Tak to "sedí" zrovna od někoho, kdo má v nicku GM a jako auto snů kýčovitou "zrůdičku" s americko-korejským zlatým křížkem na "čele", vypadající jako postavená z dílů LEGA: [odkaz] :*) >:-[]
Od věci není ani číst jeho jiné příspěvky, cituji: "No, však já ten motor mám taky v modelovém roku 2010. Je to benzínová atmosféra, takže nemá problém s otáčkama. Navíc při vytočení má super zvuk, tedy aspoň mě se moc líbí. Letos sice přijde 1.4T z Astry i do Cruze, ale podle mě ta atmosféra k tomuto autu prostě sedí. Když jsem auto vybíral, nabízel mi prodejce i Astru za podobnou cenu (horší výbava, ale ta by mi tak nevadila). Jenže ta Astra mě tak neoslovila, nesedla mi jako Cruze. Přiznám se, že z Cruze jsem byl nadšen a jsem stále - je to prostě volba srdce."
rozhodnutí, na rozředění image značky jsou cayenne a dýzl v nabídce dostateční, dělat "lidovku" s cenou do mega by už byl plivanec na vlastní logo. Stačí, když se v rámci koncernu vw na tomhle poli zkusí předvést volkswagen nebo audi, nějaké kupátko/roadster se zadním náhonem a 2,5tsi do milionu by nebylo od věci.
S ředěním značky souhlasím, ale tohle jsem bral jako špatnou zprávu, protože se nezdálo, že by do toho VW šel bez Porsche. U Audi sice slintají, ale je to projekt VW. Pro Porsche dobře, ale tohle auto jsem opravdu chtěl vidět. Dokonce i ten jediný prototyp, který postavili, prý jezdil hodně dobře (skvěle vzhledem k tomu, že ho narychlo splácali a nebyl ani 100% funkční). A to ještě bylo bez přičinění Porsche.
Jo, já jsem jednoznačně pro takové auto, jen ať to není porsche. Myslím, že impuls by mohl dodat očekávatelný úspěch GT-86, mx5 se taky prodává dobře, tady mají evropské automobilky manko, ty rychlé hatche jsou na jedno brdo a smysl dávají jen v takových civilizovanějších podobách typu gti, auta typu focus rs už mi přijdou jako zbytečné přetlačování danností koncepce.
Souhlas. Evropa potřebuje nějaké dostupné kupé/ roadster. A dostupné prakticky znamená do milionu, protože Boxster je jedna z nejlepších koupí na trhu, takže by se k němu cenou neměli přiblížit.
Hlavně VW ho prezentoval s naftovým motorem jako ekologický sporťák. S dvoulitrovým 132 kW dieselem koncept vážil 1200 kilo. Odhadovaná cena je dnes na úrovni 37 tisíc €. U Audi zase počítám s hybridem. 2,5 TFSI by byla skvělá zpráva, možná až příliš na to, aby to byla realita. Pokud by to auto nezkazili, tak by s tímhle motorem hodně potrápil Porsche. Možná až nepřípustně. Takže jsem spoléhal na Porsche, že tomu dají poctivé srdce.
Já se na nový VW-Porsche lidový model, který by byl jako v minulosti Porsche 944 a 968 těšil hodně, myslím že by byl velmi konkurence schopný a s cenovkou kolem 900 000 Kč která byla na začátku zveřejněna jako záměr dobrá cena...
Ač Porschefil, tak bych si stokrát radši koupil lidový sporťák od Porsche než Cayenne...