Máš pravdu, česť výnimkám.
Včera som absolvoval 500 km a šoféri sú hoväda. Bol som svedkom skoro čelnej zrážky vodiča v passate CC. Do kopca cez pnú čiaru, do zákruty.
Išiel som na pohodu ako vždy (50-90-130). Občas ma obehla fábia HTP, ale nie som ten typ, ktorý by bol nahnevaný.
Topper ťažko chápe, že existujú ľudia, ktorí si kúpia auto pre radosť, nie podľa cena/výkon/záruka.
Nie všetci sú "chudáci" a pokukujú po lodgy alebo ceede, niekto dá do konfigurátora BMW 650i cabrio. Netreba zovšeobecňovať, je to fórum o autách a nie iba o nižšej strednej triede a nekonečných, slovných súbojoch golf vs. ceed.
No nevim, kam tohle auto míří. Bentley Continental GT a GTC jsou parádní kousky krásné, silné a ušlechtilé... Nicméně Bentley umí i vyloženě ošklivá auta - Mulsane a tohle opravdu nevzhledné SUV :no:
Nejsem si zcela jist, že EXP 9F bude prodejní hit mezi luxusními SUV. Nepochybuji o zpracování, kvalitě nebo výkonech, ale o vkusu návrhářů a konečných zákazníků. Interiér je opravdu parádní, přístrojová deska, kaplička s přístroji, sedadla, volant jsou opravdu krásné :yes: Nicméně pak přijde pohled zvenčí a všehchna ta krása je ta tam, bohužel... :no: Chápu, že je potřeba se odlišit, ale čeho je moc, toho je příliš :no::no::no:
Nejsem si jistá co znamená "svojsky", ale Aston podobnou "OBLUDU" také připravuje ;-)
PS: Prapor NE naftě a NE "podbízivým" modelům (a tradic se)drží už JEN Rolls Royce :yes::yes::yes::-)
Ono se jich pár prodá (lidí s NEvkusem je na světě dost a DOST ;-) ) a vývoj bude "za hubičku" - neb to bude jen další klon audi Q7 a jeho "koncernoVWých SUV bratrů" (prodávaných tu s logem Porsche, tu Lamborghini, tu VW ... a pod kabátkem jeden stejný základ a tři motory V8 4.0, W12 a inovovaná nafta V8 4.2 - aby měla konečně vyšší výkon než R6 3litr od konkurence...
PS: DĚS BĚS info/přání některých že by se snad VWrátil motor V12 TDi snad NEbudou vyslyšeny.. ;-)
No je fakt, že koncern má z čeho vybírat. Na jedné platformě se Bentley postaví do řady za Tuareg, Q7 a Cayenne... Proč ne, ale nemohlo to sakra vypadat alespoň trochu lépe? :-(
no ono to bude asi tím že automobilky stejně jako jiné podniky jsou tu především proto aby vydělávaly peníze. To jestli se to nějakým plakátovým slintalům na Auto.cz líbí nebo ne je jim naprosto jedno ;-)
Jasně, že ano. To je v pořádku, že na tom chtějí vydělat, jinak by to nedělali... Jesli sis všiml, tak poukazuji pouze na design Bentleye ne na to jak je udělán ;-)
Snáď nepraješ vyvoleným, neskutočný motor HTP (najlepšie v prevedení 40 kW). Emisie minimálne a ekológovia v Bruseli sa od radosti ožerú. Majú to vôbec dovolené ? Ktovie koľko jedno vypité pivo vypustí emisií ? :no:
"Za hubičku" asi tazko. Ved aj vratnik tam zaraba 2.000 Euro. Co myslis, kolko by stalo VW Polo, keby ho rocne predali 1.000 kusov? Kupil by si Polo basic za 40.000 Euro? Je jasne, ze tie ich "exkluzivity" su dotovane z predaja inych modelov.
Nevím KDE má "vrátnik zarabat 2.000 €" - ale tohle Polo EXP9F bude sdílet techniku s Q7 a Urus a Cayenne a Touareg = těch 5ti (které se budou odlišovat hlavně "kabátkem") se prodá daleko VÍC + zisk na modelech bude násobně VĚTŠí než u pidivozu Polo.
A lidé od Bentley naznačovali že to bude DRAHÝ model - ten si na sobě "no problem" vydělá (nízíké náklady na vývoj dané sdílenou technikou + šíleně VYSOKÁ cena = v ZISKovosti bych NEviděla problém..
..ve vzhledu vozu docela ANO ;-)
Mohou ušetřit na motorech, převodovkách a některých dílech pod kapotou, ale pořád provozovat maloobjemovou výrobu je drahý špás. Navíc, pokud jde o platformu, tak je to jako znovu vynalézat kolo. Kde s kritikou mohu souhlasit, jsou například motory. A samozřejmě design, EXP 9 F není můj šálek kávy.
To pochopitelně je (drahý špás) - a já také NIC proti podobným "kusovkám" NEmám - jen proti TÉHLE (fakt "OBLUDNOSTi" :-)
PS: A tím "sdílením" motorů, převodovek, platformy pro 5 různých technicky stejných (podobných) automobilů přece jen asi (dost) UŠETŘí ;-)
Na druhou stranu to není nic neobvyklého. Tady to mají v rámci koncernu, ale děje se to do určité míry téměř všude, protože by to nikdy nezaplatili. Jedním z aut, které k tomu mají hodně blízko, je například MP4-12C. Sice není 100% by McLaren, ale všechny hlavní součásti používá v dnešní době výlučně. Pár z nich je sice komerčně dostupných, ale zatím je nikdo jiný nepoužívá (alespoň pokud vím). Motory a převodovky se přebírají běžně, platformy bývají originální, nicméně jde většinou o evoluci nějakého původního návrhu, u větších automobilek pak dochází k odvozování. Pokud máš platformu, která splňuje požadavky, tak je to skutečně znovuvynalézání kola.
...a vědí že na každém jednom autě trhnou pěkný balík. To že se to auto místním "balíkům" nelíbí může být Bentley naprosto ukradené. Jen tak mimochodem, o BMW 5 GT také všichni "odborníci" a puristé vykládali a psali jak je to děsné auto, jak to není žádné BMW, jak to nikdo nebude kupovat, ale stačí se rozhlídnout kolem sebe - někdy mám pocit že jich potkávám víc než klasikých "pětek". O zemích na západ od Rozvadova ani nemluvě.Ttakže asi tak k místním plakátovým kritikům.
Já s tebou absolutně souhlasím. Manželky fotbalistů, nebo bussiness-womenky s rodinou, si tohle auto zamilují. Výsostné Béčko na kapotě určitě bude vypadat více "cool".
Co se týče desginu...interier je naprostá špica :yes:
Exterier...když se zapracuje více na zadní části a sladí se k tomu zbytek linek, zas tak hrozné to nebude.
Tak po "slintalech" přicházejí "balíci"? Hmmm ;-\
Já tedy BMW 5GT od začátku :yes::yes::yes: - je fakt že občas trochu "posměchu" se mi dostalo ;-)
Nicméně to je "logicky" DOBŘE vymyšlené auto (které na trhu CHYBĚLO). Tahle "obludka" je FAKT "obludka" - která bude díky (docela "masoVWě") sdílené technice bude asi VÝDĚLEČNÁ - nicméně v její "větší" rozšíření v Evropě se mi nějak NEchce věřit - jen já znám 2 (ex)majitele vozů Bentley kteří nad ní (víc než) "ohrnuli nos"
Ale v komerční úspěch na "nových ASIJSKÝCH trzích" - v to se možná věřit dá..
Takže asi TAK k místnímu HOMBRE(mu) 71 :-)
"slintaly" a "balíky" jsem nemyslel až tak vážně ;-). Mimmochodem to BMW 5 GT opravdu miluju a kdybych si někdy nějaké to BMW náhodou kupoval tak by to bylo právě "gétéčko"
Nemusíš to přece hned tak hrotit a vidět to jen černobíle. Mě se tohle (exterier) taky nijak moc nelíbí a nelíbí se mi dodnes ani to 5 GT (zejména zezadu 8-s ), no a nelíbil se mi ani Cayenne I. g. (zejména před faceliftem) , naopak Cayenne II. g. považuju (při správné konfiguraci) za aktuálně nejpěknější SUV vůbec. Nelíbí se mi např. ani exterier Panamery (zvlášť v bílé barvě).
Kam tedy zařadíš mě, mezi místní balíky, nebo spíš plakátové kritiky, případně mezi obojí? ;-):-)
Každopádně pouze samotný fakt, že se něco aktuálně poměrně slušně prodává (viz třeba tvůj příklad s 5 GT), ještě nedokazuje, že jde o skutečně kvalitní/povedený/nadčasový... design (může to být pravda, stejně jako nemusí), a to platí nejen u automobilů.
Touareg I.g. byl designově rozhodně mnohem povedenější, než Cayenne I.g., ve svých druhých generacích jsou to už v obou případech i designově povedené vozy, ale Cayenne je teď designově o poznání "atraktivnější", ovšem už ne tak násilně/kýčovitě (tzv. za každou cenu) jako tomu bylo u jeho designově nevyvážené I. g.
Pro mě je druhá generace sice propracovanější, ale stejně nevyvážená, jako první. U ní, řekl bych, hledali výraz, jak vlastně udělat velké SUV s typickým vzhledem přední části Porsche. U druhé se jim to povedlo, ale zase se nedobrali nějaké pohlednější zádě, konkrétně se zadními světly mám velký problém, jejich vnější tvar je pro mě zkrátka, no korejský...
Možná je to v tom, že ne všichni považují arogantní za pozitivní. Mně to naopak většinou vadí. Druhá generace Cayenne je vyváženější, pěknější, světla a "ramena" jsou jemněji zapracovaná. Linie oken se mi líbí víc. Nese znaky Porsche, aniž by to působilo násilně. Doufám, že podobný osud potká i zadek Panamery. Předek se mi líbí už dnes, ale snad s tím zadkem něco udělají. Možná, že pod novým vedením už nebudou tolik tlačit na prostor vzadu. V tmavých barvách to není tak hrozné a je to jinak tak dobré auto, že mu to člověk promine. A také doufám, že mají v plánu osmiválcové kupé.
Mě také "arogantní" design nijak zvlášť nesedí, u SUV bych ho také vůbec nepostrádal, ale zmínil jsem jej proto, že narozdíl od Cayenne II má jednička jednoznačně uchopitelnější výraz. Pro mě jsou zadní světla druhé generace prostě nestravitelná.
Jo, zadní světla jsou slabší, to je pravda. Jak to na jedničce byla asi nejsilnější stránka designu, tak je to na dvojce asi nejslabší. Nicméně jako celek si podle mne polepšil. Předek a profil pěkně dopilovali.
Tak to je prvotřídní humus. A to jsem si dosud myslel, že pod zoufalý design Schóda Roooomster klesnout nelze. Ještě že to bude tak předražený, že snad žádný nikdy nepotkám. Dnes končím, jdu zvracet :-(
Zrůdička na podvozku ,,lidového vozu,, ,děkuji nechci. Nicméně chápu, že někomu se líbí a že leckdo ho i koupí. Ale za mě ,NE! A samosebou, že bych ho bral kdyby mi ho někdo dával zadarmo a taky, že na něj nemám a tak závidím... Ostatně jako vždy.
Hlavný dôvod kúpi bude to, že ostatní na to nemajú ....
Taký tovar ako luxusné hodinky .... idú rovnako ako 100 x lacnejší model, ale majiteľ má pocit výnimočnosti ....
Samozrejme okrem neho pre nikoho už takú hodnotu nemajú .... ľudia pri zdravom rozume kúpia niečo normálne a pracháč by nebol ochotný kúpiť "neoriginálne staré" ....i za zlomkovú cenu ...
Já myslel, že zrovna ty máš pro vyšší krabice spíš slabost, viz tvé diskusní ódy na RaRo. Ale to není koncernová krabice, takže tu "logicky" nepočítáš. ;-) >:-[]
Hodinky si řada lidí kupuje jako umělecké dílo. Nemluvě o mechanické kráse. Proto mám rád například skeletony Vacheron Constantin. Výjimečný můžeš být za mnohem méně peněz. Stejně je nikdo nepozná.
Podle meho nazoru to nebude nejprodavanejsi SUV, ale zaujme misto range roveru, ktery mi tohle Bentley vzdalene pripomina svou ´´majestatnosti´´, lide co si koupili RR si ho v dalsi generaci uz nekoupi ,protoze ztratil sve kouzlo nadrazenosti.Tak se poohlidnou u bentley... muj nazor