Volkswagen Amarok s nejvýkonnější verzí svého vznětového šestiválce v Maďarsku předvedl své schopnosti a dokázal, že si poradí i s tramvají, jejíž hmotnost je 42,9 tuny.
... zvláště v kontextu, že když jsem kdysi dávno chodil na brigády do hutí, železniční vagón jsem dokázal posunout sám. A to mám mizerný krouťák, ještě horší výkon a jen 2WD. Stačila mi masivní železná páka.
Haha presne tak.
Mimochodem cely je to o prevodu a zvladnula by to asi i felicie, pokud by to prezila spojka (protoze jednicka je u normalniho auta samozrejme prilis dlouhy prevod na tahani vlaku)
Nechápu logiku lidí ve VW, nedávno bylo video jak Tesla Model X táhne cca 115 tun vážící letadlo a tak si ve VW řekli že natočí něco podobný, tak vzali o víc jak polovinu lehčí tramvaj, a nacpali do toho milion cool efektů aby odvedli pozornost od toho že to vlastně utáhne prd... Fakt experti >:D
Tak to je ta Tesla nesmírně originální..., 155 tunový Boeing 747 tahal VW Touareg už v roce 2006, tedy před cca dvanácti lety. Takže "něco podobný" nedávno udělali "experti" Tesly, nikoli VW, mistře logiky... :*)
[odkaz]
Ale tady nejde o to kdo koho kopíruje, jde o to je jejich auto utáhne méně, dělají horší auta... A tím spíše že před cca 12 lety utáhl 155 tun a dnes už jen 43 tun, a to autem který je dělaný na práci. Takže ne, pořád nechápu tu jejich logiku...
Tohle video nenatočila automobilka VW, ale maďarský import VW (Volkswagen Magyarország). Takže to tvé srovnání s tím před dvanácti lety je mimo mísu.
Po obdobných patřičných úpravách by Boeing 747 utáhl Amarok stejně, jako jej tehdy utáhl Touareg. Ale pokud by sis náhodou myslel, že 155 tunové letadlo utáhne zcela sériové, cca dvou tunové (dodatečně výrazně nezatížené) auto, navíc s běžným tažným zařízením, tak to bys byl hodně naivní, a je samo úplně jedno o jakou značku automobilu se jedná.