GT3 má být "sportovnější" 911 s atmosférickým plněním. Hold každýmu turbo nevoní a hlavně kdo chce závodní zážitky na okruhu a parádní zvuk danej 8400ot/min (kterejch se u turbomotoru nedočkáš), šáhne po GT3,navíc 415 koní je až až ;-) No a kdo je extrémista, tak šáhne po GT2, to už je ultimativní výzva :-)
Tohle auto bude rarita, stejne jako soucasne GT2 o kterych tu vim jen o 2 a je to jedno z nejrychlejsich seriovych aut (i kdyz jsou i rychlejsi.-)) Ta cena je hodne vysoko, da se poridit levneji auto srovnatelnych vlastnosti. Ale na druhou stranu v GT2 se kombinuje auto na okruh s autem pouzitelnym na dlouhe cesty, tedy auto s RZ, tedy je to kompromis. Ale povedeny a pekny. Mit tyhle penize volne na uctu, tak asi dlouho nevaham. Nevite, jak to bude s Turbem S a Turbem cabrio S? Bude vubec? A kdy netusite?