Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Pražské taxíky: C-segment, žlutá barva, klimatizace, max 8 let

Nový návrh provozního řádu stanovuje nové podmínky užívání stanovišť zřízených hl. m. Prahou.
Zpět na článek
11. 9. 2006 09:07
neregistrovaný "eda.nezbeda"
11. 9. 2006 09:31
neregistrovaný "ciello"
11. 9. 2006 12:57
neregistrovaný "anonym"
11. 9. 2006 19:11
neregistrovaný "Lukas"
11. 9. 2006 10:08
neregistrovaný "obrozenec"
11. 9. 2006 10:10
neregistrovaný "RS"
11. 9. 2006 10:14
neregistrovaný "obrozenec"
11. 9. 2006 10:21
neregistrovaný "anonym"
11. 9. 2006 14:02
neregistrovaný "sk"
11. 9. 2006 15:03
neregistrovaný "eda.nezbeda"
11. 9. 2006 16:03
neregistrovaný "sk"
12. 9. 2006 12:31
neregistrovaný "eda.nezbeda"
11. 9. 2006 10:08
neregistrovaný "RS"
11. 9. 2006 10:11
neregistrovaný "obrozenec"
11. 9. 2006 10:13
neregistrovaný "M."
11. 9. 2006 10:28
neregistrovaný "wendy"
11. 9. 2006 10:49
neregistrovaný "ciello"
11. 9. 2006 14:12
neregistrovaný "wendy"
11. 9. 2006 21:11
12. 9. 2006 09:47
neregistrovaný "HONZA"
12. 9. 2006 10:19
neregistrovaný "wendy"
12. 9. 2006 22:08
neregistrovaný "Lukas"
11. 9. 2006 21:05
11. 9. 2006 13:55
neregistrovaný "Coulin"
11. 9. 2006 10:20
neregistrovaný "Alu"
11. 9. 2006 10:24
neregistrovaný "ciello"
11. 9. 2006 19:02
neregistrovaný "Lukas"
12. 9. 2006 14:17
neregistrovaný "mida"
12. 9. 2006 22:12
neregistrovaný "Lukas"
13. 9. 2006 09:55
neregistrovaný "mida"
13. 9. 2006 10:12
neregistrovaný "Lukas-e3"
13. 9. 2006 10:19
neregistrovaný "Lukas-e30"
13. 9. 2006 16:16
neregistrovaný "mida"
11. 9. 2006 10:26
neregistrovaný "Essesant"
11. 9. 2006 10:31
neregistrovaný "ciello"
11. 9. 2006 11:12
neregistrovaný "Sten"
11. 9. 2006 14:03
neregistrovaný "sk"
11. 9. 2006 14:58
neregistrovaný "naftero"
11. 9. 2006 17:08
neregistrovaný "RS"
11. 9. 2006 22:31
neregistrovaný "naftero"
11. 9. 2006 17:40
neregistrovaný "petrt"
11. 9. 2006 19:03
neregistrovaný "Lukas"
11. 9. 2006 19:20
neregistrovaný "petrt"
12. 9. 2006 22:13
neregistrovaný "Lukas"
11. 9. 2006 19:02
neregistrovaný "viper"
11. 9. 2006 20:50
neregistrovaný "mates2"
13. 9. 2006 10:20
neregistrovaný "Lukas-e3"
neregistrovaný "eda.nezbeda"
11. 9. 2006 09:07
To to trvalo!
:yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ciello"
11. 9. 2006 09:31
Re: To to trvalo!
to ano.. jen nevím, proč C segment... ;-\ (minimálně samozřejmě)..
neregistrovaný "anonym"
11. 9. 2006 12:57
Re: vlk se nažral ... saláti na radnici
týká se to minimálního počtu taxíků, zase jednou český strach a neschopnost jasného a pevného rozhodnutí, takhle nám tu nebudou jezdit taxíky jako u západních sousedů 8-s
neregistrovaný "Lukas"
11. 9. 2006 19:11
Re: vlk se nažral ... saláti na radnici
mno nevim co je na tom dobrýho...

každej si koupí novou káru a o to víc budou okrádat.....

Stejně krade všho všudy 5% taxikářů ze známejch štaflů....(václavák, hl. nádraží, malostranská.....)


jo a jinka je zajimavý ten návrh v tom, že s etýká jen štaflů provozovanych TSK Praha, když budu stát mimo, muzu mit treba ruzovyho matize....

Osobne bych byl, pro jednu STK které dá magistrát důvěru, a tam budou vozy taxi povinně jezdit, a tim by byl vyřešen problém straých vraků

2. me vadi regulace cen, na současný urovni. Byl bych pro max. sazbu 100kč na km, a trh sisám určí cenu za kterou se bude jezdit (už tu bylo neomezini cen a za kilo jezdil jen vaclavak a spol... většina jezdila kolem 16-17kč).

Tim by klidně mohli jezdit stary fagoty a spol.

kdzy jedu ve dve noci z hospody tagem, tak je mi jedno, jestli to je favorit nebo M-B... ale samozřejmě za km ve fačku bych nedal víc jak 15kč.

za to přes den když je vedro, rád využiju kliumatizovany M-B i za cenu toho, že pojedu za 50kč.

Jinak nikde ve světě neni omezený věk pro vůz taxi, nartož předepsaná klima.....

Jak donutí řidiče tu klimu mít zaplou - třeba ji nesnáší....nebo naopak zákazník ji nesnese a bude se dohadovat s drožkařem o tom at ji vypne....

Muj na zor je, že to zas nedomysleli....
neregistrovaný "obrozenec"
11. 9. 2006 10:08
PROČ ZROVNA ŽLUTÁ BARVA?
Je snad Praha americkým městem?
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "RS"
11. 9. 2006 10:10
Re: PROČ ZROVNA ŽLUTÁ BARVA?
Řekl bych, že žlutá barva je celosvětově určena pro taxíky ;-) A rozhodně to je pro turisty jednodušší, než mávat palcem na autoškoly :-)
neregistrovaný "obrozenec"
11. 9. 2006 10:14
Re: odp.: PROČ ZROVNA ŽLUTÁ BARVA?
Ale autoškoly přece nemají žlutý majáček s nápisem "taxi".
neregistrovaný "anonym"
11. 9. 2006 10:21
Re: odp.: PROČ ZROVNA ŽLUTÁ BARVA?
mají na střeše cedulku autoškola a občas do z dálky mate
neregistrovaný "sk"
11. 9. 2006 14:02
Re: odp.: PROČ ZROVNA ŽLUTÁ BARVA?
v Britanii su taxiky cierne...
neregistrovaný "eda.nezbeda"
11. 9. 2006 15:03
Re: odp.: PROČ ZROVNA ŽLUTÁ BARVA?
... a kdys tam naposedy byl? Jsou mesto od mesta jine a moc je nerozeznas od ostanich aut. Jen ten napis TAXI maji vetsi nez v jinych zemich...
neregistrovaný "sk"
11. 9. 2006 16:03
Re: odp.: PROČ ZROVNA ŽLUTÁ BARVA?
Zijem tam uz par rokov ;-)
neregistrovaný "eda.nezbeda"
12. 9. 2006 12:31
Re: odp.: PROČ ZROVNA ŽLUTÁ BARVA?
Tak to se budes asi muset divat poradne kolem sebe. Ja videl taxiky vsemoznych barev. Sice v Britanii neziju, ale zrovna v lete sem navstivil par mest a videl co rikam. Hlavne jde ale o to, ze je opravdu vyznamne, kdyz maji TAXI stejnou barvu. Minimalne v ramci jednoho mesta. V Southamptonu sme si mohli ruce umavat, paaac sme nechapali co je taxik a co ne. Tak proto ta skepse k cernym taxikum :-) Neni vsechno TAXIK co je cerne :-))
neregistrovaný "RS"
11. 9. 2006 10:08
Kdo z koho
Dobrý krok, ale tento "ročníkový" systém mi trochu vadí. V čem je horší Octavia rv98 oproti rv99? Ona neni horší ani oproti "2002", a přesto je ta první nevyhovující. Známý má Passata z roku 97 a technicky, vzhledově i prostorově to je velmi dobré auto... no ještě, že nemusí jezdit v Praze ;-) Na druhou stranu to chápu, přecijen Ruzyň plná Superbových vos vypada lépe než se strakatými Toledy :-)
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "obrozenec"
11. 9. 2006 10:11
Re: KDO S KOHO.
neregistrovaný "M."
11. 9. 2006 10:13
Re: KDO S KOHO.
Ono hlavně oktávka, passat, A4 nebo třeba mercedes (vše r.v.97) jsou mnohem kvalitnější a komfortnější auta než zmiňovaná kia 2006. A pasažér se v ních bude po usednutí cítit mnohem lépe než v obklopení laciných plastů.
neregistrovaný "wendy"
11. 9. 2006 10:28
Re: KDO S KOHO.
Á jé, další odpůrce korejců. Tak asi takhle, když jsem přesedl z otcovy oktávky, r.v. 2001, najeto pouhých 120000 km do svého getze, rv. 2004, najeto 30000, vnímal jsem to jako avsolutní slast, že už nemusím déle snášet málo místa, nepohodlné sedačky, rozvrzané snad všechny plasty v autě a podobně. Ty jsi ještě v něčem korejském nejel, viď? Rozhodně ne v něčem z poslední generace aut (nový Magentis nebo Sonata, případně getz, tucson a podobně).
neregistrovaný "ciello"
11. 9. 2006 10:49
Re: KDO S KOHO.
tak když jsem z Getze přesedl do Octavie, tak to jsem si oddechl (a to mám Getze velmi v oblibě)..a o dalších, jako je předešlá Sonáta a 2x měněná převodovka a to vše do 50000 km.. jsou jak je vidět opačné zkušenosti... takže - korejce ne.. zatím určitě ne.. Jo a Accent.. (no to už vůbec ne.. ;-)
neregistrovaný "wendy"
11. 9. 2006 14:12
Re: KDO S KOHO.
Už ani evropským novinářům neuniká, že korejská auta auta se plně vyrovnají evropským. A občas to bohužel platí i o těch poruchách. Rozhodně si však radši koupím korejské auto, které je místy až o 30% levnější, za kteroužto cenu nabídne víc, než škodovku, která se se*e úplně stejně, a navíc je za vyšší cenu absolutně holá.
A jak znám mentalitu korejců, rozhodně jim nebude stačit evropsé automobilky dohnat, budou chtít rozhodně víc.
11. 9. 2006 21:11
Re: KDO S KOHO.
Co myslíš tím víc... jaké víc? Korea nedělá premiovej segment, na tom se snad shodneme. Ta produkce je klasickej low-end a tvrdě se snaží dosáhnout evropskej mainstream... myslím, že rozdíl nejlépe vynikne, když postavíš vedle sebe třeba Focus a Rio, nebo jak se to jmenuje... není co řešit... zatím rozhodně není co řešit... A pokud při přesednutí z Octavie do Getze zažíváš slastnej počit... někde bude chyba... Jen jestli to nebude tím, že toho Getze vlastníš :-) ...
neregistrovaný "HONZA"
12. 9. 2006 09:47
Re: KDO S KOHO.
tAK JSE DO TÝ KOREI ODSTĚHOJ KDYŽ S NIMA TAK SYMPATIZUJEŠ JSI URČITĚ JEDEN Z TĚCH KTEŘÍ NAKUPUJÍ U VĚTNAMCŮ V TRŽNICI TAK TAM JED CO NEJDŘÍV PROTOŽE AŽ JSE TI NA TOM KOREJSKÝM AUTĚ NĚCO POSERE A PUJDEŠ TO KOUPIT AŽ TI ŘEKNOU CENU BUDEŠ MÍT OČI JAK ONI
neregistrovaný "wendy"
12. 9. 2006 10:19
Re: KDO S KOHO.
Ty jsi chudák, kterej ani skoro nestojí za reakci. Tak za prvé, nejraději nakupuju v obyčejnejch konfekcích, třeba NewYorkeru nebo Kenvelu. Ano, je to oblečení ze stejných fabrik, kde se šije pro vietnamce, stejně jako Adidasy, Pumy a podobě. A pokud se mi na korejcovi něco rozbije, tak za prvém mám narozdíl od evropských značek tříletou záruku, a za druhé se podívej na cenu náhradních dílů. Pokud už jsou dražší, tak maximálně o deset procent. :-!
neregistrovaný "Lukas"
12. 9. 2006 22:08
Re: KDO S KOHO.
jo laer zaruka 3 roky nebo 100tis km...coz v praze najedes za 2 roky
neregistrovaný "Coulin"
11. 9. 2006 13:55
Re: KDO S KOHO.
Jsi pěknej Ohon... :'-(
neregistrovaný "Alu"
11. 9. 2006 10:20
Re: KDO S KOHO.
Ale když člověk vidí, jaká je skladba vozovýho parku TAXIslužeb, tak nějáká hranice prostě bejt musí. Viděl jsem jako TAXI shnilýho Favorita, P309 a tak dál. Nevim jak může taxikář s Favoritem požadovat za kilometr stejně, jako ten, co má Superb. A ten segment, jako spodní hranice celkem vyhovuje.
neregistrovaný "ciello"
11. 9. 2006 10:24
Re: KDO S KOHO.
ale no jo.. jenže proč na druhou stranu ne..?!? každej rád jezdí v novým autě... i pasažér ;-) a nejde o technickej stav. A za ty ceny za který je nakupujou.. byl bych ještě přísnější..
neregistrovaný "Lukas"
11. 9. 2006 19:02
Re: KDO S KOHO.
a mužeš mi laskavě říct za kolik je nakupujou???

maj je za stejný prachy jako každej jinej, těch 10% slevy vyžebráš i ty....
neregistrovaný "mida"
12. 9. 2006 14:17
Re: KDO S KOHO.
nevěř všemu, co se říká. drožkaři jsou velice zajímavá zákaznická skupina a tak je na ně nahlíženo. zkus koupit ofiko novýho superblba s motorem 1,9tdi za 549000 včetně daně. letišťáci nakupujou passaty za 75% ceníku a takovou slevu ty dostaneš tak na utopenou mazdu z kanady. ale je to něco za něco, takovou cenu nedostane každej drožkař u jakýkoli značky kdykoli jen na svůj ksicht. má to svý pravidla.
neregistrovaný "Lukas"
12. 9. 2006 22:12
Re: KDO S KOHO.
co to meles.

auta prodavam, a u dealeru nikde nedostanes vic jak 20% slevu, ale kdyz budes mit Ico tak dostanes o 2% mensi slevu.....

a ze nakupujou pasiky za 75% ceny????????? mozná tak letistaci ktery jich odebiraji mraky...


jinak škoda dotuje vuz superb taxi 4% a jinak je to seriovy classi s tim, že ma navic jen větší baterku, silnější altik a vyšší učinek chlazení...¨

v srpnu sem se o to zajimal...

takze nejdriv si zjisti fakta a pak neco pis...
neregistrovaný "mida"
13. 9. 2006 09:55
Re: KDO S KOHO.
prodávám auta už 15 let a věř mi, že o tom vím hodně a nejenom o tom vlastním prodeji, ale i o cenotvorbě a dalších souvislostech. nerozumím ti. takových akcí pro taxikáře jsem zažil nepočítaně, taxík je relativně pořád vidět na ulici a to je pro automobilku to nejdůležitější, totiž aby to její auto bylo co nejvíc vidět. akce jsou téměř nepřetržitě, jedna značka akci skončí, druhá ji začne a tak pořád dokola. Ty akce jsou většinou odkomunikované přímo s továrnou na určité konkrétní množství aut s danou specifikací. to je totiž to, co továrnu zajímá nejvíc - množství konkrétní specifikace. od toho fabrika počítá cenové zvýhodnění, protože je to konkrétní výrobní objem převedený na peníze, pak se stanoví pravidla distribuce, která musí kupec splnit a jde se na to. většinou se předkládá koncese, potvrzení sdružení, živnosťák apod. někdy jsou možné nějaké individuální úpravy výbav, ale to už si ten drožkař musí financovat standardně dle ceníku, někdy je to striktně dané, někdy je to ve spolupráci s leasingovkou, ale obecně platí, že tato skupina je pro výrobce velmi žádoucí a výrobci k ní i tak přistupují.
neregistrovaný "Lukas-e3"
13. 9. 2006 10:12
Re: KDO S KOHO.
neregistrovaný "Lukas-e30"
13. 9. 2006 10:19
Re: KDO S KOHO.
no jenze to co pises se netýká taxikářů, ale TAXI FIREM, t.j. firem které si mužou dovolit koupit najednou 50aut.

ale ne taxikářů jako osob.

jak řikam, mam na to jiný názor, a podložený z praxe.

Třeba co sem slyšel tak n aLogana ted nabízí renault pro Taxikáíře 10% slevu.... což je zajímavé.

JInak ve všech podmínkách když kupuješ vůz taxi, je napsáno, že ho minimálně rok nesmíš prodat.....což znamená, že i když dispečink koupí velký množství aut, tak musí být psané na ně.

je pravda, že s VW group se v tomhle prý jedná lépe, a jsou ochotný a přístupný jednání....(ostatní značky co vim tak ne - jsou dané podmínky akonec).


ale popravdě davat za holýho superba cca:580tisic nebo kolik stojí mi přijde mimo....jelikož rozumně vybavenej je o kilo vejš.

a když sme u koncese, ne všichni ji mají, neboť jezdí pod někym kdo ji má a on je "zaměstnává" a mají jen průkaz řidiče vozu taxi.....
neregistrovaný "mida"
13. 9. 2006 16:16
Re: KDO S KOHO.
auta si kupujou řidiči na sebe a ty pak jezděj pro někoho (dispečink) nebo pod někym (sdružení , firma). tady není místo pro zaměstnance, tady se jezdí pod živností, to znamená že tady funguje švarcsystém jak vyšitej. taxifirma nikdy nekoupí 50 aut a ne najednou. a ty letišťáci jsou na tom asi nejlíp. každá automobilka chce bejt co nejvíc vidět a letadla využívaj k cestování výše postavení lidé, tedy ti s rozhodující pravomocí ve svém zaměstnání. co uviděj první, když vyjdou z letiště a potřebujou se dostat do hotelu? drožek jezdí po světě milióny a vesměs to jsou auta jednoduše identifikovatelná a tedy na první pohled jich musí bejt co možná nejvíc. flotila, která tohle splní je jedině drožka a proto jsou drožkáři pro každýho výrobce důležitá cílová skupina. každej už si spočítal, že ty slevy, který jdou do drožek se vrátěj odjinud nehledě na to, že drožka všeobecně musí něco vydržet, což je druhotná marketingová podpora. nikdo neřeší, jestli je superb holej nebo max vybavenej, ale na první pohled jich misím vidět co možná nejvíc, rychle je poznat a při tom na ně koukám zvenku, takže nevidím dovnitř a pod kapotu už vůbec ne. já se ale nechci drožkářů nijak zastávat, naopak díky svý praxi jsem jich už zažil mraky a vesměs to jsou jedni z nejhorších zákazníků, ale ...
neregistrovaný "Essesant"
11. 9. 2006 10:26
Jadro pudla opet nedotceno...
Co se tyce Prazske Taxisluzby, tak podstata problemu netkvi ani v barve, ani ve stari. Preoblemem je, ze to cele organizuji zlocinecke gangy omezujici konkurenci a magistrat hl. mesta tomu nedokaze nijak branit :no: Zrejme ani nechce... Vyhruzky a uplatky systemem curu a bice mezi tagari kvetou a Magistrat nema sebemensi ochotu zavezt jednotne zaplombovane taxametry s jednotnou sazbou po vzoru vsech civilizovanych mest. Taxikari kazi povest mesta doma i v zahranici, jestli to panum radnim nevadi, tak at dal vybiraji barvicky a pripustne modely :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
11. 9. 2006 10:31
Re: Jadro pudla opet nedotceno...
s tím musím tedy souhlasit... proto říkám, e bych i přísnější..
neregistrovaný "Sten"
11. 9. 2006 11:12
Proč auta?
Já bych se zaměřil především na taxikáře, tam je především největší problém. Turistu naštve ne to jestli jede z letiště na Václavák s klimoškou, ale to že ho při tom okradou. 80% taxikářům sebrat doživotně licenci (příp. pozavírat) a důsledně odhalovat černé taxikáře
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sk"
11. 9. 2006 14:03
Trieda
Ako sa vlastne urci aky voz uz je v C-segmente?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "naftero"
11. 9. 2006 14:58
Taxi
nerad bych nekoho uarazil, ale nikde na svete jsem se nesetkal s takovymi zlodeji jako jsou taxikari z prahy. Vzdy stejna trasa, pokazdy jiny tarif, nekdy v rozmezi stovek korun, falesne a neplatne uctenky atd atd... :-( Urcite jednotnou barvu, urcite neprenosne licence, urcite jednotne taxometry, urcite jednotne tarify, urcite prisnejsi kontroly!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "RS"
11. 9. 2006 17:08
Re: Taxi
U nás je situace otřesná, ale zklamu tě, ve světě to není lepší.
neregistrovaný "naftero"
11. 9. 2006 22:31
Re: Taxi
no, ziji jiz par let v "rozvojové" jizní americe, ale jeste se mi nestalo abych jel spinavym taxikem, nebom me za stejnou vzdalenost kobrovaly jinou cenu, taky se mi jeste nestalo aby mi nekdo nedal ucet ci nevedel jak se kam jede, a to prosim Buenos aires je osmi milionové mesto. Stejne zkusenosti mam i z Brazilie, Uruguaye...
neregistrovaný "petrt"
11. 9. 2006 17:40
bez titulku
Je to nasi půl roku co mi na nábřeží odtáhli auto a já si pro něj jel taxikem. Volal jsem na dispečink a že prý přijede zelený ranault. Fajn. Přijela totálně omlácená 21 Nevada. Vevnitř bordel jak v ukrajinskym busu, smrad a řidič měl snad tři vysílačky s mikrofonem na zrcátku. Při jízdě mlátili ramena, chroupaly poloosy a * vejfuk. Na můj dotaz jestli se nestydí vzít do toho zákazníka byl ještě drzej a že mi do toho nic neni. Hned po vystoupení z vozu jsem volal zpátky na disp. že už s nima nikdy nejedu. Auto je pro dročkaře nástroj výdělku, musí se o něj starat, je to jeho vizitka. Ne že jednou pojedu mercedesem a podruhé matizem za stejnou cenu. Dal bych jim podle auta max. cenu. Kdo má lepší, víc vydělá.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Lukas"
11. 9. 2006 19:03
Re: bez titulku
s timhle souhlas, ale to je zas problem ze lze uplatiti STK....

vůz taxi jezdí káždý rok na STK.......
neregistrovaný "petrt"
11. 9. 2006 19:20
Re: bez titulku
Tak ta 21 těžko.... ;-)
neregistrovaný "Lukas"
12. 9. 2006 22:13
Re: bez titulku
ale jo... jen ji uplatil...a kde zase sme...??? ne u jadra problemu...proste kdyby byla pevne dana stk kam budou jezdit taxiky, a provozoval ji magistrat tak by ty auta mizely...
neregistrovaný "viper"
11. 9. 2006 19:02
bez titulku
Po našich slavných taxikářích je potřeba pořádně šlapat protože to je velké většině verbež která nemá obdoby >:-[] Takže vítám jaké koliv omezení které jim aspoň trochu zatne tipec ! ...osobně bych to nastavil jako v Londýně. Jednotný auta, perfektní znalost města a namátkové kontroly které přísně trestají i špinavé potahy a odpadlé poklice >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mates2"
11. 9. 2006 20:50
Re: bez titulku
chudáci taxikáři i na kilometr jsou dražší než kamion. přitom pořicovací cena je jaksi někde jinde. bič a pryč. i když na druhou stranu když lidi jsou ochotný tyhle nesmysly platit tak proč ne
neregistrovaný "Lukas-e3"
13. 9. 2006 10:20
Re: bez titulku
hm ty seš asi dobrej tydýt co?

je sice hezký, že kamion je levnější, ale ten ropzhodně nenajede 4000km měsíčně, že ne?? a určitě nevozí zboží 5-20km, že ne?? a určitě toho odveze víc než 3-4 lidi co???

tak mysli hlavou.