Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche vydělá na jednom voze nejvíce ze všech: 21 799 eur

Německé Porsche vydělá na jednom voze více, než kterákoliv jiná automobilka. Vyplývá to ze studie institutu B&D-Forecast.
Zpět na článek
22. 1. 2007 13:16
neregistrovaný "čert"
22. 1. 2007 13:18
neregistrovaný "Odborník"
22. 1. 2007 13:21
neregistrovaný "Tom"
22. 1. 2007 13:28
anonym
22. 1. 2007 13:34
neregistrovaný "Odborník"
22. 1. 2007 13:42
neregistrovaný "stegi"
22. 1. 2007 14:41
neregistrovaný "Odborník"
22. 1. 2007 15:50
22. 1. 2007 20:22
neregistrovaný "Lance"
22. 1. 2007 13:20
neregistrovaný "fan"
23. 1. 2007 15:34
neregistrovaný "RADO"
21. 2. 2007 13:23
neregistrovaný "drewo"
22. 1. 2007 13:20
anonym
22. 1. 2007 15:11
22. 1. 2007 15:19
anonym
22. 1. 2007 16:17
22. 1. 2007 17:49
22. 1. 2007 13:27
neregistrovaný "Tom"
22. 1. 2007 21:44
neregistrovaný "RS6"
22. 1. 2007 13:38
22. 1. 2007 13:48
anonym
22. 1. 2007 21:45
neregistrovaný "RS6"
22. 1. 2007 13:42
anonym
22. 1. 2007 14:46
anonym
22. 1. 2007 14:35
neregistrovaný "Ciello"
22. 1. 2007 14:06
neregistrovaný "chiron"
22. 1. 2007 14:49
neregistrovaný "Ciello"
22. 1. 2007 15:20
22. 1. 2007 14:09
neregistrovaný "mapr"
22. 1. 2007 14:39
neregistrovaný "uf"
22. 1. 2007 21:48
neregistrovaný "RS6"
22. 1. 2007 18:14
neregistrovaný "merc"
22. 1. 2007 20:09
neregistrovaný "honzik z merlbourn"
23. 1. 2007 11:25
neregistrovaný "asd"
23. 1. 2007 23:47
anonym
22. 1. 2007 14:18
neregistrovaný "McMac"
22. 1. 2007 17:53
22. 1. 2007 21:03
neregistrovaný "McMac"
22. 1. 2007 21:48
22. 1. 2007 14:37
neregistrovaný "další odborník"
22. 1. 2007 15:19
anonym
22. 1. 2007 16:29
neregistrovaný "Fila"
22. 1. 2007 16:32
neregistrovaný "Fila"
22. 1. 2007 16:44
anonym
22. 1. 2007 20:26
neregistrovaný "honzik z merlbourn"
22. 1. 2007 16:57
neregistrovaný "M power"
22. 1. 2007 17:24
anonym
22. 1. 2007 19:16
anonym
22. 1. 2007 19:45
anonym
22. 1. 2007 19:49
neregistrovaný "MAR"
22. 1. 2007 21:09
neregistrovaný "kedlubna"
23. 1. 2007 09:59
neregistrovaný "MAR"
22. 1. 2007 20:36
anonym
22. 1. 2007 21:13
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
22. 1. 2007 22:25
neregistrovaný "xml"
22. 1. 2007 22:35
anonym
23. 1. 2007 00:01
neregistrovaný "Bzony"
23. 1. 2007 12:10
anonym
23. 1. 2007 05:54
neregistrovaný "RS6"
22. 4. 2007 12:14
neregistrovaný "rocky"
neregistrovaný "čert"
22. 1. 2007 13:16
asi to umí
Dobrá práce!!! No dělají to dobře kluci:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Odborník"
22. 1. 2007 13:18
!
No, my, kteří známe, víme, pod jaký koncern porsche patří. Tudíž: 21 799 + 308 : 2 Chce o tom někdo pochybovat?
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Tom"
22. 1. 2007 13:21
Re: !
Je vidět, že jsi opravdu odborník.. jinak by si věděl, že Porsche nepatří pod žádný koncern, naopak koncern je stále více ovládán Porsche :-!
anonym
22. 1. 2007 13:28
Re: !
...na komoru :yes:
neregistrovaný "Odborník"
22. 1. 2007 13:34
Re: !
To přece na výsledku rovnice nic nemění.
neregistrovaný "stegi"
22. 1. 2007 13:42
Re: !
vráť sa do školy! VW 308x1000000 a Porsche 21799x97000 a až teraz to spočítaj! Alebo si kúp 1/2 VW s 1/2 Porsche. >:D >:-[]
neregistrovaný "Odborník"
22. 1. 2007 14:41
Re: !
Pěkný!
neregistrovaný "Lance"
22. 1. 2007 20:22
Re: !
Trošku ses seknul kámo, páč Porsche je víceméně stále rodinná automobilka. Ovšem kdo zná, tak ví, že pod VW patří Audi... ;-)
neregistrovaný "fan"
22. 1. 2007 13:20
Budu chtít u Porsche slevu...
Je vidět, která značka je jak..."nafoukaná".
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "RADO"
23. 1. 2007 15:34
Re: Budu chtít u Porsche slevu...
ceny su fakt nafuknute ... ale co taketo Ferrari napriklad. Menej kvalitne ... super drahe ... predajni je malo ...
takze vyrobne naklady by mali byt male ...

Marketing nerobia ziadny (kedy ste naposledy videli reklamu na Ferrari) ... no ale je mozne ze mala seriova vyroba sa naozaj az tak nevyplaca ... chyba im rodinne auto >:D
neregistrovaný "drewo"
21. 2. 2007 13:23
Re: Budu chtít u Porsche slevu...
Nezapomen, ze Ferrari musi platit tym F1. Jen samotnej Schumi spotreboval kazdej rok na svuj plat tydenni zisk celeho Porsche :-) Jeste ze uz dal vypoved.
anonym
22. 1. 2007 13:20
je jim hej
no jo...když oni nemusí zaměstnávat designéry...ta auta vypadají pořád stejně >:D PS: ale vážně...redakce si mohla dát práci a zjistit PROČ tomu tak je...to jsou to takové laciné šunty? Asi ne... nekvalitní materiály? Těžko. masová výroba? Taky ne. vysoké ceny? ve srovnání třeba s BMW se nejeví jako předražené... marko...objasni nám to ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
5
22. 1. 2007 15:11
Re: je jim hej
V skratke to bude asi tym, ze Porsche vyraba sice v mensich seriach, ale vsetko auta s vyssou pridanou hodnotou. A teda s vyssou marzou. U BMW je problem s priemerovanim cisiel v tom, ze im do toho zasahuju rady 1er a 3er, ktore az tak zavratne vysoke marze nemaju. Tie tvoria dost velky pocet predanych aut, a predavaju sa hlavne na zisky z objemu predanych kusov, nez na zisky z extremne vysokych marzi. Preto je marketing u 1er a 3er postaveny mimo ine aj na relativne castych akciovych ponukach. Aj tak je ale samozrejme marza na BMW vyssia, ako u mainstreamovych znaciek... ;-)
anonym
22. 1. 2007 15:19
Re: je jim hej
však i porsche dělá boxstera s cenou okolo vybaveného 3er... Ale co, já jim to přeju :-)
22. 1. 2007 16:17
Re: je jim hej
No to ano...ale vacsinu aut preda vo vyssej cenovej kategorii. Kdezto BMW vacsinou predava tie 3er a 1er.
22. 1. 2007 17:49
Re: je jim hej
Tak dražší než BMW Porsche je a ne zrovna o málo. Porovnej jen, kolik stojí třeba BMW Z4 3.0 s Caymanem S a podobnou výbavou a rozdíl bude v tisících €...
neregistrovaný "Tom"
22. 1. 2007 13:27
Mňo, dost by mě zajímala metodiky výpočtu..
By voko bych si tipnul, že někdo vzal čistý zisk automobilky a podělil ho počtem vyrobených aut.. pokud ano, tak jde o bezrozměrná naprosto nevypovídající čísla :no: Pokud se opravdu jedná o jednotkovou ziskovost, pak mě docela zaží, že mainstreamová Toyota dokáže na autě vydělat více než prémiové Audi.. ale co se vlastně divim, TPS je zázrak :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS6"
22. 1. 2007 21:44
Re: Mňo, dost by mě zajímala metodiky výpočtu..
>:D >:D
22. 1. 2007 13:38
SRDCE ZA LEASING
Jasně, že PORSCHE vydělává (bohudíky)... Ovšem ten, kdo na koupi PORSCHE vydělá nejvíc, jsi... ty. Až si ho koupíš, získáš nové srdce na leasing... tohle nedokáže nikdo jiný, jenom PORSCHE. BRAVO SRDCE :yes: P.S. Počítá se i Burago... ostatně na něčem začít musíš...
Rozbalit vlákno
4
anonym
22. 1. 2007 13:48
Re: SRDCE ZA LEASING
s tím srdcem...dokáže. Záleží na tom, jak máš své srdce široké ;-) :yes:
22. 1. 2007 17:06
Re: SRDCE ZA LEASING
:-) :yes:
neregistrovaný "RS6"
22. 1. 2007 21:45
Re: SRDCE ZA LEASING
:yes:
anonym
22. 1. 2007 13:42
Pocet kusov hra tiez svoju rolu
Myslim ze Bentley alebo eolls royce zarobi na kuse este viac, vsak preto sa ich nepreda milion ako napr Fauvéčiek. Neviem co vas na tom tak prekvapuje. Aj znami modny navrhar zarobi na tricku 1000 euro, zatial co polska fabrika iba 2,4 eura.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
22. 1. 2007 14:25
Re: Pocet kusov hra tiez svoju rolu
To je jedno, polska fabrika vic vydelat nemusi, protoze co by si za to koupili - polska cokolada je na ***, vyrabi vubec polsko neco celosvetove znameho, na co muzou byt aspon trochu pysni? Tedy mimo věčných stávek.
anonym
22. 1. 2007 14:46
Re: Pocet kusov hra tiez svoju rolu
no...maj dobrej med >:D ...a taky měli papeže >:D ...a dokázali podkopnout nohy komunismu ;-) ...a také bych touto cestou chtěl pozdravit Magdu,Ewu a Annu >:-[] :-!
neregistrovaný "Ciello"
22. 1. 2007 14:35
Re: Pocet kusov hra tiez svoju rolu
čeče, nevím jestli má nějakej návrhář triko za 1002,4 Euro.. ;-\ ale tipuju, že jeden jich udělá 500 a druhej milion...
neregistrovaný "chiron"
22. 1. 2007 14:06
omg
To mi teda připadá jako vtip VW vydělá na jednom voze 308euro. To je teda hodně málo. I když vezmu auto prodávané za 400000,-kč tak to je extrém. Například toyota má cca. 1700eur. Jestli to je pravda tak by měl volkswagen zvýšit aspoň o 500euro na každém voze a pak by třeba nemuseli propouštět zaměstnance a ještě by jim zbylo na Bugati.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ciello"
22. 1. 2007 14:49
Re: omg
a kdo by to pak kupoval ty Volkswageny.. Je spíš otázkou, co všechno a v jaké míře se musí z toho zisku platit. U Porsche například s e to může jevit jako stejnej produkt třebas jako audi, akorát s cenou v průměru přes 2 mega.. a při nákladu napřiklad adekvátně 500 tis a cca 600 je ten zisk takovej jakej je... Anebo Porsche neinvestuje do ničeho jiného než do výroby aut a tím pádem vedlejší přidružené výdaje jsou minimální a umožňují nejvyšší zisk... ;-\
22. 1. 2007 15:20
Re: omg
Presne o to ide...:yes: je sic fajn vediet, ze Porsche zarobi tolko a tolko, a Vw zas tolko. Lenze mi napriklad nemame definovany ani presny vyznam slova "zarobi". Je to presne hruby zisk, alebo iba hruby vynos z predaja.....
neregistrovaný "mapr"
22. 1. 2007 14:09
Porche - vykradena Tatra
K tem automobilum znacky Porsche: Je to vykradeni myslenky Tatry s motorem vzadu a pohonem zadnich kol.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "uf"
22. 1. 2007 14:39
Re: Porche - vykradena Tatra
to je taky vykrik do tmy.....
Avatar - bxs
22. 1. 2007 15:54
Re: Porche - vykradena Tatra
ty si magor... >:D
neregistrovaný "RS6"
22. 1. 2007 21:48
Re: Porche - vykradena Tatra
Ty ses magor,dyt ma pravdu
neregistrovaný "merc"
22. 1. 2007 18:14
Re: Porche - vykradena Tatra
jo tak hosi to je absolutni pravda. Designer Tatry Ledvinka byl totiz pokrokove myslici designer. Dokonce Tatru obdivoval i samotny Hitler (ale jak je vsem dobre znamo na oslavu sve stovky by po autobahnu jel do Moskvy v MB 600) a na Porscheho VW je videt inspirace soudobou tatrovackou designovou skolou.
neregistrovaný "honzik z merlbourn"
22. 1. 2007 20:09
Re: Porche - vykradena Tatra
zapomeli jste ze hans ledwinka byl sudetak jako cela tatrovka podobne jak plzenske, becherovka atd.. patrila nemcum. spis jawa je vykradnuta "Wanderer" - kdysi nejlepsi motorka na svete z chemnitz, kterou janecek zakoupil.
neregistrovaný "asd"
23. 1. 2007 11:25
Re: Porche - vykradena Tatra
porsche byl sudetak, ledwinka rakusak.
jinak ledwinka predal detailni nakresy lidoveho vozu, ktery vychazel z tatry v570 primo hitlerovi u nej v byte (kam ho pozval) a hitler je pak predal porschemu.
takze do jake miry se inspiroval nebo to primo obsleh je otazkou. :-)
anonym
23. 1. 2007 23:47
Re: Porche - vykradena Tatra
ano, a Maglev je vlastne vykradenej Stephenson...
neregistrovaný "McMac"
22. 1. 2007 14:18
Náklady
musíme, ale brát v potaz, že Porsche vyrobí 10 krát méně vozů než BMW, ale přitom vyvíjí špičkové technologie
Rozbalit vlákno
3
22. 1. 2007 17:53
Re: Náklady
Nějak nemám pocit, že by BMW oproti Porsche bylo technologicky zaostalý... ;-)
neregistrovaný "McMac"
22. 1. 2007 21:03
Re: Náklady
Jasně, že ne ALE uvědom si, že BMW dělá techniku pro relativně "normální" spotřební auta a prodá jich 10x tolik. Porsche dělá taky špičkový auto, ale troufám si říct, že vývoj jejich sportovních vozů je stejně tak drahý, možná spíše dražší než u BMW, a získat zpět peníze musejí na 10x méně autech ;-)
22. 1. 2007 21:48
Re: Náklady
To je právě ta věc, že BMW dělá mimo "normálních" aut i klenoty (třeba celá M-divize), který toho na vývoji spolknou taky hodně. Vem jen, kolik musel stát motor do M5/6?? Tam je spousta technologií, který ještě včera byly jen na závodních okruzích a ty určitě nebyly levný. V tomdle bych řekl, že si BMW s Porsche nemaj moc co vyčítat... Ale s tím, že si to BMW může rozpočítat do daleko většího množství prodaných aut, s tím se nedá než souhlasit.
neregistrovaný "další odborník"
22. 1. 2007 14:37
jak je to doopravdy
vydělávají na tom tolik, protože na výrobní lince makají skřítkové tesaři
Rozbalit vlákno
0
anonym
22. 1. 2007 15:19
To je ale zase pitomost!
A co takhle započítat takové "drobnosti" jako náklady na vývoj, reklamu, servisní síť...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fila"
22. 1. 2007 16:29
OT - Land Rover 160kW!!!!
Novy Freelander nema 160kW ale 160koni a 118kW... trochu nepresnost... prece s takovym motorem by lital a nejezdil by z 0-100 za 11,9s ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Fila"
22. 1. 2007 16:32
Re: OT - Land Rover 160kW!!!!
Ty udaje o benzinovym motoru jsou taky prehozeny kW za Ps...
anonym
22. 1. 2007 16:44
OT - Land Rover 160kW!!!!
Oba jste magori, jen ja jsem naprosto genialni a hlavne normalni! >:D Je fakt, ze Porsche 356 mela vyrabet Tatra, ale neni to vykradeni myslenky, ale to, ze to Tatra odmitla, a tak se to chytlo a zacalo se to prodavat pod znackou Porsche... Takze hezky zpatky do skolnich lavic, panove! :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "honzik z merlbourn"
22. 1. 2007 20:26
Re: OT - Land Rover 160kW!!!!
porsche i ledwinka byli rakusaci, dobre se znali jen kazdy mel jinou filozofii tvoreni aut. 356 se zacala vyrabet v roce 1948 a byla vyvinuta porschem. Design vymyslel podobne jak u chrobaka rakusak Erwin Komenda, nechapu kde tu je neco spojene z nasimi umelci, kteri po valce celou tatru dosrali
neregistrovaný "M power"
22. 1. 2007 16:57
Vývoj
Nekde jsem cet ze vyvoj nového Clia stál 1 mld Euro - coz se mi zda jako velká pálka. takze vyvoj je nezanedbatelna stranka. Jak jsem tak pochopil - vzal se zisk automobilky jako celku, vydelil se poctem prodanych aut a z toho vypad vysledek jako treba u vw 308 Euro? Takze ta slavna firma spocitala jenom tento priklad a pak to hodila na net. Nebo je to prumer vsech marzi prodanych modelu dejme tomu VW a z toho jim vypad vysledek 308 Euro? pze me zajima jestli porsche vydelava v prumeru na jednom modelu 21 000 euro jako na marzich a nepocita se tam vyvoj, reklama, technologie,... nebo je to na marzich 21 000 euro a pocita se tam vyvoj, reklama, technologie,... a nebo je to za celou automobilku? je to slozity, asi jsem se v tom zamotal ale treba mi to nekdo objasni. :-)
Rozbalit vlákno
1
anonym
22. 1. 2007 17:24
Re: Vývoj
Pokud si to dobre pamatuju, tak vyvoj holiciho strojku Mach3 byl taky kolem 1mld dolaru. Jinak 1 mld euro za nove Clio mi prijde celkem adekvatni castka. Vem si, ze musej vyrobit hodne prototypu (aspon 30-50?), pricemz cena jednoho prototypu je treba 100 000 Euro.... prosim, nechytat za slovo, mozna Marko by vedel vic. Zhruba v takovych castkach, se pohybuje jina automobilka.
Avatar - Pjenkava
22. 1. 2007 18:10
Docela to de...
Je to shruba Kč 610 000,- ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
22. 1. 2007 19:16
Gut
Parada,tady je jasne videt kdo umi :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
22. 1. 2007 19:45
Gut
To v tom samozřejmě započítané je, dle IFRS i musí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MAR"
22. 1. 2007 19:49
EBIT margin
Holt Porscheš ma ziskovost pred zdanenim 29,87% a VW jenom 2,08%. Ale jako investora by me spis zajimalo, ze Porsche vyplati dividendovy vynos ve vysi 0,66% kdezto VW 1,67%...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "kedlubna"
22. 1. 2007 21:09
Re: EBIT margin
Pokud tě tak extrémně zajímá dividendový výnos, tak nejsi investor, ale rentiér. ;-)
neregistrovaný "MAR"
23. 1. 2007 09:59
Re: EBIT margin
To je pravda, ono se rika, ze firma ktera vyplaci dividendy je mrtva, protoze tim vlastne rika, vem si ty penize, nekde jinde je zhodnotis lip, my to neumime... Ale pro institucuionarni investory je div. vynos dulezity. Kazdopadne EBITDA skoro 40%, to je sila...
anonym
22. 1. 2007 20:36
Miska
to je teda uzasny auticko!! ;-) moc se mi libi :-) kdybych mela tolik penez tak bych si ho koupila
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
22. 1. 2007 21:13
Super
Tesim sa spolu s nimi, ale ked uz maju take vynosy, tak preco nevedia spravit jednu spro*tu slovensku stranku, ale daju mi tam odkaz na porsche.com
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xml"
22. 1. 2007 22:25
75 000 000 000Sk zisku za rok 2006!
:yes: pani, idem do akcii, hadajte akych!!! :-!
Rozbalit vlákno
0
anonym
22. 1. 2007 22:35
Nemec
ha,ha ,kam se hrabou Japoncici
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bzony"
23. 1. 2007 00:01
Ceny aut u nas a v USA
Jestli ma VW na jednom aute tak malo, tak jak to delaji, ze v USA prodavaji GTI za pulku ceny to co v Evrope? A nejen VW, ale taky BMW,Mer., Lex.. :-|
Rozbalit vlákno
2
23. 1. 2007 11:29
Re: Ceny aut u nas a v USA
Odpoved je jednoducha, lebo by to nikto nekupoval. >:-[]
anonym
23. 1. 2007 12:10
Re: Ceny aut u nas a v USA
predsa ta marza je aj s tymi zamorskymi, ktori to tym padom pekne zrazaju dole...
neregistrovaný "RS6"
23. 1. 2007 05:54
Odkaz
Nejlepší auta,focená po celém světě [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rocky"
22. 4. 2007 12:14
Radost
ked nastartujem svoj cayenn myslim na uplne
ine veci ako kolko vyrobca zarobil.
verim, ze vsetci mate take problemy ako ja. :-) :-)
Rozbalit vlákno
0