkově diesely neprodávají - buď protože benzín je levný anebo protože legislativa pořádně neumožňuje prodej naftových motorů. Navíc velký točivý moment dieselových motorů dokáže daleko lépe rozpohybovat těžkou limuzínu s daleko menší spotřebou a u moderních velkoobjemových dieselů i se srovnatelným zvukovým doprovodem.
29. 1. 2011 17:59
Re: Velké TDI
limuzina a spotreba jde k sobe asi jako luxus a bezdomovec, sak je videt na jake motorizace VW u tohoto modelu spoleha

v Asii a Americe maj vic rozumu nez Evropani, kde se jednou utopime v popelu a prachu :-) mimochodem v S. Americe se soucasny model Phaetonu neprodava
Avatar - Blue Sun
29. 1. 2011 18:03
Re: Velké TDI
Limuzína a spotřeba k sobě jdou mnohem více, než si dovedeš představit.
Pro tebe je asi luxus symbolem plýtvání, jenže spousta skutečně bohatých lidí nemá zájem bezostyšně rozhazovat, jak předvádějí rychlokvašení zbohatlíci. Lidé, kteří si váží peněz, protože vědí, kolik jim dalo práce je vydělat, občas řeší i takové maličkosti jako spotřebu aut. Nebo i daleko malichernější věci, jako třeba to, že nemusí mít nejlepší modely všeho, co používají (mobily, notebooky, sportovní vybavení - znám ze svého vlastního okolí).
29. 1. 2011 18:39
Re: Velké TDI
100 lidi 100 chuti by uplne stacilo
Avatar - dicky
29. 1. 2011 18:48
Re: Velké TDI
tak ted jsem se opravdu zasmal >:D

no nevim to mas nejake divne nahledy na ten pojem zbohatlik prec od 10 mil dolaru akcniho kapitalu do podnikani vis vubec nezajima nejake auto spotreba nebo servisni vydaje to je mu uplne jedno maji jine veci kde se realizuji a ktere je zajimaji a to jachty , luxusni domy a komu to slape i nejaky zatim mirne oletany gulfstream >:D pekne auto ma kazdy doktor nabo pravnik
a pod 10 mil to je stredni trida ne ? Slusne zajisteny clovek ne?

auto je mu uplne ukradene ma to tu spravnou znacku vyrobce a typ napr 600 a vic je mu putna spolecensky status splnen..
ale me vazne pobavilo ta predstava bohateho chlapa jak hlida spotrebu
>:D
to budu interpretovat dal
samozrejme ze do limuziny patri benzin motor nebo si videl nekdy v cadillac,maybach diesl ?
tve mineni je pokrouceno evropskym ovlivnovanim trhu kde byly benzinaky vytlaceny z duvodu prilisneho zdaneni paliv zavedeni a emisnich norem .. v konecnem tlaku na vyrobce ze je potreba delat neco s tim rustem eventualnim co2 co leze z vyfuku aby lidi vedeli proc ted uz ne vetsim objemum..
tak zachranujte svet a nediv te se lidem kteri jezdi na benzin .VZDYT JE TO PRECE NORMALNI NEBO NE?
>:D
MIMOCHODEM PHAETON V8 JE SKVELE AUTO MEL JSEM TU CEST SE JIM VOZIT ..NENI ROZDIL MEZI OOOO -A 8 V JIZDE
Avatar - Blue Sun
29. 1. 2011 19:16
Re: Velké TDI
Prosímtě, radši mlč. Máš názory tak z osmdesátých let, jenže dnes je svět už jinde. Mé zkušenosti a názory jsou ovlivněny tím, koho znám a nebo neznám, takže i proto píšu, co píšu.
Mimochodem, jeden taky celkem bohatý chlapík má diesel proto, že ho nebaví neustále zastavovat u čerpaček a doplňovat nádrž.
Avatar - white label
29. 1. 2011 19:21
Re: Velké TDI
Pokud zůstaneme v Evropě, pak k charakteru limuzíny ala Rolls patří benzín, ovšem do limuzíny typu Phaeton bude celkově vhodnější mnou vzpomínaný V8TDI. Jel jsem s ním v A8 (i Touaregu) a nenašel jsem žádný důvod proč dát přednost benzínové V8 (ani ještě většímu benzínu) před tímto agregátem. Ale možná jsem málo náročný, nemám uši jak netopýr a jsem málo marnotratný.
Opravdu mi nevadí 800Nm téměř od volnoběhu, při neuvěřitelné kultivovanosti a spotřebě...
Avatar - Blue Sun
29. 1. 2011 19:22
Re: Velké TDI
Stoprocentně souhlas.
Avatar - dicky
29. 1. 2011 20:10
Re: Velké TDI
ale jo z pohledu evropa jo chapu V8 tdi ale proc bych si pro buh mel kupovat v americe nebo v chine dies a stal v spine za trucky ve fronte a ani tam tu pistoli nedostal nehlede na to ze na naftu pro trucky v 8 tdi nebude dlouho bez poruch kdyz si muzi koupit benzin 12 nebo 8 valcu a onic se nestarat a jezdim za 12/liter?
a ze bych mohl ho tankovat za 32 je mimo realitu uvazovani..

v tom je to kouzlo ze proste benzin je normalni a nezlobte se na me cina,usa, a jeste rusko a je to cely 80% trh s auty.
proste normalni je jezdit na benzin jen v mensich castech sveta s vetsim zdanenim paliv to je jinak ...
zde v cechach tankuji E 85 za 24 kc a je mit to fakt odporne vidirani statu
Avatar - white label
29. 1. 2011 21:25
Re: Velké TDI
Jasně, píšu o Evropě, navíc zmínka o americe je v souvislosti s Phaetonem vlastně zbytečná. Poznámka o chybějícím nástupci zastaralého V10TDI, v podobě dnešního moderního V8 TDI platí logicky především pro Evropu.
Zdejšímu divení se nad hmotností Phaetonu a jeho morálním zastarání úplně nerozumím. Je přece třeba vzít v potaz období vzniku Phaetonu a taky to, že měl cílit spíš na tehdejší konzervativnější S-klasu (tehdejší A8 zase na tehdejší "sportovnější" 7-er). V této době už prostě nemůže být Phaeton třídně zcela konkurnceschopný, a to ani bez ohledu na jeho značku. Při jeho hmotnosti, by mu právě V8TDI mohlo částečně docela výrazně pomoci, bez něj je v Evropě konkurenceschopný ještě podstatně méně, než by byl s ním..
29. 1. 2011 19:12
Re: Velké TDI
Bohužel velké krásné TDI je pryč z důvodu zelenosti :-( Stejně tak pravděpodoně dopadnou všechny dieslové V8, které ještě vídáme. Jejich problém je dlouhé zahřívání a tím pádem po startu mizerné emise. Problém mají také V6 s dvěma turbodmychadly. Holt, musíme si zvykat. Menší objem a složitější technika...
29. 1. 2011 12:01
Luxusné ľudové vozidlo ....
Už to spojenie je dosť nelogické ;-)

Ak má VW svoje luxusné značky, tak je toto vozidlo už v princípe nezmyslom - a je jedno aké bude technicky dokonalé.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ricardo
29. 1. 2011 12:21
Re: Luxusné ľudové vozidlo ....
Tak Volkswagen znamenal ľudové vozidlo v budovatelských dobách 50tých a části 60tých let, dnes je to "auto pro lidi"
Avatar - Hamunasakra
29. 1. 2011 12:35
Re: Luxusné ľudové vozidlo ....
Ale kdepak! Totální lidovka/masovka (doopravdy levná!) byl přece Golf, který přišel až v sedmdesátých! Naopak do pozice "top" modelů(alespoň cenově) v danných třídách se vw dostává až v posledních dvou desetiletích.
Jinak Phaeton je fakt OMYL, krásný důkaz Piechovy zpupnosti, jednoznačně nejslabší vůz své kategorie - asi , ale i tak se jak vidno prodává a připravuje se nová generace - a ani ta asi nebude zrovna lídrem třídy >:-[]
29. 1. 2011 14:27
Re: Luxusné ľudové vozidlo ....
Ja teda nejsem a nikdy nebudu potencialni zakaznik aut od 1.5 mil do 3 mil. Auto pro mne osobne ma cenu jen do max 1 mil.

Ale presto s prichodem teto prvni generace mne vadil jeden zasadni faktor vuci konkurenci, a to byla jeho mastodontni vaha ve spojitosti s tezsi ovladatelnosti.

Rozhodne nemam problem se znakem VW na kapote hodnotim vyrobek jako celek a jeho uzitnou hodnotu vuci konkurenci.

Pokud opravdu prijde nova generace, tak bych uvital stejnou si podobnou vahu s konkurenci. Mam nazor, ze nynejsi zadni svetla designove totozna s face liftem jako Passat zase spini designove Phaeton. Doufam v budoucnu Phaeton prevezme nektere nove spickove motory a prevodovky od Audi.

Otazka dne: na kdy je planovana nove generace ?
Avatar - Hamunasakra
29. 1. 2011 17:22
Re: Luxusné ľudové vozidlo ....
O nové generaci je už relativně hodně náznaku = je to otázka tak 2, maximálně tří let řekl bych. Jak to tak bývá, ona to zřejmě nebude úplně nová generace, spíš takovej důkladnej facelift. Phaeton částečně sdílí techniku s Bentley Continental a jeho aktuální nová verze vlastně taky není nová (abych ocitoval z jeho předváděčky: Takhle už mělo jezdit před sedmi lety). Myslím že podobné to bude s Phaetonem, lídr kategorie z něj určitě nebude, ale v druhé resp. spíš "důkladně faceliftované" generaci bude konečně takový jaký měl být při premiéře - i tak ale zřejmě zůstane v této kategorii tím nejslabším modelem a nižší cena proti konkurentům lepším prodejům asi moc nepomůže - alespoň v Evropě ne ;-)
30. 1. 2011 01:00
Re: Luxusné ľudové vozidlo ....
Dik.
Avatar - R32
29. 1. 2011 17:32
Re: Luxusné ľudové vozidlo ....
Nejslabší vúz své kategorie?? Neblázni... sedel / vozil si sa v tom niekedy? Určite nie... To auto v dobe svojho uvedenia bolo technicky najlepšie v kategórii a prinieslo množstvo noviniek a inovácii ktoré konkurencia nemala. Chybou bol len ten znak na kapote no, skrátka konzervatívna kasta VW do luxusnej triedy neprijala. Aj Audi A8 to mala v prvej generácii ťažké, keď VW pustí nasledovníka bude určite úspešnejší a zaradí sa k BMW 7, MB S či bráškovi Audi A8... o lídra určite nepôjde ale ako dobrú alternatívu určite. ;-)
Avatar - Hamunasakra
29. 1. 2011 17:57
Re: Luxusné ľudové vozidlo ....
Přiznám že takhle dobrej fór jsem už dlouho neslyšel :-) >:-[] ;-)
A to že v době uvedení to byl dokonce NEJLEPŠÍ vůz v kategorii luxusní vozy - to je snad i vtip století :-) :yes:
29. 1. 2011 19:32
Re: Luxusné ľudové vozidlo ....
V predfaceliftovom Phaetone (3.0 TDI) som sa vozil, má ho kolega. Výsledkom je veľkéééééé sklamanie. Auto ťažké ako krava, motor s ním má čo robiť, dynamika len primerná. Prístrojová doska z modrého plastu, veľa dreva, veľmi nevydarené.

Keď po porovnám so svojim Superbom 2.0TDI 125kW, tak dynamika je rovnaká, hlučnosť a pocit komfortu len o triedu lepší. Phaeton staviam na úroveň Touarega prvej generácie, s ktorým som tiež jazdil, akurát že Touareg stál o 25000 EUR menej. Šéfov Mercedes ML je o triedu lepší ako Phaeton - dynamika, hlučnosť, komfort, ... - a to je len SUV.

S poriadnou limuzínou (napr. Mercedes S 500) som tú česť bohužiaľ nemal, iný kolega, ktorý skúsil aj S500 aj Phaetona hovorí, že sa to nedá porovnávať, že Phaeton je ako česká hokejová extraliga voči NHL S 500.
Avatar - Hamunasakra
29. 1. 2011 12:36
Re: Luxusné ľudové vozidlo ....
No, a ono "technicky dokonalé" navíc zrovna není ;-)
29. 1. 2011 18:53
Re: Luxusné ľudové vozidlo ....
S tím si dovolím souhlasit pro VW je max Passat, od luxusu je tu Audi - nějak nevidím důvod proč si Phaeton pořídit ... ;-)
Avatar - dicky
29. 1. 2011 13:32
no vida
no vida cinani kupuji phaeton jen to svisti a nejprodavanejsi model je tam v 12 >:D
neco to napovida:nemaji predsudky stredni evropy jsou a budou ekonomicky na koni a muzou si to dovolit jelikoz nemaji pritrouble zlodejske vlady..alias ceny paliv

alias ten dvouvalec se spotrebou 1.0 bych videl pro evropu jako nejidealnejsi realny od VW a myslim ze k cene paliv co tu bude nejprodavanejsi vuz..
takze phaeton pujde na dracku v cine a zde mensi vuz 1 ltrovou spotrebou pro starou dobrou evropu a postkomunisticke zeme .
v evrope vyrobeny phaeton a cina kupni silou udava ton co bude a nebude
evropan si musi zvyknou >:D
Rozbalit vlákno
10
29. 1. 2011 14:36
Re: no vida
Pokus se vzijes do role Cinanu a jejich mentalite a stupnich ve spolecnosti, tak je Phaeton Long idealni vuz pro takoveho zamozneho podnikatele co bude mit vetsinou ridice.

Zasadne uvadim bohateho podnikatele, nepouzivam slovo (milionare) to je pote jina liga.
Avatar - Blue Sun
29. 1. 2011 16:30
Re: no vida
Evropa má, na rozdíl od Číny, ještě aspoň zbytky rozumu. O USA nemluvím, to nestojí za zmínku.
29. 1. 2011 18:41
Re: no vida
spis naopak, tady v UE se ekologie narizuje a je z ni neskutecnej busines kterej nakonec spise pacha skody nez aby to bylo ku prospechu ;-\ co se ekonomiky provozu tyce je to +- to same
Avatar - dicky
29. 1. 2011 19:05
Re: no vida
presne tak melo by to smysl kdyby se tim ridil ostatni svet ale ten na to vite co a kupuje vyrabi prodava co lidi chteji a nevymysli stale nove a nove zdaneni a normy emisni..
ve finale budete mit benzin za sto a za doktora budete stejne platit jako ja a duchod stejne stat nevyplati nebude mit protoze vam ujede byznys vlak uz ted jste pozadu
dit kompletni prodeje vozu v evrope to jen dokazuji jak klesaji
a phaeton je dalsi dukaz
Avatar - Blue Sun
29. 1. 2011 19:19
Re: no vida
Panejo, jen ať prodeje aut v Evropě klesají. Ať klesají na celém světě!!! Myšlenka neustálého růstu a hnaní se kupředu je cesta do záhuby a jen blbci na to ještě nepřišli. Budu tisíckrát radši, pokud se budou auta dělat na sedm, osm let kvalitně, než na tři roky totální šmejdy!
Avatar - Blue Sun
29. 1. 2011 19:21
Re: no vida
Ekologie, jak ji chápeš ty, je jedna věc. Skutečná ekologie, tedy věda o vztahu člověka a prostředí, je skrytá i v mnoha jiných věcech. Něco je třeba nařídit, než na to lidé přijdou sami. A když vidím současný provoz přískoky po městě v pětimetrových třítunkách, miluju svou starou jedenáctistovku pod kapotou.
30. 1. 2011 09:51
Re: no vida
ty jsi asi spal nejakym zimnim spankem ne? ty auta jsou na delsi dobu, nebo zeby se v bazarech prodavali nejaky jiny auta? pokud to nahodou nevis, tak prodeje novich aut a u takovich jako je Phaeton to plati tuplem je, ze kupujici proste chteji nove auto kazde 2-3 roky a to nejen kvuli tomu zby meli zase nove, ale take proto ze se jim to financne vyplaci a muzou si takove auto pouzit na snizeni dani ;-)

PS > patri to k tvemu predchozimu postu kde pises o kvalite
Avatar - Blue Sun
30. 1. 2011 14:22
Re: no vida
Jo, já sice spím zimním spánkem, ale taky vidím pak ty důsledky, které vy rádobykapitalisti nevnímáte. Vím, proč se auta kupují na tři roky a taky si myslím, že je to řádná pitomost. Je to jen roztáčení výroby pro výrobu, ale v konečném důsledku pěkná kravina.
Jenže o tom se dá mluvit jen s lidmi, kteří dokáží vidět za hranice hrabání.
Avatar - gld
29. 1. 2011 18:46
Re: no vida
Nj, bežný číňan po 16 hodinovej šichte v továrni na falošné značkové hodinky v duchu poďakuje, akú skvelú vládu má a uteká si za svoju dvojdolárovú dennú mzdu kúpiť phaeton dvanásťvalec :-O
Avatar - gld
29. 1. 2011 18:40
čína
V číne vždy vedeli oceniť nedostatok vkusu a kopu chrómu..viz buick..keď mohli zachrániť ten, môžu aj phaeton >:D

Btw, phaeton po lifte nie je zas tak škaredé alebo zlé auto, no v kategórii akej sa pohybuje proste nemá šancu..prečo si kupovať dvojmiliónový volkswagen, akosi chýbajú racionálne pohnútky
Rozbalit vlákno
23
29. 1. 2011 19:14
Re: čína
Tak co se týká toho druhého odstavce "btw.." - myslím si naprosto to samé ;-)
Avatar - Blue Sun
29. 1. 2011 19:19
Re: čína
Vynech ty racionální a prostě si řekni, že se to auto někomu může líbit. A pak už to třeba i stačí.
Avatar - gld
29. 1. 2011 19:55
Re: čína
Niekomu možno..ale ťažko mi je predstaviť si človeka, ktorý namiesto S-klasse alebo A8 kývne áno na tento volkswagen ;-)
Avatar - Blue Sun
29. 1. 2011 21:17
Re: čína
Když nemusí uvažovat o tom, jak bude vypadat před lidmi a co si o něm ostatní pomyslí, proč ne? Vlastně bych pak řekl, že to je rozumný člověk... Vybírá si co chce on.
Avatar - white label
29. 1. 2011 21:30
Re: čína
No jo, ale postav vedle sebe třeba novou A8 V8TDI a k ní jakýkoli nový Phaeton. Kolik by musel stát ten Phaeton, abys mu dal přednost?
Třeba pro mě určitě ne víc, než polovinu a možná spíš ještě méně...
Avatar - Blue Sun
30. 1. 2011 14:27
Re: čína
Hm, bohužel tuhle třídu nedokážu srovnávat, protože ta auta jdou zcela mimo mě. Proto jsem si mohl dovolit argumentovat jen obecnými argumenty.
Někomu může třeba právě to Audi vadit kvůli image auta křiváků, * a arogantních grázlů (auto za to nemůže, samozřejmě). Phaeton vedle toho pak nebude tolik pobuřovat.
Avatar - white label
30. 1. 2011 20:42
Re: čína
Pokud si někdo kupuje nové auto luxusní třídy, pak pro něj případné pobuřování nebude něco, co by se primárně řešil...
Navíc, racionální člověk se snad při výběru nového vozu řídí podstatnějšími věcmi, než jsou předsudky některých omezenců vůči konkrétním značkám, potažmo jejich majitelům...
Avatar - gld
29. 1. 2011 21:32
Re: čína
O image a tradíciu ide, ale nie kvôli krčmovým rečiam alebo závisti suseda...

proste keď kupujem luxusnú limuzínu, dám prednosť značke ktorá má s týmto produktom dlhoročné skúsenosti (mercedes)...a na druhej strane stojí phaeton, ktorý vznikol najmä kvôli velikášstvu bývalého riaditeľa VW

schválne, keby si si mohol vybrať jeden zdarma, ktorý by to bol, phaeton alebo s-klasse?
Avatar - white label
29. 1. 2011 23:20
Re: čína
Argumentovat výběrem zdarma je irelevantní a odtržené od reality. Zkus si nechat udělat cenovou nabídku na nového Phaetona. Cena bude výrazně nižší, než u D3 a nejen ta ceníková, ale i nabízené slevy k ní...
Avatar - gld
30. 1. 2011 11:43
Re: čína
Skús občas vnímať v súvislostiach vlákna, blue sun hodil do placu možnosť, že niekto kúpi phaetona radšej ako D3, lebo sa mu páči..nie preto že je o pár kilo lacnejší

viz. moju reakciu na strejdu, volkswagen ti dá zľavu za chýbajúci image ale pár sto tisíc očividne nehrá v tomto segmente rolu.
Avatar - white label
30. 1. 2011 14:31
Re: čína
Ty jsi zjevně nečetl mou včerejší reakci z 21:30, nebo jen děláš, žes ji nečetl...? ;-)
Avatar - gld
30. 1. 2011 15:09
Re: čína
čítal, o to viac nechápem tú z 23:20 :-O
Avatar - white label
30. 1. 2011 20:35
Re: čína
Co na tom nechápeš? Já bych novému Phaetonu před novou D3 přednost nedal, ani kdyby stál polovinu, tím spíš, že k němu nelze mít V8 TDI, ale při jeho obecném porovnání s D3 je třeba vzít v potaz i cenový rozdíl, mezi ním a D3, který ve finále není vůbec zanedbatelný, což tvé "keby si si mohol vybrať jeden zdarma" právě vůbec nezohledňuje... :-)
Avatar - Blue Sun
30. 1. 2011 14:24
Re: čína
Můžu říci, že ani jeden? Ani jedno to auto se mi nelíbí, nemám rád přerostlé obludy, které se tváří jak bezvěžový tank.
29. 1. 2011 21:36
Re: čína
Měl by ses napřed seznámit s ceníkem S-klasse, A8 a Phaetonu, a až teprve potom tu rozvíjet nákupní doporučení...

Cena je jasná, v ní to Volkswagen dokonale zvládl, za necelý jeden a půl miliónu máš Phaetona v garáži. A proč Phaetona? No, jsou lidé, kteří z principu netouží po tom budit u okolních zevlounů závist, přitom žádají velkou, prostornou kabinu. Phaeton je navenek nenápadný, konzervativní vůz, který svému majiteli však poskytuje maximální možnou míru luxusu a komfortu, na kterou můžeš pomyslet. A než o to jde.

Tedy věc nestojí tak, že někdo vybírá mezi S-klasse a Phaetonem, nýbrž tak, že jsou lidé, kteří jezdí (a kupují) S-klasse a lidé, kteří jezdí (a kupují) Phaetona.

Je to přesně stejné i v jiných třídách. Nebo se snad domníváš, že jezdec BMW1 se rozhodoval, zda si koupí mégana nebo toho bavoráka? :-)
Avatar - Frasier
29. 1. 2011 22:24
Re: čína
GTI, je úžasné ako sa dokážeš dostať od phaetona k méganovi >:-[]
Avatar - gld
29. 1. 2011 22:24
Re: čína
Nečakal by som, že práve ty vytiahneš argument "už od" ceny..

Problém phaetonu by som videl v tom, že on sa nesnaží byť mainstreamovým zástupcom 5 metrových limuzín, on sa snaží pasovať do pozície prémiového produktu. A na to mu rozhodne nestačí image..modelu ani automobilky. Ponúkne ti síce za absentujúci "cveng" celkom slušnú zľavu oproti tradičným zástupcom v triede, no pre mňa je phaeton len nemeckou analógiou automobilov ako hyundai equus- neprémiové auto v prémiovom segmente.

Jediný význam phaetonu teda leží v skutočnosti, ktorá mu je často vyčítaná- podobá sa na passat, a subjektívne nepôsobí tak drahým dojmom ako môže v skutočnosti (po dovybavení) byť. Že to na úspech nestačí, ukazujú predaje aj v európe, aj v amerike
Avatar - Emel
29. 1. 2011 23:06
Re: čína
Je trošku ironie, že tu prostornou kabinu žádají hlavně v Číně :-).
30. 1. 2011 18:34
Re: čína
Ma obavu, ze v obycejne ceske ctvrti vzbudis zavist s cimkoliv novym okolo 5metru.... ;-)
Avatar - Barrichello
31. 1. 2011 14:59
Re: čína
Ani to nemusí být nové, stačí když to není vidět každej den.
30. 1. 2011 22:15
Re: čína
V pripade phaetonu je treba si nalit cisteho vina. Jakkoliv je to velke a dobre auto, prodeje vazly od sameho zacatku. Pro vw je zajem z ciny darem z nebes.
Dneska jezdi aut mraky a lidem je jedno, ze kolem projelo Sko nebo 7ma. S tou napadnosti/nenapadnosti je to vice ci mene.. Kdo by presedal z mercu ci bmw do vw? Skoro nikdo. Zmenit to muze dalsi generace, pac se tou prvni dostal phaeton do podvedomi a ta druha, moderni, bude mit lepsi pozici.
neregistrovaný "Kajfik"
31. 1. 2011 02:34
Re: čína
Nekupovat nejlevnější by snad mělo platit i v této třídě. Vždyť si představ jak by se to neslo salónkem golfového klubu... Já mám ten nejlevnější vůz třídy. Ten nejmíň dobrý vůz třídy... "aha, ty hole Dunlop jsou tedy zřejmě Vaše..." ozvalo by se vzápětí... >:D

Mám auto které se dokáže líp než bídně prodávat jen vzemi, kde to s vlastní automobilovou produkcí dotáhli nejdál ke dvěma hvězdičkám v nárazovém testu... To by smíchem vyprskla snad i ta mladinká slečna na recepci...
Avatar - Barrichello
31. 1. 2011 14:58
Re: čína
:-) ;-)

No aspon někde našel tenhle neúspěšný dinosuarus uplatnění.
Jeho putování připomíná izerovské parodie na Vlado Mečiara:

"Zkusili sme Europu, nebolo prijato, načež sme sa pokusili proniknut v usa - nebylo prijato. Až terazky lidová krajina, súdruzi v číně nás zachranili" :-) >:D

Třeba jim ten parkovací asistent a systém ovládání a sklápení zrcátek, který má už 2004 300C vadit nebude ani příplatovká výbava za půl mega :-) Či absence parkovací kamery v roce 2011 a další....

A rozežrané motory s výkony stejnými nebo horšími, jak 2011 300C/lancia, což vůbec není príémie ale naprosto obyčejná vyšší střední která stojí ani ne polovinu....