Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Phaeton: Nová generace půjde ve stopách té současné

Nová generace velkého sedanu od Volkswagenu by mohla dorazit v roce 2015, nebo o rok později.
Zpět na článek
20. 2. 2012 10:00
21. 2. 2012 22:57
20. 2. 2012 12:46
21. 2. 2012 07:27
21. 2. 2012 23:06
20. 2. 2012 16:47
20. 2. 2012 10:06
20. 2. 2012 10:14
20. 2. 2012 10:19
20. 2. 2012 10:25
20. 2. 2012 10:30
20. 2. 2012 11:19
20. 2. 2012 11:28
20. 2. 2012 11:35
20. 2. 2012 12:02
20. 2. 2012 16:43
20. 2. 2012 16:59
20. 2. 2012 17:00
20. 2. 2012 17:15
20. 2. 2012 17:27
20. 2. 2012 17:51
20. 2. 2012 18:39
20. 2. 2012 19:58
20. 2. 2012 21:43
20. 2. 2012 22:22
20. 2. 2012 13:08
20. 2. 2012 16:44
21. 2. 2012 09:28
21. 2. 2012 10:45
21. 2. 2012 15:11
20. 2. 2012 12:26
20. 2. 2012 12:37
20. 2. 2012 12:59
20. 2. 2012 13:02
20. 2. 2012 13:06
20. 2. 2012 13:40
20. 2. 2012 13:44
20. 2. 2012 13:00
20. 2. 2012 23:35
20. 2. 2012 23:45
20. 2. 2012 23:47
20. 2. 2012 23:49
21. 2. 2012 03:11
20. 2. 2012 16:46
21. 2. 2012 23:12
20. 2. 2012 17:46
20. 2. 2012 10:00
II. generace
No, na druhou generaci jsem tedy pořádně zvědav... Motor z S8? hmm není špatné. Ale doufám, že dojde i na v8 tdi :-) Současná generace mi byla ze všech velkých sedanů nejsympatičtější.
Rozbalit vlákno
41
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 11:14
Re: II. generace
Vy to asi NEmyslíte jako ffftip, že? 8-s
Že vám (bez urážky a hlavně ZCELA jednoznačně nejHORŠí vůz kategorie) byl "nejsympatičtější" ;-)
20. 2. 2012 11:19
Re: II. generace
no tak mi řekněte, proč se vám v něm jezdilo nejhůře?
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 11:24
Re: II. generace
No tak protože je "nejzaostalejší" - v testech NEzvládl být plnohodnotným soupeřem MINULÝM generacím konkurentů (což se nejpíš v průběhu času NEzlepšilo, že? ;-)
20. 2. 2012 11:36
Re: II. generace
aha nedozvěděl jsem se nic :-) samozřejmě phaeton porovnávám s minulou generací A8 a bmw7, ale z mého pohledu nejpříjemnější feeling z kabině byl rozhodně v phaetonu, nejplavnější jízda taky a podle mě i nejkvalitnější materiály, to jsou věci, který se u lux počítaj. Btw. zkoušel jsem ho pouze s w12 a v10 tdi.... oba super, obzvláště ta nafta působila jako hrůzostrašný kladivo (optikou doby vzniku), akorát škoda strašidelnejch nákladů na její udržení provozuschopnym stavu, je to skutečněj ožebrávač bazarovejch kovbojů >:D
20. 2. 2012 12:07
Re: II. generace
Jo, a když k tomu přičteš cenu, která začíná o půl milionu níže než třeba S-klass a ještě s lepším motorem, zase tak špatně z toho Phaeton nevyleze.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 13:44
Re: II. generace
Ehm, zkuste se "přeladit" do kůže průměrného majitele MB S-Klasse a ...
..vw Phaeton z toho vylézá ... (jestli jste opradu "přeladěn", jistě si doplníte sám.. :-)
20. 2. 2012 13:50
Re: II. generace
Jasně, majitel S klády bude nadšen, že mu tam za dva miliony vrní čtyřválcový diesel... 8-s
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 16:34
Re: II. generace
No já myslím že ("opakovaný") majitel S-Klasse si verzi 250 CDi NEkoupí (ta je asi určena pro tytéž zákazníky co touží po LUXUSním modelu od VW ;-)
20. 2. 2012 16:55
Re: II. generace
Jenže u VW dostanou šestiválcový diesel s podstatně větším výkonem a ještě o půl milionu laciněj.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 17:11
Re: II. generace
Do "hlav" zákazníků váhajících mezi MB S 250 CDi a vw Phaeton tedy NEvidím (a snad vidět ani nechci ;-) ) - já bych (ve třídě) rozhodně NEzvolila ani jedno :-)
Avatar - white label
20. 2. 2012 12:09
Re: II. generace
Navíc té V10 TDI poněkud chyběla ta až neuvěřitelná kultivovanost dnešní V8 TDI.
20. 2. 2012 12:18
Re: II. generace
jojo to potvrzuju, ale upřímě mi to ani u tý v10 nevadilo, ten motor byl prostě ve svý době chuligán a hlavně v Touaregu musel okolním řidičům vhánět slzy do očí, pokud čekali šnečím tempem se posunujícího mastodonta. Teda po 100k km (často i mnohem dřív) pak vláněl slzy do očí hlavně majitelům při návštěvě servisu, ale to už je jiná písnička >:-[]
Avatar - white label
20. 2. 2012 12:26
Re: II. generace
Jj, "motor-chuligán", to k němu celkově sedí! :yes: ;-)

P.S. Pokud ti v Touaregu V10 TDI třeba spalo vzadu na sedačce dítě, bylo třeba zacházet s plynem velmi citlivě, abys mu "nezalamoval" hlavičku...
21. 2. 2012 22:57
Re: II. generace
Chuligán. To se ti povedlo. :yes: >:-[]
Avatar - white label
21. 2. 2012 23:24
Re: II. generace
Jj, taky jsem na to reagoval podobně... :yes: ;-)
20. 2. 2012 11:29
Re: II. generace
Nejela, ale testy... >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 11:34
Re: II. generace
No, jestli FAKT chcete tvrdit že Phaeton je ve své třídě :yes: tak to >:D >:D >:D
..patří spíš VÁM ;-)
PS: Máte-li (tak nutnou) potřebu "pvwooootlačova" koncern(ová auta), tak si prosím vyberte nějaké alespoň TROCHU použitelné = prostě LEPŠí (a jsou taková), ale s Phaetonem ZESMĚŠŇUJETE leda sám sebe - ok? :-)
20. 2. 2012 11:37
Re: II. generace
Směju se těm tvým vyčteným rozumům. To je celé. S VW to nemá nic společného.
Avatar - kari.laz
20. 2. 2012 11:47
Re: II. generace
Že na ní vůbec reaguješ. Pod jakýmkoliv článkem o VW nebo Audi nemá smysl na ní vůbec reagovat. Má z VW komplex. Vždycky z toho vyleze, že to je nejhorší ve třídě, pak do toho zamotá citroen a to mele pořád dokolečka.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 16:37
Re: II. generace
Příjde mi to HLOUPÉ (vzhledem k "maličké" praxi myslím že tu a tam dovedu posoudit... + z doby kdy jsem sama pár článků o autech psala znám pár profesionálů), ale když "máte tu potřebu.. ;-)
PS: Vy snad s těmito "vyčtenými rozumy" NE-SOUHLASíte? :-)
20. 2. 2012 16:57
Re: II. generace
Ty bereš v potaz jen ty testy, které dopadají dle tvých představ, všechny ostatní zpochybňuješ. I tomu se směju. >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 18:28
Re: II. generace
Tak to jste OPĚT "vwyhodnotil"... ;-)
PS: Aneb VŠECHNY testy vw Phaeton vs konkurence dopadly stejně - tak je tak beru..
.. vy snad s jejich výsledkem NE-SOUHLASíte? :-)
21. 2. 2012 12:16
Re: II. generace
Tech par clanku od tebe bych si rad precet - uz jen kvuliva pouzite forme :-)
Avatar - white label
21. 2. 2012 13:00
Re: II. generace
Copak, zamiloval sis její splašený "CaPsLoCk"? >:D
21. 2. 2012 13:38
Re: II. generace
No jiste - predstav si to na cely strance...

A taky mne zajimaji reakce ctenarske verejnosti na divku s citronovou salou.
Avatar - Dinar
20. 2. 2012 12:46
Re: II. generace
Prostě nejela, jako čímkoliv jiným. Četl jsem si diskusi pod RS5, až mi bylo toho kolegy, co s tebou vedl debatu na základě svých zkušeností, líto. On o tom, jak se které auto projevuje, a ty jen ty své antiaudi bláboly založené na zkušenosti své... nulové. Podobně teď phaeton. Jistě, dnes zastaralé auto, v době svého vzniku nezaostávalo za svou konkurencí kromě image ničím.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 16:37
Re: II. generace
NEsmysl - i jako "nejžhavější novinka" NEzvládlo konkurovat (občas doporučuji něco si PŘEČÍST :-)
Avatar - Dinar
21. 2. 2012 07:27
Re: II. generace
Nesmysl je tohle, dobové testy jsou všechny na jednu notu, překvapení, jak vw dokázal postavit napoprvé konkurenceschopné auto v této třídě.
Doporučuju občas něco přečíst, ale hlavně se občas něčím svézt. Pár km ve phaetonu stačí, aby bylo každému jasné, že takovou W220 překonává komfortem, odhlučněním i soudobými el. vychytávkami, a tehdejší XJ například, vedle něj působí jako fosililie v každém ohledu. Ve své době to bylo auto jednoznačně na úrovni své třídy.

Dnes se na phaetona můžu dívat jako na svého druhu recyklát, podobně jako třeba seat exeo, je třeba se ptát, jestli jeho cena ospravedlní konstrukční zastaralost. Jak vidno, v Číně to funguje naprosto bez problémů, v Evropě je to pochopitelně jinak, vyspělost trhu je na jiné úrovni, v těchto segmentech mají zákazníci jiné preference než hodně plechu, chromu a kůže za menší peníz, to je ostatně důvodem, proč všechny pokusy o velké sedany nepremiových značek končí neslavně, a to to ani nezkouší v lux. segmentu ale jen ve vyšší střední. Tímto zdravím C6 například, R.I.P. ;-)
21. 2. 2012 23:06
Re: II. generace
Podle mne Phaeton zabila hlavně transformace trhu. Jak jsem to vnímal, Audi mělo konkurovat BMW a VW se chtěl tlačit proti Mercedesu. Jenže Mercedes a BMW se vydali cestou k sobě a pro dvě značky koncernu v téhle sféře není místo. Kdyby k tomu nedošlo, tak možná časem Phaeton uspěje. V Evropě se toho moc během jedné generace nestrhne.

Jen si nejsem jist tou informací, že bude mít hliníkový rám. Ani Bentley ho nemá. To by znamenalo, že by Phaeton muselo vyrábět Audi. Platforma to určitě bude MLB, jako má A8 nebo Bentley, ale to neznamená, že bude mít hliníkový rám. Investice do nové "hliníkové" továrny by se jim nevyplatila, leda by plánovali přejít na hliník i u jiných modelů. Ale možná se pletu a vyplatí se jim to.
20. 2. 2012 16:47
Re: II. generace
Mohla bys prosím rozvést to jak je Phaeton současné generace technicky zaostalý? Pokud mám tedy správné informace, tak Phaeton je postaven na technickém základu Bentley Continental. A nevšiml jsem si, že bys někdy o Bentley napsala něco o technické zaostalosti. :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 16:56
Re: II. generace
Bentley Continental minulé generace byl vzhledově zvenku i zevnitř MOC pěkný vůz, ale jinak "žádný zázrak" - ok? :-)
20. 2. 2012 16:58
Re: II. generace
A to je celé? >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 16:59
Re: II. generace
Chcete detaily? ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 17:24
Re: II. generace
Vzhledově zvenku i zevnitř pěkné. Zpracování velmi slušné (krom odlesků palubky od slunce - to byl VELKÝ nedostatek :no: )
A teď MÍNUSY:
- zastudena průběžná spotřeba přes 50 litrů na 100 km
- po zahřátí to stejně jen málokdy začínalo 2kou
- provozně servisní a pojistné náklady vyšší než (např.) na Ferrari California
- kdo si zde dovolil jen vzdááálenou kritiku na jízdní vlastnosti C5 (a jeho chování v zatáčkách) - měl by (s přihlédnutím k pořizovací ceně začínající 2 - v € a provozním nákladům) začít tenhle Bentley kritizovat Kritizovat a KRITIZOVAT, neb jeho přední náprava (a chování v zatáčkách typu "antibaletka") by potřebovala vyměnit a Vyměnit a VYMĚNIT
Stačí? ;-)
PS: Kdybych ho já bývala byla měla - už by to byly alespoň tak dva roky co jsme ho PRODALA :-)
20. 2. 2012 17:49
Re: II. generace
Tohle je ale o Phaetonu, takže to zkus znovu. ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 18:31
Re: II. generace
No a Phaeton je MNOHEM horší (bratranec Bentley Continental GT ;-)
PS: Ono vlastně o něm "škoda slov", ŽE je "nejhorší v kategorii" je skoro "veřejně známé" (jediný argument je ten co jste použil i vy: "...ale je levnější než konkurenti"
(což ale v danné třídě NENí zrovna významné plus :-)
20. 2. 2012 19:57
Re: II. generace
Aha, takže konkrétně nic, jak tradiční. >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 21:45
Re: II. generace
Proč se zabývat tím nejHORŠÍM ve třídě (a faktů bylo dost - že tohle auto NENí povedené, rsp. NENí konkurenceschopné - opravdu není žádné tajemství..
..to chce být VELMI NEinformovaný tohle NEvědět :-)
20. 2. 2012 22:21
Re: II. generace
Tady jde o úplně něco jiného, než na co dokolečka reaguješ. :-!
20. 2. 2012 10:06
nuz
vyraz: "Audi je len drahsi VW" tu sedi ako nikdy predtym >:D
Rozbalit vlákno
39
Avatar - Bristol
20. 2. 2012 10:14
Re: nuz
v tomhle případě spíš moc nechápu snahu VW...když mají ve svém portfoliu sedan A8 a Continental GT proč dělat další velké exkluzivní auto navíc se značkou která je synonymem pro taxikáře a fleetové nákupy...neuspěch musel předpovídat každý kdo se alespoň trochu vyzná v ekonomickém chování spotřebitele...mokré sny pana Piecha nikoho nezajímaj...až na číňany teda
Avatar - kari.laz
20. 2. 2012 10:19
Re: nuz
Jenže Čňanů je 1 300 000 000, tak proč by jim tu radost neudělali.
Avatar - Bristol
20. 2. 2012 10:25
Re: nuz
otázkou je, zda-li je ten prodej v číně natolik dostačující aby ta drahá výroba v drážďanech byla rentabilní...sdílení součástek a podvozku audi v II. generaci naznačuje že výroba Phaetonu I asi moc rentabilní nebyla...VW Phaeton I se mě docela líbí že v rámci koncernu je až nečekaně originálním vozem...ale chápu jeho slabou prodejnost v evropě a USA...boháči dají přednost velkým vozům prémiové konkurence...v číně se prodá kde co
[odkaz]
takže čínský trh bych vůbec neukazoval jako relevantní srovnaní...číňanů je možná dost...to ale neznamená že mají vkus či cit pro estetiku...
Avatar - kari.laz
20. 2. 2012 10:30
Re: nuz
To že první generace na výrobu byla drahá je veřejně známo a proto se nyní bude sdílet. A že v číně nemají vkus může být VW úplně jedno. Nedělají auta na ozdobu, ale aby se prodávala. Takže o kdyby to byl obluda (což nepředpokládám) a prodávala se, tak VW bude spokojený a bude jim jedno, kde se to prodává.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 11:19
Re: nuz
Trochu to působí, že ten NEsmysl vyrábět (pravděpodobně - technicky víceméně shodné, designově trochu jiné, asi trochu levnější audi A8 s logem VW) další auto LUXUSní třídy "podporujete" ;-)
PS: Tomu se říká "vwěrnooooost značce" :yes: :-)
Avatar - kari.laz
20. 2. 2012 11:28
Re: nuz
slint slint slint.. až se vyslintáš pod dalším článkem o koncernu, tak nám napiš něco k věci.

PS: To zase bude diskuze Citrönová Kylie proti všem.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 11:35
Re: nuz
NEvím co s tím že ve SVÉ třídě byl a je vw Phaeton NEkonkurenceschopný (nejhorší ve třídě) má společného značka Citroën? Vy ano? ;-)
Avatar - kari.laz
20. 2. 2012 12:02
Re: nuz
Asi to samé co srovnání A1 s C5 v diskuzi pod člákem o A1.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 16:43
Re: nuz
Tak tohle by mne MOC ZAJÍMALO! :-)
..zvládnete vysvětlit PROČ se vám zmínka o tom, že nejvybavenější verze C5 V6 naftové Bi-turbo třílitr (či vůz ještě vyšší třídy Jaguar XF s famózní převodovkou ZF8°) a audi A1 quattro jsou cca STEJNĚ drahé (no audi je ještě dražší) příjde "nevhodná" ??? ??? ??? ;-)
20. 2. 2012 16:59
Re: nuz
Přijde zcela mimo. :no:
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 17:00
Re: nuz
Proč proč PROČ - jsem se ptala? ;-)
PS: Proč NEzmínit že za stejné peníze (no levnější) je "mňamkový" JAGuar XF? Proč proč PROČ ne? :-)
Zvládnete napsat proč? ;-)
20. 2. 2012 17:15
Re: nuz
A co tak porovnat to auto ještě s pěti Loganama v plné palbě? Na každej den jiný auto, to by taky šlo ne? 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 17:27
Re: nuz
No tak i to by šlo - ale to "přímé porovnání" jedno auto vs jiné auto za STEJNOU cenu - to mi příjde přece jen "vhodnější" ;-)
To si člověk tak nějak "lépe" uvědomí co za tu cenu je a může být.. :-)
PS: A mít více (ale RŮZNÝCH) aut, to mi příjde "docela rozumné" ;-)
PPS: A čím byste jezdil v sobotu a neděli? :-)
20. 2. 2012 17:51
Re: nuz
Ne, srovnat to nejde. Každé auto má jiné určení a naprosto jiné vlastnosti. Podobná je jen cena, ale tady jsme na serveru o autech, víme?
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 18:39
Re: nuz
No já to vím - PROTO zmiňuji že TOHLE auto je DOST předražené.. ;-)
..VÍCE než si reálná technika za ty peníze nabízená "zaslouží" :-)
PS: Prostě raději dvě ostrá Mini než jedno A1 quattro (nebo tak nějak ;-)
Aneb A1 je (při srovnatelné výbavě) DRAHÁ hračka i v "normálních" verzích vůči DS3 nebo Mini, tohle už je trochu (no možná nejen trochu) ÚLET
Aneb ještě jinak - chápu "šílenou" cenu např. LEXUSu LFA (a mít tolik volných peněz možná bych i ..), ale dát sumu vyšší než stojí mé současné (technicky na střední třídu docela NADprůměrné + maximálně vybavené) auto za "vw Polo v snad atraktivnější karoserii s pohonem všech kol a dvoulitrovým benzínem co se levněji dá koupit třeba i v docela povedeném Scirocco" - to MI příjde docela HODNĚ MOC (přehnané - no a proto to zmiňuji, otázkou se jeví PROČ jste VY "proti"? ,-)
PPS: já bych OPRAVDU raději třeba to Scirocco (a dovolenou na Maledivách například :-)
20. 2. 2012 19:58
Re: nuz
Ani jsem to nečetl, beztak si zase vyplodila jen snůšku nesmyslů. >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 21:43
Re: nuz
NEumíte (na fakta) odpovědět? ;-)
Škoda.. :-|
20. 2. 2012 22:22
Re: nuz
>:D :no:
K čemu se budu pokoušet diskutovat s někým, kdo má možná akorát tak načtený testy. >:D
Avatar - Bristol
20. 2. 2012 13:08
Re: nuz
ale ona má svým způsobem pravdu...proč dělat podobně drahé, stejně velké auto v rámci koncernu dvakrát...či dokonce 3x?? u leona, golfu a octávie to je jednoduchá protože jsou modely dobře marketingově rozděleny...u luxusní třídy to jde dost těžko protože tyto auta kupuje dost malý okruh zákazníků které nemají moc rozdílné požadavky...proto taky ta chudost verzí(jen sedan, žádné kombi, hatch, kupé, crosskombi apod.)
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 16:44
Re: nuz
Také si myslím že "ona má pravdu" - ona z toho "není odvázaná" ani v kategorii leon apod (ale tam "budiž"), ale ve (velmi) "vybrané" kategorii LUXUSních vozů.. ;-)
21. 2. 2012 08:31
Re: nuz
A já si myslím, že "ona" v té věci může být naprosto klidná, protože "ona" o tom nerozhoduje, to dělají jiní a povolanější, a i kdyby se tito pánové mýlili, tak utratí jen svoje peníze, ne "její". "Ji" může jen hřát pomyšlení, že i kdyby nový Phaeton byl sebehorší počin, vždycky to bude mnohem lepší auto než jakýkoli Citroen (který mám sice taky docela rád, ale jako nápaditý low-end).
Avatar - Katikakus
21. 2. 2012 09:28
Re: nuz
Delas to dobre veliteli. Vzdycky se tady jednou za cas objevis, zavalis nejakou totalni hovadinu, ze ma clovek na pul dne o zabavu postarano a zase zmizis. Super, moc diky a fakt ocenuji tvuj smyl pro humor. :yes: >:D
Avatar - white label
21. 2. 2012 10:45
Re: nuz
Smysl pro humor má každopádně, ale myslím si, že to zas taková "totální hovadina" rozhodně nebývá, stejně jako v tomto případě...
Klidně s rozepiš v čem to je to "totální hovadina", snad s výjimkou té nadsázky o Citroenu jako lowendu.
Avatar - Katikakus
21. 2. 2012 15:11
Re: nuz
Ano, prave o tom low-endu pisu. A totalni hovadina je temer vzdycky - ano, obcas se mu povede i neco rozumneho, to uznavam - velitele si drzim v merku, protoze se na jeho prispevcich vyborne bavim ;-)
Avatar - Bristol
20. 2. 2012 12:26
Re: nuz
současná generace si strhla prodejní fiasko jak v evropě tak v USA a nevidím důvod proč by to s novou generací mělo být jinak...v číně se prodá kde co...to je zcela zjevné podle toho co se tam prodává... ;-)
Avatar - kari.laz
20. 2. 2012 12:37
Re: nuz
Znova opkuji. VW, respektive každému prodejci, je jedno, kde to bude prodávat, pokud se to bude prodávat. Nevím, proč by měl VW ohrnovat nos na Čínou, kde se mu tam velice dobře daří.Hlavní je prodávat a vydělávat.
Avatar - Katikakus
20. 2. 2012 12:59
Re: nuz
Vito, jenom te poopravim. To, ze je Cina v podstate jedinym trhem, kde se Phaeton jakz takz prodava, jeste neznamena, ze je Phaeton uspesny model - protoze neni. A uz vubec to neznamena, ze druha generace bude uspesna prave diky cinskemu trhu.
To se ti snazi Bristol neuspesne vysvetlit. Ma pravdu... ;-)
Avatar - Bristol
20. 2. 2012 13:02
Re: nuz
tak jsem to myslel...navíc čína je natolik specifickým trhem(stejně jako třeba rusko, island nebo USA) že je nemožné podle toho vyvozovat globální úspěšnost...Phaeton se tam možná bude dobře prodávat...ale globálně to bude velmi těžké proti zavedené konkurenci s hodnotnějším jménem...
Avatar - kari.laz
20. 2. 2012 13:40
Re: nuz
Já sem tě pochopil, ale vzhledem k velikosti čínského trhu a postavení VW na něm se jim s největší pravděpodobností vyplatí Phaeton vyrábět, i kdyby se prodával jenom tam. Navíc nová verze má mít 70% společných dílů, takže cena bude podstatně nižší, alespoň výrobně, než současná, téměř exotická, generace. Pokud udělají pozměněnou ořezanou podobu, jako v případě Passat NMS pro americký trh, tak by mohli mít nějaký ten prodej i tam. Vzhledem k tomu, že jetta a nyní i passat NMS se tam relativně dobře prodávají, mohl by být Phaeton další článek v tomto řetězci.
Avatar - Bristol
20. 2. 2012 13:44
Re: nuz
s tím souhlasím... :-) popravdě do USA bych ho necpal...tam uřadují domácí značky s velkými a relativně výhodnými sedany...tam by VW asi těžko zazářil...tam si to místo na trhu sebere cadillac, lincoln případně nějaký ten chrysler
Avatar - Bristol
20. 2. 2012 13:00
Re: nuz
pokud ho čína uživí tak samozřejmě není problém... ;-) ale když ho neuživý teď nevím jestli uživí druhou generaci...pokud ale bude levnější výroba a snad i cena...mohlo by se VW povést to samé co s Touaregem...i když tomu moc nevěřím...trh luxusních limuzín je mnohem víc nasazen na image než SUV
Avatar - Ham.
20. 2. 2012 23:35
Re: nuz
Ale ono jej uživí i samotné Německo, vždyť se tam prodá Phaetonů cca polovina co A8 nebo 7er (A8 4728, Phaeton 2388). Tedy čtyřikrát více než XJ, mnohonásobně více než Them, Continentálů, Lexusů dohromady, a o něco víc než třeba Mercedesů R-class.
Avatar - white label
20. 2. 2012 23:45
Re: nuz
V Německu se prodá Phaetonů o něco víc, než R-class? Tak to zřejmě jeden zdejší nejmenovaný nick příliš nepotěší... >:D
Avatar - Ham.
20. 2. 2012 23:47
Re: nuz
Ano, R-class 2161ks v roce 2011. Asi by jej měli přestat vyrábět.
Avatar - white label
20. 2. 2012 23:49
Re: nuz
Asi jo, to musí být ještě větší "trápení", než u toho Phaetonu... >:-[]
21. 2. 2012 03:11
Re: nuz
Nějaký čas jsem myslel, že neusnu, naštěstí to vyvážila informace z jiné diskuze, kolik se prodalo Rií v Izraeli - to mi vneslo do duše opět klid a rovnováhu. R-class má to štěstí, že nemá konkurenci, takže ho nemá moc co porážet. >:-[] A za druhý doufám, že tahle generace nebude na trhu 14 let (nebo na jak dlouho to Phaetonu naplánovali.. - od roku 2002, tuším.. Nebo se pletu?).

Co je jisté, že pokud eRko skončí v Evropě a USA, čína ani Blízký Východ ho nezachrání :)
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 16:46
Re: nuz
Pokud vás na autech zajímá "hlavní je prodávat a vydělávat", tak..
..si představte že jsou tací které na autech zajímají i JINÉ vwěci.. ;-)
21. 2. 2012 23:12
Re: nuz
Ono se sdílelo i předtím, ale původní platforma, na které stavěli, počítala s hliníkovým rámem. VW muselo tuhle platformu upravit, protože Bentley ani VW nemají vhodnou továrnu. Takže rozdíly plynou z toho, že Audi bylo hliníkové, Bentley a Phaeton ocelové. MLB počítá s hliníkem i ocelí, takže ji mohou použít bezezměn.
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2012 10:13
vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
vyzera ako konzerva pre chudobnych milionarov a este ked za nejake dva tri roky pride luxuxna kia tak ma totalne po chlebe :yes:
Rozbalit vlákno
43
Avatar - Bristol
20. 2. 2012 10:16
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
to by byla ještě větší hloupost...asi si zapomněl jak slavně dopadl opirus...koncernu KIA/Hyundai bych doporučoval vytvořit luxusní divizi jako má Honda, Toyota či Nissan...věřím tomu, že hlavně v Asii nebo USA by byli velmi úspěšní... :yes:
21. 2. 2012 23:17
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Asi jsi nepochopil jejich rozdělení, Kia má být ta levná a Hyundai ten luxusní. ;-)
20. 2. 2012 10:22
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Ja si myslim ze si ten "chudy" milionar radsi koupi phaetona nez luxusni kiu, protoze precejen povest tyhle znacky je znacne posramocena :-)
Avatar - Bristol
20. 2. 2012 12:55
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
chudý milionář neexistuje: pouze typický a exot... ;-) typický koupí premii, exot neboli podivín koupí phaeton, američana, čínský plagiát nebo equus
20. 2. 2012 10:27
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
seděl si v tom třeba někdy? to co phaetonovi moc nepomáhalo v boji s konkurencí byl znáček na kapotě, nikoli jeho užitné vlastnosti nebo vzhled...
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 11:22
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
No vlastnosti mu také zrovna NEpomáhaly (současný vw Phaeton je doslova "o generaci" POZADU za konkurencí - to s odřenýma ušima může projít u vozů z KOLÍNa, a ani tam ne - natož v prestižní nejvyšší LUXUSní kategorii ;-)
PS: Nedovedu si představit že by někdo dobrovolně přešel z Mercedes S-Klasse na vw Phaeton (kde byl problém i s výběrem "slušného" motoru :-)
Avatar - KANKUNEN
20. 2. 2012 11:36
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Kup si už konečně normální auto a uvidíš, že koncern přestane být tVŮJ životní nepřítel.
Avatar - Bristol
20. 2. 2012 12:28
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
nemusí si to za ty velký peníze kupovat aby zjistila že koncernová auta se moc neliší od zbytku automobilové produkce...každý ať nakupuje co chce...tady se ale mluví o faktu že v luxusním segmentu se prostě nakupují luxusní značky a ne konfekce... ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 16:48
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
No hlavně vw Phaeton u mne asi NIKDY NEbude "můj přítel" (pokud ale NADřazujete "oblibu značce" reálné kvalitě - poslužte si.. :-)
PS: A děkuji za doporučení, myslím že docela NADprůměrné auto MÁM ;-)
Avatar - white label
20. 2. 2012 11:27
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
>:D Blábol roku!
Ten komu u luxtřídy vadilo logo VW, určitě půjde celý žhavý do něčeho s logem KIA! 8-s >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 11:38
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Když už tak s logem Hyundai ;-)
PS: Mimochodem Hyundai Equus je možná technicky "modernější" než vw Phaeton :-)
20. 2. 2012 11:41
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
A jak technicky, nechceš to "trošku rozvést"? >:D
20. 2. 2012 11:54
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Asi ma o jedno turbo navic.
20. 2. 2012 12:00
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
No spíš má o turbo míň. resp nemá žádné. Ale v tomto případě to zajisté bude nesporné plus. >:D
20. 2. 2012 12:03
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Sakrys - turbo uz je out?! 8-s
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 17:18
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
:yes: :-)
21. 2. 2012 13:08
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Jak u koho... >:D
Avatar - KANKUNEN
20. 2. 2012 11:54
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Někdo si prostě koupil TV Gogen s Kauflandu a plive na Panasonic, aby sám sebe přesvědčil, jak udělal dobře.
20. 2. 2012 11:56
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
TV Gogen >:D >:D >:D :yes:
Avatar - iudex
20. 2. 2012 12:09
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Bez snahy o zapojenie sa do flamu dávam do pozornosti Equusov motor 5,0: 320 kW, priamy vstrek, duálne variabilné časovanie, celkom slušná motorizácia, ktorej Phaeton nemá moc čím konkurovať (W12 so svojou exotickou konštrukciou zďaleka nevyužil potenciál 12 valcov).
20. 2. 2012 12:17
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Equus má pouhé dva motory. Ten 5.0 není špatný, leč je to pouze osmiválec a to zase takový imagemaker není.
20. 2. 2012 12:41
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Bavíme sa tu o Phaetone a Equuse. Takže o image tu nejde už vo svojej podstate...
Avatar - Katikakus
20. 2. 2012 13:02
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
V US ma Equus lepsi image nez Phaeton - to jenom pro poradek.
Phaeton ma nejakou image snad leda v Cine... ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 17:29
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
..v Číně a u kari.laz(e) ;-)
PS: Já inklinuji spíš k USA :-)
Avatar - Bristol
20. 2. 2012 13:55
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
ono Phaeton těch motorů taky nemá v nabídce o mnoho víc...stačí se podívat do ceníku dealera: 3,6V6, 4.2V8 a 3,0TDI ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 16:49
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
O (celou) jednu generaci? >:-[]
20. 2. 2012 17:01
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
A to je všechno? Úžasné znalosti a přesnost. >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 17:06
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Děkuji - to si představte že jsou tu tací, co si přes NEspočet textů/testů z nějakých "záhadných" důvodů myslí, že vw Phaeton je snad srovnatelný s konkurečními výrobky ostatních automobilek - no vwěřil byste tomu? :-)
20. 2. 2012 17:16
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Jó, zas ty testy. Tedy ty správně citrónové testy. >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 17:33
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
NEtuším co na srovnávacích testech (nejslabšího vozu své třídy) vw Phaeton a jeho konkurentů bylo "citrónové" (vy snad ano? ;-)
PS: Prostě vw Phaeton a prosklená továrna v Dresden je další z mocensko pitomých nápadů jednoho MEGALOMANa (a to si představte, že i takovou ZJEVNOU NABUBŘELOU pitomost někteří "chvwálí" - a to že je vw Phaeton nejslabší vůz kategorie jim naprosto NEvadí - prostě někdo vybírá dle toho jaké to či ono auto je, někdo volí auta JEN podle znáčku na kapotě - no vwěřil byste tomu? :-)
20. 2. 2012 17:52
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Ach jéje, zase osobní nenávist. O autech nula.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 18:41
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
BEZVA! :-)
V čem konkrétně - prosím vás - spatřujete ZDE "osobní nenávist"?????????? ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 18:49
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
..a NE"opisujte"! ;-)
Copyright na "o autech nula" mám JÁ :-)
20. 2. 2012 17:53
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Dobrý den Kylie, evidentně o automobilovom trhu nevíte absolůtně nic ... A to že jste psala v nějakém časopisu nebo čem o autech, tím bych se taky nechlubil, ono novinařina prochytré lidí není, to jste už snad mohla zjistit ... Jsem chytrého novináře za svůj život ještě nepotkal ...
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 18:45
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Též dobrý den - to se s novináři evidentně moc NEsetkáváte - já třeba za VELMI ale opravdu VELMi znalého považuji MARTINa VACULÍKa :yes: ;-)
Avatar - white label
20. 2. 2012 17:06
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Ty jsi starší dokonce o (celé) dvě generace, než dnešní "produkce" a nikdo ti to tady taky nevyčítá... :-O :*) >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 17:35
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Jako že bych mohla být vaše BABIČKA?!? 8-s
VELMi NEpravděpodobné ;-)
PS: (kvalitnímu vínu nebo whisky) bych vyšší věk NEvyčítala - konstrukci vozu ANO - vy to snad máte rád naopak? :-)
Avatar - white label
20. 2. 2012 20:42
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Moje babička ne, ale babička dnešní "produkce" (novorozenců) ano... ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 21:32
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Tak slyšela jsem že existují i 11ti (apod.) leté matky - tak "snad by to šlo" ;-)
Avatar - white label
20. 2. 2012 21:35
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Chceš snad říct, že bys dnes nemohla mít minimálně 18 letou dceru, kdybys ji měla minimálně v osmnácti? ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 21:41
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
U vás v kraji se na tohle OPRAVDU (žen) ptáte? ;-)
PS: Řekla jsem že "jsem se rozhodla že mi NAVĚKY" bude 27 :-)
Avatar - white label
20. 2. 2012 21:56
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
Já se neptám, já vím, pouze odpovídám otázkou... ;-)
21. 2. 2012 12:25
Re: vw musi zamakat lebo terajsi phaeton
20 v technicaku od Citrouse (jak mu rikas - Brumla?) a 7 mentalne.
20. 2. 2012 11:14
diodový lunapark
na ilustrační fotografii dokazuje, že se tento designový směr už dávno vyčerpal
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bristol
20. 2. 2012 12:37
Re: diodový lunapark
já na tyhle světla pro denní svícení začínám mít alergii od té doby co si z toho audi a korejci začali dělat na předku casino z vegas...
21. 2. 2012 12:26
Re: diodový lunapark
Audi je na tom jeste relativne dobre, ale jak se to ostatni snazi nacpat vsude mozne...to je katastrofa.
20. 2. 2012 11:43
PHAETON II. ODVÁŽNÝ
Bude nový Phaeton. Tahle informace hovoří za vše. Je to tak správně, Voklswagen dokonale propojí velký, vrcholný prémiový svět velkých luxusních limuzín s obdobně velkým produktem vycházejícím ze supermainstreamové automobilky. Jde o model, který nemá konkurenci, - nemusí mít ambice vklínit se mezi 7-S-8, současně tvoří svůj vlastní luxusní svět. Jistě, jsou lidé, jimž harmonizuje jistá společenská nenápadnost, konzervativnost, současně pak chtějí velký, prostorný vůz klasické koncepce za nijak velké peníze.

Je jen na pochvalu, že Volkswagen u modelu Phaeton rozprostírá cenové spektrum modelu ovpravdu od velmi přijatelné "základní" ceny až po doslovný garážový luxusní rajc. Těžištěm prodejů bude nepochybně verze umírněná, avšak solidní, ostatně taková, jakou je Volkswagen ve své podstatě.

Čas, lépe řečeno doba, hraje ve prospěch Phaetonu. Menší ochotat utrácet velký peníz přivane do náruče Phaetonu jistě nejednoho jezdce z prestižních stájí.

A na závěr jednu větu - Je zajímavé, že lidé se otáčí za dvěmi luxusními limuzínami. První je Mercedes-Benz S-Klasse. A druhá? Druhá limuzína je Volkswagen Phaeoton. A to je pravda.

BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
29
Avatar - iudex
20. 2. 2012 11:59
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
To, že sa ľudia obzerajú za Phaetonom je skôr dôsledkom toho, že je to zjav na cestách zriedkavejší než Aston Martin Vanquish. Alebo tiež preto, že sa im ten Passat javí nejak moc veľký. ;-)
A že tvorí svoj vlastný svet a nemusí sa vkliňovať medzi A8-S-7? To je len eufemizmus pre fakt daný súčasnou generáciou, že tejto trojici konkurovať nemôže.
Každopádne ja apriori neodsudzujem pokračovanie v tomto sociálno-automobilovom inžinierstve. Čína je natoľko potentný trh so čpecifickým zameraním na všetko veľké, chrómové a luxusné, že sa dajú očakávať predaje v Ríši stredu, ktoré to celé spravia rentabilným. Len tu v Európe bude naďalej pretekať s Lexusom, kto má poslednú priečku predajov v segmente. ;-)
20. 2. 2012 12:02
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
Musim s usmevem potvrdit, ze posledne, co jsem videl Phaeton, mi ten Passat prisel nejakej velkej :-)
Nicmene zblizka a hlavne zevnitr, je kvalitnejsi prace znat. A zkus si v nem treba bezpruvanove (a to doslova) vetrani a budes minimalne par minut paf :-)
Avatar - Slavek-TDM
20. 2. 2012 13:13
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
Musim se priznat, ze se mi stalo totez.. ;-\ Taky jsem povazoval P za P >:D
Avatar - Dinar
20. 2. 2012 13:01
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
Jistě, kdybych si vybíral v této třídě, tak si nekoupím nějakou tuctovou esklase, která stojí na každém rohu, ale jdu jednoznačně do phaetonu, toho jen tak nepotkáš, je to prostě exkluzivní auto. :-) ;-) :yes:
20. 2. 2012 12:10
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
Zakladna cena phaetonu 71 000 vs. a8 70 000. ty prijemne nastavena zakladna cena >:D chytrolin najvacsi si, to je treba uznat... a kto sa prosim ta este v dnesnej dobe otaca za S-klassou?? >:D
20. 2. 2012 22:03
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
Základ Phaetonu je v Česku od 1,5 miliónu. Základ A8 je od 1,9 miliónu. Nauč se čísla.
Avatar - Katikakus
20. 2. 2012 22:40
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
On cisla umi - z cen uvadenych v EUR ti mohlo docvaknout, ze mluvi o cenach na Slovensku - tam je to opravdu tak, jak uvadi. Nedocvaklo :-(
U nas jsou ceny ktere uvadis ty.
Avatar - white label
20. 2. 2012 22:55
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
Jenže on srovnává nesrovnatelné verze, zatímco u A8 jde o cenu za podladěnou verzi V6 TDI pouze s předkem u Phaetonu jde o cenu za verzi s nesníženým výkonem a 4x4.
U srovnatelné verze to tedy nebude těch jeho 70 tis. vs. 71 tis. v neprospěch Touaregu, ale 71 tis. vs 75 tis. v neprospěch Audi. Detaily, jako že dostaneš na Phaeton podstatně větší slevu a za určitou cenu větší výbavu tu už nemíním řešit vůbec...
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Katikakus
21. 2. 2012 06:24
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
Rec byla o cene na ktere oba vozy zacinaji, chce-li, o cene "od"...

Nic vic, nic min. ;-)
Avatar - white label
21. 2. 2012 11:13
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
Při přmém cenovém srovnání dvou různých modelů je srovnání ceny "od" velmi zavádějící, je třeba srovnávat srovnatelné motorizace, AWD, případně základní výbavu...
Pokud by se nabízel i Phaeton se sníženým výkonem a FWD, stál by logicky podstatně méně, než takto vybavená A8.
Avatar - Katikakus
21. 2. 2012 15:14
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
To mne opravdu vysvetlovat nemusis - "auta se nekupuji za cenu od" je totiz muj vyrok.
Ja reagoval na neco jineho, a sice na faktickou pravdivost ridleyho prispevku a GTI hloupe poznamky o uceni cisel. ;-)
Avatar - white label
21. 2. 2012 16:20
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
Ale GTI měl v tomto případě v podstatě pravdu, protože u nás se tahle "sociální" verze A8 vůbec nenabízí (asi by o ni nebyl takový zájem jako třeba na tom Slovensku) a jelikož se nacházíme v diskusi českého webu, měli by být i diskusním "měřítkem" podmínky českého trhu, dovedu si představit jak bych pochodil ve slovenské diskusi protiargumentací českými cenami...
Avatar - Katikakus
21. 2. 2012 20:57
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
Ja snad nekde pisu, ze GTI nema pravdu ohledne cen? Naopak, jasne jsem napsal, ze pravdu, ma i on. Nema ji pouze v tom, ze ridley neumi cisla
Pouze jsem ho na to upozornil. Neresim, jestli ridley slovenske ceny uvadi z duvodu predpokladu, ze SK a CZ nabidka je stejna, nebo je za tim neco jineho...
Avatar - Bristol
20. 2. 2012 12:38
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
to máš pravdu...já se za Phaetonem...(když už ho ted jednou do půl roka potkám) otočím jen proto jestli to je teda Passat nebo Phaeton...obzvlášť u před fl. verze je to letmo celkem těžko poznat...lidé se ale ve skutečnosti otáčí za jaguarem XJ nebo citroenem C6 když se teda někde objeví...to jsou mnohem nápaditější auta než Phaeton
20. 2. 2012 12:48
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
:yes:
20. 2. 2012 12:47
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
...kdepak, za Passatem se už dneska nikdo neotočí ;-) A rozdíl mezi ním a Phaetonem 99,9 procent lidí z venku nepozná. A to je pravda!
Avatar - Bristol
20. 2. 2012 12:51
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
další generace by se mohla jmenovat Passat Long ;-)
Avatar - Dinar
20. 2. 2012 12:58
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
Každá automobilka má svůj strop, a lux segment je pro VW už půda. To je prostě realita, samo že z pohledu evropského trhu. Je jedno, jak to auto je nebo bude kvalitní, v Evropě si VW místo esklády pořídí jen málokdo, a to čistě kvůli image.

To, že příští generace bude nastupovat opět do lux. segmentu, a ne do vyšší střední, jak bylo dříve avizováno, je nejspíš hlavně "práce" čínského trhu, resp. úspěchu recyklovaného phaetonu na něm. V Číně se díky menšímu povědomí o postavení značek na trhu v Evropě či USA a naopak silné image VW obecně jako značky na čínském trhu phaetonu daří i proti ostatním zástupcům D3 lux. segmentu.

V Evropě na tom bude nový phaeton nejspíš stejně jako první generace, mnohem víc by se tu volkswagenu hodila nějaká jeho podpětimetrová verze, taková lidovější A6 místo lidovější A8, tam bych si na větší prodeje vsadil. ;-)
Avatar - Bristol
20. 2. 2012 13:14
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
naprostý souhlas ale podle mě(neříkám že to tak bude) chce VW udělat místo superbu který podle všeho rozměrově naroste do vyšší střední...
20. 2. 2012 13:35
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
ano, to je docela dost dobře možné. Ale i tak si myslím, že je škoda, že řidič passatu, který si chce v rámci portfolia VW polepšit, musí skočit ob dvě třídy do velkého SUV nebo luxusní limuzíny
Avatar - Bristol
20. 2. 2012 13:47
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
řidič Passatu většinou naskočí do A6...VW nepotřebuje jít výš...na co lízt audině do zelí?
Avatar - Dinar
20. 2. 2012 13:47
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
Jo, něco v tom smyslu bylo řečeno, jsem zvědav jak to se superbem nakonec bude. Ale ani tak nemyslím, že by si měla ta auta konkurovat. Superb konstrukčně vycházející nižších tříd, tj. motor napříč, primárně přední náhon a s akcentem na prostor/kufr, proti naopak luxusně zaměřenému autu (phaeton) konstrukčně vycházejícímu z audi alu kastle, motoru podél, striktně sedanu. Osobně jsem měl představu, že phaeton bude taková hranatěji/konzervativněji (a to i v interieru) pojatá A8 ve velikosti A6 a za cenu s A6 podobnou. Jak vidno potřeby Číny jsou ale pro podobu phaetonu prioritní. ;-)
Avatar - Bristol
20. 2. 2012 13:53
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
dle mého Passat zůstanem etalonem D-segmentu, Superb už je rozměrově na úrovni MB-E takže další generace naroste rozvorově a do šířky a bude z ní jasný E-segment...ovšem její prodeje budou dle mého diskutabilní...tam už je taky image důležitá...no uvidíme...pokud bude cena dobrá a rozdílná od prémie tak ano a Phaeton zůstane volbou pro majetné fandy a exoty... :-)
20. 2. 2012 13:19
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
:yes: :yes: :yes:
20. 2. 2012 14:52
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
Jo, ten akcent na čínský garážový syndrom je dobrý úhel pohledu. Ve vztahu k Evropě, bych připomněl co píši shora o postavení - rozměrově luxusní třída, cenově (v umírněném vybavení) de facto konkurent ve vyšší střední. V tom vnímám ten trik Phaetona. Nepovažuji současně jeho postavení ve velikostní třídě za ostudu, naopak, chápu to jako projekt, tedy "být tam s produktem," současně sázím na dobu, do které bude vstupovat, to jest krizové období, přičemž "poučení z krizového vývoje" může trvat třeba i dalších dvacet let...

Tedy vnímám exklusivní jezdce v lux třídě, elitu, nad kterou ve velkosérii vlastně není, zejména v S a v 7, a pak vnímám subkategorii "exklusívní supermainstream" což bude i nadále životná platforma.

Konečně (bez ohledu na starší techniku) když se na stávajícího Phaetona podíváš, pak i dnes nemá výraznou estetickou chybu, je to krásný vůz. Je to prostě... Péhá-kláda :-)
20. 2. 2012 18:19
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
"Čas, lépe řečeno doba, hraje ve prospěch Phaetonu. Menší ochotat utrácet velký peníz přivane do náruče Phaetonu jistě nejednoho jezdce z prestižních stájí."

Tohle mě rozsekalo!! Vtip razance protitnkové průbojné střely.

V téhle společnosti, prosím pěkně, kromě luxusních značek (které dnes mimochodem umí vyjmenovat každé šestileté dítě) se totiž nosí i hrdost.
Je nutno si tady narovinu říci, že pro člověka z téhle společnosti je menší ostudou pozvracet záda anglické královně, než představa, že přejdeš z Mercedesu do VW. Větší hanby, než takovéto veřejné demonstrace selhání totiž není. Neb vyřazení ze společenské třídy je zde to, čeho se bojí více než čínského dumpingu.

Během šesti miliard let totiž ještě svět nezažil situaci, že by někdo u klubovny hrdě pronášel podobnou větu: "Koukej na to, vyměnil jsem svý Taylor-Mady za nový RAM-ky...." >:D

Takže reálné scénáře jsou dva, buď na tom starém medvědovi natočím místo stopadesáti třista-tisíc, nebo budu chodit tak dlouho kanálem dokud nevydělám na dalšího medvěda, tak abych se nasledně všem ve společnosti zas mohl kouknout do očí, bez ztráty na cti....
20. 2. 2012 20:54
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
Jako platonickej garážovej kvikot se to ještě dá číst, s realitou to společného nemá ovšem nic. Všechno, nejen segment lux je a především ještě bude tlačený do úspor, do čtyřválců... Co si o tom myslíme důležité není, kontextově důležitý je právě ten čtyřhrnek v S-klasse. A to je pravda dne. Jaká pak je asi pravda zítřka? A tedy v této dimenzi nastane takříkajíc důraznější čas Phaetonu. Ne snad, že by byly před prodejnou fronty, ale řada (řekněme starších) elegánů zvolí namísto prémiového vozu právě toho společensky umírněného Phaetona. Vydrž, za pár let si to tu napíšeme.
20. 2. 2012 22:57
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
Komentovat evropské prodeje do roku 2016 opravdu nechci, a člověka, kterého touha po kusu "poctivého" ocelového ingotu dovede až k vypsání poměrně tučného šeku, už vůbec ne.
Nicméně typický zákazník by měl k Phaetonu směřovat někde od Superbu, Mondea, S80tky a podobně. Směrem od prémie je to bohužel společenský deklas, to že se ti prémie přejedla ti totiž nikdo neuvěří.... ;-)
20. 2. 2012 23:01
Re: PHAETON II. ODVÁŽNÝ
No, jenomže ono bude dost těch, co to uvěřit sami sobě jaksi budou... muset ;-)
Avatar - avatas
20. 2. 2012 12:18
Minulá generace
Koupil jsem od svého tchána rok starého,85000km jetého Phaetona.Na téměř novém voze ztratil téměř milion koru(oproti původní ceně) Moje pocity s motorem 3,6 - POHODA!
Popřál bych všem,aby okusily.ABSOLUT POHODA A LUXUS(uvnitř) Po roce a dalších cca70000km šel do služby dál.Servisní náklady jsou mírně řečeno vysoké.Na autě je fajn,že zapadne mezi ostatní,nevyčnívá jako BMW řady 7 a pod.Někdy je zapotřebí nebudit pozornost a Phaeton to plní do puntíku.Někdy na škodu a v mém případě ku prospěchu.Dávám nové generaci :yes: a čekám na tchána....... >:D
Rozbalit vlákno
1
20. 2. 2012 14:38
Len jedna otázka:
NAČO?

Tento model nemá v Európe opodstatnenie, s predstavou luxusnej limuzíny sa bije už samotné meno značky - koniec-koncov prvá generácia a jej "úspech" to dostatočne ukázal.

Odpoveďou môže byť čiastočne Čína, ako to ostatne už niekto vyššie napísal.

Ale celkovo to nevidím na žiadny trhák, ak aj nový Phaeton nebude stratový. Je jasné, z boja o budovanie image Volkswagen nikdy neustúpi, iba to budovanie pozície značky na úkor koncernového luxusu v podobe Audi príliš pozitívne nevnímam. Ak sa povie luxusná limuzína, predstavím si A8, resp. vpohode A6, A5, a aj A4 stojí reálne nad väčšinou zbytku sveta....ale veľká limuzína VW?

Fakt mi to stále nejde do uší...

A do očí ani nehovorím...
Rozbalit vlákno
11
20. 2. 2012 16:13
Re: Len jedna otázka:
Na otázku ti poměrně jednoduše odpovím.
Phaeton je pro VW imagemaker. Jen ukazují, že umí i prémiový vůz. Jak jinak dokážeš upevnit pozici značky, její vnímání, než tím, že se začneš věnovat i luxusnímu segmentu. Oni na to peníze mají, tak je nech, když to někdo kupuje. Aspoň je větší výběr. ;-)
20. 2. 2012 17:58
Re: Len jedna otázka:
Že vedia aj prémiový voz, to ukazujú celým portfóliom značky Audi. To dnes nevie už len úplný automobilový analfabet.

A čo je na tom také svetové, že ľudová automobilka ukazuje svetu luxusné auto, pričom konkuruje značke z vlastnej rodiny?

A čo je svetové na tom, že na to majú peniaze? Tie sa dajú ukázať aj inak, nie vyhadzovaním z okna.

Ako som už písal - a nie som prvý - odpoveďou môže byť Čína. V Európe tento model jednoducho opodstatnenie nemá.
20. 2. 2012 18:15
Re: Len jedna otázka:
Phaeton je pro VW imagemaker.

Nic jiného za tím nehledej.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 19:01
Re: Len jedna otázka:
Snažit se hledat PLUSy a obhajovat výrobu vw Phateon - tomu se říká FAKT BIG "zasvwepenost" ;-)
20. 2. 2012 20:00
Re: Len jedna otázka:
Jen konstatování faktů.
Ty tady jen nenávistně pliveš. Nic víc, ostatně jako vždy... :no:
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 21:42
Re: Len jedna otázka:
NE tak tady FAKT NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… :-|
Postavte se k faktům ČELEM - vw Phaeton byl a je nejhorším vozem své kategorie - čistý FAKT :-|
20. 2. 2012 22:29
Re: Len jedna otázka:
O to, tady milá zlatá, vůbec nejde. Ale vidím, že to opět nechápeš. :-!

Ceny od:
7er - 2 mil.
S-klasse - 2 mil.
A8 - 2 mil.
Phaeton -1.5 mil.

Ne, opravdu tady nikdo netvrdí, že stejnětřídní auto za 1.5 mil bude komplexně lepší než tauta za miliony dva. Pokus se hodnotit věci v komplexu...
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 18:59
Re: Len jedna otázka:
Sorry, ale tentokrát "obhajujete" fakt TOTÁLNí bubost :no: ;-)
Máte-li potřebu "chvwalořečit", tak to dělejte u Scirocco nebo GOLFu GTi (tam je to snad celkem "na místě", ale NE u technické zaostalosti a smutného důkazu PIËCHovy nabubřelosti vw Phaeton
20. 2. 2012 20:02
Re: Len jedna otázka:
Já tady nic neohajuji, jen konstatuji. Ale to ty, s tím co máš v hlavě, nemáš šanci pochopit... :-!
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 21:38
Re: Len jedna otázka:
To je asi FAKT - vaše myšeňkové pochody zjevně NEmám šanci pochopit :-|
Což ale NIC NEmění na skutečnosti, že v reálu spíš OBHAJUJETE "komplexně NEsmyslný/asi nejNEsmyslnější vůz koncernu vw" ;-)
20. 2. 2012 22:30
Re: Len jedna otázka:
Seš mimo, sorry. :no:
20. 2. 2012 15:29
Výraz bláznovství?
Omyl - od VW výraz sebedůvěry a síly. "Současný" Phaeton není špatný, ale u mnohých nesplňuje jejich primární cíl, který sledují v tomto segmentu. Trpěl mnoha dětskými nemocemi a dopadl nepříliš slavně. Ale pořád slavněji, než Maybach, nutno podotknouti. To, co by mnohým automobilkám podseklo kolínka, tak u VW řeší se zarputilostí sobě vlastní - nešlo to poprvé - nevadí - jdeme na to znovu....
Vzhledem k tomu, že si při vývoji dají na čas a nejen na něj - určitě omrknou ze své rodiny, co budou moci a udělají kompilaci, která by měla vyhovovat cílovce - tak nezbude, než se na nový Phaeton, toho jména druhý - těšit......
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
20. 2. 2012 15:45
Re: Výraz bláznovství?
Ak máš rád ryžu s bambusovými výhonkami, máš šikmé oči a patríš k najľudnatejšiemu národu sveta, tešiť sa iste budeš. Inak si povieš niečo o tej zarputilosti či zadubenosti a zájdeš do salónu sesterského Audi. ;-)
Avatar - white label
20. 2. 2012 15:49
Re: Výraz bláznovství?
Ale mezi "těšit se" na představení něčeho a "chtít si to" reálně koupit" je relativně hodně prostoru, kdo se o auta zajímá hlouběji, nechodí sem, nebo na autosalony, jen k vůli autům, které by si reálně koupil... ;-)
20. 2. 2012 16:23
Re: Výraz bláznovství?
olééé :yes:
21. 2. 2012 23:29
Re: Výraz bláznovství?
:yes:
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2012 17:21
to co je phaeton?
v eu a amerike absolutne neznamy pojem ;-)

mozno mi nejaky cinan vysvetli co to je phaeton lebo ja som to auto videl asi 5krat v zivote a stejne sa na neho nedalo pozerat, hnus a la vw, typicky vw - zruda.

v amerike bolo uz v 2006tom jasne ze to auto tam nema sancu preto ho stiahli, len my v eu sa hrame ake je to bomba auto ale fkat je ze grc je to hnusny.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
20. 2. 2012 17:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
20. 2. 2012 19:13
Srovwnávačka 2015
Tak to tedy bude počteníčko, až se v sychravém podzimu za pár let, natáhnu u krbu a pomalu začtu do srovnávačky luxusních vozů.... Sklenka s brandy nejspíš zase stihne vychladnout, pač tohle bude testík, který se čte jedním dechem...

A komu že to bude Phaeton (tou dobou stále) první generace čelit? Začněme tedy počítat intervaly feceliftů a nových generací u konkurentů a vyjde nám z toho, že testovou sestavičku by mohlo doplnit asi něco takového:

- Nová S-kláda - z toho auta mám mrazení už dneska, čekám nálož, že z toho popraskaj litosférické desky a vznikne nový kontinent....
- Nové BMW 7 (od roku 2008 a se sedmiletými generacemi by to mohlo stihnout)
- XJ po nějakém větším faceliftu... (však mezi nás vyjel teprve v roce 2010)
- Nový Lexus LS se šestiletými generacemi to možná stihne i s feceliftem

Tak Vám nevím přátelé, na toho Phaetona bych nevsadil, ani kdybych v té sklence měl místo brandy "Kapitána Morgna"... >:D >:D
Rozbalit vlákno
18
Avatar - white label
20. 2. 2012 21:27
Re: Srovwnávačka 2015
"Sklenka s brandy nejspíš zase stihne vychladnout..."
Ty budeš zřejmě ten typ co si rád hraje na světáckého gastronóma, ale ale brandy (přímo cognac by se k testu lux třídy hodil spíš) se neučil pít ve Francii, ale (zřejmě virtuálně) někde v Americe, kde se nedělají jen podobné "prásárničky" jako nahřívání sklenky na brandy/cognac, ale často se např. pije červené víno chlazené na teplotu bílého... 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 21:34
Re: Srovwnávačka 2015
Vy snad počítáte že po roce 2015 bude vw Phaeton nejlepší vůz kategorie LUXUSní vozy? ;-)
Avatar - white label
20. 2. 2012 21:37
Re: Srovwnávačka 2015
A je snad proto vůbec nějaký důvod? Nemělo by být logicky celkově lepší Audi A8? ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 21:38
Re: Srovwnávačka 2015
Ne ;-)
PS: Jakou "logikou" jste tam došel?? :-)
Avatar - white label
20. 2. 2012 21:55
Re: Srovwnávačka 2015
Logikou koncernové značkové hierarchie...
20. 2. 2012 22:31
Re: Srovwnávačka 2015
Ona je zase naprosto mimo. Už nevím jak to napsat, buď má v halvě fakt vymeteno, nebo to dělá naschvál...
20. 2. 2012 23:10
Re: Srovwnávačka 2015
Prasárnička? Tak ať, hádat se o tom nebudu... Čas od času si to takhle dám, protože to tak mám rád, to je celé... A proti gustu.....
Avatar - white label
20. 2. 2012 23:43
Re: Srovwnávačka 2015
Je to obor, který mě živí, ale samozřejmě je to především tvoje věc a tvé peníze za to, ono už nějakou dobu je tahle "hloupost/mýtus/zlozvyk" v módě i u nás (tedy nejen ve vzpomínané "emerice"), dokáže mě opravdu pobavit, když si nějaký maloměšťák (teď nemyslím zrovna tebe) léčí komplexy na obsluze, která podle něj měla nahřát sklenku na cognac dokonce automaticky... 8-s >:-[]
Bohatě stačí už běžná pokojová teplota a případné mírné zahřátí zajistí i dlaň ve které se "napoleonka" drží. Ono to nahřívání způsobuje, že alkohol se rychleji vypařuje a překryje aroma brandy/cognacu. I brandy/cognac vylučuje nejpříjemnější vůně a chutě tehdy, když má nižší teplotu, klidně až někde kolem 16°C. A alkohol (běžně okolo 40%) se nahřátím zředí, ale když se mírně schladí, stává se naopak "viskóznějším", což způsobí plnější a hladší pocit v ústech navíc s menší "pálivostí".Takže takový třetí schůdek směrem do "sklípku" může být taky perfektní...
21. 2. 2012 00:02
Re: Srovwnávačka 2015
Zajímavé věci... Jinak s tím odpařovaným alkoholem to je asi jak u portského, ne? tzn. že je lepší si přičichávat u okraje skleničky...

Každopádně výhledově prožiju divoký večer s teploměrem... >:D
Avatar - white label
21. 2. 2012 00:30
Re: Srovwnávačka 2015
Doufám, že ne s rektálním teploměrem... >:D
Portské víno je fortifikované (dolihované) víno právě brandy a proto i sklenice na portské víno mají zúžení v horní části sklenice někde mezi sklenicemi na víno a na brandy.
Jinak se Portské dá (podle druhu) pít i chlazené, obvykle jako aperitiv, ale převážně spíš nechlazené (při teplotách doporučených pro brandy) jako digestiv.
21. 2. 2012 02:11
Re: Srovwnávačka 2015
Chladit se dá portské bílé a růžové... Z bílého jsem dokonce viděl recept na míchaný nápoj s tonicem a limetkou, ale ještě jsem to nezkoušel...
Avatar - white label
21. 2. 2012 11:16
Re: Srovwnávačka 2015
Ano, ale dají se chladit i některé červené (RUBY)...
Třeba tohle, ve své třídě jedno z vůbec nejlepších:
[odkaz]
21. 2. 2012 00:04
Re: Srovwnávačka 2015
A co se nespokojenosti týče, tak vylévat si srdce asi nemá moc cenu ani v opodstatněných případech. Nejjednoduší prostě je příště už nepřijít... ;-)
Avatar - white label
21. 2. 2012 00:15
Re: Srovwnávačka 2015
Ono ani o žádné vylévání srdce nejde, ti lidi co si podobně hrají na gastronomické světoběžníky a normální lidi mají téměř "za blbce" jen proto, že oni "nevědí" to co oni, jsou prostě akorát k smíchu, nic míň, nic víc.
Pořád to ještě není nic proti tomu, kdy stále přes 90% čechů požaduje espresso do "čajového" šálku o objemu 10cl a více, přičemž jim nedochází, že při tomto objemu už se o žádné espresso nejedná, to má mít totiž při 7gramech kávy objem pouze 3-4 cl, při objemu více jak dvojnásobném se nemění pouze "síla" takové "kávy", ale rapidně se zhoršuje i její chuť a narůstá poměr škodlivých látek vyluhovaných v době, kdy měl být tento proces dávno ukončen.
21. 2. 2012 02:25
Re: Srovwnávačka 2015
Neboj, chápu co jsi měl namysli. Však taky po zásluze velmi rychle dojde na tenký led a pokud má krapet soudnoci zmlkne aspoň teď... Akorát většinou nezmlke a je vážně pro smích.... :-)
21. 2. 2012 12:37
Re: Srovwnávačka 2015
To si jeden rozsiri obzory :yes:
21. 2. 2012 23:35
Re: Srovwnávačka 2015
Je vidět, že své řemeslo znáš. Asi bych se opravdu měl stavit. :-!