Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Policie představila nový design služebních vozů. Octavie budou v provedení před faceliftem

Letos převezme Policie ČR od Škody 700 aut, do roku 2011 pak celkem 3500 vozů. Všechny jsou vybaveny 6 airbagy, klimatizací a stabilizačním systémem.
Zpět na článek
30. 10. 2008 18:21
neregistrovaný "PT Cruiser"
30. 10. 2008 18:20
neregistrovaný "PT Cruiser"
30. 10. 2008 20:53
neregistrovaný "Horways"
30. 10. 2008 18:36
neregistrovaný "Horways"
30. 10. 2008 19:20
30. 10. 2008 19:34
30. 10. 2008 20:52
neregistrovaný "Horways"
30. 10. 2008 21:56
neregistrovaný "neczy"
31. 10. 2008 07:53
31. 10. 2008 13:16
neregistrovaný "Horways"
30. 10. 2008 19:28
30. 10. 2008 19:48
neregistrovaný "rickyr"
30. 10. 2008 20:52
neregistrovaný "Horways"
30. 10. 2008 23:04
neregistrovaný "neczy"
30. 10. 2008 20:16
30. 10. 2008 21:04
30. 10. 2008 21:42
neregistrovaný "Horways"
31. 10. 2008 09:07
30. 10. 2008 22:28
neregistrovaný "nawrc"
2. 11. 2008 13:24
neregistrovaný "pepik76"
30. 10. 2008 23:05
31. 10. 2008 11:41
31. 10. 2008 13:50
31. 10. 2008 21:34
neregistrovaný "Paninaro"
1. 11. 2008 22:28
30. 10. 2008 18:17
Prečo iná farba?
Zaujímalo by ma, prečo autá nebudú mať bielo-zelenú farbu, tak, ako je to vo väčšine štátov únie?
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "PT Cruiser"
30. 10. 2008 18:21
Re: Prečo iná farba?
toto je vraj vysledok nejakej študie ;-) ..
podrobnosti boli nedávno na internete.. pamatám si len že niečo podobne vraj chystaju v GB
Avatar - euro89
30. 10. 2008 21:32
Re: Prečo iná farba?
většině..??? můžeš mi tu většinu vyjmenovat...? v Německu maj zeleno-stříbrný a modro-stříbrný, v Rakousku červeno-bílý, Francie má červeno-modro-bílou, Italie má světle modrý pro Polizia, nebo tmavě modrý pro Carabinieri, španělé mají bílou-černý (nebo hodně tmavě modrá - teď nevim přesně), atd. atd... takže by mě zajímala ta tvoje většina...(?) :-!
Avatar - Ricardo
30. 10. 2008 21:51
Re: Prečo iná farba?
Většina, tzn. Česko a Slovensko >:D nebo snad i Maďarsko? >:D
Avatar - Atlis
30. 10. 2008 22:44
Re: Prečo iná farba?
Mno ono EU nariaduje po novom, aby boli auta strieborne s farebnymi pasmi jestli se nemejlim (ani by ma neprekvapilo, ak by to pretlacili Nemci), Slovaci maju zatial stale bielo-zelene auta, poliaci uz vsetky nove auta preberaju strieborne s modrymi pruhmi...
30. 10. 2008 23:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 10. 2008 08:25
Re: Prečo iná farba?
Áno aj také tu máme , ale už im zmazali to VB na streche a na dverách. Miesto toho tam dali nápis Pomáhat a chránit...
Avatar - gld
31. 10. 2008 19:51
Re: Prečo iná farba?
>:-[] :yes:
31. 10. 2008 08:54
Re: Prečo iná farba?
Jsi trouba!
Avatar - Hory
31. 10. 2008 17:25
Re: Prečo iná farba?
:yes: V Bratislavě postavili stanici metra, ale žádný tam zatím nemaj, no co bys na to řek? Prostě komedie, hlavně, že budou mít euro, naši nevlastní-bratia... ;-)
31. 10. 2008 20:54
Re: Prečo iná farba?
A to Ťa trápi? Či máme, alebo nemáme euro? Nám aspoň metro nevytopilo, ako Vám, takže láskavo, ak máš napísať sprostosť, radšej pošúchaj nohami, nech Ti tie stupidity z mozgu vyplaví.
Avatar - Hory
2. 11. 2008 03:14
Re: Prečo iná farba?
TAK TO BYLO HODNĚ TRAPNÝ A VSADIM SE, ŽE BYS TO DO OČÍ LIDEM, KTERÝM VELKÁ VODA VZALA BYDLENÍ URČITĚ NEŘEK! MĚ SE TO NETÝKÁ, ALE DOST SI PŘESTŘELIL... :no:
Avatar - T613
31. 10. 2008 06:49
Re: Prečo iná farba?
nenařizuje, ale doporučuje
30. 10. 2008 22:53
Re: Prečo iná farba?
Bol som presvedčený, že keď policajti na Slovensku museli meniť majáky z červených na dvojfarebné, aby vyhovovali norme EÚ, že to tak bude aj s farbou aut. Lebo v Čechách, na Slovensku, ešte aj v Nemecku jazdia bielo zelené, hoci máš pravdu, že novšie sú už strieborno zelené. V Rakúsku som živého policajta pri ceste nestretol, hoci trasu Bratislava Salzburg som urobil za posledné roky asi 5x, Poliaci sú vždy iní a do Maďarska zásadne nechodím, lebo s Ugrofíncami sa nedohovorím.Ale keď EÚ tak trvá na spoločných normách, tak farba policajných aut by mala byť tiež rovnaká, len z praktického hľadiska pre cudzincov.
Avatar - Hory
31. 10. 2008 17:23
Re: Prečo iná farba?
Tak tady nepiš nonsensi a nefantazíruj, tady se jede spíš na fuckta, chápeš? Kde si byl a kde si fízly nepotkal si příště nech od cesty, nikoho to tady nezajímá...
Avatar - gld
31. 10. 2008 19:54
Re: Prečo iná farba?
a jéje, lietadlo na pravidelnej linke psychiatrická liečebňa-auto.cz práve pristálo, privíta vás naša vrelá letuška hory..
31. 10. 2008 20:55
Re: Prečo iná farba?
Teba určite nie, ešte si na také niečo nedorástol, sopľoško.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
31. 10. 2008 09:17
Re: Prečo iná farba?
Toto je výsledek toho, že Langr má kamaráda a ten potřeboval přihrát nějaký kšeft. ;-)
31. 10. 2008 15:07
Re: Prečo iná farba?
no rekl bych ze je to dost mozny >:D
Avatar - skejpa
31. 10. 2008 17:40
Re: Prečo iná farba?
a nejses ty ten kamarad ? me fascinujou tyhle idiotsky myslenky...
Avatar - DaewooMaster
31. 10. 2008 14:03
Re: Prečo iná farba?
Aby se ta auta mohla plést s autami měšťáků? ;-\
Avatar - Hory
31. 10. 2008 17:17
Re: Prečo iná farba?
Protože seš uplně mimo! To, že takovou stupidní a předpotopní kombinaci máte na slovensku neznamená, že to má většina státu unie, jak píšeš. Už i němci přecházej na kombinaci stříbrno-modrá, takže nechápu, co se tady všichni čertíte. Konečně sme ve 21. století a nezastydli sme v čase! Mně se polepy líběj a jsem rád, že došlo ke změně, stará kombinace obzvláště na feliciích vypadala hodně směšně a trapně!!!! >:-[]
31. 10. 2008 20:59
Re: Prečo iná farba?
No hlavne, že vy v Čechách máte inú kombináciu už od Férenc -Jožku, že? Ak budeš mať vodičák, pochopíš, prečo je tá stará česko-slovensko-nemecká kombinácia lepšia, no len neviem, či ho urobíš, Tvoje IQ tomu tomu nezodpovedá.
neregistrovaný "PT Cruiser"
30. 10. 2008 18:20
jako opraváři..
tak na toto si budem musiet zvyknut >:D posobí to na mna ako nejaký opravári .. ale to je asi len zvyk..
Rozbalit vlákno
4
30. 10. 2008 19:19
Re: jako opraváři..
to jsou opraváři stylu jízdy :-! Akorát s těma cenama by mohli něco udělat a přizpůsobit je krizi 8-s
neregistrovaný "Horways"
30. 10. 2008 20:53
Re: jako opraváři..
Už se stalo, ne?
Avatar - www.skodaoctavia.cz
31. 10. 2008 09:14
Re: jako opraváři..
Jo opraváři. Podívej se sem: [odkaz]

:-)))
neregistrovaný "Horways"
30. 10. 2008 18:36
Facelift
To je dobře, že to nebude ta obluda po faceliftu. Jinak design (barev a provedení) se moc nepovedl, ten původní byl lepší.

Výbavu poznám, ale co v tom je za motor?
:-) :yes:
Rozbalit vlákno
7
30. 10. 2008 19:20
Re: Facelift
místo motoru je v tom jenom nezávislé topení aby za bukem kluci nemrzli. Kdyby koupili faceliftovany, tak by je nemohli za dva roky obměnit za novější 8-s
Avatar - www.skodaoctavia.cz
31. 10. 2008 09:16
Re: Facelift
Hlavně že mají gumové zrcátka.
Měli jim dát ružové ***ům :-)
30. 10. 2008 19:34
Re: Facelift
no ten motor bych vzhledem k dvojitý koncovce na fotce typnul na 1.9tdi...což by se teda přemohli!Pochybuju, že to bude u všech...budou rádi za 1.6MPI
neregistrovaný "Horways"
30. 10. 2008 20:52
Re: Facelift
Taky bych tipoval 1.9 TDI.
neregistrovaný "neczy"
30. 10. 2008 21:56
Re: Facelift
No, vzhledem k tomu, ze se v clanku pise o BENZINOVYCH motorech 1.6MPI a 1.8TSI, tak to zjevne 1.9TDI nebude...chce to cist cely clanek, ne jenom titulek a fotky ;-) plus 1.9TDI ma u skodovky koncovky dolu, na fotkach je rek bych 1.8TSI
31. 10. 2008 07:53
Re: Facelift
Jj, je to TSI, 1,6 má jednoduchou koncovku.
neregistrovaný "Horways"
31. 10. 2008 13:16
Re: Facelift
Příspěvek jsem napsal ještě předtím než doplnily informace o motorech.
Avatar - forestr
30. 10. 2008 19:28
Žádnej zázrak
základní provedení Classic, navíc asi jen klima a ESP ;-\ ale motor těžko odhadnout, chybí označení (že by 1.4???) ale jinak to docela ujde ;-)
Rozbalit vlákno
10
30. 10. 2008 19:33
Re: Žádnej zázrak
no ten motor bych vzhledem k dvojitý koncovce na fotce typnul na 1.9tdi...což by se teda přemohli!Pochybuju, že to bude u všech...budou rádi za 1.6MPI
neregistrovaný "rickyr"
30. 10. 2008 19:48
Re: Žádnej zázrak
ty uz radsi netypuj nebo ti dojdou polozky v nakym katalogu nebo kam ze to typujes
Avatar - guze
30. 10. 2008 19:54
Re: Žádnej zázrak
no boužel on má pravdu.........a už navíc v článku je napsáno že budou mít 1.6MPI a 1.8TSI...tak pozorně čti a nerejpej do lidí který maj pravdu
neregistrovaný "Horways"
30. 10. 2008 20:52
Re: Žádnej zázrak
Pokud tam ale budou dávat 1.8 TSI, tak ne v kombinaci se základní výbavou Classic, pokud vím tak do Oktávky před faceliftem se tahle kombinace nedodávala. Do Ambiente už jo.
30. 10. 2008 21:52
Re: Žádnej zázrak
pro vetsi zakazky automobilka dela serie dle psani zakaznika.... ta pak nemusi mit se standatrni produkci temer nic spolecneho... takze klidne muzou mit 1.8 TSI a vybavu holobyt.
30. 10. 2008 20:54
Re: Žádnej zázrak
dík :yes:
neregistrovaný "neczy"
30. 10. 2008 23:04
Re: Žádnej zázrak
no ja myslim, ze rickyr rejpe opravnene a cte pozorne, protoze WNC je s dieselem vedle, jak ta jedle...
30. 10. 2008 20:53
Re: Žádnej zázrak
hele frájo nerej jo?nevim o co ti jde-ten samej příspěvek je tady 2x protože sem ho prvně omylem dal k jinýmu,ale ikdyby tady byl třeba 30x tak ti to muže bejt putna...takže vychladni :-!
30. 10. 2008 23:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 10. 2008 23:59
Re: Žádnej zázrak
Ze vam to neprislo, jemu tam najviac vadilo to "typovanie", totiz, asi WNC neni chlapkom, ktory vo fabtike urcuje ktore auto bude aky typ, joooj, alebo myslel, ze si chce TIPNUT, co tam budu mat za motor, tak to uz chapem...
30. 10. 2008 20:16
Mě spíše .....
.... pobavilo, že to představení služebních Oktávek stihli ještě tešně před zahájením prodeje faceliftovaných Oktávek,které se mají prodávat snad už příští týden. Takhle nikdo nemůže říci, že koupili "staré" auta :-)

Ale jinak jo, líbí se mi o dost více,než to bílozelené provedení.
Rozbalit vlákno
3
30. 10. 2008 20:58
Re: Mě spíše .....
Keď toto uvidím na ceste, budem čakať, že z toho vylezú chlapíci v montérkach...
30. 10. 2008 21:30
Re: Mě spíše .....
V Anglii mají taky podobné pomalování policejních aut a když jsem to viděl poprvé (v TV) tak jsem se skoro lekl a teď mi to příjde úplně normální.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
31. 10. 2008 09:21
Re: Mě spíše .....
Je to Škoda i pro škodovku by to byla lepší reklama kdyby jezdili ve faceliftu.
Avatar - iudex
30. 10. 2008 21:04
4x4?
Zdá sa to iba mne alebo tá Oktávka má zdvihnutý podvozok? Alebo je to speciálne pre políciu zvýsený predohrab, aby to hosi moc neobúchali ked na tom budú jazdit ako na sluzobnom, lebo ako vieme, najlepsie terénne auto je sluzobné auto >:-[]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Horways"
30. 10. 2008 21:42
Re: 4x4?
To bude tzv. paket pro špatné cesty, 4x4 je jenom pro combi.
Avatar - Ada je zase tady
31. 10. 2008 00:09
Re: 4x4?
To neni pravda. Uz na Octavii I. mela policie 4x4 na obycejnem sedanu.
Avatar - sybokcz
31. 10. 2008 09:07
Re: 4x4?
O I sice 4x4 v liftbacku mela, ale s O II jeste jako 4x4 neprisli.
Tohle je opravdu paket pro spatne cesty.
30. 10. 2008 22:13
Viděl jsem je na živo
Už je potkal asi 6 combikových jak jely proti mě někde u šumperku směrem na ostravu a musím uznat nejdřív to byl šok ale jak sem viděl asi 4 tak se mi to začíná líbit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nawrc"
30. 10. 2008 22:28
To to dopadlo...
Tak to tady tak ctu a zda se mi ze misto aby sem psali lidi kteri to maji v hlave srovnany a autum rozumi tak az na par vyjimek sem pise samej blazen kterej o autech nic nevi a Policii ma jen hodne pomateny mysleni a krome toho ze mu dala parkrat pokutu nebo mozna ani to ne, o ni nevi nic.
Rozbalit vlákno
2
30. 10. 2008 23:06
Re: To to dopadlo...
představ si:
A: jé policie má nový auta v novejch barvách
B: a jaký?
A: Oktávku
B: aha, hmm, stříbrnou
A: jo

co bys jako čekal za diskuzi? Jakože venku v Čechách prší a na Moravě je hezky?
neregistrovaný "pepik76"
2. 11. 2008 13:24
Re: To to dopadlo...
Ve všem s tebou souhlasim! Neuchápu, proč je všichni kritizují, kdyby měli nový auta stejný, opět by tu byla diskuze (možná delší než tahle) že měli vymyslet něco novýho. Myslim si, že se jim nová verze celkem povedla, mohlo to být lepší, ale taky i horší, myslim že je to dobré ;-)
30. 10. 2008 23:05
:D:D
se mi libi jak maj ty postranni lišty nenalakovany jak uz dopredu vi ze to auto bude hned cely otukany:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - www.skodaoctavia.cz
31. 10. 2008 09:23
Re: :D:D
Hlavně ty gumové zrcátka :yes:
Avatar - T613
31. 10. 2008 06:51
podorbnější popis Octavií
Popis policejních Octavií a komentáře od hasičů na ni [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
31. 10. 2008 09:38
Re: podorbnější popis Octavií
Dobrý článek. Bez výhrad s ním souhlasím :yes: Zásadní problémy vidím v šedé barvě (bude se opět hůře prodávat jako bílá, v původním plánu byla klasická stříbrná) a pak chybějící reflexní polepy na přední části vozidla. Co se týče led lamp pro denní svícení, to je opravdu namontováno stupidně.
31. 10. 2008 10:08
Re: podorbnější popis Octavií
Jinak dobrý, ale nevim, kde vidíš led lampy pro denní svícení? Nikde se o nich ani nepíše, led jsou modrý blikačky pod maskou.
31. 10. 2008 15:06
Re: podorbnější popis Octavií
edit: koukám na video, fakt jsou modrý ... myslel jsem, že se překonali a mysleli do budoucna.Omyl ;-)
Avatar - DaewooMaster
31. 10. 2008 14:18
Re: podorbnější popis Octavií
Bez výhrad? :*) Já teda ještě Octavii "sedan", o němž se v tom článku píše, ještě nikdy neviděl... >:-[]
Avatar - T613
31. 10. 2008 14:24
Re: podorbnější popis Octavií
to sou hasiči ne auto fandové. pro většinu lidí je kokta sedan.
31. 10. 2008 21:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
31. 10. 2008 21:55
Re: podorbnější popis Octavií
no ešte aby to bol stojan né?
>:D
31. 10. 2008 11:41
jiná barva
Chápete někdo, proč na to vyrobili jinou barvu? Vždyť tím se ta auta jednoznačně identifikují a budou se prodávat hůře ne? A mimochodem, vidíte někdo rozdíl mezi touhle stříbrnou a normální stříbrnou??
Rozbalit vlákno
0
31. 10. 2008 13:42
kozene sedacky ?
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - T613
31. 10. 2008 13:45
Re: kozene sedacky ?
kdysi mi to jeden policajt vysvětloval, proč mají v Lagunách I kůži.. prý se z toho líp uklízejí zvratky :-!
Avatar - VDC
31. 10. 2008 13:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 10. 2008 16:13
Re: kozene sedacky ?
dik za odpovede :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 10. 2008 17:40
Octavia
Podle mě tento vůz mimo jiné i pěkně reprezentuje. Akorát se mi nelíbí, jak je to vysoké. Asi tam mají ve standartu paket pro špatné cesty, tak nějak se to myslím v origo příslušenství Škody jmenuje. Celkem čumím, že tam je i motor 1.8TSI, zajímalo by mě,jaké procento tvoří vzhledem k MPI.
A ještě něco... To nejde nereagovat na některé příspěvky co zde jsou... To už ani není možné, co tu chodí za lidi, jeden expet vedle druhého. Ovšem nemluvím o všech samozřejmě.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paninaro"
31. 10. 2008 21:34
Pokrok - 1.6 MPI a 1.8 TSI
No už jsem měl strach, že základním a páteřním vozem Policie ČR bude Škoda Fabia 1.2 HTP nebo 1.4 16V. Škodu Octavii 1.6 MPI jako základní vůz lze označit za rozumný pokrok kupředu. Zajisté by bylo hezčí 3500 vozů pouze v motorizaci 1.8 TSI, ale tak snad za pár let :-)
Rozbalit vlákno
1
1. 11. 2008 18:23
Re: Pokrok - 1.6 MPI a 1.8 TSI
No, a co kdyby byly základ fabii 1.4??? Co ty z toho máš?? Akorát ty vyhulený mozky budou mít o důvod víc machrovat a bu*z*e*rovat normální řidiče...a na ty v luxusních, silných autech si stejně nepřijdou ;-\
Avatar - Pjenkava
1. 11. 2008 22:28
Alespoň...
Alespoň, že před faceliftem... Alespoň. Jinak design docela dobrej, ale možná příliš složitej. Příliš složitá grafika.
Rozbalit vlákno
0