Porsche se po dvaceti letech vrátilo ke svým kořenům. Vedle šestiválců a osmiválců dnes opět nabízí i čtyřválce. Podívejte se, u kterých modelů se dnes s těmito motory můžete setkat.
hele mě to neuráží.... parametry jsou velice slušné a u modelů zaměřených na handling a zábavu víc než na nějaké autobahn top-speedy to myslím není problém.....
Rozhodně větší hnus z pohledu nějakých tradic jsou komerční naftová SUV....
Udělat slušné parametry ve smyslu výkonu a momentu dnes už není problém. Nicméně zvukem a charakteristikou (odezva na plyn, gradace v otáčkách) se malý motor velkému vyrovnat nemůže.
O návratu k B4 se dá mluvit u Boxsteru/Caymanu, nikoli u R4 Macanu (viz titulka), tam je to pouze z nouze ctnost a ve srovnání s V6 je to řešení o ničem, osobně vyzkoušeno.
To zní ale krásně, co? Aby se automobilky nevracely k těm kořenům až natolik, že budeme zase vozit loukotě a listová pera. Pro vysoké úředníky rozhodující o emisních normách by to samozřejmě neplatilo, pro ty je osmiválcová audina nadčasový standard. :-!