Fiat Panda byl v dubnu mezi minivozy opět bezkonkurenční, první trojice je navíc znovu stejná. Do Top 5 se vrátilo Picanto, vypadl z ní naopak minule úspěšný Fiat 500.
Také jsem viděl nový Spark v běžném provozu a je to ještě horší něž na fotkách. V tomto segmentu je opravdu panda nepřekonatelná. A kromě "obyčejných" verzí nabízí sportovní Pandu a ještě 4x4! O to má Fiat těžší úkol, jak vytvořit nový model, aby byl minimálně stejně úspěšný nebo ještě víc, jako současný model. Držím fiatu palce!
prostě Panda se povedla neskutečně, to auto má skvělý design i po letech a myslím si že pokud Fiat uvede novou generaci, zcela jistě nebude tak hezká, nadčasová a úspěšná jako ta současná.
Agila a Splash se snažily být cool, ale praktičností se předchozí generaci Agily a Wagonu R+ nemohly rovnat. Prostor menší, vzhled podivný, cena vysoká.
Kia Picanto je nekonfliktní, vzhledem k velikosti prostorná a za dobrou cenu.
Na nový Spark se dívám každý den když jedu do práce kolem Bsauto, mají tam venku vždy aspoň 3. Já tvrdím že by měli platit za to že se na tu hrůzu musíme dívat. Nepoměr v proporcích je na živo ještě extrémnější. Nepomáhají ani rádoby moderní barvy nebo lepší kola. Kam se ztratily ještě dnes hezké tvary prvního Matize od Italdesignu?