Já neřikám, že to technicky nejde. Ale teď má sko 400 koní a fakt nevěřim mezigeneračnímu přírůstku 130 koní. Jak píše níže figurka, přestalo by to dávat smysl směrem k turbu, GT3, koneckonců i jinejm modelům.
EDIT: Anebo jsem spíš tvoji rekci moc nepochopil a oba píšem o něčem jinym, koukám:)
Přiznám se, že mi trochu nesedí udávané výkony ve vztahu k postavení modelů. Základní Carreře nad lehce 400HP bych dokázal uvěřit (vs. 350HP u současné). Naopak Sko na 537HP považuji za nesmysl (vs. 400HP u současné). V tomto kontextu posun Turba k 600HP považuji také za nesmysl, vzhledem k nízkému odskoku od Ska (vs. současných 520, resp. 560HP a 400HP). Vedle toho zachování (?) GT3 na 475HP i při snížení hmotnosti považuji za úplně mimózní i při uvědomění si, že GT3 opravdu není o tabulkových číslech.
Tuto informaci neberu nikterak vážně. Obecně plánovaný přechod na/rozšíření přeplnování už ano.
V tom článku neverím jedinému číslu, presne ako píšeš, jediný kus pravdy na tom bude zrejme len ten prechod na turbá. Treba sa pozrieť do minulosti, ono 911ka medzigeneračne nijak nenavyšuje výkony, je to vždy evolúcia. Predsa ak má model odstupňovaný výkon pre cca. 6 motorizácií, medzi ktorými sú výkonové rozdiely tak 40 koní, ťažko zrazu príde základný model o 60 koní výkonnejší, ako predchodca, to by im narušilo celú hierarchiu a logicky by museli obdobne rásť aj ostatné modely. A ak by v podstate druhá najslabšia motorizácia Carrera S mala mať 537 koní (viac, než súčasné Turbo), potom koľko by malo mať budúce Turbo S? 700 koní?
Ono prechod na turbo je logický a asi nevyhnutný, ja to vidím na mierny nárast výkonov, možno pri súčasnom zjednodušení motorovej ponuky (4 fúkané, len inak naladené motory asi nemajú opodstatnenie).
Tyhle o ničem pindy od sebe opisují jednotlivé autoweby, původ je kdo ví kde. Ano, pravda bude nejspíš jen to, že s faceliftem dostane 911 turba, objemy a výkony jsou spekulace. ;-)
Souhlas. Věřím, že přijde turbo (bohužel), možná i downsizing (logicky s turbem) a bohužel možná i turbo čtyřválce pro základní modely. To všechno je uvěřitelné víc, než to, co je v článku....
Správná úvaha! Nejenom, že to nedává smysl u 991, ale porsche nikdy neoslňovalo nejvyšším výkonem motoru, tak proč by najednou měli teď soupeřit o tenhle nepodstatný parametr? Nemluvě o tom, jakým krásným způsobem by tím výkonově roze.rali všechny modelové řady..