Porsche poopravilo technické údaje produkční verze hypersportu 918 Spyder. Ve všech disciplínách bude rychlejší, než výrobce původně tvrdil. A co čas na Nordschleife?
Oni Porsche uvádí trochu mylné údaje o všech svých vozech, respektive uvádí (dle mého názoru) jejich hodnoty v jakémkoliv stavu (tedy i v tzv. "normálním" módu), jelikož například taková 911 Turbo S (560 koníků) modelové řady 991 má oficiální čas na 0-100 za 3,1s, ale pomocí GPS bylo v módu Sport+ naměřeno zrychlení 0-100 za 2,8s. :-) - na standartně dodávaných pneu. (Nemluvě o maximálce, který byla taky vyšší).
To samé třeba u faceliftované Panamery S. Kousek, který jsem měl v ruce, také hravě předčil specifikace. Porsche samo říká, že udává konzervativní hodnoty. A proč ne. (Spotřeba bude výjimkou. Pro rýpaly. ;-) )
Pokud ten cas namerili autu s RZ "S GO XXXX", tak to ma pro majitele stejnou vypovidaci hodnotu jako cas na NS pro vlastniky GT-R, tedy nulovou. Ono totiz bude mit asi nejaky duvod, proc Porsche vybavuje sva auta (alespon ta novinarska) "ficurou", ktera zabranuje zjisteni skutecneho vykonu na testovaci stolici. ;-)