Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Policii nabídlo rychlá auta šest firem

Podle zástupců přihlášených firem budou policisté vybírat například mezi vozy značek Audi, BMW, Škoda, Volkswagen, či Volvo.
Zpět na článek
14. 8. 2008 21:14
neregistrovaný "RayBan"
14. 8. 2008 21:19
neregistrovaný "Joe.DiMaggio"
14. 8. 2008 23:56
neregistrovaný "RayBan"
14. 8. 2008 23:59
neregistrovaný "RayBan"
14. 8. 2008 22:26
neregistrovaný "banana"
15. 8. 2008 00:00
neregistrovaný "RayBan"
15. 8. 2008 00:03
neregistrovaný "RayBan"
15. 8. 2008 12:54
neregistrovaný "yaroukh"
14. 8. 2008 22:42
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
14. 8. 2008 23:17
neregistrovaný "carsch"
14. 8. 2008 23:58
neregistrovaný "carsch"
15. 8. 2008 09:36
neregistrovaný "carsch"
15. 8. 2008 12:56
neregistrovaný "yaroukh"
15. 8. 2008 00:02
15. 8. 2008 01:14
neregistrovaný "babo"
15. 8. 2008 13:52
15. 8. 2008 00:47
15. 8. 2008 01:14
neregistrovaný "exctenar"
15. 8. 2008 10:15
15. 8. 2008 08:54
15. 8. 2008 12:02
15. 8. 2008 12:45
15. 8. 2008 09:09
15. 8. 2008 12:58
neregistrovaný "yaroukh"
15. 8. 2008 09:09
15. 8. 2008 09:22
15. 8. 2008 09:31
15. 8. 2008 09:36
15. 8. 2008 09:58
15. 8. 2008 10:14
15. 8. 2008 11:02
15. 8. 2008 13:03
neregistrovaný "yaroukh"
15. 8. 2008 13:17
15. 8. 2008 13:41
15. 8. 2008 09:28
neregistrovaný "otoman"
15. 8. 2008 12:10
neregistrovaný "Mr.Tomash"
15. 8. 2008 13:06
neregistrovaný "yaroukh"
15. 8. 2008 15:10
neregistrovaný "yaroukh"
15. 8. 2008 10:58
15. 8. 2008 14:13
15. 8. 2008 16:24
15. 8. 2008 14:23
15. 8. 2008 16:28
15. 8. 2008 16:40
15. 8. 2008 17:11
15. 8. 2008 12:31
neregistrovaný "Mr.Tomash"
15. 8. 2008 12:46
15. 8. 2008 13:56
15. 8. 2008 14:12
15. 8. 2008 14:17
15. 8. 2008 14:41
15. 8. 2008 14:46
15. 8. 2008 15:06
15. 8. 2008 15:39
15. 8. 2008 15:51
15. 8. 2008 15:15
neregistrovaný "RayBan"
14. 8. 2008 21:14
Civilní je prevít
Civilní provedení s radarem je svinstvo - modrá Fabie v protisměru, moje noha na brzdu a ten za mnou málem v kufru, u mě v kufru ... Má někdo nějaké řešení, jak se policejnímu teroru bránit ?
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Joe.DiMaggio"
14. 8. 2008 21:19
Re: Civilní je prevít
to bude zajimave.. hlavne at nam reknou jakyma budou jezdit a to se potom pri spatreni bude panecku brzdit ;-)
14. 8. 2008 21:22
Re: Civilní je prevít
Staň se policajtem
neregistrovaný "RayBan"
14. 8. 2008 23:56
Re: Civilní je prevít
Tak ti tedy dík ... >:D
14. 8. 2008 21:53
Re: Civilní je prevít
jezdi dle pravidel
neregistrovaný "RayBan"
14. 8. 2008 23:59
Re: Civilní je prevít
Jezdím, ale od té doby co jsou body, tak jakoukoliv pokutu neuznávám - nic jiného, než další daně !
15. 8. 2008 08:56
Re: Civilní je prevít
Pokud jezdíš podle pravidel, tak nechápu čeho se bojíš. Nechci prudit, jen moc nechápu tvojí rozhořčenou argumentaci.
neregistrovaný "banana"
14. 8. 2008 22:26
Re: Civilní je prevít
Modrou už "zrušili". Teď mají červenou 8-s
neregistrovaný "RayBan"
15. 8. 2008 00:00
Re: Civilní je prevít
Podle okresu, viděl jsem teď stříbrnou Octavii, prostě si nevybereš.
Avatar - THE KLF ™
14. 8. 2008 22:36
Re: Civilní je prevít
Jo> 50/90/130 a nemas problem. Ak mas GPS a poznas zakony, tak mozes legalne prekracovat rychlosti o vela... :-!
neregistrovaný "RayBan"
15. 8. 2008 00:03
Re: Civilní je prevít
Stačí 10-20 navíc podle provozu, když jsou chodci, cyklisti tak na limitu, o tom žádná.
Avatar - THE KLF ™
15. 8. 2008 07:43
Re: Civilní je prevít
A potom, ze benzin a nafta su drahe, a ludia stale chcu ist co najrychlejsie kvoli 1,2 min usetrenym... A zbytocne riskuju.
Avatar - ManInBlack
15. 8. 2008 09:12
Re: Civilní je prevít
To jo. Není to můj výrok, ale rád ho používám:
Lepší je být v jedenáct doma, než v půl jedenáctý v márnici.
Avatar - THE KLF ™
15. 8. 2008 13:08
Re: Civilní je prevít
Tak vidis, ze to funguje, ja som sa teraz vratil z vyspelej EU+CH a nikto tam nejde nad GPS 135-145km/h. V cH dokonca 120km/h a tie krasne okresky 80km/h a nemaju s tym problem.
neregistrovaný "yaroukh"
15. 8. 2008 12:54
Re: Civilní je prevít
Jak se ten policejní teror projevuje?
Avatar - THE KLF ™
14. 8. 2008 22:34
...jejich motory mají mít obsah...
Tak toto už naozaj nepotrebuje komentár, keď takto vysoko postavený ....... nevie, že motor je 3D, takže má jednoznačne zdvihový objem valcov.
:no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
14. 8. 2008 22:42
Re: ...jejich motory mají mít obsah...
Opraveno, děkujeme :yes:
Avatar - THE KLF ™
14. 8. 2008 22:45
Re: ...jejich motory mají mít obsah...
:yes: ;-)
anytime
neregistrovaný "carsch"
14. 8. 2008 23:17
Jezdit bez pokut...
Osobně su zastánce antiradarů. Sám ho mám v autě i na motorku ho chystám. Nechci porušovat předpisy, ale když mě zastaví policajt ve městě kde kůli plynulosti provozu jedu 56 km/h a dá mě flastra, tak je to na ranu. Teď mě to varuje před každým radarem, vesele si zbrzdím na pětačtyřicet a policajtům pěkně zamávám. Dle zákonu jsou pasivní antiradary (příjmač, nikoli rušička) povoleny takže si můžou švestky políbit zadečky. A dobrej antiradar se sežene v ceně jedné pokuty tak proč ne.
Tím pádem si vemte auta na mě jaký chcete, ale stejně mě nikdy nechytnete! :-P
Rozbalit vlákno
8
Avatar - positivemind
14. 8. 2008 23:44
Re: Jezdit bez pokut...
Na motorce zatáhneš za plyn a uděláš jim pápálálá >:D
neregistrovaný "carsch"
14. 8. 2008 23:58
Re: Jezdit bez pokut...
já jezdím pro radost z jízdy, nechci se s nikým honit. Navíc kdyby chtěli, vysílačka je svinstvo. Většinou na to ale serou. Mám silnou 125ccm a stačí mi. Jako feldě, fabce i některé oktávce ujedu to vím ale prostě nechci. Jen taky nechci platit pokutu za to že dodržuju plynulost provozu
Avatar - THE KLF ™
15. 8. 2008 13:09
Re: Jezdit bez pokut...
Lenze v dnesnej dobe je frajerina jazdit podla predpisov, nie ich porusovat. To ma iba docasny effect. Ver mi.
Avatar - THE KLF ™
15. 8. 2008 07:50
Re: Jezdit bez pokut...
Vsetkych vas by som dal na 1 mesiac jazdit do CH an preucenie... ;-) ;-)

nic v zlom, len aby ste vedeli a naucili sa spravne jazdit ako sa to robi na zapade.
Avatar - iudex
15. 8. 2008 09:11
Re: Jezdit bez pokut...
Tak to by prvý na prevýchovu musel íst nás pán policajný riaditel (generál P. so svojím BMW M5).
neregistrovaný "carsch"
15. 8. 2008 09:36
Re: Jezdit bez pokut...
Tak mu tu demokraticky odhlasujem přvýchovu >:D
Avatar - THE KLF ™
15. 8. 2008 13:06
Re: Jezdit bez pokut...
Ano, myslel som uplne vsetkych, aby si osvojili pravidla c.p, a ze aj M3 alebo M5 v meste ide v CH 48km/h a nema s tym sebemensi problem, nehanbi sa za to, ze ide pomaly, nikto sa mu nesmeje, ze mu vyfuk nehuci a, ze nebudi spiacich susedov ako mna kazdu noc motorkari a podobne individua s vyfukmi tu tyranizuju v SPEED 150km/h v meste na hlavnej...
POLICE im este ked idu okolo zakyva, nech idu este rychlejsie...
neregistrovaný "yaroukh"
15. 8. 2008 12:56
Re: Jezdit bez pokut...
Proč je sankce za porušování docela jasných pravidel na ránu?
15. 8. 2008 00:02
slovaci
tak my na slovensku mame audi RS4-ky >:D a policajne garaze ich nevedia servisovat :P naposledy mi kamarat rozpraval ako nieco opravovali a strelili im pri tom vsetky airbagy :DD
a este mame aj passaty....
na druhej strane aut mame dost len tyh dialnic pomenej :P
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "babo"
15. 8. 2008 01:14
Re: slovaci
pokial viem, tak RS4 s radarom nejazdia, s radarom jazdia "len" S4 ;-)
Avatar - MajoThePuk
15. 8. 2008 13:52
Re: slovaci
no tak kamarata lepsie pocuvaj pretoze slovenska policia ma pre dialnice vyhradene Audi S4 a niekde sa stale este najde aj Passat W8...a ked myslis policajne opravovne na sklainskej v ba, tak to us taky ko...rmorani, ze az...banda neschopnych idiotov, mam s nimi vlastnu skusenost...
15. 8. 2008 00:47
Skoda
Ja uz to vidim! Zase to vyhraje Skodovka :-( pritom z toho neuplnyho vyberu co tu je bych bral skodovku jako posledni.
Jeste by me zajimalo proc se teda investovalo do nakupu tech eS-Tecek od Forda?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "exctenar"
15. 8. 2008 01:14
Re: Skoda
a co? V Japonsku vyhraje kdo? Ceed? V Korei zase italské,holt globální svět...jinak ST-čka, to je třeba se přeptat s. JUDr. Grosse,byl ministrem vnitra, ale protože se ztratila i ta jeho patlanice,co mu kdosi napsal,aby se stal mgr a pak judrem,tak paměť se klukovi vymazala tutově též,to on vždycky věděl,jen co se hodilo....takže to koupil asi pánbíček, a proč? To se ho zeptej, ale jsou dovolené... :yes: :-!
Avatar - Ricardo
15. 8. 2008 10:15
Re: Skoda
Protože ST mají označení a to je zřejmě podle PČR špatně 8-s
15. 8. 2008 08:54
Pokud....
Pokud by nové "stíhačky" byly využívány ke zdokumentování (odpovídajíci technikou), odchycení a eliminaci těch docela často vyděných zvěrstev hlavně na dálnicích, tak jsem jen pro. Jen se bojím, že ten výběr dopadne tak na půl. Chtělo by to něco opravdu pořádného, ptože dnešní "manažerské" sedany dokážou být sakra rychlé a policie by měla mít přeci jen navrch.
Rozbalit vlákno
2
15. 8. 2008 12:02
Re: Pokud....
ale už jsi si odpověděl sám že? - auta budou stát za bukem, a čím lepší budou, tím hůř.
Ať nakoupí v bazarech flotilu 120tek, 5tis./kus, díky kufru vepředu sam půjdou dát radary nádherně, a účel "aby do toho nepršelo to splní taky".
Je mi fakt zle když vidím práci policie v Německu na dálnicích a v provozu, je to o všem jiným než o měření za bukem. (dodržování vzdálenosti, odchycení nebezpečného předjíždění, předjíždění kamionů, agresivní jízdy atd. atd. atd.)
15. 8. 2008 12:45
Re: Pokud....
Neodpověděl, spíš takové zamyšlení. Právě že ty nové "stíhačky" by měli být vybaveny tou záznamovou technikou (stejně jako v Německu), která je naprosto nutná ke zdokumentování třeba právě té agresivní jízdy, předjíždění kamionů atd. Mondea ST taky jen nestojí za bukem a neměří (pravda, nedělají skoro nic). Na běžné měření opravdu stačí jakákoliv "plečka" s radarem. A proto taky doufám, že ty "supr káry" opravdu využijou.
Avatar - iudex
15. 8. 2008 09:09
MINIMÁLNE 250
Páci sa mi zadanie polície: max. rýchlost minimálne 250 >:D . Ako keby vázne uvazovali o niecom, co má maximálku vacsiu; co chcú Porsche? Asi moc pozerajú Kobru 11 >:-[] . Jediné "bezné" auto co má maximálku nad 250 je tusím len Lexus IS-F.
Inak ako poznám policajtov (jedného mám bohuzial suseda, ktorý dostal novú Kiu Cee´d a jazdí na nej ako prasa), skor sposobia s takýmto silným autom nehodu oni, ako im reálne zabránia.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - ManInBlack
15. 8. 2008 09:19
Re: MINIMÁLNE 250
Většina z aut v běžným provozu mají omezovač na 250 (když takové rychlosti dokážou dosáhnout), takže stačí dát nějakej ten spoiler kvůli přítlaku, omezovač nastavit na 280 a voila...policejní übersedan je na světě.
neregistrovaný "yaroukh"
15. 8. 2008 12:58
Re: MINIMÁLNE 250
z rychlosti 250kmph plyne i (očekávatelná) celková živost auta, a ta prostě potřeba je
Avatar - MajoThePuk
15. 8. 2008 13:59
Re: MINIMÁLNE 250
IS-F je sakra bezne auto...to treba uznat... :yes:
inak pre tvoju informaciu 250 bezne jazdia 6-valce od BMW, M-B, Audi a spol..ak si este nechaju odblokovat obmedzovac hravo taka "sedma" s vacsim motorom pojde aj 270..cize rozhodne rychle auta su potrebne...chcelo by to nieco, co by vodicov postrasilo...v taliansku maju specialne Lamba Gallardo a v kufri komplet resuscitacne nadobicko, samozrejme radar a kamera...2 kusky by sa hodili aj k nam....na niektorych simpanzov...kamarat bezne si to na vali po dialnici 298 podla GPS, a myslim to vazne, ked pisem bezne...a takych je ovela viac...viac ako si kazdy mysli
15. 8. 2008 09:09
bor.del
je fajn ze nakoupi zas nejaky soc auta, dvoulitrovy za necely mega ktery nepojede o moc vic nez 1.9tdi misto aby koupili, kdyz uz mluvi o stihacich dalnicnich autech neco poradnyho (335i,S6 atd).hlavne ze je kolem tolik slavy. uz me stve jak se furt vsichni tvari jak se nam poplatnikum snazi usetrit kacky a pak se doctes z diky neschopnosti tech hlavounu republika zase prostrelila 9miliard (pokolikate uz...) ja bych radsi dal vsem poslancum pul mega mesicne plat.. aspon by se tam pak hlasili schopni lidi co neco umi, a ne banda nekompetentnich a za nic a nicim nerucicich nymandu) porad by to stalo jen miliardu rocne, coz je porad zatracene min nez co ted s 50 000 jsou schopni pro..*!!! sorry ze sem pletu politiku ale myslim ze to s timhle tematem docela souvisi. kdyby se v tomhle state nevyhazovaly penize oknem mohlo se vsem koupit mnohem lepsi vybaveni, a lidi by nejezdili jak hovada, uz jen proto ze by se kazdej druhej den nedocetli v b.lesku ze si to nasi poslanci huci 200 kila po okresce.." kdyz muzou oni muzu i ja". vsechno souvisi se vsim.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - ManInBlack
15. 8. 2008 09:22
Re: bor.del
Tenhle příspěvěk radši smaž. Nějaký pako z konírny ho uvidí a řekne si: "To je nápad! Půl mega plat! S tím by se i dalo vyžít!" >:D
15. 8. 2008 09:31
Re: bor.del
existuje jedno krasny porekadlo: nejsem tak bohatej abych si mohl kupovat levny veci.. radsi zaplatim pul melounu za odpovednou praci nekomu kdo si je zaslouzi nez 50 000 za nic neschopnejm vyzirkam, no rekni, myslis ze by nekdo schopnej a spolehlivej sel do vlady a parlamentu kdyz by si v soukromym sektoru vydelal nekolikanasobek? to by musel byt bud uchyl, nebo... ten co by si v realnym zivote nevydelal ani na suchej rohlik:-) ja bych jim klidne koupil i to porsche , ale s tim ze jestliho rozbijou tak si ho zaplati.. oni, ne ja , ty a ostatni motoristi a danovy poplatnici.
Avatar - radhro
15. 8. 2008 09:36
Re: bor.del
ale pane to je nápad , vždyť by si nakonec platil půl mega těm neschopnejm vyžírkám jak ty říkáš. nebo myslíš , že ne? ;-)
15. 8. 2008 09:58
Re: bor.del
pokud chces schopny loajalni a pracovity lidi, musis je zaplatit, diky lidem kteri to jeste nepochopili jsme tam kde jsme.. a dost uz, stejne to tu nevyresime. ja hlasuju pro m3 s anti emkovym paketem ( s karoserii 316tky .. pro vetsi nenapadnost >:-[]
15. 8. 2008 10:14
Re: bor.del
jak tak o tom premyslim, pro zastavovani rychlejedoucich aut a spolehlivy zpomalovani dopravy na D1 by si meli spis koupit par nakladaku, uplne staci jeden do kazdyho smeru a stacit by mela i 20 let stara sunka, se sjetyma protektorama ( v zimne jejich vyhody obzvlast vyniknou) na nasich dalnicich je to roky osvedcena metoda ;-)
15. 8. 2008 11:02
Re: bor.del
Je to pravda...jednou šla politická debata v tv a tam srovnávali korupci u nás a v usa. Vyplynulo z toho, že v usa díky několikanásobně vyšším platům politiků prostě nemají tendenci dělat blbosti popř. korumpovat! Např za půl mega by u nás opravdu vydržel člověk, který je schopný a chce si ty money udržet! S tímhle tématem to opravdu souvisí, protože to smrdí úplatkama! Nějaký prodejce dá někomu vlivnému půl mega za to, že projdou jeho auta! No a kdyby ten dotyčný měl byť jenom 250t měsíčně, tak si pořád řekne proč tak riskovat, když to můžu mít za 2 měsíce! No a pak tu je někdo kdo má 50t, 100t plat a ten přemýšlí už trochu jinak!

Jinak já jsem pro R36...těch po silnicích moc nejezdí, takže by se možná dalo poznat, že to jsou policajti! Osobně jsem proti civilním provedením těchto aut! Pokud budou mít alespoň nápis na boku POLICIE, neřeknu ani slova, ale takto je to spíše represe, než prevence! Jakoby se styděli, že měří rychlost...takhle to v lidích zbudí další nervozitu a všichni se budou více dívat a soustředit na rychloměr, než sledovat dění před sebou. Je to začarovaný kruh...
neregistrovaný "yaroukh"
15. 8. 2008 13:03
Re: bor.del
Všichni se tváří, že chtějí, aby Policie FUNGOVALA; ale jen do té doby, dokud jim nehrozí, že by je mohla načapat. (Což se s civilními vozy ve službách PČR samozřejmě stává o něco pravděpodobnějším.)
15. 8. 2008 13:17
Re: bor.del
Zatim...a musim to zatukat na drevo, mam osobni zkusenosti s tim, ze pokud se clovek na komunikacich chova slusne, je obecne PCR tolerantni. To, ze se nekde vyskytne blb je zakonite, stejne jako u jinych profesi.
Nikdy se mi nestalo, ze bych byl zastaven na dalnici, rovne, siroke silnici za drobne prekroceni povolene rychlosti. Na druhou stranu v obcich drzim stanoveny limit...
Btw.: ten kdo nedokaze sledovat svou rychlost a soucasne ridit na silnice nepatri!!! Stejne tak samozvani dirigenti povolenych rychlosti, blokujici dalsi ridice.
neregistrovaný "otoman"
15. 8. 2008 09:28
Přes 250kh/h
Tak jestli se nepletu, tak 250 překoná jedině Superb s 3.6FSI, či co to má za motor. Ostatní auta mají omezovač.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Mr.Tomash"
15. 8. 2008 12:10
Re: Přes 250kh/h
Obmedzovač sa dá posunúť ale vypnúť uplne a superb s motorom 3.6 alebo 3.2 sa ešte nevyrába. Asi im chcely dať 2.8 starú verziu.
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
15. 8. 2008 12:27
Re: Přes 250kh/h
I superb má omezovač na 250 jako ostatní evropská auta. Máš pravdu, že S II s 3,6 se ještě nevyrábí, ale od října 2008 by měl a do té doby možná ani nevyberou vítěze ;-) :yes:
Avatar - Ricardo
15. 8. 2008 10:11
Civilní provedení
Policie pořád nechápe jaká je její úloha na silnicích :no: :no: Mají být vidět a ne se zašívat :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Pierro
15. 8. 2008 10:17
Re: Civilní provedení
naprostej souhlas :yes: :-!
Avatar - Blue Sun
15. 8. 2008 11:21
Re: Civilní provedení
Naprostý nesouhlas. :no:
Avatar - Ricardo
15. 8. 2008 11:57
Re: Civilní provedení
Policie nemá sloužit preventivně? Mají stát za křem na bezpečným úseku a kasírovat? Spíš bych řekl že se mají viditelně postavit na místo kde dochází často k nehodám nebo je tam např. nepřehledný výjezd z vedlejší apod. Ale uznávám že je to věc názoru, někdo je spíš pro buzeraci. I když ve stylu jak to probíhá u nás se policie nechová ani v tak policejním státě jako je Velká Británie :no:
Avatar - Blue Sun
15. 8. 2008 12:01
Re: Civilní provedení
Policie má obě funkce. K čemu je označené auto v jednom úseku, když v těch dalších se bude stejně jezdit daleko za hranicemi předpisů? Od toho mají být neoznačená auta, která budou zaznamenávat takové chování v reálném provozu - riskantní předjíždění, odbočování, vyjíždění z vedlejších silnic, myškaření a jiné prasárny.
Máš strach, Ricardo, o svůj řidičák, že tak křičíš proti?
neregistrovaný "yaroukh"
15. 8. 2008 13:06
Re: Civilní provedení
:yes:
Vidim to stejně, jak už jsem ostatně psal vejš. Po viditelné policii samozřejmě křičí proto, aby věděl, kdy si může dovolit porušovat pravidla.

Až vás změří "civilní" policejní auto, zkuste se odvolat s tim, že jste ho přece nemohli poznat. Zní vám to jako fér argument?
Avatar - iudex
15. 8. 2008 14:09
Re: Civilní provedení
Nesúhlasím. Zastávam názor, ze polícia má byt predovsetkým vidiet a posobit preventívne a odstrasujúco. Zdá sa mi ovela efektívnejsie zastavit oznacené policajné auto pri prechode pri skole, v dosledku coho spomalia vsetci, ako neoznacené auto, ktoré vstartuje po jednom aute,ktoré prekrocí rýchlost a zatial na danom mieste prejde 10 dalsích velkou rýchlostou co ohrozujú deti na prechode.
Ono vzdy prevencia je lepsia ako represia, je to tiez jedna zo základných zásad priestupkového práva. I ked nepopieram, ze niektorí ludia musia pocítit sankciu, aby sa zbadali.
neregistrovaný "yaroukh"
15. 8. 2008 15:10
Re: Civilní provedení
O tom nemá smysl diskutovat. Podle mě si to jenom okecáváš. Nevěřim, že ti na skrytý policii vadí nějakej "vyšší princip" víc než to, že to je pro tebe větší riziko.
Avatar - iudex
15. 8. 2008 15:23
Re: Civilní provedení
No pre mna to riziko nie je, nakolko ja predepisy v zásade dodrziavam. Ani mi nejak absolútne "skrytá polícia" nevadí, len tvrdím, ze to nie je jej základná úloha a nie je to najefektívnejsie. A keby si vedel, ze nás minister vnútra neoficiálne rozdeluje odmeny dopravákom i podla ulozených pokút, pozeral by si sa na vec inak.
Avatar - Podmáslí
15. 8. 2008 10:58
Návrh
Já bych dal policajtům M5ky je to veliký a pekelně rychlý.Omezovače pryč a motorkáři by měli smůlu >:-[]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
15. 8. 2008 14:13
Re: Návrh
Isiel si niekedy na motorke? Ak áno, vies, ze sú to naopak vo vacsine prípadov vodici áut, co Ta nerespektujú, obmedzujú a ohrozujú.
P.S. k tej M5-ke: akýkolvek supersport od 750 ccm vyssie sa M5 nemusí obávat, lebo zrýchli podstatne rýchlejsie (bezná 1000 ccm má 150 a viac koní a na 100 zrýchli na jednotke za cca. 2-3 sekundy).
Avatar - Podmáslí
15. 8. 2008 16:24
Re: Návrh
To máš pravdu ale většinou na dálnici motorkáři nezastavěj a nezkoušel 0-100.M5ka by je brzo dojela
Avatar - iudex
15. 8. 2008 14:23
Re: Návrh
Len pre ilustráciu: porovnaj si toto pruzné zrýchlenie trebárs aj s M5: [odkaz]
Avatar - Podmáslí
15. 8. 2008 16:28
Re: Návrh
A porovnej to třeba s tímto odkazem [odkaz]
15. 8. 2008 16:40
Re: Návrh
tohle video je fascinujici necim uplne jinym nez rychlosti motorky, je to dokonala ilustrace toho jak funguje autobahn..
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
15. 8. 2008 12:20
Srovnání
Tak jen malé srovnání toho, o čem už víme. Nepravdy o tom, že 250 jezdí jen Superb nebo něco jiného jsou liché. Tak tady jen pár čísel:

Audi A4 3.2 FSI quatrro - 265k, 0-100kmh = 6,2s ; max. 250kmh
Volkswagen Passat R36 - 300k, 0-100kmh = 5,6s ; max. 250kmh
Škoda Superb 3,6FSI 4x4 - 260k, 0-100kmh = 6,5s ; max. 250kmh

dále jen tipy na konkrétní typy...
BMW 3-er :
BMW 330i sedan - 272k, 0-100kmh = 6,1s ; max. 250kmh
BMW 335i sedan - 305k, 0-100kmh = 5,6s ; max. 250kmh
Volvo :
Tady je docela těžké odhadnout, o co půjde, od C 30, přes S40 a V50 až po S60 či S80. Uvádím tedy jen sedany S40 a S60 a S80.
Volvo S40 T5 - 230k, 0-100kmh = 7,1s ; max. 230kmh
Volvo S60 T5 - 260k, 0-100kmh = 6,5s ; max. 250kmh
Volvo S80 T6 - 285k, 0-100kmh = 6,9s ; max. 250kmh

Malý problému Volva je, že S60 T5 už se od letoška přestala vyrábět, tak nevím nevím, jestli by jí Charouz někde ještě vyšťoural. Jiné Volvo, které dokáže jet 250kmh je až S80 s minimálně T6. Ani C30, S40, V50 či S60 s něčím jiným než T5 to prostě neumí.
Rozbalit vlákno
0
15. 8. 2008 12:22
Tohle je fakt trapnost.
Stacionární radar u vlečky v Mělníku vybere 220mega a policie tady dělá tlaky se 17ti? Výběrový řízení jak na auta pro šéfa, než jako na stroje pro státní správu.
Vy - policejní hlupáci, kupte konečně auta co vydrží půl milionu km, a jezděte s nima v provozu = na to stačí dosažitelná rychlost 200km/hod. Nikoho honit NEBUDETE, protože jste nebezpečný sami sobě, ale je potřeba abyste jezdili a hlídali běžný pr.s.čny. Kupte si naftu, protože -opakuji- budete JEZDIT.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - jurajos
15. 8. 2008 13:22
Re: Tohle je fakt trapnost.
To by sa museli poobzerat za oceanom. >:-[]
15. 8. 2008 12:28
Kdyz uz rychle auto, tak jedine BMW
Jak vsichni vite jsem zastancem japonckych aut ale kdyz se podivam na evropu tak BMW je automobilka ktera umi nejlip skloubit silny motor, rozumnou spotrebu ( 3 litrove TDI ) a naladit podvozek tak ze auto je perfektne ovladatelne i v tech nejvyssich rychlostech. Takze jednoznacne BMW. Zajmave ze kdyz jsem pred nedavnem tvrdil v diskuzi o koupi novych Skoduli ze by to chtelo nejake super rychle auta tak jste mi vsichni tvrdili: Na co rychle auta kdyz staci zavolat vysilackou a zastavi ho fabka ktera najede na dalnici o xxx km dal. A ted je to tady... Doufam ze to budou takove auta ktere budou skutecne plnit svou ulohu a prohanet se po dalnici 200Km/hod a chytat ty splasene podnikatele kteri nejen ze ohrozujou sebe ale plno lidi okolo. A ne mas kteri jezdime slusne 130-150Km/hod max. Zamyslete se, dokazete si predstavit Passat nebo octavku ktera se * po dalnici 200km/hod a jeste ma manevrovat mezi pomalujedoucina autama?? To aby skoduly a vw meli tuning uz z vyroby...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Mr.Tomash"
15. 8. 2008 12:31
Re: Kdyz uz rychle auto, tak jedine BMW
TDi od BMW >:D . Ale pomyliť sa može každy.
Avatar - MajoThePuk
15. 8. 2008 14:07
Re: Kdyz uz rychle auto, tak jedine BMW
Tym co maju dostatocne IQ dojde, ze narazal na 330d...TDI myslel ze naftak...takym ako ty to nedojde a potom sa tu zhovaduju...ale tento svet je aj pre takych >:-[]
16. 8. 2008 07:51
Re: Kdyz uz rychle auto, tak jedine BMW
Jasne ze ne TDI ale turbodiesel.....
Avatar - Blue Sun
15. 8. 2008 12:35
Re: Kdyz uz rychle auto, tak jedine BMW
Tys to sice v tehdejší diskusi psal jinak, ale budiž ti odpuštěno...
15. 8. 2008 12:46
Re: 200km/hod.
Počkej, ale to je rychlost které se podle PČR a dalších na naší dálnici vůbec nedá dosáhnout ;-)
Myslím si, že záměr provádět honičky na dálnici v rychlostech nad 160 zavání obecným ohrožením.
Ta auta by měla sloužit na odstranění stále více rozšířených nešvarů jako předjíždění zprava, neuvolnění levého pruhu, nedodržení vzdálenosti, "vyblikávání", "závody" kamionů atd.
Mnohem lepší než nákup flotily by bylo koupení 2-3 kusů od každé z přihlášených firem, se zajištěním servisu do 300-500tis. km. Tokový auto by pak bylo nenápadný a nevyvolávalo by prudké brždění vždy když bude spatřeno.
Denní režim takového vozu je pak 2x6 hodin denně v provozu => nájezd třeba 400-600km denně.
To jak to PČR hodlá koupit znamená zase jenom jediné => auta pro policejní papaláše :'-( :no:
15. 8. 2008 13:43
Superb nebo passat
Byt policii, zvolil bych bud passat nebo superb, pro civilni tyto ucely jsou nejvic nenapadny. At nedopadnou jak na Slovensku, kde Audi RS4 funguji de facto jen v noci a to jeste u cizincu, kteri nevi, ze ze cca. 20 RS4 co jich na slovensku jezdi jich ma pulku policie - jakmile vidim na SK 4 laufy u A4, jedu jak andel.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - MajoThePuk
15. 8. 2008 14:10
Re: Superb nebo passat
Policia ma S4 to je za prveee, a za druheee su cierne civilne a naozaj je pri dialnicnej rychlsti problem ich postrehnut...pokial samozrejme ich nepocut z dialky - ten sound je uzasny - alebo nejazdis vyslovene s ocami na stopkach a nesledujes kazde cierne auto ;-) Ale tusim som videl aj S4 normalnu bielo zelenu ale to len raz a uz neviem kde...vacsinou su cierne
Avatar - iudex
15. 8. 2008 14:16
Re: Superb nebo passat
Pravda, pravda. Tmavá abolútne nenápadná farba a na jemné detaily typu priemer diskov ci strieborné spatné nemás cas. Ja ale preventívne predbieham vsetky tmavé A4 na D1 v max. 140-ke, keby náhodou...
Avatar - MajoThePuk
15. 8. 2008 14:29
Re: Superb nebo passat
Ja preventivne ziadne cierne S4 neobieham ;-)
15. 8. 2008 14:22
Re: Superb nebo passat
Maju 4 S4 - dve su cierne a 2 su policajne zeleno-biele. A nie vzdy jazdia po dialniciach. Zaparkuju na dialnicnom parkovisku za nejakym krikom alebo zivym plotom takze ich nevidno - cvaknu a vyrazia. Dobehnut nemaju problem.
Avatar - MajoThePuk
15. 8. 2008 14:28
Re: Superb nebo passat
hej uz som ich par krat videl v akcii a nielen po dialniciach ale zvyknu aj do mesta zbehnut v BA myslim...uz som ich videl aj na racianskej sa potulovat
Avatar - Dinar
15. 8. 2008 14:31
Re: Superb nebo passat
Mě se nedávno vyplatilo poslouchat rádio, hlásili policejní S4ku za Ružomberokem a byla tam, nutno říct, že byli hoši slušní a ve stotřicítce jeli asi stodeset, takže se dali zvolna předjet. Stačila ale malá chvilka, a kolem nás prolétla asi stošedesátkou budoucí oběť, audinka zablikala stroboskopy, obtáhla se kolem mě a za pár sekund už chudáka tlačila do odstavného. Jo, jo zlatý rundfunk. ;-)
Avatar - MajoThePuk
15. 8. 2008 14:42
Re: Superb nebo passat
ja som tiez zazil podobne valil som si to na sluzobnom passate hodne cez dialnicny limit (podotykam tam, kde sa to daaa...pre znalych usek PB smer TN) a bolo mi podozrive auto v pravom pruhu, cierne...spomalil som...slusne obehol v cca 129,5 podla GPS ;-) a pokracoval dalej 130...zachvilu sa okolo mna doslova prevalila cierna ohava M-B GL slusne cez 170 odhadom, a audinka uz uradovala...na moje pocudovanie z toho monstra vyliezla utla pohladna dama na opatkoch blond farby vlasy s telefonom v ruke...co sa dalej dialo neviem, pretoze som pokracoval dalej..ale zaujimalo by ma to...pretoze po niekolkych km ma zase ta zenska predbehla nie zrovna dovolenou rychlostou, ktoru som aj ja v tom case prekracoval..
15. 8. 2008 14:58
Re: Superb nebo passat
No ja som okolo takeho parkoviska presiel v tachometrovej cca. 160 ved pekny rovny prehladny usek no a za chvilku boli za mnou. :-( Ale pokecali sme si posrandovali a dali sa trochu ukecat. Preto viem ako sa maskuju a kde treba pribrzdit.
15. 8. 2008 15:54
Re: Superb nebo passat
tak to ked dodjem s rs4 domov tak aby som zacal vyberat pokuty:P alebo si zacal davat vecsi pozor alebo najrozumnejsie co mozem jazdil slusne:D
15. 8. 2008 13:56
S2
Nemusí se to antiškoďákům líbit, ale on je ten Superb asi nejlogičtější volba. Splňuje všechno co policie žádá. (ceny nehodnotím, neznáme konkretní nabídky) Je více než dostatečně rychlý (3.6FSI), navíc 4x4, nákup je vesměs z domácí výroby a jako bonus je prostorný a v blízké budoucnosti i v provozu nenápadný. Jízdní vlastnosti každý chválil, tak nevidím důvod proč by to nemohl být právě Superb, obzvlášť když konkurence nanabízí více.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - MajoThePuk
15. 8. 2008 14:12
Re: S2
je nelogicke kupovat podla mna hovado typu superb na policiou deklarovane nahananie zaskodnikov...na ten ucel postaci aj mensia kategoria aut..aj tak kto bude v tom superbe sediet vzadu ked je robeny prave pre nich??? naco maju zo sebou vozit vzduch...toto je potrebne pochopit...aby sa setrilo
15. 8. 2008 14:41
Re: S2
A Passat, A4, Volvo S60, S80 je o tolik vzduchu menší? Není ... i když by to stačilo tak nikdo nenabízí Golfy a Focusy, takže opět... proč ne Superb?
Avatar - MajoThePuk
15. 8. 2008 14:46
Re: S2
tak rozhodne A4 je od superbu o dost mensia...to je jedna vec...chcel som povodne naisat, ze na tieto ucely by im krasne postacilo nove TT ci ine male rychle coupe...ale ked sa pozriem na cenovku, predsa radsej vacsi sedan strednej triedy...ja si naozaj neviem predstavit superb ako nahana nejaku M3...to je ako keby velryba nahanala delfina...rovno si mozu kupit 7 bavorak, nie??? alebo iveco daily...mozno scaniu s navesom...proste ide o tom kto viac strci do vrecka, ja osobne si myslim, ze vyhra R36, je to urcite rozumnejsia volba ako Superb, kdezto R36 je ladeny do sportova a superb do luxusna
Avatar - iudex
15. 8. 2008 15:06
Re: S2
Úplne ideálne sa javí napr. Golf R32 (Golf je úplne bezný a teda nenápadný, 184 kW sestvalec je rovnako dnamický ako 191 kW V6 v ovela vacsom a tazsom Superbe, i ked presné císla teraz neviem).
Z ponúkaných vozidiel sa zrejme R36 javí najvhodnejsia na daný úcel.
Avatar - MajoThePuk
15. 8. 2008 15:39
Re: S2
Ano aj R32 je podla mna plne postacujuca...ale R36 to vyhra..neni o co podla mna
15. 8. 2008 15:51
Re: není o čem?
haha, vyhraje to Volvo. Proč? Modří už vědí - protože je od Charouze! Klidně vsadím tvoji ledvinu.
Avatar - MajoThePuk
15. 8. 2008 16:52
Re: není o čem?
>:D a preco nie svoju? hmm :-!
15. 8. 2008 15:15
Re: není o čem?
Superb je velký, ale určitě ne tolik, aby byl v nevýhodě oproti ostatním účastníkům. Na kdyby se nehraje, ale zajímalo by mě, jaké oslavné reakce by byly, kdyby Ford přihlásil Mondeo ST300 (pokud se tak bude jmenovat). V tu chvíli by to nebyla velryba ale štika že? ;-) Co se týče toho nahánění M3ky... když ji bude nahánět A4 3.2 nebo BMW 330, tak to bude lepší?
Avatar - MajoThePuk
15. 8. 2008 15:41
Re: není o čem?
tak minimalne 330i je o dost mrstnejsie ako superb...a ak mi chces tvrdit, ze superb je rovnako obratny a ovladatelny ako 330i tak potom nie je o ocm debatovat...na tu uroven este skoda nedorastla