Volkswagen Caddy se zvýhodněním 50 000 Kč, Transporter, Caravelle, Multivan a California s akčním zvýhodněním na výbavu nebo originální příslušenství v hodnotě 50 000 Kč.
Kdykoliv dojedu Caddyho, myslím teď od VW... uhrane mě ta dokonalost jeho tvarů... ty harmonická kompozice zadních světel, ty vyváženost karoserie. Tohle auto opravdu na silnici sedí... Tohle auto s dvojí řadou sedadel, ve verzi N1, tedy ve verzi, která umožní malému živntostníkovi přes týden s ním podnikat, aby pak na víkend naložil rodinu a vyrazil na hory... tak tohle auto má dokonalou tvář pro tuto dobu. Svou stylovou karoserií dokonce přesahuje až do segmentu MPV. Je to nejpovedenější dodávka trhu. Dokonce... myslím, že je tak trochu i konkurentem svému břatříčku, Touranovi... BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Teď ti nerozumím. Caddy evidentně přerostl svou třídu, třídu "pracovních dodávek" a přesahuje svým stylem do kategorie MPV. Jak to myslíš s tou Karosou nebo Tatrovkou?
Zapomněl ses přihlásit. Nejlapší, nejrychlejší a nejvýkonnější? Co to plácáš za nesmysly? A zajímal ses detailně o Caddyho? Podnikáš? Víš o tom něco? Znáš motorizace a výbavu? Potřebuješ dodávku? Co by sis koupil? Forda? Opravdu? Nebo to Kangoo? Prosím tě, jak jsi to myslel s tou Karosou a Tatrovkou? Nebo ses jen pokusil mě tu lacině shodit, Míro?
Tak pro Tourana možná konkurentem je, známe přeci Tourana, nicméně oba mají do špice midi MPV dost daleko >:D >:D;-) P.S. Kdyby se tu objevil Dinár, tak ano, toto je popíchnutí, vložil jsem i smajlíky, aby to bylo signifikantní.
Klid... nepsal jsem, že jde o vrchol segmentu, ale jde o to, že VW dokázal udělat inspirativní dodávku i pro jiné zájemce, než výhradně s živností na rozvor uren... Doufám mi nechceš tvrdit, že Kangoo je perla Francie? ;-)
Srovnávat Caddy a Touran je trochu jako srovnávat jablka s hruškama, každý jsou z jiného segmentu. Ale souhlasím s tím, že Caddy je mezi malými užitkáči povedený model. Sám můžu z firemního užívání srovnat pouze s Berlingem a Kangoo a oba převyšuje ve všech parametrech, ale je z nich zase konstrukčně nejmladší. Za necelý 2 roky používání máme na Caddy TDI cca 125 tis. km a kromě výměny dvou žárovek nepotřeboval, narozdíl od výše uvedených, víc než předepsaný servis. Deklarovaných 750 kg nákladu skutečně bez problémů uveze. I přes spokojenost s Caddy bych si netroufal tvrdit, že je nejlepší a nejpovedenější. Osobně bych ho rád srovnal třeba s Fordem Connect. Od těch, kteří neunesli Tvoji pochvalu VW bych místo slaboduchých urážek spíš očekával, že uvedou co jim vadí a co zase chválí oni, nejlíp z vlastní zkušenosti, nejen po ztotožnění se s některými názory v časopisech a v podobných diskusích.
Pozor, Aleši... to srovnání má velkou logiku... s odkazam právě na charakter pětidvěřového Caddy... je to velká trefa, co přesahuje svou třídu... Jinak samozřejmě je Caddy jako dodávka dokonalej a krásnej pracant.
kdy ž čekací doba na sprintera je 3 měsíce, na Vito měsíc a půl. Peugeot a Citroen sice nabízí výhodné slevy ale s dodáním až v novém roce. Jen ten VW má opravdu všechno skladem. Budu kupovat menší dodávky do firmy a o předražené VW co stojí už rok ve skladech IVG (Import volkswagen group Praha) opravdu nemám zájem
No, že píšeš o tom, že tam někde stojí předražená VW... tak proto. Tak jsem se domníval, že se mylně domníváš, že VW jsou předražená... to by pak muselo být předraženo vše. A s odkazem na kvalitu a image, co ti VW nabízí nemůže být o předraženosti řeč už vůbec.
Image VW. No mám dojem, že to je jedna z nejhlavnějších příčin takové rozporuplnosti kolem celé značky. Co je také zajímavé, že u většiny jedinců táhne konkrétní vnímání image za jeden provaz s vnímáním designu vozu. Poněvadž to jsou snad jediné faktory u kterých si můžu trvat na svém, aniž bych byl za své názory vybombardován jasnými a pravdivými fakty, jak by se mi to stalo u mrakožerství. To ale odbočuji, nyní se začínám po Dinárovsku hádat: "S ohledem na image a vzhled je VW předražený!!!" :-!
Že zrovna tobě bych měl vyprávět o tom, co je VW... to mě překvapuje... Image x design... to je přece logické... Když dáš zítra na podpvozek 599 GTB přebouchanou kastli z Trabanta... nekoupí si to za půl roku ani Bertoňák. Ber to obráceně - image spoluvytváří design... Já bych (teď trochu mimo téma) spíše vyjádřil údiv nad tím, jak je možné, že od low-endu po lux segment nedokáže nikdo překročit svůj stín. Low-end poznáš na 300 metrů i za šera... a zrovna tak ten lux segment. Tohle mi často vrtá hlavou... proč Sonata nedokáže vypadat ani jako starej dobrej Safrane... :-) P.S. dCi... jestli někdo v Evropě ví, jak se maj dělat v mainstreamu auta, je to VW. Ve Francii je jeden základní problém... absence premiového segmentu, a tak se tam čas od času vždy někdo utrhne a pokusí se udělat tu premii... což je tedy zásadně vadnej přístup. Buďto dělám dokonalej meainstream, nebo dokonalou premii. Tohle maj dokonale vymyšlené (vytvořené) snad jen v Německu. O jakékoliv předraženosti (jakéhokoliv auta) nemůže být ani řeč. Jestli si něco každá automobilka hlídá, pak je to přesně nastavení ceny.
V pohodě, psal jsem to po Dinárovsku a to jsem tam také psal. :-! Co se té francouzské prémiovosti týče, vůbec se nejedná o vadný přístup. Všimni si, že francouzská prémie vypadá a je vždycky o něčem jiném, než prémie německá. Za prvé si na prémii nehraje. Ano, chce ukrást zákazníky třeba MB, nebo BMW, ale ne v roli prémie. Vždycky v roli alternativy. Všimni si rozdílu mezi 5er, E-klass a třeba A6 a pak si porovnej Vel Satis, C6 a 607. Zatímco v prvním případě ať si koupíš jedno nebo třetí, dostaneš velmi podobné. V druhém případě jsou rozdíly maximální. Je to hledání cest. Ano je to snaha DOHNAT německou prémiovost, už jenom kvůli prodejům. Ale ve výsledku se z této snahy, kvůli nutnosti nových nápadů, kvůli jakékoliv idee být zajímavější, dostává i něco navíc. Daleko zajímavější a jedinečnější automobil! Pozor, nepíšu lepší. Francie nehledí na standardy jako německá prémie, nemůže. A co se týče Image prémiovosti, luxusní vozy vyrábí francouzská trojka déle než BMW, neporovnatelně déle než Audi. A po Mercedesu je Peugeot druhá nejstarší značka na světě. A Citroen a Renault? I ty mají delší historii nežli BMW s Audi. Jediným rozdílem je fakt, že Francie vyrábí zároveň i lowendy, kdežto Němci na to mají VW, Opel a Ford. :-! Jsme zde velmi zaslepeni pozicí našeho státu. Ale pokus se někdy mrknout na umělost dvou třetin německé prémie. Vznik této uber-vlastnosti je u nich pouhým rozhodnutím, stejně jako u značky Lexus. Francie se snaží pokrývat od začátku. :-!
Pěkně jsi to napsal. Jen... že... pouhá snaha nestačí. Nakonec, když o těch našich příspěvcích přemýšlím, my je můžeme slepit... dokonale jsme vyklenuli spefičnost "kastování" v Německu, určitou alternativu v produkci francouzské... a, nutno konstatovat... že to tak úplně uhozené není. Ani v tom Německu, ani v té Francii. Historii známe oba, jistě, Renault, ještě se mi skví ve sbírce namodralá Renaultka z roku 1908... od Matchboxu (cca1969)... P.S. Ten Low-end :-) v podobě VW... to jako tiše přejdu a tarasnici nechám vedle klávesnice odpočívat :-):yes: Francie je velmi silný hráč... velmi důstojný hráč.
Jistěže snaha nestačí. Ale subjektivně je působivější jak standard ;-) Ten lowend, všimni kam jsem zařadil Renault, do zcela stejné pozice. Je na nás, kam až v hlavě tyhle "lowendy" vystoupají. :-! Jdu spát, to zas bude ráno... zív... 8-s
>:D >:D vidím, že jsem ti řádně přišlápnul kuří oko, "bla bla dinár bla bla", víc z tebe momentálně neleze. :-) Podívej dCi, udělals ze sebe hlupáka a jak se zdá, nejsi schopen to ustát, ale o.k., občas se to stane každému a vydejchat to, trvá ješitovi déle. Tak to zkus, párkrát zhluboka nádech výdech, uvědom si, že "nejhlavnější" (tenhle tvůj novotvar je taky pěkný :*) ) je být duševně vyrovnaný. Třeba zase začneš psát něco, co má hlavu a patu. ;-)