Společnost Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG vykázala v polovině fiskální roku zisk 246,1 milionů eur před zdaněním , což znamená proti loňsku zvýšení o 11,3 procent. Tahounem jsou zase sportovní vozy.
No konečně zas Porsche začíná být tím, co vždy bylo - jedním z nejslavnějších výrobců sporťáků. :-) Myslím, že k tomu velkou měrou přispěl i návrat k původním tvarům přídě. Těmi nemožně šišatými lampami které si porsche vyzkoušelo před faceliftem si zrovna moc nepolepšilo. Teď je situace jiná. Lidi prostě chtěj moderní techniku v klasickým balení. A té klasiky jim Porsche nabízí plnými hrstmi! Jsem zvědavej, zdalipak i pepřák po faceliftu prokoukne??
Pre Porsche je najvyznamnejsim trhom americky. V rokoch 1992/93 sa tato superskvela automobilka zmietala v krize - dokonca to vyzeralo tak, ze kvoli nedostatku penazi pride o svoju nezavislost - nastastie vsak vtedy p. Wiedeking zamietol projekt na 989 - predchodcu Panamery a rozhodol sa pre SUV ktore sa na USA trhu predavaju ako hot-dogy. Mne osobne sa Cayenne moc nepaci - keby som musel, skor by som sa rozhodol pre Touareg - boli spolocne vyvijane a ma lepsi dizajn :-) - nastastie sa Cayenne uchytil a to natolko dobre ze povodne uzka modelova rada - 911 a Boxster sa utesene rozrasta. Bankove ucty Porsche tiez - takze sa mozu pokojne venovat novym sportovym modelom - Carrera GT, Cayman... Som zvedavy ako bude vyzerat finalna verzia Panamery... :-)
se prohání stříbrnej Cayman na zeleným čísle... jedu za nim, sjíždím v zatáčkách boky... už musel bejt hrozně nervozní... šláp na to, a byl fuč... neskonalej drzek, obrovská kola, mezi nima krása krás... úplně bez chyby :yes: