Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Pick-up Day: Nová Toyota Tundra

Ve srovnání s prvními japonskými automobily, které se před mnoha lety prosazovaly na obsazeném trhu USA, je Tundra mamutem. Nová generace přerostla tu první o další palce všemi směry a patří tak opět mezi největší full-size trucky trhu.
Zpět na článek
10. 2. 2006 09:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 09:30
neregistrovaný "kahuna"
10. 2. 2006 09:38
neregistrovaný "Pierro"
10. 2. 2006 10:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 10:18
neregistrovaný "Coulin"
10. 2. 2006 10:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 20:36
neregistrovaný "ZZ"
10. 2. 2006 20:48
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 2. 2006 08:51
neregistrovaný "Coulin"
10. 2. 2006 10:39
neregistrovaný "milo"
10. 2. 2006 11:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 12:41
neregistrovaný "jesus"
10. 2. 2006 13:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 10:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 10:44
neregistrovaný "milo"
10. 2. 2006 11:02
neregistrovaný "Pierro"
10. 2. 2006 11:35
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 12:09
neregistrovaný "Coulin"
10. 2. 2006 13:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 2. 2006 08:49
neregistrovaný "Coulin"
11. 2. 2006 11:30
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 11:30
neregistrovaný "Yaroukh"
10. 2. 2006 11:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 20:35
neregistrovaný "ZZ"
10. 2. 2006 20:47
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 20:51
neregistrovaný "ZZ"
10. 2. 2006 20:59
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 21:03
neregistrovaný "ZZ"
10. 2. 2006 21:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 21:13
neregistrovaný "ZZ"
10. 2. 2006 21:03
10. 2. 2006 21:12
neregistrovaný "ZZ"
10. 2. 2006 21:26
10. 2. 2006 21:34
neregistrovaný "ZZ"
10. 2. 2006 22:59
neregistrovaný "milo"
11. 2. 2006 08:58
neregistrovaný "Coulin"
11. 2. 2006 07:55
neregistrovaný "Lovap"
11. 2. 2006 11:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 09:56
neregistrovaný "Duke"
10. 2. 2006 14:37
neregistrovaný "Paja"
10. 2. 2006 15:06
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 15:11
neregistrovaný "Paja"
10. 2. 2006 15:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 16:33
neregistrovaný "Paja"
11. 2. 2006 08:44
neregistrovaný "Coulin"
12. 2. 2006 23:17
neregistrovaný "Tom"
11. 2. 2006 09:17
neregistrovaný "ricardito"
11. 2. 2006 09:56
neregistrovaný "Coulin"
11. 2. 2006 11:40
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 2. 2006 12:09
neregistrovaný "Coulin"
11. 2. 2006 19:45
neregistrovaný "Charger"
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 09:29
4nebo6
Design blé zveknu i zevnitř. Prodeje ve srovnání s F-series,Silverado,Ram naprosto titěrné a nepodstatné. A napsat u Toyoty "Dva větší motory budou dodávány s novou šestistupňovou automatickou převodovkou" zatímco u Avalanche napsat jen o 4-stupni u menšího motoru 5,3 mi nepřijde moc fér. Když jsou na tom vlastně oba výrobky v tomhle ohledu úplně stejně >:D Protože ve verzi s motorem 6,0 bude bezpochyby Avalanche dodáván se 6-stupněm po vzoru Yukon a Escalade.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kahuna"
10. 2. 2006 09:30
tak.......tohle je kára
...pořádná... :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pierro"
10. 2. 2006 09:38
bez titulku
No nejsem sice fandou Pick-upů, ale tenhle americkej zápasník suma se mi docela zamlouvá. Hlavně z toho interiéru, oproti originál. americkým konkurentům, docela dýchne kvalitka zpracování. Věřím tomu, že i díky ceně, se tahle Tundra může v US docela prodávat. Zvenčí se mi však určitě víc líbí Chevy Avalanche.
Rozbalit vlákno
35
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 10:07
Re: bez titulku
A viděl si novou generaci GMT900 (Avalanche, Silverado, Tahoe, Suburban,...) uvnitř? Abys neporovnával dnešní housku s včerejším rohlíkem. :-) [odkaz] Proti tomu mi přijde Toyota uvnitř ošklivá, hlavně volant má zastaralý a ten rozdvojený středový panel je vážně divný. GMT900 nehýří uvnitř designérskými nápady ale vše je pečlivě těsně slícováno, materiály kvalitní.
neregistrovaný "Coulin"
10. 2. 2006 10:18
Re: bez titulku
Z velkejch pickupů jsou urvaný jen ty poblblí amíci,neříkam že jsou škaredý.Lonesi jen mě štveš že si nedokážeš přiznat že Japíci jsou v USA cizáci a přesto jim prodeje rostou.Nemluvím o Camry, ale snažej se nabídnout vždy něco v každém segmentu.Plkáš tady něco o nicotných prodejích,přitom, když si takovej odborník ,tak dobře víš že v tomhle segmentu Toyota není dlouho. Odpověz proč si ty Amíci ty TOYOTY,HONDY,LEXUSI atd.vůbec kupujou,když jak vždy uvádíš jsou tak špatný... :-(
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 10:34
Re: Dealerovi Toyoty
Demagogie, demagogie, demagogie. Přímo si nekonfrontoval nic, co jsem napsal já. Začínáš úskočně pojišťováním se, že tenhle segment není důležitý, protože je pouze americkou doménou (jenže je to v USA drtivě nejprodávanější segment mnohonásobně počtem prodaných kusů převyšující třídu Camry). To, že se japonská auta snaží nabídnout něco v každém segmentu je naprosto zbytečná věta, platí i o amerických autech. To že není Toyota ve full-size dlouho ("jen" asi 7let) nepopírá fakt, že Tundra prodává ve srovnání s hlavními rivaly (F150,Silverado,Ram) zlomek. Konec tvého příspěvku je naprosto irelevantní. Nemusím zdůvodňovat ničí nákupní rozhodnutí. To musí vědět oni, proč nakupují jak nakupují. Ale na každém vyspělém trhu domácí značky pomalu ztrácí tržní podíl. Jak se postupně rozšiřuje výběr aut z celého světa a ze všech tříd, spoustu lidí má pocit, že "soused to má lepší". Ty mi taky nemusíš zdůvodňovat, proč mnoho japonských automobilek spolkly americké koncerny a proč jejich prostřednictvím ale i prostřednictvím amerických značek prodávají v Japonsku statisíce aut ročně a jejich podíl taky roste. To je prostě globalizace. Původ auta hraje čím dál tím menší roli. A pokud chceš naznačovat, že japonská auta rostou, protože roste počet lidí, kteří "prozřeli" a už nekupují "otřesné ameriky", tak to by musely mít japonská auta lepší výsledky v amerických průzkumech zákaznické loajality, kde vždy vedou domácí americké značky. Pro mnoho američanů je auto ale jenom spotřební zboží. Jednou koupí Forda, jednou Toyotu, jednou Chevrolet, jednou Nissan. Tamto výše nebyl plánovaný útok na Toyotu jako takovou, koleka Pierro očividně neznal nové interiéry amerických pick-upů, tak jsem mu dokázal, že GM i Ford mají u pick-upů hezčí interiéry (ta Tundra má vážně volant jak z několik let staré Corroly). Předstihne sice materiálama Dodge Ram, ale ten je na trhu už velmi dlouho a je jasné, že novinkám nemůže stačit, ať už domácím od Fordu, GM nebo těm od Toyoty.
neregistrovaný "ZZ"
10. 2. 2006 20:36
Re: Bzz
>:D >:D >:D To je jak když dloubeš do vosího hnízda, Couline >:D >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 20:48
Re: Bzz
Sršní by bylo výstižnější. >:D ;-)
neregistrovaný "Coulin"
11. 2. 2006 08:51
Re: Bzz
Beru si nepropíchnutelný kimono a plamenomet >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "milo"
10. 2. 2006 10:39
Re: Bzz
Materialy v toyote vyzeraju ze su velmi kvalitne. rovnako ako v gmt900. volant mas pravdu ze by mohol byt aj lepsi. zlicovanie vyzera byt rovnako kvalitne. mne osobne sa to vypracovanie interieru toyoty velmi velmi pozdava, je originalne a zaroven krasne. Fakt mam pocit ze uz nevies co povedat na uprednostnenie us aut, pretoze interieru tejto toyoty sa neda absolutne nic, okrem volantu, vytknut a zaroven povedat ze gmt900 je super.
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 11:43
Re: Bzz
No mě se nelíbí tvarově Tundra ani zvenku ani zevnitř. Mám radši americký design. Materiály Toyoty jsem nikde nehanil. Spolehlivostí, slícováním i materiály amerika drží krok s Tundrou a pokud se ti zamlouvá americký design jako mě (nebo většině Američanů, vždyť si ho šijí na míru), není důvod upřednostnit před legendami v tomto typicky amerikanistickém segmentu nějaký import. Proto se asi Toyota Tundra a Nissan Titan nikdy příliš neuchytí, i když jsou to určitě skvělá auta bez větších slabin.
neregistrovaný "jesus"
10. 2. 2006 12:41
Re: ...
...doufam ze to nevypada jako ze ti lezu do *:-)...ale kua tohle neni pick-up, ta chromova drzka, cely je to dovny...akorat se mi trosku libi ty zadni dvere...z prvniho obrazku jsem myslel ze tam ani nejsou...ale auto je to osklivy
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 13:26
Re: ...
Pochválen buď Jesus. :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 10:12
Re: ...
Mno a k interiéru Avalanche (předchozí příspěvek) přidávám další "tradičně nekvalitní americký" interiér: Ford F150 pick-up: [odkaz] Ten už je v prodeji několik let! S váma Evropanama je potíž, že proti nejnovějším japoncům a evropským autům stavíte vždy 4-8let starý interiér ameriky, protože novou jste nikdy neviděli.
neregistrovaný "milo"
10. 2. 2006 10:44
Re: ...
S tym musim s lonesom suhlasit. A este by som dodal ze poslednych povedzme 10 rokov, aj ked tie interiery este stale vyzerali velmi zle, boli dost dobre spracovane. PS, v usa mali toyoty z 2002 interiery take iste ako ameriky v tej dobe, nechutne makcene plasty, vsetko cierne, a imitacie drevenych list...
neregistrovaný "Pierro"
10. 2. 2006 11:02
Re: ...
Lonesi design je jedna věc a kvalita věc druhá. Souhlasim s tebou ve dvou bodech - volant v té toyotě opravdu není posledním výkřikem automobilové módy. Ovšem celkové ztvárnění mi svou přehledností a střízlivou elegancí docela sedí. U forda i chevyho jde o typicky americký rukopis, kterému já moc neholduju. jednoduše, až na Cadillaca se mi interiéry současných amerik nelíbí. Druhým bodem, ve kterém jsi mě odhalil je má nezkušenost s amerikami. Opravdu jsem řídil a ozkoušel poze Cadillaca. U ostatních modelů je to ve středočeské kotlině dost problém, a v USA jsem byl v roce 1985, tedy v době kdy jsem nevlastnil ŘP... ;-) Ale kámo, s tou BLSkou s tebou počítám!
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 11:35
Re: ...
To jsem rád. ;-) :yes: To nebyl útok na tebe, jen povzdechnutí, že většina lidí si o interiéru amerik udělala konečnou představu třeba modelem z roku 1995, jenže kde tenkrát byly nemamerické značky? Ke kvalitě, píšu ti to už pod Avalanche, koukni semhle: [odkaz] To jsou vždy tři nejspolehlivější auta v segmentu. Toyota umí hlavně svojí spolehlivost dobře prodat jako třeba Renault umí dobře prodat výsledky v Euro NCAP. A hlavně nemá v nabídce žádné poruchové auto. Všechny Toyoty jsou přinejmenším vysoce nadprůměrné. Najít v široké paletě desítek modelů Fordu a GM poruchové auto není problém. Ale jejich nejspolehlivější modely si s Toyotou a Lexusem v ničem nezadají.
neregistrovaný "Coulin"
10. 2. 2006 12:09
Re: ...
Lonesi ,kdybys viděl širokou paletu Toyoty-v tom se ani Japíci nevyznaj-a spolehlivé jsou všechny >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 13:25
Re: ...
Správně si napsal, že se snaží být Toyota zastoupena ve všech segmentech. Ale kvůli efektivitě tam má vždy jen jeden model. Proti každičkému modelu Toyoty stojí 3-7 modelů od GM a Fordu. Ilustrace: ve střední třídě proti Camry stojí Chevrolet Impala a Monte Carlo, Chevrolet Malibu, Pontiac Grand Prix, Pontiac G6, Buick LaCrosse a brzo i Saturn Aura. Toliko ke GM. Ford stále vyrábí Taurus, Fusion, Mercury Milan..... O třídu výše má Toyota Avalon. GM proti němu: Buick Lucerne, Pontiac Bonneville, donedávna i Buick LeSabre a Oldsmobile Intrique. Ford má Ford Crown Victoria, Ford FiveHundred, Mercury Grand Marquis, Mercury Montego. U pick-upů je situace podobná například díky derivátům s logem GMC. S tím dát každé s mnoha značek nezaměnitelný a odlišný charakter mají zejména u GM velké potíže.
neregistrovaný "Coulin"
11. 2. 2006 08:49
Re: ...
Asi máš pravdu,já se moc nevyznám v modelech US,v tom si asi daleko silnější v kramflecích než já,ale tak trochu vím ,že spousta modelů US používá stejný základ od jednoho výrobce-šasi,motor,někdy i daleko víc,takže jde vlastně o dvojčata,trojčata nobo i víc.Mám pravdu nebo se mýlím?
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 2. 2006 11:30
Re: ...
Máš pravdu. V reálu ta pestrost není tak velká jako v názvech. Ale právě díky těm roztříštěným názvům domácích výrobců se může Camry a Accord chlubit vrcholným umístěním ve své třídě. Jednak stačí jiný druh karoserie nebo lepší výbava a amerika se hned jmenuje jinak, třeba kupé od Impaly je Monte Carlo, zatímco kupé od Camry se jmenuje Camry Solara. A navíc mají mnohem jemněji odstupňovanou hierarchii modelů. Proto třeba do mid-size narvou Malibu (to je evropská velikost střední třídy, sourozenec Vectry) i Impalu (v Evropě by se prodával jako vyšší střední stejně jako Camry). Navíc často paralelně vyrábějí starý a nový model (Taurus x Fusion, Crown Victoria x FiveHundred).
neregistrovaný "Yaroukh"
10. 2. 2006 11:30
Re: ...
ad interier F-150: a to jeste neni KR 8)
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 11:38
Re: ...
Předpokládám, že myslíš King Ranch. :-) :yes: Takovej podraz bych neudělal (abych dal fotku nejluxusnější verze). >:D Tam je kůže vážně všude: [odkaz]
neregistrovaný "ZZ"
10. 2. 2006 20:35
Re: ...
To do těch aut dávají pravou kůži? Nebo je to nějaká umělotina?
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 20:47
Re: ...
Samozřejmě že je to pravá kůže.
neregistrovaný "ZZ"
10. 2. 2006 20:51
Re: ...
A z jakejch je to zvířat?
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 20:59
Re: ...
Nejsem odborník, ale předpokládám, že prakticky všechno kůže používaná v automobilovém průmyslu je z krav.
neregistrovaný "ZZ"
10. 2. 2006 21:03
Re: ...
Já jen jestli to není z těch černochů, co je mlátíš ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 21:10
Re: ...
Občas uvažuju o kůži z komunistů, ale ti jí mají příliš tvrdou. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
10. 2. 2006 21:13
Re: ...
Hlavně kůži z komoušů kupuje Alfa. Prej ušetřej strašně za barvivo :-)
10. 2. 2006 21:03
Re: ...
Z hověziny... dokonale zpracované, vybraný kousky... u premiovek máš dokonce sedadlo dělaný jen z jednoho kusu, aby se nelišila ani struktura kůže. Nebo sis myslel, že tam šešívaj ještěrky >:D
neregistrovaný "ZZ"
10. 2. 2006 21:12
Re: ...
Takže to není z těch krav, ze kterejch dělaj burgry? Jsou to speciální krávy jen na potahy? >:D
10. 2. 2006 21:26
Re: ...
Jo, přesně, napsal jsi to přesně - to by to dopadlo, kdyby se ty krávy mohly odírat o železa v kravíně... to by sis ulevil a měl bys díru v sedadle jedna dvě :-) Dostávaj speciální výživu a také se musí speciálně činit jejich kůže...
neregistrovaný "ZZ"
10. 2. 2006 21:34
Re: ...
Jasné. Předpokládám, že se ten "zbytek" krávy použije i na něco jiného...
neregistrovaný "milo"
10. 2. 2006 22:59
Re: ...
Na zbytek krav daji potahy latkove.
neregistrovaný "Coulin"
11. 2. 2006 08:58
Re: ...
Začínám tušit ,kde pracuje GTI... Bude to někde v odlehlé Germánii na statku...Vstává záhy ,proto vidí vycházet slunce a pan statkář má Pašíka a panička Guru ... >:D
neregistrovaný "Lovap"
11. 2. 2006 07:55
Re: ...
Lones, amer. trucky zvonka :yes: , ale zvnútra :no: . Preboha kam dali tie typické mohutné palubky s šaltpákou na volante a s možnosťou prechodu medzi sedadlami (bez stredového tunela). Čo sa furt poeurópšťujú, vôbec im to nesekne. Amerika by mala zostať amerikou.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 2. 2006 11:34
Re: ...
Šaltpáku na volantně má stále mnoho trucků i osobních aut buď jako jedinou možnost nebo jako volbu. Naopak posmívané umístění páky na sloupku volantu už převzaly v Evropě například M-B S-klasse, BMW 7, M-B ML,....
neregistrovaný "Duke"
10. 2. 2006 09:56
krasavec
i pres nemaly odpor k tomuto typu pickupu se mi Tundra celkem zamlouva a i interier vypada celkem pohledne a hlavne kvalitne...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paja"
10. 2. 2006 14:37
Flundra
Ackoliv se mi tenhle pick-up libi, tak mu radsi nefandim, aby Ford nezkrachoval! ;-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 15:06
Re: Prodeje za rok 2005
Ford F-series: 901,463 Toyota Tundra: 126,529 Jde to vůbec porovnávat???
neregistrovaný "Paja"
10. 2. 2006 15:11
Re: Prodeje za rok 2005
...zatim ne, stejne jako pred dvaceti lety Ford Taurus vs. zbytek ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 15:49
Re: Prodeje za rok 2005
Nezačal si prodávat Toyotu? >:D Žádná automobilka neroste donekonečna. Ovládnutí jednoho segmentu neznamená automatický nárok na všechny ostatní segmenty.
neregistrovaný "Paja"
10. 2. 2006 16:33
Re: Prodeje za rok 2005
...jen rejpu! >:-[] Vydelavaji oni... >:D
neregistrovaný "Coulin"
11. 2. 2006 08:44
Re: Prodeje za rok 2005
Neroste do nekonečna,ale deset let růstu už neco znamená...A v dneššní konkurenci s ní musí každý počítat.Toyota chce uržet nebo minimálně zvýšit Ameriku,ale hlavní útok v nejblišší době chystá na Evropu... :-!
neregistrovaný "Tom"
12. 2. 2006 23:17
Re: Prodeje za rok 2005
:yes:
neregistrovaný "ricardito"
11. 2. 2006 09:17
Toyota
Ćetl jsem,že je Toyota nejbohatší automobilka.Z prostředků,které má volně k dispozici si může koupit GM a VW koncern!To už o něčem svědčí!Lonesy,napsat,že americké vozy drží s Toyotou krok ve kvalitě materiálů a zpracování je asi největší úlet cos napsal.Je pravda,že máš spoustu info,ale tohle je moc ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Coulin"
11. 2. 2006 09:56
Re: Toyota
Jsou lidi,které nepřesvědčíš-Lones-co nemá hvězdy a pruhy v rodném listě jako by nebylo...GTI-germánská kvalita načichlá bavorským vdolečkem a pašíkem... Tady jde ,ale především o výrobky a holá fakta-auto je především užitečná spotřební věc,která má sloužit ve spojitosti s moderními technologiemi člověku a má mu přinášet i radost i uspokojení-AUTO má ale především jezdit...
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 2. 2006 11:40
Re: Toyota
Psal jsem o konkrétních modelech. Z těch samých statistik, ze kterých vy japanofilové odvozujete světovou nadvládu Lexusu, jsem vzal čísla, která dokazují že třeba v pick-upech je Cadillac EXT a Ford F150 spolehlivější než Toyota Tundra, co se týká kvality materiálů a přesnosti slícování, dodal jsem fotky interiérů nových pick-upů od GM a Fordu a názor si každý může při porovnání s Tundrou udělat sám. Mně se líbí uvnitř F150 i Avalanche mnohem více než Tundra, kde se mi nelíbí zastaralý tvar volantu a podivně rozčísnutá palubka na dvě asymetrické části. O exteriéru ani nemluvě. ( [odkaz] | [odkaz] )
neregistrovaný "Coulin"
11. 2. 2006 12:09
Re: Toyota
Někdo rád holky(já) někdo vdolky a někdo vdolky bavorský (GTI) >:-[] ČAO v PO
neregistrovaný "Charger"
11. 2. 2006 19:45
Re: Co by Toyota pro Amíky neudělala....
To už tam můžou dát rovnou 16ti válec a protáhnout to na jedenáct metrů. A myslím, že na normální silnici by mu např. Navara ufrčela...