Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Boxster GTS a Cayman GTS se představí v Pekingu

Dvojice "lidovějších" sportovních vozů Porsche Boxster a Cayman dostane nový topmodel, posazený nad současnými verzemi S a označený GTS.
Zpět na článek
29. 1. 2014 17:43
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
29. 1. 2014 10:06
VW DAS PORSCHEmu v Čechách už pomník zbourali ...
a v Číně na něho tuplem s otevřenou náručí nečekají >:D [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - flyboyeda
29. 1. 2014 18:18
Re: VW DAS PORSCHEmu v Čechách už pomník zbourali ...
ty si vážně IDIOT
29. 1. 2014 16:44
Převodovka stále za zadní nápravou
Stále však oba typy nemají vše před zadní náparavou, jak se na správný sporťák sluší - agreát je vůči 911 jen otočený, takže převodovka je za zadní nápravou a z nevýhody nepřístupného motoru tak netěží jízdní vlastnosti vozu. Vrozená přetáčivost zůstává.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ham.
29. 1. 2014 17:29
Re: Převodovka stále za zadní nápravou
LaFerrari používá stejnou koncepci a to má za převodovkou ještě navíc elektromotor, to také není správný sporťák?
[odkaz]
Avatar - flyboyeda
29. 1. 2014 18:07
Re: Převodovka stále za zadní nápravou
jako výkřik do tmy to je dobrý

jestli očekáváš,ale něco víc,tak se ti to moc nepovedlo
29. 1. 2014 19:16
Re: Převodovka stále za zadní nápravou
Kde si myslíš, že mají převodovky podobné vozy? Mezi posádkou? Sesto Elemento dokonce trčela z karoserie, pokud si dobře pamatuji. :-)

Jen pro představu: [odkaz] Ferrari používá stejné uspořádání.
5. 2. 2014 16:58
Re: Převodovka stále za zadní nápravou
Děkuji MT i HAM za upozornění a za osvětu - omlouvám se. Vidím tedy, že jsem měl jenom tušení, že je vše v zájmu dokonalejšího rozložení vah na nápravy před rozvodovkou (diferenciálem) v pořadí dopředu: diferenciál-převodovka-spojka-motor, jako to mají formulové vozy (zavedl to kdysi známý konstruktér Mr.Cooper v F1 a hned vítězil před tehdy výhradně klasickou koncepcí). Rád bych tady připomněl naši (civilní) T613, která počala vznikat už v r.1968 a kdy Tatra zavedla motor nad zadní nápravou (hnací hřídele z karteru) a v pořadí dopředu motor-spojka-převodovka- a zpět diferenciál v karteru (spojka s převodovkou už byla v kabině). Z původní praktické zkoušky dokonce třech párů válců ze čtyř před nápravou nakonec byly 2 páry (mot. uprostřed nad nápravou). Ing. Milan Jozíf v Automobilu kdysi psal, že se mu jí nepodařilo příčně utrhnout, až na příčně skloněném pražském namoklém dáždění, kdy schválně hrubě trhnul volantem - Tatra jela úplně neutrálně celá na stranu. Toto uspořádání Tatry bylo dáno tím, aby byl motor u "civilního" auta přístupný a aby se umožnil prostor v kabině při splnění požadavku dobrého chlazení motoru. Sportovní vozy mohou mít motor dále před nápravou, protože požadavek místa uvnitř kabiny takový není a motor je poměrně přístupný i tak.
30. 1. 2014 08:24
Re: Převodovka stále za zadní nápravou
Možná tě to udiví, ale tato auta se obvykle ani nemají chovat jinak, než přetáčivě.
29. 1. 2014 17:43
Ultimativni auto.
Kdo neridil, nepochopi :-) Neuveritelny zazitek citit silu motoru na vlastni * >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - flyboyeda
29. 1. 2014 18:14
Re: Ultimativni auto.
Cayman je perfektní auto, já bych ho klidně označil za supersport

- motor uprostřed- navíc je ještě plochý a má nízko těžiště

- výkon dostatečný až moc

- krásný zvuk

- vypadá fantasticky

- perfektní ovladatelnost, hlavně na limitu ,je čitelný a přesný

- nízká váha

nenapadají mě žádné nevýhody Caymanu, pro mě je to dokonalé auto
Avatar - flyboyeda
29. 1. 2014 18:09
A co označení Cayman R
R nebude ?
Rozbalit vlákno
0