Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Přejde Porsche 911 kompletně na turbomotory?

Turboéra u Porsche se už nezadržitelně blíží. V rámci faceliftu aktuální generace 991 se až na dvě výjimky rozloučíme se všemi atmosférickými motory.
Zpět na článek
20. 10. 2014 11:03
20. 10. 2014 11:19
20. 10. 2014 11:51
20. 10. 2014 13:13
20. 10. 2014 13:21
20. 10. 2014 13:43
20. 10. 2014 14:15
20. 10. 2014 16:07
20. 10. 2014 12:00
20. 10. 2014 14:36
20. 10. 2014 16:10
20. 10. 2014 20:36
21. 10. 2014 17:39
20. 10. 2014 14:00
20. 10. 2014 16:11
Avatar - Jenik3
20. 10. 2014 11:03
skoda
trend downsize se potvrzuje. Je to skoda.
Vyrobce si musi hodit korunou a zvazit, kam se vydat svymi motory.
Rozbalit vlákno
0
20. 10. 2014 11:19
Že by..
mělo nový Sko 530 koní? Tomu se mi nechce ani příliš věřit..
Jinak mě ta zpráva nijak neuráží, všichni tam asi musej:)
Rozbalit vlákno
6
20. 10. 2014 11:51
Re: Že by..
Přesně tohle mě napadlo také.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2014 13:13
Re: Že by..
Nemusí.....emisní limity splní i atmosféra.....a když jde dostat 800 koní z V8 šwstilitru, proč by nešla polovina z 4 litru.....

Nu, vypadá to, že sportáky a kupé s atmosférou už se budou vyrábět jen v jedný části světa >:D >:D
20. 10. 2014 13:21
Re: Že by..
O tý poslední větě si myslím ještě párkrát promluvíme ;-) . Nicméně smutný to je.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2014 13:43
Re: Že by..
Uvidíme....ale pomalu to k tomu směřuje >:D
20. 10. 2014 14:15
Re: Že by..
Já neřikám, že to technicky nejde. Ale teď má sko 400 koní a fakt nevěřim mezigeneračnímu přírůstku 130 koní. Jak píše níže figurka, přestalo by to dávat smysl směrem k turbu, GT3, koneckonců i jinejm modelům.
EDIT: Anebo jsem spíš tvoji rekci moc nepochopil a oba píšem o něčem jinym, koukám:)
Avatar - Dinar
20. 10. 2014 16:07
Re: Že by..
Oni mají v USA stejná pravidla pro flotilové emise jako jsou v EU?
Avatar - KANKUNEN
20. 10. 2014 11:52
Tady nehledejme jen eko
Je to nutné z důvodu výkonů, které lezou furt nahoru.
Rozbalit vlákno
1
21. 10. 2014 17:41
Re: Tady nehledejme jen eko
Nesmysl! Podléhají debilnímu diktátu na papírové snižování emisí.
Avatar - Uživatel_5340709
20. 10. 2014 11:55
Všichni
pomalu směřují k technickému řešení ála GTR. :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
0
20. 10. 2014 12:00
Hierarchie
Přiznám se, že mi trochu nesedí udávané výkony ve vztahu k postavení modelů. Základní Carreře nad lehce 400HP bych dokázal uvěřit (vs. 350HP u současné). Naopak Sko na 537HP považuji za nesmysl (vs. 400HP u současné). V tomto kontextu posun Turba k 600HP považuji také za nesmysl, vzhledem k nízkému odskoku od Ska (vs. současných 520, resp. 560HP a 400HP). Vedle toho zachování (?) GT3 na 475HP i při snížení hmotnosti považuji za úplně mimózní i při uvědomění si, že GT3 opravdu není o tabulkových číslech.
Tuto informaci neberu nikterak vážně. Obecně plánovaný přechod na/rozšíření přeplnování už ano.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
20. 10. 2014 14:36
Re: Hierarchie
V tom článku neverím jedinému číslu, presne ako píšeš, jediný kus pravdy na tom bude zrejme len ten prechod na turbá. Treba sa pozrieť do minulosti, ono 911ka medzigeneračne nijak nenavyšuje výkony, je to vždy evolúcia. Predsa ak má model odstupňovaný výkon pre cca. 6 motorizácií, medzi ktorými sú výkonové rozdiely tak 40 koní, ťažko zrazu príde základný model o 60 koní výkonnejší, ako predchodca, to by im narušilo celú hierarchiu a logicky by museli obdobne rásť aj ostatné modely. A ak by v podstate druhá najslabšia motorizácia Carrera S mala mať 537 koní (viac, než súčasné Turbo), potom koľko by malo mať budúce Turbo S? 700 koní?
Ono prechod na turbo je logický a asi nevyhnutný, ja to vidím na mierny nárast výkonov, možno pri súčasnom zjednodušení motorovej ponuky (4 fúkané, len inak naladené motory asi nemajú opodstatnenie).
Avatar - Dinar
20. 10. 2014 16:10
Re: Hierarchie
Tyhle o ničem pindy od sebe opisují jednotlivé autoweby, původ je kdo ví kde. Ano, pravda bude nejspíš jen to, že s faceliftem dostane 911 turba, objemy a výkony jsou spekulace. ;-)
Avatar - S8
20. 10. 2014 20:36
Re: Hierarchie
Souhlas. Věřím, že přijde turbo (bohužel), možná i downsizing (logicky s turbem) a bohužel možná i turbo čtyřválce pro základní modely. To všechno je uvěřitelné víc, než to, co je v článku....
21. 10. 2014 17:39
Re: Hierarchie
Správná úvaha! Nejenom, že to nedává smysl u 991, ale porsche nikdy neoslňovalo nejvyšším výkonem motoru, tak proč by najednou měli teď soupeřit o tenhle nepodstatný parametr? Nemluvě o tom, jakým krásným způsobem by tím výkonově roze.rali všechny modelové řady..
Avatar - Hittman
20. 10. 2014 14:00
Víc
turbo, víc Porsche... >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
20. 10. 2014 16:11
Re: Víc
Spíš je s podivem, jak dlouho to ustáli s atmosférami, navíc jen šestiválci. :yes: