Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche v ČR prodalo za 4 měsíce loňského roku 56 vozů řady Panamera

Nejmladší člen rodiny Porsche model Panamera se těší ze zájmu zákazníků.
Zpět na článek
19. 1. 2010 12:19
neregistrovaný "honza1212"
19. 1. 2010 22:29
neregistrovaný "honza1212"
19. 1. 2010 12:26
19. 1. 2010 12:58
19. 1. 2010 15:21
19. 1. 2010 13:08
19. 1. 2010 22:36
19. 1. 2010 13:17
19. 1. 2010 22:16
19. 1. 2010 22:25
19. 1. 2010 22:41
19. 1. 2010 22:47
19. 1. 2010 22:57
19. 1. 2010 23:06
19. 1. 2010 23:12
19. 1. 2010 23:24
20. 1. 2010 15:21
19. 1. 2010 12:31
19. 1. 2010 12:44
19. 1. 2010 14:14
19. 1. 2010 12:56
neregistrovaný "Karrel"
19. 1. 2010 13:57
19. 1. 2010 16:48
19. 1. 2010 15:44
19. 1. 2010 16:27
19. 1. 2010 16:50
19. 1. 2010 21:45
19. 1. 2010 22:24
19. 1. 2010 23:17
20. 1. 2010 19:39
20. 1. 2010 20:18
21. 1. 2010 16:11
21. 1. 2010 16:12
19. 1. 2010 23:39
neregistrovaný "honza1212"
19. 1. 2010 12:19
Ošklivé auto
Panameru jsem měl tu čest potkat několikrát v Praze, zatímco na obrázku vypadá docela dobře, naživo je to hnus. To už se mi víc líbí Cayenne.
Rozbalit vlákno
3
19. 1. 2010 15:52
Re: Ošklivé auto
Vyloženě krasavec ale není ani Cayenne. Porsche má dělat sporťáky, a ne SUV a liftbacky.
neregistrovaný "honza1212"
19. 1. 2010 22:29
Re: Ošklivé auto
však nepíšu že je Cayenne hezké auto :-)
Avatar - MAP2009
19. 1. 2010 23:30
Re: Ošklivé auto
Souhlas. Bude to skvělé auto a uvoažoval jsem o něm. Design je ovšem to co nemohu u dříve klasického výrobce sporťáku rozdýchat. Ale třeba si časem zvyknu. Tisíc lidí tisíc názorů....
19. 1. 2010 12:23
To je parádní úspěch!
Nečekal bych tak úžasný rozběh prodejů!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
19. 1. 2010 12:47
Re: To je parádní úspěch!
Stačí se svézt, zatím nikdo nedokázal tak dokonale skloubit vlastnosti komfortu jízdy vyžadovaného v třídě lux. sedanů se schopnostmi v zatáčkách. A pokud si odmyslíš top turbo verzi, tak je to auto i za slušné peníze. ;-)
19. 1. 2010 21:51
Re: To je parádní úspěch!
Nejsem si zcela jist, ale když se podíváš na nějaký starší články na daný téma, tak s tim Porsche CZ počítalo. Maj to hoši spočítaný... :-)

Tuším, že to bylo kolem 50 kusů a byla to snad nějaká vize rok zpátky.

PS: [odkaz]
Avatar - Ham.
19. 1. 2010 12:26
Nářez.
prý je to ošklivé auto a prý by si jej skoro nikdo nekoupil, tedy z těch co na něj nemají chechtáky, ale jinak se zdá, že jede jak houska na krámě a byť je Porsche o deset pater výš tak prodává v ČR víc aut než producenti typu Lancia, Saab nebo Maserati a šlape na paty v prodejích masovým producentům jako je Alfa nebo Lexus. To je tedy nářez.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Ricardo
19. 1. 2010 12:58
Re: Nářez.
Když ono Porsche je taky masový výrobce :-)
19. 1. 2010 13:08
Re: Nářez.
tak od Maserati asi o deset pater výš nebude ;-)

uvidíme, jak to Panameře vydrží v dalším období. V každém případě mně se líbí, i raději potkám 1 Panameru za týden než 5 Cayenů za den >:-[]
Avatar - Ham.
19. 1. 2010 22:36
Re: Nářez.
jo od Maserati jen o pět.
19. 1. 2010 13:17
Re: Nářez.
Budiz jim prano protoze Panamera je kus krasneho auta ale jinak ten pomer bohuzel spis hovori o stavu spolecnosti ;-\
Avatar - Ham.
19. 1. 2010 22:16
Re: Nářez.
O jaké stavu společnosti mudruješ? Jestli o něčem prodeje svědčí tak o tom, že Porsche postavilo další nedostižnou ikonu (pardon pání od Astonu) a o tom, že Češi si toho všimli a i když nejsou tak zámožní jako civilizovaná Evropa tak si raději od huby utrhnou aby měli tento skvost.
19. 1. 2010 22:25
Re: Nářez.
Češi si utrhnou od huby s Homecreditem při nákupu placatý TV, ale těžko si koupí Porsche někdo, kdo se pak láduje granulema pro čokly. (i když ty granule pro psy v menopauze jsou dražší, než hovězí svíčková)
Avatar - Ham.
19. 1. 2010 22:41
Re: Nářez.
No tyhle šmoulíky jsem zrovna nemyslel, ale mužu si koupit slušný dům třeba za 25 nebo jen za 20 a hned je na Porsche. Ty co se ládujou granulema si většinou kupují jedinou značku - Dacii Logan.
19. 1. 2010 22:47
Re: Nářez.
Myslíš, že lidi, co si kupujou domy za 25 si koupí dům za 20, aby si koupili Porsche? To je asi lepší ta myšlenka s granulema. Nech bejt... ;-)
19. 1. 2010 22:57
Re: Nářez.
Ad granule, tomu rozumim, zena je veterinarka, jedno z jejich hesel je kastruj, posilis svetovy mir! (pak ti odpadnou problemy s menopauzou a drahyma granulema:-)
19. 1. 2010 23:06
Re: Nářez.
Moje heslo je spíš "stahuj a upeč s česnekem"... (Pozdravuj milostivou paní!)
Chápu ty reklamy na alwajz, ale nedávno sem viděl reklamu na granule pro kočky v přechodu, pro žijící doma, venku, na stromě, v kostele... Kam ten svět spěje? Mám snad zejtra vzít naší kočku do aquaparku, na vítání občánků a pak do mekáče?
Avatar - Ham.
19. 1. 2010 23:12
Re: Nářez.
Dobrý nápad, ale vem ji tam jedině Panamerou i kočky chtějí nějaké zážitky... >:D
19. 1. 2010 23:24
Re: Nářez.
Kočky na zážitky ser.ou, ty mají jen své dny... >:D >:D
20. 1. 2010 15:21
Re: Nářez.
Ano Panamera je krasny auto. O cem mudruju je slaba stredni trida v porovnani se zapadni Evropou - ta trida, tkera by mela byt zakladem kazdy zdravy spolecnosti.

Zbytek tveho postrehu je uplna hovadina, ale to sam jiste dobre vis ze ;-)
Avatar - Tomas_2002
19. 1. 2010 12:31
Úspěch
Proč by ne. Je to krásný auto.

Nejvíc mě dostalo, když jsem jednu viděl v září v Káhiře :-) To byla řada rikša-kůň-osel-osel-Panamera-kůň-rikša-r… :-) :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
19. 1. 2010 12:44
Re: Úspěch
A kolik chtěl za kilometr? :-)
Avatar - Tomas_2002
19. 1. 2010 13:20
Re: Úspěch
Tak to netuším :-) Hlavně jsem původně myslel, že je to nějaká maketa, protože to auto tam fakt nezapadalo. Ale zřejmě to byla chyba logistiky, páč na druhé straně řeky je hotel Four Seasons, takže si asi nějaký podnikatel nechal na návěsu dovézt auto a mouřenín to zdupal a dal mu ho na druhou stranu řeky :-)

Každopádně by se stam to auto využilo. Rovné dlouhé silnice, rychlost se neřeší a benzín tam stojí 4kč/l :-)
19. 1. 2010 14:14
Re: Úspěch
a hlavně velice kvalitní silnice (teda kromě těch co jim rozbombardovali ještě Izraelci) >:-[]
Avatar - iudex
19. 1. 2010 12:50
úctyhodné číslo
To vskutku pozerám. Úctyhodné, cakal by som predaj tak 5 - 6 kusov, nie desatkrát viac.
Sa vám tam v tých Cechách darí... :-)
Rozbalit vlákno
2
19. 1. 2010 13:33
Re: úctyhodné číslo
a to ešte počkaj tie čísla keď sa zavedie šrotovné >:-[]
20. 1. 2010 18:58
Re: úctyhodné číslo
ved na jesen uz boli aj dve v Kosiciach....dari sa im asi aj u nas v SR :-)
neregistrovaný "Karrel"
19. 1. 2010 12:56
to jsem zvědav
kolik jich je s tažným zařízením? ;-) když plná výbava tak plná :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Tomas_2002
19. 1. 2010 13:25
Re: to jsem zvědav
Ty si z toho děláš srandu, ale ono se k tomu tažné opravdu dodává :yes:

[odkaz]

To abys za svou Panamerou mohl táhnout karavan, do kterého ho na noc schováš aby ti to někdo neobjel klíčem >:D
19. 1. 2010 13:45
Docela by mě zajímala
skladba kupců. Jestli jsou to spíš ti co by dřív šli pro 750i, S8, S500, nebo ti co by šli pro Qporte. Můj odhad je, že jsou to spíš kupci německé premie.
Rozbalit vlákno
10
19. 1. 2010 14:10
Re: Docela by mě zajímala
vzhledem k tomu, že Qporte se prodává spíš po kusech a nikdy v takovýchto kvantech bych to taky viděl spíš na německou prémii
Avatar - Dinar
19. 1. 2010 14:32
Re: Docela by mě zajímala
Určitě primárně kupci německé premie, přece jen pro tahle auta je hlavním rajonem dálnice a tam je Qporte docela pro zlost. Navíc, panamera je o tolik lepším autem než cokoliv z trojlístku sedma, esko, áosm, že se po přímém srovnání těžko hledá důvod vzít někoho z nich. Ale jsou např. lidé, kteří zvolí pohodlnější nastupování třeba do esklády, jinou image, nebo např. dýzl pod kapotou.
19. 1. 2010 14:45
Re: Docela by mě zajímala
Někdo možná taky Panameru nevezme, protože bude přece jenom dost přitahovat pozornost.
Avatar - Dinar
19. 1. 2010 15:08
Re: Docela by mě zajímala
Jasně, to bych schoval pod tu jinou image. ;-)
19. 1. 2010 16:45
Re: Docela by mě zajímala
já bych to ještě upřesnil - Panamera bude přitahovat pozornost ještě víc než trojlístek >:-[]
19. 1. 2010 17:54
Re: Docela by mě zajímala
V podstatě je to úplně jedno. Jakmile jede člověk v nějakém velkém a drahém autě, funguje to na mnohé účastníky provozu jako červenej hadr. Každej tě potřebuje předjet, každej se k tobě chová bezohledně. ;-\
19. 1. 2010 18:52
Re: Docela by mě zajímala
No ja mam spise zkusenosti k bezohlednym mamcinam v jejich Range Rover Sport a jine podobne koraby. Jelikoz to nekdy neumeji uhlidat v jednom pruhu a vytlacuji druhe aniz by jim to nejak vadilo! Hlavne v mestech na ne enjsirsich silnicich.
19. 1. 2010 18:55
Re: Docela by mě zajímala
Se tomu ještě divíš? >:D
Pro mnohé ženy totiž auto končí za předním a zadním sklem. ;-)
19. 1. 2010 21:46
Re: Docela by mě zajímala
Rozhodně ne víc, než třeba S-class, ale pro lidi, co roky jezdí tuhle třídu, bylo Porsche spíš jako další auto. Podle mě si Porsche právě tímhle modelem urvalo ty lidi, na který nemělo šanci dosáhnout díky svým modelům. Kája jen dokázal, kolik je "milenců" značky a má taky třeba rodinu a děti a psa a jezdí na nákupy do OBI, nebo Lidlu.
19. 1. 2010 21:39
Re: Docela by mě zajímala
Přesně tak! ;-)
19. 1. 2010 13:57
Panamera?
.... mě neukecali.... ;-)
Rozbalit vlákno
7
19. 1. 2010 15:25
Re: Panamera?
Tebe neukecali ani u Bugattiho, co? :-)
19. 1. 2010 15:29
Re: Panamera?
Mě by ukecali, ale první by museli ukecat moji ženu, aby souhlasila s prodejem baráku. :-)
19. 1. 2010 16:31
Re: Panamera?
Miláčku, co bys řekla na..... plesk plesk.... copak ses úplně pomátl! >:-[] >:D
19. 1. 2010 16:48
Re: Panamera?
myslím, že plesk plesk by nastal už po tom oslovení "Miláčku" >:-[]
19. 1. 2010 17:50
Re: Panamera?
>:D
Něco jako, když člověk dom donese kytku a následuje automaticky otázka "co jsi provedl?" >:-[]
19. 1. 2010 16:14
Re: Panamera?
přesně tak.... auta mě zajímají jen od Brenneru na jih ;-)
19. 1. 2010 16:29
Re: Panamera?
Auta? Tak to máš zatraceně těžký. >:D
19. 1. 2010 15:44
Nová KIA Sportage
[odkaz]

Pěkné.
Rozbalit vlákno
8
19. 1. 2010 17:38
Re: Nová KIA Sportage
Co je na tom prosim pekneho ?
19. 1. 2010 22:40
Re: Nová KIA Sportage
Asi ta image
19. 1. 2010 17:51
Re: Nová KIA Sportage
Dedlift zase bude prskat. >:-[]
19. 1. 2010 20:10
Re: Nová KIA Sportage
Proč by měl prskat Deadlift? U Kii je inspirace Tigim více než jasná.Ale jdou na to chytře kluci korejský, Hyundai s ix35 "kopíruje" Kugu a Kia Sportage zas Tiguana, takže se musí trefit do vkusu každýho evropana >:D

Ale abych nebyl OT, Panameře chybí k dokonalosti jen jedno, a to vzhled Rapidu :-)
Avatar - twistedTSD
20. 1. 2010 18:25
Re: Nová KIA Sportage
a kterej rapid myslis? :-)
20. 1. 2010 22:43
Re: Nová KIA Sportage
Kdyby byla řeč o 911, tak bych měl na mysli samozřejmě Škodu, ale mluvil jsem o Panameře, takže to byl jen Aston ;-)
Avatar - twistedTSD
20. 1. 2010 18:28
Re: Nová KIA Sportage
no s tim ze pripomina tigiho bych se jeste smiril kdyby to vypadal aspon trosku hezky...
Avatar - Ji/Ri
19. 1. 2010 16:27
Panamera
Uvnitř krásná, technika dokonalá, zvenku takový papuč. Když jsem ji viděl prvně, byl jsem uchvácen. Ale už se mi moc nelíbí a kdybych kupoval auto této kategorie tak jedině A8. Ale díky za Kájeny a Panaméry, protože to potom může Ferryho firma vyrábět, co vyrábět, tvořit ty krásné sny v podobě 911. Tohle je totiž to pravé Porsche, to jediné Porsche, to naše Porsche. 911 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
19. 1. 2010 16:50
Re: Panamera
kdybys byl skutečný fanda, dáš tam těch palců 911! pozére >:-[]
Avatar - Ji/Ri
19. 1. 2010 21:45
Re: Panamera
Je jich 30...tzn. vynásob 30x a přičti 11 ;-) Porsche prostě milujuuuuu
19. 1. 2010 22:24
TISÍC LOGANŮ
Prodá se tisíc loganů a... nic. Ticho, klid. Ovšem, prodá se šestapadesát Panamer :yes: a orgastické křeče neberou konců. Jistě, říká se tomu - diamantovou touhou vytěsnaná realita vlastní podskočené garáže.

Někdo tu někde kdysi psal bláboly o tom, že snad lowendoví lidé kupují lowendová auta. No, pod tímto článkem je nutno napsat, že exklusivní lidé kupují exklusivní auta. Jedním z nich je nepochybně Panamara, PORSCHE Panamera.

No, koukám, že i v této krajině, kde estetiku určuje valné většině králíček azurit panáčkující na vyxlajvantovým ubruse kuchyňského stolu, tak že i v této černobílé krajině jsou lidé se vkusem, lidé se znalostí věci a s brilantně zahuštěným bankovním kontem.

Asi jen hlupák by pochyboval o slovech Dinara, že totiž Porsche nasadil harmonizační laťku tak vysoko, že ji nepřeskočíš ani se svým liftingovaným cee´dem. Jo, dopadlo to přesně tak, jak jsme čekali - to nejlepší sladění v jízdě, to nejlepší sladění v komfortu, to nejlepší sladění v designu. A navrch extra porce prestiže, že bys jí moh´rozdávat i před casinem v Monte Carlu. Jistě, jen panáci touží po tom nejkřiklavějším, to vskutku exklusiv-člověk hledá kvalitu pod povrchem, pod povrchem oděném do ručních stehů té nejkvalitnější látky světa. Neokázalá elegance co voko uchvátí až na druhej pohled. Světlo a stín v dokonalé symbióze. A krve se v tobě nedořeže, když ho v dlouhým táhlým sejmeš na plnej.

Ovšem pozor, Panamera žádá mravy, žádá věk a žádá postavení. Hošík, co se teprve pravým ukazováčkem hledá v jedné z nosních dírek, ten ať si nechá nějaké to desetiletí zajít ještě chuť. Avšak solidně nakonfigurovaný, lehce dosportovna odkojený, udržovaný elegán, s dokonalým orlojem na levačce, se zbrojákem nejen na chladné zbraně, elegán, jehož výše spropitného na včerejší večeři představuje tvou měsíční apanáž, elegán jehož podpis má váhu zvonů týnského chrámu, ten si Panameru zaslouží jistě. A jistě si také Panamera zaslouží... jeho.

Ano, ano, jsou auta, která podtrhují status svého majitele. Jsou auta, která to činí mimoděk. Jsou auta, jimž precedent je jejich vlastní podstata... Teď jde jen o to, jestli víš, co znamená pojem mimoděk, pojem elegán, pojem precedent a pojem... Panamera.

P.S. Neboť, předurčen k démantu, skví se na nebi tvém...
Rozbalit vlákno
15
19. 1. 2010 22:35
Re: TISÍC LOGANŮ
Není nad to, když se pošťouráš v tom frňáku a nakonec vyndáš... prémiovýho Fiata a... spolkneš ho! :-O
Avatar - hattori_hanzo
19. 1. 2010 23:03
Re: TISÍC LOGANŮ
>:D :yes: :yes: :yes:
19. 1. 2010 23:17
Re: TISÍC LOGANŮ
>:D Tohle mi tu chybělo :yes:
19. 1. 2010 23:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 1. 2010 23:22
Re: TISÍC LOGANŮ
On jo... Hele, chcípla nám kočka, nechtěl by si 20 kilo granulí pro kočky po přechodu žijících střídavě v domě a venku? Dám ti to s 40% slevou na dobírku a pošlu DHL?!
Avatar - Ji/Ri
20. 1. 2010 17:18
Re: TISÍC LOGANŮ
No, tvá brilantnost argumentů sahá do úrovně toho Golfína. Tadyhle celkem střelba od pasu...dolů. ;-\ Řekl bych, že ti, o kterých tady píšeš, jsou z těch 56ti tak 10%.... :-!
20. 1. 2010 19:39
Re: TISÍC LOGANŮ
Nestřílím, definuji. Neprůstřelně. 10 procent? Ale to je dobré číslo. Nebo snad nežiješ na Zemi?
Avatar - Ji/Ri
20. 1. 2010 19:59
Re: TISÍC LOGANŮ
No jasně... Co vím zase já, tak tohle není o těch hodnotách - "No, pod tímto článkem je nutno napsat, že exklusivní lidé kupují exklusivní auta." ;-\ - snad bys mohl i "definovat" exklusivního člověka... dále: "jsou lidé se vkusem, lidé se znalostí věci..." anebo šílená touha se ještě za dobrý peníz odlišit od ostatních stejně postižených touhou se odlišit. A těch 10%? ;-) čekal jsem to, díky: 0,6 človíka to je jeden, který ne zcela odpovídá tvé kategorizaci věkové.... nemá ani orloj na ruce, je to celkem obyčejný - na první pohled obyčejný člověk. Jak se díváš na ten pohled, že tohle si, krom těch, kteří tento vůz opravdu ocení, kupují hlavně pozéři, kteří už nechtějí A8, protože ji má každý, Sko ze stejného důvodu a BMW7 protože ji má kdekdo? Možná se nejedná o exkluzivní lidi, možná se jedná o pozéry? ...
20. 1. 2010 20:18
Re: TISÍC LOGANŮ
Tenhle odpal ti tedy nevyšel. Ano, exklusivní lidé kupují exklusivní auta. Tak to je. Dokonalou pózu tu předvádíš pouze ty.

Mimochodem, ty zcela přirozenou věc, totiž být originální (i) vozidlem nějak podivně překrucuješ ke svému pokřivenému obrazu. Proč? Co je špatného na tom mít exklusivní produkt? Proč v tom spatřuješ negativum? Odpověď najdeš víš kde...
Avatar - Ji/Ri
20. 1. 2010 21:00
Re: TISÍC LOGANŮ
ach jo. to je jak debata s hluchým...promiň jsem pozér. A ke všemu mám pokřivený obraz. Mírně nechápu tvé osobní invektivum na mé vnímání světa. Mohl bych ti odpovědět nějak ve smyslu "Podle sebe soudím tebe..." ....ještě bych tě poprosil, nesnaž se tlumočit mé myšlenky tvými slovy, které proudí až kdovím odkud. To na mě nezkoušej... Trochu mi tvůj způsob komunikace připomíná Velkého Jyrku.... Mno...Asi bych to shrnul tak, že každý vidíme exkluzivitu někde jinde. Dívám se na to tak, ať si každý dělá co chce. Ty se díváš na svět ze svého patra, já ze svého. Černobílé vnímání světa u tak barvitého vypravěče tvého formátu bych nečekal. Ale překvapený nejsem - i největší baviči byli mnohdy ve svém osobním životě míň zábavní... takže tak.
21. 1. 2010 16:11
Re: TISÍC LOGANŮ
Když Jirka píše, že mu někdo připomíná nějakého Jyrku... to je opravdu milý vtípek.

Jirko, to ty máš problém s těmi exklusivními lidmi, já ne. Já tu dokonce zpravidla své názory nepíši. Ostatně, to bych se tu dopouštěl druhého nejhoršího diskuzního kýče. První kýč je neschopnost se diskuzně přenášet přes vlastní gartáž, no a druhý kýč je být schopen psát jen to, co si myslím.

Tedy smiř se s tím, že exklusivní lidé kupují exklusivní auta. Bude se ti lépe žít. Teď už jde jenom o to, jestli víš, co znamená pojem - exklusivní...
Avatar - Ji/Ri
22. 1. 2010 00:48
Re: TISÍC LOGANŮ
No, máš pravdu. Každý se kloníme jiným hodnotám. Tobě stačí kára, já ctím něco více. Tobě stačí snění, já vidím realitu. Nemám problém s exkl. lidmi - každopádně je to zajímavá podívaná pro oči fandů. ...
Považuješ diskuzi za plnohodnotnou, když se neprezentují názory zúčastněných? Ach jo,ach jo....Pozérství No. 1. V tom případě jde o tlachání. Beru, je to tvůj styl.... orpavdu beru a bavím se nejen já. Ty to máš za kýč .... ok beru.
Dále: Mi by se lépe žilo, kdyby se blbouni a tupci stáhli někde na pomezí Lihového domu....neber, prosím, osobně.

Moji garáž nech tak: Je tam od mazla 15k Kohler až po .... sekyrku na zdi ;-)
Bude se ti lépe žít, když připustíš to, že exkluzivní auta kupují ti, co mají něco málo v keši (ca. 30-40%, což je ca. 1mio) nebo mají dobré DP. Ale znovu říkám, je zcela jistě skupina lidí, co to koupí kvůli vlastnostem atd. Jyrka je víš kdo.
Takže smiř se s tím, že exkl. auta nekupují jen exkl. lidé. Ale jak říkám: Každý smekáme před jinýma hodnotama: Není všecko zlato co se třpytí....to snad budeš znát... . Mlátíš prázdnou slámu, GTI.
GTI, nechce se mi věřit, že jsi tak povrchní..... . Nevěřím tomu. Když tě totiž vezmu za slovo, tak se musíš klanět i mě. A to nechci, protože si tě cením na více. Děkuji za tvé reakce. :-!
20. 1. 2010 22:48
Re: TISÍC LOGANŮ
Zajeď někdy do Hollywoodu, tam se to exklusivními lidmi jen hemží
>:D
21. 1. 2010 16:12
Re: TISÍC LOGANŮ
>:D No... tohle je na dlouhou debatu.
Avatar - Ji/Ri
22. 1. 2010 00:51
Re: TISÍC LOGANŮ
>:D :yes: >:D :yes: >:D :yes: >:D :yes: ..... o tohle ti jde? ;-\ :-! v tom případě ;-) >:D :-! :yes: :yes:
19. 1. 2010 23:39
TISÍC LOGANŮ
Jo a to jeste nic neni, co treba takova transplantace ledniny u kocky nebo naklonovani psa? Ja si myslim, ze je to spravny, clovel ma pravo svy penize utratit za co chce, to je ta svoboda, jinak bychom vsichni jezdili trochu modifikovanyma Fordama T, protoze by splnovaly pozadavek prepravit z bodu A do B...
Rozbalit vlákno
0