Stále však oba typy nemají vše před zadní náparavou, jak se na správný sporťák sluší - agreát je vůči 911 jen otočený, takže převodovka je za zadní nápravou a z nevýhody nepřístupného motoru tak netěží jízdní vlastnosti vozu. Vrozená přetáčivost zůstává.
Děkuji MT i HAM za upozornění a za osvětu - omlouvám se. Vidím tedy, že jsem měl jenom tušení, že je vše v zájmu dokonalejšího rozložení vah na nápravy před rozvodovkou (diferenciálem) v pořadí dopředu: diferenciál-převodovka-spojka-motor, jako to mají formulové vozy (zavedl to kdysi známý konstruktér Mr.Cooper v F1 a hned vítězil před tehdy výhradně klasickou koncepcí). Rád bych tady připomněl naši (civilní) T613, která počala vznikat už v r.1968 a kdy Tatra zavedla motor nad zadní nápravou (hnací hřídele z karteru) a v pořadí dopředu motor-spojka-převodovka- a zpět diferenciál v karteru (spojka s převodovkou už byla v kabině). Z původní praktické zkoušky dokonce třech párů válců ze čtyř před nápravou nakonec byly 2 páry (mot. uprostřed nad nápravou). Ing. Milan Jozíf v Automobilu kdysi psal, že se mu jí nepodařilo příčně utrhnout, až na příčně skloněném pražském namoklém dáždění, kdy schválně hrubě trhnul volantem - Tatra jela úplně neutrálně celá na stranu. Toto uspořádání Tatry bylo dáno tím, aby byl motor u "civilního" auta přístupný a aby se umožnil prostor v kabině při splnění požadavku dobrého chlazení motoru. Sportovní vozy mohou mít motor dále před nápravou, protože požadavek místa uvnitř kabiny takový není a motor je poměrně přístupný i tak.